کتاب خلاقیت در بازاریابی خدمات بانکی، تالیف علی سلیمانی بشلی در هفت فصل و با حمایت مالی بانک کارآفرین در تیراژ 4000 جلد از سوی نشر اتحاد (کتاب آیلار) منتشر شد. در این کتاب به تجربه های مختلف و خلاقانه بانکهای خارجی و داخلی در زمینه تبلیغات و بازاریابی خدمات بانکی اشاره شده است. علاوه بر این، مفهوم شناسی خلاقیت و نوآوری، منابع ایجاد خلاقیت در سیستم بانکی، انواع جایگاه یابی مبتنی بر نوآوری، شناخت، رتبه بندی و ارتباط با مشتریان کلیدی و بانکداری اختصاصی از جمله موضوعاتی هستند که در کتاب مذکور بدان اشاره شده است. علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تهیه کتاب با شماره تلفن 66401255 تماس حاصل فرمایند.
نام شما (ضروری) *
ایمیل (ضروری) * *
*