شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
یکشنبه 02 دی 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 3,546
بازدید دیروز: 19,661
بازدید کل: 158,494,035
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 134
کاربران حاضر: 134
کدخبر: 7867 زمان ارسال: شنبه 14 مرداد 1391 - 19:47 تعداد بازدید: 28154
مصاحبه سایت مدیر با امیرحسین حبیبی؛ رتبه 11 کنکور کارشناسی ارشد سال 1391 رشته مدیریت مالی


سایت مدیر به روال سالهای گذشته گفتگوهایی با نفرات برتر گرایشهای مختلف رشته مدیریت ترتیب داده است. در این بخش گفتگوی سایت مدیر با آقای امیرحسین حبیبی رتبه 11 رشته مدیریت مالی کنکور کارشناسی ارشد سال 1391 را می خوانید.

ضمن تبریک به شما در ابتدا لطفا درصدهای خود در دروس مختلف کنکور و رتبه خود را بیان کنید.
با سلام و عرض ادب
درصد در دروس:
ریاضی :15%
زبان 11%
مالی 72%
حسابداری 77%
اقتصاد 62%
مدیریت سرمایه گذاری و ریسک 62%
رتبه 11 در گرایش مدیریت مالی

رشته و دانشگاه محل تحصیل شما در مقطع لیسانس چه بوده است و با چه معدلی فارغ التحصیل شده اید؟
 بنده فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه زنجان  با معدل 18/62 هستم

آیا در کلاسهای کنکور و آزمونهای آزمایشی موسسات آمادگی کنکور شرکت داشتید؟ این آزمونها و کلاسها را تا چه در موفقیت خود موثر می دانید؟
من در کلاسهای آمادگی کنکور شرکت نکردم ولی در آزمون های آزمایشی موسسه ماهان شرکت کردم و معمولاً رتبه 100 تا 120 می آوردم. شرکت در آزمون های آزمایشی برای بهبود عملکرد در کنکور موثر است ولی باید توجه داشت که  کنکور آزمایشی در گرایشی مثل مدیریت مالی بعلت کمبود تست های استاندارد و سابقه کم درس هایی مثل مدیریت ریسک و حسابداری در سالهای گذشته تاثیر دو جندان دارد و یکی از عوامل مهم  موفقیت بشمار می رود

از چه زمانی شروع به مطالعه دروس نمودید و به طور متوسط روزانه چه مقدار مطالعه داشتید؟
من از اواسط تابستان سال 90 و با شروع ماه مبارک رمضان شروع کردم. اوایل بسختی روزی 2 ساعت مطالعه می کردم و از اوایل مهر روزی 5 ساعت و ماه آخر روزی 9 یا 10 ساعت مطالعه کردم

کدام دانشگاه و گرایش را برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد انتخاب کرده اید؟
گرایش انتخابی من که مدیریت مالی است و به ترتیب دانشگاه های تهران. شهید بهشتی و علامه را انتخاب کردم

کتابها و منابع پیشنهادی شما در هر یک از دروس رشته مدیریت کدامها هستند و در هر درس چه توصیه های خاصی به داوطلبان دارید؟
منابعی که برای گرایش مالی توسط سایت مدیر معرفی شده و من هم تهیه کردم.ولی پس از مطالعه منابع پیشنهاداتی برای داوطلبان دارم که امیدوارم بتونه کمک کنه (من همه ی این منابع رو مطالعه نکردم-منابعی که خودم تاکید به مطالعه دارم رو با ü مشخص کردم)

·        مدیریت ریسک و سرمایه گذاری:
ü      مدیریت ریسک و سرمایه گذاری – جونز- ترجمه دکتر رضا تهرانی
ü      مدیریت ریسک-شارپ-ترجمه دکتر شریعت پناهی
ü      مدیریت ریسک و سرمایه گذاری پیشرفته-دکتر رضا راعی
ü      مبانی مهندسی مالی – دکتر رضا راعی
o      مدیریت ریسک و سرمایه گذاری- منافی   (تازه منتشر شده و تعریفشو خیلی شنیدم-خودم نخوندم)
(ترتیب مطالعه این کتاب ها خیلی مهمه)

·        مدیریت مالی:
ü      مدیریت مالی – دکتر رضا تهرانی(بیشترین تاکید روی این کتاب باشه و به بقیه کتابها فقط در مباحثی که تو این کتاب نیست یا به نحو دیگه ی بیان شده رجوع بشه)
ü      مدیریت مالی-دکتر قاییباف
کتاب دکتر تهرانی کامل و کافیه. کتاب دیگه فقط برای قسمتهایی که تو منبع اول ارائه نشده یا به نحو دیگه ی بیان شده استفاده بشه.

·        زبان عمومی و تخصصی:
ü      فلش کارت و کتاب 504 لغت
ü      زبان عمومی و تخصصی – یاشار دهشتی
(در مورد زبان باید بگم که کنکور سال 91 واقعاً متفاوت بود و خیلی خیلی سخت شده بود. تقریباً فقط یک سوال از 10 سوال لغت رو پاسخ دادم و گرامر رو هم از اول حذف کرده بودم و بقیه مربوط به ریدینگ بود.پیشنهاد من اینه که روی مهارتهای پاسخ گویی به سوالات ریدینگ بیشتر کار کنید و تمرین کنید. چون نمی شه به لغات امید داشت)
اگر خوب رو زبان تمرکز کنید می تونید نتیجه بگیرید من اصلاً زحمت نکشیدم برای زبان. 504 فقط 30 درس خوندم و کتاب رو هم فقط چند درس پس شما برای زبان منابع دیگری هم باید مطالعه کنید. اما پیشنهاد می کنم که تست های چند سال اخیر (فقط چند سالی که نحوه طراحی سوالها تغییر کرده) رو حتماً خوب بخونید.

·        حسابداری صنعتی و مالی:
ü      مروری جامع بر مباحث حسابداری مالی و صنعتی ویژه داوطلبان گرایش مدیریت مالی – دکتر ایرج نوروش (قسمت حسابداری مالی ش با تاکید بیشتری مطالعه بشه و سطح سوالات هم تقریباً مثل تست های تالیفی همین کتاب است)
ü      حسابداری صنعتی 1: محمد قسیم عثمانی (برای حسابداری صنعتی کافیه و بهترین منبع هست)
o        کتاب های تستی وجود داره برای حسابداری . برای انتخاب این کتاب ها به این نکته توجه کنید که معمولاً این تست ها برای رشته حسابداری تالیف شده و برای مدیریت مالی نیاز به سطح بالایی از حسابداری ( مثل رشته حسابداری ) نیست.

·        اقتصاد:
ü      اقتصاد خرد – دکتر نظری    اقتصاد کلان – دکتر نظری
ü      تست اقتصاد خرد و 2000 تست اقتصاد کلان دکتر نظری

·        ریاضی و آمار:
ریاضی و آمار رو من زیاد نخوندم و انتظاری هم ازش نداشتم فقط 2 فصل از آمار هادی رنجبران خوندم

در آزمون به چه ترتیبی به سوالات پاسخ دادید؟ به نظر شما این ترتیب تاثیری در نتیجه دارد؟
ترتیب پاسخگویی همان ترتیب چیدمان توسط سازمان سنجش بود. به نظر من تاثیری نداره. من اصلاً در این مورد فکر نکردم

به طور کلی چه توصیه هایی در خصوص نحوه مطالعه داوطلبان و آمادگی برای کنکور کارشناسی ارشد دارید؟
توصیه اکید می کنم چه در طول زمان مطالعه چه زمان آزمون چه در کل زندگی توکل و توسل رو به هیچ وجه فراموش نکنید. در طول این چند ماه تا کنکور هم حسابی خودتونو از لحاظ معنوی تقویت کنید و باور داشته باشید که انرژی و اطمینان خاطری که از این راه بدست میاد از هیچ روش دیگه ی قابل کسب نیست و توصیه دیگه اینکه در طول ماه مبارک رمضان شب بیداری و مطالعه تا سحر می تونه روش ایده آلی برای مطالعه باشه.
در پایان برای تک تک شما عزیزان آرزوی موفقیت می کنم

با تشکر از سایت مدیر. در زمان آمادگی برای کنکور من از سایت شما و اطلاعاتی که در اختیار قرار دادید خیلی استفاده کردم و لذا از این فرصت استفاده می کنم و از تمام دست اندرکاران این سایت کمال تشکر را دارم 

منبع: Modir.ir

مصاحبه با سایر نفرات برتر کنکور کارشناسی ارشد سال 1391 (گرایشهای مختلف رشته مدیریت) را از اینجا ببینید

در صورتی که سوالی از آقای امیرحسین حبیبی دارید می توانید در بخش نظرات این خبر ارسال نمایید تا ایشان پاسخگوی شما باشند.


 

نظرات کاربران
fateme : 1391/05/14

salam va tabrik . shoma baraye dars sarmayegozari va hesabdari sanati test chi zade booodin?

احمد : 1391/05/14

تبریک میگم من لیسانس حسابداری هستم. و هدفم اینه که حسابداری مالی و مدیریت مالی رو 100 بزنم. به نظرتون بهترین روش چیه؟ اگرم بخوام اقتصاد رو 100 بزنم شدنیه ؟ فقط با کتاب نظری منظورمه؟ میشه طرز برنامه ریزیتونو بهم بگید ؟ اینکه روزانه یک درس رو میخوندید یا گلچینی از دروس ؟

maryam : 1391/05/15

سلام؛خوبید؛تبریک میگم؛من رتبم 180شد؛با اینکه درس ریسک رو 70% زدم اما حسابداری که ضعیف بودم و38% زدم؛ومالی رو35%؛من مالی روخیلی خوب خونده بودم کتاب تهرانی روکامل مسلطم؛بنظرتون واسه امسال کتاب نوین روبخونم؟من خیلی امسال تلاش کردم ولی نشدکه نشد

امین یگانه : 1391/05/15

سلام ممنون بابت مصاحبه تون و تبریک ( هر چند با تاخیر ) چند تا سوال اگه لطف بفرمایید حتی مختصر هم پاسخ بدید سپاسگزارم : 1.دروس رو شما مثلا یک دور که مطالعه میکردید در همان دور اول برای تسلط میخوندین یا در دور دوم و سوم به حد تسلط میخاستید برسید ؟ یعنی منظورم اینه که دور اولو بیشتر برای آشنایی با یه بیس کلی بخونم یا تمرکز و تسلط کامل رو همون مرحله اول باشه ؟ 2.برا درس ریسک تست چی میزدین و اینکه کتاب تهرانی هم میخاد کامل بخونم ؟ 3.میذاشتید یه درس تموم بشه بعد مرور میکردید یا در همون درس مثلا نصفشو میخوندید مرور کردید و دوباره نیمه ی دوم ؟ 4.آزمون برای مالی ماهان یا اکسین ؟؟ ممنون از لطفتون

pooria : 1391/05/15

با سلام میخواستم ببینم با اینکه من در حال تحصیل هستم و ترم7 اگه از ماه مبارک رمضان شروع کنم این امکان هست تا در ارشد قبول شوم شما روزی چند ساعت را پیشنهاد میکنید با تشکر

امیر حسین حبیبی : 1391/05/15

به فاطمه: سلام و ممنون دوست عزیز. برای این دو درس کتاب تست مناسبی وجود نداره. برای ریسک کتاب تست دکتر تهرانی موجوده که بر اساس کتاب جونز نهیه شده ولی این کتاب به نظر من خیلی جزئی است. کتاب دکتر نوروش هم که معرفی کردم در آخر فصل ها تست های طبقه بندی شده داره ولی خوب تعدادش کافی نیست.در ضمن برای حسابداری اخیراً مطلع شدم کتاب تست حسابداری برای گرایش مالی تالیف شده که احتمالا می تونه منبع تست خوبی باشه(تالیف دکتر نوروش هست). ولی در کل نیاز به کنکورهای آزمایشی در اینجا بیشتر احساس می شه. موفق باشید

امیر حسین حبیبی : 1391/05/15

به احمد: سلام دوست عزیز خیلی ممنون. به نظر من 100 زدن تو درس ها خیلی سخته و البته اصلاً لازم نیست . بهتره شما همه ی دروس رو در سطح متوسط بزنید و درس حسابداری و مالی که قویتر هستین درصدهای بالا مثلاً 90 بزنید( هرچند به هیج وجه همچین درصدی لازم نیست). برای اقتصاد هم کتاب دکتر نظری خوب و کامل و خلاصه است ولی اینکه 100 بزنید رو من شک دارم. به نظرم کمی منطقی تر به کنکور نگاه کنید نتیجه مطلوبتون رو می گیرید. روزانه دو یا سه درس می خوندم و روزهای آخر هفته برای کنکور آزمایشی تقریباً همه ی دروس رو مرور می کردم. به مرور کردن خیلی اهمیت بدید موفق باشید

امیر حسین حبیبی : 1391/05/15

به مریم. سلام خیلی ممنون. تو درس ریسک که عالی کار کردین. من خودم کتاب نوین رو نخوندم و با توجه به اینکه شما پایه مالی رو خوب بلدین به نظرم خوندن نوین نمی تونه زیاد به شما کمک کنه( به نظر من کتاب نوین بیشتر برای کسانی مفیده که با مالی آشنایی ندارن و باید پایه ی مطالعه کنن.) شما نکته و تست مطالعه کنین. ضمن اینکه سعی کنید نقاط ضعف رو تو درس مالی و حسابداری شناسایی کنید و اکثر زمان رو فقط روی این مباحث صرف کنید. موفق باشید

امیر حسین حبیبی : 1391/05/15

به امین یگانه. سلام دوست عزیز ممنونم. 1-سوال اولتون خیلی مهمه و ممنون که یادآوری کردید. اکیداً توصیه می کنم دور اول فقط روخوانی کنید. زمان کمی صرف کنید و فقط بخوانید. حتی شاید دور دوم هم این نوع مطالعه مفید باشه. در آخر دور اول شما یه شمای کلی از کتاب تو ذهنتون هست و تقریباً می دونین کدوم فصل ها سخته کدام ها آسان. کدام ها مهم و پر سوال است و کدام ها پایه ی و پیش نیاز. در این صورت در دور های بعدی کار شما خیلی راحت تر می شه و سرعت مطالعه دورهای بعدی به شدت افزایش پیدا می کنه. این نوع مطالعه برای درس ریسک بیشترین کارایی رو داره. 2-تست مناسب تا جایی که من اطلاع ندارم وجود نداره. بله به نظر من شروع مطالعه ریسک با کتاب تهرانی انجام بشه .( فقط رو خوانی کنید و بعد متوجه می شید خیلی از مباحث اصلاً لازم نیست و می تونید برای دورهای بعدی اون مباحث رو حذف کنید) 3-تا وقتی که آزمون ها شروع نشده کتاب ها رو روخوانی کنید و نیاز به مرور نیست. اگه یک دور تمام شد دوباره بخوانید و بعد از شروع آزمون ها با سرفصل آزمون ها پیش برید و مباحث هر آزمون را چند بار مرور کنید.( به نظر من باید جلوتر از سرفصل های آزمون پیش برید) 4-در این مورد اطلاعاتی ندارم. ماهان به نظر من متوسط بود موفق باشید

امیر حسین حبیبی : 1391/05/15

به پوریا. سلام دوست من. آیا 7 ترمه تمام می کنید؟ دروس اصلی را پاس کردید؟ مثلاً مالی 1 و 2 و حسابداری صنعتی؟ اگر این دروس را پاس کردید بله انشاا... می توانید موفق شوید ولی منطقی فکر کنید. ریسک قبولی در گرایش مالی بالاست. شما بیشتر به دروس دانشگاه اهمیت دهید و کنکور هم بدهید ولی زیاد به قبولی امیدوار نباشید تا خدایی نکرده حساس شوید. من خودم ترم 7 را مرخصی گرفتم و بعد از کنکور فارغ التحصیل شدم. موفق باشید

behnaz : 1391/05/15

سلام اقا امیر.خیلی خیلی بهتون تبریک میگم.....من فوق دیپلم ریاضی دارم.لیسانس مدیریت بازرگانی...بنظر شما خودم میتونم حسابداری مالی و صنعتی رو بخونم؟یا باید کلاس برم؟

بهناز از مشهد : 1391/05/15

با سلام. ایا شما خودتون برنامه ریزی برای درس خوندن می کردید یا مشاور ؟چون من هر وقت بر نامه ریزی کردم نتونستم عمل کنم. مثلا گفتم فردا هر درس رو 2 ساعت و از ساعت چند تا چند بخونم و نتونستم؟ لطفا راهنماییم کنید.

