شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 01 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 2,510
بازدید دیروز: 25,852
بازدید کل: 151,572,190
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 205
کاربران حاضر: 205
کدخبر: 7763 زمان ارسال: شنبه 04 شهریور 1391 - 16:11 تعداد بازدید: 53691
مصاحبه سایت مدیر با فائزه مجدمی؛ رتبه 5 کنکور کارشناسی ارشد سال 1391 رشته مدیریت بازرگانی

سایت مدیر به روال سالهای گذشته گفتگوهایی با نفرات برتر گرایشهای مختلف رشته مدیریت ترتیب داده است. در این بخش گفتگوی سایت مدیر با خانم فائزه مجدمی رتبه 5 رشته مدیریت بازرگانی در کنکور کارشناسی ارشد سال 1391 را می خوانید.

ضمن تبریک به شما در ابتدا لطفا درصدهای خود در دروس مختلف کنکور و رتبه خود را بیان کنید.
به لطف خدا رتبه 5 بازرگانی رو با این درصدها بدست آوردم:
زبان: 75.56   ریاضی: سفید!!!   تئوری ها: 50.67    اقتصاد: 50   پژوهش: 39.68   مالی: 41.67     بازاریابی: 60

رشته و دانشگاه محل تحصیل شما در مقطع لیسانس چه بوده است و با چه معدلی فارغ التحصیل شده اید؟
مدیریت بازرگانی دانشگاه علامه طباطبایی. از اونجایی که ورودی سال 87 هستم و هنوز تمامی نمرات ترم آخرم وارد سیستم نشده معدل فارغ التحصیلی مشخص نیست.اما معدل کل بنده در ترم شش (که برای افراد در حال تحصیل ملاک قرار می­گیره) 17.75 بود. این معدل با ضریبی که سازمان سنجش مشخص می­کنه به معدل موثر تبدیل میشه. معدل موثرم 18.35 محاسبه شده و با توجه به تاثیر 20درصدی معدل در کنکور، مثل این هستش که یه درس ضریب 4 رو تونسته باشیم 91.75 درصد بزنیم.
خلاصه اگر معدلتون بالاست یه نفس راحت بکشید و زیاد به خودتون فشار نیارید و اگر معدلتون پایینه تا شاگرد زرنگا دارن استراحت می­کنن درس بخونید و ازشون جلو بزنید.

آیا در کلاسهای کنکور و آزمونهای آزمایشی موسسات آمادگی کنکور شرکت داشتید؟ این آزمونها و کلاسها را تا چه در موفقیت خود موثر می دانید؟
نه در هیچ کلاس و آزمونی شرکت نکردم.
اگر دوستان انگیزه کافی برای درس خوندن داشته باشن، دلیلی نداره کلاس کنکور ثبت نام کنن. می­دونیم که کلاس کنکور علاوه بر هزینه­ ی مالی بالا، هزینه­­ ی زمانی خیلی زیادی هم داره. کلی وقت صرف میشه تا حاضر بشیم و از خونه بیرون بیایم و سر کلاس بریم و  بر گردیم خونه و کمی هم بعدش استراحت کنیم و... اگر این زمان رو توی خونه درس بخونیم شاید خیلی مفیدتر باشه. کتاب های کنکور هم اکثرا رسا و قابل درک هستن. البته عزیزانی که رشته تحصیلی متفاوت دارن بهتره برای پژوهش و ریاضی از کلاس کنکور یا کلاسای عادی دانشگاه استفاده کنن.
و اما آزمونای آزمایشی عامل انگیزشی مهمی هستن. اگر به زودی آزمونی در پیش داشته باشیم بهتر درس می­خونیم و بیشتر با موضوع درگیر می­شیم. و خب واضحه که بعد از آزمون می­تونیم نتایج خودمون رو با دیگران مقایسه کنیم.

از چه زمانی شروع به مطالعه دروس نمودید و به طور متوسط روزانه چه مقدار مطالعه داشتید؟
از 10 تیر درست چهار روز بعد از پایان امتحانای ترم شش با درس مورد علاقه­ ام خوندن رو شروع کردم. اوایل روزی به 6 تا 8 ساعت هم می­رسید اما اواسط تابستون تلاشم کمتر شد. با آغاز ترم تحصیلی و دیدن سال بالایی­هایی که بدون کنکور (با معدل) وارد مقطع ارشد شده بودن، کلا توی فلسفه­ ی کنکور دادن شک کردم. اما چون در مورد رشته و تعداد پذیرش شاگرد اول­ها هیچ قطعیتی وجود نداشت درس خوندن رو کاملا کنار نذاشتم. و خب البته زبان رو بیشتر از پنج ساله که به تنهایی می­خونم. (بدون استفاده از کلاس­ های آموزشگاه)
اجازه بدید همین جا به نکته ای اشاره کنم که شاید از ذهن دوستان گذشته باشه:
در اولین نگاه به جدول نمونه کارنامه­ ی داوطلبان، متوجه می­شیم که هر داوطلب چند تا درس رو در حد عالی زده و چند تا درس رو برای خالی نبودن عریضه زده یا مثل من سفید گذاشته. هر کدوم از ما نقطه قوتی داریم که روش تمرکز می کنیم اما این کار بسیار پر ریسکه! ممکنه سوالات درسی که روش سرمایه گذاری کردید خیلی سخت طراحی شده باشه و درسی که ازش گذشتید آسون باشه!
با این حال اگر چنین برنامه ای دارید حداقل روی درسی سرمایه گذاری کنید که ارزششو داشته باشه!
به این جدول نگاه کنید:

نام درس ضریب تعداد سوالات
زبان عمومی و تخصصی 3 30
تئوری های مدیریت 3 25
پژوهش در عملیات 2 25
ریاضی و آمار 2 40
اقتصاد خرد و کلان 2 20
مدیریت مالی 2 20
بازاریابی 2 20
 

تئوری­ها و زبان ضریب 3 و بقیه درسا ضریب 2 دارن.
اگر بخوایم ارزش هر یک تست رو مبنای محاسبه قرار بدیم ارزش درسا در کنکور به ترتیب:
اول تئوری ها (3 تقسیم بر 25)
دوم زبان3/30 و اقتصاد 2/20 و مالی 2/20 و بازاریابی 2/20
و بعد پژوهش 2/25
و در نهایت ریاضی و آمار 2/40 هستش.
ببینید ریاضی و آمار 40تا سوال داره که خیلیاشون محاسباتی و وقت گیرن. اما بقیه درسای ضریب 2 فقط 20 تا تست دارن! یعنی ارزش هر تست ریاضی نصف تست درسای ضریب 2ی دیگه ست، و مطمئنا خیلی بیشتر از اونا وقت می­ گیره! خلاصه انتخاب با خودتونه...

کدام دانشگاه و گرایش را برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد انتخاب کرده اید؟
اجازه بدین که از این سوال بگذریم ...

کتابها و منابع پیشنهادی شما در هر یک از دروس رشته مدیریت کدامها هستند و در هر درس چه توصیه های خاصی به داوطلبان دارید؟
الگوی کلی کتاب های کنکور اینطوریه که هر فصل حدود ده صفحه درس داره و به دنبالش تست­های تالیفی و تست­های کنکور که از اون فصل خاص هستن اومده. این کتابا برای کسی که سر کلاس با موضوع درس آشنا شده کفایت میکنه اما دوستانی که رشته کارشناسی شون مدیریت نیست بهتره اول نیم نگاهی هم به کتاب­های درسی غیر کنکوری داشته باشن.

زبان انگلیسی:
یادگیری زبان بر پایه واژگان هستش. برگ برنده شما تعداد لغتیه که بلدید. برای حفظ لغت هم فقط یک راه وجود داره: جعبه لایتنر! در مورد جعبه لایتنر توی اینترنت مطلب زیاد هست. توصیه می­کنم در برگه ­هایی که توی جعبه می­گذارید فقط یک کلمه بنویسید و پشتش معنی کلمه رو به فارسی ذکر کنید. کلماتی که به اشیا دلالت دارن رو حفظ نکنید. بیشتر روی فعل ها تاکید کنید و حالات مختلف هر فعل (اسم و صفت و...) رو پشت برگه به انگلیسی بنویسید و ترجمه کنید. فعلا (برای زبان کنکور) از دیکشنری­های انگلیسی به فارسی استفاده کنید. اجازه ندید دیکشنری­های کاغذی وقتتون رو بگیرن. دیکشنری­های رایگان فرشید و PMD رو از اینترنت بگیرید و روی تلفن همراه و رایانه تون نصب کنید.
من هیچ وقت اختصاصا برای کنکور زبان نخوندم و در نتیجه کتاب­های مختلفی که برای زبان کنکور نوشته شده رو ندیده­ ام. ممکنه خیلی مفید باشن. خواهش می­کنم سایر دوستان در موردشون اظهار نظر کنن. من فقط باید پافشاری کنم که برای کنکور هر کتابی و به هر شکلی می­خواید بخونید به روش پاراگراف بالا عمل کنید.
الگویی که بهتون پیشنهاد می­کنم برای یادگیری زبان به شکل غیرکنکوریه و فقط برای کسانی مناسبه که وقت کافی دارن.
برای شروع سراغ کتاب Barron’s essential words for the TOEFL برید. این کتاب 30 فصل 15 لغتی داره که به امید خدا تا آخر ماه رمضان می­تونید تمامشو بخونید. بعد نوبت کتاب معروف 504 میشه که مطمئن باشید بعضی لغاتش هرگز بدردتون نمی­خوره! اما فعلا چاره ای نداریم جز اینکه همه شو بخونیم... تمرینای هر دو کتاب رو انجام بدید و اگر در متن به لغات آشنا (مثلا لغات دبیرستان) برخوردید حتما اون­ها رو هم حفظ کنید. ولی روی لغات کاملا جدید تمرین­ها اصرار نداشته باشید.

تست زبان کنکور 3بخشه که بخش اول 10تا واژگان داره. این دو کتاب کمکتون می کنه 8تاشو بزنید. البته از واژگان کنکورهای قبل هم نباید غافل شد. یه سری کلمات در کنکورهای قبل ذکر شده که من توی هیچ منبعی یکجا ندیدمشون. ( بعدها به پیشنهاد سایت مدیر، من یه فایل شامل واژگان عمومی و اختصاصی کنکورهای 10 سال اخیر (82 تا 91) تهیه کردم که می تونید از سایت دانلود کنید.) اون ها رو هم بخونید و وارد جعبه لایتنر کنید.
بعد یه متن هستش شامل 5تا سوال که نکته دستوری دارن. پیشنهاد می کنم اول روی نکات دستوری کنکورهای گذشته مسلط بشید بعد نیم نگاهی به نکات دستوری پیش دانشگاهی و دبیرستان داشته باشید (فقط اون بخش­هایی که مشابهش توی کنکور اومده رو بخونید.) اگر دایره لغاتتون خوبه، گوش کردن به پادکست های انگلیسی کمکتون می­کنه این بخش رو مثل آب خوردن بزنید. از بین سایت های زیادی که پادکست انگلیسی ارائه میدن، من china232.com رو پیشنهاد می­کنم. میشه همزمان که دارید به دانشگاه یا هر جای دیگه رفت و آمد می­کنید، یا در منزل به کارهای شخصیتون می­رسید، زبان گوش کنید. پادکست­ها اکثرا سرگرم کننده هستن و اضطراب رو کاهش میدن. اما فقط کسی می­تونه ازشون استفاده کنه که حداقل واژگان 504 و کتاب TOEFLرو بلد باشه.
بخش سوم درک مطلبه که 3تا متن 5سوالی رو شامل میشه. برای من وقت گذاشتن در این بخش نیازمند این بود که از یه درس صرف نظر کنم. ولی اکثر شما از من سریع تر هستید. گوش دادن پادکست و خوندن متون انگلیسی به کسب مهارت درک مطلب کمک زیادی می کنه.

تئوری ها:
بنده فقط از فلش کارت های DLM استفاده کردم و بسیارمفید بود ولی به شدت هشدار میدم که به ادعاهای ناشرش اعتماد نکنید. خوندنشون روزی دو ساعت وقت می­گیره! تضمین درصد بالای هفتاد هم که می­بینید...

اقتصاد:
کتابای درس و تست دکتر نظری کافی به نظر می­رسه. فقط باید خیلی عمیق تستاش رو موشکافی کرد.

پژوهش:
کتاب دکتر فدوی برای کسی که سر کلاس پژوهش رو یاد گرفته مناسبه. مشکل اصلی ما دانشجوهای بازرگانی اینه که توی دانشگاه پژوهش3 نمی­خونیم اما توی کنکور میاد!!! پیشنهاد می کنم اگر هنوز فارغ التحصیل نشدید یا امکان ورود به دانشکده­ های مدیریت رو دارید، کلاس پژوهش3 رو از دست ندید.

بازاریابی:
مدیریت بازاریابی معروف به کتاب سه استاد. که بسیار کتاب سخت خوانی هستش! من خوندم ولی اگر منابع بهتری در دسترس هست دوستان توصیه کنند.

و اما آخرین و مهم ترین منبع ما، تستای کنکور ده سال گذشته ست. تاکید می کنم که ده سال و نه بیشتر. چون سبک سوالات کنکورای قدیمی صد در صد با کنکورای اخیر فرق داره. مثلا تست زبان در گذشته مثل تست تئوری مدیریت بود که به انگلیسی ترجمه شده باشه. یا تستای اقتصاد به شدت محاسباتی بودن و الآن کاملا مفهومی هستن.
نکته دیگه اینکه توی پاسخ تشریحی تستای کنکور، معمولا یه پاراگراف جواب نوشته شده، که اگر اون سال خط دوم سوال کنکور بود امسال ممکنه خط پنجم سوال باشه. این موضوع به خصوص در مورد درسای حفظ کردنی صدق می­کنه.

به طور کلی چه توصیه هایی در خصوص نحوه مطالعه داوطلبان و آمادگی برای کنکور کارشناسی ارشد دارید؟
اول از همه بگذارید بگم درس­هایی هستن که توی کنکور سوالی ازشون مطرح نمیشه ولی ضریبشون از همه بالاتره! یاد خدا و دعای پدر و مادر با توانایی­های ذهنی ما کاری می­کنه که صدها ساعت کلاس و هزاران صفحه کتاب نمی­تونن!
یک حدیث از امام جعفر صادق علیه السلام هست که بیان می­کنه: علم به آموختن نیست. بلکه علم نوری است که خدا در دل هرآنکس که بخواهد می­ نشاند.
و حدیث بسیار آشنایی که همه از حفظیم: خشنودی خداوند در خشنودی پدر و مادر است.
و بخشی از مناجات شعبانیه :
خدایا!
آنگاه که می­خوانمت صدای مرا بشنو... به من نگاه کن وقتی که با تو راز و نیاز می کنم.
که من اکنون گریخته ­ام به سوی تو و در میان دست های توام، خسته و درمانده و زمین گیر.
در آغوش تو زار زار گریه می کنم و همه امیدم به توست.
تو می دانی که در درون من چه می گذرد
تو می دانی که من برای سرانجام و عاقبتم دل به کجا بسته ­ام.
خدای من!
اگر تو محرومم کنی چه کسی روزی ­ام دهد؟ و اگر تو خوارم کنی چه کسی به یاری ام برخیزد؟
خدایا تو اگر می خواستی خوارم کنی دست به هدایتم نمی زدی و اگر رسوایی مرا می خواستی اینقدر با من مدارا نمی­کردی.

مطالعه:
به هیچ وجه نباید درس خوندن رو از تست زدن جدا کنیم. این برنامه که تابستون درس بخونم و از پاییز تست زدن رو شروع کنم اشتباه بزرگیه. اگر فقط درس بخونیم هیچ محکی وجود نداره که نشون بده چیزایی که خوندیم رو درست درک کردیم یا نه. تازه نکته ­های کنکور توی متن درس مطلقا برجسته نمیشن. تست زدن یعنی درگیر شدن با موضوع و عمیق تر فهمیدنش و به خاطر سپردنش و به کار بردنش. پس یه فصل بخونیم و تستاشو بزنیم. بعد برگردیم و نکات تازه ای که پیدا کردیم رو یادداشت کنیم، و بریم سر فصل بعدی.
در ضمن بهتره به بودجه بندی­هایی که نشون میده از هر مبحث چند تا سوال توی کنکور میاد، چندان اعتماد نکنیم.

سبک زندگی:
گاهی لازمه برای موفق شدن توی سبک زندگیمون تغییر ایجاد کنیم. (مثل صبحانه و خواب و تلویزیون و...) پیشنهاد می­کنم که تدریجی و کم کم عاداتتون رو اصلاح کنید. اما هر تغییر جزئی باید قاطعانه اعمال بشه چون عادت ها خیلی سرسختن! ولی ما بچه­ های مدیریت هم سرسختیم!

انگیزه، اراده و تلاش:
خب... اینا نقطه ضعف همه مونه! و چیزی نیست که بشه براش یه راه حل همگانی پیدا کرد.  پیشنهاد می­کنم در این مورد از کمک یک مشاور بهره بگیرید.
تجربه من نشون میده که برنامه­ ریزی مشکلی رو حل نمی­کنه. شنبه­ ی هفته­ ی دیگه هرگز نمی­رسه و ما هیچ چیزی رو نمی­تونیم تغییر بدیم، جز لحظه­ ی حال رو! دائم ببینید که در حال انجام چه کاری هستید و اگر با هدفتون هماهنگی نداشت، قاطعانه کنارش بذارید و برید سر کاری که موفقیت و آینده تون بهش بستگی داره.

مشورت:
تاکید و پافشاری و خواهش می­کنم که در مورد کنکور با "هر کسی"صحبت نکنید! ممکنه تعداد انگشت شماری از اطرافیانتون آدم­های مثبت و الهام بخشی باشن اما غیر از اونا سفره دلتون رو پیش هیچ غیر متخصصی باز نکنید! شنیدن حرفای منفی دیگران براتون خیلی گرون تموم میشه!
اگر مشکل اضطراب دارید از یک مشاور کمک بگیرید. بعلاوه شاید اساتید و دانشجوهای ارشد بتونن بهتون مشاوره تحصیلی بدن. در کل فقط با افراد متخصص و آدم­های موفق در مورد کنکور صحبت کنید.

سر جلسه:
دقت کنید که تعداد سوالای هر درس و ترتیب قرار گرفتن درسا ممکنه با انتظارتون یه کم فرق داشته باشه. به شماره سوالا نگاه کنید و جابجایی­ها و کم و زیاد شدنا نگرانتون نکنه. معمولا این تغییرات اگر اتفاق بیفتن جزئی هستن.
با این پیش بینی سر جلسه برید که ممکنه درسی که روش سرمایه­ گذاری کردید سوالای سختی داشته باشه.
و خب بدیهی هستش که اگر زمان اجازه بده از هیچ درسی نباید بگذریم.

بعد از اعلام نتایج:
اگر رتبه برتر کسب کردید تا خبر هنوز داغه با کمک اساتید و فامیل وارد زمینه کاری مورد علاقه تون بشید. البته بهتره خیلی توقع بالایی نداشته باشیم. به امید خدا خیلی زود پیشرفت می­کنیم.
اگر مجاز شدید اما رتبه تون عالی نیست، بدونید که رتبه­ های برتر سایر گرایش­ها هم توی گرایش شما رتبه خوبی آورده اند. یعنی دهها نفر رتبه ­ای بهتر از شما دارن اما توی گرایش شما انتخاب رشته نمی­کنن. دوستانه و دلسوزانه پیشنهاد می­کنم هرگز رشتهای که دوست ندارید رو انتخاب نکنید. این کار مثل اینه که بریم بازار و چیزی رو بخریم که دوست نداریم! اون هم به قیمت دوسال از عمرمون!!! یادمون باشه که توی رشتهای که بهش علاقه نداریم هیچ آینده ­ای در انتظارمون نیست!
اگر رتبهتون اصلا خوب نیست یا مجاز نشدید، وارد بازار کار بشید. اگر زرنگ باشید تا دو سال دیگه که اون شاگرد اولا فارغ التحصیل میشن، اونقدر تجربه و ارتباط کسب کردید که بتونید استخدامشون کنید.
روی این مصاحبه وقت زیادی گذاشتم. خواهش می­کنم اگر براتون مفید بود به دوستانتون هم معرفی کنید.

در آخر به احترام اساتید بزرگوارم در دانشگاه علامه طباطبایی، تمام قد می ­ایستم و دستشون رو می ­بوسم و از خدا براشون سلامتی و عزت پایدار طلب می­کنم.
منبع: Modir.ir

مصاحبه با سایر نفرات برتر کنکور کارشناسی ارشد سال 1391 (گرایشهای مختلف رشته مدیریت) را از اینجا ببینید

در صورتی که سوالی از خانم فائزه مجدمی دارید می توانید در بخش نظرات این خبر ارسال نمایید تا ایشان پاسخگوی شما باشند.


 

نظرات کاربران
hesam tabatabaee : 1391/04/26

باسلام و عرض تبریک خدمت شما ترم 5 من خرداد91 تمام شدمعدل کل 5 ترم من 18.45 وبهمن امسال میخوام کنکور بدم میخواستم بپرسم که توی کنکور فقط معدل ترم 6 من تاثیر داره حتی اگه من بخوام ترم 6 که مهرماه شروع میشه 12 واحد بردارم یامعدل کل من؟درضمن من7 ترمه تموم میکنم باتشکرازشما

sahel : 1391/04/26

خیلی عالی بود ممنون . فلش کارتهای dlm برای زبان خوب نیست ؟ در مورد مدیریت مالی هم منبعتون رو ذکر کنید . ممنون

علی : 1391/04/26

شما هیچ کتاب تئوری نخوندید ؟ فقط dlm ؟ dlm واسه زبان هم خوبه ؟

امیر : 1391/04/26

واقعا دستتون درد نکنه خدا خیرتون بده واقعا مفید برام

فائزه مجدمی : 1391/04/26

به آقای طباطبایی: سلام متشکرم. شما باید معدل "کل" 5ترم گذشته رو برای ثبت نام کنکور استفاده کنید. (یعنی همون عدد رویایی 18.45) ترم 6 و 7 هر اتفاقی بیفته دیگه اثری در معدل فرم ثبت نام کنکور شما نمیذاره. اگر مصاحبه براتون مفید بود لطفا لینکش رو برای دوستاتون ایمیل کنید. به ساحل خانم: خواهش می کنم. من فلشای زبانشو ندیدم ولی چون حتما نکات و واژگان کنکورای گذشته رو پوشش میده باید مفید باشه. مدیریت مالی رو حقیقتش نرسیدم بخونم!!! فقط یه نگاهی به جزوه درسی دانشگاهم انداختم. به نظرم توی مصاحبه آقای صالحی منبع خوبی معرفی شده بود. پیشنهاد می کنم بقیه مصاحبه ها رو بخونید و فصل مشترک منابعی که همه ازش راضی بودن رو در نظر بگیرید. خواهش می کنم لینک مصاحبه ها رو برای دوستای کنکوری تون بفرستید.

Ie : 1391/04/27

دوستاننننننننننننننننننننن برایه لایتنر از نرم افزارش استفاه کنید خیلی بهتر از خوده جعبه و این که خودت درس کنییییییییییییی قشتگ برات برنامه ریزی می کنه و یادت میاره که کی بخونی کی تکرار کنییییییییییی و... مزایای دیگه ولی دستیش این طور نیست و حوصلتو سر می بره و محدودیت هایه دستی شو پوشش دادههههههههه اگه خواستید :نرم افزار لایتنر پایش یا نارسیس هر 2 شون خوبهههههه

حامد علیرضایی : 1391/04/27

با سلام خدمت خانوم مجدمی و تبریک بابت رتبه خوبتون...من رتبه 93 صنعتی رو کسب کردم...با توجه به اینکه شما دوره لیسانستونو توی علامه طباطبایی بودین ؛ من احتمال فراوان روزانه علامه قبول میشم..می خواستم نظرتونو راجع به دانشکده مدیریت دانشگاه علامه بدونم؟! ممنون

m : 1391/04/27

سلام فائزه جان من امسال شرکت کردم روش درس خوندنم مثل شما بود ولی رتبم اصلا خوب نشد و شاید پیام نور یا آزاد قبول بشم اره شاید دلیلش اینه که علم به اموختن نیست بلکه علم نوری است که خدا در دل هرآنکس که بخواهد می­ نشاند.حال روحی خوبی ندارم از اینکه تمام زحماتم به باد رفت.به حال شما غبطه میخورم

فائزه مجدمی : 1391/04/27

به آقای علی : برای تئوری بله فقط فلش کارت. البته فلشای زبانشو ندیدم ولی چون حتما نکات و واژگان کنکورای گذشته رو پوشش میده باید مفید باشه................. به آقای امیر: خواهش می کنم سال آینده همین نقش رو برای دوستاتون ایفا کنید. لطفا لینک مصاحبه رو برای دوستاتون ایمیل کنید. ................. به Ie : نظرات متفاوت هستش و تجربه ی شما باید در امتحان کارکردشو نشون بده. معمولا انسان با ساخته دست خودش احساس دلبستگی و انس خاصی میکنه. از طرفی درس خوندن روی تخت یا گذاشتن فلش کارتا توی کیف و همراه بردنشون و مرورشون توی هر شرایط با فلش کارت کاغذی خیلی راحتتره. بعلاوه شما دستخط نرم افزار و صدای کیس یا گرمای لپ تاپ رو به جعبه مقوایی خوشگلتون ترجیح میدین واقعا؟!؟!؟؟!؟!؟!؟!؟! به آقای علیرضایی: با سلام و تبریک متقابل. من در مورد مقطع ارشدش نمیتونم نظر بدم. ولی از بچه ها که پرسیدم بعضی بسیار راضی و بعضی بسیار ناراضی بودن. دلیلش اینه که اساتید علامه "بهترین" هستن ولی با افزایش شدید ظرفیت برای 80% کلاسا از اساتید مدعو دعوت میشه که خب... خوب در اومدنشون به شانس شما بستگی داره! اگر علامه قبول شدید بیشتر دعاهاتون رو بر این موضوع متمرکز بفرمایید. بعلاوه گفته میشه ظرف ترم آینده دانشکده از ونک به دهکده المپیک منتقل خواهد شد.

mehrdad : 1391/04/27

سلام من میخوام برای تیوری فلش کارت دی ال ام بخرم .به نظر شما خوبه؟

Ie : 1391/04/27

من هم لایتنر دستی رو کار کردمممممم و چقد پولمو بیخودی هدر دادم برایه خریدشون ازجمله dlm.دستیش خیلی حوصله میخاد که هر روز حواست باشه باید کدوم خونه بره حتی نتونستم تا اخر ادامه بدممم حوصلتو سر میبره و وقتتو زیاد میگیرهههههههه دست خط نرم افزار دیگه چه صیغه ای میگیددد؟ مگه دست خط خودمونه !!!!!!1دست خط کامپیوترهههه!!! اتفاقننننن صدای رسا و تایپ عالی دارههههه بهرحال به قول شما اون همه کارتو کجا میخای جا بد و ببری تو اتوبوس!!!!!!!!!!111 من تجربه خوبی از نرم افزار لایتنر داشتم .به دوستان هم که با لایتنر سنتی راحت نیستند نوع نرم افزاری یا 8 تیک گاجججججججججج رو پیشنهاد میدم شما فکرتون مدیر سنت گراستاااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟ جرا چیزی رو استفاده کنیم که از ما وقت و حوصله زیادی بگیرهه؟ ولی به جاش می تو نیم از 1 چیز استفاده کنیم که وقتمون صرفه جویی و کارایی زیادتری داشته باشه

atena : 1391/04/27

جالبه ! بعضیا تیوری رو با dlm خوندن 20 % زدن و شما 50 %؟؟؟؟؟؟ بهتون تبریک میگم.با خوندن مصاحبه ها و درصده تیوری و منابع دوستان .میشه گفت برایه تیوری امسال : 1- کتاب سلامی ماهان 2- پارسه 3- dlm موثر بوده که درصد ها رو به 50 رسونده تا کتاب های حجیم رضاییان و الوانی که با خوندنشون فقط 20 % میشد زد به نظرتون همون وقتمون رو برایه از بر شدن این 3 منبع کنیم بهتره یا همون الوانی و رضاییان؟

علی : 1391/04/27

از بین کتابهای زبان تخصصی کدوم رو توصیه می کنید ؟ اشراقی یا ناصرزاده ؟ کلا از این جور کتابها استفاده کردید ؟ من اگه زبان 70 بزنم مثل شما تک رقمی میشم . الان معدلم 18 و 26 صدمه . دانشجوی دانشگاه خلیج فارس بوشهرم

ssssss : 1391/04/27

سلام دوست عزیز.بابت رتبه خوبتون تبریک dlm تیوری خوندید یعنی این dlm کتاب رابینز و افجه و .. رو پوشش میده؟ آخه من شنیدم دی ال ام کتاب پرچ رو فلش کارت کرده خیلی ممنون میشم توضیحی درباره این برگه ها بدی که کدوم کتابا رو داره و چگونه باید بخونیمشون

ssssss : 1391/04/27

دوست عزیز با سلام مجدد ببخشید دوست عزیز من این dlm رو دارم ولی استفاده کردم و با متد لایتنرش نمی تونم بخونم.برایه امسال خودم می تونم برگه ها رو بخونم و یادداشت برداری کنم؟ خیلی استرس دارم و نگرانم که این برگه ها همه چیز رو برا کنکور داشته باشه دوست خوبم شما که این راه و متود رو رفتی میشه راهنماییم کنید؟ راستی کتاب تست چی خوندی؟

سید علی : 1391/04/27

سلام و عرض خسته نباشید.شما کنکور آزمایشی شرکت نکردید پس چگونه خودتون رو سنجیدید ؟ نقطه قوت و ضعف برایه کسانی که نمی تونن کنکور آزمایشی بدن چه کار کنن ؟ که ضرر نکنن

سید علی : 1391/04/27

من برایه زبان تا الان این کار هارو انجام دادم1- خواندن 504 و الان مرور میکنم با لایتنر 2- کتاب تافل 1 دور تموم شد فقط 15 تا لغت الان برنامه ریزی کردم که تمامه لغات داخل متن تافل رو تا آخر شهریور بخونم + گرامر (هفته ای 1 مبحث) + تعدادی تست سراسری -از مهر هم زبان تخصصی + مرور لغات + تست نظر محترمتون برایه برنامه زبان چیست؟ و اینکه راهنماییم کنید به نظرتون لغات داخل متن 504 رو هم بخونم یا تافل کافی است؟

مرضیه محمددوست : 1391/04/27

سلام مجدد بر فائزه همکلاسی خودم بازم تبریک میگم خانم.انشالا از مطالب مفیدت استفاده میکنیم و بهترین نتایجو میگیریم.سپاس فراوان

abbas : 1391/04/27

چرا اینقدر با شاگرد اولا لج هستید؟ اگر شما 7 ماه خوندید ما 7 ترم مثل شما خوندیم . بعد هم کنکور 40 درصدش شانسه

شبنم : 1391/04/27

سلام. به غیر از کتاب زبان تخصصی مقدماتی داور ونوس و زبان تخصصی مدیریت نوشته افجه ای -حسین منتی که دارم می خونم کدام یک از 3 کتاب زیر را هم بخونم؟ و از 3 کتاب زیر کدام رو توصیه می کنید؟ 1-زبان تخصصی مدیریتGMAT داور ونوس 2-زبان تخصصی مدیریت (با تاکید بر استراتژی های درک مطلب) ناصرزاده -یاشار دهدشتی 3- لغات تخصصی و متون درک مطلب مدیریت ونوس- پرچ باتشکر

فائزه مجدمی برای خانوم m و هر کسی که احساس شکست می کنه : 1391/04/27

حس شما رو درک می کنم چون خودم با معدل 19 یکسال پشت کنکور کارشناسی موندم. در حالی که تمام دوستام با معدلای کمتر قبول شده بودن. اما همون موقع هم ادامه تحصیلو جزو ضروریات یه زندگی موفق نمی دونستم. دانشی که واقعا برامون مفیده و باید دنبالش باشیم با تجربه در محیط کار بدست میاد. ضمن اینکه حتما شنیدید و خوندید موفقیت آدما به سواد و ضریب هوشی شون بستگی نداره. چیزی که ما رو به موفقیت مدیریتی می رسونه توانایی مون در برقراری ارتباط با دیگرانه. و قبل از اون و مهم تر از اون توانایی ما در درک احساسات خودمون و اطرافیانمون برگ برنده ی ماست برای حل مسائل درونی و بیرونی. پیشنهاد می کنم کتاب جادوی فکر بزرگ و کتاب رقص عقاب ها رو مطالعه کنین.

امیر : 1391/04/27

سلام میبخشید شما نظرتون در مورد این مشاوره ها چیه ؟ مثل مشاوره تخصصی و فرد به فرد خانه مدیریت مهندس یگانه که دایم گوشه ی سایته ؟ تاثیر داره ؟ لطفا در مورد کتاب ریاضیتون هم که مطالعه کردید منبعشو بیشتر توضیح بدید ممنون

فائزه مجدمی : 1391/04/27

به آقای مهرداد: سلام. بله خوبه…………………. به آتنا خانوم: ناشر میگه فلش کارتای DLM تمام مطالب کتاب الوانی و رضاییان رو پوشش میدن. البته خوندنشون وقت زیادی می گیره اما همه مطالبش رو کاملا از حفظ میشین. کتاب پارسه و ماهانو من ندیدم. موفق باشین. ممنون از تبریکتون................. به علی آقا: من هیچ وقت اختصاصا برای کنکور زبان نخوندم و در نتیجه کتاب-های مختلفی که برای زبان کنکور نوشته شده رو ندیده¬ ام. ممکنه خیلی مفید باشن. خواهش می¬کنم سایر دوستان در موردشون اظهار نظر کنن. به امید خدا رتبه تک رقمی میارید. کنکورای سالای گذشته رو با دقت بررسی بفرمایید............. به SSSSSS گرامی: سلام. ممنون. ناشر میگه فلش کارتای DLM تمام کتابای منبع تئوری ها رو پوشش میدن. من چون اصل کتابا رو ندیدم نمی دونم راست میگن یا نه. توضیح روش مطالعه ش رو توی برگه راهنمای همراهش گفته. چرا نمی تونید با متدش پیش برید؟ در روز یک ساعت خاص رو به این کار اختصاص بدید. مثلا همیشه ساعت 5عصر یا هر زمان مشخص دیگه ای. شما که شروعشون کردید حیفه بخواید روش دیگه ای رو پیش بگیرید. اما اگر با روش خلاصه نویسی راحت تر هستید از کتاب ها استفاده کنید که خیالتون راحت باشه کامله. من برای تئوری کتاب تستی نخوندم. بارها هم توی خوندن فلش کارتا وقفه های چند روزه افتاد اما طوری نشد. یه سری برگه ها رو یادم رفته بود که گذاشتم خونه اول و از صفر مرورشون کردم. اگر میخواید استرستون کم بشه ایده آل فکر نکنید و دنبال کامل ترین ها نباشید. اگر مشکل استرس زیاده حتما با یه مشاور گفتگو کنین................. به سید علی : سلام، سلامت باشین. خودمو نسنجیدم! راحت! اما زدن تست کنکورای قبلی به وضوح نشون میده ما کجاها مشکل داریم. (درصداتونو با متوسط درصد کارنامه های اون سال که روی سایت مدیر هست مقایسه کنید) شاید اگر یکی از دوستانتون کنکور آزمایشی شرکت می کنه بتونید دفترچه سوالاشو بگیرید و در منزل طبق برنامه زمانی امتحان بدید.البته نمی دونم دفترچه سوالا رو میدن داوطلبا با خودشون ببرن یا نه؟ اگر هم در کل نتونید این کنکورا رو بدید خطری شمارو تهدید نمی کنه! به خصوص با برنامه ریزی خوبتون برای زبان. فقط پیشنهاد می کنم زیاد روی لغات داخل متن تاکید نفرمایید. همون لغات هم معنی (synonym) و لغات هم خانواده کافیه. لغات تستای کنکورهای گذشته یادتون نره. در ضمن شما که زبانتون خوبه وقتای رفت و آمدتون رو listening گوش کنید. هر کدوم رو چندین بار گوش بدین که نکات گرامری و جمله سازیاشون ناخود آگاه توی ذهنتون حک بشه. یه سایت معرفی کردم، اینم دو تا دیگه: podcastsinenglish.com و betteratenglish.comپادکست های تافل بارونز هم خیلی خوبه............. به مرضیه جانم: کوچیک شماییم!................. به آقا عباس: من با شاگرد اولا لج نیستم. و البته که من خودم شاگرد اولم!!! معدلم اینو نشون نمیده؟!؟ توی متن مصاحبه سعی کردم جانب همه رو نگهدارم و طوری نباشه که غیر شاگرد اولا احساس ضعف کنن، یا فکر کنن تنها شکل موفقیت کسب رتبه تک رقمیه. نکته ای که در مورد شانس فرمودید باعث میشه به شما پیشنهاد می کنم کتاب جادوی فکر بزرگ و کتاب رقص عقاب ها رو مطالعه بفرمایید.............. به خانوم شبنم: سلام. توی مصاحبه عرض کرده بودم که هیچ وقت اختصاصا برای کنکور زبان نخوندم و در نتیجه کتابهای مختلفی که برای زبان کنکور نوشته شده رو ندیده ام. موفق باشید.......... به آقای امیر: سلام. من این موسسه رو نمی شناسم. ممکنه براتون یه جلسه رایگان بذارن، یا بتونید با کسانی که بهشون مشاوره داده شده صحبت کنید ببینید راضی بودن یا نه. اما در حالت کلی اگر تمایل دارید دیگران در برنامه ریزی کمکتون کنن و حرف مشاور روی شما اثر مثبت میذاره استفاده بفرمایید. منبع ریاضی رو پرسیده بودید که خب... من ریاضی سفید دادم.......

مولود : 1391/04/27

سلام. تبریک میگم. من دارم برای تئوریها DLM میخونم ولی مفهوم بعضی مطالب رو متوجه نمیشم. شما هم ب مشکل من برمیخوردید؟ اگه آره چیکار میکردین؟ به نظر من خوندن این فلشها ب تنهایی حفظ کردن محضه. ب نظر شما اینطور نیست؟ میشه منو در این خصوص راهنمایی کنید؟ ممنون

zoha : 1391/04/27

سل.................ااااااااام، تبریک میییییییییگم. به نظرتون من بازار وتئوری رو از مهر شروع کنم دیره؟تابستون بقیه دروسو بخونم که فرمولین+زبان! درضمن دانشگاه هم میرم.با13 واحد(رشته مدیریت بازرگانی)

سید علی : 1391/04/27

یعنی شما می گید فقط 12 و 15 تا لغت اصلی 504 و ضروری تافل رو بخونم +مترادف+ تست هایه کنکور کافی است؟ و نیازی نیست وقتمو بذارم برا لغا داخل متن؟ یعنی فقط از اون لغات اصلی میاد؟ اخه dlm زبان پک 1 رو هم دارم به نظر شما به جای لغات داخل متن من dlm رو بخونم؟

سیما : 1391/04/28

سلام بهتون تبریک میگم انشاءالله در همه مراحل زندگی موفق باشین من تصمیم دارم رشته بازرگان ی شرکت کنم و چون شاغل هستم و تا الان مطالعه نداشتم و فرصت زیادی برای مطالعه روزانه ندارم میخوام فقط برای دانشگاه آزاد بخونم و دنبال منابع خلاصه و مفید برای ازاد هستم منابع زیاده اما نمیدونم چه کتابی بخونم که بهترین نتیجه را بگیرم ممنون میشم اگه راهنمایی کنید

saman : 1391/04/28

سلام وعرض تبریککککککک سوالات کنکور که از کناب الوانی مفهومی داده بودند مگه تو dlm بود که شما ج دادید؟

فائزه مجدمی : 1391/04/28

به خانم مولود: سلام متشکرم. اگر کتاب تئوری ها دم دستتون هست وفرصتش رو دارید یه نگاهی بهش داشته باشید تا با مفهوم مطلب بیشتر ارتباط برقرار کنید. بله بعضی مطالب حفظی هستن. ولی من ودم رسما خیلی چیزا از فلش کارتا یاد گرفتم که قبلا توی کتاب نخونده بودم. میشه سعی کنید برای اون نکته ی خاص یه مثال سازمانی از خودتون بسازید. مثلا نظریه برابری: به همه اضافه حقوق دادن ولی به بعضیا خیلی بیشتر از بقیه. اینجوری بقیه با وجودی که حقوقشون زیاد شده اما ناراضی هستن و انگیزه شون کم میشه............. به zohaی عزیز: سلام! ممنوووووون! نه اگر شروع کنید و یه نفس پیش برید (روزی 40تا از هر کدوم) اصلا دیر نیست اما این خطر تهدیدتون می کنه که نتونید مستمر بخونید. بعلاوه تاکید می کنم که وقتی کمی کار پیش رفت و جعبه پر شد، کار خوندنشون روزانه حدود 2ساعت وقت می گیره. از زمان رفت و آمدتون حتما برای مرور فلش کارتا استفاده کنید. اگر واژگان زبانتون قوی هستش هم وقتای پیاده روی تون رو (که آدم نمیتونه فلش کارت بخونه) انگلیسی گوش بدید. یه سایت معرفی کردم، اینم دو تا دیگه podcastsinenglish.com و betteratenglish.com پادکست های تافل بارونز هم خیلی خوبه............. به سید علی: بله کاملا با همه فرمایش شما موافقم............ به سیما خانم: سلام. متشکرم به همچنین. من با منابع کنکور آزاد و ظرفیت پذیرش دانشگاهاش آشنا نیستم. فقط شنیده ام که سوالات تکراری و نکات تکراری زیاد مطرح میشه و از سراسری ساده تره. در کل معتقدم شما که تا حالا مطالعه مدیریت بازرگانی نداشتید باید بیشتر وقت بذارید. چون مطالب خلاصه رو فقط کسانی می تونن مطالعه کنن که سر کلاس درس بودن. و یه سوال دوستانه: شما که شاغل هستید چرا می خواید ادامه تحصیل بدید؟ همینطوری امکان پیشرفت شغلی نیست؟ امیدوارم موفق باشید.

zoha : 1391/04/28

خییییییلی ممنون از راهنماییتون. ی سوال دیگه: معدل کل 6ترمم 17.22، دانشگاه مازندرانم معدل موثرم چند میشه؟

فائزه مجدمی : 1391/04/28

به آقا سامان: سلام و تشکر فراوان. بر چه اساسی فرمودین سوالا از کتاب الوانی مفهومی طراحی شده بودن؟ من متوجه مفهومی بونشون نشدم! هر سوالی که به نظرم گزینه درستو پیدا کنم می زنم. بعیده DLM مفهومی کار کرده باشه اما وقتی می خونیم و یادشون می گیریم، موضوعات توی ذهن پردازش مفهومی میشه................... به zohaی گرامی: خواهش می کنم. نمی دونم سازمان سنجش فقط بلده اینو محاسبه کنه. به هر حال خوش به حالتون که مازندران هستین!

zoha : 1391/04/29

یه سوال دیگه کتاب بازاریابی مناجاتی وفلش کارت dlm تئوری رو گتابفروشی های شهرستان دارن.یا فقط تهران ناشرش کیه؟

s بهzoha : 1391/04/29

دوست عزیز برایه بازاریابی کتاب مناجاتی عالیه .رتبه 12 مصاحبشو بحونید با خوندن این کتاب 80 زده مشخصات کتاب :بازاریابی مناجاتی انتشارات نگاه دانش این کتابو همه جا دارن dlm هم اگه تو شهرتن نیست برید از تو سایتش

فائزه مجدمی : 1391/04/29

متشکرم از جواب s عزیز

nahid : 1391/04/29

slm.atena jan teory darsy nis k age tamame jomalate manabesh ro hefz bashy bazam etminan kony k khob mizany.matunam bgam kamelanb giraee v darke doroste a shakahs bastegy dare

zoha : 1391/04/29

خیلی ممنون از راهنمایی s و فائزه خانم. کتاب مناجاتی تستای 10 سال قبل رو هم داره؟یعنی از کاتلر هم بهتره؟ برای مالی کتاب رضا تهرانی کافیه یا نیاز به خوندن کتب ریوندونوین هم هست؟

sara : 1391/04/29

سلام فائزه جان!بهتون تبریک میگم بابت رتبه خوبتون! میشه بگین کدوم آزمونو شرکت میکردین و رتبه هاتون تو آزمونا در چه حدودی بود؟و میشه به رتبه های آزمون تکیه کرد؟ (من تو شهرستانم و اگه میشه در مورد انتخاب آزمون راهنمایی کنید.)خیلی ممنون.

سحر : 1391/04/30

سلام و تبریک،فلش کارت های dlmاز کجا باید تهیه کنیم و سایتش چیه؟

MINA : 1391/04/30

سلام تبریک واسه رتبه عالیتون وممنون واسه راهنماییای خوبتون...من برا خوندن زبان چون درس مهمی محسوب میشه من چه جوری تخصصی و عمومی تقسیم کنم وبخونم..یعنی میتونم ی روز زبان تخصصی و یه روزعمومی؟مرسی

فائزه مجدمی : 1391/04/30

به zohaی عزیز: من بازاریابی و مالی رو چندان تستی و عمیق نخوندم. این کتابایی که معرفی میشه رو ندیده م. اینه که پیشنهاد میدم از آقای صالحی (رتبه 12) بپرسید. البته جواب سوالاتون رو ایشون توی مصاحبه شون دادن تا حدودی... اما کتابای ریموند و نوین دیگه خیلی درسی و مفصلن! شما که رشته تون مدیریته برای کنکور فقط کتاب تست بخونید کتابای درسی وقت زیادی ازتون میگیرن. کلا هم گفته میشه که منبع اصلی رو عمیق بخونیم بهتر از اینه که سراغ 3-4 تا کتاب بریم و فقط برسیم روخونی کنیم. شما که معدلتون بالاست، اگر تا نزدیک کنکور دقت و انگیزه درس خوندنو همینطوری حفظ کنید به امید خدا نتیجه عالی می گیرید................... به سارا خانم: سلام متشکر. عزیزم توی مصاحبه گقتم که هیچ آزمونی شرکت نکردم. اما معمولا میگن اون آزمونی رو بدید که بیشترین تعداد شرکت کننده رو داره.............. به سحر خانم: سلام و تشکر. سایت DLM اینه: www.dlmgroup.ir پارسال توی تهران تئوری های مدیریت تحویل رایگان داشت من فقط تماس گرفتم سفارش دادم. شما میتونید به شماره شون (22360606-021) هم زنگ بزنید. یادمه پریروزا که انقلاب بودم رو به روی سینما بهمن کتابفروشیا تبلیغشو گذاشته بودن. یعنی احتمالا اونا هم دارن. اگر تموم نکرده باشن.............. به مینا خانم: سلام. برای راهنماییا تشکر لازم نیس من اصلا برای همین اینجام! ان شاء الله سال دیگه شما همین نقشو برای بقیه ایفا کنید. در مورد زبان مدیریت واقعیت اینه که سوالا به اون صورت تخصصی نیستن! یعنی واقعا لغات تخصصی مدیریت توشون به ندرت کاربرد داره. شما اگر لغتتون رو قوی کنید سوالی نمی¬مونه که نتونید جواب بدید. به خصوص روی وازگان کنکورهای گذشته تاکید کنید و حتما حفظشون کنید.

zoha : 1391/04/30

فلش کارت DLM واقعا کافیه که فقط برای تئوری همینو بخونم+پرچ,برای مرور هم خوبه؟ با توجه به اینکه سوالای تئوری امسال سخت بود,به نظر شما DLMتونست سوالارو پوشش بده؟ سایتی که باید سفارش بدم dlmgroup.ir هستش؟ با تشکر از راهنمائیتون,ببخشید که زیاد مزاحمتون شدم.............