نیما : 1391/05/15

سلام تبریک میگم.شما که در ازمون ها رتبه بین 100 تا 120 می اوردید ایا فکر می کردید رتبه 11 مالی رو بیاورید؟ایا ازمون ماهان برای رشته مدیریت مالی خوبه ؟؟اخه رتبه 100 تو کنکور ازمایشی کجا و رتبه 11 کنکور اصلی کجا خیلی فرق داره؟

محمود : 1391/05/15

سلام شما با این معد خوبتون تو رشته بازرگانی چرا مدیریت مالی رو واسه ادامه تحصیل انتخاب کردید؟ از رشتتون راضی نبودید یا اینکه دلیل دیگه ای داشتین؟ اگه ممکنه دلیل و انگیزتون رو کامل و مفصل توضیح بدین.... آخه من رشتم بازرگانیه کنجکاو شدم و دوس دارم دلیلتونو بدونم مرسی

اسدالله اسدی : 1391/05/15

سلام . خسته نباشید و تبریک هر چند با تاخیر میبخشید گفتید که آقای نوروش یک کتاب تست برای حسابداری رشته ی مالی تالیف کردن . نمیدونید کدوم انتشارات هست؟ و در مورد درس ریسک سوال داشتم اینکه من کتاب مدیریت سرمایه گزاری راعی با کتاب شارپ رو بخونم و در آخر مبانی مهندسی مالی و کتاب مدرسان رو بخونم خوب میتونم بالای 65-70 بزنم ؟

حسام کریمی : 1391/05/15

سلام . ببخشید شما برای درس حسابداری صنعتی 1 واقعا فقط کتاب عثمانی رو خوندین و اینکه به نظر شما برای آزمون آزمایشی همه رو شرکت کنیم یا 3 تای آخر رو ؟ سپاسگزارم از شما پیشاپیش

علیرضا : 1391/05/16

سلام امیرحسین جان من از رشته مهندسی مکانیک میخوام ارشد مالی بخونم..چه توصیه هایی داری واسم؟؟ممنونتم

بردیا : 1391/05/16

تبریک میگم. در مورد ریسک سوال داشتم.اونم اینکه این 4 تا منبع رو به چه شکل برنامه ریزی کنم ؟ یعنی اول از کدوم شروع کنم ؟ در مورد اقتصاد هم بگم ، زود فراموش می کنم. با اینکه هر فصل رو تقریبا 3 بار خوندم. راهکار شما چیه ؟

امیر حسین حبیبی : 1391/05/16

به بهناز: سلام خیلی ممنون لطف دارید. شما که لیسانس مدیریت بازرگانی دارید فکر نمی کنم نیازی به کلاس داشته باشید و خودتون هم می تونین کامل مطالعه کنید. ضمن اینکه معمولاً کلاسهای حسابداری برای رشته های حسابداری برنامه ریزی کردن و گرایش مالی نیاز به سطح خیلی بالای حسابداری نداره. ولی اگر مشکل بنیادی تو این درس دارید بهتره کلاس هم برید چون درس مهمیه. بابت ریاضی هم واقعاً کار آسانی در پیش دارید. موفق باشید

امیر حسین حبیبی : 1391/05/16

به بهناز از مشهد: من خودم برنامه ریزی می کردم. البته بعضی وقتها از مشاور های اینترنتی ماهان سوال می پرسیدم.(مثل همین کاری که من اینجا انجام میدم) ولی مشاوره حضوری یا برنامه ریزی نگرفتم. پیشنهاد می کنم یه سر رسید بردارید و هرشب قبل از خواب برای فردا برنامه بنویسید. با توجه به پیشرفتتان نسبت به سایر دروس. زمان بر بودن یا حجیم بودن و هدفتان از درس. و در شروع مطالعه هر روز قسمت زیرین همان صفحه را برنامه ی که اجرا کردید را بنویسید. مثلاً من دقیقا سعت می زدم و آخر روز با حمع ساعت ها حس خوبی تجربه می کنی واگر ضعیف عمل کرده باشی حتما برای جبران تلاش می کنی.

امیر حسین حبیبی : 1391/05/16

به نیما: سلام نیما جان. راستش من فکر می کردم بهتر از این هم بیارم. اعتماد به نفس خیلی مهمه و من خدارو شکر اعتماد به نفس بالایی دارم. همیشه با ماهان بخاطر غلط املایی یا نداشتن جواب درست و.... درگیر بودم. در ضمن تو آزمون های مرحله ی شاید داری مبحثی رو امتحان می دی که توش ضعیفی یا اصلاً در کل از اینجا سوال کمی میاد ولی تو اون مرحله کلیه سوالها از اون مباحثه. در نتیجه زیاد آزمون های مرحله ی با کنکور اصلی قابل مقایسه نیستن. درمورد سوال دیگر هم باید بگم من جز ماهان آزمون دیگه ی ندادم که بتونم مقایسه کنم. ولی متوسط بود به نظر من. موفق باشی

امیر حسین حبیبی : 1391/05/16

به محمود:سلام. من هم به بازاریابی خیلی علاقه مند بودم و هم به مالی و هر دو از گرایش های اصلی مدیریت هستن.( من به گرایش بیگانه ی نرفتم دوست عزیز) ولی در کل و بعد از کلی تحقیق و ... کفه مدیریت مالی بر کفه بازاریابی چربید. صرفاً به علت علاقه بوده و دلیل خاص دیگه نداره.

امیر حسین حبیبی : 1391/05/16

به اسداله اسدی:سلام.خیلی ممنون.من فقط شنیدم همچین کتابی منتشر شده ولی نمی دونم کدام انتشارات. اما احتمالاً همان انتشارات کتاب های دیگر دکتر نوروش باشه. (دوستان اگر اطلاعی در این زمینه دارند لطفا ارائه کنند).2- یعنی شما فقط می خواین کتاب دکتر تهرانی را نخوانید؟ اگر ریسک را شروع کردید و مشکلی با فهم آن ندارید اشکالی نداره ولی اگر شروع نکردین فهم کتاب دکتر تهرانی به نظر من راحتتر و ساده تر و پیش نیازی به کتاب پیشرفته دکتر راعی است. اگر خوب بخوانید انشاا... به هدفتان می رسید

امیر حسین حبیبی : 1391/05/16

به حسام کریمی. نه من هم کتاب صنعتی 1 دکتر عثمانی را خوندم و هم کتاب مروری جامع بر مباحث حسابداری مالی و صنعتی ویژه داوطلبان گرایش مالی. (این کتاب نیز حسابداری صنعتی رو پوشش میده) ولی کتاب دکتر عثمانی بهتر ، ساده تر ، خلاصه تر. 2- پیشنهاد من شرکت در تمامی مراحل آزمون ها است. خیلی کمک کننده است و به نوعی چراغ راه و نشان دهنده ضعف هاست.

امیر حسین حبیبی : 1391/05/16

به علیرضا: سلام دوست عزیز. خوب یک تحلیل از وضعیت شما شاید کمک کننده باشه. شما در درس ریاضی و آمار قوی هستین. پس باید برای این درس زمان بگذارید و درصد عالی بزنید( برای پوشش ضعف های احتمالی ضروری است.) در درس زبان مثل بقیه داوطلبان هستید. در درس ریسک هم مثل بقیه هستین.( چون ما مدیریتی ها هم قبلاً ریسک نداشتیم و برای اولین بار و بدون کلاس خوندیم).برای مالی شما باید بیشتر تلاش کنید و در صورت امکان از کلاس استفاده کنید و اگر امکان نداره از کتاب های پایه ی شروع کنید (مثل کتاب مدیریت مالی نوین) و بعد از نکته و تست (مثل کتاب دکتر تهرانی). برای حسابداری هم مثل مالی اگر می توانید کلاس بروید در غیر اینصورت باید از پایه شروع کنید و این نیز تلاش مضاعف شما را می طلبد. برای اقتصاد شاید نیاز به کلاس نباشد ولی باید تعداد دورهای مطالعه را زیاد کنید. پیشنهاد می کنم 3 درسی که نیاز به کلاس دارد را شروع به مطالعه کنید و اگر از روند مطالعه راضی نبودید بیشتر به گزینه کلاس فکر کنید.

امیر حسین حبیبی : 1391/05/16

بردیا: ممنون دوست عزیز. در مورد ریسک در مصاحبه گفتم اول با کتاب دکتر تهرانی شروع کنید. دو بار رو خوانی کنید و زیاد نرید تو عمق فرمولها مخصوصاً اثبات فرمولها اصلاً به درد نمی خوره. بعد کتاب راعی و بعد کتاب شارپ.(کتاب شارپ ساده تر از راعی ه ولی اینطوری انگار شما خلاصه راعی را می خونید) در ضمن زیاد حساس نباشید. شما فقط بخونید ترتیب فقط کمک می کنه که کارتون راحت شه. در مورد اقتصاد هم همه مثل شما هستن. شاید حل تست های 2000 تست کمک کنه. ولی تست های کنکور سالهای پیش رو نگه دارید برای ماه آخر و الان نزنید. رمز اقتصاد فقط و فقط تکرار و نکته بینی است. موفق باشید

بردیا : 1391/05/16

ممنون دوست غزیز. یه سوال دیگم داشتم. اینکهفرمولهای راعی هم سخته هم گیج کننده. یعنی از اول شروع می کنه و اثبات می کنه و بعد به فرمول اصلی میرسه. به نظر شما فقط فرمول آخر رو مد نظر قرار بدم ؟ متن کتاب خیلی قلمبه سلمبه هستش. یاد حسابرسی تو حسابداری میفتم اما فوق العاده کتاب خوبیه. پس اگه راعی رو خوب یاد بگیرم شارپ رو راحت تر میتونم بخونم. درسته ؟

نیما : 1391/05/16

اقای حبیبی سوال من رو جواب نمی دهید.ایا کیفیت سوالات ماهان خوبه ؟؟؟چون رتبه ازمون ازمایشیتون با ازمون سازمان سنجش خیلی فرق داره.

نیما : 1391/05/17

مرسی دوست عزیز از اینکه پاسخ دادی.انشاالله موفق باشی

امیر علی زند : 1391/05/17

سلام . ارادتمند عذر میخام برای درس ریسک برای افزایش سرعت چه راهکاری رو پیشنهاد میدید ؟ چون هم خیلی درس سختیه و هم محاسباتش طولانی هست . البته فکر کنم از اونطرف درس آمار رو که کم کم بریم جلو کمک میکنه ولی در کل چجوری هر سوال ریسک رو در 70-80 ثانیه بشه جواب داد ؟ و یک سوال اینکه دیگه در مورد زبان و ریاضی پیشنهادتون چیه یعنی منظورم اینه که زبان و ریاضی رو یکیشو بذاریم کنار یا یجوری درصداشو نصف کنیم روی 2 درس ؟ ممنون از لطفتون خدا خیرتون بده

رضا : 1391/05/17

با سلام و عرض تبریک خدمت شما.میخواستم بدونم اگ کتاب تهرانی را نخونیم مشکلی پیش میاد و اینکه کتاب مروری جامع برای حسابداری کافیه؟ ممنون

رحمان احمدی : 1391/05/17

کتاب مروری جامع بر حسابداری مالی و صنعتی مال زرد رنگ همونه ؟ زده مروری جامع بر حسابداری مالی و صنعتی ویژه داوطلبان مدیریت مالی .

هادی : 1391/05/18

سلام خسته نباشید من میخواهم که درس خوندنم یک روند ثابت داشته باشه یعنی روزی 8 ساعت درس بخونم و این روند رو ادامه بدم تا کنکور نه کم نه زیادتر تا اون روز میخواهم بدونم برای درس ریسک . مالی . حسابداری هر کدوم چند ساعت در روز وقت بگذارم ؟ جدی شما روزی چند ساعت ریسک و حسابداری میخوندین ؟ فرمودید از اواسط تابستان یعنی از مرداد ؟ ممنون هستم ازتون

امین فرزاد : 1391/05/18

سلام یک سوال از خدمتتون داشتم اگر بنده رو راهنمایی بفرمایید خیلی ممنونتون میباشم من دارم برای ارشد مالی میخونم . تقریبا از اول مرداد به طور متوسط دارم روزی 7.30-8 ساعتو میخونم و ایشالا از اول مهر ساعت رو بیشتر هم میشه اما با یک نفر که صحبت کردم بهم گفت 95 درصد کسایی که مدیریت مالی رتبه ی زیر 20 آوردن سال دومشون بوده و تو هر چقدر هم بخونی سال اول محاله قبول بشی . این از دیروز هی میاد توی فکرم و اعصابمو خرد میکنه خواستم بدونم واقعا همینطور هست ؟ یعنی من الان دارم روزی 8 ساعت میخونم و از مهر هم 10-11 ساعت ایشالا امکانش نیست برای دانشگاههای روزانه ی تهران ؟ ممنون ازتون

امیر حسین حبیبی : 1391/05/18

به بردیا:اگر گفتم دور اول روخوانی کنید و به فرمولها مخصوصا اثبات ها زیاد گیر ندین برای این بود که تو دور دوم می فهمید کدام فرمولها مهمه و کدام ها نه. خیلی از این سوالها در دور دوم خود به خود به جواب می رسد. شما فقط بخوانید. بله شارپ ساده تر از راعی و با بیانی متفاوت و ساده است.

امیر حسین حبیبی : 1391/05/18

به امیر علی زند: سلام.دور اول فقط روخوانی و شناسایی مثال ها و مباحث اضافی و علامت گذاری آنها تا در دور بعدی دیگر آنها را نخوانید.البته حداقل نصف سوالهای ریسک مفهومی است و نیاز به محاسبات نداره و از طرفی دیگر قرار نیست ما همه ی سوالها را جواب بدهیم . گزینشی درس بخوانید و انتظارات معقول داشته باشید. اینطوری خیلی موفق تر خواهید بود.در مورد زبان و ریضی دیدید که من ضعیف بودم ولی اینکه اصلاً نزنید را من به شدت نهی می کنم. هر دو را بزنید و اگر توانایی دارید هر دو را متوسط به بالا بزنید. من ریاضی ام خیلی ضعیف بود بخاطر همین وقت را کمتر صرف کردم هم در مطالعه و هم در آزمون. در مصاحبه کامل توضیح داده ام. موفق باشید

امیر حسین حبیبی : 1391/05/18

به رضا: رضا جان کدام کتاب تهرانی؟ ریسک یا مالی؟مالی تهرانی که فوق العاده است. این را نخوانی کدام را بخوانی آخه؟ برای ریسک هم کتاب تهرانی از همه ساده تر است و دید خوبی از ریسک می ده. ولی مثالهای زیاد و بی مصرفی داره که در دور اول آنها را علامت بزنید تا در دور بعدی آنها را نخوانید اینطوری حجم کتاب نصف می شه و تازه می فهمید عجب کتاب خوبیه.من تا آبان فقط این کتاب را داشتم و آبان فهمیدم نمی شه به این یکی تنها اکتفا کرد و دو کتاب دیگر را تهیه کردم.عزیز جان برای حسابداری آن کتاب کامل و خلاصه و بسیار مفید است. ولی بستگی به انتظارات شما می توانید منابع دیگری را هم مطالعه کنید ولی میزان مطلوبیت این منبع در بین داوطلبان از بقیه بالاتر است.

امیر حسین حبیبی : 1391/05/18

به رحمان احمدی: خودشه!!

امیر حسین حبیبی : 1391/05/18

به هادی: خیلی خوبه که می خواین اینطوری درس بخونید ولی به نظر من شدنی نیست. انعطاف پذیری اصل مهمی در برنامه ریزی است که در برنامه شما دیده نمی شه. برادر من منعطف باش. شاید یک روزی حال نداشتی بخونی یا مهمانی بودین یا یا یا . بهتره میانگین مطالعاتتون را مد نظر قرار بدین یا حداقل زمان را هفتگی حساب کنید. روش سر رسید که در نظرات گفتم روش خوبیه امتحان کنید و از اعتماد به نفسی که بهتون میده استفاده کنید. من هر روز همه را نمی خواندم. تا شروع آزمون ها که مهم نیست. فقط بخوانید. ولی بعد از آزمون هم تا جایی حساس باشید که در درسی عقب تر از آمون نباشید. حساسیت اضافی خوب تیست. قراره 6 7 ماه کار ما درس خوندن باشه. بهتره باهاش کنار بیایم.

امیر حسین حبیبی : 1391/05/18

به امین فرزاد:سلام دوست من. ببینید یکی از معیارهای مهم تو موفقیت اعتماد به نفسه. یعنی قبول داشته باشید شما موفق میشید. اگر شما نشید کی بشه؟ کی دیگه از مرداد داره 8 ساعت می خونه؟ من هم از این انرژی های منفی بهم دادن. ولی به این حرفها اهمیت ندین.اون حرف دوست شما هم درست نیست. من سال اولمه.دوستم سال اولشه.هم کلاسیم سال اولشه. و انشاا... شما هم سال اول قبول می شید و سال پایینی ما میشید. بیصبرانه منتظر دیدن شما در دانشگاه هستم. شما می تونید. و در مورد ساعات مطالعه به نظر من زیاده و ممکنه خسته بشید. از کمیت بکاهید و به کیفیت اضافه کنید. موفق باشید

امیر حسین حبیبی : 1391/05/18

به همه: دوستان عزیز سلام. امیدوارم در این روزها و شب های با برکت بهترین ماه خدا شاد و سلامت باشید. دوستان به آخرین پاراگراف مصاحبه دقت کنید و باور داشته باشید مهمترین موضوع این صفحه همان پاراگراف است. در شب قدر روزی یک سال آدم ها مقدر می شود. همه چی همیشه مطالعه نیست .نتیجه خیلی مهم است و درک این شب ها به نتیجه خیلی بیشتر از مطالعه کمک می کند. التماس دعا

امین فرزاد : 1391/05/19

سلام امیر حسین جان با حرفت خیلی بهم روحیه دادی . خدا خیرت بده . جدی میخاستم دیگه مالی نخونم و از همین فردا بشینم برا مدیریت دولتی بخونم که میگن راحتتره اما حرفت بهم امید داد خدا خیرت بده انگیزمو دوباره بردی بالا امشب که میرم احیا اول دعای شما دوست عزیز میکنم

سیامک : 1391/05/19

با سلام و آرزوی موفقیت برای شما راستش من عادت ندارم که یک کتاب را برای بار اول مرور کنم. و عادت دارم که از همان شروع بصورت عمیق مطالعه کنم و فصل به فصل و همراه با حل تست بروم جلو . وهمزمان هم یادداشت برداری میکنم و بعد از اتمام یادداشت ها را مرور کنم. نظر شما چیه؟ تشکر

اسدالله اسدی : 1391/05/19

سلام برای درس مدیریت مالی خیلی درصدتون خوب شده است . همین 2 کتاب را که فرموده اید خواندید یا جزوه ای چیزی هم کنارش استفاده کردید ؟ خیلی ممنون واقعا تبریک میگم بهتون

امیر رضایی : 1391/05/20

با عرض سلام و تبریک. من ریسک رو با کتاب شارپ شروع کردم ولی قبلش یه فصل از کتاب راعی خوندم ب فصل دومش ک رسیدم دیگه خیلی فهمش سخت بود. الام 5فصل شارپ رو خوندم. فق میخام بدونم ک کتابای ریسک حدودا چقد همپوشانی دارن؟ ممنون میشم

محسن تابنده : 1391/05/20

سلام و ممنون بابت راهنمایی های فوق العاده تون به دوستان به نظرتون برای درس ریاضی (ریاضی و آمار ) و زبان باید خودمون رو به چه سطح آمادگی برسونیم ؟ یعنی زبان رو 25 درصد و ریاضی رو 45 درصد بزنیم خوبه ؟ یکم در این مورد راهنمایی میفرمایید 2.در مورد درس ریسک شما چه روشی را بکار بردید ؟ تسلط باید روی کدوم کتاب باشه ؟ مدیریت پیشرفته راعی ؟ اگر امکان داره کلا در مورد ریسک خواهشا بیشتر توضیح بدید اهم از لحاظ منابع درسی و هم تست چون یکم سردرگم هستیم ممنون

باقری : 1391/05/20

با سلام ضمن تشکر از راهنمایی هاتون یک سوالی از خدمتتون داشتم شما که رشته کارشناسی تون بازرگانی بوده در طول تحصیلتون کتاب های مربوط به مالی رو هم می خوندید یا از همون زمانی که شروع به خوندن واسه کنکور کردید برای اولین بار این مباحث رو میخوندید؟

علیرضا آوینی : 1391/05/21

سلام جناب آقای امیر حسین خان برای درس حسابداری قسمت مالی آیا کتاب مدرسان که میگند سوالات کنکور حسابداری کاردانی به کارشناسی رو داره هم میخاد ؟ و برای حسابداری صنعتی هم لطفا اگر امکان دارد تمام کتابهایی که هم برای تست و هم برای درس لازم است را معرفی بفرمایید ممنون

امیر حسین حبیبی : 1391/05/21

به سیامک: دوست عزیز من پیشنهادم را قبلاً گفتم. شما یا عادتتون را عوض کنید یا با روش خود پیش برین. ولی بدونین روی مباحثی عمیق مطالعه می کنید که در دور دوم متوجه می شید اصلاً مهم نبودن. گزینشی و هدفمند مطالعه کنید به نفعتان است. کمیت مطالعه مهم است ولی کیفیت مهم تر است. راستی عادت دارید تست بزنید. کدام تست؟ ما که کتاب تست در درس ریسک و حسابداری نداریم. پس شاید تغییر عادت ها بهتر باشد. موفق باشید

امیر حسین حبیبی : 1391/05/21

اسد ا... اسدی: سلام ممنون دوست من. نه همین کتاب ها رو خوندم. انشاا... درصد شما بهتر از این ها می شه. البته من شاید 2 سوال را با اطلاعاتی عمومی و مطالعه غیر درسی جواب دادم. ولی در کل این دو کتاب (مخصوصا کتاب دکتر تهرانی ) کفایت می کند

امیر حسین حبیبی : 1391/05/21

امیر رضایی:سلام . ممنون دوست عزیز. این کتاب ها خیلی شبیه هم هستند ولی کمی نحوه بیان مباحث متفاوت است و بعضی مباحث در بعضی کتاب ها نیامده. در دور اول سعی کنید مباحث مشترک بین کتاب ها و مباحث مختص آن کتاب را شناسیی کنید. مثلاً شاخص ها در کتاب تهرانی نیست. یا محاسبه سود با افزایش سرمایه در تهرانی نیست و در شارپ بهتر از راعی توضیح داده شده. موفق باشید

امیر حسین حبیبی : 1391/05/21

محسن تابنده:سلام. خواهش می کنم انجام وظیفه است. من از دوستان کمک گرفتم و حالا کمک می کنم. انشاا... سال بعد شما کمک دوستانتان باشید.1-ببینید این بستگی به میزان آمادگی شما در این دروس داره. مثلاً من ریاضی ضعیفی داشتم و سرمایه گذاری روی این درس نداشتم.نه در مطالعه نه در آزمون. به نظر من باید واقع بین باشید و ببینید در سایر دروس چقدر قوی یا ضعیف هستید. به هر حال نتیجه مهم است و به این نتیجه هم می تواند با ریاضی سفید و هم با ریاضی 60% رسید. اگر قوی هستید ریاضی و زبان را هم خوب بخوانید .2-در مورد ریسک پاسخ های زیادی در این نظرات هست که پیشنهاد می کنم مطالعه کنید. روش من مطالعه روخوانی دور اول و دوم کتاب تهرانی و شناسایی مثال ها و مباحثی که مهم نیستند. و روخوانی شارپ و روخوانی و مطالعه دقیق راعی. بله در بین این 3 کتاب راعی نقش مهم تری دارد.البته من کتاب منافی را ندیدم و نمی دانم چظور است ولی شنیدم کتاب خوب و جامعی است.تست هم نداریم در این درس. آزمون آزمایشی تنها منبع تست است. موفق باشید( نظرات قبلی را حتماً مطالعه کنید)

امیر حسین حبیبی : 1391/05/21

باقری: سلام.خواهش می کنم.همه ی دروس را به جز مدیریت ریسک را من در طول زمان تحصیل خوانده ام و علاقه شدیدی هم به این رشته دارم و به همین سبب خوب می خواندم. ولی در مورد ریسک برای اولین بار این درس را دیدم و برای من هم ابتدا بسیلر سخت و سنگین بود ولی با تکرار زیاد می شود ریسک را هم رام کرد. موفق باشید

امیر حسین حبیبی : 1391/05/21

علیرضا آوینی:سلام دوست من. راستش من اطلاعی از آن کتاب ندارم و خوب نخواندم و الحمدالله نتیجه گرفتم پس شاید بشه به آن کتاب بعنوان یک منبع مکمل نگاه کرد.برای صنعتی هم همانطور که در مصاحبه هست کتاب دکتر عثمانی (حسابداری صنعتی 1) و قسمت حسابداری صنعتی کتاب دکتر نوروش هم برای مطالعه و هم تست خوبه. البته تعداد تست کمه. اگر منبع تست دیگری میشناسید حتماً استفاده کنید. موفق باشید

باقری : 1391/05/21

جناب حبیبی در رابطه با کتاب مجموعه سوالات(تست) سرمایه گذاری تهرانی چه نظری دارید؟ و اینکه با توجه به اینکه رشته کارشناسیم هم مالی بوده و کتاب شارپ رو مطالعه کردم و به نسبت سرمایه گذاری رو خوب کار کردم(در طول تحصیل) به نظر شما لازم هست که کتاب تهرانی رو هم مطالعه کنم یا راعی و شارپ اکتفا میکند؟

امیر علی زند : 1391/05/22

جناب حبیبی سلام من احتمالا تا اواسط مهر احتمالا کتاب مالی تهرانی را تمام بشم . به نظرتون برای دور دوم کتاب تهرانی را بخوانم یا بیام کتاب قالیباف را بخوانم و بعد 2 تاشو مرور کنم ؟ ممنون

محمد علی غلامی : 1391/05/22

سلام خدمت شما من در تابستان دروس حسابداری و مالی و ریسک را شروع کردم . اما درس ریسک بسیار سخت است . اون 2 درس را فهمیدم اما ریسک 200 صفحه خواندم اما فصل بازده و ریسک و مدلهای تک عاملی اصلا چیزی نمیفهمم . لطفا به من بگویید که چکار کنم ؟

سامان : 1391/05/23

سلام خدمتتون . ان شالله حالتون خوب باشه آقای حبیبی من از اول مرداد شروع کردم به درس خوندن ساعات کمی خوندم مالی 2 ساعت و حسابداری 2 ساعت از فردا میخام درس ریسک را شروع کنم به نظرتون با روزی چند ساعت و با چه کتابی شروع کنم ؟ شارپ یا تهرانی ؟ اگر روزی 2 ساعت ریسک بخوانم دیر نیست ؟ میرسم ؟ ممنون

رضا : 1391/05/23

با تشکر از صبر و حوصله ای که به خرج میدید.اگه ترم هفت مشغول به تحصیل باشم بهترین زمان شروع مطالعه و همچنین پایان دور اول کی هست؟بازم ممنون

حمزه : 1391/05/24

تبریک میگم. امسال ارشد آزاد مدیریت بازرگانی گرایش مالی امتحان دادم اما فقط واسه تجربه بود. من تمومه مباحث رو یه دور خوندم.یعنی اقتصاد و مالی و ریسک و حسابداری.حتی 50 درصد رو 2 بار خوندم و تا مهر ماه میخوام 50 درصد دیگرم تموم کنم. البته ریاضی و آمار رو گلچین کردم.با اینکه تقریبا 2 بار دوره کردم اما حس می کنم جیزی بلد نیستم.به خاطر تست نزدنه یا واقعا بلد نیستم یا همه این حس رو دارن؟یجور حس نومیدی دارم. تنها هدفم تک رقمیه.شایدم شکل خوندنم مشکل داره.میشه یکم راهنماییم کنید؟ به شدت به مدیریت مالی علاقه دارم و لیسانس حسابداری هستم.در ضمن از 4 تا منبع ریسک همرو خوندم.

فرزند ایران. نژاد کوروش : 1391/05/24

سلام ببخشید شما بین موسسه های ماهان و مدرسانو اکسین کومشو پیشنهاد میدین؟ و سوال دیگم اینکه:من نمیتونم یا بهتر بگم نمیشه پیوسته لغت زبان بخونم یعنی همیشه طرف زبان نمیرم که همین فاصله انداختنم باعث میشه لغتای که خوندمم تا حدودی یادم بره. پیشنهادتون برا این مشکل چیه؟ممنون از وقتی که میزاری

امیر حسین حبیبی : 1391/05/26

باقری:ببینید جناب باقری از الان تا کنکور زمان خیلی زیادی مونده.پیشنهاد می کنم آن کتاب رو هم بخونید حتی شده فقط روخوانی کنید .اینطوری هم مطمئن هستید که چیزی رو جا ننداختید و هم اینکه یکی از طراحان سوال دکتر تهرانی است و حتماً کتاب خودش هم مدنظر برای طراحی سوال است.در مورد کتاب تست تهرانی من خریدم ولی اصلاً نخواندم. (زمان خیلی مانده. آن را هم بخوانید شاید سوالات خوبی داشته باشد.ولی سوالهای ضعیف را علامت بزنید که دیگه مطالعه نشه و وقت شما رو نگیره)

امیر حسین حبیبی : 1391/05/26

به زند: تا اواسط مهر؟؟مگه فقط روخوانی قرار ما نبود؟ اینطوری که 1 فته بیشتر وقت نمی خواست. بهر حال کتاب قالیباف را هم بخوانید تا متوجه شوید کدام مباحث در کدام کتاب بهتر توضیح داده شده و در مرور سعی کنید ماحث را از بهترین منبع آن بخوانید. در ضمن در ارشد 1 دور 2 دور مهم نیست . تعداد دورها در آخز خیلی زیاد می شود. چون با سرعت زیاد می خوانید و مباحث اضافی را حذف می کنید.

امیر حسین حبیبی : 1391/05/26

غلامی: سلام. تبریک می گم. شما الان یک گام جلوتر از بقیه هستین و آن هم اینکه فهمیدید این درس در چه مایه هایی است. کاملاً طبیغی است و ما هم مثل شما بودیم. در دورهای 3 یا 4 بهتر متوجه می شوید. فقط یک نکته بگم: فصل های ریسک به هم متصل هستند. سعی کنید این رابطه را پیدا و برقرار کنید تا بهتر متوجه شوید. خلاصه برداری و مقایسه الگوها هم مفید است ولی نه الان. در دورهای بعدی اینکار را هم بکنید

امیر حسین حبیبی : 1391/05/26

سامان: سامان جان شما فقط بخوانید. روزی چند ساعت یا دیره یا زوده بدرد شما نمی خوره. الان فقط بخوانید و پیش برید . قول میدم اواسط مهر یا اوایل آبان خودتان میدانید که دیره یا زوده یا وضعیتتون چطوره. ریسک را عقب هستید یا جلویید. اینها برای آن زمان است. الان فقط بخوانید و تا مهر تمام دروس را یکبار خوانده باشید خیلی خوب است

امیر حسین حبیبی : 1391/05/26

رضا: رضا جان یعنی مهر ماه شما دانشجویی درسته؟؟ خوب عزیز من اینطوری شما باید بیشتر و سخت تر کار کنید. مخصوصاً از تابستان خیلی استفاده کنید. بهتر است شما جلوتر باشید یعنی در اواخر تابستان دور اول همه دروس تمام شده باشد و در حال مطالعه دور دوم باشید. بخدا توکل کنید و بخوانید

امیر حسین حبیبی : 1391/05/26

حمزه: آفرین. بهتون تبریک می گم تا اینجا کارتون عالی بوده. نه عزیزم شما حتما بلدید ولی این حسیه که همه ی ما تا آخر داریم و در لحظه کنکور رفع می شه. اتفاقاً این حس الان بهتون خیلی کمک می کنه چون تحریک می شید که بخوانید. خوب دور دوم را تمام می کنید. پس برای دور بعدی خلاصه نویسی داشته باشید. تست ها را هم بزنید. در مورد ریاضی و آمار هم کارتان درست است)اگر قوی هستید بهتر است تعداد مباحث را زیاد کنید چون زمان کافی دارید- تست های این دروس را هم زیاد بزنید چ.ن از لحاظ تعداد تست به اندازه کافی در دسترس داریم)(به جز تست های کنکورهای 3 سال گذشته که برای ماه آخر نگه میداریم). موفق باشید

امیر حسین حبیبی : 1391/05/26

فرزند ایران:عزیزم من فقط ماهان رفتم و از بقیه خبر ندارم و نمی تونم مقایسه کنم. از منبع دیگری در این مورد تحقیق کنید.درمورد سوال بعدی خودتان خوب جواب خود را دادید. نمی تونم و نمی شه سم این دوران است. می تونم و می شه. همه اینکار را می کنند و من برای رقابت با بقیه باید بهتر از آنها باشم و بیشتر وقت بگذارم. این بهتر نیست؟؟

امیر حسین حبیبی : 1391/05/26

به همه: دوستان عزیز من سعی می کنم تا زمان کنکور با شما و پاسخگو سوالتان باشم. و خواهش می کنم قبل از طرح سوال جدید نظرات قبلی را مطالعه کنید . پاسخ اکثر سوالها را قبلاً به دوست دیگری داده ام. مثلاً سوالهای مربوط به درس ریسک کامل گفته شده است. امیدوارم همه ی شما عزیزان سال بعد جواب گوی دوستانتان باشید.