حسین : 1391/04/30

با سلام و عرض تبریک بابت رتبه ای که کسب کردید! من حساب ویژه ای رو درس زبان باز کردم! کتاب 504 رو خیلی خوب خوندم و تقریبا تمامی لغات اصلیش رو حفظ کردم! با توجه به رسیدن ما رمضون نمیتونم همزمان با روزه گرفتن درس هم بخونم واسه همین میخوا تنها لغات تافل رو تو این ماه تموم کنم! بنظرتون اگه از اول شهریور با 5 ساعت در روز شروع کنم کافیه؟ با توجه به اینکه باید دروس دانشگاهمو هم بخونم!! رشته ای که میخوام امتحان بدم مدیریت دولتیه و نسبت به بقیه رشته ها دروسش سبک تر و کمتره! یه سوال دیگه هم دارم! من برای درس تئوری کتاب مهان + ترس کنکورهای گذشته تئوری پرچ + 2000 تست سید جوادین رو تهیه کردم! بنظرتون واسه درصد 50 همین منابع کفایت میکنن؟

m : 1391/04/31

سلام فائزه جون سایتی که برا زبان معرفی کردی china232پادکستاش مجانی نیست؟؟؟؟؟؟؟من فقط 2 تاشو رایگان دریافت کردم

باران : 1391/04/31

سلام تبریک میگم.معدل من18/89هست خاستم بدونم چقدموثره واینکه ازدانشگاه سراسری باشی یا غیرانتفاعی اثرداره؟ممنون از راهنماییتون

فائزه مجدمی : 1391/04/31

به zohaی عزیز: سلام. برای راهنماییا تشکر لازم نیس من اصلا برای همین اینجام! ان شاء الله سال دیگه شما همین نقشو برای بقیه ایفا کنید. در مورد DLM بله سایتش اینه www.dlmgroup.ir پارسال توی تهران تئوری های مدیریت تحویل رایگان داشت من فقط تماس گرفتم و تلفنی سفارش دادم. شما می¬تونید به شماره شون (22360606-021) هم زنگ بزنید. یادمه پریروزا که انقلاب بودم رو به روی سینما بهمن کتابفروشیا تبلیغشو گذاشته بودن. یعنی احتمالا اونا هم دارن. اگر تموم نکرده باشن. من فقط همینو خوندم و واقعا به نظرم کافی بود! تقریبا تمام سوالا برام آشنا بود و از اینکه درصدم 50 شد کمی تعجب کردم. (البته حدودا 4هزارتا فلش کارته که خوندنش سه ماه روزی 2ساعت وقت میگیره! اما مطلب رو کاملا حفظ میشیم) ................ به حسین آقا: سلام متشکرم. ببینید ما 504 و کتاب تافل رو میخونیم که از بقیه عقب نمونیم. و اگر نه صریحا و جدا عرض کنم که با نصف لغاتشون هرگز برخورد نمی کنیم! اگر میخواید سرمایه گذاری جدی روی زبان داشته باشید بعد از تموم شدن کتاب تافل حتما تمام لغات ده کنکور گذشته رو حفظ کنید. (پیشنهاد اول و آخرم هم برای حفظ لغات، جعبه لایتنر هستش) توی مسیر رفت و آمدتون تا دانشگاه هم listening گوش بدید برای گرامر خیلی کمک می کنه. چند تا سایت برای دانلود podcastsinenglish.com و china232.com و betteratenglish.com پادکست های تافل بارونز هم خیلی خوبه.... و اما اگر انگیزه و تلاشتون رو حفظ می کنید و تا کنکور روزی 5 ساعت می خونید عالیه. و اگر وسطش هم کمی افت کردید (این اتفاق برای من افتاد) هیچ جای نگرانی نیست. اما پیشنهاد می کنم ماه رمضون کمی بیشتر زحمت بکشید ("باور" کنید که میشه) مثلا لغات تستای کنکورو هم حفظ کنید. در رابطه با تئوری بگم که من فقط فلش کارت خوندم و راضی بودم. (چیزی که آدم با فلش کارت می خونه و توی جعبه لایتنر میذاره رو خیلی خوب حفظ میشه) کتابایی که اسم بردید کتابای معروفی هستن اما چون من اونارو نخونده ام نمی دونم چه قدر مفیدن. میتونید به مصاحبه بقیه دوستان مراجعه کنید و ببینید که پیشنهاد اونا چی بوده.............. به m عزیز: سلام. به این اینک مراجعه کن: http://www.china232.com/lessons.php تموم اونایی که VIP نیستن رایگانن. اینم دو تا سایت دیگه podcastsinenglish.com و betteratenglish.com پادکست های تافل بارونز هم خیلی خوبه............ به خانم باران: سلام و تشکر. معدلتون عالیه و مطمئن باشید خیلی کمکتون می کنه. معدل موثر و اثر نوع دانشگاه رو سازمان سنجش مشخص می کنه. اما بعیده معدلتون رو کاهش بدن! حتی اگر ثابت بمونه با توجه به ضریب 20 درصدی معدل توی کنکور، مثل اینه که یه درس 4 واحدی رو 94.45 درصد زده باشید. موفق باشید.

بهروز خادم : 1391/04/31

با سلام و عرض تبریک. به نظر شما ایا یک کتاب راکامل بخوانیم و بعد به سراغ کتاب دیگر برویم بهتر است یا این که مثلا 4 تا درس را در یک روز بخوانیم و سوال دوم چگونه با تمرکز بیشتر درس بخوانیم.

hesam tabatabaee : 1391/04/31

باسلام وتبریک مجددخدمت شما خانم مجدمی میخواستم بپرسم که مطالعه فلش کارتهای DLMتئوری چندوقت طول میکشه وایاکتاب 2000 تست جوادین شامل تستهای تالیفیه وکتاب خوبیه؟ با تشکر

مهدی : 1391/04/31

با سلام و عرض تبریک به شما . شما گفتید که باید یه مبحثی رو خوند بعد تستهاشو بزنیم منظورتون تستهای کنکور سراسری سالهای گذشته همون مبحث میباشد یا تستهای تالیفی ، به نظر شما کتاب تست چه انتشاراتی رو پیشنهاد میکنید؟ ممنون از جوابتون.

نیلوفر : 1391/04/31

سلام به فاءزه عزیزم ، با اینکه کلی همه بهت تبریک گفتن ولی من بهت دوباره تبریک میگم ، معلومه واقعا برای جوابا وقت گذاشتی و خالصانه جوابارو دادی ، ولی خالی از لطف نیست که منم با اینکه تک رقمی نشدم تجربه های خودمو در اختیار بچه ها بزارم به نظرم که خیلی مفیدن: مرور درسا واقعا مفیده .مثلا من که کتاب دکتر نظری رو برای اقتصاد خوندم و تستهاشو کامل زدم بعد از آزمون جامع آزمایشی سازمان سنجش(کلا من دوتا آزمون جامع آخریای سنجشو دادم ،که باعث شد بفهمم بد درس خوندم و جبران ضعف هامو بکنم) تازه فهمیدم هیچی بلد نیستم برای همین یه بار دیگه مرور کردم و با وجود اینکه همه میگفتن اقتصاد سخته ولی من 65% زدم (فرمولها و نکات کلیدی فصلهارو خلاصه کردم و حتی یکباریکی دو شب مونده به کنکور به سرعت مرور کردم؛"خلاصه" خیلی توی این درس مفیده)، همچنین برای درس بازراریابی کتاب سه استادو خوندم البته بجز دو سه فصل آخر که وقت نکردم ولی احساس میکردم که هیچی بلد نیستم برای همین کتاب تست داور ونوس رو خریدم که تستهاش با همون سر فصل های کتاب سه استاده و با زدن تستهاش و مرور جوابهای تشریحی کتاب (البته تقریبا فقط تست های سراسری رو زدم ) نکات مهم تستها برام پررنگ شد و فهمیدم که توی هر فصل یکسری مطالب خیلی مهمه و با اینکه نرسیدم که کتاب تستم کامل بخونم ولی با خوندن این کتابها اونم نه بصورت خیلی کامل ولی بازاریابی رو 63.33% زدم ( کتاب تست بازاریابی داورر ونوس که یه جلد نارنجی داره برای فهمیدن نکات مهم توصیه می کنم، خیلی خوبه ). من نرسیدم که مطالب پژوهش 3 رو بخونم ، ولی پژوهش درسیه که باید بفهمید اگه بفهمید و درکتون ازش بالا بره با همون پژوهش 1و2 میشه خیلی خوب زد.درصدشم خیلی موثره ،کتاب عارفه فدوی خیلی خوبه ولی باید یجورایی مطالب رو فهمیده باشید اگه جزوه درسیتون و یا کتابهای منبع رو بلد باشید میتونیداز کتاب فدوی نتیجه خوبی بگیرید(همزمان منع اصلی رو بخونید وقتی خوب یاد گرفتید برید همون فصل رو از عارفه فدوی بخونید و تستاشو بزنید) من پژوهشو 53.03% زدم.درصدامو میگم که بدونید با این جور درس خوندن میشه چه نتیجه ای گرفت،البته کلا دانشجوی متوسط رو به بالایی بودم، فقط همین ! و ریاضی ام 37.67% زدم، چون ریاضی خوبی داشتم به خودم مغرور شدم و اون نتیجه ای رو که باید میگرفتم نگرفتم.من توی درس مالی ام با اینکه توی دانشگاه واقعا قوی بودم ولی 18 % زدم.اونم علتش غرو زیادی توی این درس بود . به توانایی هاتون مغرور نشید و بازم براشون تلاش کنید برای ضعفهاتون هم چاره کنید از الان تا کنکور اگه برنامه ریزی کنید بردید درجواب به معدل موثرم باید بگم که یکسری دانشگاه های خاص که وزن علمی دارن ، اگه اونجاها درس خونده باشید روی معدلتون میره من خودم معدلم 17.19 بود که معدل موثرم 17.56 شد توکل به خدا رو آخر از همه میگم ولی اثرش از همه این نکات بیشتره ، از خدا بخواید به درس خوندنتون برکت بده . امیدوارم موثر باشه، البته خودم میدونم جای این همه مطلب توی این قسمت سایت نیست ، چیکار کنم باهام مصاحبه نکردن!!!!!!!

نیلوفر : 1391/04/31

یه نکته ی مهم ، سوالای کنکور سالهای پیش حدودا پنج سال رو تهیه کنید ،اگر نتونستید دانلود کنید یه دکه ی ارشد توی میدان انقلاب هست که دفترچه هارو میفروشه، من که خریدم دفترچه هر سال 2000 تومن بود ،البته این قیمت پارساله! یه دو هفته به کنکور مونده اینارو بزنید ،دقیا مثل زمان بندی کنکور، از هزارتا آزمون آزمایشی بهتره ، بعد نقاط ضعفتون رو جبران کنید اگه نکاتی یادتون رفته مرور کنید. انقدر هم بهونه ی کلاس کنکور و کنکور آزمایشی رو نیارید ، اصلا به این چیزا نیست، اینا فرعه، اصل چیزای مهمتره مثل همت خودمون ، فائزه رو ببینید ، من در جریانم واقعا نه کلاس رفته نه کنکور داده

zoha : 1391/04/31

ی دنیا ممنون انشاالله همیشه موفق باشید.

nahid : 1391/05/01

slm.tabrik migam.age emkan dare tarighe doroste khundane 504 begid.merc. vazhe ra

علیرضا : 1391/05/01

با تشکر فراوان از خانم مجدمی و آرزوی موفقیت ایشان در تمام مراحل زندگی.

فائزه مجدمی : 1391/05/01

به آقای خادم: سلام. متشکرم. سوالی که پرسیدید کمی سلیقه ای هستش... نمیتونم بگم روش پیشنهادی من بهتره. این روش برای من جواب داده و اینکه برای شما هم جواب بده بیشتر به روحیه تون بستگی داره. به نظرم بهتره یه کتاب رو تموم کنید و کنار بذارید. اینطوری آدم پیشرفتش رو واضح تر می بینه و خیالش راحت میشه که اون درس یا موضوع خاص تکمیل شده. گهگاه هم میتونید بین روزا یه روز رو به مرور کتابی که کنار گذاشید اختصاص بدید. کلا اگر مرور نکنیم از این همه مطلب تا کنکور چیزی توی ذهنمون باقی نمی¬مونه. و اما تمرکز... اگر بدونیم الآن و در این لحظه درس خوندن مهم ترین کاریه که آینده مون رو می سازه، اگر خودمون رو با موضوع درگیر کنیم (مثلا فکر کنیم واقعا توی شرکتی هستیم که این موضوع پیش اومده) و سعی کنیم برای هر مبحث یه مثال توی دنیای واقعی پیدا کنیم شاید دقت و تمرکزمون بالا بره. ببینید کمبود تمرکز مشکل اکثر ماست. من گاهی برای خودم زمانبندی میذاشتم که تا یه ربع دیگه باید این دو صفحه تموم بشه، و کلا توجه به ساعت و گذشت زمان مجبورم می کرد تمرکزم رو بالا ببرم و جدی تر بخونم. البته این تجربه منه و ممکنه برای شما بهترین راهکار نباشه. یادمه توی مصاحبه یکی از دوستان میخوندم که موقع درس خوندن تلفن همراهتون رو خاموش کنید. ان شاء الله که موفق باشید................... به آقای طباطبایی: سلام متشکرم. فلش کارتای تئوری DLM حدودا 4هزارتاست که خوندنش سه ماه روزی 2ساعت وقت میگیره! اما مطلب رو کاملا حفظ میشیم و به نظرم می ارزه. به خصوص شما توی زمان رفت و برگشتتون تا دانشگاه میتونید مقدار زیادیشون رو مرور کنید. کتابی که اسم بردید کتاب معروفیه اما چون من اونو نخونده ام نمی دونم چه قدر مفیده. میتونید به مصاحبه بقیه دوستان مراجعه کنید و ببینید که پیشنهاد اونا در مورد این کتاب چی بوده................. به آقا مهدی: سلام متشکرم. الگوی کلی کتاب های کنکور اینطوریه که هر فصل حدود ده صفحه درس داره و به دنبالش تست¬های تالیفی و تست¬های کنکور که از اون فصل خاص هستن اومده. تالیفی ها رو بزنید بعد برید سراغ تستای کنکور سال 80 به بعد. تمام کتابایی که استفاده کردم روی توی متن مصاحبه معرفی کردم. بعلاوه تشکر لازم نیس من اصلا برای همین اینجام! ان شاء الله سال دیگه شما همین نقشو برای بقیه دوستان ایفا کنید.

pegah : 1391/05/01

سلام. تبریک میگم. من ترم 4 رو تموم کردم اگه 20 تا 20 تا واحد بردارم و به قولی خودمو خفه کنم هفت ترمه تموم میشه کی باید کنکور بدم و کی کلاس و آزمون ثبت نام کنم؟؟ اصلا کسی که درسش تو دانشگاه تموم نشده باشه مگه میتونه کنکور بده؟؟ اون وقت از مهر که باید بره ارشد باید درسای کارشناسیشو بخونه؟ من گیج شدم.. کککمممککک !!!!!

سمیرا : 1391/05/01

سلام تبریک میگم. خواستم بگم من 6 ترم پاس کردم 32 واحدم مونده. به نظرتون اگه ترم 7 12 واحد بردارم و برا کنکور بخونم بهتره یا اینکه فارق التحصیل بشم و بعد شروع کنم؟ اگه امسال کنکور بدم قبول میشم؟

فائزه مجدمی : 1391/05/01

به خانم ناهید: سلام متشکرم. توی متن مفصل در مورد شیوه زبان خوندن توضیح دادم. برای 504 واژه های اصلیش رو توی جعبه لایتنر بذارید و حفظ کنید. تمریناشو انجام بدید ولی واژگان جدیدشون رو حفظ نکنید................. به آقای علیرضا: ممنون از دعای خیرتون. تشکر لازم نیست ان شاء الله سال دیگه شما همین نقشو برای بقیه دوستان ایفا کنید................ به خانم پگاه: سلام متشکرم. شما الآن کمی زوده که به کنکور فکر کنید. البته سعی کنید معدلتون رو بالا ببرید و درسایی که قراره توی کنکور بیاد رو زودتر بردارید و پاس کنید. الآن دانشجوهایی که ترم 6 رو تموم کرده اند شروع می کنن به خوندن برای کنکور و ثبت نام توی کلاس و آزمون و.. بعد بهمن ماه (زمانی که ترم 7شون تموم شد) کنکور میدن و تیر ماه سال دیگه از کارشناسی فارغ التحصیل میشن. به امید خدا اگر قبول شده باشن از مهر سال دیگه هم میرن ارشد. شما سال دیگه تابستون (بعد از تموم کردن ترم 6تون) باید این روند رو طی کنین. هیچ دلیلی هم نداره که برای 7ترمه شدن به خودتون فشار بیارید! ترم 7تون رو (مهرماه سال دیگه) میتونید واحد کم بردارید که برای کنکور وقتتون آزادتر باشه. ان شاء الله موفق باشید.

elahe : 1391/05/02

salam faeze behet tabrik mogam babate rotbeye khobi ke kasb kardi man daneshjoye terme 6 zaban faranse hasstam va tasmim daram vase arshad modiriat bazargani bekhonam va hanoz shoro nakardam emsal ham azmayeshi sherkat mikonam mikham bedonam vase in k betonam ba yek amadegi zehni beram sare jalase chi bekhonam. mrc. MOVAFAGH BASHID va baram doa kon manam movafagh besham

باران : 1391/05/02

سلام فائزه خانم .خاستم بدونم واسه پژوهش اینطور خوبه که امروز یه مبحث بخونم و روز بعد تستاش رو بزنم؟البته از کتاب فدوی

zahra hosseini : 1391/05/02

سلام فائزه بازم تبریک میگم بخاطر همه این محبتی که نسبت به دوستانت و سایر بچه ها داشتی نکته هایی که گفتی خیلی خیلی مفید بود ممنونم. امیدوارم دو ساال دیگه نکته های کلیدی برای موفقیت در کنکور دکترا رو ازت دریافت کنیم.

فائزه مجدمی : 1391/05/02

به خانم سمیرا: سلام متشکرم. پارسال این موقع من شرایطم مثل شما بود. (30 واحد داشتم) و همین روندی که شما میگید رو طی کردم، هیچ فشاری هم بهم نیومد. اینه که پیشنهاد می کنم امسال بخونید و شک نکنید که اگر تلاشتون کافی باشه به امید خدا قبول میشید. فقط اگر درسی مونده که توی کنکور میاد و هنوز پاس نکردید سعی کنید این ترم بردارید. (من خودم مالی2 و پژوهش2 رو ترم هفتم برداشتم. و یه ماه مونده به کنکور فهمیدم که پژوهش3 هم تو کنکور میاد!!!) تونستید سر کلاس پژوهش3 هم بشینید، یا از کتاب بخونیدش. موفق باشید....................... به خانم الهه: سلام. ممنون عزیزم. سوال سختی پرسیدی... قبل از هر چیز از درس فعلیت غافل نشو. همونطور که میدونی معدل لیسانس توی کنکور 20% اثر داره، که یعنی خیلی! چون رشته ت متفاوته به کتابای درسی (و نه کتابای درس و تست) نیاز داری. به امید خدا تابستون سال آینده هم بهتره برای بعضی درسا (به خصوص پژوهش در عملیات و مدیریت مالی) کلاس ثبت نام کنی. همونطور که توی مصاحبه خوندی من با عدد و رقم ثابت کردم که اگر مشکل وقت داریم بهتره ریاضی رو کنار بذاریم. به خصوص تو اگر بخوای روی زبان سرمایه گذاری کنی (امیدوارم زبان دومت انگلیسی بوده باشه) ممکنه کمی به مشکل کمبود وقت بربخوری. (البته توی کنکور اصلیت) و اما می رسیم به سوالت که برای کنکور امسال چیکار کنی... پیشنهاد می کنم تستای زبان 10 سال گذشته رو یه نگاه بندازی. اقتصاد خرد و اقتصاد کلان نظری رو بخونی با بازاریابی مناجاتی. اگر فرصت بیشتری داری یا میتونی وقت بذاری فلش کارتای DLM هم برای درس تئوری های مدیریت خوبه. (بقیه درسا هم فلش کارت دارن اما به نظرم کتاب وقت کمتری میگیره. فقط برای تئوری مدیریت چون حفظیه و منابعش خیلی زیاده فلش کارت کمتر وقت میگیره) فقط تاکید می کنم که مبادا اینا باعث بشن از معدلت غافل بمونی!!! برای تو الآن "معدل" بزرگترین سرمایه گذاریه!......................... به خانم باران: سلام. بله خوبه منتها چرا یه روز فاصله میندازید؟ حجم فصلاش اونقدری نیست. زیاد روی درس تاکید نکنید آدم هرچی یاد میگیره تو تست زدنا یاد میگیره. موفق باشین

ssssss : 1391/05/02

سلام و عرض تبریک من تیوری رو از رو dlm شروع کردم به خوندن.مبحث تعارض نقش رو متوجه نمیشم.لطف می کنید به زبان ساده توضیح دهید ؟ مثلا تعارض-خواست -خواست ،خواست ناخواست .

ssssss : 1391/05/02

مجددا سلامممم من dlm رو 2 روزه شروع به خوندن کردم و ازروش یادداشت برداری کردم آخه این طوری هم خوب یاد می گیرم و تو زهنم مجسم میشه و طوری برنامه ریختم که تا آخر شهریور تموم شه که بعد نت هایم رو مرور و تکرار کنم از مهر من دوباره کتاب چی بخونم برا تست ؟ و اینکه نگرانم که dlm رو خوندم کافیه و به درد ارشد می خوره ؟ یعنی وقتمو تلف نکردم

parisa : 1391/05/02

سلام با تبریک فراوان و آرزوی موفقیت برای شما من یه مشکلی دارم الان که روزه میگیرم خیلی کم میتونم درس بخونم شما ماه مبارک رمضان چیکار میکردین؟

پری : 1391/05/02

سلام با عرض تبریک و آرزوی موفقیت برای شما میخواستم بدونم موقع ماه مبارک رمضان که واقعا درس خوندن مشکله باید چیکار کرد؟

atena : 1391/05/03

سلام و تبریک زیاد بابت رتبه نون. برایه زبان 504 و تافل روخوندم وتست هایه سراسری 84 رو از کتاب اشراقی زدم .ولی خیلی لغات کم از این 2 کتاب بود که خوندم و نتونستم بزنم میشه راهنمایی کنید؟

elahe : 1391/05/03

faeze vaghean mamnonam babate rahnamait movafagh bashi vase manam doa kon

باران : 1391/05/03

ممنووووووووووون از راهنماییتون اما مگه نمیگن بعد از درس خوندن فورا تست نزنید چون همه رو یادتون هست؟!چیکار کنم؟

امیر علی زند : 1391/05/03

سلام . پیشاپیش ممنون که جواب میدید شما شرکت در آزمونهای کجا را پیشنهاد میدید ؟ خود سازمان سنجش یا ماهان یا اکسین یا مدرسان ؟ ممنون

بهروز خادم : 1391/05/03

با سلام مجدد.در مورد روش خواندن شما یعنی شما مثلا یک کتاب را به مدت یک هفته از صبح تا شب می خواندید و وقتی به طور کامل تمام شد به سراغ کتاب دیگر میرفتید؟ با تشکر

mohsen : 1391/05/03

با سلام و تبریک میخواستم بدونم که بیشتر سوالای مدیریت مالی از کدوم فصلاست. و مهمترین مباحث این درس که تو کنکور ازش سوال میاد چیه؟ ودیگه اینکه برای تئوریها کتاب مجموعه تستای طبقه بندی کنکور 70 تا 90 مهرداد پرچ از نظر شما خوب و کامل هست و میشه روش برای یه درصد خوب حساب کرد یا نه؟ ممنون

فائزه مجدمی برای ssssss : 1391/05/03

سلام. متشکرم. شما قبلا این سوالا رو از من پرسیده بودید ولی احتمالا جوابم رو ندیدید. اینه که این بار براتون جداگانه کامنت میذارم. مبحث تعارض رو پرسیده بودید که خودش با مثال توضیح داده! من همونطور که عرض کردم کتابای تئوری رو ندیده م و همون مثالای فلش کارتو بلدم. ناشر میگه فلش کارتای DLM تمام کتابای منبع تئوری ها رو پوشش میدن. من چون اصل کتابا رو ندیدم نمی دونم راست میگن یا نه. توضیح روش مطالعه ش رو توی برگه راهنمای همراهش گفته. اگر فکر می¬کنید نمی تونید با متدش پیش برید در روز یک ساعت خاص رو به این کار اختصاص بدید. مثلا همیشه ساعت 5عصر یا هر زمان مشخص دیگه ای. شما که شروعشون کردید حیفه بخواید روش دیگه ای رو پیش بگیرید. اما اگر با روش خلاصه نویسی راحت تر هستید از کتاب ها استفاده کنید که خیالتون راحت باشه کامله. (فلش کارت که خودش خیلی خلاصه ست دیگه خلاصه کردن نداره! بعد از گذاشتن فلش ها توی جعبه مطلب رو هم کاملا از حفظ میشید.) من برای تئوری کتاب تستی نخوندم. بارها هم توی خوندن فلش کارتا وقفه های چند روزه افتاد اما طوری نشد. یه سری برگه ها رو یادم رفته بود که گذاشتم خونه اول و از صفر مرورشون کردم. اگر میخواید استرستون کم بشه ایده آل فکر نکنید و دنبال کامل ترین ها نباشید. اگر مشکل استرس زیاده حتما با یه مشاور گفتگو کنین.

فائزه مجدمی : 1391/05/03

به زهرا سادات عزیزم: سلام. ممنون از ابراز لطف و دلگرمی که بهم دادی. هر وقت در مورد کنکور سوالی داشتی تماس بگیر درخدمتم. ان شاء الله سال دیگه خبر موفقیت تو رو بشنویم عزیزم.......................... به خانم پریسا: سلام متشکرم. ببینید این مسئله واقعا هست و برای همه هست که آدم وقتی گرسنه باشه انرژی هیچ کارو نداره و نمیتونه خیلی مطالعه کنه. اما رقیبای خودتون رو تصور کنید که وقتی دراز کشیدید و دارید خمیازه می کشید، اونا خم شدن روی کتاب تست و دور و برشون پر از کتاب و جزوه ست! پیشنهاد می کنم وعده های مختلف به خصوص سحری رو مفصل برگزار کنید. بعلاوه از ساعات روزه نبودنتون برای درس خوندن استفاده کنید. (مخصوصا که شب سکوت و آرامش خوبی هم داره) همه اینارو گفتم اما خیلی هم به خودتون سخت نگیرید. خدا به همه بندگان روزه دارش توفیق بده........................... به خانم آتنا: سلام متشکرم. قبلا یکی دو جا اشاره کردم که ما 504 و کتاب تافل رو میخونیم که از بقیه عقب نمونیم. و اگر نه با نصف لغاتشون هرگز برخورد نمی کنیم! اگر میخواید سرمایه گذاری جدی روی زبان داشته باشید حتما تمام لغات ده کنکور گذشته رو حفظ کنید. (پیشنهاد اول و آخرم هم برای حفظ لغات، جعبه لایتنر هستش) اگر میگم از خود سوالای کنکور بخونید و حفظ کنید به خاطر اینه که این لغات رو توی هیچ کتابی یکجا ندیدم. (از اونجایی که من کلا کتابای تخصصی زبان برای کنکور مدیریت رو ندیده م نمی دونم اونا چه مقدارشون رو پوشش میدن) موفق باشید........................... به باران عزیز: خواهش می کنم تشکر لازم نیست من اصلا برای همین اینجام! ان شاء الله سال دیگه شما همین نقشو برای بقیه دوستان ایفا کنید. ببینید این سوالا رو ما بر اساس تجربه و باورهای خودمون جواب میدیم. اگر تشریف ببرید توی کامنتای بقیه مصاحبه ها می¬بینید که گاهی یه سوال مشابه جواب کاملا متضادی گرفته! دلیلش همین تفاوت آدم ها و نگاهشونه. من تست زدن رو جزئی از فرآیند درس خوندن و یادگیری میدونم. پس معتقدم درس و تست باید همزمان باشن که مطلب توی ذهن بشینه. درس خوندن مثل آموزش شنا می مونه، و تست زدن مثل خود شنا کردن. وقتی تست می¬زنیم تازه متوجه میشیم که چیا رو فهمیدیم و چیارو یادمون مونده و چه نکاتی بوده که اصلا متوجه وجودشون نشدیم!!! و خب کسی هم که نظر دیگه ای داره قطعا برای خودش دلایلی داره. موفق باشین

امیر : 1391/05/03

باسلام و تبریک بخاطر موفقیتی که معلومه لیاقتش رو داشتین میخاستم بدونم از نظر شما چه گرایشی بین این گرایشهای بازرگانی از هر لحاظ(بازارکار-داشتن واحدهای تحقیقاتی موثرتر-...)بهتره. وبنظرتون حین تحصیل میشه کاری هرچند برای تجربه اندوزی پیدا کرد ممنونم اگه جواب بدین

سایه : 1391/05/03

سلام فائزه .بهت تبریک میگم ازاین موفقیتت.من رشته ام زبان فرانسه است و بهمن پارسال فارغ التحصیل شدم من پارسال کلاسای کنکوررفتم که چندان مفیدواقع نشدفقط یه سری جزوه ازاساتبد بنام نصیبم شد.حالا هم 2ماه شروع کردم به خوندن. اقتصادکلان تقریبا دارم تموم میکتم تئوری و زبان وریاضی رو هم دارم می خونم.اقتصاد به نظرم سخت نمیادولی میخواستم بدونم مدیریت مالی هم همین جوره؟؟؟؟من کتاب آقای قالیباف دارم آیااین کتاب هم سطحش طوری هست واسه منی که اصلا این درس نخوندم؟؟؟؟شما گفتین اونایی که مدیریت رشته اشون نیست از کتابهای غ کنکوری شروع کنن منظورتون چه کتابهاییه؟؟؟یه سوال دیگه فصل های اول پژوهش واسم سخته بهتر نیست فقط فصل های آخربخونم ؟؟؟؟

mahsa : 1391/05/04

salam, hamishe movafagh bashin, man mikham emsal arshad bedam va faregho tahsil shodamo vaghtam azade, vali moshkeli ke daram ine ke hanoz nemidnam daghighan az che manabei bayad estefade konam, bayad dar kenare har ketabi ke mikharam ketabe teste arshade marbot be hamon ketab ro bekharam? az ki mitonam dar in zamine rahnamai begiram

سیما : 1391/05/04

با عرض سلام مجدد خدمت شما دوست عزیز.آیا تست مدیریت پرچ برای دانشگاه آزاد هم خوبه ؟ اگه نیست بنظرتون چه کتاب تستی واسه تئوری آزاد خوبه ؟

فائزه مجدمی : 1391/05/04

به آقای زند: سلام. تشکر لازم نیس من اصلا برای همین اینجام! ان شاء الله سال دیگه شما همین نقشو برای بقیه دوستان ایفا کنید. من خودم هیچ آزمونی شرکت نکردم، پس معیاری برای توصیه ندارم. اما معمولا میگن اون آزمونی رو بدید که بیشترین تعداد شرکت کننده رو داره. موفق باشید................................ به آقای خادم: سلام. بله دقیقا! و دیدم که آقای صالحی نظری صددرصد متضاد با من داده اند. عرض کردم که این موضوع کااااااااملا سلیقه ای هستش و به روحیه فرد بستگی داره. موفق باشید................................. به آقای محسن: سلام متشکرم. توی مصاحبه عرض کرده بودم که بهتره به بودجه بندی هایی که نشون میده از هر مبحث چند تا سوال توی کنکور میاد، چندان اعتماد نکنیم. بارها دیده شده که روند کنکورای گذشته توی کنکور جدید زیر و زبر میشه و از مبحثی که روش سرمایه گذاری کردیم سوال چندانی داده نشده. باز هم توی مصاحبه عرض کرده بودم که فقط روی تست ده سال گذشته تاکید کنید چون تستای قدیمی تر کلا رویکرد متفاوتی دارن. کتاب پرچ بسیار معروفه اما من چون نخوندمش نمیتونم نظر بدم. برای تئوری فقط فلش کارت DLM خوندم......................................... به آقای امیر: سلام. متشکرم اما اون لیاقتی که فرمودید از کجا معلومه؟! سوالی که پرسیدید رو بهتره افرادی که فارغ التحصیل هستن و سرکار میرن جواب بدن. من هم به نقل از شنیده ها از اساتید و... میگم و اگرنه واقعا در جایگاهی نیستم که بتونم در این مورد نظر بدم. اساتید بیشتر گرایش بازاریابی رو تایید می کردن و بازاریابی بین الملل رو کمتر کسی توصیه می کرد و اصلا حرفی از گرایش بیمه به میان نمی اومد! (در حالی که بچه ها انگار از اسم بین الملل خیلی خوششون میاد و حواسشون نیس که ما تجارت خارجی چندان قوی و مفصلی نداریم) البته گرایش در مقطع ارشد فقط 8واحد هستش (6واحد درس 2واحد سمینار) و 20واحد دیگه بین تمام گرایشای رشته مشترکه. (همون درسایی که خوندیم با یه پسوند پیشرفته. مثل: سیستمهای اطلاعاتی مدیریت پیشرفته، تحقیق در عملیات پیشرفته، مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته، مدیریت استراتژیک پیشرفته، مدیریت منابع انسانی پیشرفته، تئوریهای مدیریت پیشرفته) 4 واحدم که پایان نامه ست... و اما در مورد کار. بله که میشه و اساتید ما هم همین اصرار رو داشتن. هر کاری که زمانش نسبتا منعطفه (مثل ویزیتوری یا کارای پروژه ای و تحقیقاتی) میتونه با تحصیل همزمان باشه. در مورد ویزیتوری بگم که استادمون می فرمودن چون کار سختیه ازش چیزای زیادی یاد می گیریم. در کل اگر انتظاراتمون رو بیاریم پایین (همونطور که گفتین بیشتر به فکر تجربه اندوزی باشیم) برای رشته بازرگانی کار زیاده. موفق باشید...................................... به خانم سایه: سلام. متشکرم عزیز. برام نگفتی که کدوم درسا رو کلاس رفتی که مفید نبود. پژوهش برای غیر مدیریتا نیاز به کلاس داره و اگرنه اول و آخرش فرقی نمیکنه درکش سخته. (من خودم پژوهش 3 رو که سر کلاس یاد نگرفتم نتونستم از کتاب فدوی بخونم) منظورم کتابای عادی درسیه (نه کتابایی که درس خلاصه ای دارن و بعدش یه عالمه تست داده) کتاب قالیباف رو ندیده م. تمام کتابایی که خوندم و نظرم رو راجع بهشون توی مصاحبه آوردم. کتاب قالیباف رو یکی دو فصل بخون ببین اگر برات راحته نیازی به کلاس رفتن نیست. ولی در کل اقتصاد بین درسای تحلیلی ساده ترینه. (به خاطر همین با مالی نمیشه مقایسه کرد) بازاریابی و تئوری های مدیریت هم حفظی هستن و مشکلی ندارن. موفق باشی............................................. به خانم مهسا: سلام متشکرم. من و بقیه رتبه های برتر توی مصاحبه ها کتابایی که خوندیم و مفید بوده رو پیشنهاد کردیم. کتاب تست هم بستگی به خودتون داره. من فقط تستای کنکور ده سال گذشته رو میتونم توصیه کنم. چون کتاب دیگه ای استفاده نکرده ام. موفق باشید.

زهرا : 1391/05/04

سلام فائزه تبریک میگم انشالله که در همه مراحل زندگیت موفق باشی.من الان کتاب الوانی رو تموم کردم ورفتار سازمان ومبانی هم اواسطشم اگه خدا بخواد تا هفته اول شهریور تمومش میکنم وتا اخر شهریور هم مرور میکنم.بعد از اون dlmرو میخوام شروع کنم به نظرت دری نیست که از مهر dlmرو شروع کنم؟سوال دیگه م اینه که تا الان تحقیق رو تا اول ثانویه با تست خوندم منتها تستای کنکور سالای قبل واقتصاد هم همینطور به نظرت تستاتی تالیفی رو بزنم یا همین روالی خودم میرم رو ادامه بدم؟واسه زبان هم استاد نعمتی یک کتابی دارن که اخر این کتاب لغتای ضروری ومشترک تافل و504 رو داره ایشون خودشون این کتاب رو به من معرفی کردن ومن این لغاتو با لایتنر یاد میگیرم.واز کناب تافل و504 فقط همون جمله هایی که این لغات توش به کار برده شده رو میخونم که با لغت در جمله اشنا بشم .حالا فکر میکنی کارم درست باشه؟؟ممنون

حامد : 1391/05/04

با سلام من توضیحاتتون رو در مورد معدل دانشجویانی که حین تحصیل هستند رو خوندم ولی واقعیتش جواب رو نگرفتم. من که کاردانی بعد کارشناسی خوندم چی کار باید بکنم؟ من اگه موقع ثبت نام معدل کل رو تا اون ترمی که هستم بنویسم و بعدا این معدل کم یا زیاد بشه مشکلی پیش نمیاد؟ با تشکر

امین یگانه : 1391/05/04

سلام . ممنون از اینکه راهنمایی میکنید چند سوال داشتم : 1.خرد : به نظرتون اقتصاد خرد محسن نظری رو تا مهر تموم کنم بعد بیام 2000 تست و بزنم یا هر فصل همزمان 2000 تست و کار کنم یا مثلا بعد از اینکه 3 فصل خرد رو خوندم اونوقت بیام 2000 تست بزنم و دوباره از فصل 4 شروع کنم 2.من مدیریت مالی میخام امتحان بدم زبان رو در حد 30 هم بزنم اوکی هست . به نظرتون تمام لغات درسای 504 و بارون تافل رو بخونم و برا تست هم اون کتاب تست لغات داور ونوس و پرچ کار کنم کفایت میکنه ؟ 3.کتابای اقتصاد محسن نظری عالی هست ولی طوری هست که مثلا آخر فصل در سوالها اکثر نکات درسیشو داده و باید گرفت . کتاب خوب سراغ ندارید که به نوعی همین جوابها رو در درس یا نکته گفته باشه که به نوعی راحت تر باشیم؟ ممنونم

سایه : 1391/05/04

مرسی فائزه جان ازپاسخ سوال قبلیم که اینقدر زود دادی ممنون(: من پارسال کلاس ریاضی وآمار دکترناصحی فر.اقتصاددکتراسداللهی .تئوری مدیریت دکترپرچ .زیان دکترعسگری وپژوهش ایمن پور رفتم.چون 1ترم ازدانشگاهم مونده بوداصلا نرسیدم بخونم الان جزوه ی استاد پرچ تموم کردم و تئوری دستم اومده ساعت مطالعه ام هم روزی9ساعته. پژوهش هم کتاب فدوی رو دارم هم جزوه... آخه پارسال استادم میگفت یکی یا دو تا(دقیقا یادم نیست) ازفصلها مطالبش با بقیه ی فصلها فرف داره و یادمه که آسونتر ار فصلهای اولش بود درسته؟؟؟؟راستی این فلش کارتهای dlmبه درد من هم می خوره؟؟؟(چون الان تئوری یکسری خوندم)کتاب 3استادخیلی سنگینه که یهو شروع کنم بخوندن میشه همون کتاب خلاصه وتست (کاتلر از بهمن فروزنده و پرچ)بخونم؟؟؟ چون درس مدیریت مالی کلاس نرفتم یه کم می ترسم که مطالبش مثل پژوهش نباشه که هیچی نفهمم:((( اینطوریه؟؟؟ازعهده ی ریاضی هم تقریبا برمیام چون دیپلمم ریاضی بود.زبان هم انگلیسی انتخاب میکتم نه فرانسه که رشته ی کارشناسیم بود

کیمیا : 1391/05/05

سلام تبریک میگم دوست عزیز.من مقطع کارشناسی مدیریت نبودم ولی ارشدو مدیریت بازرگانی شرکت میکنم در ضمن تابستانم فقط 30 روز فرصت دارم بعد 30روز باید عمل کنم وفقط کتابای مدرسان شریف و دارم امسالم باید قبول شم!!!!!!!! ترم بعد فقط 12واد برمیدارم تا اول آبان فک نکنم بتونم دروس و کار کنم بنظر شما چکار کنم؟؟؟من باید قبول شم......

محمود : 1391/05/05

با سلام و عرض تبریک فراوان خدمت شما من 124 بازرگانی شدم با احترام کامل به شما و رتبتون میخواستم یه چیزی از شما و تمام رتبه برترها بپرسم امیدوارم صادقانه جواب بدید بعد کنکور فایل pdf دفترچه کنکور و جواب های آن را از سایت مدرسان شریف دانلود کردم و جواب های خودمو باهاش مطابقت دادم طبق این فایل اقتصادمو 73.33 زدم و زبانمو بین 30 تا 35 بعد وقتی سنجش کارنامه اولیه رو داد اقتصادم شد 66.33 و زبانم همون بود اما وقتی کارنامه ها اومدن زبانم 11.1 خورده بود و اقتصادم 46.66 میخواستم نظرتون رو بدونم که آیا شما درصدهای این دوتا درستون همونی بود که انتظار داشتید؟ آیا بعد کنکور جواب ها رو از سایت سنجش چک کردید و مطابقت دادید؟ آیا همونی بود درصداتون که انتظار داشتید؟ خیلی ممنون میشم اگه به این سوالم جواب بدین مرسی

فائزه مجدمی : 1391/05/05

به خانم زهرا: سلام به همچنین. چون DLM تمام مطالب الوانی و رضاییان رو پوشش میده نمیدونم چرا داری کتابا رو میخونی؟ اگر فلش کارتا سه ماهه تموم بشن نه دیر نیست ولی واقعا با وجود اونا نیازی به خوندن و مرور کتابا نداری. اصلا فلش کارت اومده که جای کتابو بگیره! برای پژوهش از تستای تالیفی (اگر کم هستن) نگذر اما اگه زیادن و وقت گیر، تاکیدت روی تست کنکور 80 تا 91 باشه. برای زبان کارت درست و اصولیه اما من به کسایی که برای کنکور میخوان زبان بخونن ترجمه فارسی لغت رو پیشنهاد میکنم. (توی جمله یاد بگیریم خوبه اما ترجمه فارسی لغتو هم یاد بگیر) به اضافه حفظ کردن لغات جدید کنکورای 10 سال گذشته. کتابی هم که معرفی کردی من ندیده ام... موفق باشی............................................. به آقای حامد: سلام. در مورد جدا بودن کاردانی از کارشناسی نمیدونم. توی دفترچه ثبت نام که روی سایت سازمان سنجش هست شاید چیزی نوشته باشه. همونطور که گفتید شما باید معدل "کل" تا ترم گذشته رو برای ثبت نام کنکور استفاده کنید. بعد از اون هر اتفاقی بیفته دیگه اثری در معدل فرم ثبت نام کنکور شما نمیذاره. موفق باشید................................................... به آقای یگانه: سلام. من کتاب 2000تست رو ندیده ام. بعضیا میگن لازمه و بعضیا معتقدن همون درس و تست کافیه. من چون فقط برای اقتصاد کتابای درس و تست نظری رو دیده ام پیشنهاد دیگه ای ندارم. راستی باید دید اصلا برای کنکور مالی، درس اقتصاد چه ضریبی داره؟ اگر 2 باشه نمی ارزه روی 2000تست وقت بذارید. و اما زبان. با توجه با اینکه زبان مالی ضریب 2 داره و هم خوندنش الآن، و هم زدنش سر کنکور وقت زیادی میگیره و اکثر بچه ها هم زبانشون خوب نیست و شما هم هنوز کتابای 504 و تافل رو نخوندید، من دوستانه پیشنهاد می کنم قید زبان رو بزنید و روی درسای ضریب 4تون تمرکز کنید. (همونطور که می بینید من توی کنکور بازرگانی که اکثر درسا ضریب 2 هستن، با سرمایه گذاری روی درسای ضریب 3 و سفید گذاشتن ریاضی که ضریب 2 داره رتبه تک رقمی کسب کردم. شما هم با وجود درسای ضریب 4 نباید روی درس ضریب 2 سرمایه گذاری کنید.) باز هم اگر روی زبان اصرار خاصی دارید به جای 504 و تافل، لغات کنکور ده سال گذشته رو با جعبه لایتنر حفظ کنید. موفق باشید........................................ به سایه عزیز: خواهش می کنم تشکر لازم نیست. من اصلا برای همین اینجام! ان شاء الله که سال دیگه تو همین نقشو برای بقیه ایفا کنی. پژوهش فصل برنامه ریزی حمل و نقل و صفر و یک (مدل تخصیص) با فصل شبکه ها با فصل مدل ثانویه نسبتا ساده ترن. و مطمئن باش مالی هر چی هم که باشه به سختی پژوهش نیست! کلا چیزی با پژوهش قابل مقایسه نیست از نظر من. یکی دو فصل از کتاب قالیباف رو بخون ببین چطوره... DLM برای تئوری و بازاریابی خوبه (چون حفظی هستن و با فلش کارت کاملا حفظ میشیم) در مورد کتاب 3استاد حق با توئه خوندنش اصلا راحت نیست. کتاب کاتلرو ندیده ام اما پیشنهاد می کنم که با DLM روی بازاریابی سرمایه گذاری کنی و زبانت رو جدی تر پیگیری کنی به خصوص تستا و لغات 10 سال گذشته. ریاضی هم که شاهدید... من سفید دادم! :) ............................................ به خانم کیمیا: سلام. متشکرم عزیزم. شما می خواید با کسایی رقابت کنید که یا رشته شون مدیریته و سال ها مدیریت خونده اند یا رشته شون مدیریت نبوده ولی ماهها جدی درس خونده و کلاس رفته اند. اینه که اگر یه مقدار واقع بینانه نگاه کنیم راه پیش روی شما چندان ساده نیست. اما به نظر میاد که انگیزه بالایی دارید. به امید خدا موفق باشید. کتابای مدرسان شریف رو ندیده ام که بتونم روشون نظر بدم. ولی در کل کتابای خلاصه ی موسسه های کنکور برای کسایی خوبه که کلاس رفته اند یا رشته شون مدیریت بوده. باز هم شما ببینید اگر متنش رو متوجه میشین و تستا رو میتونین بزنین که چه خوب! و اگر نه پیشنهاد می کنم توی این 30 روز اقتصاد خرد و کلان نظری و بازاریابی مناجاتی رو تموم کنید. پژوهش چیزی نیست که بدون کلاس رفتن بشه یاد گرفت، اما مدیریت مالی و تئوری های مدیریت (و شاید حتی ریاضی) رو شاید بتونیم خودمون بخونیم. من براشون منبع خلاصه ای سراغ ندارم ببینید بقیه دوستان چی پیشنهاد میدن. اما برای زبان حتما لغت های کنکور ده سال گذشته رو با جعبه لایتنر حفظ کنید. شما که با درسای تخصصی مدیریت آشنا نیستید روی زبان سرمایه گذاری کنید. ان شاء الله که نتیجه بگیرید.