قاسمی : 1391/05/26

با سلام و تبریک.من ترم 7 حسابداری هستم و از مهر ماه میرم دانشگاه به نظرتون از الان شروع کنم می رسم؟امیدی به قبولی هست؟ریسک خیلی سخته؟

حمزه : 1391/05/26

خیلی خیلی متشکرم. فقط میشه در مورد خلاصه برداری توضیحاتی بدین ؟ من ر. مطالب مهم با ماژیک خط می کشم.منظور از خلاصه برداری همینه ؟

کوروش : 1391/05/27

بسیار بسیار تبریک میگم. یه سوال داشتم. در آخر فصل های ریسک شارپ ، مباحثی داره به نام موارد موسساتی ، ضروریه خونده شه ؟ نظرتون در مورد پیوست ها چیه ؟ به عنوان آخرین سوال اینکه : ریسک شارپ دو جلده ؟ آخه تو بعثی مباحثش به عنوان مثال میگه ، این بحث در فصل 17 و یا 18 توضیح داده شده. در حالیکه این کتابش 12 فصله. با تشکر

حدیث : 1391/05/27

سلام.خیلی بهتون تبریک میگم.من میرم ترم 5.رشتم بازرگانیه.میخوام تو کنکور92مالی شرکت کنم.الان نمیدونم با توجه به اینکه دانشجو هم هستم از کجا و چه درسی شروع کنم و ایا تک درس شروع کنم یا همه رو باهم. واینکه بدون کلاس کنکور میتونم خودم درس بخونم یانه.ممنون میشم اگه راهنمایی کنید.

اسدالله اسدی : 1391/05/28

سلام تازه قلق ریسک دستم اومد با خوندن یه کتابی که جدیدا معرفی شده به بازار مهم ترین فصلا بازده و ریسک . مدلهای عاملی و تعادلی و قراردادها و اختیار معاملاتند درسته ؟ بقیه مطالب کلا 10 درصدند . درسته ؟

محمود : 1391/05/29

سلام با توجه به اینکه رشتتون تو کارشناسی بازرگانی بوده بین گرایش های بازاریابی و بازاریابی بین الملل کدوم گرایش مناسبتری میتونه باشه برای بازارکار؟ اگه ممکنه تفاوتاشون رو هم بگید البته ببخشید در رابطه با رشته بازرگانی میپرسم شما تو مصاحبتون گفتید که تحقیق کردین در رابطه با رشته ها واسه همین میپرسم مرسی

مهتاب : 1391/05/29

سلام ضمن عرض تبریک به شما دوست عزیز، رشته کارشناسی من مالی نبوده ولی سال گذشته مدیریت مالی شرکت کرده ام، می خواستم اگر امکان دارد در مورد کتاب نوین اطلاعاتی به من بدهید چون مالی تهرانی برای من کمی سنگین است. البته من درس های ضریب 4 را سال گذشته کنکور رفته ام با تشکر

فاطمه به اسدالله اسدی : 1391/05/30

سلام منظورتون از کتاب جدید کتاب منافیه یا 1کتاب دیگه؟میشه عنوان کتابا بگید؟

اسدالله اسدی : 1391/05/31

به فاطمه : یک چند روز دیگه میگم خدمتتون آقای پرچ گفته هر کی این کتاب رو دقیق 3 دور بخونه بدون اینکه منابع دیگه رو بخونه بالای 60 میزنه

امیر علی زند : 1391/06/01

سلام وقتتون بخیر آقای امیر حسین حبیبی شما ماه های آخر ( 2 ماه مونده به کنکور روزی 15-17 ساعت درس میخوندید ؟ ) آخه میگند رتبه های برتر مالی بالای 12 ساعت و گاهی تا 17 ساعت درس میخوندند جدی بگید ممنون

امیر حسین حبیبی : 1391/06/01

به حمزه:در مورد خلاصه برداری در زمان خلاصه برداری انشاا... توضیح می دهم. الان حتی ماژیک هم نکشید. مگر دروسی را که دور اول را تمام کره اید و با کلیات آن آشنا هستید. در کل خلاصه برداری برای دور سوم مناسبه نه الان.

امیر حسین حبیبی : 1391/06/01

به کوروش: سلام. ممنون دوست عزیز. نه موارد موسساتی لزومی نداره مطالعه کنید. اما شاید بتونه دید مناسبی از مبحث بهتون بده. الان زمان خوبی دارید. اگر خواستید مطالعه کنید. بله دو جلده ولی مثل اینکه یک جلد ترجمه و منتشر شده. وقتی می گیم شارپ منظورمون همون جلدی هست که منتشر شده.موفق باشید

امیر حسین حبیبی : 1391/06/01

سلام. من هم برای این همت بالایتان بهتون تبریک می گم. ببینید از الان به ارشد فکر نکنید. یعنی برای ارشد درس نخونید. در عوض دروس دانشگاهی را عالی بخوانید که معدل خوبی داشته باشید. برای درس از الان فقط می شه زبان رو پیشنهاد داد و اینکه درس ها مخصوصاً دروسی که در ارشد هست را آنقدر عمیق و مفهومی بخوانید که در زمان ارشد کارتان راحت شود. موفق باشید

امیر حسین حبیبی : 1391/06/01

به محمود. من بین مالی و بازاریابی دو دل بودم و این دو را با هم مقایسه می کردم در مورد سوال شما اطلاعاتی ندارم. شاید یک مشاور یا دوستانی که امسال بازاریابی قبول شده اند بتوانند کمک کنند.

امیر حسین حبیبی : 1391/06/01

به مهتاب: سلام. ممنون دوست عزیز. اگر مالی تهرانی سخت براتون از نوین یا پینو. شروع کنید.این کتاب ها مباحث را با مثالهای زیاد و ساده توضیح داده اند که برای شروع عالی است. مخصوصاً اگر در کلاس مالی هم شرکت نکرده باشید. ولی برای ارشد و تست زدن باید کتاب تهرانی که نکته و تست است مطالعه بشه. فکر کنم منظورتون اینه که درس های ضریب 4 را کلاس رفته اید. درسته؟ اگر اینطور است که خوب کارتان راحت تر می شه. ولی در کل نیازی به کلاس نیست. مگر اینکه خودتان در درسی احساس ضعف کنید و نیاز به مدرس داشته باشید. موفق باشید

امیر حسین حبیبی : 1391/06/01

به اسد الله اسدی: سلام. ممنون می شم منبع جدید رو به دوستانتان معرفی کنید. ولی یادتان باشد مطالعه چند منبع بهتر است. البته کتابی مثل کتاب منافی چکیده و خلاصه بقیه کتاب هاست و تقریباً جامع است ولی در ارشد هیچ اطمینانی وجود ندارد که چه کسی سوال طرح خواهد کرد و دیدگاه و نظر او چیست. در مورد 60% هم بگم که شما همین پیشرفته راعی را عالی بخوانید 60% را می توانید بزنید. ولی برای اینکه آن را عالی بخوانید و کامل متوجه بشید باید اول تهرانی و شارپ را بخوانید. در هر صورت الان زمان مناسبی دارید فعلا بقیه کتاب ها را بخوانید و منتظر منبع جدید نباشید

امیر حسین حبیبی : 1391/06/01

امیر علی زند: دوست عزیز مگر من در مصاحبه نگفتم چند ساعت درس می خواندم؟ خواهش می کنم دقت کنید. کسانی هستند که موج منفی می دهند و استرس شما را افزایش می دهند و بعضاً ار همین نگران کردن شما کسب درآمد می کنند. نه نه نه. حتی 12 ساعت هم نمی خواهد بخوانید. شما از الان بخونید و خوب بخونید ( کیفیت مطالعه بهتر از کمیت مطالعه است) ببینید به لطف خدا یکی از رتبه های برتر سال بعد می شوید یا نه. در ضمن با هر کسی مشورت نکنید که این نوع سوالات و نگرانی ها را به شما تزریق می کنند.

امیر حسین حبیبی : 1391/06/01

به قاسمی: دوست عزیز چرا امروز و فردا می کنید؟ الان زمان این سوال است؟ من میرسم؟ اگر بگویم نمی رسید شما هم نمی خوانید؟ولی من اگر جای شما بودم بقدری عالی می خواندم تا به خودم و بقیه ثابت کنم وقی بخواهم و خواسته ام را در راه رضایت خداوند قرار دهم هر ناممکنی ممکن می شود. در ضمن این راه شما خیلی هم سخت نیست.ریسک را هم طبق نظراتی که به دوستان دادم مطالعه کنید می بینید که آنقدر هم که فکر می کردید سخت نیست.فقط یک یا علی محکم بگویید و بخوانید و پیشروی کنید. به حجم کتاب و لغات سختش نگاه نکنید. توانایی شما خیلی بیشتر از این حرفهاست. یا علی

فاطمه : 1391/06/01

سلام اقای حبیبی نظر شما اینه که ما درسا را 2 دور روخونی کنیم بعد دور سوم خلاصه برداری ولی بعضی از دوستان نظرشون اینه که همون دور اول خلاصه برداری کنیم (من که گیج شدم)در ضمن من پارسال مالی شرکت کردم همه کتابا را هم خوندم و خلاصه برداری کردم ولی برای مرور وقت کم اوردم و 1 کم هم استرس داشتم به نظر شما امسال مجددا کتابا را بخونم یا فقط از روی خلاصه هام بخونم؟

امیر حسین حبیبی : 1391/06/02

فاطمه:سلام فاطمه خانم. ببینید واقعاً نظر دادن تو دنیای مجازی سخته. نمیشه یک نسخه برای همه پیچید.مثلاً شما که سال پیش مالی خوندین دیگه نیاز به دور اول رو خوانی و دور دوم عمیق و دور سوم خلاصه برداری ندارین. به نظر من حتماً امسال همه خلاصه نویسی بکنید. اینکار باعث می شه شما دقیق بخونید و سعی کنید تو ذهنتون خلاصه کنید و این برای بخاطر سپردن بهترین کاره. پس شما نیاز به دور اول رو خوانی ندارین ولی ذور دقیق و عمیق خوانی رو الان انجام بدین و باز هم خلاصه بردارین. انشاا... امسال موفق می شین.

حسین : 1391/06/02

اگه میشه در مورد اقتصاد توضیح بدین. من 2000 تست هم دارم. موندم چطور مطالعه کنم این درس رو

فاطمه : 1391/06/03

سلام ممنون از راهنماییتون .

فرناز : 1391/06/04

به نظرتون اگه من تا اخر مهر ماه کامل تموم کنم رتبم تکه!!!کارا بخونم

علی ادهمی : 1391/06/04

به نام خدا با سلام خدمت شما و تبریک عید فطر و رتبه خوب شما من سال اخر مدیریت بازرگانی ام و انشاءالله قصد دارم در گروه مدیریت مالی شرکت کنم.تمام منابع سایت مدیر ا تهیه نموده ام. خواهشمندم دروسی را که شما در طول هفته مطالعه می نمودید ذکر نمایید.(روش خواندن کتابها و دروس).با توجه باینکه در تابستان واحد گرفته بودم آیا برای شروع از الآن وقت کافی دارم؟ با سپاس از شما

سعید : 1391/06/05

سلام امیرجان خداوند خیرتان دهد که با این حوصله پاسخ دوستان را میدهید من تمام جوابهای شما به دوستان را مطالعه کردم. امیرخان من کتاب منافی را سال گذشته موبه مو مطالعه کردم تا جایی که درصدم توی ماهان حدود 90 بود و رتبم هم تک رقمی اما توی ارشد متوجه شدم که سوالات متفاوتند. من کتاب تهرانی و مهندسی مالی راعی و جونز ومنافی را سال پیش خوندم به نظرت امسال با شارپ شروع کنم یا پیشرفته ی راعی چون این کتابها را سال پیش نخوندم و احساس میکنم بیشتر سوالات از این کتابها بودند درصد من سال پیش46 بود و رتبم 140

امیر حسین حبیبی : 1391/06/06

حسین:حسین جان سلام.ببین عزیز من اگر نظرات دیگر منو خونده باشید متوجه میشید که من تاکید زیادی به شروع دارم. شما شروع کن و دور اول رو روخوانی کن خودت متوجه میشی چی چطور خونده شه و چقدر زمان می خواد.در کل بهت بگم که رمز اقتصاد تکراره. انقدر باید بخونی و روی نمودار ها موشکافی کنی که تمام سوالات مرتبط رو هم پاسخگو باشی. پس باید بتونی بین مباحثی که تو فصول مختلف جدا ارائه شده ارتباط برقرار کنی. 2000 تست رو هم وقتی فصلی را خوب خواندی نیمی از تست های 2000 تست رو بزن و بقیه رو بگذار برای دورهای بعدی. قدر تست ها رو بدون و به هرکدوم مثل یک سوال نگاه کن که الان تو کنکور آمده. موفق باشی

امیر حسین حبیبی : 1391/06/06

فرناز:سلام. ببینید کلی صحبت می کنید من نمی تونم جواب بدم دیگه! یک دور کامل بخونید؟؟ یا دور عمیق و نکته خوانی رو کامل تموم کنید؟ اگر منظورتون درو اوله که شما باید تا آخر تابستون این کارو بکنید. اما اگر اون یکی منظورتونه کارتون خوب بوده. خیلی ها کمتر خواندند و موفق شدند و بعضی خیلی خواندند و موفق نشدند. کمیت مهم است ولی به شرطی که کیفیت مطالعه مناسب باشد. با توکل بخدا حتماً موفق می شوید.

امیر حسین حبیبی : 1391/06/06

علی ادهمی: علی عزیز سلام. خیلی ممنون عید شما هم مبارک.1-درخواست شما از طریق سایت به بنده منتقل شد.2-برای شروع هیچ وقت دیر نیست به شرطی که جبران زمان گذشته رو بکنی و عالی بخونی.3-مصاحبه و نظرات را کامل بخونید جواب اکثر سوالاتتان را پیدا می کنید ولی اگر سوال جدیدی داشتید من در خدمتم.4-سعی کنید تمام دروس در هفته مطالعه شود جر پیش نیازهاو مثلاً تا خرد تمام نشده با کلان کاری نداریم(البته در دور اول منظورمه). پس توصیه من به شما اینه. شروع کنید و زمان بیشتری به درس اختصاص بدید و دور اول رو به زودی تمام کنید تا برای بعد از آن برنامه ریزی کنیم. موفق باشید

امیر حسین حبیبی : 1391/06/06

سعید:سلام ممنون.درسته ماهان اکثراً از آن کتاب سوال طرح می کرد و من چون کتاب منافی را نداشتم مجبور شدم بقیه کتاب ها رو خوب بخونم ( کار خدا را می بینی؟؟). دقیقاً درست گفتید اکثر سوالها از پیشرفته راعی بود. ولی برای فهم عالی پیشرفته شما باید بقیه کتاب ها را خوب بلد باشید. الحمدالله اکثر کتاب ها را خواندید و مشکلی نیست. اگر فراموش نکردید که همان با شارپ شروع کنید و بعد پیشرفته راعی و بعد خلاصه نویسی ها و نکته هایی که از همه کتاب ها برداشتید را بخوانید. ولی اگر فراموش کردید دور اول روخوانی تهرانی و بعد منافی را بخوانید و بعد شارپ و پیشرفته. مهندسی مالی راعی اصلاً سیستمش با بقیه فرق می کنه هم سخته و هم تکه و نمی شه ازش گذشت. ولی این کتابو می تونید جدا از بقیه مطالعه کنید. در ضمن. 46% هم بدون آن کتاب ها عالی است و انشاالله سال بعد از هم کلاسی های هم خواهیم بود. موفق باشید

رضا : 1391/06/06

سلام.امیر اقا من تصمیم دارم تا اخر تابستان مالی و حسابداری و تئوری را بخونم و از مهر تا اول ابان بقیه درسا رو.بعدشم با ازمون ها دوره کنم.به نظرتون اشکالی به این برنامه وارده؟ممنون

فرناز : 1391/06/06

منظورم اینه که حتی خلاصه هامو هم تا آخر مهر ماه تموم کنم{کلمه ی کارا رو به این خاطر اوردم}

حجت : 1391/06/06

سلام .تبریک میگم من امسال رتبه م 297 شد با وجود این که درس مالی خیلی مسلط بودم 15 درصد زدم به نظر شما کتاب مالی مناجاتی میتونه بهم کمک کنه

سعیده : 1391/06/07

سلام،بهتون تبریک می گم.با دقت گفتگوی شما و کامنت ها رو مطالعه کردم سوالی دارم از شما:چه جوری تونستید 11 درصد زبان بزنید گرامر که نخونده بودید 30 درس 504 برای یک تست شما به درد خورد یعنی 2 درس از کتاب دهشتی کمکتون کرد یا آزمو نهای آزمایشی ماهان؟ سومین عامل موفقیت شما بعد از توکل و همت و پشتکارتون تو درس خوندن رو آزمونهای آزمایشی می دونید ؟ من تعریف خوبی از ماهان نشنیده ام و همه بر این نکته تاکید دارند که آزمونها جنبه بازارگرمی داره اگه هم می خواهید که شرایط کنکور رو برای خودتون ایجاد کنید بهتره 3 آزمون جامع رو ثبت نام کنید تا وقتتون گرفته نشه ، من هم مثل بقیه بچه ها تو درس سرمایه گذاری وحسابداری خیلی قوی نیستم پارسال که برای اولین بار ارشد شرکت کردم مجاز شدم اما رتبه عالی نداشتم فکر می کنم استرس زیادی داشتم مثل همین حالا. نمی خوام بپرسم کدوم موسسه واسه آزمون خوبه می خوام بدونم واقعا تاثیر آزمونهای آزمایشی بوده که تونستید رتبه عالی رو بدست بیارید؟ بعد از آزمونهای ماهان روی تست های زبان دقت و تلاش می کردید مثلا کلمات نا آشنا رو حفظ کنید یا ... یا اینکه تو آزمونهای آزمایشی هم واسه زبان تلاشی نداشتید؟ خیلی سپاسگذارم

behnaz : 1391/06/07

سلام اقا امیرخوبین؟امیر جان من از امروز شروع کردم مدیریت رو با مهندسی مالی راعی شروع کردم.خوبه؟اگه نه برم پیشرفته راعی رو بخرم...یه سوال دیگه منابعی که اسم بردی همه رو خوندییی؟اخه احساس میکنم خیلی وقت گیر نمیشه واسه تشلط رو هر یک از کتابا؟من فقط از حسابداری مالی و صنعتی میترسم.رشته م بازرگانیه

behnaz : 1391/06/07

یه سوال دیگه بنظرت رو زبان وقت بزارم؟زبان من تعریفی نداره

amir : 1391/06/09

سلام.فصول قیمت گذاری دارایی سرمایه ای،آربیتراژ و چند عاملی خیلی برام مبهمه،یعنی اصلا نمیفهمم،چه کار کنم؟چه توصیه ای دارین؟

amir : 1391/06/09

سلام.فصول قیمت گذاری دارایی سرمایه ای،آربیتراژ و چند عاملی خیلی برام مبهمه،یعنی اصلا نمیفهمم،چه کار کنم؟چه توصیه ای دارین؟

m : 1391/06/10

سلام من کارشناسی ریاضی سه چهار سال پیش گرفتم امسال میخام ارشد مدیریت مالی امتحان بدم البته هنوزشروع نکردم آیا امیدی برای روزانه قبول شدن هست لطفا مرا راهنمای کنید

امیر حسین حبیبی : 1391/06/12

سلام دوستان عزیز.من درجوار مطهر امام هشتم حضرت علی بن موسی الرضا هستم.از اینجا برای همه تون دعا می کنم و زیارت می کنم و نماز می خونم که انشالله همه تون موفق باشید و نتیجه همه زحماتتون رو بگیرید.در ضمن به لطف خدا من در دانشگاه شهید بهشتی قبول شدم. در اولین فرصت مناسب جواب سوالات رو میدم. در پناه حق همیشه شاد و سلامت باشید

behnaz : 1391/06/12

وااااای.مباااارکت باشه خ زیاد.همیشه موفق باشی....زیارتتم قبول

رضا : 1391/06/12

زیارت قبول.منم دارم میرم کربلا،باور کن دعات میکنم که کمک فکری به ما میدی،راستی مبارک باشه.امیر آقا من سوالم را بالا پرسیدم.

فاطمه : 1391/06/12

سلام زیارتتون قبول و تبریک به خاطر قبولیتون.موفق باشید.

علیرضا : 1391/06/13

منم خیلی تبریک میگم امیرحسین جان..فقط یه سوال..ظرفیت روزانه تهران امسال 11 تا بوده و شما هم رتبه 11 شدین پس چرا دانشگاه تهران رو نیاوردین؟

به m : 1391/06/13

دوست من خیلی خوبه که تصمیم گرفتی ادامه بدی ولی من فکر میکنم که بهتره در انتخابت بیشتر دقت کنی من هم مثل شما کارشناسی یه رشته دیگه بودم البته من مهندسی برق خوندم و عاشق ریاضی بودم و امسال مالی امتحان دادم بد نیست به نکات زیر توجه کنی 1.درسته که ضریب ریاضی در این گرایش بالاتر از سایر گرایشهاست اما در عوض سه درس با ضریب 4 داره که بسیار کار را سخت میکنه چون ما اصلا باهاش آشنایی نداریم ومن علیرغم ریاضی خوبی که زدم ولی چون نتونستم مدیریت مالی و حسابداری را خوب بزنم توفیقی کسب نکردم 2. ظرفیت در این رشته بسیار بسیار محدوده به طوری که رتبه 114 مالی امسال حتی شبانه هم قبول نشد!!! در حالی که رتبه های حدود 800 بازرگانی به راحتی قبول شدند 3.تعداد کسانی که از رشته های دیگه به سمت مالی و صنعتی اومدند زیاده و تعدادی از اونها سال دومی هستند و این یعنی طراز ریاضی در مالی و صنعتی بالاتر از سایر گرایشها مثل بازرگانی و دولتی وکارآفرینیه و اگر شما در آن گرایشها ریاضی بالایی بزنید طراز شما به صورت تصاعدی رشد خواهدکرد و به رتبه ی بهتری میرسید در هر صورت برای شما آرزوی موفقیت دارم

علی ادهمی : 1391/06/15

با سلام.زیارت شما قبول و التماس دعا و عرض تبریک بخاطر قبولی جنابعالی در دانشگاه شهید بهشتی. انشاءالله دکترای مدیریت مالی!

امیر حسین حبیبی : 1391/06/16

به رضا: ببخشید که دیر شد. بله این برنامه مناسبی نیست بهتره همه ی درسها را با هم پیش برید . کمی اختلاف اشکالی نداره ولی یکی 100 پیشرفت و دیگری نقطعه صفر زیاد خوب نیست. در ضمن بهتره با رتبه های گرایش خودتون مشورت کنید که بهتر راهنمایی کنند. موفق باشید

امیر حسین حبیبی : 1391/06/16

به حجت: احتمالا مشکل جای دیگری است نه منبع. چون من و دوستانم هم کتاب مناجاتی نخواندیم ولی مشکلی نبود. بهر حال منبع اضافی همیشه کمک کننده است

امیر حسین حبیبی : 1391/06/16

به سعیده: سلام ممنون از لطفتون و سوال جامع و کامل تون انشاا... جواب منم کامل و کمک کننده باشه.من کلاً زبانم ضعیف بود ولی این درصد رو از ماهان نمی دونم بیشتر تسلط نسبی که به تکنیکهای پلسخ به سوالات متن داشتم تونست کمکم کنه.در مورد آزمون به نظر من خیلی کمک کننده است. شرایط هر کسی متفاوته و شاید کسی نیاز به انگیزه ی که آزمون میده نداشته باشه ولی من تلنگرهایی که آزمون بهم میزد خیلی کمک می کرد تا حواسمو جمع کنم و مغرور نشم و اینکه من خسته میشدم و نمی خوندم ( بعل شرایط خاصی که داشتم و 98% بچه ها ندارند) ولی دو روز آخر که به کنکور آزمایشی میرسیدیم من سعی می کردم بخونم و خودمو به سرفصلها برسونم و بعد از منکور هم که خوب جواب ها رو بررسی می کردم و نوع سوال ها رو از هم تفکیک می گردم. در کل به نظر من آزمون اگر واجب نباشه حتما مستحب موکد است.( فقهی گفتم).راستش نمی تونم بگم آزمون علت این رتبه بود و نمی تونم بگم آزمون بی تاثیر بود. شاید تکراری باشه ولی بیشترین تاثیر رو به نظر من معنویات داشت ( به هموون علت شرایط خاصی که گفتم).نه تو آزموونها هم برای زبان سعی زیادی نکردم. چون ضعیف بودم خیلی روش زمان نگذاشتم چه در زمان مطالعه چه در خود کنکور. امیدوارم جواب گرفته باشید ولی اگر ناقص بود من دوباره در خدمتم. موفق باشید

امیر حسین حبیبی : 1391/06/16

به بهناز: سلام بهناز خانم. چند نکته بگم. 1- دیر شروع کردید پس حتماً این زمان رو جبران کنید. چظوری؟ بیشتر و با کیفیت تر بخونید. 2- بهتر بود ریسک را با جونز دکتر ترانی شروع می کردید . ( مهندسی مالی را هر وقت خواستید بخوانید). و در اینکه پیشرفته را بخرید یا نه حتماً باید بخرید. کتاب کامل و سخت و پرسوالی است. 3- در مورد همه ی کتابها تقریباً همه را خوانده. ببینید اکثر کتاب ها حجم عمده ی مشترک دارند. و وقتی کتاب جدید را می خوانید انگار دارید کتاب قبلی را با شیوه نگارش متفاوتی مرور می کنید. کار سختی نیست.برای زبان هم تا جایی وقت بگذارید که 20% بزنید. اینکه ضعیف هستی وقت هم نگذاری که نمی شه خواهر من.موفق باشید

امیر حسین حبیبی : 1391/06/16

به امیر: برای من و همه ی داوطلبان امسال و سال های بعد هم همینطور بوده و هست امیر جان. فقط تکرار و تکرار کمکت می کنه.

امیر حسین حبیبی : 1391/06/16

به ام: دوست عزیز دوسا دیگری لطف کردند و جواب شما را داده اند من فقط اضافه کنم که به نظر من نا امید شیطان است. پس همیشه امیدی است ولی شاید سخت باشد

امیر حسین حبیبی : 1391/06/16

به علیرضا: علیرضا جان ممنون از لطفت و در مورد این سوال هم 20% ازظرفیت دانشگاه ها برای سهمیه خانواده شاهد و ایثارگرانه. به همین علت من تهران نیاوردم یا شاید از یک رتبه 2 نفر داشته باشیم. بهر حال الخیر و فی ما وقع. انشاا... که شما هم قبول شید. و از همه دوستانی که در این مدت لطف کردن تشکر می کنم و از رضا ی عزیز التماس دعای عاجزانه دارم. انشاا... ما رو هم فراموش نکنن.

جواد : 1391/06/26

سلام تبریک میگم بهتون. شما رتبه ی 11 آوردین.بنظر خودتون آدم خیلی باهوشی بودین یا آدم معمولی.بی زحمت نظرتون راجع به ضریب هوشی بگین

امیر حسین حبیبی : 1391/06/27

به جواد. سلام جواد جان راستش من خودمو آدم باهوشی میدونم. یا اعتماد به نفسم بالاست که فکر می کنم با هوشم یا واقعا هستم. خوب هوش روی کیفیت مطالعه تاثیر گذاره و حتی می تونه روی ساعات مطالعه هم تاثیر داشته باشه. اما با یه حساب سرانگشتی می شه فهمید که هوش کار رو آسونتر می کنه ولی نه اونقدر که ما فکر می کنیم. تلاش بیشتر یک فرد معمولی می تواند به اندازه تلاش معمولی یک فرد باهوش به نتیجه مشابه برسد. امیدوارم جوابم کامل باشه

فرناز : 1391/06/29

ببخشید آقای حبیبی یه سوال داشتم اگه تکراریه ببخشید :شما میدونین کتاب تست حسابداری مالی کرمی و همکاران چه جور کتابیه؟من اینو به عنوان منبع تست بخونم ؟ممنون

امیر حسین حبیبی : 1391/06/29

به فرناز: سلام خواهش می کنم. راستش من این کتابو ندیدم و نخوندم پس نمی دونم خوبه یا نه. ولی چون برای حسابداری کتاب تست نداریم می تونید از این کتاب استفاده کنید. فقط حتما توجه کنید که این کتاب برای گرایش مالی طراحی شده باشه نه برای رشته حسابداری. آخه حسابداری برای گرایش مالی ساده تره و نیازی به تست های پیچیده نیست. موفق باشید

فرناز : 1391/06/30

ممنون که جواب دادین.راستش من یه تصمیمی گرفتم نمیدونم درسته یا نه.من میگم که برا حسابداری مالی فقط مرور جامع نوروشو بخونم با تمارین و مسایل نوروش 1 و2 و اینکه این منبع تستو بخونم.از ته دل برا همه ی اونایی که تو سایت مدیر جوابمونو دادن و راهنماییمون کردن خصوصا شما آرزوی موفقیتو سلامتی دارم .

مینو : 1391/06/30

امیرخان سلام و عرض ارادت. تبریک می گم و امیدوارم همیشه همینطور با اراده و موفق باشید من لیسانس حسابداری هستم و میخوام ارشد مالی بخونم، شاغلم و زمان آزادم از 7.5-11.5 شبه و البته جمعه ها، یه مطالعه خیلی کم و مختصر روی درسهای مالی داشتم و میدونم که ضعیف هستم، با توجه به این شرح حال و البته علاقه ای که به این رشته دارم صلاح هست که از ابتدای مهر شروع کنم و با توجه به این همه علاقمند و بچه های قوی که واسه این رشته شرکت می کنند آیا اصلا کار عاقلانه ای هست شرکت کنم؟میخوام بزرگواری و برادری کنید اگر لازمه مطلبی رو بدونم یا توصیه ای دارید بفرمایید؟ممنونم از وقتی که صرف ما می کنید

مهرداد : 1391/07/01

با سلام...در مورد درس ریسک یه مطلبی وجود داره که میگن کتاب دکتر راعی هم سرمایه گذاریش و هم مهندسی مالیش غلط های زیادی داره که باید اصلاح بشه...خواستم بدونم شما با این قضیه چه برخوردی کردید؟ و به نظرتون چی کنیم؟ممنون

مهشید : 1391/07/02

سلام من میخوام تازه شروع کنم به خوندن واسه مالی.بعضیا ناامیدم کردن میگن مالی خیلی سخته دیگه دیره.اگه میخوای قبول شی بازرگانی شرکت کن.نظر شما چیه؟من دانشجوی ترم 6 مالی هستم معدلمم 17

امیر حسین حبیبی : 1391/07/03

به فرناز:ممنون از لطفتون.راستش به نظر حل تمرین و مساله لازم نیست مگر اینکه خیلی ضعیف باشین.ببینید تست و تمرین خیلی فرق داره.ما نیاز به تستداریم.پس اگر ضعیف هستین تمرین کنید اگر نه فقط نکته و تست مروری جامع کافیه.موفق باشید

امیر حسین حبیبی : 1391/07/03

به مینو:سلام . من در مورد شرایط شما با هم کلاسیم (رتبه 10) صحبت کردم ایشون هم لیسانس حسابداری دارن. ببینید زمان شما برای مطالعه (4 ساعت) خیلی کمه و فکر می کنم شما تو اون اوقات هم حسابی خسته اید و زیاد مطالعه با کیفیتی نخواهید داشت. ولی در کل من امیدوارم که شما با علاقه ای که دارید و تلاش مضاعفتون به نتیجه دلخواهتون برسید. پس تلاش زیادی لازمه و بهتره که انتظارات منطقی هم داشته باشید. موفق باشید

امیر حسین حبیبی : 1391/07/03

به مهرداد. مهرداد جان میگن ولی من ندیدن یا اگر دیدم خوب غلط رو اصلاح کردم و بقیشو خوندم. زیاد به این حرفها دقت نکنید که خدای نکرده با وسواس درس بخونید. کتاب راعی منبع مهمیه و نمیشه براش جایگزین انتخاب کرد.