مرجان : 1391/05/05

سلام فائزه، حرفات خیلی به من امید داد، من رشتم تکنولوژی آموزشیه و الان 2ساله پشت کنکور مدیریتم از بس اطرافیانم ناامیدم میکنن (که این اشتباهو نکن رشتتو عوض نکن)، من میخوام واسه ارشد مدیریت شرکت کنم به نظرت مدیریت بازرگانی شرکت کنم یا اجرایی؟ از لحاظ آسونی میپرسم چون من زیاد تایم واسه درس خوندن ندارم! ممنونم اگه راهنماییم کنی.

زهرا : 1391/05/06

سلام فائزه مرسی بابت راهنماییت.خب به نظرت از کی شروع کنم فلشارو بهتره چون نمیخوام دچار کمبود وقت بشم؟واسه زبان که گفتی لغات 10 سال گذشته رو بخونم از چه کتابی بخونم بهتره؟

مریم : 1391/05/06

سلام.نمازروزه هاتون قبول.تبریک میگم ایشاالا همیشه موفق باشید.من ترم 2مدیریتم.ازاونجایی که من پیام نورمیخونم توی یک شهرکوچیک ودور افتاده ام.دوست دارم برا ارشدحتماحتماتهران قبول بشم.خواهشا راهنماییم کنید که چطور بخونم؟باتشکر

nahid : 1391/05/06

slm.soalaye konkure 10 sale gozashte ro ba pasokhe tashrihy az koja mishe gir ovord .merc

امیر : 1391/05/06

پشتکار و روحیه ای که شما دارین این لیاقتو نشون میده.ممنون که باحوصله به تمتمی سوالا جواب میدین.واقعا شخصیت والایی دارین تبریک بهتون موفق باشی

کیمیا : 1391/05/06

مرسی بابت جوابای عالی ک دادی موفق باشی....

فائزه مجدمی : 1391/05/06

به آقای محمود: سلام. نه من چک نکردم ولی در مورد اقتصاد انتظار بیشتری داشتم. فرمودید "سنجش کارنامه اولیه رو داد..." یعنی بعدش کارنامه دیگه ای هم در کاره؟ اگر اینطوره شما باید با کارنامه نهایی چک می کردین. توی کنکور کارشناسی (4سال پیش) من با کارنامه اولیه چک کردم بعد درصدی که توی کارنامه م اومد 11 درصد کمتر بود. ولی الآن ارشد رو چک نکردم............................................ به خانم مرجان: سلام. خوشحالم که حرفام امید بخش بوده اما فکر میکنم نباید دیگران اینقدر بتونن روی امید و اراده ی ما اثر بذارن که بگیم "قبول نشدم به خاطر دیگران..." معمولا کسایی که از رشته های دیگه میان کنکور مدیریت، خیلی وقت و انرژی میذارن روی درس! اگر وقت درس خوندن نداری واقع بینانه ش اینه که شاید برای تصمیم کنکور دادن باید تجدید نظر کنی. (خدا میدونه که من تا صبح اعلام نتایج می خواستم ترک تحصیل کنم! توی دانشگاه که چیزی یاد نمیدن به آدم! من فکر میکنم بیشتر موفقیت ما به تجربه ای که در محیط کار بدست میاریم بستگی داره.) در مورد آسونی اجرایی نمیدونم ولی بازرگانی هیچ آسون نیست به خصوص که منابعش زیاده. بچه ها میگفتن منابع اجرایی کمتره اسمش هم خیلی رو بورسه. من فقط میتونم به شما دوست عزیزم پیشنهاد کنم که هر تصمیمی که برای آینده ت میگیری جدی و محکم روش وقت بذار و مسئولیت شدن یا نشدنش رو هرگز به اطرافیان واگذار نکن. موفق باشی گلم................................................................... به زهرا جانم: سلام. تشکر لازم نیس من اصلا برای همین اینجام! ان شاء الله سال دیگه تو همین نقشو برای بقیه دوستان ایفا کنی. فلش کارتو هر چه زودتر شروع کن و اینقدر نگران کمبود وقت نباش! گفتم اگر وقفه نیفته 3ماهه تموم میشه. شماره شون اینه (22360606-021) زنگ بزن سفارش بده برات میارن. (پارسال تحویل رایگان داشت) کتاب زبانی که کنکورای 10 سال گذشته رو داشته باشه ندیده ام (اصلا کتاب زبان کنکور مدیریت ندیده ام) ولی یه سر برو انقلاب، محاله که چنین چیزی نباشه. موفق باشی عزیزم...................................................... به مریم عزیز: سلام. نماز روزه شما هم قبول. متشکرم. اینکه تهران قبول بشید خیلی دور از انتظار نیست. به خصوص که از الآن به فکرش هستید. یادمه پارسال توی دانشگاه 2تا از بچه هایی که ارشد قبول شده بودن رو دیدم و باهاشون صحبت کردم. هر دوتاشون کارشناسی پیام نور کردستان درس می خوندن. اصلا استادمون یه عبارت معروف داشت که باهاش ما رو متنبه کنه! می گفت بچه های پیام نور اونقدر پشت کار دارن و میخونن که توی ارشد هیچ جایی برای شما نیست! و اما چطور بخونی... ببین الآن بهترین سرمایه گذاری برای تو اینه که زبانت رو قوی کنی. روش خوندن زبان رو توی متن مصاحبه گفته م. تو فرصت کافی داری که زبانت رو به سطحی برسونی که یه سرو گردن از رقیبانت بالاتر بیای. (درصدای منو هم اگه با رتبه های بعد از خودم مقایسه کنی می بینی که برگ برنده من فقط و فقط زبان بوده. در حالی که هیچ وقت هم کلاس زبان نرفته م!) نکته دیگه اینه که معدلت رو باید بالا نگه داری. معدل توی کنکور ارشد 20% ضریب داره و خیلی موثره. نهایتا وقتی به تابستون 93 رسیدی (بعد از پایان ترم 6) بقیه درسا رو شروع کن به خوندن. با انگیزه ای که داری ان شاء الله موفق میشی.............................................. به خانم ناهید: سلام. یه کتابایی هستن که فقط تست کنکورو دارن. انتشارات مختلفی این کارو عرضه می کنه (به صورت دو جلدی) اما من الآن کتابی ندارم که اسمشو ببینم. یه سری کتابای جلد مشکی هستن که پاسخ تشریحی دارن من استفاده کردم خیلی خوب بودن. ولی شما اگر کتابای درس و تست رو برای درسای مختلف بگیرید اونا حتما تست کنکور 10 سال اخیرو دارن. و نیازی به تهیه جداگانه نیست................................................................. به آقای امیر: تشکر لازم نیست من اصلا برای همین اینجام! ان شاء الله سال دیگه شما همین نقشو برای بقیه دوستان ایفا کنید. متشکرم. باعث شدید حس مفید بودن کنم.

M : 1391/05/07

سلام واقعا به DLM میشه اعتماد کرد واسه درس تئوری ؟

بهروز خادم : 1391/05/07

با سلام .ایادر زبان به غیر از 504 کتاب تافل بارون رو هم حتما بخونم؟ایا برای تافل بارون فقط فلش کارت یا کتاب جیبی رو بخونم کافیه؟

راضیه : 1391/05/07

سلام فائزه جان بتون تبریک میگم!میشه بگید چطوری از چه سایتی میتونم سوال و جواب های امسال رو بگیرم؟

فائزه مجدمی : 1391/05/07

به M : سلام. من فقط همونو خوندم 50% زدم................................................. به آقای خادم: سلام. هیچ کدوم از این دو کتاب کافی نیستن. بعلاوه واژه های زیادی دارن که هرگز بدردتون نمی خوره. ولی اگر میخواید بخونید من کتاب تافل بارونز رو مفید تر از 504 میدونم. غیر از این روی لغات کنکور 10 سال گذشته تمرکز کنید. موفق باشید............................................... به خانم راضیه: سلام. من چون لازم نداشتم دنبالش نبودم ولی احتمالا اگر برید سایت ماهان یا مدرسان شریف و... داشته باشن. (کنکور قبل رو من رفتم توی سایت ماهان ثبت نام کردم و سوالا رو گرفتم)

504 : 1391/05/08

سلام مجدد از کتاب 504 باید 125 درس اضافه رو که در اخر کتاب است رو هم بخونیم؟

ساناز : 1391/05/08

سلام و عرض تبریک.برایه زبان عمومی فقط کتاب لغات ضروری تافل +مترادف+لغات 10 سال کنکور رو بخونم کافی است یا 504 رو هم بخونم؟

ساناز : 1391/05/08

شما زبان رو 70زدید تموم سوالات 10 تا سوال vocab رو ج دادید ؟ میشه بگید کدوم مباحثشو جواب دادید که 70 زدید؟

atena : 1391/05/08

سلام عزیزم تبریک بابت موفقیتت میشه برا زبان تخصصی بگی چگونه باید ج بدیم سوالاشو ؟ ایا باید کل متن رو بخونیم ؟و پیشنهاد برایه زدن سوالات تخصصی؟

ZOHA : 1391/05/08

سلام طاعات قبول! توی سایت betteratenglish.com و podcastsinenglish.com رفتم حالا میشه توضیح بدین چیو و از کدوم قسمت باید دانلود کنم؟مثلا سطحهای مختلف داره کدومشو دانلود کنم؟اینایی که باید گوش بدیم لغته یا ی جیزی مث نصرته................؟Download English lesson podcast and transcript ی قسمت جمله قبلونوشته بود همینه؟شما تا قبل کنکور توی سایت مدیر پاسخگو هستید؟

امین چراغی : 1391/05/08

سلام .تبریک به خاطر موفقیتت.برای تئوری های قصد دارم خلاصه کتایهای منابع اصلی مثل کتاب الوانی یا رضائیان و .... را از سایت مدیر دانلود کنم و بخونم وفلش کارت های dlm رو هم بگیرم وبخونم به نظر شما با خوندن dlm های تئوری نیازی به خوندن خلاصه کتابهای الوانی و رضائیان و سعادات و....هست؟با تشکر

پریسا : 1391/05/08

سلام من در مورد پژوهش سوالی داشتم دانشگاه به ما تا اول سیمپلکس ثانویه درس دادن تو شهر ما هم کلاس کنکور برای درس پژوهش برگزار نمیشه و من باید خودم به صورت خصوصی برم که تا ابان برام امکانش نیست و اینکه گفته میشه پژوهش سخته سوالم اینه که من برای کدوم فصلا کلاس برم و به قولی ساده تر و فهمشون بهتره کدوم فصلا سختر هستن که اونارو نخونم وبا توجه به اینکه از ابان به بعد شروع می کنم با تشکر.

فائزه مجدمی : 1391/05/08

به 504: سلام. نه لازم نیست. باور کنید همون مقدارش رو هم که می خونید نصف بیشترش کاربردی نیست................................. به خانم ساناز: سلام متشکر. 504 لغات غیر کاربردی زیاد داره. تاکیدتون روی 10سال کنکور باشه بهتره. 75 درصدی که زدم از همه مباحثش بدست اومده. فکر می کنم 2تا تست واژگان رو نزدم................................... به خانم آتنا: سلام عزیزم. متشکر. متون زبان کنکور مدیریت واقعا تخصصی نیست. لغات تخصصی مدیریت خیلی به ندرت توش استفاده شده. من اول کل متن رو می خونم و بعد به سوالا جواب میدم. که البته خیلی وقت گیره. (حدود یکساعت و ربع از کل زمان کنکورو روی زبان بودم!) بعضیا تکنیکای خاصی رو پیشنهاد می کنن مثل خوندن یه جمله از هر پاراگراف (برای پیدا کردن ایده اصلی متن) هر کسی برای درس خوندن و تست زدن یه شیوه ای داره. نمیتونم بگم راه من درست تره. در هر حال امیدوارم موفق باشی.............................................به zohaی عزیز: سلام . متشکرم به همچنین. روی اسم فایل یا کلمه دانلود رایت کلیک کنید و گزینه save target as… رو انتخاب کنید. نصرت رو نشنیدم، اینا گفتگو هستن اکثرشون. هر سطحی که می بینین خوبه و متوجه میشین. اگر هم بخواید کتابای Tactics for listening هست که CD داره. من شاید از شهریور هر هفته سر بزنم به کامنتا. و بعدش از مهر دیرتر. بستگی به تعداد کامنتا داره................................................. به آقای چراغی: سلام. متشکر. خلاصه ها معمولا کاربردی و مفید هستن. من خودم فقط DLM رو خوندم. اگر رشته تون مدیریته و با موضوع کاملا آشنا هستین، شاید نیازی به مرور خلاصه ها نباشه. ولی در غیر اینصورت قطعا خوندن خلاصه ها بهتون پیش زمینه ذهنی خوبی میده برای شروع فلش کارت. موفق باشید.

حسام کریمی : 1391/05/09

سلام . هر چند دیر ولی تبریک میگم خدمتتون در دوستانتون حتما بودند کسایی که رتبه های زیر 30 کسب کردند . میخاستم بدونم برای گرایش مالی آزمونهای کدوم موسسه خوبه ؟ آخه چند نفر گفتند برای مالی اکسین خوبه مطمین بشم ممنونم

مولود : 1391/05/09

سلام تبریک میگم. خانم مجدمی شما میدونید منابع تئوریهای امسال چی بوده؟ گفته میشه بیشتره سوالا از کتاب سید جوادین و کتاب موسی خانی بوده, آقای سید جوادین کتابای زیادی دارن از طرفی من برای اولین باره ک اسم آقای موسی خانی رو میشنوم و با کتاباشون آشنایی ندارم, اگر فرض و بر این بذاریم ک سوالای امسال از این کتابا بوده ب نظر شما باید این کتابا رو هم بخونیم؟ و شما عنوان دقیق این کتابارو میدونید؟

زهرا : 1391/05/09

سلام فائزه .راستش من میخوام منو راهنمایی کنی بابت تغییر رشته.من رشته دانشگاهیم صنعتیه ولی الان اکثرا به من میگن واسه ارشد برو بازرگانی ایناییم که این حرفو میزنن بعضیاشون افراد باتجربه ان وبعضی هم نه .حالا من مشکلی که دارم اینه که درس مالیم چندان خوب نیس وکلاس هم نمیتونم برم .واینکه از هر کی این سوالو میپرسم میگه به هرچی که علاقه داری همونو ادامه بده در صورتیکه من به هر دوی این رشته علاقه دارم در واقع ما هم مث بازرگانی ها از همون اول هر چی که بازار یابی بوده ومالی تو دانشگاه پاس کردیم ومن توی دانشگاه هم به بازار یابی علاقه داشتم وهم به مدیریت تولید(البته با ریاضی وتحقیق تقریبا متوسط شایدم پایینتر از متوسط).ولی الان واقعا مردد شدم که کدومو ادامه بدم میخوام که واقعا بدون تعصب از رشته وبقیه قضایا راهنماییم کنی چون من فکر میکنم ماهایی که هم سن وسالیم شاید بهتر همدیگرو درک کنیم.ببخشید که طولانی شد لازم بود که یه سری چیزا رو توضیح بدم.واقعا ممنونم

M : 1391/05/09

سلام نظر شما در مورد dlm اقتصاد خرد و کلان چیه ؟

محمود سپاسی : 1391/05/09

با سلام طاعات و عباداتتون مقبول حق تعالی خیلی ممنون که با حوصله جواب سوالای دوستان رو میدین. لطفا: 1_دانشگاه و گرایشی که زدین رو بگین ملت مردن از کنجکاوی واسه اینکه بدونن!!!!! 2_تفاوت گرایش های بازرگانی بین الملل و بازاریابی بین الملل رو اگه ممکنه بگید؟ 3_و آیا اینکه شما میدونید دلیلش چیه که دانشگاهها بازرگانی بین الملل رو بیشتر پذیرش دارن تا نسبت به بازاریابی بین الملل!! آیا این به خاطر کاربردی تر بودن این گرایشه؟ از لحاظ بازارکار هم تفاوتاشونو بگید ممنون میشم به هر حال هرچی باشه شما علامه خوندید و با بچه های بازرگانی بین الملل اونجا معاشراتی داشتید من خودم فردوسی مشهد بازاریابی بین الملل زدم و میخوام تفاوتاشو با بازرگاغنی بین الملل بدونم مرسی

azad : 1391/05/09

faeze tabrik migam, baraye moadele moaser mian moadele kardanio karshenasio jam mibandam taghsime bar 2 mikonan moadele moaser bedast miad. ino be zoha begoo

فائزه مجدمی : 1391/05/09

به آقای کریمی: سلام متشکرم. منظورتون کدوم دوستانه؟ من هیچ آزمونی ندادم. در مورد مالی که اصلا اطلاعی ندارم! گفته میشه آزمونی که بیشترین شرکت کننده رو داره بهترینه..................................... به خانم مولود: سلام تشکر. من فقط DLM خوندم و هیچ کدوم از کتابایی که گفتید رو هیچ وقت ندیده م!................................... به خانم زهرا: سلام عزیزم. به نظرت چطور ممکنه یه نفر دیگه بتونه با این شناخت اندک در مورد آینده تو پیشنهادی داشته باشه؟ تازه من با رشته صنعتی هم آشنا نیستم. شاید توصیه ی افرادی که علم و تجربه اش رو دارن بهتر کمکت کنه. درسایی که اشاره کردی رو من توی کنکور خیلی پایین زدم. در کل هم ضعیف بودن توی یه درس نتیجه ی قطعیش قبول نشدن نیست. (به شرطی که درسای دیگه رو عالی بزنی) و تنها راه تقویت یه درس کلاس کنکور نیست. (توی متن مصاحبه توضیح داده م) امیدوارم که هر تصمیمی میگیری موفق باشی. فقط با هر کسی مشورت نکن................................. به M : سلام. به نظرم برای تئوری و بازاریابی فلش کارت خوبه ولی برای بقیه درسا خوندن کتاب وقت کمتری می¬گیره. موفق باشید.................... به آقای سپاسی: سلام. تشکر لازم نیست من اصلا برای همین اینجام. ان شاء الله سال دیگه شما همین نقشو برای بقیه دوستان ایفا کنید. مردم این تمرکز و کنجکاوی رو اگه رو درس بذارن سال دیگه رتبه برتر میارن! بازاریابی زدم. تهران. از تفارتشون چندان اطلاع ندارم و ولی اساتید بیشتر گرایش بازاریابی رو تایید می کردن و بازاریابی بین الملل رو کمتر کسی توصیه می کرد! (در حالی که بچه ها انگار از اسم بین الملل خیلی خوششون میاد و حواسشون نیس که ما تجارت خارجی چندان قوی و مفصلی نداریم) البته گرایش در مقطع ارشد فقط 8واحد هستش (6واحد درس 2واحد سمینار) و 20واحد دیگه بین تمام گرایشای رشته مشترکه. (همون درسایی که خوندیم با یه پسوند پیشرفته. مثل: سیستمهای اطلاعاتی مدیریت پیشرفته، تحقیق در عملیات پیشرفته، مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته، مدیریت استراتژیک پیشرفته، مدیریت منابع انسانی پیشرفته، تئوریهای مدیریت پیشرفته) 4 واحدم که پایان نامه ست... شرمنده و متاسفم که ما با بچه های دانشگاه در مورد هر چیزی گپ زدیم جز رشته! تفاوتشون که عرض کردم 8واحد ناقابله. بعدشم شما تشریف ببرید جایی بگید مدیریت بازرگانی خوندم همه شاید دقیق نشن که گرایش چی بوده. واقعا فکر می کنید اینجا اولویت استخدام با گرایش خاصیه؟ سخت می گیریدها! به نظرم تجربه و طرز برقراری ارتباط توی موفقیت در بازار کار عامل مهم تری هستش. بعلاوه شما که دنبال تفاوت رشته ها هستید، توی درس کارشناسی این باور رو پیدا کردید که مثلا الآن از یه فارغ التحصیل مدیریت صنعتی میتونید بازرگان موفق تری بشید؟ من که از همین جا رسما اعلام می کنم دارم ادامه تحصیل میدم فقط برای اینکه مدرک بگیرم. و اگر کنکور قبول نشده بودم محال بود دوباره بخوام درسم رو ادامه بدم! در هر حال، هر مسیری که برای آینده تون در نظر دارید موفق باشید.

behrooz321 : 1391/05/10

با سلام . ببخشید کتاب تافل بارونز هم 550 صفحه ایش هست هم 100 صفحه ای که جیبیه منظور شما چه کتابی و از جه انتشاراتی هست؟

behnam : 1391/05/10

با سلام .ببخشید من روش درست یادداشت برداری رو بلد نیستم میشه توضیح بدید ؟ و ایا مثلا ایا از یک کتاب500 صفحه ای چند صفحه یادداشت بردارم و یادداشت های هر کتابی رو تو یک دفتر جدا بنویسم؟

محمود سپاسی : 1391/05/10

خیلی ممنون که صریح جوابتونو دادید ولی آدم متاسف هم میشه که نخبه های علمی این کشور فقط به خاطر مدرک درس بخونن!! امیدوارم تغییر عقیده بدید چرا که ما واقعا به نخبه هایی چون شما در راس امور مملکتی من جمله وزارت بازرگانی احتیاج داریم موفق باشید

سیما (جواب به زهرااا) : 1391/05/10

منم مثل شما زهرا جان .مدیریت صنعتی خوندم و برایه ارشد موندم کدوم گرایش ر انتخاب کنم از بینه مهندسی صنایع-بهر ه وری و مدیریت بازرگانی?????????!!!!!! نظره خودم رو میگم به نظرم برایه ما که مدیریت صنعتی خوندیم ارشد صنایع-بهر ه وری مناسب تره چون اینکه صنایع بازار کار مدیریت صنعتی رو گرفته و اینکه شباهتی که بینه این 2 رشته است.در ضمن درسایه دوره ارشد بهر هوری بازار یابی هم داره که شما علاقه داری برایه کنکور ارشد بهر ه وری هم اگه خواستی حتمن ریاضی و امارش رو کلاس برو تو شهرتون ان شالله به رشته ای که دوست داری موفق باشییی

حامد : 1391/05/10

سلام faeze خانم. من ترم 4 م و دوس دارم از مهر جدی بشینم بخونم. اینکه همه میگن از الان نخون درسته یا نه؟ لطفا کامل بهم مشاوره بده. مرسی

علی : 1391/05/11

سلام خیلی بهت تبریک میگم منم دانشگاه علامه درس میخونم ... ولی فکرنمیکردم معدل بچه های علامه ضریب بخوره...جدیدا اینطوزی شده یا همیشه ضریب میخورده ؟

فائزه مجدمی : 1391/05/11

به آقای بهروز:سلام. احتمالا کتاب جیبی بارونز تمرین و تسن نداره. برای همین صفحاتش کمه. کتاب تافل بارونز از هر انتشاراتی که چاپ بشه لغاتش تغییر نمی کنه. هر کدوم رو خواستید استفاده کنید. البته من دارم یه فایل شامل واژگان زبان 8سال کنکور اخیر برای سایت مدیر تهیه میکنم که به امید خدا آخر هفته دیگه میتونید از سایت دانلود کنید. سعی می کنم لغاتش کاربردی تر از بارونز و 504 باشه................................ به آقای بهنام: سلام. من چندان اهل یادداشت برداری نیستم اما در کل این چیزا خیلی سلیقه ای هستش! روش درس خوندن دیگران لزوما برای شما جواب نمیده. باید بگردید روش خواص خودتون رو پیدا کنید. اما یادداشت برداری خب از مطالبی که در هر بخش مهم به نظرتون میاد یه خلاصه به زبان ساده بنویسید. تعداد صفحات مهم نیست. شاید حجم کتاب زیاد باشه ولی مباحث مهمش زیاد نباشه. میتونید از ورق کلاسور استفاده کنید (چون دفتر نصفه نصفه خالی می مونه و صفحاتش قابل جابجایی نیست) موفق باشید و هیچ وقت اجازه ندید دیگران براتون نسخه بپیچن. روش خودتون رو پیدا کنید........................................ به آقای سپاسی: نخبه کدومه؟ ما نقطه هم نیستیم! کماکان معتقدم کسی که 4 سال توی بازار کار کرده از منی که 4سال درس بازرگانی خوندم تجارت رو بهتر می فهمه.................................. به آقای حامد: سلام. خیلی خوبه که از الآن به فکر هستی. فرصت کافی داری که روی زبانت سرمایه گذاری کنی. از روشی که توی متن مصاحبه گفتم استفاده کن و خوندن زبان رو شروع کن. این میتونه برای کنکور بزرگترین برگ برنده ی تو باشه. بعلاوه معدل هم 20% توی کنکور اثر داره. سعی کن هرچه میتونی معدل ترم 5 و 6 رو بالا ببری. اگر باز هم اصرار داری درس کنکوری بخونی فلش کارتای DLM رو برای درس تئوری بگیر و شروع کن ولی چندان نیازی نیست... تمام وقت اضافه تو اگر زبان بخونی نتیجه فوق العاده ای میگیری. راستی من دارم یه فایل شامل واژگان زبان 8سال کنکور اخیر برای سایت مدیر تهیه میکنم که به امید خدا آخر هفته دیگه میتونی از سایت دانلود کنی. سعی می کنم لغاتش کاربردی تر از بارونز و 504 باشه. ولی تو که فرصت داری اونا رو هم بخون. معدل یادت نره. موفق باشی.................................................... به آقای علی: سلام متشکرم. همیشه معدل بچه های همه دانشگاها ضریب میخوره! به معدل من حدود نیم نمره اضافه شد ولی به اونایی که معدل کمتری داشتن کمتر اضافه شد. یادمه پارسال داداشم که علم و صنعت بود به معدلش یک نمره اضافه شد! محاسبه ش با سازمان سنجشه.

مرجان : 1391/05/11

lممنونم فائزه امیدوارم همیشه موفق باشی.

ZOHA : 1391/05/12

ممنون فائزه ! هر روز که dlm تئوری رو میخونم تستاشو بزنم یا وقتی که dlm رو کامل خوندم بزنم؟بنظرتون جامعه آماری اکسین بیشتر یا مدرسان شریف؟ کدوم بهتره که برم؟

hamed : 1391/05/12

sسلام و تبریک ببخشید من ترم 4 هستم و میخوام از مهر ماه به جد بخونم میخوام پیشنهاداتونو برا چطور خوندن بدونم. و اینکه میخوام تابستون بعد برم تهران و کلاس ریاضی و پزوهش و شایدم مالی. میخواستم نظرتونو بدونم و اینکه کار درستیه که من از یاسوج پاشم برم تهران برای کلاس کنکور.چون متاسفانه تمام کلاسهای خوب و اساتید باتجربه و خوب منححصر شده در تهران .شما از اساتید محمودیان - رنجبران-مناجاتی - تهرانی -زاهدی سرشت و یا سپندارند اطللاعی دارید از نحوه تدریسشون؟ مرسی

hiva : 1391/05/12

سلام ببخشید سوال من اینه که از بین سوالات مجموعه مدیریت داوطلبان مدیریت بازرگانی کدوم قسمت ها رو باید جواب بدن ؟فقط حسابداری رو نباید جواب بدن؟سرمایه گذاری و ریسک چیه ؟؟////با تشکر

s به حامد : 1391/05/13

سلاممممم اینکه ترم 4 هستی و میخای شروع کنی عالیه .. اول زبا ن و پایتو قوی کن با توجه به اینکه پیشرفت تو زبان چند سال نیاز داره و شما فرصتش رو داری.. برایه زبان هم همین الان برو کتاب 504 دانشوری رو بگیر(دانشوری تمامه لغات رو خط به خط داره ) و خط به خط تمام لغاتش رو یاد بگیر برایه شروع هم از 20 تا لغت در روز بخون چون فرصت عالی داری بعد که تموم کردی برو سراغ ضروری تافل و تمامه لغات رو یاد بگیر .گرامر هم می تونی کم کم بخونی...و با توجه به گرایشت اگه مدیرت صنعتی یا بازرگانی هستی و میگی میخای بری تهران کلاس به نظرم مهندسی صنایع -مدیرت سیستم و بهر ه وری شرکت کن چون آینده عالی رو برات رقم میزنه.. . اگه بازرگانی هم دوس داری شرکت کنی .اینو بدون که چه کلاس بری چه نری می تونی رتبه برتر بیاری .چون کنکور سختی نداره و با منابع خوب و تمرین و تکرار می تونی موفق شی ولی کلاس نقش کاتالیزور می تونه برت داشته باشه تو درسهایی مثل ریاضی و پزوهش و امار و اینکه اساتید عالی درس بدن این درسا رو قشنگ میفهمی و درک میکنی .پس اگه برنامه ات اینه که بری تهران تصمیم درستیه و سرمایه گذاری خوبی میکنی به شرطی که خودتم از کلاس های تهران عالی استفاده کنی .. هستی هم بستگی به پایت داره تو درسا کدوم رو ضعیف و کدوم رو قوی هستی. بهترین کار هم اینه که درسهایه این ترم ات رو که تو کنکور میاد رو با منابع کنکور که بچه ها می خونن عمقی و با دقت بخون و یادداشت برداری کن و تستاش هم بزن که تو یا دگیری و اینکه سبک سوالات چگونه است اشنا شی.. مثلا تحقیق رو از کتاب مهرگان یا زاهدی (زاهدی اگه قوی هستی بخون) البته کتاب منافی هم هستش که می تونه رات بندازه چون به زبان ساده و همه چیز رو گفته. من از رو کتاب منافی خیلی برام خوب بود با توجه به اینکه چیزی نمی دو نستم .. اینکه میخای بری تهران برایه کلاس عالیه اگه مخصوصن کلاس برایه درسهایی مثل ریاضی و پژوهش استاد خوب می تونه رات بندازه امکانشو داری برو حتمن ولی اینکارو تو تابستون انجام بده نه پاییز .چون پاییز برایه کلاس رفتن دیر میشه من این اطلاعات رو از رتبه هایه عالی و اساتید تهران فهمیدم که می تونه راه صحیح رو بهت نشون بده .. منابع خوب هم با توجه به درصدهایی بالا که رتبه های برتر زدن میشه فهمید - اگه میخای تهران کلاس بری پس درسا رو با استاد پیش برو کلاسا هم اساتید تحقیق در عملیات : زاهدی سرشت عالیه(مصاحبه ها رو خونده باشی پی می بری) یگانه هم خوبه مدیریت مالی :مناجاتی(که هم رتبه 8 میگن عالیه کلاساش ) ریاضی هم : ا ز رتبه 8 بپرسید به نظرم کاوه حسین پناهی و رنجبران و محمودیان خوبه در اخر هم امید وارم که موفق باشی و از فرصت عالی که داری استفاده زیاد بکنی و فرصت ها رو از دست ندی مخصوصن در زبان اگه سوالی هم بود در خدمتممم

elham : 1391/05/13

سلام سوال من درباره معدل موثر و20درصد و80درصد است که چطور باید 20و80درصد را باهم حساب کرد تا بشود 100 درصد؟بسیار سپاسگذار

حسین : 1391/05/14

باسلام برای تسلط بیشتر رو مباحثی که سوال ازش زیاد میاد شما پیشنهاد میکنید بعضی از فصول رو در بعضی از درسا مثل اقتصاد حذف کرد و خودتون همیچین کاری انجام دادید؟

فائزه مجدمی برای S : 1391/05/14

سلام. من نمیدونم شما چه کسی هستید و چه رتبه ای آوردید ولی جواب دادن کامنتای من (که مستقیما خطاب به منه و نظر من سوال شده) کار درستی به نظر نمیاد. اینجا یه فروم گفتگو نیست. بلکه ساخته شده تا افرادی که توی کنکور موفق بوده اند تجربه ها و ایده هاشون رو در اختیار بقیه بذارن. اگر این امکان به شما داده شده توی صفحه خودتون در خدمت دوستان باشید و اگر نه لطفا برای مخاطبان بنده نسخه نپیچید.

فائزه مجدمی : 1391/05/14

به آقای حامد: سلام. من کامنت قبلی شما رو خوندم و مفصل جواب دادم ولی مثل اینکه شما اون رو ندیدید. یه نگاهی بهش بکنید توی نظرات هست. و اما در مورد کلاس رفتن توی تهران. ببینید به نظرم میاد شما زیاد به استاد تاکید می کنید. یعنی فکر می کنید استاد میتونه براتون خیلی اثر گذار باشه... خب من این عقیده رو قبول ندارم و همونطور که میدونید برای هیچ کدوم از درسا هیچ کلاسی نرفته ام. (توی مصاحبه م مفصل بهش پرداخته م) اگر رشته تون مدیریته به نظر من مقدار وقتی رو که میذارید تا بیاید تهران و کلاس برید رو اگر در منزل درس بخونید شاید براتون مفید تر باشه. اما این در کل به روحیه ی شما بستگی داره. اگر از حضور در کلاس و درس و بحث اون شکلی اعتماد به نفس میگیرید و حس یادگیری بیشتری دارید اون موقع تصمیم با خودتونه. گفته بودید ریاضی رو میخواید کلاس برید. اگر با ریاضی مشکل دارید که من توصیه اکید می کنم بذاریدش کنار! من خودم ریاضی سفید دادم و توی مصاحبه ثابت کردم که چرا باید ریاضی رو کنار گذاشت ( به خصوص اگر بخواید روی زبان سرمایه گذاری کنید) مالی برای بچه های مدیریت دردسر خاصی نداره. یه پژوهش می¬مونه که هر جور حساب کنید نمی ارزه توی تابستونی که بقیه لحظه به لحظه شو دارن درس می خونن پاشید بیاید تهران برای کلاس! باز هم تصمیم با خودتونه که چه قدر کلاس و استاد رو باور دارید ولی اگر من جای شما بودم هرگز این کارو نمی کردم. یه موضوع دیگه رو هم توی مصاحبه گفته بودم باز تاکید می کنم. اینکه برای کنکور و درس با هر کسی مشورت نکنید. پذیرفتن حرفای بی پایه و اساس دیگران براتون گرون تموم میشه. زبان و معدل یادتون نره. موفق باشید............................................ به zohaی عزیز: من برای تئوری کتاب تستی استفاده نکردم. بهتره تستاشو همون موقع بزنی و نزدیکای کنکور تاکید کنی روی تستای کنکور که توی خود فلش کارتاهم اومده. (البته توی تئوری سوال تکراری زیاد نمیاد) آزمون چون خودم ندادم نمیدونم اما مدرسان شریف خب قدیمی تره و شناخته شده تر. به همین خاطر احتمالا جامعه آماریش بیشتر باشه................................به خانم هیوا: توی مصاحبه یه جدول هست که درسای بازرگانی و ضریبشون و تعداد سوالاشو نوشته.................................به خانم الهام: سلام. متوجه سوالتون نشدم! خب 20 رو با 80 جمع می کنی میشه 100 دیگه!!!

s : 1391/05/14

سلام دوست عزیز .من کامنت شما رو ج ندادم واین دوست اقا حامد گفتند s سلا م. حالا نمی دونم شما هستید یا منو گفتن ..من هم من هم جواب دادم . موفق باشید

هاجی صالح : 1391/05/15

سلام من دو سال به علت مشکلاتی که داشتم تا نصفه درس خوندم درست نزدیکای کنکور شرایط به طرز بدی تغییر کرد و همه فکرم درگیر مسائل بد زندگی شد من بچه تبلی نیستم تو دانشگاه دولتی روزانه درس خوندم جز دانشجویای ممتازشم بودم ولی نمی دونم چی کار کنم که با وجود مشکلاتم بتونم درسمو بخونم من عاشق درس خوندنم ولی متاسفانه انگیزه ام به کلی از بین رفت چی کار کنم که استارت بزنم لطفا راهنماییم کنید

بهناز از مشهد : 1391/05/15

با سلام. ایا شما خودتون برنامه ریزی برای درس خوندن می کردید یا مشاور ؟چون من هر وقت بر نامه ریزی کردم نتونستم عمل کنم. مثلا گفتم فردا هر درس رو 2 ساعت و از ساعت چند تا چند بخونم و نتونستم؟ لطفا راهنماییم کنید.

فائزه مجدمی : 1391/05/15

به S: سلام. مشخصه که ایشون زمان تایپ اول نوشته s بعد که دیده کیبوردش انگلیسیه اونو فارسی کرده و دیگه یادش رفته s رو پاک کنه. حتی اگر بخوایم استدلال شما رو بپذیریم، چه دلیلی داره که کسی بیاد ذیل مصاحبه ی من به شما بگه "سلام و تبریک"؟!!؟!؟!؟!

فائزه مجدمی : 1391/05/15

به آقای حسین: سلام ببخشید جوابتون دیر شد. توی مصاحبه گفتم که بهتره به بودجه بندی¬هایی که نشون میده از هر مبحث چند تا سوال توی کنکور میاد، چندان اعتماد نکنیم. همون اقتصاد رو شما ببینید، مبحث بیکاری یکی دو سال متروک بود سال بعد یهو 4تا سوال ازش مطرح شد! (اول کتاب درس و تست نظری یه جدول هست که نشون میده تمرکز سوالا روی یکی دو فصل خاص هیچ اعتباری نداره) من اون کتابایی رو که خوندم کامل خوندم اما کلا ریاضی رو کنار گذاشتم. فکر نمیکنم این حرفی که میگن بعضی فصلا ازشون سوال بیشتر میاد تضمینی داشته باشه. به خصوص شما با تمرکز روی یه فصل خاص، شانس جواب دادن سوالای آسون فصلی رو که نخوندید از دست میدید. الان که وقت تنگ نیست. بهتره همه رو مطالعه کنید. موفق باشید........................................ به آقای صالح: سلام. حس شما رو درک می کنم چون خودم یه سال پشت کنکور کارشناسی موندم. خیلی خوبه که شاگرد ممتاز بودید. پس الآن یه معدل عالی دارید که میشه روش حساب کرد. برای استارت زدن همین گشت و گذار توی سایت مدیر و خوندن مصاحبه ها و کامنت بچه ها که برای 2تا کتاب تو سر و کله هم میزنن کافی نیست؟ که بهتون انگیزه بده و ببینید رقیباتون دارن میخونن و دنبال کتاب و آزمونن و شما هم یکی از جمع ما هستین! من هر کمکی باشه در خدمتم. راستی با آقای نوری فرد (رتبه 8) حتما صحبت کنید و کامنتاشو بخونید. ایشون حتما میتونن در ایجاد انگیزه برای شما موثر باشن. یه جمله ای هم الآن یادم اومد: نگرش انسان به شکست، فاصله ی اون شکست تا موفقیت رو مشخص میکنه. به امید خدا موفق باشید...................................... به خانم بهناز: سلام. من خودم برنامه ریزی کردم و مثل شما عمل نکردم! توی مصاحبه هم گفته م که برنامه ریزی مشکلی رو حل نمی کنه و "فردا" هرگز نمیرسه! هیچ چیزی رو نمیتونید تغییر بدید جز لحظه ی حال رو! دائم ببینید که در حال انجام چه کاری هستید و اگر با هدفتون هماهنگی نداشت، قاطعانه کنارش بذارید و برید سر کاری که موفقیت و آینده تون بهش بستگی داره. بعلاوه به موضوع درس فکر کنید نه به اینکه "باید درس بخونم" فکر کردن به موضوع درس و اون فرمولی که یادتون رفته و اون نکته ای که توی تست اومده بود و در کل درگیر شدن با مبحثی که میخواید بخونید خیلی کمکتون میکنه برای شروع درس خوندن! و در مورد تلاش برای تغییر دوباره میگم: هیچ چیزی رو نمیتونید تغییر بدید جز لحظه ی حال رو! اگر در لحظه کار درست رو انجام میدید موفق میشید. و اگر نه قاطعانه کار فعلی رو کنار بذارید و برید سراغ کار درست. به امید خدا موفق باشید.

پریسا : 1391/05/16

سلام فایزه جان شما نمی خواد خیلی ناراحت شی که جرا s اونم از روی خطای به قول خودت تایپی جواب حامدو داده بحثی که هست من اگه اینجا یه سوال می پرسم (تا حالا چند بار پرسیدم ار شما و دیگر دوستان) به شخصه دوست دارم اگه دیگر دوستان هم که تجربه دارن ولی مخاطب خاص من نیستنم هم تجربشونو در ااختیار من بزارن و اینکه همه ما در همه موارد متخصص نیستیم و تو مصاحبه بقیه بچه ها دیدم که یه سری از بچه ها نظراتشونو گفتن و مشکلی پیش نیومده بوده چقد خوب میشد که واقعا این امکان تو این سایت برای بچه های مدیریت فراهم میشد که بتونیم هم ما نظراتمونو بگیم و هم از تجربیات بقیه استفاده کنیم که قرار نباشه مصاحبه شما دوستان احیانا خراب بشه.

hadi : 1391/05/16

سلام خانم مجدمی.... سال دیگه علامه میبینمتون :دی

sar : 1391/05/17

سلام فائزه ..میشه بگی واسه چی میخوای مدرک بگیری؟؟؟؟(برای کار)؟؟؟

ladan : 1391/05/17

با سلام و تبریک به خواهر گلم من امسال رقیب شما بودم منتها بخاطر تغییر رشته فرصت نکردم بعضی درسها رو خوب وکامل بخونم . خصوصا تئوری و بازار. و جای بیشتر براب خوندن داشتن. خلاصه اینکه احتمال قبولی شبانه علامه اموزش محور رو دارم شما یکبار دیگه شرکت در کنکور رو توصیه میکنید یا ؟؟؟ البته با توجه به دانشگاه دوره لیسانس شما این رو میپرسم اگه این تصمیم به عهده شما بود چطور عمل میکردین و اینکه جابجایی دانشکده به دهکده المپیک قطعیه

رضا : 1391/05/17

با اجازه فائزه خانوم چون این صفحه متعلق به ایشونه...با نظر فائزه خانوم شدیدا موافقم...به همه دوستان عرض میکنم وققتون رو برای کلاس و مشاوره که خیلی از دوستان که مشغول به کار شدن در موسسه های مختلف شما رو تشویق به اون میکنن و واسه خودشون و موسسه دارن تبلیغ میکنن جدا جدا جدا اگه میخواید رتبه خوبی داشته باشید با درگیر شدن تو این موارد وققتونو هدر ندید...بشینید خوب درس بخونید...من جزوه اساتیدی که کلاس دارن رو دیدم...به خدا هیچ چیز اضافه ای از منابع اصلی ندارن...اونقدم فک کیکنید خودشونو نمیکشن تا شما رو تو اون درس استاد کنن...فقط و فقط پول واسشون مهمه...خودتونن الاف موسسات و کلاسا و مشاوره و از این حرفا نکنید...همه اینا حرفه که متاسفانه برخی از دوستان که رتبه اوردن و تو موسسه ای مشغول به کار شدن دارن واسه خودشون و موسسه شما رو فریب میدن...راه قبولی همین چیزیه که فائزه خانم گفت...فقط بشینید و بخونید...هرچی بیشتر بهتر...البته آزمونای آزمایشی رو شرکت کنید..مفیده...فریب هیچ کس و موسسه ای رو نخورید..فقط آزمونا مفیده...بازم از فائزه خانوم معذرت میخوام که تو پیج ایشون جسارت کردم و مطالبی که به نظرم ضروری اومدو نوشتم...امیدوارم منو ببخشن...به هر حال از سر دلسوزی واسه دوستان خوبمون بود که وقت و پولشونو هدر ندن...

رضا : 1391/05/17

دوستان قدر امثال فائزه خانومو بدونید...راه درست رو داره ایشون و امثال ایشون به شنا نشون میدن...هم هزینه کمتر و نتیجه مسلما بهتر...به خدا تمام حرفاشون درسته...فقط خودتون مهم هستید و تلاش خودتون...تا میتونید بخونید و دوره کنید اگه میخواید موفق بشید...هیچ کس بیشتر از خودتون واسه خودتون دلش نمیسوزه...فکر نکنید اساتید و موسسات مختلف دلشون واسه شما سوخته...فقط خودتون میتونید سرنوشتتونو تعیین کنید...فقط فقط بخونید...

حسین : 1391/05/18

سلام خسته نباشید! یه سوال درمورد فایل لغات زبانی که تو سایت گذاشتید داشتم! بنده کتاب 504 رو خوندم و تا الان هم نصف لغات بارونز تافل رو خوندم! به نظرتون با وجود خوندن این دو کتاب نیازی به خوندن اون 1300 لغتی که شما تهیه کردید هست یا نه؟

nazanin : 1391/05/18

سلام و درود به خدا من گیج شدم تو مصاحبه ها که خوندم برایه تیوری یکی dlm رو خونده 32 زده و دیگری 20 و..شما خوندید زدید 50 زدید؟ واقعن dlm ، 50 درصد سوالات رو پوشش داده که شما زدید؟ تیوری امسال

مونا : 1391/05/18

سلام دوست عزیززززززز دوست عزیززز برایه زبان با خوندن 504 و اسنشیال وردز + مترادفشون و 1300 لغتی که شما تهیه کردید زبان روچند می تونم بزنم ؟

مونا : 1391/05/18

سلام دوست عزیززززززز دوست عزیززز برایه زبان با خوندن 504 و اسنشیال وردز + مترادفشون و 1300 لغتی که شما تهیه کردید زبان روچند می تونم بزنم ؟

مونا : 1391/05/18

2 سوال دیگرر: 1300لغاتی که شما گرد آوری کردید لغات مربوط به چه رشته ای است ؟ و تو کنکور چن تا ازش میاد؟ این لغات داخل سوالات vocab هم شامل میشه یا فقط لغات گزینه هاست؟

محسن : 1391/05/18

با سلام.برای درس زبان نیازی هم هست کلمات تخصصی روهم یاد گرفت ؟چون بنظرم با کلمات عمومی هم میشه ریدینگ های رشته مدیریتو جواب داد لطفا راهنمایی کنید

محسن : 1391/05/18

با سلام.برای درس زبان نیازی هم هست کلمات تخصصی روهم یاد گرفت ؟چون بنظرم با کلمات عمومی هم میشه ریدینگ های رشته مدیریتو جواب داد لطفا راهنمایی کنید

مونا : 1391/05/18

2 سوال دیگرر: 1300لغاتی که شما گرد آوری کردید لغات مربوط به چه رشته ای است ؟ و تو کنکور چن تا ازش میاد؟ این لغات داخل سوالات vocab هم شامل میشه یا فقط لغات گزینه هاست؟

فاطمه : 1391/05/18

سلام فائزه خانوم.در مورد لغات 504وبارونز لغات هم معنی هر کلمه را هم توی فلش کارت جدا بنویسیم؟مثلا واژهkeen چهارتا کلمه هم معنی داره!این چهارتا کلمه را هم توی فلش کارتای جدا بنویسیم؟یا پشت همون فلش کارتی که مربوط به واژه keen هست؟

عاطفه به فائزه : 1391/05/18

سلام تبریک میگم بهت . مگه فایل لغات 8 سال اخیر کنکور رو شما روسایت قرار ندادین ؟؟؟؟ پس چرا پولیه؟؟؟؟

فائزه مجدمی : 1391/05/18

به پریسای عزیز: من ناراحت نشدم اما اگر واکنش نشون نمیدادم اینطور به نظر می اومد که با طرز فکر اون موافقم که خب، نیستم. به هر حال ممنون از دلسوزیت. برای ایجاد فروم هم میشه به مدیر سایت درخواست بدی. مدیر عزیز که صدامونو میشنوی بچه ها فروم میخوان!..........................................به لادن عزیز: سلام. ممنون. من نمیتونم خودمو جای شما بذارم چون شاید هدفم مثل شما نباشه! اما هیئت علمی دانشگاه علامه بدون شک بهترین استادای ایرانو داره. اما متاسفانه چون ظرفیت ها رو خیلی بالا برده اند اساتید هیئت علمی فقط فرصت می کنن 20% کالاسا رو پوشش بدن. به خاطر همین بیشتر کلاسا با اساتید مدعو برگزار میشه که ممکنه خوب باشن یا نباشن. هیچ قطعیتی نیست. آموزش محور هم چون پایان نامه نداره میگن برای دکتری سخت میگیرن (گویا توی مصاحبه ی دکتری بیشتر بحث روی پایان نامه ست) اینه که اگر هدفتون دکتراست برای آموزش محور خوندن یه کم تردید کنید. جابجایی دانشکده هم اونطور که من از اساتید شنیدم قطعیه. اگر تا الآن نرفته باشن یا حتی برای مهرماه جابجا نشن، برای بهمن ماه حتما میرن. موفق باشی عزیزم...............................................به آقای رضا: لطف کردید. من با ایده های کلی مخالف نیستم به اینکه یکی بیاد برای دیگران نسخه بپیچه ولی هیچ هویتی از خودش نشون نده مخالفم. نظرات و ایده های کلی همه مخاطبان محترمه. ممنون از نظرتون........................................... به آقای حسین: سلام. متشکرم. اگر شما دایره لغات وسیعی دارید (واژگان دبیرستان و زبان تخصصی دانشگاه) شاید به خوندن اون کتابا نیاز به 1300لغت نداشته باشید. البته یه دوستی همینجا کامنت گذاشته بود و گفته بود که لغات اون دو تا کتابو خونده اما نتونسته به سوالای کنکور جواب بده!میتونین امتحان کنید از این کنکورای اخیر مثلا 90 یا همین 91 رو از اینترنت بگیرید و خودتون رو باهاش محک بزنید. اگر مشکلی نداشتید که خب خدا رو شکر، اگر هم دیدید دایره لغاتتون کافی نیست از مجموعه 1300لغت استفاده کنید. موفق باشید..............................................به خانم نازنین: سلام. راستش منم گیج شدم چون سر کنکور سوالای تئوری برای اونقدر آشنا بود که فکر می کردم خیلی بیشتر از 50 درصد زده باشم! جز فلش کارتا چیز دیگه ای نخونده بودم........................................................ به خانم مونا: اگر هنوز 504 و کتاب تافل رو نخوندید مجموعه 1300لغت رو اول بخونید. سوالای کنکورای اخیر (مخصوصا 90 و 91) رو جواب بدید ببینید درصدتون چطوره. درصد کنکورتون معمولا به همین ها نزدیکه. یه مشکلی هم که توی درک مطلب داریم اینه که گاهی خیلی استنباطی میدن و جواب کاملا صحیح اصلا مشخص نیست. به هر حال اگر دایره لغاتتون خوب باشه به امید خدا نتیجه عالی میگیرید. البته فراموش نکنید که 5تا سوال هم گرامره. در مورد سوال دومتون زبان کنکور مدیریت توی تمام رشته ها مشترکه (بازرگانی و صنعتی و دولتی و مالی و ...) مجموعه 1300لغت همه شو داره. هم متن هم واژگان هم توی گزینه ها و... اینم که پرسیدید تو کنکور چند تا ازش میاد که خب، این خودش همه ش کنکوره دیگه!........................................... به آقای محسن: سلام. ببینید یه سری لغت نه چندان تخصصی هست که با "مدیریت" مرتبطن. اگر اونا رو از کلاس زبان تخصصی دانشگاه یاد گرفتید بله. حق با شماست و لغت تخصصی خاصی برای درک مطلب نیاز نیست. (جالبه بدونید بقیه رشته ها همینطوره! من سوالای کنکور حقوق رو هم دیدم اینطوری بود!).................................................. به خانم فاطمه: سلام. نه روی لغات اصلی تاکید کنید بقیه رو پشت برگه بنویسید. اگر هنوز 504 رو خیلی پیش نرفتید پیشنهاد می کنم که اول مجموعه 1300لغت 8سال کنکور رو بخونید. به امید خدا موفق باشید.......................................... به خانم عاطفه: سلام. متشکرم. من این فایلو به پیشنهاد سایت مدیر تهیه کردم. بازده مالیش بینمون تقسیم میشه.

مونا : 1391/05/19

نه منظورم این بود که سوالات رشته اقتصاد و مدیریت اجرایی که در کتاب اشراقی هم هست در برمیگیرد این 1300 لغت شما؟

فائزه مجدمی : 1391/05/19

به خانم مونا: نه فقط سوالای کنکور مجموعه مدیریت (1142) رو در بر میگیره.

حسین : 1391/05/19

ممنون بابت راهنماییتون! افزایش اعتبار دادم و فایل رو دریافت کردم! بنظرم خیلی میتونه کارایی داشته باشه! به دوستان پیشنهاد میکنم حتما دانلودش کنن تا خیالشون از بابت لغات زبان عمومی راحت بشه

Atefe : 1391/05/19

بنام خدا.سلام.بهتون تبریک میگم.انشاا...در همه مراحل زندگی موفق باشین.فائزه جان یه سوالی داشتم.از خیلیها سوال کردم یا جواب ندادن یا بی اطلاع بودن. من رشته کارشناسیم مدیریت دولتی است انشاا... برا ارشد میخوام بازرگانی بخونم.یه موضوعی که منو نگران کرده اینه که بعد قبولی با دروس جبرانی و تطبیق واحد و از این مسائل روبرو بشم.آیا به من که کارشناسیم مدیریت دولتی است برا ارشد بازرگانی بخونم این مسائل پیش می آید؟ بعضی ها میگن تا 8واحد بهم جبرانی میخوره.ممنون میشم راهنمایم کنید.با تشکر

مونا : 1391/05/19

فایزه خانم 1300 لغت شما تمام لغات رو در بر میگیره ؟ منظور م اینه که شاید برایه شما لغتی آسون و آشنا بوده ولی برایه دیگران آشنا نیست میشه توضیح بدید؟

مونا : 1391/05/19

فایزه خانم شما میدونید رتبه 1 تیوری مدیریت رو چند زدن؟

فائزه مجدمی : 1391/05/19

به آقای حسین: خواهش می کنم. تشکر لازم نیست من اصلا برای همین اینجام! ان شاء الله سال دیگه شما همین نقشو برای بقیه دوستان ایفا کنید. راستی این مجموعه خیالتونو از زبان تخصصی هم راحت می کنه! تمام متون رو پوشش داده. به امید خدا تا هفته اول مهرماه (که به کتابخونه دانشگاه دسترسی پیدا کنم) با استفاده از کتاب های قدیمی تر لغات کنکور 83 و 82 رو هم به مجموعه اضافه می کنم. و شاید گزیده ای از 504 و کتاب تافل رو هم کنارش بذارم. البته میشه برای اینکه شما هم به این بخش های اضافی دسترسی داشته باشید، این بخش ها به مدت دو هفته (برای نمونه رایگان) کنار 1300لغت گذاشته بشن... باید با مسئول سایت برای این موضوع هماهنگ کنم. اگر مجموعه براتون مفید بود خواهش می کنم به دوستاتون معرفی کنید. موفق باشید.............................................. به خانم عاطفه: سلام. متشکرم. راستش منم اطلاع ندارم! ولی با توجه به این درسا (تحلیل آماری- حسابداری مدیریت- تحقیق در عملیات پیشرفته- بازارشناسی و مسائل بازاریابی) که بخشی از دروس اصلی گرایش بازرگانیه شما حتما باید آمار 1و2 و اصول حسابداری 1و2 و تحقیق در عملیات 1و2 و بازاریابی رو خونده باشین. نمیدونم کدوما رو خوندید. جواب دقیق و قطعی سوال شما رو مسئولای بخش تحصیلات تکمیلی دانشگاها میتونن بدن. به نظرم یه جستجوی اینترنتی میتونه شما رو به شماره تلفن مسئولای این بخش ها برسونه. (یا دانشکده مدیریت هر دانشگاهی رو بگیرید و بگید وصل کنه تحصیلات تکمیلی) البته الآن شاید تعطیل باشه و مسئولاش نباشن. باید مطمئن شید پشت تلفن یه آدم بی اطلاع جواب سوال شما رو نده. (اسم مسئولای تحصیلات تکمیلی تو سایت دانشکده ها هست) به نظرم برای شما که مدیریت بودید این قضیه خیلی نباید نگران کننده باشه. (بعضیا از رشته های بی ربطی میان که مجبورن یکساااال پیش نیاز بخونن!) ولی اگر در تموم کردن تحصیل عجله خاصی دارید باز انتخاب با خودتونه. و علاقه تون که از هر چیزی مهم تره. به امید خدا موفق باشید.......................................... به خانم مونا: عزیزم من سعی کردم تقریبا تماااام واژگان رو توی مجموعه 1300لغت بیارم. مگر اونایی که دیگه بدیهیه مثل use, life, young, very, rain, other……

امیر : 1391/05/20

سلام من مجموعه لغات رو گرفتم واقعا ازتون ممنون هستم . خدا خیرتون بده

عاطفه : 1391/05/20

واقعا از راهنمایی شما ممنونم.آمار1و2 رو خوندم.اصول حسابداری 1و2و3رو هم خوندم.فقط تحقیق در عملیات 2 وبازاریابی و مدیریت مالی رو در دوره کارشناسی نداشتم.بازم ممنون.انشاا...در همه مراحل زندگی موفق باشین.با تشکر

زهرا : 1391/05/20

سلام واقعا بهتون تبریک میگم واز راهنمایی های خوبتون ممنونم. من میخام زبان سفید بذارم ممنون میشم اگه راهنمایی کنید فارغ التحصیل شدم رشته مدیریت بازرگانی

معصوم : 1391/05/20

سلام فائزه خانم من الان دانشجوی ارشد بازاریابی علامه هستم من کلا زبانو برای کنکور گذاشته بودم کنار و الان توی دانشگاه خیلی مشکل دارم شما گفتین که 5 ساله خودتون دارین زبان میخونین من میخوام شروع کنم خودم زبانو بخونم به نظرتون من از کجا و چه کتابایی شروع کنم و چطور؟؟

پیمان : 1391/05/20

با سلام و عرض ادب و تبریک بنده دانشجوی سال آخر بازرگانیم.2 تا سوال ازتون داشتم.من برا درس تئوری مدیریت جزوه مهندس سلامی ماهان رو که جزوه معروفیه رو دارم.از طرفی فکرمو این دی ال ام مشغول کرده.چون جزوه مهندس جزوه کاملیه ولی 330 صفحه بزرگ هستش و برا من که ترم مهر رو هم دارم و در کل دروس محاسباتی رو به حفظیات ترجیح میدم سخته.از طرفی نمونه رایگان فلش کارت ها رو که دانلود کردم دیدم جملات کوتاهی رو هر کارته که نمی دونم میشه به عنوان یه مرجع برا درصد معقول تکیه کرد یا نه؟اگه جوابتون مثبته کلا چند کارته میخوام ببینم میتونم برسونم یا حجیمه؟سوال2:گفته میشه بهترین راه حفظ لغت تو جمله است.این جزوه شما که زحمت کشیدید احتما لغات بدون مثاله.آیا به نظر شما مطالعش مفیده؟چون پایه زبانم خوبه دوست دارم راهنمایی بفرمایید که به درصد ایده ال برسم.از طولانی شدن سوال عذرمیخوام.ممنون.

پریسا : 1391/05/21

با سلام و خسته نباشید میشه گرایش های مدیریت بازرگانی رو به ترتیب اولویت (کدوم بهترو بازار کار بهتری داره)بگید و اینکه بین دانشگاه های تهران تربیت مدرس بهتره یا شهد بهشتی یا علا مه با تشکر.

فائزه مجدمی : 1391/05/21

به خانم مونا: نه عزیز ایشونو نمیشناسم اطلاعی ندارم.................................................. با آقای امیر: سلام. به امید خدا به زودی اولین ویرایش 1300واژه رو روی سایت میذارم. ان شاءالله خدا به شما هم خیر بده. خواهش می کنم مجموعه لغاتو به دوستاتون معرفی کنید. موفق باشید.................................................... به خانم عاطفه: خواهش می کنم. تشکر لازم نیست من اصلا برای همین اینجام! ان شاء الله سال دیگه شما همین نقشو برای بقیه دوستان ایفا کنید. پس تماس یادتون نره. به امید خدا موفق باشید...................................................... به خانم زهرا: سلام. متشکرم. شما که تصمیمتون رو گرفتید چی بگم من؟ هر کسی تو یه درسی قوت داره و یه جا نداره. اما واضحه اگر بخوایم یه درسی رو کنار بذاریم باید توش خیلی ضعیف باشیم (اونم درس ضریب 3) و باید از خودمون در مورد دروس دیگه خیلی مطمئن باشیم (منم ریاضی رو کنار گذاشتم و با زبان جبرانش کردم) خوندن همه درسا وقت گیره و زبان و تئوری از همه بدتر! و اما سر جلسه کنکور زدن تست ریاضی و زبان خیلی وقت میخواد. من بهتون پیشنهاد می کنم حالا که زبانو کنار میذارید بازاریابی و مالی و اقتصاد رو در حد کشت بزنید! ما بازرگانیا پژوهش3 رو توی دانشگاه نمیخونیم. باید براش کتاب درسی بگیرید یا کلاس برید (فدوی کافی نیست) حالا که زبان نمی زنید سر جلسه وقتتون آزاده و باید ریاضی رو خوب کار کنید. و اما تنها درسی که رسما میتونه جای خالی زبانو پر کنه تئوری مدیریته. اگر با فلش کارتای DLM بخونید خوبه من فقط همونا رو خوندم %50 زدم اما اونقدر صحبتای ضد و نقیض در موردشون هست که نمیتونم به اسمشون قسم بخورم. برای بازاریابی هم فلش کارت خوبه برای بقیه درسا خوب نیس. موفق باشید.................................................. به معصوم عزیز: سلام هم دانشگاهی! برای شروع یکی دو ترم کلاسای ترمیک (حداقل 3روز در هفته) هر آموزشگاهی نزدیکه و راحتید برید. بعد از 3ترم که راه افتادید به روشی که توی متن مصاحبه گفته م عمل کنید. وقتی دایره لغاتتون گسترده شد Listening هم حتما گوش بدید. توی دوره ترمیک کلمات اشیا و میوه ها و حیوانات و... رو هرگز حفظ نکنید. مجموعه 1300لغت کنکور براتون مفیده. هر چه میتونید لغت بخونید و دایره لغاتتون رو گسترده کنید. موفق باشید................................................. به آقای پیمان: سلام. با عرض احترام متقابل. تئوری درسی نیست که بخواید روش کم کاری کنید باید بالاخره یه چیزی بخونید! کتاب 330صفحه ای که چیزی نیست خودتون میدونید منابع کنکور تئوری چندین هزار صفحه میشه! و اما DLM 90 روز روزی 2 ساعت وقتتون رو می گیره. البته از زمانی که توی راه دانشگاهید هم میتونید برای خوندشون استفاده کنید. من فقط همونا رو خوندم %50 زدم اما اونقدر صحبتای ضد و نقیض در موردشون هست که نمیتونم به اسمشون قسم بخورم. این نکته که محاسباتی رو به حفظیات ترجیح میدید ممکنه باعث بشه سر جلسه کنکور یه کم با "وقت" به مشکل بخورید. درس حفظی و آسونی مثل بازاریابی که منابعش کمه و سر جلسه 10 دقیقه بیشتر وقت نمیگیره رو از دست ندید. برای بچه های امسال کتاب بازاریابی مناجاتی خیلی مفید بوده. نکات تکراری هم زیاد تو تستاش مطرح میشه. سر کلاس پژوهش هم بشینید. معمولا سوالای آسونتر پژوهش از همون فصلا میاد. خیلی خوبه که روی زبان سرمایه گذاری می کنید. (من یک ساعت و ربع از سه ساعت کنکورو روی زبان بودم) پس بازم به مشکل "وقت" اشاره می کنم. نمیدونم دایره لغاتتون در چه حده ولی خودتون رو با تست کنکور 90 یا 91 محک بزنید. اگر خوب نبود 1300لغت رو از دست ندید. میتونید هر کدوم رو که خوندید (لغات سال های مختلف از هم جدا هستن. از 91 شروع شده و به گذشته رفته ولی لغات ذکر شده توش تکرار نشده) Dictionary longman یا هر نرم افزار لغتی که خودش جملات مثالی داره رو میتونید استفاده کنید. کمک می کنه کلمات رو توی جمله و کاربردشون یاد بگیرید. Listening هم حتما گوش بدید. کمک می کنه کلمات رو کاربردی یاد بگیرید و گرامرتون هم قوی بشه. پادکست های تافل بارونز براتون خوبه و کمی دشوار. سه تا سایت دانلود پادکست به ترتیب اهمیت: china232.com و betteratenglish.com و podcastsinenglish.comمیتونید وقت رفت و آمدتون به دانشگاه و... رو انگلیسی گوش بدید. و اما ریاضی آمارو حتما دوس دارید اما دیدید که توی مصاحبه در موردشون نظرمو گفتم... شاید وقت خوندن اونارو بذارید روی تئوری بهتر باشه. به امید خدا موفق باشید و ببخشید که جوابم طولانی شد.

علی م : 1391/05/21

سلام تبریک می گم رتبه خوبی آوردید‎.‎ با عرض معذرت،اظهار نظر شما در مورد تاثیر معدل (=معدل موثرم 18.35 محاسبه شده و با توجه به تاثیر 20درصدی معدل ‏در کنکور، مثل این هستش که یه درس ضریب 4 رو تونسته باشیم 91.75 درصد بزنیم) اشتباه است به این دلیل که ما در مقطع ‏لیسانس معدل زیر 12 نداریم و تعداد خیلی کمی هم معدل شون بالای 18 است، پس می توان گفت که معدل دوره لیسانس عملا 6 ‏درصد در آزمون کارشناسی ارشد تاثیر می گذارد. در هر صورت کسانی که معدل بالایی ندارند زیاد نگران نباشند، سعی کنند با ‏آزمون جبران کنند‎.‎ موفق باشید

مونا : 1391/05/21

مرسی فایزه خانم .من زمان فعلها رو نمی تونم خوب ترجمه کنم .شما چه پیشنهادی دارید ؟ کتاب گرامر هم فرزام هست

مونا : 1391/05/21

ببخشید من اینقد ازتون سوال میکنم ولی خیلی سوال تو ذهنمه سوالات گرامر رو تو کنکور میشه جواب داد ؟برایه گرامر کنکور کدام مباحث رو باید بخونیم؟

پیام : 1391/05/21

فایزه خانم وقتی شما و دیگران چه امسال چه سال قبل با خوندن dlm تیوری رو بالا زدید ان هم با سوالات سخت البته(تمامه منابع رو پوشش نمی دهد .چون کتاب تیوری رابینز رو پوشش داه و امسال 4 تا سوال از این کتاب بود فکر کنم شما تونستید 50 بزنید پس منبع بهینه است و میشه گفت امتحانش رو پس داده . پس شما چرا می فرمایید درباره اش گفته های نقیضی است؟؟

nahid : 1391/05/21

SLM.ba tavojo b inke bara pazhuhesh va maly tashrihy khundan fayede nadare,va bara man ham emkdne kelas raftan nis ,valy maleyam k in 2 dars ro bkhunam ba khundane manabe pishnahady mishe nokate konkury ro , yad gereft

پیمان : 1391/05/22

ممنونم فائزه خانوم.جواب کاملی بود.موفق باشید

زهرا : 1391/05/22

واقعا ممنونم بخاطر راهنمایی های خوبتون

nahid : 1391/05/22

SLM.faeze khanoom avl puzesh k soalamun zyad shod va bad ink man bra zaban b jorat migam k tamame vazhegane dabirestan o pash ro hefzam va bra konkur ham mikhastam k 504 ,tafel essentioal,jozve modaresane sharif,mogadamatye venus ao bekhunam.hala mikhastam bedunam loghaty k u zahmate jamavaryaho keshidid tory has k man dg nyazy b khundane tafell peyda nakonam.ye moshkele dg ham k has man bishtar pish myad k too many kardane matlab bishtar az many kardane kalame moshkel dara.KHEILY TOOLANY SHOD,KHEILY BBAKHSHID

مولود : 1391/05/24

سلام فائزه خانم. شما dlm تئوریهارو چند بار خوندین؟ تقریبا 3ماه طول میکشه تا فلشا تموم شن + یک ماه (که آخرین دسته فلشها از جعبه بیاد بیرون)... شما بعد از تموم شدن دور اول (بطور کامل) ب همین یکبار خوندن اکتفا کردین؟

فاطمه : 1391/05/24

سلام فائزه خانوم برای خوندن واژگان تافل شکلهای مختلف کلمه را هم لازمه بدونیم (مثلا قید و صفت و اینا)یا همون لغات اصلی کفایت میکنه؟

حامد : 1391/05/24

سلام و تبریک میخواستم بدونم کدوم موسسه برا کنکورهای آزمایشی بهتر از بقیه هس،هم از لحاظ تعداد افراد شرکت کننده وهم کیفیت آزمون؟ممنون ... در ضمن از مشاوره و جوابتون به سوال قبلیم تشکر میکنم

فائزه مجدمی : 1391/05/24

به خانم پریسا: سلام. جواب سوال شما رو نمیشه قطعی و مطلق داد. ولی اساتید بیشتر گرایش بازاریابی رو تایید می کردن و بازاریابی بین الملل رو کمتر کسی توصیه می کرد و اصلا حرفی از بیمه به میون نمی‌اومد. در حالی که بچه ها انگار از اسم بین الملل خیلی خوششون میاد و حواسشون نیس که ما تجارت خارجی چندان قوی و مفصلی نداریم. این زمینه نیاز به آدمای پیشرو و "اولین" داره. از طرفی صنعت بیمه هم به نظر رو به گسترشه اما کار سختیه دیگه... (بازاریابی خدمات بیمه ای رو میگم سخته) البته گرایش در مقطع ارشد فقط 8واحد هستش (6واحد درس 2واحد سمینار) و 20واحد دیگه بین تمام گرایشای رشته مشترکه. (همون درسایی که خوندیم با یه پسوند پیشرفته. مثل: سیستمهای اطلاعاتی مدیریت پیشرفته، تحقیق در عملیات پیشرفته، مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته، مدیریت استراتژیک پیشرفته، مدیریت منابع انسانی پیشرفته، تئوریهای مدیریت پیشرفته) 4 واحدم که پایان نامه ست... سطح علمی دانشگاها رو نمیدونم اما گویا مدرک دانشگاه تهرانو روی سنگ هم بذاری آب میشه. علامه و شهید بهشتی به نظر در یک سطح هستند. تربیت مدرس رو نمیدونم. و ببخش عزیزم که جوابت دیر شد ............................................... به آقای علی م: سلام و تشکر. مدت ها بود که از هیچ نکته ای به این اندازه حظ نبرده بودم! خیلی تشکر! اما اجازه بدید در مورد اینکه ضریب اون 8 نمره (فاصله تا 20) چقدره یک ریاضیدان اظهار نظر کنه. به ایشون میگم تشریف بیارن کامنت بذارن. در مورد قابل جبران بودن معدل پایین، جدول نمونه کارنامه داوطبان نشون میده که کاملا حق با شماست .................................... به مونای عزیز: سلام. سوالا و نکته سنجی شما خیلی برام مفید بوده و متشکرم. من برای اولین بار کتابای زبان کنکورو همین دو هفته پیش دیدم! نمیتونم منبع خوب معرفی کنم خوبه با رتبه 30 بازرگانی (که زبانشو 70 زده) و هر کس دیگه ای که زبانشو خوب زده صحبت کنید ................................ به آقای پیام: چون خیلی ها هم تئوری DLMخوندن و نتونستن خوب بزنن! بعلاوه بعضیا نمیتونن با فلش کارت و جعبه لایتنر راحت درس بخونن. ........................ به ناهید عزیز: هر چند تا سوالی که داری من در خدمتم. میدونی که من برای کنکور هیچ کلاسی نرفتم و هیچ آزمونی ندادم. کتابای پیشنهادی بچه ها رو بخون و تا میتونی تست بزن. این عالیه که لغات دبیرستان و پیش رو حفظی. من کتاب تافل رو بیشتر از 504 پیشنهاد می کنم! تو که دایره لغاتت وسیعه برای بهتر شدن ترجمه listening گوش کن و یواش یواش دیگه ترجمه رو بذار کنار! به زودی میتونی انگلیسی رو به انگلیسی بفهمی و نیازی به ترجمه نداشته باشی! (مگر برای جمله های طولانی و سخت) به امید خدا موفق باشی.

فائزه مجدمی به شما که منتظر جواب بودید : 1391/05/24

سلام دوستان. منو ببخشید که جواباتون دیر شد. همه میدونیم که خدا افراد صبور رو دوست داره و صبر شما بدون پاداش نمی مونه.

ناصری : 1391/05/24

با سلام و تبریک به سرکار خانم مجدمی امیدوارم موفق باشید و تشکر از زحمت پاسخگویی به پرسش دانشجویان سوالی که داشتم در خصوص مجموعه لغات جمع آوری شده توسط شما آیا شامل لغات رشته مدیریت اجرایی نیز می شود یا خیر ؟ با تشکر

شهابی : 1391/05/24

سلام من تا پارسال چند ترمی رو کلاس زبان میرفتم و زبانم هم بد نبود تازه میخواستم وارد ترم PASSAGE بشم که برای کنکور ارشد کلا گذاشتم کنار و درسارو خوندم با توجه به اینکه یکسال فاصله افتاده اعتماد به نفس، انگیزه و علاقمو از دست دادم با توجه به اینکه گرایش بازاریابی بین الملل رو تو ارشد انتخاب کردم مطمئنا درس زبان و بخصوص مکالمه انگلیسی برام از هرچیزی واجبتره راستش از این موسسات هم خسته شدم میخوام خودم بخونم و رو مبحث speaking خیلی تاکید دارم لطفا منو راهنمایی کنید و بگید از کجا شروع کنم؟ چطوری انگیزمو بازیابی کنم؟ از چه منابعیی استفاده کنم؟ مهمتر اینکه چطوری بتونم صحبت خودمو تقویت کنم؟ در ضمن من ساکن مشهدم مرسی

zahra : 1391/05/24

سلام فائزه جان ....اگه اون مجموعه لغتی که شما تهیه کردی بخونم دیگه نیازی نیست 504 رو بخونم؟واسه گرامر چه کتابی پیشنهاد میکنی بجز کتاب اشراقی؟مرسی

hamed : 1391/05/24

فائزه از وقتی که گذاشتی واقعا ممنون. s هم مشاورش بد نبود، دسش درد نکنه. بعضی موقه ها یه حرفایی خ خ رو آدم تاثیر میذاره. واقعا حرفتون که گفتین آدم نباید با هر کسی مشورت کنه واقعا روم تاثیر گذاشت.... و در مورد گپ و گفتی که بین شما و s شد میخوام بگم که:من اولش میخواستم به انگلیسی بنویسم اما بعد تصمیمم عوض شد همه رو پاک کردم جز s سلام رو که بر حسب اتفاق یه آی دی به همین هسم هم داشتیم که فکر کرد با اونم. این که برا من بد نشد چون از مشاوره های دوتاتون استفاده کردم... خانم مجدمی پریسا بد نمیگفت:بزار هر کی میتونه کمک کنه حق حرف زدن داشته باشن..... امیدوارم کدورتی پیش نیاد دیگه.... با تشکر از فائزه و s کورش کبیر میگه: تنها چیزی که از آدمی میمونه محبت اوست....

sara : 1391/05/25

سلام فائزه !ممنون که با حوصله ج بچه ها رو میدی. میخواسم در مورد 1300 لغتی که تو سایت گذاشته شده ازت سوال کنم که آیا شامل 504 و 405 تافل هم میشه؟یا فقط لغات کنکورهاست؟ اگه رو 504 و 405 مسلط باشیم نیازی به تهیه این مجموعه هست؟ ممنون.

امین : 1391/05/25

با سلام لطفا بفرمایید فیش های درس تئوری مدیریت را دقیقا سعی می کردید عین عبارات را از حفظ کنید یا به ترتیب دیگری عمل می کردید . گاهی به نظر می رسد که حتی اگر بعضی فیشها را حفظ هم کنیم باز از خاطرمان برود ! راهکار شما چیست ؟ موفق و عاقبت به خیر باشید .

maedeh : 1391/05/25

سلام و تبررررررریک . کتاب مدیریت عمومی الوانی تکلمه هم باید بخونیم؟میاد؟ضمیمیه چی؟همه کتابارو باهم بخونیم بهتره یا یکی تموم کنیم بعد بریم سراغ یکی دیگه؟

بهار : 1391/05/26

ضمن سلام وعرض تبریک خدمت شما.من امسال تمام کردم ومهندسی نرم افزار خوندم ومیخوام یکی ازگرایشای مدیریت رو انتخاب کنم که IT یا صنعتی یا بازرگانی مورد نظرم هست.به نظر شما از حالا شروع کنم میرسم که رتبه خوبی روبیارم.راسی جزوه مالی ماهان خوبه؟

F : 1391/05/26

سلام تبریک میگم!پیشاپیش عذرخواهی میکنم چون احتمال داره شما قبلا وقت گذاشته باشیدو درباره ی سوال من رو توضیح داده باشید واقعیتش وقت نکردم تمام کامنت های شما رو بخونم!!!!فائزه خانم من برای درس زبان لغت زیاد خوندم (به جز، تافل و 504 رونخوندم)و گرامر خوبی هم ندارم ولی حدودا 3هفته ای میشه که در کنار کلاس های زبانم (البته احتمالا دیگه وقت نکنم کلاس های زبانم رو ادامه بدم!)شروع کردم به خوندن گرامر (کتاب english gramar in use) و لغات 504 به صورت روزانه همراه با خوندن لغاتی که از جملات این کتاب استخراج میکنم و برای listening هم از سی دی های extera and tactics استفاده میکنم!! ولی به شدت با درک مطلب و ترجمه متون مشکل دارم و میترسم سال آینده که احتمالا دانشگاه تهران قبول میشم در مقاله نویسی با مشکل مواجه بشم میشه 1برنامه کلی برا نحوه خوندن زبان به من بدید تا در زمینه درک مطلب و ترجمه تا حدی مشکلم رفع بشه!من حاضرم حتی روزی 4تا 5 ساعت هم در روز برا زبان وقت بذارم!و بفرمایید که برنامه فعلیم برا زبان درسته؟یا متن خوندن رو هم به این برنامه اضافه کنم و اگه نظرتون اینه که متن خوندن رو هم به برنامم اضافه کنم پیشنهادتون برای متن چیه؟(فقط خواهشا متون کنکورهای سال قبل رو معرفی نکنید چون متون اصلا جذابی نیستن و من زیاد ترغیب به خوندن متونی که چیزی ازشون یاد نگیرم نیستم!)تشکر فراوان!

فائزه مجدمی : 1391/05/27

به خانم مولود: سلام. یک دور کامل (بدون تستای کنکور) خوندم و بعد یک دور مرور کردم. توی مرور روزی 200-300 تا می خوندم. زیاد وقت نمیگیره. .............................. به خانم فاطمه: سلام. نه حتما شکلای مختلفشو بخونید. .................................... به آقای حامد: سلام. خواهش می کنم. من کنکور آزمایشی ندادم نمیتونم نظر بدم. ................................. به آقای ناصری: سلام. متشکرم. لطف دارید. مجموعه 1300 لغت فقط واژگان زبان مجموعه مدیریت 1142 رو شامل میشه با هم خانواده هاشون................................................... به آقای شهابی: سلام. از کامنتی که برام نوشته بودید معلومه خیلی هم انگیزه و اعتماد به نفس بالایی دارید!!! چرا بی علاقه شدید؟ زبانتون خوب بوده، کنکور قبول شدید، رشته تونم که مرتبطه دیگه چی میخواید؟ به خدا توکل کنید و از نو شروع کنید! اگر لغت زیاد بلدید listening گوش کنید. این سایتا منابع خوبی برای دانلود هستن:China232.com, podcastsinenglish.com , betteratenglish.com برای مکالمه اگر کسی نیست که با هم صحبت کنید میتونید بشینید برای خودتون یه ماجرا رو به انگلیسی تعریف کنید. (از کتابی که خوندید، اتفاقی که صبح توی دانشگاه افتاد، یا هر موضوعی که براتون جالبه…) ولی خب جای مکالمه با یک نفرو نمیگیره. اگر ممکنه از بچه های همکلاسی (توی دانشگاه یا همون کلاس زبان که می رفتید) یه پایه پیدا کنید. اینجور کارا گروهی خوب پیش میرن. اگر از موسسات خسته شدید این سایت آکادمی مجازی زبان خارجیه: vafl.irیا vafl.comیا org دقیق یادم نیست... برای یادگیری لغت هم اگر میتونید حتما از جعبه لایتنر استفاده کنید. اگر از اون سایتا listening گرفتید و سخت بود از کتاب و سی دی های tactics for listening استفاده کنید. (سطح Developing و expanding) به امید خدا موفق باشید............................... به خانم زهرا: سلام عزیزم. 130تا لغت از 504 توی مجموعه م هست. به نظرم مجموعه رو اول بخونی بهتره. وقت شد کتاب تافل بعد 504 و اما کتابای زبان کنکورو اصلا ندیده ام!!! از بقیه بپرس گرامر کدوم خوب بود. موفق باشی .................................... به آقای حامد: خواهش می کنم. من با S کدورتی ندارم اما اگه هیچی نمیگفتم به نظر میومد با حرفاش موافقم که خب، نبودم. .......................................... به خانم سارا: سلام. مجموعه 1300واژه شامل لغات کنکوراست. که خب طبعا کلی از واژه های 504 و تافل رو هم داره. (130تا از 504 داره. تافل رو نشمردم) اگر 504 و تافلو خوندی این 1300تا رو بخونی حتما برات مفیده چون واژه های تخصصی مدیریت توش مطرح شده. بعلاوه کنکورای گذشته معمولا مهم ترین منبع کنکوره. اینا هم واژه های کنکورای گذشته هستن................................. به آقای امین: سلام. نه سخت نگیرید! اون جمله هایی که طولانیه کلمه های مهم ترش رو خط بکشید و همونا رو بگید. متشکر از دعاتون. ان شاء الله خدا به شما سلامت دائم و عزت ابدی ببخشه................................... به خانم مائده: سلام. تشکر. این کتابو ندیده ام! اما مثل اینکه از ضمیمه الوانی سوال اومده بود. در مورد سوال دومتون هر کس یه نظری داره. سلیقه ای هستش. من هر کتابو تا آخر خوندم گذاشتم کنار، بعد رفتم سراغ کتاب بعدی اما گویا اصولیش اینه که همه رو همزمان پیش ببریم!!! بستگی به خودتون داره. هر جور راضیتون می کنه پیش برید. من دیدن 2 تا کتاب کاملا خونده شده بیشتر راضیم می کرد تا دیدن 10تا کتاب نصفه........................................... به خانم بهار: سلام. متشکرم. اگر به امید خدا تصمیمتون جدیه حتما میتونید. اگر پایه زبان و ریاضی خوبی دارید که چه عالی! و اگر نه هم دست از تلاش بر ندارید. به خصوص روی بازاریابی سرمایه گذاری کنید. آقای نوری فرد رتبه ی 8 بازرگانی از یه رشته دیگه بودن. باهاشون صحبت کنید. برای مالی من چون اون جزوه که گفتیدو ندیده ام نمیتونم نظر بدم. گفتید میخواید رتبه خوبی بیارید. چه قدر خوب؟ در هر صورت انگار ظرفیت دانشگاها هم کلی بالا رفته. به امید خدا موفق باشید.

حسن : 1391/05/27

بادرود و ارزوی قبولی طاعات و عبادات شما و تبریک بابت این رتبه. چند سوال داشتم که ممنون میشم که پاسخ بدهید. رشته لیسانس من حسابداری دانشگاه ازاد دارم.اقتصاد من ضعیف است و برای شروع از کتاب اقتصاد خرد پیام نور استفاده کردم.به نظرتون کتاب خوبیه؟؟؟؟؟؟؟ کتاب دیگه برای شروع مدنظرتون است؟؟؟؟؟ در مورد پژوهش عملیاتی نیز گفتم که از کتاب های پژوهش عملیاتی 1و2 پیام نور استفاده کنم .به نظرتون کتاب های خوبیه؟؟؟کتاب های دیگه ای برای شروع در نظر دارید؟؟؟؟؟؟در مورد مدیریت مالی هم گفتم که از مدیریت مالی 1و2 پیام نور استفاده کنم و بعدبروم سراغ کتاب اقای تهرانی.به نظرتون خوبه که از این کتابها شروع کنم.؟؟؟؟ زبان خارجی من هم خدا رو شکر بدنیست.کتاب 504 لغت ضروری و کتاب تافل رو دارم و در نظر دارم که برای گرامرکتاب عباس فرزام یا اقای ارمان اشراقی رو مطالعه کنم به نظرتون ارزش دارد که روی گرامر وقت بزارم و از لحاظ زمانی سرمایه گذاری کنم؟؟؟؟؟ برای تئوری مدیریت و بازاریابی چه کتا بهایی پیشنهاد میکنید لطفا از شروع تا تست زدن رو برایم توضیح بدهید؟؟؟؟؟ریاضی و امار هم که ضعیف است و تست نمی زنم. حقیقتش در دوران کارشناسی اقتصاد و پژوهش عملیاتی و مدیریت مالی رو فقط جزوه خوندیم و اصلا مفید نبودند. بی صبرانه منتظر پاسخ هایتان هستم. سپاس فراوان.

بهار : 1391/05/27

باسلام وتشکر از امید دادنتون از نظر شما باچه درسی شروع کنم؟ چندتا درس توی یه روز بخونم؟

m : 1391/05/27

سلام کتاب تست واسه تئوریهای مدیریت چی خوبه؟

mm : 1391/05/27

فلش کارت dlm قیمتش چند است؟

maedeh : 1391/05/28

سلام رشته مدیریت بازرگانی بهتره یا مدیریت اجرایی؟

بهار : 1391/05/28

سلام تست تئوری مدیریت کدوم کتاب مناسب تر هست؟ درس تئوری اول الوانی رو بخونم یا مبانی مدیریت رضاییان؟

F : 1391/05/28

Salam.faeze khanum bebkhshid chera commente mano javb nadadid?mamnun misham vaqt bezarid javab bedid.

محمدرضا : 1391/05/29

سلام عیدتون مبارک باشه .1_بفرمایید که ارزیابیتون از دانشگاه فردوسی مشهد چیه؟ اطلاعی در رابطه با دانشکده مدیریت این دانشگاه مخصوصا برای رشته بازرگانی دارید؟ .... آخه من دورقمی شدم و فردوسی رو بخاطر اینکه تو شهر خودمه زدم ولی اطلاعات کافی ای دربارش ندارم، اگه ممکنه راهنماییم کنید.... 2_دانشگاه علامه میتونه گزینه خوبی برای دکتری باشه با توجه به جابجایی دانشکده و تفکیک جنسیتی و حاشیه هاش؟ آخه من 5 تا ISI دادم که همشون accept شدن تربیت مدرس بهتره یا علامه برای دکتری؟ 3_برای زبان دکتری گرامر چی بخونم؟

مریم : 1391/05/29

سلام فائزه .ببخشیدمن دیراومدم روسایت ومتوجه شدم که جوابمو دادی.ممنون عزیزم ازدلگرمی که بهم دادی.من میخوام 6ترمه تموم کنم پس بهمن 92ایشالا امتحان ارشدمیدم.من طعنه های خیلی هارو هر روز میشنوم که چرا تو بااونهمه زرنگیت پیام نورمیخونی.براهمین میخوام باقبولیم به همه ثابت کنم که مریم میتونه.میشه بگیدبنظرتون من ازالان که ترم 2ام شروع بکنم به نکته برداری ازکتابهای تئوری؟راستی عیدت مبارک مهربونم

baran91 : 1391/05/29

سلام فائزه.خوبی؟ اگه ممکن هست به من کمک بکن. من رشته مدیریت دولتی خوندم و 2سالی هست فارغ التحصیل شدم .2بار هم آزمون فوق دادم اما نخونده!دوست دارم قبول بشم اما اراده ام ضعیف هست.با خودم میگم بخونم اما بازم حواسم جمع نیست. با خودم میگم دیگه آزمون ندم .اما ته دلم میگه آخه حیف هست و توی جامعه الان دیگه لیسانس داره ارزشش کم میشه. نمیدونم چه کار کنم؟چطور امیدوار باشم؟چطور شروع کنم؟وچطور مصصم ادامه بدم؟ خواهش میکنم راهنماییم کنید.