امیر حسین حبیبی : 1391/07/03

به مهشید: اولاً من شدیداً با موج منفی دادن مخالفم. شما مزیت های زیادی دارین 1-رشته لیسانستون مالیه ( من تازه اینجا فهمیدم چقدر کار شما برای قبولی تو ارشد آسون تر از بقه رشته هاست) 2- معدلتون هم خوبه. 3- می خواین که بخونین (خیلی مهمه) ولی یک عیب هم دارین. به حرف همه نباید گوش کنید. شما از همین امروز شروع کنید و خیلی خیلی تلاش کنید. یادتون باشه رقبای شما از تابستون شروع کردن. پس تلاش شما باید خیلی بیشتر باشه. می خوام هم به خودتون هم به دوستایی که می گفتن نمی شه و هم به من ثابت کنید که می شه و ما می تونیم فقط کافیه که بخوایم. موفق باشید

مهرداد : 1391/07/03

با سلام مجدد...ممنون از پاسخی که دادید...ممنون میشم با توجه به مواردی که عرض میکنم نظر و راهنمایی تونو بفرمایید...من ترم 7 حسابداریم..که این ترم 12 واحد دارم ..دیپلمم هم ریاضی فیزیکه..اتا الان ریسکو کلاسشو توی تابستون رفتم و کلیتشو میدونم چیه اما دقیق نشدم...قصدم اینه که تا آخر آبان ماه کلیه دروسو تمام کنم که این شامل خوندن و یادداشت برداری و یک بارهم تست زدن میشه...و زمان باقی مونده رو می خوام اختصاص بدم به فقط مرور و تست زنی و رفع اشکال..آزمون های آزمایشی هم فقط 2 تای جامع رو می خوام شرکت کنم...به نظرتون با این شرحی که گفتم میتونم امیدوار باشم و به نظرتون چه تغیراتی بدم بهتره..ممنون از بزرگواریتون

مهشید : 1391/07/04

سلام خسته نباشید.من دانشجوی ترم 7 هستم و این ترم 17 واحد دارم که اگه پاس شه 17 واحد میمونه برای ترم بعد.قصد داشتم امسال ارشد شرکت کنم تازه هم شروع کردم به خوندن.خیلی ممنونم جواب سوال قبلیم رو دادین..اما بهم گفتن که اگه روزانه قبول شی و درست تموم نشه از کنکور بعد محروم میشی.از یک طرف میترسم ترم بعد واحدهایی که برام مونده همشون ارائه نشه و از طرف دیکه هم میترسم اگه واسه کنکور بخونم 17 واحد این ترمم پاس نشه.البته تا حالا هیچ درسی رو نیفتادم.معدل کلم هم 17.لطف کنین راهنماییم کنین امسال کنکور بدم یا آزمایشی شرکت کنم؟دوستی بهم گفتن آزمایشی شرکت کن و امسال ریاضی و زبانت رو تقویت کن.

امیر حسین حبیبی : 1391/07/04

به مهرداد. آقا جون کارت خیلی درسته. همین که ریسک رو کلاس رفتی یه گام بزرگ از بقیه جلوتری. فقط با شرکت تو آزمون های جامع مخالفم. بهتره تو آزمون های بیشتری شرکت کنی. موفق باشی

فاطمه : 1391/07/04

سلام خسته نباشید،من رشته کارشناسیم اقتصاد بوده الان می خوام مالی شرکت کنم تقریبا از شهریور شروع کردم به مطالعه اوایل خوب بودم ولی یه چند روزی خیلی استرس گرفتم می دونم اگه بخونم نتیجه می گیرم با یک بار خوندن مطالبو یاد می گیرم ولی زیاد بازیگوشم و ساعت مطالعم بیشتر از 5 نمیشه بعضی روزاهم به 2 یا 3 ساعت میاد،آخه چند روز پشت هم نمی تونم یه کار تکراری انجام بدم همشه هم همون نزدیک امتحان 1 یا 2 روز مانده درس می خوندم ولی این روزا خیلی استرس گرفتم با اینکه سرعت خوندنم بالا و زود یاد میگیرم ولی بازم می ترسم کم بیارم آخه ظرفیتم خیلی پایینه خیلی استرس گرفتم یکی دو روزه با خودم میگم پژوهشم بخونم تا شاید واسه بازرگانی هم رتبه بیارم ولی نمیدونم توی کنکور می تونم برسم که جواب بدم یا نه وقت کم میارم( واسه زبان فقط گرامر میخونم و ریاضی هم فقط بعضی از مطالبشو میخونم وقراره فقط سوالای مربوط به همونارو ج بدم- اینها وقتای خالی که روش حساب کردم)؟ می خواستم نظر تون رو به عنوان کسی که یه همچین روزهاییو پشت سر گذاشتین و هم این تصمیمی که من گرفتم بگید. و اینکه اگه ممکنه تراز و رتبتون و تو گرایش بازرگانی (1 و 8) میگید؟

m : 1391/07/05

سلام ازمون ازمایشی ماهان بهتره؟یااکسین؟

امیر حسین حبیبی : 1391/07/05

به فاطمه: این که استرس دارین طبیعیه. ولی اینکه نمی تونین برنامه ای که خودتون برای خودتون تعریف کردین رو اجرا کنید درست نیست. هرچقدر هم باهوش و با استعتداد باشید باید ساعات مطالعه تون رو بالا ببرید. مخصوصا که تغییر رشته ی هم هستید. 5 ساعت خیلی کمه. از همین امروز شروع به سخت خوندن کنید و بازیگوشی رو هم بذارید کنار. در مورد زبان میدونید که فقط 5 تا تست از گرامر میاد؟؟آخه همه گرامر رو حذف می کنن روی لغت و ریدینگ سرمایه گذاری می کنن. در مورد پژوهش هم نخیر نمی شه. شما اگه زرنگ باشید و به موردی خوندن و موردی جواب دادن ادامه بدید نهایتا می تونین بدون وقت کم آوردن به سوالات گرایش مالی جواب بدید. اصلاً و به هیچ وجه به جواب دادن به دروس دیگه فکر نکنید. شما موفق می شید اما با تلاش بیشتر. موفق باشید

فاطمه : 1391/07/05

یه سوال دیگه هم داشتم، شما واسه ریسک فقط اون کتابارو خوندین و واسه تستم فقط تست تهرانی زدید؟ یعنی کتاب تست دیگه ای استفاده نکردین؟

امیر حسین حبیبی : 1391/07/12

به فاطمه: مگه کتاب تست دیگه ی هم هست؟؟ تازه من همون کتاب تست رو هم نخوندم. فقط خریدم. تست نداریم اصلاً. بخاطر همینه میگم کنکور آزمایشی خیلی کمک می کنه. (البته شاید امسال چاپ شده باشه. پیگیری کنید). موفق باشید

فاطمه : 1391/07/12

من غیر از تهرانی کتاب تست امیر صفوی رو هم گرفتم تازه چاپ شده، خودش از بچه های ارشده، یعنی فقط تست همون تستای کنکور آزمایشی کار کردین؟تازه کتاب آسیما و کتاب منافی هم هست ولی من نگرفتم، از بین کتابایی هم که واسعه مطالعه گفتین همه رو گرفتم غیر از شارپ هر جایی رفتم گفتن تمام شده چاپ جدیدشم معلوم نیست که کی باشه، من الان چیکار کنم؟ تهرانی تموم کردم برم پیشرفته بخونم؟بعد کتاب آقای صفوی خلاصه ای از همه کتابها رو هم داره . به نظرتون از این خلاصه ها چقدر میشه کمک گرفت؟ یا مهم همون اصل کتابهاست؟

فریبا : 1391/07/17

ببخشید برا متن صنعتی همه میگن عثمانی کافیه پس متن صنعتی رو از مرور جامع نخونیم؟

زلیخا : 1391/08/02

سلام من دانشجوی مدیریت بازرگانی بین اللمل هستم ورودی 85 من 9واحد تا لیسانس دارم می خواستم اگه شما کتابی سراغ دارید یا جزوه ای که بتونم این 9واحدا پاس کنم بهم معرفی کنید یا برام ایمیل کنیدتا بخونمش بلکه نمره بیارم چون بیش چند ترم هستش که این درس هارو میگیرم ولی نمره نمیارم مالی1 ومالی2 وحسابداری صنعتی 1 ممنون وباتشکر

behnaz : 1391/08/08

اقا امیر اگه سوالای مدیریت مالی دانشگاه ازاد و نخونم اشکال داره؟سوالاش یجورین....

احمدی : 1391/08/10

سلام چطوری آقا من احمدی هستم اگه فراموش نکرده باشی استاد درس بازاریابی شما شماره ای ازتون نداشتم که تبریک بگم از دانشجوها شنیدم خوشحال شدم موفق باشی

رضا : 1391/08/15

سلام امیرآقا،خوبی؟ من آزمون آزمایشی دادم،درصد حسابداری و مالیم افتضاح شد،به نظرت چیکار کنم؟خیلی ناامید شدم.

سودابه : 1391/08/21

سلام خوب هستید.من لیسانس ریاضی کاریبردیدارم و برای ارشدمدیریت شرکت کردمو میخوام گرایش مالی رو انتخاب کنم ولی برای در سرمایه گذاری و ریسک مشکل منبع دارم و باتوجه به وقت کمی که برای مطالعه دارم ممنون میشم منبعی رو معرفی کنید کهبا درستخوندنش بشه یه درصد قابل قبولی رو زد.همینطر درس حسابداری.

امیر حسین حبیبی : 1391/09/03

به فریبا: منم مثل بقیه گفتم عثمانی بهتره. دیگه مروری جامع رو نخونید

امیر حسین حبیبی : 1391/09/03

زلیخا: منابع معرفی شده بیشتر برای تست و کنکور هست. ولی شما برای مالی 1 و 2 کتاب های دکتر جهانخانی رو بخونید. برای صنعتی هم کتاب دکتر عثمانی. یکم بیشتر سعی کنید کار مشکلی نیست.

امیر حسین حبیبی : 1391/09/03

بهناز: نه هیچ اشکالی نداره. در ضمن سوالای دانشگاه سراسری هم اگه اشتباه نکنم از سال 86 تغییرات اساسی داشته. پس بیشتر روی بعد از 86 تمرکز کنید.

امیر حسین حبیبی : 1391/09/03

استاد احمدی: سلام استاد خوب هستین؟؟؟ خیلی ممنونم از لطفتون. من از شما خیلی ممنونم و اگر امروز موفقیتی رو کسب کردم از زحمات شماست. خیلی خیلی خیلی خوشحال شدم .

امیر حسین حبیبی : 1391/09/03

رضا: نا امیدی شما بیشتر از درصدهای پایینت منو ناراحت و نگران می کنه. 1- نا امید نباش 2- توکل و توسل ( 2 رمیر موفقیت که یادت نرفته؟) 3- تلاش بیشتر. و لطفا خبرهای خوب رو هم بگید نه فقط منفی هارو!!!

امیر حسین حبیبی : 1391/09/03

سودابه: زمان خیلی کمه. راستش منابع قبلاً معرفی شده و ترتیب مطالعه هم گفته شده. ولی با توجه به این زمان کم و اینکه من نمی دونم شما در چه سطحی هستین کار سختیه که فقط یک منبع رو انتخاب کنم. ولی شاید کتاب ریسک منافی بهتر باشه. و برای حسابداری همون کتاب مروری جامع که قبلاً گفتم هم خلاصه است و هم روان. موفق باشید

بهناز : 1391/09/05

سلام اقا امیر من خ استرس دارم.چندتا سوال دارم.1_کتاب ریسک شریعت پناهی رو نخونم خ اشتباه میکنم؟تهرانی .راعی.با مبانی رو میخونم.2.تو ازمون ماهان شرکت کردم رتبه م 250!خ کمه نه؟

سودابه : 1391/09/06

خیلی ازتون ممنونم .راستش یکم که نه من خیلی دیر شروع کردم به خوندن ولی بازم ناامید نیستم چون حداقل از دوتا درس خیالم راحته.ریاضی و آمار و اقتصاد.چون قبلا خوندمشون فقط سه تا درس مدیریت مالی و حسابداری و ریسک چون برام جدیده یکم مشکله والبته بسیار مهم چون ضریب هر سه تاشون 4.

behnaz : 1391/09/11

با سبام.من واسه درس ریسک چیکار کنم؟درصد هام از 30 بالاتر نمیره

امیر حسین حبیبی : 1391/09/13

بهناز:سلام.استرس داشتن الان کمی زوده ولی طبیعیه. 50 روز زمان دارید. خیلی زمان خوبیه. شما که ریسک راعی رو خوندید تقریبا کارو تموم کردید. حالا خوندن شریعت پناهی هم آسونه براتون و هم خلاصه. حتی بعنوان جمع بندی هم شریعت پناهی رو بخونید خوبه. رتبه ماهان زیاد مهم نیست. من خودم هم همیشه رتبه بالا میاوردم. موفق باشید. التماس دعا

امیر حسین حبیبی : 1391/09/13

سودابه: سلام. همین که ناامید نیستین یک برگه برنده مهم برای شماست. مطمئنم که موفق میشین.حسابداری و مالی که راحته ولی برای ریسک حق باشماست. ولی اینم بدونید که ریسک برای همه (جز کارشناسای مالی)تازگی داره.کمی فشرده تر بخونید.استراحت رو بذارید برای بعد کنکور. التماس دعا

امیر حسین حبیبی : 1391/09/13

سلام. چی بگم؟ چطوری بگم؟قبول دارم سخته. ولی درصدهای کنکور آزمایشی نباید معیار شما باشه. من خودمم مثل شما بودمو همکلاسی هام مثل شما بودن. بخدا هیچ تلاشی بدون نتیجه نمی مونه.شمام باید بخونید دیگه. هیچ روش خاصی نداره. جز اونایی که قبلاً گفتم. ولی در حالت کلی احتمال میدم مباحثو قاطی کردید و اشتباه میگیرید. بهتره دوره جمع بندی و خلاصه خونی تونو زود تر از بقیه شروع کنید. موفق باشید

محمد : 1391/09/14

سلام امیر خان . من تو آزمونای ماهان شرکت کردم رتبه های خیلی خوبی هم آوردم . دوتاش رو 3 شدم یکیش رو هم 2 . اما یه کم استرسم بیشتر شده . چون حس میکنم سطح سوالاش خیلی پایینه و نسبت به سوالای کنکور خیلی ساده تره مخصوصا ریاضی و آمار . میترسم به این درصدا دل ببندم و رقیبام تو موسسات دیگه جلو بیفتن .

بهناز به محمد : 1391/09/14

اقا محمد خ خوبه.منم ماهانموترازت چنده؟اره ریاضیش خ اسونه.حسابداری و ریسک چی میخونی؟روزی چندساعت میخونی؟همش دنبال هم رشته ایم تو ماهان میگشتم.