کاوه : 1391/05/29

سلام... عیدتون مبارک. همچنین رتبه ای که آوردید رو تبریک میگم. در مورده کتاب اصول مدیریت KOONTS (زبان اصلی) میخواستم بپرسم که این کتاب رو مطالعه کردید؟ اگر آره... بنظرتون برای کنکور ارشد به درد میخوره؟ (البته در مفید بودن این کتاب شکی نیست... هدف سوالم کاربردش تو کنکور ارشده؟)

ladan : 1391/05/29

با سلام . فائزه خارج از بحث کنکور 1 سوال داشتم که هر چی سرچ میکنم تو نت فایده نداره. در مورد وضعیت واگذاری خوابگاه به دانشجویان شبانه علامه اطلاعی دارین؟ اینکه قید شده به دانشجویان با شرایط خاص واگذار میشه به چه صورته ؟ از لحاظ هزینه خوابگاه خودگردان؟ میتونید بهم اطلاعات بدین. واقعا ممنون میشم

mahmoud : 1391/05/30

سلام در رابطه با ایجاد انگیزه و مدیریت استرس هم اگه ممکنه راهنمایی بفرمائید چندوقتیه میخوام درسامو شروع کنم اما نمیدونم چرا دستم نه به کار و نه به درس میره!!! نمیدونم چرا ولی انگار یه چچیزی تو وجودمه و باعث کاهش انگیزم میشه!!! تا دست به کتاب میشم نمیتونم بخونمش از ترم پیش اینجوری شدم... ترم آخرم و معدل کلم 19.52 هست تا حالا و به خرخون کلاسمون معروف بودم خواهش میکنم راهنماییم کنید و بگید دلیل این مدل بی انگیزگی ها چی میتونه باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

شهابی : 1391/05/30

سلام فائزه خانوم طاعات و عباداتتون قبول باشه عیدتون هم مبارک میخواستم بدونم پروفسور سید مهدی الوانی در حال حاضر تو کدوم دانشگاه هستن؟ شنیده بودم علامه تدریس میکنن ولی انگار اونجا نیستن!!! میشه راهنمائیم کنین. مرسی

فائزه مجدمی : 1391/05/30

به F عزیز: سلام. ببخشید که جواب دیر شد! اون جوری که متوجه شدم دغدغه زبان "کنکور" رو نداری و میخوای مهارت زبان انگلیسیتو به طور کلی تقویت کنی. کتاب تافل بارونز رو خیلی بیشتر از 504 توصیه می کنم که بخونی. برای listening هم اگر منظورت expanding tactics for listening هستش خیلی خوبه. برای گرامر خدمتت بگم که من اون کتابو دارم و کتاب بسیار خوبیه ولی نخوندمش چون گرامر همینجوری یاد آدم نمی مونه. ولی اگر به گوش دادن انگلیسی عادت کنی در دراز مدت دیگه هیچ نیازی به گرامر نداری (به صورت درونی حس می کنی چی درسته و کدوم جمله ایراد داره) پیشنهاد اساسی من برای تقویت زبانت اینه که تا میتونی انگلیسی گوش کنی که هم مشکل گرامرو حل می کنه هم واژگان رو برات یاد آوری می کنه هم باعث میشه عادت کنی انگلیسی رو به انگلیسی بفهمی و نیازی به ترجمه نداشته باشی (اینطوری مشکل درک مطلب هم تا حد زیادی حل میشه) این سایتا منابع خوبی برای دانلود listening هستنChina232.com, podcastsinenglish.com , betteratenglish.com وقت آزادت (مثل وقتای رفت و آمد به دانشگاه، یا شستن ظرف یا هر کاری که ذهنو مشغول نمیکنه) رو انگلیسی گوش بده. در مورد حفظ لغت بگم که پیشنهاد اول و آخرم استفاده از جعبه لایتنره. توی متن مفصل گفته ام. اگر زبان کنکور میخوای بخونی از مجموعه 1300واژه من اول استفاده کن. و اگر نه اول تافل بارونز بعد 504 رو بخون... 504رو دوس ندارم! لغت مزخرف توش خیلی زیاده! در مورد مطالعه متن انگلیسی پیشنهادی ندارم چون تجربه شو نداشته ام. بازم ببخش که جوابت دیر شد. ............................................... به آقای حسن: سلام. متشکرم. من کتابای پیام نورو ندیده ام که روشون نظر بدم. کتابایی که استفاده کردم رو توی متن مصاحبه معرفی کردم. در مورد زبان به جواب بالایی مراجعه کنید. برای تئوری و بازاریابی فلش کارتای DLM خوب هستن (برای بقیه درسا هم کتابایی که میدونستمو معرفی کرده ام) اگر با موضوع درس بازاریابی آشنایی ندارید اول کتاب مدیریت بازاریابی (معروف به 3استاد) رو بخونید. در مورد کتاب تست نمیتونم نظر بدم چون کلا تست نزدم فقط تستای کنکورو زدم. ریاضی آمار هم که اشاره کردید توی مصاحبه ثابت کردم که نمی ارزه روش وقت بذاریم. موفق باشید.............................................. به بهار عزیزم: سلام. قربون شما! با هر درسی دوست دارید! در مورد اینکه هر روز چند تا درس بخونیم هم سلیقه ای هستش. من هر کتابو تا آخر خوندم گذاشتم کنار، بعد رفتم سراغ کتاب بعدی اما گویا اصولیش اینه که همه رو همزمان پیش ببریم!!! (به خصوص اگه از الآن بخواید آزمون بدید) اما در کل بستگی به خودتون داره. هر جور راضیتون می کنه پیش برید. من دیدن 2 تا کتاب کاملا خونده شده بیشتر راضیم می کرد تا دیدن 10تا کتاب نصفه! ................................................... به m : سلام. نمیدونم! ........................................... به mm : پول خون! من اگر میخواستن هرگز حاضر نبودم براشون تبلیغ کنم یا باهاشون مصاحبه کنم یا توی سایتشون پا بذارم. فقط به خاطر قیمت وحشتناکشون: 49هزارتومن!!! .............................................. به مائده جان: سلام. خیلی سوالتون کلیه! من از اجرایی اطلاع ندارم. .................................................. به خانم بهار: سلام. نمیدونم. ................................................... به آقای محمد رضا: سلام. عیدتون مبارک. من هنوز وارد دوره ارشد نشدم چطور در مورد دکتری نظر بدم!؟؟!؟ به علاوه چطور در مورد دانشگاهی که هرگز ندیدمش نظر بدم؟!؟؟!؟!!؟ توی متن مصاحبه گفته بودم با هر کسی مشورت نکنید. یعنی همین. ........................................ به مریم عزیزم: سلامو بازم خداروشکر که اومدی خوندی جوابتو. تئوری رو نمیدونم اگر وقت داری... فقط روی زبان سرمایه گذاری جدی کن. (اگر تمرکزت بهم میخونی تئوری رو بیخیال شو چون حفظیه و از ذهن آدم می پره) بالا نگه داشتن معدل هم یادت نره! مجموعه 1300واژه کنکور منو دیدی؟ به نظرم بدردت بخوره. موفق باشی و سر بلند.............................................. به خانم باران91 : سلام. خیلی با تردید میخوام جواب سوالت رو بدم! آخه طرز فکر من یه جور دیگه ست! من معتقدم آدم اگر لیسانسه باشه اما تجربه داشته باشه و "کار" بلد باشه بسیار موفق تره از یه دکتری که فقط درس خونده و بس! به نظرم اومد که شاغلی. اگر اینطوریه پیشنهاد میکنم در زمینه کار پیشرفت کنی و اون انرژی و تمرکزی رو که میخوای روی کنکور بذاری، روی کارت بذاری! ولی اگر شاغل نیستی و ادامه تحصیل رو یک "دستاورد بزرگ" میدونی، خب... این یه بحث دیگه ست! با توکل به خدا برای کنکور تصمیم جدی بگیر. آزمون آزمایشی ثبت نام کن و اگر میتونی برای یکی دو درس کلاس برو. توی سایت مدیر رفت و آمد کن و در کل با بچه های کنکوری باش. وقتی ببینی یکی از اونایی و همه دارن درس میخونن انگیزه ت بهتر میشه. درس رو هم با روزی 3ساعت (ولی قاطع و جدی) شروع کن. دو هفته همون رو ادامه بده بعد زیادترش کن. در طول روز به این فکر نکن که "باید برم سر درسم... باید برم بخونم..." به این فکر کن که " راستی اون فرموله چی بود؟ فصل دوم چه نکته ای داشت؟..." اینجوری خیلی کنجکاو و مجذوب برمیگردی سراغ درست. راستی در مورد انگیزه با آقای نوری فرد (رتبه 8بازرگانی) هم صحبت کن. به امید خدا موفق باشی............................................. به آقای کاوه: سلام. متشکر. عید شما هم مبارک. نه من اون کتابو نخونده ام! به نظرم روی منابع عادی تر تمرکز کنید بهتره! ................................................ به خانم لادن: سلام. اطلاع ندارم آخه خوابگاهی نبودم! زنگ بزنید دانشکده ببینید چی میگن. احتمالا شما رو به مسئولش وصل کنن... ................................................. به آقای محمود: سلام. شما رو توی دانشگاه خودتون برای ارشد بدون معدل میگیرن. نه؟ اگر دانشگاهتون خوبه و راضی هستید مشکلی نیست. ولی احتمالا میخواید کنکور بدید و رتبه بیارید. با توکل به خدا برای کنکور تصمیم جدی بگیرید. آزمون آزمایشی ثبت نام کنید و اگر لازمه (که بعیده لازم باشه) برای یکی دو درس کلاس برید. توی سایت مدیر رفت و آمد کنید و در کل با بچه های کنکوری در ارتباط باشید. وقتی با تمام وجود حس کنید که یکی از اونا هستید و همه دارن درس میخونن انگیزه تون بهتر میشه. مطالعه رو هم با درس مورد علاقه تون روزی 3ساعت (ولی قاطع و جدی) شروع کنید. یک هفته همون رو ادامه بدید بعدساعاتش رو زیادتر کنید. در طول روز به این فکر نکنید که "باید برم سر درسم... باید برم بخونم..." بلکه به این فکر کنید که " راستی اون فرموله چی بود؟ فصل دوم چه نکته ای داشت؟..." اینجوری خیلی کنجکاو و مجذوب برمیگردید سراغ درستون. در مورد انگیزه با آقای نوری فرد (رتبه 8بازرگانی) هم صحبت کنید. به امید خدا موفق باشید. و فراموش نکنید که پشت این بیخیالی و رخوت، دشمون قدیمیمون شیطانه!................................................. به آقای شهابی: سلام. از شما هم قبول. عید شمام مبارک. منم اطلاع ندارم. یه زمانی علامه بوده اند و اگر استباه نکنم یه اتاق تو دانشکده به اسمشون هست اما به نظر متروک می اومد. توی اینترنت گشتین؟ شاید در مورد بازنشستگیشون خبری باشه. (البته خبر قدیمی)

مهسا میم : 1391/05/31

با سلام و تبریک به خاطر رتبه ای که آوردید. کتاب مدیریت الوانی کدوم چاپش رو بخونم؟ فکر می کنید اگه از اول شهریور شروع کنم رتبه خوبی می یارم؟ ممنون میشم جوابم بدید.

amin : 1391/05/31

سلام .تبریک میگم بهتون بابت رتبه و پشتکارتون ببینید من تو درس زبان قوی نیستم خودم فکر میکنم متوسط رو به پایینم.(حتی کنکور کارشناسیم باهاش مشکل داشتم).واسه کنکورم فقط کتاب 504 گرفتم که یه هفته ای هست دارم میخونمش ولی من باید حد اقل روزی 2 ساعت زبان بخونم تا این کتابو به موقع تموم کنم که وقت مرورم داشته باشم. به نظر شما این کار درسته که من روزی 2 ساعت واسه زبان وقت بذارم علی رغم وقت کمی که به خاطر شرایط کاری دارم ( چون تقریباً همه بچه هایی که دو رقمی شدن زیر 50 بیشتر زیر 40 زدن) البته زبان 40% واقعاً عالیه ولی میترسم من این همه وقت بذارم آخرشم نهایت 5 یا 6 درصد بزنم.به نظرتون چیکار کنم؟ زبان و کلاً بذارم کنار یا بخونم؟ میشه منبع درس زبانتونو بهم بگید یا حد اقل بگید کتاب504 مفیده یا نه؟چون من نهایت روزی 5ساعت بتونم بخونم اگه خوندن زبان واسم فایده نداره رو درس تئوری بیشتر تمرکز کنم یه سوال دیگم راجع به خوندن درس زبانه؟ اول کل منابعمو مثلا 504 که اصلاً تست نداره رو تموم کنم 2یا 3 ماهه دیگه شروع کنم تست زدن یا از همین الان تست بزنم؟ ممنون میشم راهنماییم کنید.مرسی

فائزه مجدمی : 1391/05/31

به خانم مهسا میم: سلام. متشکرم. من برای تئوری الوانی رو نخوندم فقط فلش کارت خوندم. گویا توی چاپای جدیدترش یه ضمیمه هست که امسال توی کنکور ازش سوال اومده بود. در مورد سوال دومتون: اگر از اول شهریور شروع کنید و خوب پیش برید به امید خدا رتبه خوبی میارید. (اگه منظورتون این بود که شهریور دیر نیست، نه به هیچ وجه دیر نیست) ..................... به آقای امین: سلام. متشکرم. اگر میتونید توی بقیه درسا بسیار قوی ظاهر بشید، با توجه به وقت گیر بودن زبان بهتره اون 5ساعت در روز رو روی درسای دیگه سرمایه گذاری کنید. اگر اصرار دارید که زبان بخونید و توی کنکور تستش رو بزنید (اصرارتون کاملا به جاست چون زبان ضریب 3 داره) پیشنهاد می‌کنم برای لغت خوندن از مجموعه واژگان کنکور که خودم گردآوری کردم استفاده کنید. تمام کلمات عمومی و تخصصی استفاده شده در 8کنکور اخیر رو داره بعلاوه هم خانواده هایی که کاربردی و مفیدن. وقتی این مجموعه واژگان رو خوندید و خیالتون از واژگان پرکاربرد کنکور راحت شد برید سراغ کتاب لغات ضروری تافل. (کتاب 504 چندان مفید نیست. توی 8کنکور اخیر فقط 130تا ازش لغت اومده که توی مجموعه واژگانم گذاشته ام) تست رو برای درس زبان بهتره وقتی شروع کنید که دایره لغاتتون قوی شد. ولی برای بقیه درسا معمولا میگم درس و تست رو همزمان کنار هم داشته باشید. کتاب تست زبان خوب نمیشناسم. (استفاده نکرده ام) ولی تستای زبان 12 سال اخیر کنکور رو حتما بزنید. (کنکورای قدیمی تر رو نزنید. سبک کاملا متفاوتی دارن) و در آخر... این همه در مورد زبان خوندن صحبت کردم اما گزینه ی اولی که مطرح کردم رو هم فراموش نکنید. به امید خدا موفق باشید.

baran91 : 1391/05/31

سلام. خیلی ممنون از راهنمایی شما. والا من یه کاره پاره وقت بهم پیشنهاد شده.اما هنوز جوابی ندادم. میدونین ته دلم دوست دارم فوق قبول بشم.اما اون همت کجاست را نمیدونم. یه شخصیت تک بعدی هم دارم و مثلا اگه کاری را شروع کنم سخت برام در کنارش کار دیگه ای را انجام بدم. برای همین فکر کنم حق انتخاب یکی را دارم. ممنون میشم بهم کمک کنید.

f : 1391/05/31

betteratenglish.com این سایت رو متوجه نشدم از کجا شروع کنم!راستی به نظرت اول tactics or listening رو 3سطحشو تموم کنم یا با اونا که از سایت ها دانلود میکنم همزمان شروع کنم؟ببخشید زیاد سوال کردم!ممنونم

f : 1391/06/01

سلام ممنونم فائزه جان مرسی از وقتی که گذاشتی و جواب دادی!(کامنتی که تاریخ 31م خورده دومین کامنت من بود نمیدونم چرا کامنت اول تایید نشد!)سوالم این بود که رفتم تو سایت هایی که زحمت کشیدی و دادی ولی تو سایت betteratenglish.com متوجه نشدم از کجا شروع کنم به دانلود و استفاده چون سطح بندی نداشت و اینکه من 1300 لغتی که روسایت گذاشتی رو دانلود کردم با توحه به اینکه کنکور ندارم به نظرتون با لغات شما شروع کنم به خوندن یا اینکه با تافل بارونز که پیشنهاد دادی؟ممنونم میشم راهنماییم کنی!

amin : 1391/06/01

مرسی از راهنماییتون ممنون.فقط راجع به این مجموعه لغاتی که خودتون گردآوری کردید چه قدر میتونه کمک کنه؟ببینید این خیلی کار جالبیه و زحمت زیادی هم کشیدین.چون شما زبان بالای 70 زدید من این سوال رو ازتون میپرسم.ببینید 1300 لغت از 8کنکور استخراج شده یعنی میانگین هر کنکور حدود 162 لغت.خانومه مجدمی من سوالم ازتون اینه: 1300 لغت اصلاً زیاد نیست یعنی نسبت به 504 که بیشتر از 4000 لغت خیلی کمتره واسه همین نه فقط من هر شخص دیگه ای هم 1% هم احتمال بده این مجموعه لغات شما بیشتر کمکش میکنه حتماً ازش استفاده میکنه یکیشم خودم! ولی 162 لغت تو هر کنکور خانوم مجدمی خیلی زیاده یعنی اگه تو کنکور امسال هم بخواد 162 لغت جدید بیاد فاتحه همه خوندست!! اگه بتونید راهنماییم کنید تو این درس خیلی ازتون ممنون میشم چون بقیه درسا با تمرین و کلاس بالاخره حل میشه ولی این زبان...

علی م : 1391/06/01

پاسخ به ladan: توضیحاتی در مورد خوابگاه خوابگاه دولتی: دانشگاه علامه فعلا اوضاع خوابگاه دادنش چندان مساعد نیست، تا الان به عده ای که شرایط خاص داشتند(مثلا خانواده شهدا یا اونایی که از یه جای دور می آمدن) خوابگاه می دادن با هزینه خودگران یا کمتر. تو خوابگاه هم فقط شام می دن ناهار رو باید برید دانشکده. اینترنت خوابگاه هم چندان مناسب نیست. امور خوابگاه گفته از ترم جدید همه ی شبانه های که تو خوابگاه دولتی هستن باید برن خوابگاه خودگردان دانشگاه، البته شاید برای خانم ها این جوری نباشه و اجازه بدن همون جا بمونن. هزینه ش برای دانشجویان روزانه از هشتاد هزار تومان هست تا حدود صد و سی هزار تومان برای هر ترم، با توجه به نوع اطاق(مثلا2، 4 یا 6 نفره) خوابگاه خودگران وابسته به خود دانشگاه علامه: این نوع خوابگاه هم بد نیست چون فقط خود دانشجوهای دانشگاه علامه از اون استفاده می کنن، از غذا خبری نیست(یعنی شام) بعضی هاشون هم که اینترنت ندارن، هزینه ش هم با توجه به نوع اطاق متفاوته که هر ساله نرخاشونو امور خوابگاه ها اعلام می کنه، اطاق شش نفره ماهیانه حدود نود هزار تومان بوده تا الان. اینو بگم که در برخی خوابگاه های خودگردان همه ی اطاق هاشون شش نفره هست و شما گزینه ی دیگری ندارید و باید تو اطاق 6 نفره زندگی کنید. خوابگاه یا پانسیون خصوصی : دو مدلین:1- برخی هاشون به هرکسی که اطاق بخواد، میدن(کارمند، دانشجو، مسافر و...) 2- بعضی دیگه از خوابگاه های خصوصی فقط مختص کارمند و دانشجو هست که این بهتر از اولیه. هزینه : با توجه به نوع اطاق و محل خوابگاه و امکاناتش(مثلا داشتن ماشین لباس شویی، وایرلس و...) خیلی متفاوته. از حداقل ماهیانه نودهزار تومان(اندازه همون خودگردان دانشگاه) تا چهارصد هزار تومان و حتی بیشتر هم هست. بعضی از این خوابگاه ها پول پیش (رهن)به جای اجاره هم قبول می کنن. خوابگاه یا خانه اجاره کردن؟ خوابگاه محدودیت هایی داره مثلا ورود و خروج کنترل میشه، میهمان اگه بیارید باید اطلاع بدید و شبی حدود 5هزار تومان بدید. 10 روز قبل عید باید خوابگاه رو ترک کنید و برید تا 15 فروردین. تابستان هم فقط به دکترا و ارشد اونم با داشتن یه سری شرایط خوابگاه میدن. مزایا یا محدودیت خوابگاه با توجه به شرایط خود فرد مشخص میشه، مثلا بعضی ها اگه خونه اجاره کنن مهمان زیاد میره پیش شون و به درس شون ممکنه لطمه بزنه این امر، ولی در خوابگاه اجازه نمی دن زیاد مهمان بیاری، البته اگه شما با دو سه نفره خونه اجاره کنید مسلما نمی تونید همیشه مهمان خونه ببرید چون سایر هم خونه ای هاتون هم حق و حقوقی دارند. خوابگاه رو هر موقه بخواید می تونید تحویل بدید و دیگه اجاره ندید(استثنا ها رو کاری ندارم) اما خونه معمولا قرار داد یک ساله می بندن باهاتون. تو اینترنت هم سرچ بزنید برای اجاره خونه ها. مثلا http://ihome.ir یا http://www.iranfile.ir

رایحه : 1391/06/01

سلام فائزه جان! این 1300 لغت که زحمتشو کشیدی از کدوم قسمت سایت باید دانلود کنیم؟

مهسا میم : 1391/06/02

سلام. خیلی ممنون از اینکه وقت گذاشتید و جواب سوالای مارو می دید. راستش من پارسال شرکت کردم 2،3 ماه خوندم درصدهام 10 و 20 بودند ولی غیر مجاز بودم. خیلی ناامید شدم. چون این 3 ماه خیلی خوب می خوندم. می خواستم بپرسم یک کتاب رو چند دور خوندید؟ مثلاً اقتصاد نظری رو چند دور خوندید؟

:( : 1391/06/02

سلام یادتونه گفتم معدلم 18/89 هست گفتید چه عالی.الان شنیدم دیگه سهمیه ندارم جون تا دو سال میتونم استفاده کنم منم سال90 فارغ التحصیل شدم.جدا دیگه نمیشه؟شمااطلاعی دارید

الی : 1391/06/02

سلام بهتون تبریک و خسته نباشید فراوان عرض میکنم خانم مجدمی من پژوهش و مالی رو میخوام با dlm بخونم به جای اینکه کلاس برم خوبه؟یا کلاس بهتره؟ dlm برای این دو تا درس به درد بخور هست؟یا اصلا نه کلاس برم و نه dlm بخونم از روی کتاب مهرکان بخونم؟ ممنون میشم راهنماییم کنید

لادن : 1391/06/02

سپاسگذارم از توضیحات اقای علی-م . با توجه به توضیحات شما دانشجویان شبانه ارشد علامه برای استفاده از خوابگاه خودگردان با محدودیت مواجه نمیشن؟ و هزینه این خوابگاهها هم مثل خوابگاههای دانشگاه از 90 به بالاست؟ و اینکه کجا واقع شده ؟ دهکده المپیک یا لشکر ؟ ممنون

sara : 1391/06/03

سلام فائزه !به نظرتون اگه از شهریور برای کنکور شروع کنیم میتونیم به رتبه تک رقمی امیدوار باشیم؟من کمی نگرانم و فکر میکنم برای رتبه زیر 10 باید زودتر شروع میکردم!ممنون که اینجایید و بهمون دلگرمی میدید!ایشالا همیشه موفق باشید.

محمد : 1391/06/03

سلام.معدل بالای چندموثره؟

مریم : 1391/06/03

سلام .ممنون ازراهنمایی هاتون.این گفتوگوی آنلاین تاکی توسایت فعاله؟میترسم آفلاین بشه..مرررررررسی

بهار : 1391/06/04

سلام فائزه خانم چه رشته هایی رشته های شناورند؟

صنم : 1391/06/04

سلام فائزه جان.تبریک عرض میکنم.من هم دانشجوی صنعتی علامه هستم و دارم برای ارشد میخونم بعد از امتحانات شروع به خوندن کردم متاسفانه من همه ی کتابای مدیریت به سختی خوندم و الان که شنیدم میگی لازم نیس.خیلی ناراحت شدم که وقتم خیلی تلف شد.میخواستم بپرسم که من متاسفانه معدل خوبی ندارم اما تلاش زیادی دارم یعنی امکان نداره که دانشگاه های سراسری تهران رو بیارم؟؟؟

فائزه مجدمی : 1391/06/04

به خانم باران91: اگر میخواید درس رو شروع کنید یه ذره به خودتون سخت بگیرید و جدی برخورد کنید. توی جواب قبلی مفصل براتون گفتم. هیشکی غیر از خودتون نمیتونه بهتون کمک کنه. راستی شغلی که بهتون پیشنهادشده اگر دوستش دارید و آینده دار به نظر میاد از دستش ندید! ما کلی درس می خونیم که آخرش بریم سر کار دیگه. ........................................................... به خانم f : سلام. عزیزم سایت betteratenglish یه آرشیو تاریخی داره (ماهانه) از اونجا میتونی فایلا رو به ترتیب دانلود کنی. سطح بندی نداره. این listening هایی که دانلود می کنی اگر برات راحته و خوب متوجه میشی در کنارش tacticts رو گوش بده. اگر نه با tacticts که توی کتاب متن گفتگو ها رو داره شروع کن بعد از سایتا استفاده کن. توی سایتا هم متن بعضی از گفتگو ها هست برای خوندن. وقتی توی listeningحسابی حرفه ای شدی به این سایت هم سر بزن: ted.com عالیه! و اما خوندن لغت. بهتره واژه به شکل کاربردی در جمله یاد گرفته بشه. شما که تست کنکور نمی زنی شاید حفظ کردن مجموعه واژگان من برات سخت باشه. اگر مشکلی نداری که خب خدارو شکر. از همون شروع کن. و اما کتاب تافل بارونز خودش کلی تمرین داره (که آدم لغت رو در جمله یاد بگیره) راستی کنارش CDهای listening تافل بارونز رو هم میتونی استفاده کنی که فوق العاده ست. (شاید در ابتدا کمی سخت باشن) هر لغتی میخوای بخونی توصیه و اصرار می کنم که از جعبه لایتنر استفاده کنی. موفق باشی.................................... به آقای امین: شما زبانو کمی سخت میگیرید! براتون گفتم که اگر میتونید توی بقیه درسا بسیار قوی ظاهر بشید، با توجه به وقت گیر بودن زبان بهتره اون 5ساعت در روز رو روی درسای دیگه سرمایه گذاری کنید. در مورد لغتای جدید هر کنکور باید گفت که من از کنکورای 90-91 شروع کردم و رفتم به عقب. به 84 که رسیدم فقط 70 تا لغت جدید داشت! (با وجود لغاتی که از کنکورای قبل توی مجموعه وارد کرده بودم) از طرفی ببینید متوجه نشدن یه لغت لزوما باعث نمیشه نتونیم تست رو جواب بدیم. من توی کنکور 91 اولین واژه ی تست واژگان رو نفهمیدم اما بعدش 2تا کلمه بود که راهنماییم کرد. یا توی گرامرش اولین لغت (که اتفاقا موضوع بحث بود و تا آخر متن چند بار تکرار شده بود) رو بلد نبودم. اما گفتم باشه اشکالی نداره. متنو میخونم و معنی کلمه رو حدس می زنم. خیلی مهمه که انتظار دیدن لغات جدیدو داشته باشید و نگران نشید! برای حفظ لغت هم از جعبه لایتنر حتما استفاده کنید. ....................................... به آقای علی م : متشکرم از توضیحتون. لطف کردید. .................................................... به خانم رایحه: سلام. عزیزم برات لینکش کرده اند. دیدی؟ تازه الآن دیگه 1300تا نیست 1540تاست! راستی چه اسم قشنگی داری! رایحه. ................................. به خانم مهسا میم: سلام. تشکر لازم نیست من اصلا برای همین اینجام! ان شاء الله سال دیگه شما همین نقشو برای بقیه دوستان ایفا کنید. اقتصاد نظری رو... م... بیشتر از 4دور! منم یه سال پشت کنکور کارشناسی موندم. دقت کن ببین که اشکال کارت کجا بوده. درس خوندی و تست هم زدی؟ تستای کنکورو زدی؟ استرس داشتی؟ از سر جلسه که میومدی راضی بودی؟ معمولا اشتباه میزنی یا نزده زیاد داری؟ روی درس خاصی سرمایه گذاری نکردی؟ سر جلسه وقتتو چطور تنظیم کردی؟ (اینارو نمیگم به من جواب بدی. منظورم اینه که روی جنبه های مختلف کنکور فکر کن ببین اشکال از کجا بوده) به امید خدا موفق باشی............................................ به :( عزیز: سلام. از کی شنیدید؟ زنگ بزنید دانشگاه و با مسئول مربوطه صحبت کنید. سهمیه شاگرد اولی رو میگیید دیگه؟ اگر بخواید کنکور بدید و رتبه بیارید معدلتون همیشه 20% تاثیرو داره. بعلاوه شاگرد اولا هم باید کنکور بدن و مجاز بشن. با هر کسی مشورت نکنید و حرف هر کسی رو گوش نکنید. زنگ بزنید به مسئولش توی دانشگاه................................. به خانم الی: سلام و تشکر و یه عذر خواهی که جوابتون دیر شد و ممکنه تا حالا یکی از این راه ها رو انتخاب کرده باشید. من مطلقا برای پژوهش و مالی فلش کارت توصیه نمی کنم. فلش کارت فقط برای درسای حفظی (تئوری و بازاریابی) خوبه. این که کلاس برید یا خودتون بخونید بستگی به خودتون داره. اگر میتونید و عادت دارید خودتون بخونید. ولی اگر عامل بیرونی برای یادگیری بهتر کمکتون میکنه کلاس برید. کتاب مهرگان اگر پایه تون قوی نیست برای شروع خوبه اما برای نکات تستی و تستای کنکور (با جواب تشریحی) کتاب عارفه فدوی رو لازم دارید. ................................ به خانم سارا: سلام عزیزم. هیچ کسی هرگز تا صبح اعلام نتایج نمیدونه رتبه ش تک رقمی شده! (واکنش بچه های تک رقمی کارشناسیو توی اخبار دیدی؟) رتبه تک رقمی رو هدفت قرار نده. درست رو بخون و به خدا توکل کن. یکی از رتبه های برتر همینجا (که مصاحبه شو میخوندم) حرف خیلی قشنگی زده بود. می گفت من فقط می خواستم شب که سرمو رو بالش میذارم حس کنم امروز تلاش خودمو کردم. و وقتی که از سر جلسه کنکور میام از خودم و تلاشم راضی باشم. همین! اگر این طوری فکر کنی به بهترین چیزی که برات ممکنه می رسی. شهریور هم به هیچ وجه دیر نیست. به امید خدا موفق باشی ................................... به آقای محمد: سلام. هر چه قدر که باشه موثره. قاعدتا اگر از بقیه بالاتر باشه مایه ی دلگرمی بیشتریه ولی اگر نباشه هم خطری تهدیدتون نمیکنه. جدول نمونه کارنامه پذیرفته شدگان رو ببینید. همه جور معدلی توش هست. ......................................... به خانم مریم: سلام. نمیدونم اما یه کم نگرانم چون فکر می کنم بعضی بچه ها به جای اینکه برن درس بخونن میان اینجا کامنتا رو میخونن!!! در هر صورت تا وقتی باشه من دیر یا زود میام جواب همه رو میدم. نگران نباش گلم! ................................... به خانم بهار: سلام. شناور یعنی چی؟ یعنی (مثل کنکور کارشناسی) پذیرفته شدگان چند تا کنکور مختلف بتونن ازش انتخاب رشته کنن؟ اگه منظورتون اینه که اصلا شناور نداریم!.....

علی : 1391/06/05

سلام ، بجز 504 و کلمات تافل ، مجموعه لغت دیگه ای که واسه کنکور مناسب باشه سراغ دارید ؟ مثلا 601 چطوره ؟ روی لغت وقت زیادی میخوام بذارم . چون تو بقیه درسا مشکلی ندارم .

سعید : 1391/06/05

باسلام وعرض تبریک به شماورتبه عالیتون وتشکرازاین همه حوصله ای که به خرج می دین برای جواب دادن به سوالات من معدل دوره کارشناسیم 13هستش می خواستم ببینم اول اینکه از15شهریوربخوام زبان روزی 5ساعت بخونم ان هم فقط لغت که یکیش لغتهای استخراجی خودتون هستش بعدش هم 504ایامیشه باخوندن لغات این دومنبع 40به بالازدودوم اینکه من می تونم باسه یاچهاردرس 50به بالا رتبه قبولی تورشته مدیریت دولتی بیارم (می دونم شمابازرگانی هستین)

الهه : 1391/06/05

سلام.واسه کتاب بازاریابی شما فلش کارت هم خوندید یا فقط کتاب سه استاد.راستش کتاب سه استاد یه جورایی به قول خودتون هم سخت خونه.و برای گرامر زبان چه منبعی رو بهتر میدونید و خودتون خوب خوندید؟؟؟ راستش من از نظر ریاضی سطح خوبی ندارم و نگرانم که چه جوری بخونم؟؟؟ واسه تئوری مدیریت روزی چند تا از فلش کارت هارو مطالعه میکردید؟؟؟ و چند ماهه تمومشون کردید؟؟؟

محدثه : 1391/06/05

سلام.خسته نباشید.یه توصیه به همه دوستان داشتم من برای بازاریابی دارم ازفلش کارتای دی ال ام استفاده میکنم وواقعامطالب توی ذهنم می مونه.2000تاکارته که 70روزطول میکشه تاتموم بشه.ولی برای تئوری یعنی اگراز DLM استفاده کنم بهترازاینه که 6تاکتاب تئوری روبخونم؟

فائزه مجدمی به دوستانی که مجموعه واژگان کنکور رو تهیه کرده اند : 1391/06/05

دوستان عزیز سلام. امیدوارم که مجموعه واژگان کنکور رضایت شما رو جلب کرده باشه. طبق قولی که بهتون داده بودم، واژگان کنکور 83 و 82 رو به مجموعه اضافه کردم و حالا فایل با 1540 واژه در حساب کاربری شماست. میتونید اون رو به رایگان از بخش فایل های من در صفحه شخصی خودتون  دانلود کنید. دوستانی که قبل از 23م مرداد فایل رو تهیه کردند، حتما از دیدن فایل جدید تعجب می‌کنن چون ظاهرش کلا تغییر کرده و محتواش هم غنی تر شده. (کلمات تکراری رو حذف کردم و هم‌خانواده‌های جدیدی اضافه کردم) من مجموعه اولیه رو با 1300واژه در 8روز تهیه کردم و برای ارائه ش به شما اشتیاق و عجله ی زیادی داشتم. اگر کم و کسری توی فایل بود حلالم کنید. اگر زنده باشم و خدا بهم توفیق بده تا صبح اعلام نتایج دعاتون می کنم. دوستانی که از صبح 23مرداد به بعد مجموعه رو تهیه کرده اند هم ممکنه از ظاهر فایل تعجب کنن ولی محتوای واژگانش تغییر چندانی نکرده. (البته 2کنکور اخیر بهش اضافه شده) اگر از فایلتون پرینت گرفتید میتونید همون رو مطالعه کنید، و بعدا برای مرورش نیم نگاهی به فایل جدید داشته باشید. خواهش می کنم در مورد اینکه دوستان از حساب کاربریشون نسخه نهایی رو دریافت کنن، به دوستاتون اطلاع رسانی کنید. امیدوارم که خدا به درس خوندنمون و علممون برکت بده. با احترام و ارادت فراوان فائزه مجدمی

فائزه مجدمی در مورد مجموعه واژگان زبان عمومی و تخصصی 10سال کنکور مدیریت : 1391/06/05

من سابقه‌ی زبان انگلیسی خوبی دارم و تونستم توی کنکور درصد بلایی بزنم. وقتی با سایت مدیر مصاحبه کردم، بچه‌ها دائم ازم در مورد زبان کنکور می پرسیدن و اینکه لغت چی بخونیم و... من چون بر اساس تجربه‌ی خودم کتاب 504 رو چندان قبول نداشتم و لغات ضروری تافل بارونز رو کافی نمیدونستم بیشتر از همه روی لغتای 10 سال کنکور اخیر تاکید می کردم. به بچه ها می گفتم لغتای 10کنکور اخیر رو بخونن در حالی که هیچ منبعی و کتابی نبود که مجموعه ی لغات 10سال کنکورو ارائه بده! تا اینکه مسئول سایت مدیر بهم پیشنهاد کرد که خودم این لغات رو یکجا جمع کنم و ازش یه فایل بسازم و خیال همه رو راحت کنم! من هم قبول کردم و یک مجموعه‌ی کامل ساختم که علاوه بر واژگان کنکور، هم‌خانواده‌های پرکاربردشون رو هم در بربگیره. بعلاوه برای پرینت بهینه سازی شده باشه (1540 واژه در 25 صغحه) حالا با خیال راحت به کسانی که میخوان روی زبان کنکور سرمایه گذاری کنن پیشنهاد می‌کنم که واژگان زبان عمومی و تخصصی 10سال کنکور مدیریتو بخونن. و بعد اگر وقت داشتن listening گوش بدن. بعلاوه توی فایل مجموعه واژگان دو روش برای حفظ لغت مطرح کردم. برای گرامر هم واقعا نمیتونم منبع مشخصی پیشنهاد بدم! چون من در زمان کنکور کارشناسی، کنکور زبان هم دادم و بخشی از گرامر اون توی ذهنم هست. بعلاوه گرامر پیش دانشگاهی و دبیرستان رو هم اکثرشو بلدم. از طرفی صدها ساعت listening گوش دادم که به یادگیری گرامر خیلی کمک می کنه. ولی منابع و کتابای فعلی رو (که برای زبان کنکور مدیریت نوشته شده اند) تا حالا ندیدم! اینه که نمیتونم منبع گرامر معرفی کنم.

رایحه : 1391/06/05

آره دیدم ممنون فائزه !

رایحه : 1391/06/05

خیییییلی کار خوبی کردی(بابت گردآوری لغات) فائزه. امیدوارم همیشه موفق باشی.

azar : 1391/06/05

سلام من مهندسی صنایع خوندم به نظرتون از الان واسه ارشد بازرگانی بخونم میتونم قبول بشم؟

الی : 1391/06/06

سلام خسته نباشین جند تا سوال از حضورتون دارم ممنون میشم کمکم کنید برای تست زدن اکر بین دو کزینه شک داشتیم سر کنکور بزنیمش؟ یا فقط تستایی رو بزنیم که عینن خوندیمشون و مطمینیم درستن؟ و یه سوال دیکه هم دارم من تازه میخوام شروع کنم به خوندن برای قبولی در دانشکاه اصفهان به نظرتون دیر شده؟روزی جند ساعت بخونم و همه درسا رو با هم بخونم ؟از کی تست بزنم؟ببخشید سوالم زیاد شدن ولی من هیجکس رو برای راهنمایی ندارم نه دوستی و خودمم فرزند اولی ام تو رو خدا بهم مشاوره بدین ممنون میشم در ضمن من لغتاتون رو هم کرفتم واقعا عالین دیکه نیاز به خوندن منبع دیکه ای که نیست؟یه دنیا ممنووووووووووووونم

فائزه مجدمی : 1391/06/06

به خانم صنم: سلام عزیزم! ممنون! ای وای نه! کی گفته کتابای تئوری وقت تلف کردنه؟؟!؟!؟؟! من با فلش کارت خوندم و راضی بودم. ولی اکثرا کتاب خوندن. بعضیا هم فلش کارت خوندن و راضی نبودن. من فقط تجربه خودمو گفتم ولی حالا که تو کتابارو خوندی بدون که از خیلیا جلو افتادی و یه جورایی سر بالایی جاده رو رد کردی! توکلت به خدا باشه. توی جدول نمونه کارنامه داوطلبان (از بخش کارشناسی ارشد>مدیریت صنعتی) برو و ببین که بچه ها با معدل های پایین هم رتبه های خیلی خوبی میارن. اصلا خودتو دست کم نگیر! به امید خدا موفق باشی ......................................... به آقای علی: جوابتون کامنت دوم آبی رنگیه که با اسم من پایینتر از کامنت شما قرار گرفته. خیلی عالیه که روی بقیه درسا مشکلی ندارید. (بهتره تست یکی دو کنکور اخیر رو بزنید و درصداتون رو ببینید و مشخص بشه که روی چیا باید تمرکز کنید) از طرفی تا کنکور خیلی مونده باید آمادگیتون رو حفظ کنید. برای زبان هم اگر وقت دارید Listening گوش کنید. به درک مطلب و مرور واژگان و حفظ کردن گرامر خیلی کمک می کنه. ........................... به آقای سعید: سلام متشکرم. روزی 5ساعت فقط زبان؟!؟! چرا آخه؟؟! بعد از مجموعه لغات من کتاب لغات ضروری تافل رو بخونید بهتر از 504 هستش. اگر میخواید روی زبان وقت زیادی بذارید listening هم گوش کنید. خیلی کمک می کنه. در مورد دولتیا اطلاع ندارم اما توی سایت نمونه کارنامه داوطلبان هستش میتونید چک کنید. بخش کارشناسی ارشد>رشته مدیریت دولتی>نمونه کارنامه...... به امید خدا موفق باشید. ....................................... به خانم الهه: سلام. بازاریابی فقط 3 استاد. گویا کتاب بازاریابی مناجاتی که 3استاد و کاتلرو خلاصه کرده برای بچه ها خیلی مفید بوده. برای فلش کارت تئوری بین خوندنشون خیلی فاصله می افتاد و پراکنده خوندم. اما وقتی میخوندم روزی 50تا میشد. خوندنشون از مرداد که خریدمشون تا دیماه طول کشید! اگر بقیه درساتون خیلی خوبه ریاضی رو کنار بذارید. (توی مصاحبه مفصل توضیح دادم که چرا) به امید خدا موفق باشید ....................................... به خانم محدثه: سلام عزیزم. بله شما که با روش فلش کارت راحت هستید حتما تئوری رو هم با همون فلش کارت بخونید. به امید خدا موفق باشید ........................................ به خانم رایحه: حالا خوبه پولیه و اینقدر لطف دارید! ;) شما هم به امید خدا موفق باشید ..................................... به خانم آذر: سلام. سوالتون خیلی کلیه. اگر پایه زبان و ریاضی و پژوهش در عملیاتتون (که شنیدم جزو درسای صنایع هم هست) خوبه به امید خدا میتونید موفق بشید. اگر هم نه باید وقت بذارید و جدی بخونید. و مطمئن باشید که اگر تلاشتون کافی باشه قبولیتون دور از انتظار نیست. رتبه 8 بازرگانی هم از یه رشته غیر مدیریت بودن. به امید خدا موفق باشید ............................................. به خانم الی: سلام. به خودتون بستگی داره! این سوال یه جواب علمی و قطعی نداره ولی من اگر باشم می زنم (چون من کلا زیاد شک دارم اگر میخواستن بهش توجه کنم باید پاسخنامه مو سفید می دادم!!!) اما به خودتون بستگی دارد. میتونید توی یه آزمون(که خودتون تو خونه میدین یا آزمونای موسسات) سوالایی که شک داریدو امتحانی بزنید، و بعد توی یه آزمون نزنید. بعدش تک تک سوالا رو مقایسه کنید و ببینید که شکتون درست بوده یا نه. روزی هر چند ساعت که بهتون فشار نمیاد بخونید. ولی اونقدر بخونید که شب که سر روی بالش میذارید حس کنید تلاش خودتون رو کردید. در مورد چند تا درس تو یه روز بگم که: اصولیش اینه که همه درسها رو با هم پیش ببریم. ولی من (به عنوان یه آدم غیر اصولی) یه کتابو تموم می کردم میذاشتم گنار بعد میرفتم سر یه کتاب دیگه. چون دیدن 2تا کتاب کاملا خونده شده بیشتر راضیم می کرد تا دیدن 10تا کتاب نصفه! به روحیه تون بستگی داره. هر طور راحتید بخونید. اینجور مسائل سلیقه ایه! توی مصاحبه گفتم که درس رو با تست همزمان کنید (تست زدن جرئی از فرآیند یادگیریه نه آزمون یاد گرفته ها) به جز درس زبان که وقتی یه مقدار لغتتون قوی شد باید تست زدنو شروع کنید. مجموعه واژگان من کافی نیست ولی اولین منبعه (به کامنت آبی دوم نگاه کنید) بعد از مجموعه واژگان برید سراغ لغات ضروری تافل. تست 10کنکور مدیریت (تمام درسا) هم یادتون نره. به امید خدا موفق باشید.

sara : 1391/06/06

سلام فائزه ممنون از راهنماییت! درباره CDهای listening تافل بارونز که اشاره کردین میشه بگین آیا همون یه cdهمراه کتاب تافل بارونز هست یا نه cd منظورته؟اگه جداست میشه دربارش توضیح بدین و اینکه چه جوری میتونیم تهیه ش کنیم؟خیلی ممنون.

مانا : 1391/06/06

با سلام . لطف میکنید اولویت بندی این دانشگاهها رو به تفکیک گرایش بگین: یزد روزانه آموزش_م(مالی.بازار) اصفهان روزانه آ_م (مالی.بازار.بین.تحول) علامه شبانه آ_م (بازار.بین.تحول.بیمه) با توجه به افزایش ظرفیت با چه رتبه ای میشه در گرایشهای اصف و علامه قبول شد؟

nazanin به محدثه : 1391/06/07

محدثه جان من هم dlm بازاریابی رو دارم ولی میخام کتاب مناجاتی رو بخرم آخه رتبه 12 با خوندنش 83 زدن و میگن خیلی خوبه و فقط اونو بخونیم کافیه.. به نظرتون دی ال ام بازار یابی کامله آخه همش استرس دارم بخونم و کامل نباشه؟؟؟ برایه تیوری هم تو مصاحبه ها اگه خونده باشی دستگیرت باید شده باشه که dlm و کتاب آقایه سلامی برا تیوری کاملندباید 1 منبع کامل و جامع و امتحان شده رو انتخاب کنی و اون رو ملکه ذهنت کنی نه 6 تا کتاب که واقعن کی میتونه بخونه با این وقت کم ..محدثه جان من که مصاحبه رتبه 4 کار آفرینی و می خوندم منبعشون کتاب سلامی بوده و مثل فایزه جان 50 زدن ....برایه تیوری کتاب آقایه سلامی ماهان هم میگن عالیه چون به طور مفید همون 5 و 6 منبعی رو که گفتید پوشش میدهد و سختی خوندن کتابای رضاییان و الوانی رو نداره.. البته امسال منبع جامع خوندن یعنی منبعی که کتابایه رابینز و افجه رو پوشش داده درصده بچه ها و 50 رسونده آقایه سلامی خیلی قشنگ طبقه بندی کرده مطالب رو تو کتابشون دی ال ام هم که خانم مجدی راضی بودن و 50 زدن ولی نمی دونم چرا بعضی دوستان 32 زدن؟ البته گرون هم هست البته من اینارو از مصاحبه دوستان دستگیرم شد وگرنه پارسال مبهوت بودم و نمی دونستم چی به چیه..خانم مجدی هم ما رو راهنمایی کنندبرایه این تیوری که واقعن غول شده برامون موفق باشید...

nazanin به محدثه : 1391/06/07

1 سوال از فایزه جان داشتم...شما میگید که ثابت کردید میشه ریاضیو نزدد ولی این برایه کسی مثل شماست که بتونه زبان رو 70 بزنه و همه نمی تونن .آخه من شاید بتونم زبان رو به 40 برسونم ولی ریاضی رو نزنم نسبت به کسی که میزنه عقب می افتم حتی 1 یا 2 سوال پس من با این درصد زبان هم رو همه درسا وقت بزارم و درصد معقولی بزنم دیگه ؟

فاطمه ااسادات عزیزی : 1391/06/07

سلام و پیشاپیش تبریک برایه ورود به مقطع ارشد اون هم دانشگاه تهراننننن برایه تیوری من از رو دی ال ام می خونم ایا باید جاخالی ها رو بخونیم یا کل صورت سوال رو هم بخونیم , و یاد بگیریم ؟ شما چگونه میخوندید دقیق و مفهومی

فاطمه ااسادات عزیزی : 1391/06/07

از دوستان کسی پک اقتصاد خرد DLM رو استفاده کرده ؟ جطور بوده؟

مهرنوش مرادی : 1391/06/07

با سلام و تبریک فائزه خانوم در مورد اینکه مرتب توصیه میکنید به گوش کردن زبان برای اشنایی با گرامر. ایا واقعا میشه تو این چند ماه جواب گرفت؟ در مورد کتاب 504 و 450 لازمه تمامی مثالها و متن و سینونیم ها رو بخونیم؟ برای تخصصی از چه کتابی شروع کنیم که راحتتر باشه برای منه مبتدی؟ ایا ترجمه مقاله های مدیریتی میتونه در این ازمون کمک کنه یا زوده؟

پوریا : 1391/06/07

با سلام من دانشجوی ترم 7 هستم معدلم خیلی کمه12.80 هنوز هیچ درسی رو شروع نکردم به نظر شما آیا هنوز امیدی هست که در کنکور کارشناسی ارشد موفق بشم به نظر شما روزی چند ساعت بخونم

سعید : 1391/06/07

سلام فائزه خانم ایامیشه باخوندن این لغات 10ساله و504زبان روبالای 40زد؟ضمنااز15شهریوربه نظرشماروزی چندساعت زمان برای خوندن این دومنبع نیازهست؟برای dlmتئوری روزی چند ساعت وقت نیازهست؟

آرزو : 1391/06/07

سلام فائزه من می خواهم از20 شهریور بارای ارشدشروع به خوندن کنم ولی نمی دونم چطوری برنامه ریزی کنم (برنامه ریزی هفتگی یا ماه به ماه ) وچه روزهایی رابرای دوره انتخاب کنم فائزه من می خواهم دانشگاه تهران رشته مدیریت بازرگانی و روزانه قبول قبول بشوم دوست دارم به غیرازراهنمایی کلی که برای همه می کنی به من مثل یک خواهرت نگاه کنی ویه کمی من راجزئی ترراهنمایی کنی اگه من بتوانم باراهنماییت به آرزوی خودم برسم مطمئن باش همیشه سرنمازم دعات می کنم. باتشکر

کلاه قرمزی : 1391/06/07

سلام و روز خوش ..من 504 رو خوندم ولی چند درس آخرش مونده و خوب ملکه ذهنم نشده ولی کتاب تافل رو 2 دور خوندم و الان از اول با لایتنر دارم خوب ملکه ذهنم میکنم سوالم اینه از شما من 1300 واژه شما رو بگیرم از الان بخونم ؟و بعدش چکار کنم ؟تست بزنم یهنی از مهر تست بزنم دیر نیست؟

الی : 1391/06/07

مرسی عزیزم از راهنماییهای واقعا عالیت یه سوال دیکه هم ازت داشتم مهربون من کتابهای سنجش تکمیلی رو سال کذشته خریدم اکر در کنار مدیریت الوانی تیوری سنجش تکمیلی رو بخونم وتست هم بزنم کافیه؟یا بی خیال کتابهای سنجش بشم؟میکن کتابای سنجش و مدرسان کامل تر از بارسه است به نظر شما درسته؟میشه اکر خودتون از کتابای سنجش استفاده نکردید برام از بقیه یه سوالی ببرسین؟ اخه میخوام مالیم رو هم از روی کتابای سنجش بخونم البته مالیش رو جهانکیری نوشته*خیلییییییییییییی ازت ممنونم ایشالله همه مراحل زندکیت مثل الانت موفق و سربلند باشی و جزو برترین ها باشی خیلی بهم کمک کردی

الهام : 1391/06/07

سلام ببخشید دوست خوبم یه سوال ازت داشتم من لیسانس مدیریت بازرکانی دارم میتونم ارشد مهندسی صنایع کنکور بدم؟امکانش هست؟اخه مدیرت داره و درسایی داره که تو رشته مدیریتم هستن اکر میشه کار درستی هست یا ممکنه قبول نشم و تو رشته خودم بمونم؟معایبش رو اکه لطف کنید ممنون میشم ازتون موفق باشین مررررررررسی

baran91 : 1391/06/07

سلام دوستان. من میخوام آزمون آزمایشی شرکت کنم. کسی میدونم بین پارسه - ماهان - سنجش تکمیلی کدومش بهتره؟ خواهش میکنم کمکتون در حد بیشترین جامعه آماری نباشه!!!! چون از کجا بفهمیم واقعا جامعه آماری کدوم موسسه بیشتر هست. ممنون دوستان. منتظر راهنمایی شما هستم.

سارا : 1391/06/07

سلام فائزه جان!خیلی ممنون که کمکمون میکنید.من 504 رو تموم کردم ولی آخرش مونده و میخواستم بپرسم 125تا لغت آخر 504ضروریه؟باید بخونیم؟ممنون (ببخشین اگه قبلا بچه ها این سوالو پرسیدن کامنتا زیاد بودن و من نتونستم دنبال ج سوالم بگردم.)

فائزه مجدمی : 1391/06/07

به خانم سارا: سلام عزیزم. آره همون CD هاست که با کتاب تافل بارونزه. (ما IPT شو داشتیم اما اگر PBTهم باشه احتمالا CD داره. و به احتمال زیاد به اندازه ‌ی CDهای IBT مفیده) توی CDها اون کنفرانسایی که استادا میدن سخته اما پاسخ های نمونه example answers for the speaking section آسون تره. (توی trackها بعضیا کنفرانس استاداس، بعضیا پاسخ های نمونه. که اول track معمولا میگه چیه.) سایت برای دانلود listening هم china232.com بهترینه. برو تو lessons اونایی که VIP نیستن رایگانن. به امید خدا موفق باشی. ............................ به خانم مانا: سلام. جوابی که من و امثال من به این سوال بدیم کاملا غیر کارشناسیه. به خاطر همین دوستانه و محترمانه فقط سکوت می کنم. ........................................ به خانم محدثه: عزیزم امسال تئوری سخت بوده همیشه اینطوری نیست که! بعدشم هرچی سخته برای همه سخته. اینه که سخت نگییییییر! و اما سوالت در مورد ریاضی: آقای صالحی (رتبه 12 بازرگانی) نه زبان زده‌اند نه ریاضی. با این حال درسای دیگه رو به قصد کشت زده اند و رتبه عالی گرفته اند. منم نمیگم هیچ کس هرگز ریاضی نزنه! میگم کسی روش سرمایه گذاری نکنه! بعدشم اگر با ریاضی مشکل دارید، یا اگر با کمبود وقت مشکل دارید، اون درسی که باید حذف بشه ریاضیه ریاضیه ریاضیه! :)))) به امید خدا موفق باشید. ……………………………….. به خانم عزیزی: سلام. متشکرم. صورت سوال رو بخونید و بهش توجه کنید اما خیلی هم سخت نگیرید. اینکه من چه جوری خوندم... من یه نیم نگاه! (من کلا توی دانشگاه به نیم نگاه معروف بودم! بچه ها با اضطراب میومدن می پرسیدن امتحانو خوندی؟!؟ می گفتم آره... یه نیم نگاه!) بخونید و دقت کنید ولی سخت نگیرید. در مورد اقتصاد هم نظر شخصیمو میگم: به هزینه و زمانش نمی ارزه با DLM بخونید. فلش کارت فقط برای درسای تئوری مدیریت و بازاریابی. بقیه رو کتاب بهتره. به امید خدا موفق باشید. .......................................... به خانم مرادی: سلام عزیزم. سوال ظریفی پرسیدی. نمیدونم... شاید بشه با چند ماه جواب گرفت. به نظرم بشه ولی آخه بستگی داره چقدر وقت برای گوش دادن میتونید بذارید. (وقتای رفت و آمد به دانشگاه و شستشو و استراحت و هر وقتی که میتونید بازدهی داشته باشید و از گوش دادن به انگلیسی لذت ببرید رو گوش کنید ولی وقت درسای کنکورتون رو بهش اختصاص ندید) برای لغت زبان به کامنت آبی رنگ دوم که در مورد مجموعه واژگان زبان عمومی و تخصصی 10سال کنکوره نگاه کنید. بعد از اون مجموعه واژگان، کتاب لغات ضروری تافل رو بخونید. (لغات هم معنی و هم خانواده شو هم بخونید. اما هم معنیا رو با لغت نامه چک کنید چون کاملا هم معنی نیستن. لغات جدید مثال ها و متن ها رو نمیخواد) بعد اگر رسیدید 504 رو بخونید. (لغات متن و مثال رو نمیخواد) وقتی واژگانتون قوی شد listening گوش کنید. سعی کنید کلا ترجمه نکنید و انگلیسی رو به انگلیسی بفهمید. (مگر برای جمله های طولانی و سخت) کتاب زبان تخصصی نمیشناسم چون اصلا زبان نخوندم برای کنکور. متن کنکورای گذشته رو حتما بخونید. سایت برای دانلود listening هم china232.com بهترینه. به امید خدا موفق باشید. ............................................... به آقای پوریا: سلام. کامنت شما خیلی ذهن منو مشغول کرد. خیلی! دوستانه ازتون میخوام قبل از اینکه جواب سوالتون رو بدم شما جواب این سوالا رو بدید: چرا قبلا درس نمی خوندید؟ چرا الآن میخواید درس بخونید؟ روی این سوالا یک روز فکر کنید و جواباتون رو یادداشت کنید. اگر دوست داشتید "بعد از یک روز" جواباتون رو برای من هم بنویسید. اگر هم نخواستید اشکالی نداره. در هر صورت من توی کامنت بعدیم جواب سوالتون رو میدم. فقط میخوام قبلش به سوالای من فکر کرده و جواب داده باشید. به امید خدا موفق باشید. ............................................. به آقای سعید: سلام. همزمان با اون لغات 10 ساله تست کنکورا رو بزنید. بعدش لغات ضروری تافل رو بخونید. اگر وقت آزاد دارید listening هم گوش کنید خیلی مفیده. نمیتونم برای زبان خوندن زمان تخمین بزنم. ولی فلش کارت تئوری روزی 2 ساعت به مدت 3ماه وقتتون رو میگیره. به امید خدا موفق باشید. ........................................... به خانم آرزو: سلام. من به همه با حداکثر دلسوزی و توانم راهنمایی می کنم!!! اول از همه اینکه هدف جزئی و دقیقی مثل بازرگانی دانشگاه تهران برای خودت تعریف نکن. بازرگانی دانشگاه تهران یعنی رتبه تک رقمی. و رتبه تک رقمی چیزی نیست که بدست آوردنش قابل پیش بینی باشه. (توی اخبار واکنش بچه های تک رقمی کنکور کارشناسیو دیدی؟) هیچ کس وقتی از سر جلسه میاد بیرون نمیدونه رتبه ش چند میشه. درس خوندن برای کنکور، مثل درس خوندن برای نمره 20 نیست! اونقدر درس بخون که شب وقتی سر روی بالش میذاری حس کنی روزت مفید بوده و تلاشتو کردی. و وقتی از سر جلسه کنکور میای بیرون از خودت و تلاشت راضی باشی. برنامه ریزی درسی چیزی نیست که کسی بتونه برات انجام بده (مگر اینکه در این زمینه تخصص داشته باشه) من خودم خیلی اهل برنامه نیستم (و دیدم کسایی رو هم که با برنامه ریزی نتیجه بهتری میگیرن) پیشنهاد می کنم هفتگی برنامه بریز و اگر 2هفته دیدی خوب اجراش می کنی برای مهر به بعد یه برنامه کلی و بزرگ بریز (تا کنکور) میدونی هر کسی با یه روشی راحته... یک بهترین راه وجود نداره که من بگم این حتما برای همه جواب میده. تو خودت از همه بهتر میتونی برای خودت برنامه بریزی. راهنمایی های کلی و نکاتی که تجربه ش کردم رو هم توی متن مصاحبه گفته ام و بقیه هم گفته اند. به امید خدا موفق باشید.

نگین : 1391/06/07

با اجازه خانم مجدمی به الهام. الهام جان من امسال از 1رشته دیگه مدیریت ای تی 500 شدم . به عنوان رشته شناور صنایع سیستم هم 800. امار و ریاضیشو نخونده بودم .نوع سوالات اقتصاد و پژوهش کمی متفاوت هست بامدیریت( بازارا میخونن برای or که کمی متفاوته) شاید800 رتبه خوبی نباشه و در حد پیام نور وغ_انتفاعی بشه اورد اما اینم توجه کن که 2تا درسهارو نزدم . آمارم 5_% شد که بخاطرش رتبم حدود 250 تا زیاد شدو معدلم هم فوق العاده پایین. بنابراین اونایی که معدل خوبی ندارن و اونایی که رشته براشون جدیده نگران نباشن. بهتره توانایی تون رو در دروس مربوطه بسنجین و بعد تصمیم بگیرین. امار_ریاضی صنایع بالاتر از این چیزی هست که تو مدیریت داریم. امااز نظر من در کل اسون بود. اگر شروع کردین به خوندن برای درس تئوری فقط مدیریت عمومی الوانی رو بخونید. من به روشی مشابه لایتنر خوندمش . تا 80% سوالات از این کتابه و خیلی اسونتر از رشته مدیریت. موفق باشین

آرزو : 1391/06/08

سلام دوباره به فائزه خانم یه سوال دیگه خدمتت داشتم من درقزوین زندگی می کنم می خواستم بپرسم این فلش کارت های دی ال ام (برای تئوری های مدیریت ) بایدازکجا تهیه کنم ؟به سایتی که معرفی کردی رفتم ولی همش انگلیسی بودچیزی دستگیرم نشد به این شماره 222360606-021 تماس گرفتم شماره منزل بود میشه من راراهنمایی کنی؟اگه ازهزینه اش هم خبر داری بهم بگو
با شماره 66903547 تماس بگیرید

سارا : 1391/06/08

سلام فائزه جان.واقعا به خانوادت تبریک میگم به خاطر تربیت دختر خوب و فهمیده و دلسوزی مثل شما.از ته دل آرزوی موفقیت دارم واست عزیزم.میخواستم بدونم شما راجع به رشته مدیریت فناوری اطلاعات نظرت چیه؟در مورد این رشته چیزی شنیدی؟

الهام : 1391/06/09

سلام نکین جان از راهنماییت خیلی ممنونم خیلی بین دو راهی موندم اخه ریاضیم ضعیفه و منم مثل شما نمیتونم ریاضی بزنم بنابراین با این حساب نمیشه رتبه خوب بیارم اخه میخوام دانشکاه اصفهان قبول بشم

سارا امینی : 1391/06/09

سلام .معدل چه ترمی معدل موثر به حساب میاد؟

بهار : 1391/06/09

باسلام وخسته نباشید برای زبان 504 و کتاب عمومی مدرسان شریف وجزوه واژگان 10 سال کنکور شما رو گرفتم کافیه؟ کی از کتاب مدرسان شریف استفاده کنم فعلا دارم 504 رو روزی یه درس می خونم.البته می خوام کنارشم واژگان شما هم رو بخونم.

m : 1391/06/09

کتاب مبانی مدیریت بازرگانی که تو کارشناسی باید پاس بشه ایا از این کتاب سوالی میاد توارشد؟ اگه میاد من این ترم این درسو بردارم

سمیرا : 1391/06/10

سلام خانم مجدمی شدیدا به کمکتون نیازمندم به خاطر مشکلاتی تقریبا 1 ماه از برنامم عقب افتادم حالا دارم دوباره میخونم اما هرروز با استرس میگذره واسم نمیدونم چیکار کنم

فائزه مجدمی : 1391/06/10

به کلاه قرمزی عزیز: سلام! خوشحالم که میخوای کنکور ارشد بدی! نمیدونستم لیسانس داری کلاه قرمزی جان! اینکه دارید کتاب تافلو با "لایتنر" میخونید خیلی خوبه! با توجه به اینکه 504 رو هم تقریبا یه دور خوندید... کلا زیاد روی لغتای 504 تاکید نکنید. کتاب خیلی خوبی نیست. فقط 140تا لغت ازش توی 10 کنکور اخیر اومده! و اما تست زدن: اگر میخواید وقتی تست می زنید کارتون عالی باشه و درصداتون بالا باشن اول 1300 واژه منو بخونید بعد تست بزنید. راستی فایل 1300واژه الآن 10سال کنکور و 1540تا واژه ست. اگر نسخه قدیمیو دارید نسخه جدیدشو از حساب کاربریتون رایگان دانلود کنید. (بخش فایل های من) برای اینکه حس نکنید تست زدن دیر میشه، تا آخر تابستون هرچه قدر که از 1540 تونستید (با فراغ بال نه زحمت) بخونید و از مهر تست رو شروع کنید. (با جدید ترین کنکورایی که دارید) تستای کنکور قبل از سال 80 رو به هیچ وجه نزنید که اصلا سیستم کاملا متفاوتی دارن. برای درک مطلب سعی کنید انگلیسی رو به انگلیسی بفهمید و تا اونجا که ممکنه ترجمه نکنید. اگر توی متن فقط 2-3تا جمله رو متوجه نمیشید سخت نگیرید و رد بشید. اگر وقت آزادتون رو (یا رفت و آمد به دانشگاه و کلاس) listening گوش بدید بهتون خیلی خیلی کمک می کنه. کلا اگر شما لغت بخونید و listening گوش کنید برای تست زدن هیچ وقت دیر نیست. به امید خدا موفق باشید ..................................................... به خانم الی: ممنون عزیزم از لطفت! راستش من کلا این کتابارو ندیدم و کسی دم دستم نیس که ازش بپرسم (بهترین رتبه بچه هامون 109 بود!!!) با بقیه رتبه برتریا صحبت کردی؟ اونا کتابیو که خوندن تایید کنن بهتره تا من نظر بدم چون کتابارو ندیده ام! به امید خدا موفق باشی گلم! .............................................. به خانم الهام: سلام. عزیزم من نمیتونم نظری بدم چون اطلاعاتی در مورد صنایع ندارم. ولی برام عجیبه چرا میخوای از بازرگانی تغییر رشته بدی؟ پرسیدی "معایبش" رو برات بگم. این یعنی خودت به شدت مرددی. ببین حرف چه کسی باعث شده بخوای تغییر رشته بدی و اون شخص تا چه حد معتبره؟ جواب سوالا و تردیداتو استادای دانشگاه میتونن بدن من دیدگاهی ندارم. در هر صورت به امید خدا موفق باشی ......................................................... به خانم باران91 : سلام. امیدوارم دوستان جوابتون رو بدن. ولی از آدمایی که از در "اون موسسات" میان بیرون بهتر میتونید اینو بپرسید تا بچه های نت. به امید خدا موفق باشید ........................................ به خانم سارا: سلام عزیزم. من جواب شما رو تک تک میدم لازم نیست همه کامنتارو دنبال جوابتون بگردید! از اون 126تا لغت آخر 405 فقط 9تا توی کنکورای اخیر اومده(کنکورای سال 82 تا 91) من یه مجموعه لغت تهیه کردم از واژگان عمومی و تخصصی 10 سال کنکور مدیریت. (یه کامنت آبی بالاتر هست که توش مفصل توضیح دادم) اول اینو بخون بعد کتاب لغات ضروری تافل. چون 504 رو خوندی میگم مرورش کن که یادت نره. اما اگر نخونده بودی می گفتم اول اون 2تا بالایی رو بخون بعد اگر وقت شد 504 رو بخون. به امید خدا موفق باشی ................................... به خانم آرزو: خب خدا رو شکر که ادمین جواب شما رو داد. متشکرم ازش خیلی! نمیدونی وقتی آدم میاد میبینه حرفاش لینک شده و رنگی شده چه قدر خوشحال میشه! خسته نباشید. ................................................... به خانم سارا: سلام. ممنون لطف داری. یکی از استادای بسیار مطرح و مطلع ما می گفتن که مدیریت فناوری اطلاعات جزو رشته های رو به رشده که به زودی روی بورس می افته. ولی بچه های فناوری اطلاعات دانشگاه تهران از رشته شون راضی نبودن! می گفتن اونچه توی دانشگاه بهمون یاد میدن 30درصد کل اون چیزیه که باید بلد باشیم! فناوری اطلاعات به یک مهارت و دانش کامپیوتر خیلی بالا نیاز داره. این همه ی اون چیزی بود که در مورد فناوری اطلاعات شنیده ام. به امید خدا موفق باشی.......................................... به خانم امینی: سلام. اگر فارغ التحصیل نشدید و امسال کنکور میدید همین معدلی که الآن (تا پایان ترم پیش) کسب کردید. اگر فارغ التحصیل شدید هم معدل کلتون. ضریبی هم میخوره... اضافه میشه بهش. چه قدرشو نمیدونم سازمان سنجش فقط میدونه! ............................................... به خانم بهار: سلام عزیزم! این یک ماه اونقدر پای کامپیوتر نشستم که مریض شدم!!! (خیلی جدی نیستا... بیخیال) برای زبان کنکور واژگان من رو اول بخونید بعدش (یا همزمان باهاش) لغات ضروری تافل رو. آخر از همه اگر رسیدین 504 رو بخونید. نسخه جدید واژگانم رو اگر ندارید (10سال کنکور مدیریت) از حساب کاربریتون بخش "فایل های من" رایگان دانلود کنید. اصرار و پافشاری می کنم ترتیب لغت خوندنو اون شکلی رعایت کنید. (ترتیب اهمیتشون اینه) با جعبه لایتنر هم اگر بخونید که دیگه عالیه! کتاب مدرسان شریف رو ندیده ام... ولی همزمان با لغتای من میتونید کنکورا رو به ترتیب بزنید بیایید عقب... حیف که کتاب زبان تخصصی کلا سراغ ندارم! به امید خدا موفق باشید ........................................ به خانم m : مبانی مدیریت بازرگانی؟ رشته تون چیه گمرک؟ مبانی مدیریت که برای بچه های بازرگانی پایه ی همه درساست! چطور هنوز نخوندیدش؟ شاید رشته تون فرق می کنه... آره حتما بخونیدش ولی یه کلاس و یه کتاب کافی نیستا! رفتار سازمانی ، مدیریت منابع انسانی، تجزیه تحلیل و طراحی سیستم هم توی تست کنکور "تئوری های مدیریت" میاد که تو دانشگاه درسا و کلاساش جداست. ........................................ به خانم سمیرا: سلام. چه جالب پارسال دقیقا همین موقع این اتفاق برای منم افتاد! رتبه م هم که میدونی آخرش چند شد؟ آروم باش و بدون که اگر با آرامش بری سر جلسه ی کنکور و فقط 2 صفحه درس خونده باشی، نتیجه ی بهتری می گیری تا وقتی که هر درسی رو 50بار خونده باشی ولی با نگرانی و استرس بری سر جلسه. به امید خدا موفق باشی.

نگین : 1391/06/10

با سلام . به الهام جان . عزیزم اصفهان رو با رتبه 400 اموزش محور شبانه صنعتی اصفهان میارن در بدترین حالت. اگر با درس ریاضی امار مشکل دارین احتمالا پژوهش هم براتون مشکل باشه تا حدی! بنابراین من نظرم روی مدیریت هست و تمرکز بیشتر روی تئوری بازار اقتصاد. باقی دروس هم در حد متوسط بزنید ان شاء... قبولین. در این صورت دانشگاه اصفهان رو سال دیگه تا500 هم میشه اورد(آموزش محورش البته) موفق باشی دوست عزیز

کلاه قرمزی2 : 1391/06/10

سلام دوباره میکنم ... مجموعه لغات شما لغات vocab است یا لغات متن ریدینگ و گرامر هم شامل می شود؟ خیلی ها میکن متن سوالات ریدینگ رو بهتر میشه زد تا لغات vocab ... به نظرتون من رو زبان تخصصی کار کنم؟

m : 1391/06/11

نه رشتم بازرگانیه دانشگاه پیام نورم.پس از این درس تو کنکور میاد؟مبانی سازمانو نمیگم. مبانی مدیریت بازرگانی

هادی : 1391/06/11

من پارسه ثبت نام کردم مشاور یه برنامه برام چیده .از وقتی با اون برنامه میخونم حس درس خوندنم رفته. قبلش خودم آهسته و پیوسته میخوندم.آیا شما هم با برنامه پارسه پیش میرفتین؟من میخواستم ریاضی و آمار رو بی خیال شم ولی مشاور گفت مه نه باس بخونی.من کارمندم . ضمنا" من کارشناسیم مهندسی مکانیک بوده .یه خورده راهنماییم کن که بیشتر چه درسایی رو بخونم .آیا فقط جزوه های پارسه کافیه؟ من ریاضی و آمار نمیخوام بخونم لطفا یه برنامه برام بچین

mm : 1391/06/11

برای زبان چه کتاب تستی خوبه؟چهکتابی بخونم تا حداقل 70 بزنم؟

سعید حافظه : 1391/06/12

به آرزو : شماره DLM V رو اشتباه میگیرید که اینجوری میشه. اولش یه 2 اضافه میزنید. 021.22360606و 021.66903547 یکیش انقلاب و یکیش سعادت آباد.

الی : 1391/06/12

سلام بجه ها یکی درباره کتابهای سنجش تکمیلی که به درد بخور هست یا نه به من کمک کنه هیج کس بهم جواب حسابی نداد از همه برترین های کنکور که تو سایت مدیر هستن برسیدم هیجکس اطلاعی بهم نداد

الهام : 1391/06/12

متشکرم نکین جان از راهنماییت از شما هم ممنوونم فایزه جان

لادن : 1391/06/12

تبریک میگم . امروز 12 ام , قراره نتایج ارشد اعلام بشه اما تا این ساعت خبری نیست من مجدد به شما از طرف همه مدیران اینده :دی تبریک میگم و خسته نباشید بخاطر تلاشی که در راستای قبولی داشتین و وقتی برای ما کنکوری ها میدارین *-:

کلاه قرمزی 3 : 1391/06/12

سلام . تبریککککک من مجموعه لغات تتون رو تهیه کردم و خیلی ممنون بابت اینکه لغات رو تهیه کردید و دقیق روش کار کردید فرمودید من 1 مهر تست بزنم ..به نظرتون من لغات رو از سال 84 بخونم یا 91؟آخه برایه تست از مهر ازسال 84 میخاهم بزنم و کنکور هایه اخیر 89-90-91 رو میخاهم ببینم چقد پیشرفت داشتم و می تون بزنم و به همین دلیل برنامه ریختم روزی 20 لغت بخونم 2 ماهه تمومش میکنم درضمن دور 3 تافل رو می خونم که دقیق بره تو زهنم خیلی ممنون میشم نظرتون رو بگید برا برنامه ام و راهنمایی هایتا

سمیرا : 1391/06/12

سلام فائزه خانوم حدود 1 ماه به خاطر ماه رمضون عقب افتادم حالا هرچی میخونم نمیرسم به برنامه ای که میخوام چیکار کنم همش با استرس میخونم تازه بدتر از اون اینکه من از 32 واحدم 12تاشو این ترم برداشتم اما کلاساش جوریه که باید 3 روز در هفته برم دانشگاه دارم دیوونه میشم توروخدا بگو چیکار کنم

fatima : 1391/06/13

سلام خانم مجدمی تبریک میگم بابت موفقیتتون. سوال من راجع به تاثیر معدل هستش. اگه لطف کنید یه توضیح راجع بهش بدین ممنون میشم.

محمود : 1391/06/13

سلام کجا قبول شدین؟ چه گرایشی؟

فائزه مجدمی : 1391/06/13

به کلاه قرمزی عزیز: سلام. اول از همه ببخشید که جوابتون کمی دیر شد... مجموعه واژگان من تقریبا تمامی لغات عمومی و تخصصی سوالات و متون و گزینه ها رو در بر میگیره. در مورد تست عمومی یا تخصصی و اینکه کدومش آسون تره: ببینید تست لغت (10تا واژگان اول) نسبتا مشکله. چون لغت نهایت نداره و هرچی که بخونی باز هم لغت جدید میاد و بدتر اینکه متن سوال اونقدر کوتاهه که اگر معنی یه گزینه رو ندونی به سادگی نمیشه از متن به اون کوتاهی معنیشو حدس زد! اما تست تخصصی (3تا متن 5تا سوال) اگر توانایی و اعتماد به نفس درک مطلب داشته باشید نسبتا آسون تره (آدم اگر حتی چند تا جمله رو هم درک نکنه از کل متن یه چیزایی دستگیرش میشه) اما به خاطر طولانی بودن متنهاش وقت گیره (من سر کنکور از 3 ساعت یکساعت و ربع وقتمو روی زبان گذاشتم) از طرفی جوابها گاهی استنباطی هستن و شما توی کلید سازمان سنجش می بینید که در کمال تعجب گزینه ای رو علامت زده که شما قبول ندارید و هیچ جوری هم قبول نمی کنید (استنباطیه و به نظر آدما بستگی داره که از متن چی رو درک کنن) بعلاوه متن کلا ساده نیست چون گاهی عناصر جمله جابجا میشن و جملات حالت محاوره به خودشون میگیرن! اینا نکات مثبت و منفی متون تخصصی کنکوره، عمومی رو هم که اولش خدمتتون گفتم.... حالا این سوال که پرسیدید به نظر من روی تخصصی کار کنید یا نه. ببینید شما که منابع لغات عمومی رو خوندید و مجموعه واژگان منو دارید میخونید حتما باید روی تخصصی هم کار کنید حیفه بخواید کنارش بذارید. (اما باید مواظب باشید سر کنکور وقت کم نیارید! من خودم به خاطر زبان ریاضی آمارو نرسیدم بزنم و سفید گذاشتم) به خصوص در درک مطلب سعی کنید متن رو به جای اینکه ترجمه کنید، به انگلیسی بفهمید. اگر وقت دارید برای زبان listening هم گوش بدید خیلی کمکتون می کنه... و اما اینکه لغتا رو از 84 بخونید یا 91. عجیبه شما اگر لغاتو تازه گرفتید باید 82 و 83 رو هم داشته باشید! (فایل 25صفحه ای نیست؟) اگر نه از بخش فایل های من دوباره دانلودش کنید. در مورد خوندش هم بگم که چاره ای ندارید جز اینکه از سال 91 بخونید برید عقب. چون من از 91 شروع کردم به لغت در آوردن و لغتای تکراری توش نذاشتم (هرچی می رسیم به آخر لغت جدید کمتر می شد تا جایی که کنکور آخری ها کمتر از 100تا لغت جدید داشتن.) اگر از 84 یا 82 شروع کنید به لغت خوندن و بخواید تست بزنید با کلی لغت جدید مواجه می‌شید! (البته در هر صورت سر کنکور هم به لغت جدید مواجه می‌شید ها) کنکورای 91 تا 83 از نظر سبک سوالا با هم فرقی ندارن و من واقعا نمیتونم بگم محک زدن با کنکورای جدیدتر کار مفید تریه. فرقی ندارن... به نظرم از همون 91 شروع کنید و به عقب برید همزمان تستشو هم بزنید بهتره.... سوال آخرتون: اگر بخواید روزی 20 تا لغت جدید بخونید سختتون نیست؟ 20تا لغت (غیر هم خانواده) خیلی زیاده ها! اگر حافظه تون خوبه که خب خدا رو شکر اما اگر امتحان کردید دیدی نمیشه بدونید که مشکل از شما نیست. 20 تا لغت زیاده به نظرم... باز هم امتحان کنید به امید خدا که بتونید. …………………………………. به m : نمیدونم من سراسری بودم. ببینید سر فصل درساش چیه و اینکه با سر فصلای مبحث تئوری مدیریت کنکور همخوانی داره یا نه؟ ............................................ به آقای هادی: فکر میکنم مصاحبه مو نخوندید. بخونید و ببینید که توش ثابت کردم چرا باید ریاضی آمارو کنار گذاشت. من خودمم ریاضی آمار سفید دادم! اما با توجه به اینکه شما از یه رشته دیگه هستین، و با درسای تخصصی مدیریت آشنا نیستین، اولین پیشنهاد من (برای کسانی مثل شما) زبان و ریاضیه (که قبلا خوندید و یه پیش زمینه ای دارید) باز هم خودتون میدونید ولی بقیه درسا رو باید از صفر بخونید. جزوه های پارسه رو ندیده ام. (می خواستم بگم از آقای صالحی که با پارسه پیش رفته اند بپرسید که خب... دیدم از اونجا اومدید) ولی برای کسی که رشته ی کارشناسی متفاوت داره، یک جزوه به هیچ وجه کافی نیست! با نظرم حد اقل شما باید پژوهش در عملیات و مدیریت مالی رو کلاس برید... بازاریابی درس ساده ایه و کتابای مدیریت بازاریابی 3استاد و بازاریابی مناجاتی براش کافیه. کتابای اقتصاد خرد و کلان نظری (کتابای درس و تست نه 2000 تست) برای اقتصاد خوبه. برای زبان مجموعه واژگان عمومی و تخصصی 10 سال کنکور مدیریت بعد کتاب لغات ضروری تافل. برای تئوری اگر بتونید با فلش کارتای DLM بخونید خیلی خوبه. و اما برنامه ریزی... ببینید شما از اول بدون برنامی ریزی می خوندید و راضی بودید از پیشرفت کار. بعد که دادید براتون برنامه ریختن کار پیش نرفت. (منم برای خودم برنامه ریزی کردم اما عمل نکردم و گذاشتمش کنار.) اینه که بهتون پیشنهاد می کنم زیاد روی برنامه دقیق نشید. یه برنامه کلی در نظر بگیرید (که مثلا تا آذر ماه تمام کتابا رو یک روز کامل بخونم و تست بزنم و یاد بگیرم) بعد اونو خورد کنید (که روزی چند صفحه از کدوم کتاب باید بخونم) در نهایت از آذر به بعد مرور کنید و تست زدن رو بیشتر کنید. (از اول با درس خوندن تست هم بزنید که تست جزئی از فرآیند یادگیریه! بقیه صحبتها رو هم توی مصاحبه م گفته م . باز هم سوالی بود در خدمتم . ......................................................... به mm : متاسفانه برای تست زبان، به جز تست کنکور چیز دیگه ای استفاده نکردم که بتونم بهتون معرفی کنم. شما که میخواید روی زبان سرمایه گذاری کنید و بالای 70 بزنید باید لغتتون رو فوق العاده قوی کنید! اگر 504 و لغات ضروری تافل رو خوندید مجموعه لغات عمومی و تخصصی کنکور رو بخونید. اگر اون کتابا رو نخوندید هم اول لغات کنکور رو بخونید. به امید خدا با کمک جعبه لایتنر و گوش دادن listening بهترین نتیجه رو می گیرید. فقط تست کنکورای سال 80 به قبل رو نزنید چون کلا سیستم متفاوتی دارن. .................................................... به خانم الی: عزیزم اگر هیچ کس از کتابای سنجش تکمیلی استفاده نکرده لابد خیلی خوب نبودن دیگه!!! کتابی که مفید باشه مدام بچه ها به هم معرفی می کنن معروف میشه. ....................................................... به خانم لادن: سلام. ممنونم عزیزم! تشکر لازم نیست من اصلا برای همین اینجام! ان شاء الله سال دیگه شما همین نقشو برای بقیه دوستان ایفا کنید. به امید خدا موفق باشید ................................................ به خانم سمیرا: سلام. جواب قبلی منو به کامنتتون خوندید؟ منم پارسال این موقع دقیقا مثل شما 12 واحد و سه روز در هفته کلاس داشتم. جواب قبلیمو هم دوباره بخونید. گفته ها رو مختصر اونجا گفتم براتون. به امید خدا موفق باشید ............................................... به خانم فاطیما: سلام .متشکرم. مصاحبه مو خوندید؟ توش در مورد تاثیر معدل کامل توضیح دادم. موفق باشید

کلاه قرمزی4 : 1391/06/13

مرسی و تبریک بابت قبولییییی شما گفتید از پاییز تست بزنم ..آخه زمان فعلها رو میخام بخونم که طرز ترجمه کردنشو یاد بگیرم آخه می لنگم بعد تست بزنم 1-به نظرتون روزی چند تا از لغات شما بخونم؟ شما چند تا می خونید 2- تستارو از سال 91 بزنم یا 84؟رشته هایه اقتصاد و مدیریت اجرایی هم بزنم؟آخه تو کتاب اشراقی داره 3- تستایه گرامرو بزنم؟

مونا : 1391/06/14

راستی کجا قبول شدیددددددددددددد؟؟؟

فاطمه : 1391/06/14

سلام. کتاب 2000 تست واسه اقتصاد خوب نیست؟!! ما یه کتاب درس داشتیم که خود محسن نظری گفته بود بگیریم،واسه تست هم 2000 تست رو گرفتم، خوب نیست؟ افسرده شدم که. من ترم 7 مدیریت صنعتی دانشگاه تهرانم، واسه ارشد میخوام بازرگانی برم.

بهار : 1391/06/14

سلام فائزه خانم درست میگن منم که تغییر رشته ای هستم فصل اول اقتصاد خرد رو که خوندم خیلی راحته ولی یهو اومده گفته توی صحیح غلطا که در تابع عرضه Qx=-50+%5Px حداقل قیمت قابل قبول برای شروع تولید 100 است. خوب این 100 چه جور بدست اومد؟ کجا گفته فرمول بدست آوردنش رو؟ یا گفته به فلان نکته دمراجعه کنید درصورتیکه اصلا نکته ها وشکل ها رو شماره گذاری نکرده وباید خودت از رو بخشا بفهمی! منم ازش زده شدم ورفتم فصل بعد؟ تو رو "خدا" بگین چیکار کنم؟ راسی ممنون که با خستگی لطف می کنید وبازم پشت سیستم میشینید وجواب مارو میدین؟ ممنون.

amin : 1391/06/14

سلام.ببخشید من مجدد سوال میپرسم.من متاسفانه قبل از مشورت با شما در ارتباط با زبان کتاب 504 تهیه کرده بودم و خب الانم یه جورایی محکوم به خوندشم.واژگان شما هم تهیه کردم. حالا من 3تاا سوال دارم اگه میشه راهنماییم کنید 1) حالا که کتاب 504 گرفتم،خوندن لغات اصلیش کافیه؟ ( یعنی همون 12تا لغت تو هر درس) 2)بعد از خودن لغات 504 و لغات شما که با برنامه و وقتیکه دارم تا اواسط آبان طول میکشه،چیکار کنم؟؟!!! شروع کنم به تست زدن یا منابع دیگه ای واسه زبان معرفی میکنید؟(اگه منابعی معرفی میکنید لطفاً اسمشم بگید) 3) خانوم مجدمی من گرامرم خیلی ضعیفه؟!! بذارم کنار یا بخونم؟ من هیچ منبعی واسه گرامر نمیدونم؟اگه راهی هست که حتی 2تا از 5تا تست گرامرم بشه زد بهم بگید.ممنون مرسی

nazanin به بهار : 1391/06/14

نگران نباش و زده نشو منم این طور بودم نگران نباش همه این طورن .کتاب نظری کامل توضیح نداده بعضی مباحثو .حالا این فصل اسونه فصل 2 به بعدش سخته .. چون اولین باره می خونی سخته فقط توضیحات درسو بفهم و تستایی که بلدیو بزن و اونایی بلد نیستی رو بزار وقتی که خرد وکلان رو1 دور خوندی از رو 2000 تست بزن اونجا می فهمی مدل حل این سوالها چه طوره.. این سوالاتشم مفهومی و نرکیبی است و تو کتاب 2000 تست شون قشنگ این سوالارو داره و توضیح داده و 1 مقدار تست بزنی میفهمی چی به چیه. از رتیه 24 بازرگانی هم 70 زدن اقتصادو می تونی مشورت کنی باهاشون

غزل : 1391/06/15

سلام. ببخشید برای تئوری ها دی ال ام رو بگیرم بهتره یا کتابارو بخونم؟! میشه قیمت دی ال ام تئوری ها رو بگین؟ممنونم

zoha : 1391/06/15

سلام و تبریک فراوان این ترم 13 واحد میخوام بردارم بنظرتون مدیریت استراتژیک بردارم کمک به تئوری میکنه؟ من 504 رو خوندم اوایل تافلم لغات خوب یادم میمونه ولی درک مطلبم ضعیفه بنظرتون بخش سوالات درک مطلب رها کنم؟یا حداقل تخصصی زو بزنم؟میخوام درصد زبانم40-50 باشه! البته اگه سوالا مث امسال سخت باشه!کلا درمورد زبان راهنماییم کنید لطفا!

علی صالحی : 1391/06/15

سلام خانم مجدمی حتما دانشگاه تهران قبول شدید منم بهتون تبریک میگم امیدوارم همیشه موفق باشید

فائزه مجدمی : 1391/06/15

به آقای محمود: سلام. بازاریابی تهران ............................... به کلاه قرمزی عزیز: سلام. من لغت چندانی نمیخونم الان (که بگم چند تا) شما که با جعبه لایتنر میخونید همون روزی 20تا رو شروع کنید اگر دیدید برگه های برگشتی (که فراموش شده اند) زیاد بودن، تعداد ورودیا رو کمتر کنید. سوال دومتون: با توجه به اینکه ترتیب لغت در آوردنم از 90 و 91 بوده، اول این دو تا رو بخونید و تستاشو بزنید بعد برید به سال های قبل تر. سوالای 82 سبکشون کمی متفاوته. سوالای قدیمی تر هم دگرگون شده اند و ربطی به کنکور ما ندارن. سوالای اجرایی و اقتصادو ندیده ام! اگر فرم کلی شون همینه و وقت دارید میتونید خودتونو باهاشون محک بزنید ولی زیاد روشون تاکید نکنید به هر حال مال رشته ما که نیستن... تستای گرامرو هم بزنید چرا که نه؟ نمیدونم کتابی که دم دستتونه کامل توضیح داده یا نه. ولی گرامر پیش دانشگاهی معمولا زیاد سوال ازش میاد. بعلاوه مبحث مجهول (توی دبیرستان داشتیم) هم گاهی سوال بوده. شما اول نکات گرامری سوالای کنکورو یاد بگیرید بعد برید از کتابای دبیرستان (یا کتاب کنکورای کارشناسی. مثلا زبان استادی) نکات مشابهش رو مفصل تر بخونید. ببینید من کتابای کنکور زبان مدیریت رو ندیده ام. همین اشراقی که گفتید. اگر گرامرو خوب توضیح داده میتونه منبع خوبی باشه. گوش دادن به انگلیسی هم برای درک گرامر خیلی کمک می کنه. به امید خدا موفق باشید .......................................... به مونای عزیزم: کم پیداییییییی! بازاریابی تهران .......................................... به فاطمه جان: سلام. کی گفته 2000تست خوب نیست؟ من استفاده نکرده ام ولی نگفتم خوب نیست! وقت دارید روش کار کنید چرا که نه؟ من فقط درس و تستو کار کردم و دیدم که نکاتش سوالای کنکورو پوشش داده. ولی 2000تستم کسی ناراضی نبوده! دو هفته دیگه میام می بینمت افسرده نشو خانووووم! ................................... به بهار عزیزم: سلام. بله اقتصاد نظری یه کم شلختگی داره. یه چیزیو سوال کرده که نکته ش تو فصل بعده و اینا... (همین نکته ای که مطرح کردید در مورد تابع عرضه) صحیح و غلطاشو هم که من رسما براشون موتور سوزوندم!!! کار درستی کردید. نکاتی که براتون مجهول مونده رو بیخیال بشید برید فصل بعد. روی صحیح غلطاش هم سخت نگیرید. ولی روی سوالای کنکور انتهای فصل (سال 80 به بعد) دقیق بشید. ببینید سوالای قدیمی تر (70 و ...) خیلی محاسباتی هستن اما سوالای جدیدتر کاملا مفهومی مطرح میشن و شاید فقط 2-3 تاشون حل کردنی باشن. در مورد من و جواب دادن به شما عرض کنم که اینکه چیزی نیست! من از دو هفته بعد توی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران حضورا در خدمتم. .......................................... به آقای امین: سلام. خواهش می کنم. تا هر وقت سوال داشته باشید هستم در خدمت. وااای باورم نمیشه شما به خاطر چی خودتونو محکوم به خوندن اون کتاب کردید؟؟!!؟؟! از اون 504تا توی 10سال کنکور کمتر از 130تا اومده (که اونم توی مجموعه واژگانم هست) بازم اگر اصرار دارید بخونید بله هر فصل 12تا لغت اصلیش کافیه. تستاشو هم بزنید که با معنی لغات و کاربردشون آشنا بشید (اگر اونجا لغت جدید دیدید نمیخواد حفظ کنید) مجموعه واژگان منو هم هر کنکوری که میخونید تست کنکورو بزنید. (چون بالاخره باید یه جایی لغت رو توی جمله ببینید که بتونید باهاش کاملا آشنا بشید) راستی اگر مجموعه لغت (10سال کنکور 91 تا 82) رو ندارید از حساب کاربریتون دانلود کنید (بخش فایل های من) بنده معتقدم بعد از مجموعه واژگانم بهتره برید سراغ کتاب لغات ضروری تافل. گرامرتون خوب نیست؟ گرامر دبیرستان و پیش دانشگاهی رو بخونید. به خصوص گرامر پیش دانشگاهی معمولا ازش سوال زیاد میاد. (اما برای آشنایی با اصول، اول نیم نگاهی هم به گرامرای دبیرستان بکنید) کتاب زبان عمومی آرمان اشراقی هم حتما نکات گرامر کنکورو پوشش داده اما چون من تا حالا ندیده امش نمی دونم چه قدر نکاتو کاربردی و قابل درک گفته... آقای امین شما در مورد زبان با سختی و مرارت و غصه ی فراوانی حرف می زنید! من از همون اول هم خدمتتون گفتم که اگر اذیتتون می کنه بذاریدش کنار کلا (و اگر نه بخونیدش و با تست زبان کنکور همون کاری رو بکنید که امریکا با هیروشیما کرد!) مهارت زبان انگلیسی یه برگ برنده ی دائمی توی زندگی تحصیلی و کاری آدمه. اما با توجه به محدودیت زمان، ما گاهی از یه برگ برنده می گذریم... انتخاب با خودتونه ولی خواهش می کنم حالا که میخواید بخونیدش یه کم خودباوری بیشتری داشته باشید. من سر زبان کنکور، کلمه اول متن گرامرو نفهمیدم. تا آخر متن هم 50بار تکرار شده بود این کلمه! اما من گفتم عیبی نداره متنو میخونم و معنیشو حدس می زنم! توی متون تخصصیش هم یه جا سه تا جمله پشت سر همو نفهمیدم. اما جا نزدم! و از شما که تا آبان ماه هزار و خورده ای لغت یاد می گیرید هم انتظار دارم همینطوری باشید! به امید خدا موفق باشید. ....................................... به خانم نازنین: جمله آخرتون یه جوری بود... شما به ظرافت های رفتاری یک مدیر آشنا هستین؟ ......................................... به خانم غزل: سلام. اگر رشته تون مدیریت بوده فلش کارت DLM میتونه براتون مفید باشه. من خوندم و راضی بودم. خوندن و مرور فلش کارتا 3 ماه روزی 2 ساعت وقتتون رو میگیره. بعلاوه قیمتش هم 49 هزار تومنه که خب، بسیار بالاست! ببینید بعضیا با تکنیک لایتنر و درس خوندن فلش کارتی راحت نیستن و نتونستن نتیجه بگیرن. اما تجربه من موفق بوده. بازم سوالی هست در خدمتم. به امید خدا موفق باشید.

mm : 1391/06/16

سلام مترادف متضاد تو کنکور زبان میاد؟

بهار : 1391/06/16

سلام ممنونم از پاسخگویی ودلسوزیتون پس خوش به حال اونایی که تهران هستن برای بازاریابی وتئوری مدیریت چه تستایی زدین؟

الی : 1391/06/16

سلام بهتون تبریک میگم.میخواستم بدونم کنکور ارشد تو درس زبان که 10 تا سوال اول لغت هستش، لغت ها فقط از زبان عمومی میاد یا زبان تخصصی هم میاد؟ زبانم درحد بالایی نیس. میخوام دولتی شرکت کنم تو هیچ درسی جز زبان ضعف ندارم. نمیدونم چرا اصلا حوصله حفظ لغات کتاب 504 و ندارم بنظرم وقت گیره و شاید هم اصلا ازش سوال نیاد دوستام که امسال داده بودن میگفتن که رو 504 وقت گذاشتن و به دردشون نخورد. شاید بهتر باشه اون وقت و رو درس دیگه یا رو زبان تخصصی که لغاتش به اندازه ی زبان عمومی گسترده نیس بزارم. نظر شما چیه؟ در کل چن سوال از زبان عمومی و چن سوال از زبان تخصصی میاد؟ گرامرارو جواب نمیدم. میخام حدود 30 درصد بزنم. کلا زبان عمومی و تخصصی رو چطور بخونم؟ یا چه منبعی بهتره؟ ببخشین سوال زیاد شد خیلی ممنون میشم از راهنمایی کاملتون

amin : 1391/06/17

خانوم مجدمی واقعا ممنون از وقتی که گذاشتید.پس من بعد از 504 و لغات شما کتاب لغات ضروری تافل رو میگیرم. بله متاسفانه با دیدن درصد زبان رتبه های برتر کنکور (البته به جز شما و یعضی از دوستان دیگه) خیلی نا امید شدم و خیلی اعتماد به نفسی نسبت به این درس ندارم.ولی به قول خودتون حالا که تصمیم به خوندش گرفتم باید با انرژی مثبت بخونم.توکل به خدا.مرسی خیلی خیلی ممنون از راهنماییتون.به امید موفقیت همه کسانیکه واقعا دارن تلاش میکنن.

elnaz : 1391/06/17

سلام خانم مجدمی بهتون تبریک میگم.مطمینم راهنماییای شما میتونه به من خیلی کمک کنه.من دانشجوی ترم 5 مدیریت دولتی هستم چندین بار خواستم تغییر رشته بدم به بازرگانی .بنظرتون آینده شغلی کدوم رشته بهتره با در نظر گرفتن اینکه من خیلی به کارای اداری علاقه ندارم؟ خیلی ممنون میشم راهنماییم کنید

فائزه مجدمی : 1391/06/17

به zohaی عزیز: سلام. متشکر! گویا از مدیریت استراتژیک هم یکی دو تا سوال میاد. اما به این هم بستگی داره که استادتون از چه منبعی استفاده کنه... ما استادمون جزوه گفت، خوب بود در کل. این ترم سر کلاس پژوهش3 هم بشینی خوبه (ما بازرگانیا نمیخونیمش اما توی کنکور میاد!!!) برای زبان روی درک مطلب هم اگر کار کنی خوبه (ولی سر جلسه کنکور زدنشون وقت گیره) برای درک مطلب سعی کن انگلیسی رو به انگلیسی بفهمی و کمتر ترجمه کنی. (مگر برای جمله های طولانی و سخت) اگر وقتای رفت و آمد به دانشگاهو listening گوش کنی خیلی خیلی کمکت می کنه (هم برای درک مطلب هم مرور لغات هم درک گرامر) اگر میخوای گرامرو بیخیال بشی باشه، اما اگر روی نکات گرامری کنکورای قبل مسلط بشی (+گرامر پیش دانشگاهی) مطمئن باش میتونی از اون 5تا سوال نتیجه خوبی بگیری! راستی مجموعه واژگان عمومی و تخصصی 10سال کنکور مدیریت رو دیدی؟ خودم تهیه کردم. (از بس به بچه ها گفتم برای زبان، واژگان 10تا کنکور اخیرو بخونن، مسئول سایت بهم پیشنهاد کرد که خودم این لغات رو جمع آوری کنم و بذاریم روی سایت) به امید خدا موفق باشی عزیزم ...................................... به آقای صالحی: سلام جناب صالحی. خیلی متشکرم از لطفتون. خوشحالم که می بینم کامنت های شما هم حسابی شلوغه. با استعدادی که توی جلب اعتماد و دوستی دیگران دارید، به امید خدا به زودی یک مدیر موفق خواهید بود. بله من همون انتخاب اولمو قبول شدم: بازاریابی دانشگاه تهران. اما وقتی که توی سایت مدیر، رفتم به صفحه ی اظهار نظر در مورد نتایج، دیدم که خیلیا از نتیجه شون راضی نبودن... این شد که دلم نیومد خیلی شلوغش کنم. ولی توی کامنتای خودم هر کی پرسید بهش گفتم. باز هم متشکرم از تبریکتون. امیدوارم که شما هم همیشه پیروز میدان های سخت باشید (یادمه یه جا توی کامنتام که میخواستم به شما اشاره کنم، گفتم آقای صالحی هم پژوهش و بازاریابی رو به قصد کشت زدند!) به امید خدا موفقیت در کنکور، کوچکترین دستاورد زندگیتون باشه. .......................................... به mm عزیز: سلام. متضاد نه اما مترادف یه جورایی آره... ببین یه کلمه (ی نسبتا نا آشنا) رو توی متن علامت می زنه، توی سوالا می پرسه کلمه ی علامت گذاری شده یعنی چی؟ بعد 4تا گزینه داره که معمولا عبارت یا حتی جمله هستن (گزینه ها یک کلمه ای نیستن، طولانین) و ما باید از منظوری که متن داشته بفهمیم این کلمه چه مفهومی داره (نسبتا درک مطلبیه، لغت دونستن نیست) اگر اینو پرسیدی که بدونی از کتاب لغات ضروری تافل مترادفا رو بخونی یا نه، باید بگم بله دوست عزیز. بخون اما زیاد به مترادف بودنشون توجه نکن که ترادفش توی کنکور بدردت نمی خوره (اما خود لغت ممکنه بدرد بخوره) بعلاوه همون کلمات ظاهرا مترادفو اگر توی یه لغت نامه چک کنی میبینی همچین کاملا مترادف هم نیستن.... این که شما گاهی سوال زبان می پرسی منو به آینده زبان انگلیسیت امیدوار می کنه! به امید خدا که موفق باشی! ..................................... به خانم بهار: تشکر لازم نیست من اصلا برای همین اینجام! ان شاء الله سال دیگه شما همین نقشو برای بقیه دوستان ایفا کنی عزیزم! اگر ساکن تهران هستی بیای دانشگاه در خدمتم. و اما سوالات... برای تئوری فقط تست کنکور 80 تا 89 رو زدم. بازاریابی هم کتابی نداشتم اما تست کنکورا رو که می زدم دیدم پاسخ تشریحیا خیلی مفیده! مثلا یه ماتریس بود که یه سال بالاشو سوال داده بودن، چند سال بعد پایینش سوال بود! کلا بقیه هم میگن توی این درس سوالای مشابه و تکراری زیاد میاد. به امید خدا با خوندن بازاریابی مناجاتی بتونی بهترین نتیجه رو بگیری گلم! ......................................... به خانم الی: سلام متشکرم. اون 10تا واژگان عمومیه اما اصلا ساده نیست! بعدش 5تا گرامره که بازم عمومی به حساب میاد. (اگر میتونید حداقل گرامر پیش دانشگاهیو براش بخونید) بعد 3تا متنه که هر کدوم 5تا سوال داره (درک مطلب) این متون تا حدودی تخصصی هستن (اما لغات تخصصی بغرنج و خاصی توشون بکار نرفته) صرفا موضوعشون به مدیریت نزدیکه. درک مطلب خیلی "مهارت" میخواد و تستش سر جلسه کنکور خیلی وقت گیره. (متون طولانی هستن) خلاصه فکر نکنید چون زبان تخصصی دایره لغاتش محدود تره، ساده تره. اینطور نیست. گفتید چطوره تخصصی رو بزنم و گرامرو نزنم، راستش بنده معتقدم که زبان یه مجموعه بهم پیوسته ست. کسی که لغت و گرامر ندونه متن ها رو هم نمیتونه درک کنه. میتونه؟ شما اگر کنکور آزمایشی میدین و درصداتون و رتبه تون خوبه، پیشنهاد می کنم زبان رو بذارین کنار. اما اگر سر جلسه وقت کم نمیارید و الآن هم وقت زبان خوندن دارید، و اصرار دارید بخونید (که کاملا اصرارتون به جاست چون مهارت زبان انگلیسی در همیشه ی تحصیل و کار بدرد آدم می خوره) با 2تا منبع میتونین شروع کنین: مجموعه واژگان زبان عمومی و تخصصی 10سال کنکور مدیریت (تالیف شخص بنده!) و لغات ضروری تافل. در مورد کتاب 504 و غیر کاربردی بودن لغاتش کاااااملا حق با شماست! توی مصاحبه م در مورد زبان مفصل توضیح دادم. بازم سوالی بود در خدمتم. به امید خدا که موفق باشین ............................................... به آقای امین: تشکر لازم نیست من اصلا برای همین اینجام! ان شاء الله سال دیگه شما همین نقشو برای بقیه دوستان ایفا کنید. اگر در مورد کتاب 504 حرف من فایده نداشت، به کامنت بالایی (که خانوم الی نوشته اند) توجه کنید. به امید خدا موفقیت در کنکور کوچکترین دستاورد زندگیتون باشه. ............................................... به خانم الناز: سلام عزیزم! متشکرم. خب... بازرگانی که واضحه بازار کارش گستردگی و تنوع بی نظیری داره! اما اینکه شما چند بار میخواستید تغییر رشته بدید و ندادید... چرا؟ قبلش چرا دولتی رو انتخاب کردید؟ حالا تحت تاثیر چه موضوعی (یا حرف چه کسی) به بازرگانی گرایش پیدا کردید؟ این سوالا رو به خودتون جواب بدید تا راه پیش چشمتون روشن تر بشه. به امید خدا موفق باشین.