امیر حسین حبیبی : 1391/09/14

محمد: سلام. آفرین. تبریک میگم. استرس که طبیعیه . در مورد رقبا هم اینطوری نیست.شما خودتو محدود به ماهان نکن و مطالعه تو انجام بده بدون توجه به اینکه ماهان چطوری سوال میده یا از کجا بیشتر سوال میده. مثلاٌ یکی از دوستان همینجا میگفت که تو ماهان ریسک رو عالی میزده چون از منافی سوال طرح میشده ولی تو کنکور خوب نبوده چون از بقیه کتابها سوال طرح شده بوده. متوجه منظورم شدید؟؟شما کار خودتونو بکنید و سعی کنید طبق نظر سنجش درس بخونید نه ماهان. موفق باشید

پریسا : 1391/09/14

سلام اقای حبیبی شما اقتصاد از 2000 تست هم استفاده کردید یا فقط درسنامه دکتر نظری من برای خرد از 2000 تست هم استفاده می کنم به نظر خود مسلط هستم اما هنوز کلان شروع نکردم از دی شروع میکنم و دیگه وقتی برای 2000 تست نیست به نظرتو کدوم فصلای کلان بخونم که بتونم حتما 5تاشونو حتما جواب بدم ممنون.

محمد : 1391/09/15

امیر : ریسک کتاب تلنگی و کتاب شارپ رو چند بار خوندم و به جز بعضی قسمتاش رو بقیه اش تسلط دارم . نیازی هست دیگه کتاب منافی رو هم بخونم ؟ کتاب تهرانی چی ؟ مدیریت مالی هم همیشه درصدای خوبی میزنم اما مطمئن به سوالا جواب نمیدم . دیگه خیلی خیلی مفهومی شده سوالا . به جز تهرانی و قالیباف دیگه چی پیشنهاد میکنید بخونم ؟

محمد : 1391/09/15

امیر : راستی من اصلا زبان نخوندم و وقتی براش نذاشتم . به نظر شما کار درستی کردم یا نه ؟

محمد : 1391/09/15

بهناز : تراز آزمون اول و سوم 9300 و تراز آزمون دوم 10000 بود البته از 12000 . مدیریت ریسک کتاب تلنگی و شارپ رو میخونم .کتاب بانک تست ماهان رو هم گرفتم که بدک نیست . حسابداری هم مثل بقیه مروری جامع رو میخونم . از روزی 4 5 ساعت شروع کردم به درس خوندن تا الان که میانگین 10 تا 11 ساعت میخونم .

امیر حسین حبیبی : 1391/09/16

پریسا:سلام. انقدر استرس دارین که یادتون رفته مصاحبه رو بخونید؟ بله من 2000 تست رو هم میخوندم.اینکارو نکنید .کلان رو هم شروع کنید. اول کتاب نظری هم گفته که معمولاً از هر فصل چند تا سوال میاد. ولی فصل ها معمولاً مرتبط هستن. چند فصل اولو خوب بخونید کافیه.

امیر حسین حبیبی : 1391/09/16

محمد:کتاب تهرانی که لازم نیست. ولی کتاب تلنگی تا حالا ندیدم. سطحش مثل پیشرفته راعی است؟ اگه هست که هیچ اگه نیست پیشرفته راعی رو بخون.مباحث مشترک رو مرور کن بقیه رو هم خوب بخون.برای مالی جز اونا من چیزی نخوندم ولی اعتراف میکنم 3 یا 4 تا سوالو تو مالی یا با اطلاعات خارج از کتابای مالی زدم یا خیلی مفهومی تحلیلی بودن و من خوب زدم. همون کتابارو دوباره بخونی بهتره ولی کتاب مناجاتی هم کتاب خوبیه. در مورد زبان نه کار خوبی نکردی. هرچند از 5 تا پسر کلاس ما 4 تاشون زبان رو صفر زدن ولی اینکار خطریه. 13 مهارت ریدینگ رو بخون و حداقل یک ریدینگ رو که 4 یا 5 تا سواله جواب بده. از بقیه وقتشم تو درسای دیگه استفاده می کنی. یا حق

محمد : 1391/09/16

امیر : همین کتاب پیشرفته راعی رو میگم که نوشته راعی و پویان فره جلدش هم آبیه . اونوقت پویان فر فامیلش قبلا تلنگی بوده که عوض کرده !!!!!! ممنون از راهنماییاتون

محمد : 1391/09/16

ببخشید یه سوال دیگه . این 13 مهارت ریدینگ کتابه ؟ چیه ؟ کجا میتونم پیداش کنم ؟

سودابه : 1391/09/16

سلام آقای حبیبی میخواستم بپرسم حتما لازمه اصول حسابداری رو بخونم؟چون الان که صنعتی یک رو میخونم البته از رو کتاب اسکندری (چون قسیم عثمانی تو زنجان پیدا نکردم )میفهممش یکی دیگه اینکه من تو یه سایتی دیدم که نوشته بود چهار فصل اول مروری جامع نوروش رو باید بخونم.درسته؟چون بادرسا آشتایی ندارم سرفصلای دقیق هردرس رو نمیدونم واین خیلی اذیتم میکنه.از طرفیم چون شهرستان هستم امکان شرکت توی موسسات رو ندارم و بیشتر به آزمونایی که خودم از خودم میگیرم تکیه دارم.ازبقیه دوستانم خواهش میکنم اگه میتونن راهنماییم کنن.

افسانه : 1391/09/17

سلام آقای حبیبی من کارشناسی ارشد فیزیک دارم میخواستم بپرسم من می تونم مدیریت مالی بخونم با فرصت مطالعه یک سال میشه؟بازار کارش با وضعیت من چطوره؟ممنون میشم راهنماییم کنید.

fateme : 1391/09/17

سلام من یه سوال از مدیریت مالی داشتم. فرمول محاسبه اقساط مادام العمر واسه وقتی که از سال اول شروع نشه توی کتاب مالی دکتر تهرانی (r + 1) توی مخرج به توان n-1 رسونده ولی تو یه آزمون آزمایشی که سوال اومده توی حلش به جای n-1 به توان n رسونده حالا کدوم درسته؟

امیر حسین حبیبی : 1391/09/18

محمد: یک قسمت از کتابه. تو کتاب یاشار دهشتی هست. کمک میکنه ریدینگ هارو راحت جوتب بدی

امیر حسین حبیبی : 1391/09/18

سودابه: بله اصول لازمه.چون شما آشنایی ندارید من کامل توضیح میدم .ببینید برای حستبداری بچه ها اول اصول 1 می خونن بعد 2 و بعد صنعتی 1 و بعد 2. اما برای ارشد مالی فقط اصول 1 و 2 و صنعتی 1 لازمه. حالا اینارو میشه یکی یکی خوند که الان هم زمان کمه هم نیازی به خیلی از جزئیات نیست.پس براای اصول 1 و 2 فقط قسمت اول کتاب مروری جامع بر جسابداری مالی و صنعتی ویژه داوطلبان گرایش مالی رو می خونید( فقط قسمت مالی و نه صنعتی).برای صنعتی هم کتاب عثمانی بهتره( تو زنجان هم هست. اگه نه سفارش بدید شهر کتاب بیاره. بازم اگه نشد بگید من خودم میارم.)حالا شما انگار کلاس اول و دوم نرفته دارید سوم رو میخونید خوب این هم سخت میشه هم غیر منطقیه و در ضمن قسمت مالی حسابداری (اصول 1و2) سوالای آسونی داره و درصد سازه. من خودم یک قسمتهایی از صنعتی رو حذف کردم چون سخت بود حالا شما فقط می خواید صنعتی بخونید؟ پس حتماً اصول 1 و 2 رو با سرعت بخونید. مخصوصاً اولاش آسونه.در مورد موسسات بگم که کلاس حسابداری به درد مالی ها نمی خوره پس غصه نخورید که شهرستانید اما درمورد آزمون تو شهرستان هم هست و شرکت در اون به نظر من واجبه.آزمون های خودتونم خوبه ولی کافی نیست.

امیر حسین حبیبی : 1391/09/18

افسانه:سلام. بله چرا که نه.تو کلاس ما ک همه مدیریتن ولی میشناسم کسایی که از فنی اومدن.پس شما هم می تونید.بازار کارش خوبه ولی نمی دونم وضعیت شما تاثیری توش داره یا نه. فکر نمی کنم داشته باشه. ولی اگه می خواین شروع کنید لطفاً زودتر ذروس پایه رو بخونید که بعداً سخت نشه. موفق باشید

امیر حسین حبیبی : 1391/09/18

fateme: یا الله! من که یادم نمیاد.!! ولی در کل حتماً کتاب تهرانی معتبر تر از آزمون آزمایشی با غلط های متعدده. لطفاً با یک کتاب دیگه مطابقت بدید تا خیالتون راحت شه

افسانه : 1391/09/19

ممنون از راهنمایی خوبتون خیلی امیدوار شدم.

Mohammad : 1391/09/23

با سلام.من ترم 3 حسابداری دانشگاه تهرانم و کنکور مالی بدم می خواستم ببینم الان بهتره چی بخونم (ریاضی رو که باید شروع کنم چون دیپلم انسانی دارم)بیشتر منظورم مالی وریسک چون توی حسابداری نمی خونیم آیا این درسارو میشه تو 6ماه قبل کنکور جمع کرد درباره اقتصاد وزبان هم راهنماییم کنید(واقعا ممنون میشم اگه جوابمو بدین)

behnaz : 1391/09/26

سلام.خسته نباشید...شما دمحاسبات مربوط به بودجه بندی سرمایه مالی رو چجوری انجام میدادین؟روش خاصی استفاده میکردین؟خیلی وقت گیره...نیاز به ماشین حساب داریم واقعا سر کنکور

kk : 1391/09/27

سلام خسته نباشید وممنون برای پاسخگوییتون به سوالات ،من برای مدیریت بازرگانی می خونم تا الان مالی فقط فصل 3 دکتر تهرانی خوندم برای اینکه حتما 40تا45درصد بزنم کدوم فصل هاروبخونم.

L.r : 1391/09/28

سلام.لیسانس حسابداری دارم وشاغل نیز هستم به طوری که متوسط روزانه 4 ساعت زمان برای درس خوندن دارم زبانم فاجعه و ریاضیمم ضعیفه مدیریت مالی وریسک وسرمایه گذاری هم باتوجه به رشته ام توی دانشگاه نخوندیم برای این دو درس چقدر باید زمان برای خوندن بزارم اصلا میشه کاریشون کرد البته فقط برای رتبه تک رقمی میگم با توجه به اینکه هدفم برای کنکور سال بعد. با توجه به وضعیتی که دارم شدنی هست؟البته خیلی هم مصمم فقط اگه بدونم شدنی.ممنون

behnaz : 1391/10/03

سلام.اقا امیر.جواب تست های حسابدبری صنعتی عتمانی رو از کجا بگیرم؟؟؟؟

امیر حسین حبیبی : 1391/10/06

محمد: سلام.آقا محمد خیلی زوده از الان. حالا تو 6 ماه هم نشه تو یک سال میشه. ولی الان زوده. اما الان تا میتونی درس های خودتو خوب بخون که هم معدلت خوب باشه و هم درس ها رو پایه ی یاد بگیری. ریاضی و زبان هم از الان بخونی خوبه. موفق باشی

امیر حسین حبیبی : 1391/10/06

بهناز: روش خاصی که نداره. همون جمع توانها و انا یکمی کارو راحت میکنه. معموالاً یک سوال اینطوری میدن. اونم یا محاسبه اش ساده است یا که ارزش زمان گذاشتن نداره. زیاد مهم نیست. در مورد سوال دوم. تست های عثمانی جواب نداره و این بزرگترین نقطه ضعف کتابه.

امیر حسین حبیبی : 1391/10/06

kk: سلام. راستش من که فصل ها رو حفظ نیستم. ولی شما ریاضیات مالی و نسبت های مالی و محاسبات و مفهوم های ان پی وی و ... رو خوب یاد بگیرید احتمالا 45% رو میزنید. ولی یادتون باشه اگه به اندازه 45% بخونید 30% به زور میزنید. شما به درصدهای بالاتر فکر کنید بهتره

امیر حسین حبیبی : 1391/10/06

l.r:سلام.یک سال زمان خوبیه. شما می تونید موفق شید . ولی چرا فقط تک رقمی؟ مثلاً 10 شما رو راضی نمی کنه؟ اگر انتظاراتمون رو طوری تعریف کنیم که قابل دستیابی تر باشه عالی میشه. برای زمان درسها نمی دونم هرکدوم چقدر زمان می خواد. این بستگی به خودتون و علایقتون داره. ولی اینو می تونم بگم که از همین امروز باید شروع کنید. 4 ساعت زمان خوبیه برای یک سال. بشرطی که دیگه زمان رو نسوزونید.قدم اول سختترین قدمه. شروع کنید. بسم ا...

رضا : 1391/10/06

سلام مجدد امیر اقا.من تا الان فصل اوراق مشتقه و حسابداری صنعتی را نخوندم.به نظرتون با توجه به زمان باقی مانده بخونمشون یا رهاش کنم؟

رضا : 1391/10/21

من تا یک بهمن امتحانات ترمم طول میکشه.به نظرت با توجه به اینکه تقریبا همه دروس را یک بار خوندم زمان باقی مونده را تست بزنم؟مرور کنم؟اصلا شما هفته های اخر چیکار میکردی؟

امیر حسین حبیبی : 1391/10/28

رضا: سلام راستش من نمی دونم این زمان باقی مونده چقدره. ولی مرور بهترین کاره. تست هم اگر میزنی تستی بزن که فکر می کنی یادت رفته و می خوای یادآوری کنی. خلاصه درس جدید نخونی بهتره. راستی این دوران خیلی مهمه.یه جمع بندی خوب کارتو خیلی راحت می کنه. موفق باشی

امیر : 1391/11/28

سلام جناب حبیبی اول تبریک رتبه و دوم این زحمت بزرگ پاسخگویی چند ماهه شما به سوالات راستش جوابهاتون رو خوندم و سوالاتم برطرف شد فقط یک نکته کوچک رو جسارتا عرض میکنم برای همه دانشجویانی که این پیام رو میخونند که در مورد سهمیه شاهد هست متاسفانه در هر محفل و مجلسی خیلی ها متاسفانه سخنانی میگویند که تهمت محسوب میشود برای این عزیزان. دانشجویان عزیز خدای نکرده فکر نکنید این ها با سهمیه جای کس دیگری را میگیرند . بنیاد شهید متولی امورات خانواده های شاهد از جمله سهمیه میباشد که با بودجه و هماهنگی های زیاد توانسته برای جلوگیری از کوچکترین تضییع حقوق دیگران از همان ابتدای ایجاد سهمیه در کشور در هر دانشگاهی علاوه بر ظرفیت دانشگاه فقط حداکثر چند ظرفیت بیشتر مخصوص این عزیزان ایجاد کنند که این افراد نیز البته باید حدود 80 درصد نمره آخرین فرد قبول شده در آن دانشگاه را داشته باشند یعنی شاید در یک دانشگاه ظرفیت چند نفری شاهد حتی یک نفر هم وارد نشود! مثل دانشگاه تهران. دوم اینکه این عزیزان با مصائبی که از کودکی با یتیمی یا با درد پدر یا اعصاب و روان پدر بزرگ شده اند شما اگر جای آن ها بودید متاسفانه باید بگم یک سهمیه کنکور را خیلی بزرگ نمیدانستید البته اگر جای آن ها بودید! همچنین آنها در هر مقطع فقط مجاز به استفاده یکمرتبه ایی از سهمیه خود دارند. لذا اینکه جملاتی همچون آن ها جای ما را گرفته اند و حتی بدتر را هر وقت میشنوم باعث تاسف و تاثر شدید بنده میگردد که ما چقدر باید بی معرفت شده باشیم که از جامعه ایثارگری که باعث شد کشورمان کشوری همچون افغانستان و عراق و فلسطین و سوریه و پاکستان نباشد امروز کوچکترین احترامی قائل نیستیم.