فریدی : 1391/06/18

سلام خانم مجدمی نبریکک بابت قبولی توننن ..من مدیریت صنعتی دانشگاه شهید بهشتی خوندم و رتبه 1 بازرگانی امسال خانم شانی بابا پیرزاده دانشگاه ما بودن ودرصداشونم : زبان 31 تئوری 49 ریاضی و اقتصاد 56 پژوهش 76 مالی 43 و بازاریابی 70 حال شما چرا فک می کنید ریاضی ارزش نداره بزنیم تو کنکور؟/ خوب اگه گفته شما صحت داشت رتبه 1 با درصد 55ریاضی رتبه 1 نمی شدن پس میشه نتیجه گرفت طبق درصدا رتبه 1تا 3 همین ریاضی بوده که رتبه 1 شون نکردههههه هر کدوم از درسایی که تو مدیریت بچه ها کم میزنن و میانگینشون پایینه رو بالا بزنی رتبتو می ترکونه حال میخاد از 3 درس ریاضی یا زبان یا تحقیق در عملیات باشه ..باقی درسها هم که تیوری و اقتصاد و بازاریابی و مالی رو هم پایین بزنی از قافله عقب می مونی

فائزه مجدمی : 1391/06/18

سلام. متشکرم. خوشبختم. من نگفتم ریاضی ارزش زدن نداره، بلکه با عدد و محاسبه ثابت کردم که اگر میخواید توی کنکور درسی رو نزنید، بهترین گزینه ریاضیه. شما جلوی اظهار نظر شخصی میتونید وایسید اما جلوی عدد و محاسبه که نمیتونید! میتونید؟ توی سایت هم کارنامه رتبه 3 موجوده. ریاضی فقط 14 درصد زده اند ایشون. (نقیض حرف جنابتان) از طرفی با حساب شما و طبق گفته ی شما منی که ریاضی سفید دادم غیر ممکن بود بتونم رتبه تک رقمی بیارم. کماکان شما، جلوی همه ی اظهار نظر های نقلی و تجربه ی اینکه بنده اینجوری خانم فلانی اونجوری و ... میتونید وایسید، اما جلوی عدد و رقم که نمیتونید! میتونید؟

mm : 1391/06/18

تشکر از جوابتووووون.از صمیم قلب تبریک میگم وامیدورام سال اینده جای شما باشم

sara : 1391/06/18

سلام فائزه جان!میخواستم بهتون تبریک بگم!و بپرسم که بین گرایش بازاریابی و بازاریابی بین الملل چه تفاوتی هست؟و اولویت با کدومه؟ممنون از راهنمایی هاتون.ایشالا همیشه موفق باشین

rodabe : 1391/06/18

سلام بهتون تبریک میگم.ازمصاحبه تون خوشم اومد.لیسانس زیست هستم.از اول تابستان پزوهش و زبان مطالعه کردم البته خیلی کم.چون مردد بودم واسه مدیریت بخونم ریاضی ام بد نیست.اما باد یدن درس های مالی پزوهش نه به خاطر یادگیری یه جورایی درسا برام خشن و غریبه است.نمیدونم چه تصمیمی بگیرم.از اول مهر به طو ر جدی بخونم و در ازمون پارسه شرکت کنم.در درس پزوهش یکی از دوستام کمکم میکنه. میتونم سراسری قبول شم

m : 1391/06/18

از الان شروع کردن دیره؟؟؟؟؟ یه سوال دیگه شما سهمیه داشتین؟یابدون سهمیه؟

رضا : 1391/06/18

سلام خانم فائزه بهتون تبریک می گوییم. من دانشجوی مدیریت بازرگانی هستم .می خواستم بپرسم که از چه منابعی برای بازرگانی استفاده کنم ودر آمون های آزمایشی شرکت کنم یا نه. ازراهنمایی شما تشکر می کنم.

بهزاد : 1391/06/18

درود بر شما خانم مجدمی.ضمن عرض تبریک و ارزوی موفقیت برای شما در همه مراحل زندگیتون. من مدیریت بازرگانی گرایش مالی اموزش محور پیام نور تهران قبول شدم ولی راضی نیستم معدلم 13/17 .مخواستم دوباره کنکور بدم ولی یه کار خوب بهم پیشنهاد شده سر دو راهی قرار گرفتم نمیدونم چکار کنم عاشق درسم توی این وضعیت اقتصادی کشور کار گیرم اومده نمیدونم بخونم واسه سال بعد یا برم سر کار.میشه یه راهنمایی بدین؟ممنون میشم

سمانه : 1391/06/18

بنام خدا سلام تبریک فراوان برا موفقیتتون.انشا... در همه مراحل زندگیتون موفق باشین. خانوم مجدمی من تا چند روز قبل در گیر مسایل پروژه ام بودم.به لطف خدا معدل کلم تایید شد.من رشته مدیریت دولتی خوندم در دانشگاه پیام نور لاهیجان با معدل 16/05.این هفت ترم خیلی سختی کشیدم،نمیخوام سرتونو درد بییارم ولی تویه این دله من خیلی از دانشگاهمون حرف است.یه آرزویه بزرگ دارم اونم درس خوندن در دانشگاه گیلان است.به خاطره خانوادم نمیتونم خارج از استان برم.دانشگاه گیلان برای ارشد بازرگانی و صنعتی داره.من تصمیمه خودمو گرفتم،انشاا..میخوام بازرگانی رو ادامه بدم.این خلاصه حرفایه دلم بود. تویه این فرصت باقی مانده چه کنم خانومه مجدمی؟دروس حل کردنی مثله ریاضی و تحقیق در عملیات رو خیلی دوست دارم.از طرفی شرایط خانوادم طوریه که نمیتونن شهریه ثبت نام این موسسه هایه ارشد رو بدن.فقط تا حدی که کتابا رو بخرم و خودم با یاری خداوند شروع به خوندن کنم.یه دنیا شرمنده با حرفام خستتون کردم. الان شروع کردن دیر نیست؟برا روزانه دانشگاه گیلان باید رتبه ام زیر 250بیاید.معدلم چقدر تاثیر داره؟ شما خانوم موفقی هستید لطفا منو راهنمایی کنید. یه دنیا ممنون.تنها کاری که از دسته من بر مییاد اینه که برا عاقبت بخیری شما دعا کنم.سپاسگزارم.

zoha : 1391/06/19

lممنون فائزه خانم! نکات گرامری کنکورای قبلو تو کتاب اشراقی هست یا باید تو پاسخ تشریحی تستا پیداش کرد؟ اگه از اشراقی برای تخصصی استفاده کنم کمکم میکنه؟ بدون اینکه از پادکستا استفاده کنم؟ پس با این حساب درک مطلب عمومی رها کنم؟ آره دانلودش کردم مرسی از لطفتون.

سمیرا : 1391/06/19

سلام خانوم مجدمی تاثیر معدلو چجوری حساب کردین؟ اینکه میگین معدل 18،35 برابری میکنه با 91،75% یه درس با ضریب 4؟؟

mm : 1391/06/19

سلام ازتجارت الکترنیک دو و بودجه سوال میاد ؟تو تئوری اینا؟ اگه میاد این ترم بردارم.

الی : 1391/06/20

سلام فائزه تبریک میکم یه سوال دارم من تازه راه افتادم تو خوندن به نظر شما دیر نشده؟کتاب فدوی رو برای تحقیق در عملیات که تازه شروع کردم میخونم مثالا و تستاشو خودم نمیتونم بزنم بعد که باسخ تشریحیش رو میخونم تازه یاد میکیرم به نظر شما همه همین طورن یا من ضعیفم؟همین راهو ادامه بدم کم کم راه میافتم یا برم یه کتاب تحقیق دیکه بخونم؟مرسیییییییی

m : 1391/06/20

سلام آزمونهای مدرسان شریف بهتره یا ماهان؟

مینا : 1391/06/20

سلام . از نظر بورسیه شدن ( بعد از گرفتن فوق لیسانس و قبولی در دکترا) در رشته مدیریت بازرگانی به نظر شما دانشگاه ایلام بهتر است یا دانشگاه خرم آباد؟ و کدام یک از این دو دانشگاه برای بورسیه گرفتن برای دانشجویانشان با دانشگاههای دیگه ارتباط بهتری دارند و می توانند دانشجویانشان رو بورسیه کنند؟

RODABE : 1391/06/20

سلام.راهنمایی ام میکنین که مدیریت شرکت کنم یا نه قبلا تو پیام قبلی توضیح دادم

maedeh : 1391/06/21

رتبه کارشناسیتون چند شد؟

بهاره : 1391/06/21

سلام . من امسال برای رشته کارآفرینی رتبه ام1350 شد و قبول نشدم.اما در رشته مدیریت بازرگانی دانشگاه آزاد کرمانشاه با نمره و رتبه خیلی خوب قبول شدم طوری که با پرس و جویی که کردم با این نمره کل اگر مدیریت بازرگانی علوم و تحقیقات تهران رو زده بودم حتما قبول میشدم که از اینکه این کار رو نکردم پشیمان هستم . به نظر خودم دانشگاه آزاد کرمانشاه برای ادامه تحصیل ارزشی ندارد و با مدرک فوق لیسانس مدیریت بازرگانی دانشگاه آزاد کرمانشاه شانسی برای ادامه تحصیل و حتی اشتغال وجود ندارد و خصوصا برای بورسیه شدن اصلا شانسی ندارد . از نظر شما دوباره امسال برای کنکور بخونم تا سال آینده برای کارآفرینی دانشگاه دولتی قبول شوم و یا لااقل مدیریت بازرگانی علوم و تحقیقات تهران قبول شوم؟ یا اینکه همین امسال به دانشگاه آزاد کرمانشاه بروم؟

فائزه مجدمی : 1391/06/21

به خانم سارا: سلام عزیزم. متشکرم. کلا بین گرایشای یک رشته فرق چندانی نیست (8 واحد از 32 واحد) که میشه 4تا درس. من در مورد این گرایشا نمیتونم نظر بدم اما استادامون می گفتن که بازاریابی از بازاریابی بین الملل بهتره چون ایران تجارت خارجی چندان مفصلی نداره. موفق باشین ............................................ به خانم رودابه: سلام. اول از همه ببینید چرا میخواید مدیریت بخونید؟ اگه درساش خشنه و براتون غریبه ست و دوسش ندارید، به هیچ عنوان نیاید مدیریت (حتی اگه بهتون برای مدیریت خوندن حقوق بدن!!!) مدیریت یه فرق بزرگی که با زیست داره اینه که کاملا مفهومیه. هیچ شکل و تجسمی نیست که شما رو کمک کنه. (اصلا چیزی توی مدیریت به تصویر تبدیل نمیشه! همه ش مفهومه و مفهوم...) آزمایشای مدیریت هم هیچ قطعیتی ندارن! (بر خلاف زیست که خب، تا حدودی بر پایه ی اصول همیشگی استواره و واقعا سلول و بافتی برای آزمایش و مشاهده ی "فیزیکی" وجود داره.) خلاصه علم مدیریت کلا جنسش فرق می کنه و حتی اگر الآن اینو کاملا حس نکنید، در آینده ممکنه اذیتتون کنه. و اما اگر میخواید مدیریت بخونید خیلی بهتره که برای پژوهش و مالی کلاس برید. امیدوارم هر تصمیمی که می گیرید موفق باشید. ..................................... به m عزیز: نه بابا سهمیه چیه!!! بعدشم سهمیه که توی رتبه مشخص نمیشه! اونایی که با سهمیه قبول میشن رتبه ی عالی ندارن. فاصله ی بین رتبه و جایی که قبول شدن اینو به ذهن آدم می رسونه که طرف سهمیه داشته. شمام از هر رتبه برتری که دیدی نپرس سهمیه داشتی یا نه؟ طرف ممکنه ناراحت بشه... برای خوندنم از الآن دیر نیست به هیچ وجه. به شرطی که تا خود کنکور جدی و مفید بخونین. موفق باشین......................................... به آقای رضا: سلام. متشکرم. فکر کنم از مصاحبه فقط اسممو خوندین نه؟ جواب سوالاتون توی متن مصاحبه هست................................. به آقای بهزاد: سلام. متشکرم لطف دارین. ببینید این جوابی که من به شما میدم فقط دیدگاه شخصیه. برید سر کار و درسو حداقل فعلا کنار بذارید. ما ایییییین همه سال درس می خونیم که آخرش بریم سر کار دیگه. غیر از اینه؟ وقتی شما اون کارو "یه کار خوب" توصیف می کنید، از طرفی رشته دانشگاه قبولیتون رو دوست ندارید، خودتون کاملا میدونید کدوم راهو باید رفت. این دو راهی آسونیه آقا بهزاد! خدا شاهده که من اگر رتبه م خوب نمیشد ترک تحصیل می کردم و می رفتم سر کار. حالا هم دنبال اینم برنامه دانشگاهم مشخص بشه تا برم بگردم دنبال کار. جالبه بدونید بیرون (توی بازار کار) به مهارت و تجربه آدم بیشتر بها میدن تا مدرک دانشگاهی! این 2 سال رو تصور کنید. من میرم درس می خونم و شما میرید سر کار. بعد از این 2سال، توی بازار کار منو با مدرک ارشد بیشتر قبول دارن یا شما رو با 2 سال سابقه کار؟ دوراهی که امروز سرش ایستادید دو راهی بسیاااار آسونیه آقا بهزاد. به امید خدا موفق باشید......................................... به خانم سمانه: سلام عزیزم ممنون. توی صحبتاتون انگیزه ی خوبی داشتید و معدلتون هم که خوبه. الان برای شروع دیر نیست. نیازی هم به کلاس ندارید برای ارشد. (توی مصاحبه گفتم من خودم هیچ کلاسی نرفته ام. شرایطم مثل شما بود) در مورد تاثیر معدل هم توضیح دادم. اینکه رتبه زیر 250 میخواید هم بر مبنای اطلاعات قدیمیه. الآن ظرفیتا اونقدر بالا رفته که با 250 شاید توی شهر تهران هم قبول بشید. (فقط دانشگاه علامه 160 نفر بازرگانی می گرفت) با توکل به خدا شروع کنید. از مصاحبه دوستان و منابع سایت هم برای انتخاب منبع کمک بگیرید. به امید خدا که موفقیت درکنکور، کوچکترین دستاورد زندگیتون باشه. ................................................ به zohaی عزیز: سلام. من کتابای اشراقیو ندیده ام. درک مطلب کنکور اصلا عمومی نیست تخصصیه. در مورد پادکست ها هم تاکید شدیدی می کنم که وقتای رفت و آمدت به دانشگاهو بهشون اختصاص بدی. موفق باشی .............................................. به سمیرای عزیز: سلام. 18.35 تقسیم بر 20 (نمره کامل) میشه 91.75 درصد. ضریب 4 شدن معدل هم اینطوریه: مجموع ضریب درسا 16تاست. 16+ضریب معدل=کل ضریب(100%) ضریب معدل تقسیم بر کل ضریب=20% (همون حرف سازمان سنجش که تاثیر معدل 20% کل کنکوره) حالا عدد 4 رو به جای ضریب معدل قرار بده. معادله برقرار میشه: 4 تقسیم بر (16+4)=0.2 (دو دهم یا 20 درصد) ............................................. به mm عزیز: سلام. رشته تون چیه؟ بودجه که به نظر مال بچه های دولیته و تجارت الکترونیک هم... راستش تا حالا هرگز اسمشو نشنیده ام!!!! نه توی تئوری فقط تئوری مدیریت(مبانی مدیریت) ، رفتار سازمانی، مدیریت منابع انسانی، تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم، و شاید اندکی مدیریت استراتژیک میاد. ....................................... به خانم الی: سلام. نه عزیزم معلومه که دیر نیست! برای تحقیق در عملیات کلاس نرفتی؟ رشته ت اگر مدیریت نیست بهتره کلاس بری و اگر هست... حق با تو ئه کتاب فدوی گاهی نکاتش برای حل تستای کنکور کافی نیست اما همه می خوننش چون تنها کتابیه که تستای کنکورو با پاسخ تشریحی داره. ولی خیالت راحت که مشکل از تو نیست و همه همینطوری هستن. در مورد سایر کتابای "درسی و مفصل" برای تحقیق در عملیات از آقای صالحی (رتبه 12 بازرگانی) بپرس. به امید خدا موفق باشی عزیزم................................. به m عزیز: سلام. نمیدونم خودم اصلا آزمون ندادم! ............................ به خانم مینا: سلام. نظری ندارم. یعنی تجربه شو نداشته م که بتونم در این مورد نظر بدم. اما مدیریت چون به شدت به "فرهنگ" بستگی داره، خارج رفتن و خارج درس خوندن چندان نمیتونه ما رو به "کاربرد مدیریت در ایران" کمک کنه.

سمانه : 1391/06/21

بنام خدا سلام خانومه مجدمی.خوب هستید؟من منتظره جوابتون هستم بی صبرانه.خواهش میکنم پاسخ منو بدبن.با تشکر.

mm : 1391/06/21

فقط اینا؟ من الان دارم تئوری سازمان: ساختار و طرح سازمانی ومبانی فلسفی و تئوریهای رهبری و رفتار سازمانی میخونم . یعنی نخونم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

m : 1391/06/21

فائزه منظوری نداشتم کنکاوی پرسیدم .اینو که گفتی نداشتی خیلی امید پیدا کردم.

mm : 1391/06/21

رشتم بازرگانی

سمانه : 1391/06/22

با تشکر فراوان از پاسختون.یه دنیا ممنون.در پناه خداوند سربلند و موفق باشید.

مینا : 1391/06/22

منظورم بورسیه گرفتن برای دانشگاههای داخل کشور بود. به این صورت که فردی بعد از گرفتن فوق لیسانسش وقبول شدن در دکترا بخواهد از یک دانشگاه دیگر در داخل کشور بورس بگیرد که در ضمن اینکه دانشجوی دکترا است در اون دانشگاه دیگر هم تدریس کند . که البته اگر دانشجوی دکترای شبانه باشد آن دانشگاهی بورس میکند تقبل میکند که درصدی از هزینه شبانه را هم بدهد. البته به طور کامل و با جزئیات در مورد بورسیه داخل نمیدونم و فقط در این حد میدونم . که حالا از شما می پرسم که آیا میدونید که از این دو دانشگاه ایلام و خرم آباد کدومشون برای اینکه بتونند برای دانشجویانشون ( که ارشدشون رو از این دو دانشگاه گرفته اند و حالا برای دکترا در دانشگاه دیگری مثلا در یکی از دانشگاههای تهران قبول شده اند) بورس بگیرند بهتر هستند و ارتباط بهتری با دانشگاههای تهران دارند؟

بنفشه : 1391/06/22

سلام من هم مدیریت بازرگانی (گرایش بازرگانی داخلی ) دانشگاه آزاد کرمانشاه با نمره تراز 6705 و رتبه 3 قبول شدم. اما متوجه شده ام که از لحاظ ادامه تحصیل ارزشی نداره و فکر میکنم که رفتن به آزاد کرمانشاه اشتباه است . و با مقایسه نمره تراز بچه هایی که امسال در رشته بازرگانی علوم و تحقیقات تهران قبول شده اند و نمره تراز خودم اطمینان دارم که سال بعد حتما بازرگانی علوم و تحقیقات تهران قبول خواهم شد. به نظر شما همین امسال به بازرگانی آزاد کرمانشاه بروم یا اینکه امسال دوباره درس بخونم تا سال بعد به بازرگانی علوم و تحقیقات تهران برم؟

عرفان : 1391/06/22

سلام خانم مجدمی بابت حسن خلق شما در کمک به بچه ها و کسب رتبه عالی بهتون تبریک میگم میخواستم اگه ممکنه یکبار به صورت جامع منابع ارشد برای بازرگانی رو ذکر کنید با تشکر

بهزاد : 1391/06/22

خانم مجدمی بسیار بسیار سپاسگذارم از راهنماییتون. امیدوارم که همیشه موفق باشین

فائزه مجدمی : 1391/06/22

به خانم مائده: رتبه کارشناسیم 4800 رشته ریاضی و 858 کنکور زبان. تازه من یه سال پشت کنکور کارشناسی موندم! اگر اینو می پرسید تا بدونید همیشه نتایج اینقدر درخشان می گرفتم و نتیجه بگیرید که رتبه برتر مال نابغه هاست، باید بگم که سخت در اشتباهید! من همونی هستم که صبح کنکور توی مترو روی زمین نشسته بود و داشت جزوه ی مالی رو ورق می زد! ............................................ به خانم بهاره: سلام. واضحه که اگر شما امسال برید دانشگاه کرمانشاه از کارتون راضی نیستید. به دلتون رجوع کنید و کاری روی که راضیتون می کنه انجام بدید. به امید خدا موفق باشید. (یه چیزی هم هست... من اصلا شرایط شما رو درک نمی کنم چون به هیچ وجه امکان پرداخت هزینه ی دانشگاه آزادو ندارم. به نظرم آدم این همه پولو توی هر کار و فعالیت اقتصادی که بذاره میتونه به بازده و نتیجه ی بهتری برسه...) ....................................... به خانم سمانه: سلام عزیزم. ببخشید جوابتون دیر شد من درگیر ثبت نام دانشگاه بودم. بازم سوالی داشتی در خدمتم................................. به mm عزیز: ساختار و طرح سازمانی مال کیه؟ (اینو هم اسمشو نشنیده ام حقیقتش...) تئوری های رهبری افجه فقط اون چند سالی که خود افجه طراح سوال بود جزو منابع بود (سالای 84- 86) الآن دیگه فکر نکنم... پاسخ تشریحی سوالای تئوری امسالو از سایت گرفتی؟ اصلا سوالی از کتاب افجه توش بود؟ توی منابع کنکور چطور؟ به منابع کنکور سایت مراجعه کن و کتاباتو با اونجا چک کن. (اولویتشون رو هم اونجا گفته) راستی چرا برای تئوری DLM نمیخونی؟ راحت نیستی با لایتنر؟ و سر انجام: برام نگفتی این تجارت الکترونیک و بودجه قضیه ش چیه؟ کدوم دانشگاهی که چنین واحدایی تدریس میشه براتون؟!؟؟!؟!؟؟! ............................................... به m عزیز: نازی! ........................... به m و mm عزیز: شما نمیشه یه اسم مشخص تر برا خودتون بذارید؟ من با این پیش فرض که هردوتاتون دختر هستید دارم باهاتون با صمیمیت صحبت می کنماااا! ......................................... به خانم مینا: این نکته ای که گفتید رو تا حالا نشنیده ام. نمیدونم ارتباط کدوم بهتره. متاسفم که نمیتونم کمکتون کنم ولی واقعا من مرجعی برای پرسیدن این جور سوالا نیستم. ............................................... به خانم بنفشه: سلام. ببینید معلوم نیست که سال آینده هم بتونید مثل امسال عالی کنکور بدید. در مورد اینکه چکار کنید نظری ندارم. هر طور صلاح میدونید. ......................................... به آقای عرفان: سلام متشکرم. منابع رو سایت مدیر گذاشته. بچه ها (رتبه های برتر) هم کتابایی که خوندن رو معرفی کرده اند توی مصاحبه ها شون. اگر در مورد کتاب خاصی سوال دارید از کسی که معرفیش کرده بپرسید. منم کتابایی که خودم استفاده کردم رو توی متن مصاحبه معرفی کرده ام. موفق باشید.

saman : 1391/06/23

سلام و تبریکککک... شما میگید برایه تیوری dlm بخوینم .این احتمال وجود داره برایه امسال کنکور 92 جواب نده و اگه سوالی از توش نیاد چیییی؟؟؟؟ شما امسال تونستید باهاش جواب بگیرید سابقه پیشین تیوری تو حافطتونه که در دانشگاه درساشو داشتید

سمانه : 1391/06/23

سلام خانومه مجدمی.یه دنیا ممنون برا پاسختون.انشاا... که مراحله ثبت نامتون رو با موفقیت طی کنید. اینقدر با صحبته دلنشینتون روحیه گرفتم که خدا میدونه. یه سوال؟محیط کتابخانه رو تا حالا تجربه نداشتم.به نظرتون میتونه مفید باشه؟ برا قبولی در دانشگاه گیلان (روزانه) رتبه چند میخواد؟داخله سایت نگاه کردم ولی نتونستم اطلاعاتی بدست بیارم. خانومه مجدمی عزیز تقریبا کتابا رو خریدم،از حجمه کتابا ترسیدم.کتابایی که من تویه پیام نور خوندم کجا و اینها کجا... بازم از وقتی که برامون میگذارید،سپاسگزارم.در پناه خدا موفق باشید.

الی : 1391/06/23

سلام فایزه میدونم شما برا مدیریت dlm خوندین ولی یه سوالی دارم شما میدونین کتاب مجموعه تست پرچ مدیریت که قبلا جلدش ابی بوده و مهرداد پرچ و ونووس با هم نوشتنش الان یه کتاب قهوه ای و نارنجیه و مهرداد پرچ تنها نوشتتش میگن اون کتاب قبلی دیگه چاپ نمیشه خواستم بدونم این همون کتابه یا فرق داره؟باید همون رو گیر بیارم؟مرسیییییی

maedeh : 1391/06/23

همون m هستم .من دانشگاه پیام نورم رشته بازرگانی . مگه کتابا پیام نور با دانشگاهای دیگه فرق داره؟؟؟؟؟؟از استفین رابینز هست

maedeh : 1391/06/23

من همه کتابای تئوری مدیریت رو خریدم dlm هم یعنی بخرم؟

maedeh : 1391/06/23

واااااااای .یعنی نمیاد؟یه عادت بد دارم این که دلم نمیاد کتابایی که خریدم نخونم.امسال طراح سوال کیه؟از سایت مدیر دیدم این کتابااونجا بود خریدم

اهورا : 1391/06/24

جناب مجدمی عزیز خیلی تشکر از وقتی که صرف کردید امیدوارم در ادامه زندگی موفقیت های خیلی خیلی بزرگتر نصیبتون بشه و یه روز یه استاد تمام بزرگ و توانا بشین، قدرت و بزرگی و استقلال شخصیتتون رو میشه از توصیه هاتون فهمید،من فکر می کنم بیشتر عامل موفقیتتون شخصیت قویتون بوده و الا شاید بیشتر این توصیه ها رو خیلی های دیگه هم بدونن، فقط یه چیزی چرا ارزش درس و تحصیل برای شما با مقیاس میزان کار و درآمد بیرون جامعه سنجیده میشه، چند بار گفتین که می خواستین ترک تحصیل کنید برای کار، فکر کنم اینجوری درست نیست، ارزش درس و علم خیلی بالاتر از این حرف ها باید باشه حتی اگه هیچ استفاده ای از اونها نشه و درآمد زایی خاصی هم نداشته باشه اگه تموم اون بزرگانی که تمام زندگیشون رو صرف درس کردند(که در زمان خودشون تو جامعشون بی ارزش بود) و امروز بشریت وام دار اوناست اینطوری برداشت می کردن دانش بشری به کجا می رسید؟ به نظرم خارجیها و اونهایی که الان دارن در دنیا آقایی می کنند این قضیه رو خیلی بهتر از ما درک کردن، اونا تو دانشگاههاشون رشته هایی دارند که می رن عمر خودشون رو براش میذارن در حالیکه اگه به ماها بود می گفتیم این رشته رو ولش کن بازار کار نداره، خودم چیزی توی این دنیا به شمار نمی آم ولی باز هم به بزرگیت درود می فرستم جناب مجدمی و بهترین آرزوها رو برات می کنم.

نادر 1 : 1391/06/24

سلام خانوم مجدمی دستتون درد نکنه به خاطر راهنماییتون من واقعیتش دست پاچه شدم به خاطر اینکه هر کی هر روز یه چیزی رو واسه زبان معرفی میکنه من از اوایل شهریور با 504 شروع کردم با استفاده از لایتنر من نمیخوام تو زبان شاهکار کنم 30% رو بزنم برام کافیه این مجموعه وازگان 10سال کنکور شمارو +لغات اصلی تافل+لغات اصلی 504 به نظر شما برای بدست اوردن 30%کافیه(من نمیخوام زیاد رو زبان وقت بزارم همون درصدی که گفتم کافیه ایا اونهایی که گفتم جواب میده اگه نه تورو خدا منو راهنمایی کنید )

بهروز : 1391/06/24

سلام خانوم مجدمی.می خواستم بدونم این بسته dlm کاملا تمام مطالب این کتابهایی که گفته رو پوشش میده؟چیزی کم و کسر نداره از این کتابها؟

اهورا : 1391/06/24

جسارتم رو ببخشید

مهسا میم : 1391/06/24

سلام. ببخشید خانم مجدمی این واژگان شما رو چجوری باید تهیه کنم؟ راستش من حساب بانکی ندارم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

زهرا : 1391/06/25

سلام فائزه جان ...من الان 10 روزه که dlm شروع کردم.من پارسال گرفتمش 37000 تومان یکی از کامنتاتو که دیدم گفته بودی 49 تومن ممکنه مال من فرق داشته باشه؟؟یه سوال دیگه من با لایتنر واقعیتش زیاد راحت نیستم یعنی ممکنه دو سه روز اون وسط نخونم چیکار کنم ؟؟

یه سوال از همه بچه ها : 1391/06/25

سلام بچه ها جلدکتاب تست تئوری پرچ شما چه رنگیه؟؟من یه کتاب قهوه ای و نارنجی پیدا کردم که مهرداد پرچ بدون ونووس نوشتتش کتاب شمام همینه؟؟تو رو خدا یکیتون راهنماییم کنه.ممنون میشم ازتون.مرررررررررررسی

تئوری پرچ : 1391/06/25

مجموعه سوالات طبقه بندی شده کنکور کارشناسی ارشد تئوریهای مدیریت، تهیه و تنظیم: مهرداد پرچ، انتشارات مهربان نشر، جلد قهوه ای/ اون کتاب آبی برای کتابخانه فرهنگ هست (پرج و ونوس) و به ترتیب سال هست. جلد قهوه ای مال مهربان نشر هست و طبقه بندی موضوعی شده و بهتر است.

m : 1391/06/25

اره واسه منم همینه

سوال از همه بجه ها به mوتئوری برج : 1391/06/25

سلام ازتون خیلی ممنونم کاش زودتر ازتون برسیده بودم واقعا مرررررررررررسی ازتون خیلی لطف کردین

فاطمه : 1391/06/26

سلام فائزه . من تا حالا اینا رو خوندم. زبان:گرامر رو از کتاب اشراقی تموم کردم+ واژگانش که از کتاب 504 هست. زبان تخصصی هم از اشراقی دارم میخونم، وسطاشم. تافل هم درس 12 هستم.(با لایتنر). جزوه لغاتی که شما زحمتشو کشیدین هم از سایت گرفتم روزی 30 تا لغت میخونم، اونایی که بلد نیستم میریزم تو لایتنر. حالا به نظرت 504 رو هم شروع کنم به خوندن؟ قبلا تا درس 8 خونده بودم، ولی به نظرم یه جوریه، تافل بهتره!!! اینطور که پیش میرم خوبه یا نه؟ میتونم 60 بزنم؟ زبانم بد نیست، ولی متنای طولانی کنکور رو می بینم استرس می گیرم!!! ------------ تعریف از خود نباشه تو پژوهش مشکلی ندارم، روش خیلی حساب میکنم، الان فصل 8 هستم از روی کتاب فدوی. این درس چقد تاثیر داره تو کنکور؟ مثلا درصد 80 خیلی تاثیر میزاره؟ ---------- اقتصاد خرد فصل 2 هستم!!!!!!!!!!!!!! کلان رو هم شروع نکردم. اصلا حس خوندن اقتصاد نمیاد بخدا. --------- ریاضی رو از روی محمودیان میخونم، فصل 3. خوبه. بهش امیدوارم. -------- بازاریابی: کتاب 3 استاد و مناجاتی رو هنوز ندارم. کتابی که خودمون تو دانشگاه خوندیم کتاب افراد واقعی انتخاب های واقعی بود ترجمه کرمی و ونوس. واسه پایان ترم که در حد روخونی خونده بودمش( چون امتحانمون از کتاب نبود، تحلیلی بود) بعدش سوالای کنکور 91 رو دیدم، خیلیاشو بلد بودم. یادم نیست چند تا رو نمیدونستم. حالا به نظرت سه استاد رو بخونم؟ آخه فک کنم پایه کتابای بازاریابی یه چیزه، خیلی تفاوت نداره. نظرت چیه؟ -------- مالی رو از تهرانی میخونم، فصل 4 هستم. فعلا خوبه. ولی ما مدیریت مالی 2 نداشتیم، امیدوارم بتونم مباحثشو یاد بگیرم. ------- آمار هیچی نخوندم!!! ------ تئوری ها: کتاب مبانی سازمان و مدیریت عمومی رو خوندم، ولی احساس میکنم وقتی میخونم فرداش یادم نمیاد چی خوندم!!!!دی ال ام بهتره برام؟ الان بگیرم دیر نیست که؟ سه ماه طول میکشه دیگه آره؟ ------ چقد حرف زدما!!!! ببخشید فائزه جون. مشتاق دیدار هستیم.

zoha : 1391/06/26

ممنون فائزه! dlm رو ی هفته ای هست که میخونم اما ی سوال:سال انتشارش مث اینکه 89 آخه فقط تستاش تاسال 89 هست یعنی از موقع تا حالا فلش کارتا هیچ تغییری نکرده چیزی اضافه اصلاح نشده؟برای شما سال اتشارش جند بود؟ راستی نظرتون در مورد آزمونای ازمایشی سنجش چیه؟

h.m : 1391/06/26

salam va khaste nabashid man file loghate 10 saleye zaban ro az site dl kardam.jaee ke dadam print begiran ye bandeye khodaee khahesh kard copy kone,va jori bod ke neshod na begam. hala mikhastam bedonam agar moshkeli dare va shoma in ejaze ro nemidid man 3400 ro dobare az tarighe site pardakht konam. batashakor

yasaman : 1391/06/26

سلام من معدلم 16.86 هست و سال قبل هم کنکور دادم و برای معدل موثر زده بود 16.86 یعنی هیچ تاثیری در رتبه من نداره و اگه هست چطوری هست این جور که برای شما هست در حد یه درس با ضریب4بود برای من چطوری هست ممنون برای پاسختون.(من دانشجوی پیام نور بودم)

مرتضی : 1391/06/27

سلامممو تبریکک میگم بهتوننن لغات رو با لایتنر بخوینم باید برگه ها هم اندازه باشن ؟آخه من برگه هام هم اندازه نمیشن؟ شما کتاب 1100 هم خونده بودید برایه لغات؟ کلن برایه لغات چه کتابهایی خوندید؟

منصور : 1391/06/27

سلام خانم مجدمی خسته نباشید.من تا الان 15 درس ازکتاب لغات 504 رو خوندم و همچنین 1300 لغاتی که شما گذاشتید رو سایت هرروز دارم 15 لغت شو از رو جعبه لایتنر میخونم .....واقعا از چه موقع شروع به تست زدن کنم .......ضمنا خانم مجدمی لغات رو زود میتونم حفظ کنم اما یه کمی تو معنی کردن کل جمله مشکل دارم شما راه حلی واسه این ضعفم پیشنهاد میکنید؟ باتشکر

فائزه مجدمی : 1391/06/27

به آقای سامان: سلام. فلش کارت DLM یه منبع جداگانه نیست که بگیم سوالی از توش اومد یا نیومد! DLM فقط کتابایی که منبع کنکور هستن رو فلش کارت کرده. وقتی بچه ها با فلش کارت نتونستن جواب بدن، بچه هایی که کتاب خوندن هم نتونستن! چون سوالا از روی منابع اصلی و همیشگی نبوده. من هم فکر نمی کنم چیزی از درس دانشگاه توی حافظه ام مونده باشه... ولی سوالایی رو که منطقم میگه گزینه x درسته (حتی اگر جایی نخونده باشم) می زنم. .................................. به خانم سمانه: سلام عزیزم. من خودم توی خونه درس می خوندم تجربه کتابخونه روندارم. به همون روشی که همیشه برات جواب داده عمل کن. شیوه تو تغییر نده (مگر اینکه شیوه ت نتیجه نده) در مورد رتبه قبولی گیلان پرسیدی که خب... منم نمیدونم! و اما حجم کتابای کنکوری اصلا ترسناک نیست به خصوص برای شما پیام نوری ها! شما ها رتبه علمیتون از ما بیشتره چون بیشتر درس می خونید و سخت تر امتحان میدید. ما برای خیلی درسا یه جزوه کوچیک می خونیم اما شما همه درسا رو با کتاب باید بخونید. توی دانشگاه قبلی من (علامه) با دو نفر از ارشدا آشنا شدم که هر دو کارشناسی پیام نور کردستان بودن! اصلا خودتو دست کم نگیر. به امید خدا موفق باشی. ................................... به خانم الی: خوشحالم که جواب سوالتو گرفتی عزیزم! ......................................... به خانم مائده: سلام. مطمئن نیستم اما شنیده ام که کتابای پیام نور با روزانه فرق داره. طراح سوال رو هم که قطعا نمیدونم کیه!!! شما اگر همیشه با کتاب درس خوندین و راحتید خب همونا رو بخونید! من فقط میگم که تجربه م با فلش کارتای DLM خوب بود. موفق باشین ............................................ به آقای اهورا: سلام. لطف دارید. من متوجه جسارتی که براش عذر خواهی کردید نشدم اصلا!!! (فقط منو "جناب" خطاب کرده بودید که خب... مسئله ی بزرگی نیست! سخت نگیرید) باااااااورم نمیشه شما تمام کامنتا رو خوندید؟؟!؟!؟ (که گفتید چند بار من به بحث کار و تحصیل اشاره کردم) استدلال من اینه که عالم بی عمل به درد نمی خوره! ما درس بازرگانی میخونیم اما "هیچ" کمکی بهمون نمی کنه که تاجر بشیم. پس درس خوندنمون به هیچ دردی نمی خوره! من کاری به رشته های دیگه ندارم میگم توی رشته ی ما اوضاع اینه و سر حرفم هستم. ................................... به آقای نادر: سلام. شما وقتی 2500تا لغت با لایتنر میخونید باید به یکی از مدعیان زبان کنکور تبدیل بشید نه به کسی که میخواد 30 بزنه!!! شما دارید تمام منابع اصلی رو میخونید بعد میگید نمیخوام روی زبان وقت بذارم؟ البته زبان کنکور جدا سخته قبول دارم... اگر سر جلسه وقت کم نمیارید به درک مطلب هم بپردازید. (آسون تر ولی وقت گیره) برای گرامر، گرامر پیش دانشگاهی رو بخونید سوال ازش زیاد میاد. (گرامر دبیرستان هم خوبه) اگر فرصت دارید Listening گوش کنید به درک مطلب و گرامر و مرور شدن لغات کمک می کنه. روی کتاب 504 زیاد تاکید نکنید و وقت و تمرکزتون رو روش نذارید. به امید خدا موفق باشید .....................................به آقای بهروز: سلام. قطعا نمیتونه خط به خطشو پوشش بده. کلا هم خالی بندی زیاد می کنن ......................................... به خانم مهسا میم: سلام. خب هیشکی از اطرافیانت هم کارت شتاب با رمز دوم و اینا نداره؟ که بگیری و باهاش نقدی حساب کنی؟ (یا باهاش رفاقتی و غیر نقدی حساب کنی)........................................ به خانم زهرا: سلام عزیزم! منم پارسال 37تومن خریدم اما امسال قیمتش شده 49. (این جدیده منابع سوالای کنکور 91 رو هم پوشش داده) مال تو فرق نداره اما کمی کم داره. میتونی پاسخ تشریحی تئوری های مدیریت کنکور 91 رو از سایت بگیری (یا از کتابای کنکوری جدید) و بخونی. زیاد سخت نگیر به امید خدا کم و کسریش اونقدری نیست! اینکه وسطش چند روز نخونی هم اشکالی نداره. بعضی فلش کارتا رو فراموش می کنی که مجبور میشی بذاری خونه اول و مرور کنی همین! برای خود منم بارها پیش اومد! نگران نباش خلاصه ............................................. به خانم فاطمه: سلام عزیزم. بان رو خوب پیش رفتی و عالی! کتاب 504 رو نخون. بدرد نمیخوره واقعا! برای 60 زدن باید توی کنکور وقت کافی داشته باشی که متنا رو هم بزنی. (من مجبور شدم تمام وقت ریاضی آمارو بذارم برای زبان) سوالای زبان کنکورو حل کردی؟ ببین 60 یعنی خیلی! تست زبان همیشه سخته! باید خودتو برای یه تلاش جدی آماده کنی! اگر فرصت داری Listening گوش کن به درک مطلب و گرامر و مرور شدن لغات کمک می کنه. (بیام دانشگاه خودم برات میارم. شنبه تا سه شنبه صبحا هستم. دیروز برای ثبت نام اومدم توی دانشکده پرنده پر نمی زد! این شد که کلاس امروزمو نیومدم .... حالا هفته دیگه همو پیدا می کنیم یه جوری... یه کلاسی که داری با ساعت و شماره ش بگو میام پیدات می کنم) پژوهش 80 باشه عالیه! اما عزیزم لطفا این درصدا رو از الآن حساب نکن ! 2تا تست کنکور بزن بعد...... برای بازاریابی مناجاتی رو بخون (چکیده ی 3استاد و کاتلره) بچه امسال ازش نتیجه خیلی خوبی گرفته بدن. برای تئوری هم DLM خوبه من نتیجه گرفتم. کمتر از 3ماه طول می کشه چون آخراش فقط تست کنکورای قبلیه. ببین مواظب باش قدیمیشو بهت نندازن! باید مال امسال (که سوالای کنکور 91 رو داره) رو بخری. سفارش بدی خودشون میارن در خونه. (خودشون بیارن بعیده قدیمی بیارن. اگه از مغازه بخری ممکنه قدیمی باشه) می بینمت............................................ به zohaی عزیز: سلام! DLM رو از کجا خریدی که قدیمیشو بهت دادن؟!؟!؟!؟ الآن باید تا آخر 91 توش باشه! اینی که گرفتی مال 2سال پیشه. البته اشکالی نداره ولی خب یه مقدار تغییر کرده (سوالای کنکورای جدید بهشون اضافه شده) اگر میتونی پس بده جدید بگیر. اگر هم نه همینو بخون و بعد پاسخ تشریحی تئوری کنکورای اخیر رو هم بخون. (زیاد سخت نگیر) موفق باشی ........................................... به h.m عزیز: سلام. یه سری تبلیغات هست که میگه "به فرزندان خود نه گفتن را بیاموزیم" شما دیدید؟ (شوخی می کنمااا) واقعا متشکرم از این همه لطف و وجدان و صداقت. توی اون 3400 تومنی که اون بنده خدا نداده و شما می خواید جورش رو بکشید، فقط حق من نیست! حق سایت مدیر هم هست! از طرفی از کجا معلوم که اون بنده خدا نیومده سایت خودش مجموعه رو بخره؟ در هر صورت اگر شما میخواید از جانب من حلال باشید، حلالید. اما راستش برام عجیبه کسی که اینقدر وجدان و معرفت داره، چطور از پس گفتن اون "نه" بر نیومده؟ در هر صورت درود بر شما. ............................................. به خانم یاسمن: سلام. عزیزم معدل شما ضریب نخورده و چیزی بهش اضافه نشده اما به اندازه ی یه درس با ضریب 4 توی کنکور تاثیر کرده. (این قانون سازمان سنجشه که معدل 20درصد نمره ی کنکور دانشجو رو می سازه. که میشه مثل یه درس با ضریب 4) .......................................... به آقای مرتضی: سلام. متشکرم. اگر برگه ها رو بذارید روی هم و با خط کش محکم نگهشون دارید و با کاتر ببرید تقریبا هم اندازه میشن. نشد هم مهم نیست تاثیری که توی یادگیری نداره! میتونید هم برگه های G5 رو تهیه کنید یا برگه هاتون رو ببرید مغازه های کپی براتون ببرن. (با یه دستگاهی به اسم گیوتین) برای زبان مجموعه لغات زبان عمومی و تخصصی 10 سال کنکور مدیریت رو با کتاب لغات ضروری تافل بخونید برای لغت. برای گرامر هم گرامر دبیرستان و پیش دانشگاهی رو بلد باشید چیزی بیش از اونا نمیاد. اگر فرصت دارید Listening گوش کنید به درک مطلب و گرامر و مرور شدن لغات کمک می کنه. (من کتابای اشراقی رو که برای زبان عمومی و تخصصی میگن ندیده ام. ولی منابع اصلی اینا هستن) اگر میخواید زبان بالا بزنید باید متن ها رو هم بزنید که خب کمی وقت گیره (من یکساعت رو ربع از کل کنکورو روی زبان گذاشتم و عوضش ریاضی رو سفید دادم. کتاب 1100 رو هم نخونده ام. به امید خدا موفق باشید....................................... به آقای منصور: سلام. متشکرم. شما که دایره لغاتتون خوبه اگر فرصت دارید Listening گوش کنید به درک مطلب و گرامر و مرور شدن لغات کمک می کنه. به خصوص برای درک مطلب و اینکه عادت کنید در دراز مدت انگلیسی رو به انگلیسی بفهمید (سر جلسه وقت ترجمه نیست. بعلاوه درک جملات از ترجمه شون آسون تره چون توی یه زبان جدید ارکان جمله جابجا میشن) به جای 504 پیشنهاد می کنم کتاب لغات ضروری تافل رو بخونید. تستای کنکورو هم میتونید شروع کنید بیاید به عقب (طبق 1300 لغت از 91 به قبل) راستی 1300لغت الآن به روز شده (10 کنکور 1500 لغت) اگر جدیدشو ندارید از حساب کاربریتون رایگان دانلود کنید. (بخش فایل های من) به امید خدا موفق باشید .