امیر حسین حبیبی : 1391/12/05

به امیر: ممنون امیر جان. من نمی دونستم سهمیه خانواده شاهد مازاد بر تعداده. هرچند اگر چنین هم نبود من نه تنها از اینکه تهران قبول نشدم ناراحت نیستم بلکه خدا شاهده خیلی هم راضییم. و اینکه سهمیه ورود به دانشگاه که چیزی نیست برای خانواده شهدا هر کاری کنن کمه. من تو صحبتهام جایی رو ندیدم که از سهمیه شهدا ناراضی باشم. فقط گفتم احتمال اینکه قبول نشدم یا میتونه از سهمیه باشه یا از رتبه مشترک. بهر حال هم ممنون بابت پیامت و هم ممنون بابت اطلاعات . دو ستان من کسی رو نمی شناسم تو کلاسمون که با سهمیه اومده باشه دانشگاه که اگر بشناسم قطعاً احترام بیشتری براش قائلم و به شدت معتقدم که شهدا خیلی به گردن ما حق دارن. معذرت می خوام اگر خدایی نکرده جایی از روی قصور منظورم رو بد رسوندم

بهار : 1391/12/15

سلام .بهتون تبریک میگم امیدوارم تو همه مراحل زندگیتون موفق باشید.من لیسانس حسابداری دارم برای ارشد مدیریت مالی آزاد علوم تحقیقات زدم .سه ماه فقط وقت دارم بخونم به نظرتون چیکار کنم قبول بشم؟و آزمون بین ماهان و مدرسان و اکسین کدوم بهتره؟ ممنون از وقتی که میذارین.

پریا : 1392/02/01

سلام سال نو مبارک. شما خوندن ریسک را از کی شروع کردین و برای بار اول چقدر زمان برد تمومش کنید؟ حتما باید درسها تابستون تموم شوند؟

امیر حسین حبیبی : 1392/02/07

پریا: سلام. ریسک یکی از درسهای مشکل برای بچه هایی است که کارشناسی مالی نخواندن (مثل من). دور اول خیلی سریع خوندم بدون اینکه سعی کنم همه چی رو بغهمم. دور دوم طول کشید ولی قهمیدم دورهای بعدی هم که فقط دوره میکردم.وحی منزل نیست که حتماً تموم شه.ولی اگر تموم شه شما یک گام بزرک از رقباتون جلو تر هستین. موفق باشید

صبا : 1392/02/23

سلام میشه در مورد نحوه درس خوندنتون هم توضیح بدید؟ من مطالب رو میخونم و فکر می کنم بلدم و از تکرارش خسته میشم ولی وقتی میرم سراغ تستها نتیجه رضایتبخش نیست اشکال از کجاست به نظر شما و چطوری میشه رفعش کرد؟

blue : 1392/03/04

سلام.من الان حسابداری میخونم و الان موندم برای ارشد مالی بخونم یا حسابداری از یه طرف کنکور حسابداری سخته و از طرف دیگه توی مالی یه گرایش به نام مهندسی مالی هست که بچه های مهندسی کنکورش رو میدن میترسم اونا نسبت به بچه های مدیریت مالی در بازار کار اولویت داشته باشند.ممنون میشم نظرتون رو بدونم

محمد صندوق ساز : 1392/03/29

سلام جناب حبیبی . راستش من پارسال خیلی میومدم اینجا و از نظرات شما استفاده کردم . خدا رو شکر رتبه ی 3 هم آوردم . اومدم یه تشکری ازتون بکنم چون خیلی بهم کمک کردید . زمانی که من فک میکردم دیگه دیر شده واسه شروع کردن و میخواستم گرایش لیسانسم رو امتحان بدم ، با خوندن مصاحبه ی شما امید و روحیه گرفتم و با قدرت کارمو شروع کردم . باز هم ممنونم .

زینب : 1392/04/10

با عرض سلام خدمت شما وضمن تبریک . میخواستم بدونم که از کدوم موسسه کمک بگیرم آخه رشته من حسابدرای هست و میترسم ازبقیه داوطلبان مدیریت ضعیف تر باشم

سیمین : 1392/04/18

سلام تبریک میگم کارتون عالی بود. من لیسانس حسابداری گرفتم تازه تموم کردم درسمو. تا حالا کنکور ارشد شرکت نکردم میخوام مدیریت مالی بخونم اما ترسم از اینه که حسابداری خوندم ممکنه از بچه های مدیریت ضعیف تر باشم!! اما میدونم که مالی صنعتی اقتصاد و مدیریم خوبه. لطفا بهم کتاب تست معرفی کنید برای همه درسا. ممنون میشم

الناز : 1392/04/19

سلام باعرض تبریک. من ترم 7 رشته مدیریت مالی دانشگاه علوم اقتصادی هستم واین ترم که 7ام ست اگه شر.ع بشه 2 روز در هفته میرم دانشگاه بااین وضع میتونم خوب درس بخونم ؟از 1 هفتست یعنی 15 تیر شروع به درس خوندن کردم روزی مفید 6 ساعت میخونم اما استرس دارم نکنه این همه بخونمو قبول نشم!!!درسامم خوبه معدلم 18.5 اما حسابداری و ریاضیم ضعیفه .از حسابداریم متنفرم اگه کتاب حسابداری نوروش و عثمانی و بخونم کمک میکنه حسابداریمو واقعا خوب بزنم اخه دلیل ضعیف بودن حسابداریم اینه که خوب نفهمیدمش یعنی با استادای خوبی این درسو نگذروندم .شرمنده یه سوال دیگه امارو از رو طورانی دارم میخونم خودم احساس میکنم کتاب خوبیه اما شما که تجربه دارید بخونمش یانه؟و یه سوال دیگه به نطر شما همه کتابارو تا اخر تابستون بخونم بد تستو از مهر شروع کنم یا همراه با درس حتما تستم بزنم؟من ازمون شرکت نکردم فقط سه ازمون جامع میخام شرکت کنم کافیه؟ازلحاظ فرار بودن درسا به چه ترتیبی بخونم .با تشکر واقعا ببخشید طومارنوشتم اما اگه جواب بدیدیه دنیا ممنون میشم

امیر حسین حبیبی : 1392/05/15

صبا: سلام. در مورد درس خوندن کامل توضیح دادم. یا تو متن یا تو قسمت نظرات میتونید مطالعه کنید. این طبیعیه تقریباً اکثر ما اینطوری هستیم. خوبیه تست هم همینه که شما زود متوجه میشید کامل یاد نگرفتین و دوباره برمیگردین سراغ درس. به نظرم عمیق تر بخونید و بین مطالب ارتباط برقرار کنید میتونید تست ها رو جواب بدین. آخه اکثر تستها از روابط بین مطالبی طرح میشه که ما فکر میکنیم جدا از هم هستن. موفق باشید

امیر حسین حبیبی : 1392/05/15

blue: سلام. در مورد سختیه حسابداری و مالی به نظر من هر دو سختن. حتی شاید مالی بخاطر ظرفیت پایینش (البته امسال خوب شد و برای سال بعد بهتر هم میشه) سختتر هم هست. در مورد مهندسی مالی نه اونا به ما ارجحیت ندارن. هیچی مالی نمی شه. خیالتون راحت باشه.

امیر حسین حبیبی : 1392/05/15

محمد صندوق ساز: سلام. تبریک میگم. انشالله موفق و پیروز باشید. خیلی خوشحال شدم از این خبر خوب. من وظیفمو انجام دادم و خدارو شکر که نتیجه اش رو دیدیم. ما رو از دعای خیرتون محروم نکنید. التماس دعا

امیر حسین حبیبی : 1392/05/15

زینب: سلام. از هیچ موسسه ای. البته قبلاً گفتم کنکور آزمایشی مفیده ولی جزوه و کلاس زیاد مفید نیست. کار بچه های حسابداری تو ارشد مالی آسونه. شما نه تنها از بچه های مدیریت عقب نیستین بلکه یک مزیت هم دارید. فقط با اعتماد به نفس درس بخونید. محض اطلاع شما نزدیک به نصف دوستان ما از حسابداری به مالی اومدن. موفق باشید

امیر حسین حبیبی : 1392/05/15

سیمین: سلام. ممنون. تو پست قبلی توضیح دادم که بچه های حسابداری هیچ محدودیتی نسبت به مدیریت ندارن. اگر هدفتون معلومه که هست به این چیزا فکر نکنید . فقط بخونید. کتابهای تست هم در متن و نظرات قبلاً معرفی شده اند. موفق باشید

امیر حسین حبیبی : 1392/05/15

الناز: 1- بله می تویند چرا که نه؟ 2- استرس سم مهلک درس خوندنه و تا یه جایی طبیعیه و بیشترش فقط به شما صدمه میزنه. (6 ساعت زیادم خیلی نیست - باید بیشتر بخونید) 3- حسابداری درس خود خواینه. چه بخواین چه نخواین باید حسابداری رو خوب بزنید. اگر ضعیف هستین اون کتاب ها کافی نیستن. باید یک کتاب برای حسابداری مالی بخونید مثل اصول یک حسابداری نشر سازمان حسابرسی . ولی برای صنعتی عثمانی کافیه.اگر روش تون شبیه روش منه که تو تابستون فقط یک دور کامل بخوین بدون تست. و حتماً حسابداری رو تو همین تابستون به یه حد معمولی برسونید. از مهر هم درس و هم تست . آزمون شرکت کنید بهتره. حداقل میفهمید با خودتون چند چندین. درس ها رو تو متن و نظرات توضیح دادم. زیاد تو این زمینه صاحب نظر نیستم . من شرایط خاصی داشتم. شما بهتره روش بهتری رو انتخاب کنید. خواهش میکنم. موفق باشید و التماس دها

علی ادهمی : 1392/06/03

با سلام توی کنکور گذشته بدون مطالعه شرکت کردم چون ترم 3 بازرگانی بودم و نمیتونستم از دروس اصلی غافل بشم.با اینحال مجاز شدم و هر چند خوب نیست .میخواستم برای شروع مرا راهنمایی کنید. در ضمن از نظر منابع کمبودی ندارم.آیا آزمونهای سازمان سنجش خوبه و اینکه 3 آزمون جامع کافیه یا اینکه مرحله ایها را هم باید ثبت نام کنم؟ با ئتشکر از راهنماییهای قبلی شما در سال قبل

سیمین : 1392/07/02

سلام. آقای حبیبی من اصلا کتاب ریسک آقای تهرانی رو دوست ندارم نمیتونم باهاش ارتبط برقرار کنم. شما میگید چند دور بخونید تا بتونید درکش کنید اما من اصلا خوشم نمیاد ازاین بیان این کتاب:-( یه کتاب دیگه برای ریسک بهم معرفی کنید که یکم شیرین تر و روانتر باشه. ممنون میشم

اصغر کریم پور : 1392/07/03

سلام جناب حبیبی .احوال شما با عرض تبریک.هرچند خیلی خیلی گذشته خیلی مشتاقم که از راهنمایی شما استفاده کنم .الن خواستم فقط عرض ادب و سلامی خدمت شما کرده باشمم باارزوی توفیق روز افزون از دزگاه حق متعال

علی علوی : 1392/07/10

سلام. با عرض تبریک برای تلاشتون شما نظرتون درباره اینکه درس هارو بعد خلاصه کردن تست بزنبم و بعد اونارو با دقت تحلیل کنیم چیه؟ تا اینکه فقط مقدار تست واسمون مهم باشه. البته دوره خلاصه ها هم نباید فراموش بشه. من نفر اول مدیریت مالی دانشگاه زاهدان هستم میخواستم بدونم این مورد واقعا تاثیر زیادی توی قبولی داره؟

سحر : 1392/07/15

سلام و تبریک. آقای حبیبی من از 12 مهر تازه شروع کردم به خوندن روزی 8 ساعت درس میخونم. اما استرس نمیزاره باخیال راحت بخونم همش فک میکنم دیگه دیره:-( نظرتون چیه به نظرتون واقعا دیره؟یا من میتونم امیدوار باشم؟ در ضمن سرعت درس خوندنمم پایینه:-( اما درسم ضعیف نیست

نگین : 1392/08/06

با سلام و خسته نباشید . شما در گفتارهاتون گفته بودید که فایلی رو درست کردید . می خواستم بدونم چه طوری میتونم فایل رو از شما دریافت کنم و اینکه جزوه ی دکنر محمد بحرانی رو از کجا میتونم تهیه کنم ( برای ما که در شهرستانیم سخته ) و توی اینترنت چیزی پیدا نکردم ...با سپاس

انتلکتوئل : 1392/08/15

با سلام جناب حبیبی و ممنون بابت وقتی که میگذارید. رشته بنده مدیریت بازرگانی ترم 7 هست وتازه تصمیم گرفتم ارشد مالی رو شرکت کنم به نظرتون میتونم این عقب موندگی رو جبران کنم؟ باتشکر

شیما : 1392/08/17

سلام آقای حبیبی. من متاسفانه دیر شروع به درس خوندن کردم و تازه میخوام درس ریسک رو از هفدهم شروع کنم به خوندن!! به نظرتون میتونم اصلا؟؟ با توجه به اینکه بقیه ی درسامم هنووز تموم نکردم اما همه رو از نصف بیشتر خوندم

امیر حسین حبیبی : 1392/09/16

سلام. بخاطر غیبت 4 ماهه عذرخواهی میکنم. دوستان عزیز لطفاً وقت بگذارید و یکبار متن سوالات رو بخونید. اکثر سوالات تکراری هستن.با این حال من جواب تک تک شما را خواهم داد: علی ادهمی: من تو آزمونهای سنجش نبودم و نمی دونم چندتا آزمون کافیه. ولی بیشترش ضرر نداره. سیمین:نمی دونم چی بگم والله! خوب آسونتر از کتاب دکتر تهرانی نداریم. ( حداقل اون موقع نداشتیم) علی علوی: در مورد تست و خلاصه درسته و خوبه. در مورد شاگرد اول ها هم باید بگم خیلی تاثیر داره. شما کار براتون آسون تره. سحر: دیر نیست. هیچوقت دیر نیست. بشرطی که بخونید نگین:کل مطالب فایل رو سایت مدیر در قسمت مصاحبه من گذاشته است. درمورد اون جزوه من چیزی نمی دونم. حتی اسمشون رو هم نشنیدم. انتلکتوئل : کار سختیه. اما نا امید شیطانه. شما با امید کامل سعی خودتونو بکنید. شیما:هیچ تلاشی بی نتیجه نیست. هرچقدر تلاش کنید همون قدر نتیجه میبینید. دوستان عزیز برای تک تک شما آرزوی موفقیت و پیروزی میکنم. من رو از دعای خیرتون بی نصیب نکنید.

عاطفه : 1392/11/19

با سلام و خسته نباشید رشته دانشگاهی من علوم اقتصادی دانشگاه پیام نور بوده و الان به مدت سه ساله که ضمینه کاریم حسابداریه و کم و بیش میشه گفت حسابداره خوبی شدم به علل مختلف میخوام این رشته رو شرکت کنم که مهمترین عامل مسئله ارتقاءشغلیه.با خرد و کلان و آمار و ریاضی مشکلی ندارم ولی مابقی منابعی که گفتین رو نه دارم و نه اطلاعی ازشون دارم اگه از اول بهار شروع کنم برای ارشد سال 93 به نظرتون میتونم موفق بشم و با توجه به اینکه رشته من این نبوده امکان موفقیتم با خوندنه کدوم منبع بیشتر میشه؟ ممنون از راهنمایتون

اکبر : 1393/01/11

باسلام و خسته نباشید. میخواستم بدونم تفاوت کتاب مرورجامع (ویژه حسابداری) با مرور جامع(ویژه مدیریت مالی) تو چیه؟؟؟ تشکر از شما

مانیا ابراهیمی : 1393/01/15

با سلام و خسته نباشید من رشته لیسانسم کامپیوتر بود و میخوام برای ارشد مدیریت مالی شرکت کنم به نظر شما برای درس زبان عمومی و تخصصی چه کتابی مناسب تر هست؟

الهه : 1393/09/02

سلام.ممنون از همه جواباتون.منم مثل بعضی دوستان دیر شروع کردم! یعنی 1هفته هست.ناامید نیستم اما میدونم باید واقعا تلاش کنم. من بعد خوندن جواب سوالات ب این نتیجه رسیدم که اول فقط متن و بدون خوندن حتی سوالات آخر فصل رو خونی کنم دور دوم با سوالات دور سوم با خلاصه نویسی okهست؟ با تشکر فراوان

پویا : 1393/10/15

باسلام وخسته نباشید آقای حبیبی من تبریک می گم به خاطر فارغ والتحصیلی شما دراین مقطع وآرزوی موفقیت در آزمون دکترا وزندگی خصوصی

raha : 1394/02/19

سلام.رشته لیسانس من ریاضی هست میخوام برای ارشد مدیریت بخونم به نظر شما میتونم تو مدیریت مالی موفق بشم؟ لطفا راهنماییم کنیدوممنون

نام شما (ضروری)

ایمیل (ضروری)


کرمانشاه گشت - اولین سامانه جامع گردشگری استان کرمانشاه