زهرا... : 1391/06/27

سلام فائزه ....واسه مالی چی خوندی؟؟من کلا مالی 1تو دانشگاه پاس کردم تا الان دو فصلو کامل خوندم وفصل سومم از تهرانی ولی به نظر من که کتاب سخت خونی هستش.

h.m : 1391/06/27

دست شما درد نکنه دیگه.متلک بارون کردید...مستقیم به من نگفت.یکی تز پدرم خواست و به پدر نه نمیشه گفت...به هر حال ممنون. موفق باشید

سمانه : 1391/06/27

بنام خدا سلام خانومه مجدمی عزیز.یک دنیا ممنون برا راهنمایتون.برا وقتی که برامون میذارید.انشاا...در پناه خداوند در همه مراحل زندگیتون موفق باشید.سپاسگزارم.

محسن نت : 1391/06/27

سلام فقط اینکه برای زبان لغات تخصصی هم خوندید یا نه؟غیر از دو کتاب 504 و تافل که عمومی اند

بهروز : 1391/06/28

فرق dlm پارسال با مال امسال فقط در سوالات کنکورشه؟یا اینکه فلش کارت درسی هم بهش اضافه شده؟ممنون

Adnan : 1391/06/28

سلام. امیدوارم حالتون خوب باشه. میخواستم نظرتون رو درباره مدیریت اجرایی در مقایسه با سایر گرایش های مدیریت خصوصا بازرگانی بدونم؟ من تمام نظرات شما رو خوندم. تمام حرفای شما خوب و امیدبخش بود ولی به جز یک مورد. اینکه هدف غایی ارشد خوندن و کلا درس خوندن رو برای کار و پول دونستید. اما قبول دارید همش پول نیست؟ پس نقش تحصیل در پرورش روح و شخصیت چی میشه؟ من دیدم کسانی که علیرغم اینکه شغل و درآمد مناسبی دارند، اما میان توی آزمون ارشد امتحان میدند. چی باعث میشه به فکر ادامه تحصیل باشند، غیر از اینه که پول نتونسته اونها رو راضی کنه؟

mba1 : 1391/06/28

سلام دستتون درد نکنه بابت این همه زحمت فکر کنم سوال من و اقا محسن نت یه جورایی شبیه به هم باشه میخوام اینو بگم من واسه زبان تخصصی کتاب ارمان اشراقی رو میخونم کتاب کاملیه سوالم اینه ایا اول فقط لغات تخصصی رو با لایتنر تا اخرای اذر بخونم بعد درک مطلب و تست یا اینکه همزمان لغت و متن بخونم بعد تست بزنم...... سوال دومم اینه که تو متن های تخصصی خیلی لغات هست که جدیده ایا اونها رو هم حفظ کنیم یا فقط رو لغات تخصصی تاکید کنیم

محسن : 1391/06/28

سلام من رشتم مهندسی کامپیوتر و معدل هم 17.40 نحوه تاثیر معدل من در کارشناسی ارشد مدیریت چطوریه؟ در ضمن برای آزمون چه موسسه هایی رو پیشنهاد می کنید؟ ممنون

maedeh : 1391/06/28

سلام فائزه.واسه پزوهش هم کتاب مهرگان دارم هم فدوی.کدمو بخونم بهتره؟چون نمیرسم هردو. با توجه به این که این درسو تازه این ترم تو دانشگاه گرفتمو ریاضیم زیاد تعریف نداره.یه سوال دیگه 2000تست نظری واسه خرد بخرم یا کلان؟کتاب هردو خریدم.ولی چون نمیرسم میخوام یکیشو بخرم .کدوم بهتره 2000تست خرد یا کلان؟چون اینم نمیرسم هر دو بخونم.یه دنیا تشکر از جوابات .ایشاالله عاقبت به خیر شی

m : 1391/06/28

یه سوال دیگه یادم رفت بپرسم اینکه درصد کنکور چه جوری حساب میشه؟مثلا اگه از توری که 25تا سوال میاد 18تا درست بزنم چند میشه درصدم؟

maedeh : 1391/06/29

از کدوم بیشتر سوال میاد؟خرد یاکلان؟

سلام : 1391/06/29

تو تابستون چه درسایی خوندین؟تومهرچی؟میشه کتابایی که خوندین به ترتیب بگین.چون منم روشم مثل شماست.ممنون

نیما : 1391/06/29

سلام و بهتون تبریک میگمم شما گفتید از کتاب تستی برایه زبان استفاده نکردید؟ پس چگونه 1500 لغت هایه کنکور رو در آوردین؟ یا اینکه مگه برایه زبان برایه کنکور تست نزدید؟ راستش شما خیلی خاص درس خوندید

فائزه مجدمی : 1391/06/29

به خانم زهرا: سلام. مالی نرسیدم بخونم!!! فقط جزوه خودمو خوندم. از آقای صالحی (رتبه 12 بازرگانی) در مورد مالی بپرس. توی مصاحبه شون یه کتاب معرفی کرده اند ........................................ به h.m عزیز: خدا شاهده که حرفام با صداقت تمام بود و هیچ متلکی توش نبود! خیلیا کپی می کنن و به روی خودشون نمیارن شما که حساسیت نشون دادید و اومدم ازم اجازه بگیرید برام خیلی ارزش داره. ......................................... به خانم سمانه: سلام. تشکر لازم نیست من اصلا برای همین اینجام! ان شاء الله سال دیگه شما همین نقشو برای بقیه دوستان ایفا کنید. .......................................... به آقای محسن نت: سلام. حقیقتش برای زبان لغت تخصصی بغرنجی وجود نداره. اما اگر میخواید واژگان عمومی و تخصصی ده سال کنکور مدیریت (که خودم گرد آوری کردم) میتونه منبع خوبی باشه. (اونقدر گفتم لغتای کنکورای قبلو بخونید که سایت مدیر بهم پیشنهاد کرد خودم این مجموعه رو گردآوری کنم و بذاریم رو سایت) از کتابای 405 و لغات ضروری تافل هم دومی خیلی خیلی بهتره (ولی اولی خیلی معروفه. چندان مفید نیست نمی دونم چرا اینقدر معروفه...) ................................................... به آقای بهروز: سلام. من اطلاع ندارم مال امسالو که ندیده ام! اما میتونید زنگ بزنید ازشون بپرسید. (با توجه به اینکه برای کنکور 91 منابع کمی تغییر کرد، احتمالا چیزایی به فلش کارت درسیش هم اضافه شده باشه) ................................. ... به آقای عدنان: سلام. لطف دارید. بااااااااورم نمیشه وقت گذاشته باشید و همه پیاما رو خونده باشید!!! چرا آخه!؟!؟!؟!؟ در مورد مدیریت اجرایی اطلاعات ندارم. فقط همونطور که میدونید اسمش خیلی روی بورسه ......... در مورد شغل و در آمد هم... سوء تفاهم شده. ببینید رشته ما مدیریته. مدیریت هم چیزی نیست که بشه با کتاب خوندن یادش گرفت. مدیریت کردن تجربه میخواد که از علم براش خیلی کارساز تره. (شما یه آدمی که 4سال توی بازار کار کرده رو با من که 4 سال بازرگانی خوندم مقایسه کن. کی بهتر بازرگانی رو درک می کنه؟ مسلما اون) من نگفتم ارشد خوندن برای کار و پول. گفتم ارشد خوندن برای مدرک! و این دو سال هیچ فایده دیگری توی زندگیم نخواهد داشت! (همونطور که 4سال قبلی هیچ فایده دیگری نداشت... هنوزم درسا همون درسای بی مایه و بیخوده! ببینید ما 134 واحد بازرگانی میخونیم، اما حتی نیم واحدش فروش نیست، مذاکرات تجاری نیست... کلی چرندیاته از اقتصاد و حسابداری و ... که فقط یه ذره یاد می گیریم و نه توی اونا متخصص میشیم، نه توی مدیریت بازرگانی) خوندیم و می خونیم و مجبوریم بخونیم، چون مدرک مهمه! اون کسی که با کار و درآمد خوب میخواد مدرک بگیره هم یا از زخم زبون مدرک دارای بی سواد و بی عرضه خسته شده (مثل دکتر پرویز درگی که کلی سابقه و کلی تالیف داشت اما از همین زخم زبونا رفت خارج دکتری گرفت و من با ایشون مستقیما صحبت کردم) یا بدون مدرک بالاتر نمیتونه ترفیع بگیره. یا اینکه زندگی رو طور دیگری درک کرده که من نکرده ام. نقش "مطالعه" رو در پرورش روح و شخصیت می پذیرم، ولی مطالعه رو به شدت از "تحصیل" جدا می دونم. .............................................. به mba1 عزیز: سلام. برای لغت من واژگان عمومی و تخصصی ده سال کنکور رو جمع آوری کردم و با ترجمه و هم خانواده روی سایت گذاشتم. بدردتون می خوره. برای تست هم هر زمان که حس کردید دایره لغاتتون خوب شده شروع کنید. (زبان مثل بقیه درسا نیست که با تست زدن مهارت خاصی بدست بیارید. تست زبان کنکور بیشتر لغت بلد بودنه) در مورد متنا بگم که باید اول لغتتون قوی شده باشه بعد برید سراغش (مثل تست) و اگر یواش یواش سعی کنید انگلیسی رو به انگلیسی بفهمید براتون خیلی بهتره. راستی اگر میخواید سر کنکور متن ها رو بزنید ممکنه کمبود وقت بیارید. این نکته رو توی کنکورای آزمایشیتون رعایت کنید. (من خودم یکساعت و ربع روی زبان وقت گذاشتم و عوضش ریاضی رو سفید دادم) ............................................... به آقای محسن: سلام. مثل این می مونه که یه درس ضریب 4 رو توی کنکور 87% زده باشید. (تازه اگر چیزی بهش اضافه نشه! چون معدل موثر بعضی دانشگاها بالاتر از معدل عادی میشه... که سازمان سنجش محاسبه می کنه. من بلد نیستم) معدلتون خیلی خوبه. در مورد آزمون هم اطلاع ندارم چون خودم آزمون نمی دادم. اما میگن اونی که بیشترین جامعه آماری رو داره بهتره شرکت کنید. که فکر کنم میشه ماهان... موفق باشید. ................................................... به مائده عزیز: سلام. کتاب مهرگان درسیه فدوی تست و نکات کنکورو داره. ببین درس پژوهش 1 و 2 و 3 داره! این ترم همه شو که نمیتونی گرفته باشی تازه اولیشو گرفتی؟ پس احتمالا باید از کتاب مهرگان بخونی عزیزم. (ولی کسی که پژوهشو سر کلاس یاد گرفته برای کنکور از کتاب فدوی می خونه) شایدم بتونی بری سر همه کلاساش بشینی.... برای اقتصاد من فقط درس و تستا رو خوندم 2000تستا رو نخوندم. (نه خرد نه کلان) همون درس و تست اقتصاد کافیه (هم خرد و هم کلان) لطف داری. ممنون از دعات! (یکی یه بار بهم گفت منو راهنمایی کن "اگر" قبول شدم دعات می کنم!!!) برای محاسبه درصد کنکور، تعداد جوابای درستتو ضرب در 3 کن. تعداد غلطاتو از این عدد کم کن. نتیجه رو تقسیم سه کن. بعد تقسیم بر تعداد کل سوالا کن (مثلا 25 تا برای تئوری) جوابشو ضرب در صد کن میشه درصدت. مثلا همون که گفتی 18 تا درست زدی (فکر کن مثلا 2 تا غلط هم زدی) 18*3=54 بعد 54-2=52 بعد 52/3=17.3333 بعد 17.3333/25= 0.693333 بعد 0.693333*100=69.33%

yasaman : 1391/06/29

salam shoma aval eghtesad khord khondid bad kalan ya na hamzaman har do ro khondid

zoha : 1391/06/29

واقعا!!!!!!!!!!!!!از انقلاب چون ازشهرستان اومده بودیم خسته بوذیم نرفتیم خود انتشاراتش ب کتابفروشی گفتیم واسمون سفارش داد که پیک جلو انتشارات اومدو بهمون پکو داد حالا چطوری بیام تهران! حلا چیکار کنم؟تستارو میشه از کتابا خوند ولی نکات اضافه شده رو چی؟

الی : 1391/06/29

سلام یه سوال فوری دارم هرکسی امشب جوابمو بده ممنون میشم اکر ازمون سراسری دانشکاه غیرانتفاعی قبول بشیم ولی ثبت نام نکنیم برا تکمیل ظرفیت میشه انتخاب رشته کنم؟از جند نفر برسیدم کفتن 2 ساله اینجوری شده که فقط اونایی که هیج جایی قبول نشدن میتونن تکمیل ظرفیت بزنن*تو رو خدا زووووووووووووووووووووود جواب بدین تا فردا وقت دارم

فائزه مجدمی : 1391/06/29

به مائده عزیز: اول کتابای درس و تست اقتصاد نوشته تو هر سال از هر فصل چند تا سوال میاد. جمع بزن ببین... ولی فکر کنم باید نصف نصف باشه. ......................................... به سلام عزیز: چون اسمت سلامه آدم خودشو موظف میدونه بهت سلام کنه! سلام! توی تابستون اول بازاریابی 3استاد (اما کتاب مناجاتی بهتر و جامع تره) بعد ار مرداد اقتصاد خرد و بعد کلان. (همزمان با شروع اقتصادا فلش کارت تئوری رو هم شروع کردم) بعد دیگه مهر شده بود... راستش دیگه تقریبا درس نخوندم تا یک ماه آخر. (نه اینکه وقت نداشتما! وقت داشتم انگیزه نداشتم) ولی خب چرا... جسته گریخته پژوهش خوندم. تا بهمن ماه. اون موقع هم ریاضی آمارو یه نگاه کردم و تستای کنکورو شروع کردم. (البته من نیازی به زبان خوندن نداشتم و بیشتر موفقیت کنکورم به خاطر زبان بوده و معدل) مالی هم تقریبا هیچی نخوندم. اگر این سوالو پرسیدی تا از من الگو بگیری خب... مشخصه که سخت در اشتباهی جانم! روشت رو تغییر نده ولی تلاشت باید از من خیلی بیشتر باشه. من توی مصاحبه نمیتونستم اینقدر بی پروا بگم که چه قدر کم درس خوندم! اما واقعیت اینه و ازش گریزی نیست....................................... به آقای نیما: سلام. متشکرم. در مورد خاص درس خوندن کاملا حق با شماست. لغتای کنکورو از خود تست کنکور (که pdfش هست توی سایت میتونید دانلود کنید) کنکورای قدیمی تر رو هم رفتم از انقلاب کتابشو پیدا کردم ازش استفاده کردم. یادگیری زبان (بر خلاف همه درسای دیگه) بر پایه ی تست نیست. اینطوری نیست که هرچی تست بیشتر بزنی بهتر یاد بگیری. پایه اصلیش لغته. هرچی لغت بیشتر بدونی موفق تری. برای زبان کنکور تقریبا تست نزدم. فقط تستای کنکورو زدم. (10-12 سالش رو) .................................... به خانم یاسمن: سلام. اول خرد بعد کلان ولی تقریبا تداخلی ندارن. میشه مثل دو تا مبحث جدا نگاهشون کرد. ....................................... به zohaی عزیز: واااااااااااااااااااااااااااااااای خدا باورم نمیشه!!! یه زنگ بزن به انتشاراتشون بگو قضیه رو! دود از سرم بلند شد!!! ولی همونطور که گفتم اگر نتونستی کاری بکنی زیاد سخت نگیر. همونو بخون به امید خدا که موفق باشی عزیزم.

خود را جای ما پشت کنکوریها بزارید؟ : 1391/06/29

با سلام من این دفعه با این نام کامنت گذاشتم گفتم شاید این سوال خیلی از دوستان که از اول مهر میخوان کنکور رو شروع کنن باشه من تا حالا تمام کامنتهای ومصاحبه ها و راهنمایهایتون رو خوندم و ازتون خیلی خیلی ممنونم من واسه زبان عمومی وتخصصی این کتاب هارو گرفتم (504+تافل+زبان عمومی اشراقی+واژگان 10 سال کنکور جزوه خود شما)+زبان تخصصی ارمان اشراقی. حالا سوالم اینه که اگه شما جای من یا پشت کنکوریها بودید تو این موقعیت زمانی(منظورم شروع از اول مهر) با این همه کتاب به عنوان یک مشاور و تجربه برتر در کنکور ما را راهنمایی کنیید که اولویت رو به کدوم کتابها بدیم یعنی اول فقط لغت بخونیم تا اخرهای اذر یا همزمان متن وگرامر هم کار کنیم؟....یه سوال جزئی دیگه ای هم داشتم ایا این جزوه شما واژگان تخخصصی رشته بازرگانی کد رشته 1142 رو هم پوشش میده یعنی خوندن لغات دیگه لازمه یا اینکه این جزو ه واسه کنکور کفایت میکنه..... دراخر ببخشید که سوالم زیاد شد.. التماس دعا

maedeh : 1391/06/29

ممنون از جوابت عزیزم .اره اولی گرفتم .ما فقط یک مدیریت مالی داریم.مدیریت مالی یک. همین

otadiثنا : 1391/06/30

سلام تبریک میگم که باکمک خدا تونستی رتبه برتر بشی -من رشته ام مهندسی مواده-منابع زیادی به من پیشنهاد شده ولی احساس میکنم توی مالی ضعیفم و تئوری رو دارم از روی پرچ می خونم-برای بازریابی کتاب سه استاد بهم پیشنهاد شده-زبان504رو تموم کردم ودارم تافل میخونم اما برای تخصصی واقعا نمی دونم چی کار کنم-راستی درس پژوهش چقدر اهمیت داره؟خواهش می کنم در همه زمینه ها منو راهنمایی کنید واقها دعاگوی شما هستم،ممنونم عزیزم

مسعود : 1391/06/30

با سلام من لیسانس مهندسی صنایع هستم و قصد شرکت در رشته مدیریت بازرگانی را دارم ولی چون به مطالب ان اصلا اشنا نیستم و همچنین کمبود وقتی که تا کنکور دارم باید به امید پذیرش در دانشگاه ازاد مطالعه کنم ولی منابع ازاد با سراسری فرق دارد ضمن اینکه با تغیراتی که در مدیریت این دانشگاه ایجاد شده شاید بعضی منابع تغییر کند مثل کتاب دکتر جاسبی که ممکن است از ان اصلا سوالی مطرح نشود بنابراین در مورد منایع سوال دانشگاه ازاد سر در گم هستم لطفا اگر امکان دارد راهنمایی کنید که چه منابعی باید مطالعه شود با تشکر

مهسا میم : 1391/06/30

سلام فائزه . ممنون از اینکه وقتتو واسه ما می ذاری. راستش من هر روز به سایت مدیر سر می زنم و کامنت های شما رو می خونم و ازشون دلگرمی می گیرم. چون اصلاً تو شرایط روحی خوبی نیستم و با این وجود هم می خوام رتبه خوبی بیارم. من تا الان اقتصاد رو تقریبا تمام کردم و 504 و تافل هم نصف کردم. مهر ماه هم DLM می خونم. ولی تصمیم دارم مدیریت مالی رو نخونم به نظرتون اشکالی نداره که نخونم؟

maedeh : 1391/06/30

مدیریت مال نه پزوهش اشتباه گفتم هرچند هردو فقط یک داریم تو پیام نور.حواس ندارم که.

مونا : 1391/06/30

سلام فایزه و خسته نباشید لطف میکنی به این بودجه بندی ازمونایه پارسه نگاه کنی و برایه گرامر زبان این سرفصلهایه گرامر برایه کنکور زبان کافی است بخونیم ؟

f.m : 1391/06/31

سلام فائزه خانم ممنون از وقتی که میذارید تا به سوالای ما جواب بدید من میخوام خوندن تئوری رو از روی dlm شروع کنم اما همش میترسم کافی نباشه به نظر شما میخواد در کنار خوندن فلش ها کتاب های مرجع رو هم بخونم؟آخه میترسم بعضی قسمت های مهم کتابا تو فلش ها نباشه

زهرا : 1391/06/31

سلام فائزه ...میشه گرامری که خوندی رو بذاری رو سایت؟ممنون میشم

فائزه مجدمی : 1391/06/31

به الی عزیز: متاسفم که کلا کامنتا دیر تایید شد و فکر نکنم کسی کامنتتو به موقع دیده باشه. من جواب سوالتو نمیدونم ............................................. به پشت کنکوری عزیز: سلام. ببینید زبان خوندن یه پروژه طولانی مدته. ولی حالا که مسئله ی ما کنکوره و عجله داریم... شما برای درک مطلب نیاز به لغت دارید و گرامر. اگر گرامر دبیرستان و پیش دانشگاهی رو بخونید کمک زیادی بهتون می کنه. (اگر هم اونا رو یادتون مونده که عالیه) همزمان لغتای کتاب تافل و لغتای منو بخونید (وقتتون رو برای 504 نذارید هرگز) روزی 22تا لغت اگر بخونید تا آخر آذر کتاب تافل و لغتای من تموم میشه. بعد برید سراغ درک مطلب. یادمون هم نره که درک مطلب در کنکور بسیار وقت گیره. در مورد سوال دومتون هم... ببینید لغتای جدید هرگز تمومی ندارن! این مجموعه لغتای بکار رفته در کنکورو پوشش میده و امیدوارم در کنار لغات تافل برای کنکور کافی باشه. ........................................ به مائده ی عزیز: بعیده بشه تمام پژوهش 1و 2و 3 رو توی یک ترم یاد داد. احتمالا باید از کتابای مهرگان (که درسی هستن) برای پژوهش استفاده کنی بعد بری سراغ فدوی که تست کنکورو داره............................................... به خانم ثنا اوتادی: سلام. اگر رشته کارشناسیتون مرتبط نبوده خوبه برای مالی و پژوهش کلاس برید. در مورد میزان اهمیتشون هم توی مصاحبه گفته ام. (زیر جدول) برای بازاریابی کتاب 3استاد کمی سخته. اگر خریدینش یه روخونی بکنید بعد برید سراغ کتاب بازاریابی مناجاتی. امسال بچه ها از این کتاب امسال خیلی خوب نتیجه گرفته اند. (هم 3استادو پوشش میده هم کتاب کاتلرو) برای زبان کنکور لغت تخصصی بغرنجی وجود نداره. من پیشنهاد می کنم لغتای بکار رفته در کنکورو بخونید. یه جزوه هم براش تهیه کردم: واژگان زبان عمومی و تخصصی 10سال کنکور مدیریت. اقتصاد درس سختی نیست. کتابای اقتصاد خرد و کلان نظری (کتابای درس و تست، نه کتابای 2000تست) به نظر کافی میاد. به امید خدا موفق باشید. .............................. به آقای مسعود: سلام. من با منابع دانشگاه آزاد آشنا نیستم. برای سراسری هم تلاشتونو بکنید. ظرفیت ها خیلی بالا رفته. اگر به ریاضی و زبان و احتمالا پژوهش مسلط هستید، خیلی هم کارتون سخت نیست................................................... به مهسا میم عزیز: سلام. عزیزم تو که همه ش کامنتای منو میخونی چرا کتاب 504 رو تا آخر خوندی؟ مگه من بارها نگفتم و بچه ها هم نگفتن که مفید نیست؟ اگر میخواید مالی رو کنار بذارید باید درسای دیگه رو عالی بزنید. مالی درس خوبیه برای بچه ها (یه منبع بیشتر نداره و سوالاش 20تا هستن) حیفه مالی رو کنار بذارید چرا آخه؟ .......................................... به خانم مونا: سلام. لطفا لینکش رو بذار تا ببینم. البته به نظرم موسسه ای به اندازه ی پارسه حساب کتابش درسته. من برای گرامر منبع جداگانه ای سراغ ندارم که از روش نگاه کنم بگم کامله یا نه. ................................. به f.m عزیز: سلام. نمیتونم قول بدم که کامل و کافیه اما من خونم و راضی بودم. بعیده که قسمت های مهم رو پوشش نداده باشه! خودت به نظرت عجیب نمیاد که یکی یه چیزیو خلاصه کرده باشه ولی قسمتای مهمش رو جا انداخته باشه؟ ............................ به خانم زهرا: سلام. جزوه ای برای گرامر نخوندم. به نظرم اگر به گرامر پیش دانشگاهی و دبیرستان مسلط باشید نکته پیچیده تری توی کنکور مطرح نمیشه. اگر وقت دارید listening هم گوش کنید خیلی به درک گرامر کمک می کنه.

مونا : 1391/06/31

این لینکشه ببینید این کافیه برایه گرامر کنکور: http://www.parsehportal.ir/images/sarfasl91/modiriat.pdf

سمیرا : 1391/06/31

سلام فایزه چرا لغات زبان اینطوریه!!!!!!! من اسنشیال تافل رو چند بار خوندم تا راه بیفتم و تا 50% فول شدم ولی الان چند هفته ای میشه که مرورش نکردم یادم رفته البته با لایتنر میخوندم احساس میکنم متد لایتنر تا رهاش میکنی فراموشش میکنی برایه زبان هم الان دارم 1500 لغت شما رو میخونم که 2 صفحه خوندم و نا اخر ابان تموم میشه اسنشیال تافل رو بخوام مرور کنم میشه روزی 35 لغت 20 تا مجموعه شما و 15 تا هم تافل حالا من چکار کنم؟ زیاد نیست؟ همزمان تافل رو بخونم یا بزارم تموم شد مجموعه شما مرور کنم تافل رو ؟ اخه یادم رفته

سمیرا2 : 1391/06/31

راستی لغات داخل متن کتاب اسنشیال رو هم بخونیم با صفت و فعل و اسمی که برایه هر لغت گفته؟

baran91 : 1391/06/31

سلام فائزه . من تئوری را از dlm میخوام بخونم.شما میدونی ترتیب سرفصل های توی dlm چیه؟ آخه میخوام آزمون شرکت کنم و آزمون سرفصل داره ولی dlm من سرفصلهاش معلوم نیست .dlm من از دوستم هست که 2سال پیش خریده. و dlm را باید به ترتیب خوندش واینطوری اگه آزمون ثبت نام کنم ممکن هست سرفصل آزمون با آنچه خوندم هماهنگ نباشه و درصد من بیاید پایین در این درس .چیکار کنم بنظرت؟؟؟؟؟؟

محمدی : 1391/06/31

سلام.خسته نباشین.تبریک میگم بابت موفقیتتون.من تو درس زبان نسبتا درک خوبی دارم چون فیلم زیاد میدیدم و کلاس می رفتم در گذشته.طوری که الان اگر حتی متن کنکور فلسفه هم به من بدن تو خارج از تایم پاسخ درستش رو تحویل می دم.اما در زمان استاندارد مشکل دارم و هر متنم 10 دقیقه طول می کشه.استراتژی شما برای درک مطلب خوندن چی بوده و اینکه برای شما چقدر طول می کشیده هر متنی و خواهشا راهنمایی بفرمایین.چون من کنکور مالی شرکت خواهم کرد و زبان ضریب 2 داره و اکثر بچه ها صفر می زنن و وقتشون رو اختصاص میدن به دروس ضریب 4.من اگر زبان برم سراغ متون فقط برای هر متنی شاید 5 دقیقه زمان داشته باشم که شاید کار بسی مشکلی باشه. با تشکر

samira : 1391/07/01

salam ba arze tabrik man karshenasi bazargani daram bara arshad nemidunam ke hamin bazargani ro emtehan bedam ya ejraee?chon negah kardam manabe ejraee kamtar az bazargani bood dar kol kodumo pishnad mikoni va behtare?

amin : 1391/07/01

سلامی دوباره خانوم مجدمی.ممنون از وقتی که میذارید و با حوصله جواب همه دوستانو میدید. خانونم مجدمی شما علیرغم اینکه تئوری امسال وحشتناک سخت بوده 50% زدید که یه درصد عالی محسوب میشه.منم مثل شما فقط dlm گرفتم.فقط فرق من و شما اینکه من کارشناسیم مدیریت نبوده و هیچ پیش زمینه ای نسبت به این درس ندارم.خانوم مجدمی من با مشاور ماهان صحبت کردم بهم گفت حتما باید کتاب مجموعه تست های پرچ رو بگیری.این کتاب حدود 900 صفحه هست و فقط تست های کنکور 70تا91 رو اورده با پاسخ کاملاً تشریحی.(فکر کنم پاسخش زیادی کامله که 900 صفحه شده!!!) خانوم مجدمی،شما که فقط dlm خوندید یه نظرتون من چیکار کنم؟ من همین dlm که گرفتم که قیمتشم 49000 تومن هست رو فقط بخونم یا اینکه کتاب پرچ هم که 25000 تومن هست هم بگیرم؟؟؟؟ چون واقعاً قیمتش بالاست.نمیدونم ارزش داره یا نه.بدجوری سر دوراهی موندم.(من که بالاخره کتاب سوالی 10 سال کنکور میگیرم و سواللارو میبینم.فکر میکنید واجبه خرید این کتاب؟ (اگه بخوام بگیرم باید همین الان بگیرم و موازی فلش کارت بیام جلو چون خوندن اونم حداقل 2ماه زمان میبره) یه سوال دیگه اینکه خانوم مجدمی اگه بخوام فلش کارتام 2ماهه تموم شه (یعنی روزی 65 فلش کارت) روزی بیشتر از 2.5 وقتم رو میگیره؟؟؟؟ مرسی ببخشید از سوال های زیاد من.

mina : 1391/07/01

سلام.سال تحصیلی جدیدمبارک.ایشالا شماسال اینده ترم بالایی ماباشید:-)خانوم فائزه من دچار ی وسواس فکری شدم ک همش استرسدارم.توتابستون تقریباهمه درسارو خوندم فقط واسه زبان تافل نخوندم اما504 کلمه های ماهان و الانم کلمات شماروشروع کردم براتحقیقم منتظرکلاسم.15مهردیگه دورکتابام تموم میشه فکرمیکنم از15مهر ک شروع جدیه درست نرسم ب کنکور..بعدشما چجوری فرمولای وحشتناک مالی حفظ کردید..مرسی براخوبیتون..شادوموفق باشید

baran91 : 1391/07/01

سلام آقا امین. شما فلش کارتی که امسال خریدین چند تا فلش کارت هست؟ و توی برنامه اش چند روز براتون زده که تمامش کنید؟ من یه فلش کارت دارم مال سال 88 و3825 فلش داره و برنامه اش 3ماه است. میخواستم ببینم تغییر کرده یا نه؟ فائزه جان اگه شما هم میدونین بهم بگید. ممنون خانم مدیر.

amin : 1391/07/01

سلام باران خانوم.فلش کاراتایی که من گرفتم 3900 تاست.(البته دقیقش 3930 تا فکر میکنم باشه)برنامش هم مثل برنامه شما دقیقا 3ماهست.تقریبا حدود 100تا فرق میکنه.باران خانوم این شماره فروشگاه dlm.حتما یه زنگ بهشون بزنید شاید بقیه فلش کارتهارو براتون ایمیل کنن. 22360606

mina : 1391/07/02

نظرتون واسه خوندن کتاب کاتلرچیه یعنی من علاوه بر خوندن 3استاد این یکیم بخونم؟اگه هم ک مفیدنیست بگید ک وقت نذارم..مرسی

فائزه مجدمی : 1391/07/02

به خانم مونا: سلام عزیزم. همونطور که گفتم به نظرم موسسه ای به اندازه ی پارسه حساب کتابش درسته. از طرفی من برای گرامر منبع جداگانه ای سراغ ندارم که از روش نگاه کنم بگم کامله یا نه. به امید خدا موفق باشی................................. به خانم سمیرا: سلام. عزیزم خیلی برام عجیبه که با لایتنر خوندی و میگی یادم میره!!! زمانبندی شو مطابق اونی که توی فایل 1500 لغت گفتم انجام میدی؟ اگر از طبقه دوم و سوم زیاد لغت یادت میره طبیعیه ولی از بالاتری هاش باید تک و توک باشه. زمانبندی مرورت با جعبه چطوریه؟ در مورد سوال دومت (تعداد لغات و...) نه به نظرم اگه لغتای تافلو قبلا خوندی نصفش یادته 35تا در روز زیاد نیست (از لغتای من هم حتما مقداریشو بلدی و فقط نیاز به مرور داره) در مورد اسم و فعل و صفتای کتاب تافل، بله مهم هستن (به خصوص فعل و صفت) ولی لغات داخل متن رو مطلقا نیاز نیست بخونی. به امید خدا موفق باشی .......................................... به خانم باران: سلام. متاسفم عزیزم نمیدونم. ولی توی اون برگه که زمانبندی مرور رو نوشته (همراه جعبه) سر فصل ها مطرح شده. اگر اون برگه رو نداری یه زنگ بهشون بزن کمکت می کنن (یا می فرستن یا میگن بیای دم انتشارات بگیری یا توی سایتشون هست برای دانلود... یا میتونی بری انقلاب به یکی که داره بگی اون برگه رو از توش در بیاره بهت بده بری گپی کنی براش بیاری) منتها من نگرانم سر فصلای فلش کارتای جدید با اونی که تو داری یکسان نباشه و این برگه زمانبندی جدید (که توش سرفصلا رو نوشته) بدردت نخوره. ولی باران جان در کل سخت نگیر! حالا من که آزمون ندادم مگه چی شد؟ (از جایزه های میلیونی موسسه ها محروم شدم همین!) البته نمیگم آزمون نده میگم سخت نگیر . ................................. به آقای محمدی: سلام. متشکرم. من برای زبان کنکور یکساعت و ربع وقت گذاشتم!!! اینه که کاملا درکتون می کنم و بهتون توصیه می کنم که اصلا سراغ متنا نرید. (با توجه به ضریب زبان که فرمودید) نهایتا اگر میخوید 5 دقیقه وقتو بذارید، برای اون سوالی که موضوع متن رو می پرسه خط اول هر پاراگراف رو بخونید کافیه. سوالی که نزدیکترین واژه (از نظر معنا) رو می پرسه هم وقت زیادی نمیخواد. سوالی که میگه ضمیر به چی اشاره داره هم وقت زیادی نمیخواد. اینا رو بزنید. توی تست کنکور معمولا هر سوالی از یه پاراگرافه (به ترتیب) یعنی سوال آخر از پاراگراف آخره. اینو هم مد نظر داشته باشید. و فراموش نکنید که زبان ضریبش فقط 2تاست! به امید خدا موفق باشید ................................ به خانم سمیرا: سلام. شما که بازرگانی بودید نباید از منابع زیاد بازرگانی بترسید! من نظری ندارم چون اجرایی رو نمیشناسم کلا............................................. به آقای امین: سلام. خوشحالم که دارید میخونید و میایید جلو ولی شما که حرف منو گوش نمیکنید (مثلا سر کتاب 504) چرا باز ازم سوال می پرسید؟ (شوخی میکنم ناراحت نشیدا) ببینید شما به هیچ وجه نباید تست تئوری کنکورای قدیمی رو بخونید! موضوعش و طرز سوالاش بی نهایت فرق می کنه! (اینه که با وجود ندیدن اون کتاب 900صفحه ای، معتقدم پولتون رو صرفش نکنید) کنکورای جدید تر هم همه ش توی همون فلش کارتا هست. راستی در مورد فلش کارتا اگر جایی نکته ای مبهم بود حفظش کنید و سخت نگیرید اصلا! ما هم (که مدیریت خوندیم) نصف بیشترش برامون نا آشنا بود. به علاوه معتقدم که نباید فلش کارتا رو زود بخونید چون یادتون میره. (این اتفاق سر فلش کارتای سختش برام افتاد) اگر میدونید و مطمئنید که میشه دو ماهه تمومش کرد بذارید آذر و دی بخونیدش. بعد اینکه روزی چقدر وقت میگیره رو خودتون امتحان کنید. (سوای از وقتی که میگیره، به نظرم روزی 65تا کار بسیار مشکل و خسته کننده ایه) ..................................................... به خانم مینا: سلام! خسته نباشی عزیزم! من پارسال این موقع هنوز نه مالی خونده بودم نه پژوهش!!! اینه که بهت توصیه می کنم اینقدر سخت نگیر و فراموش نکن که اگر با آرامش بری سر جلسه کنکور (و فقط 2تا کتاب خونده باشی) موفق تری! تا وقتی که با استرس بری سر کنکور (و هر منبعی رو 50بار خونده باشی) من مالی کلا نرسیدم بخونم (که از فرمولاش پرسیدی) ولی اکثرشون به هم شبیهن و با یکیشون میشه چند تای دیگه رو هم نتیجه گرفت. (مهم نیست طبق مسئله x توی صورت باشه یا مخرج و ....) با یه فرمول میتونی خیلیا رو حل کنی. بعد هم گویا فصلای اول کتاب دکتر تهرانی فرمول زیاد داره بعدش کم میشه. راستی فرمولا رو با لایتنر هم میتونی بخونی. به امید خدا موفق باشی.............................. به خانم مینا: در مورد کتاب بازاریابی بگم که من با خوندن 3استاد 60 درصد زدم. اما کتاب بازاریابی مناجاتی (که کاتلر و 3استادو خلاصه کرده) کتاب خوبیه و بچه ها امسال ازش نتیجه عالی گرفته اند.

سمیرا : 1391/07/02

مرسی عزیزمم .. راستش با لایتنر مرور م بر اساسه دستو ر العملی که تو dlm نوشته .مثلن خانه 2: 2 تا برگه.خانه 3: 4 تا برگه و.. تلفظ لغت رو به فارسی می نویسم زیر لغت به یاد گیریم کمک میکنه و تو ذهنم خوب می مونه شما نظرتون درباره این روش چیه؟ - زبات تخصصی رو از کی بخونیم؟ و تست زدن برایه زبان؟ از اذر خوبه ؟ دیر نیست؟

انغام : 1391/07/02

فایزه خانم شما میگید مالی و پژوهش ور پارسال این موقع نخوندید .و ما سخت نگیریم خوب شاید شما با 1 دور خوندن مسلط شدید و یاد گرفتید ولی ممکنه کسی دیگه با 2 یا 10 بار خوندن مسلط شد و یاد گرفت.از این بابت خوب شروع کردن درسها این موقع دیر میشه .و نمیشه خوب مسلط شد .

مهسا میم : 1391/07/02

سلام دوباره فائزه . فلش کارت های تئوری ناشرش کیه؟ می خوام بخرم ولی می ترسم قدیمیشو بهم بدن. لطفاً فائزه اطلاعات جزئیشونو بهم بگو. قیمت؟ ناشر؟ سال؟ تعداد؟

maedeh : 1391/07/02

سلام فائزه شما پرچ نخوندین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟تستم نخوندین؟؟؟؟؟؟؟؟؟واسه تئوری

سمیرا3 : 1391/07/03

راستی فایزه من لغات رو هرشب که ساعت 11 می خونم فردا شب همون موقع با لایتنر مرور میکنم؟ درسته ؟ یا باید زودتر مرورش کنم؟

شیدا : 1391/07/03

فائزه من میخوام واسه بازاریابی کتاب کاتلر رو شروع کنم و همزمان با مناجاتی پیش ببرم . بنظرتون با توجه به حجیم بودن کتاب کاتلر و وقت کم تا کنکور این کار اشتباهه یا خوندنش مفید به فایده است ؟

mina : 1391/07/04

مرسی برا راهنماییتون..

مهشید : 1391/07/04

سلام خسته نباشید.من دانشجوی ترم 7 هستم و این ترم 17 واحد دارم که اگه پاس شه 17 واحد میمونه برای ترم بعد.قصد داشتم امسال ارشد شرکت کنم تازه هم شروع کردم به خوندن.اما بهم گفتن که اگه روزانه قبول شی و درست تموم نشه از کنکور بعد محروم میشی.از یک طرف میترسم ترم بعد واحدهایی که برام مونده همشون ارائه نشه و از طرف دیکه هم میترسم اگه واسه کنکور بخونم 17 واحد این ترمم پاس نشه.البته تا حالا هیچ درسی رو نیفتادم.معدل کلم هم 17.لطف کنین راهنماییم کنین امسال کنکور بدم یا آزمایشی شرکت کنم؟دوستی بهم گفتن آزمایشی شرکت کن و امسال ریاضی و زبانت رو تقویت کن.رشتم مالیه.

maedeh : 1391/07/04

ماهان بهتره یا اکسین؟ازمون ازمایشی

m : 1391/07/05

دانشگاه تهران قبول شدین؟چه گرایشی؟

maedeh : 1391/07/05

فائزه دو سوال دارم اول اینکه کتاب بهتر از فلش کارت نیست؟چون اونجاایی که متوجه نمیشم با مثالی که تو کتاب میزنه میشه راحت تر فهمید تا بی مثال. بعد شما میگی 504 خوب نیست؟خوب شاید امسال از 504 سوال بده طراح. درست نیست؟

Ie : 1391/07/05

راست میگن امسال سوالات لغت از 125 لغت 504 و 1100 واژه بدانید هم بوده و اسنشیال .برا امسال هم از این منابع میدن یا تغییر میدن یا سال 90 هم از اینا بوده؟

m : 1391/07/05

دفترچه سراسری وازاد کی میاد/؟یکی جواب بدددددددددددده

sara20 : 1391/07/06

سلام.بعد اینکه تست هایی رو که زدیم آیا باید بعدا هم تکرار کنیم؟؟مطالب رو هر چند وقت باید تکرار کنین؟

ماهی به m : 1391/07/06

دفترچه ثبت نام کنکور ارشد سراسری آبان میاد و ازاد تو دی یا بهمن.. به سایت مدیر سر بزنی تو اخبار می نویسه.حواست باشه جا نمونییییی

maryamdokht : 1391/07/06

سلام. تبریک میگم . ممنون به خاطر راهنمایی هاتون. من تازه میخام شروع کنم به خوندن. به نظرتون امیدی به قبول شدنم هست؟ لیسانس اقتصاد بازرگانی دارم. ممنونم

m : 1391/07/06

ممنون از ماهی . از همین میترسم

m : 1391/07/06

به فائزه و بقیه بچه ها. دفترچه اومد از همینجا بگین.لطفاااااااااااا

ساحره : 1391/07/06

سلام و تبریکک شما دور 1 تون رو که خوندید تو دور 1 کیفیت درس خوندنتون چگونه بود؟ یعنی قشنگ همه چیزو یاد گرفتید؟ اخه من تو دور 1 که هستم 1 چیزایی یاد میگیرم و 1 چیزایی نه مخصوصن حفطی که از ذهنم 3 سوت میره شما چه پیشنهادی می کنید, , و چگونه با دقت بخونم که بفمم؟

فائزه مجدمی : 1391/07/06

به خانم سمیرا: منظورت از خانه 2: 2 تا برگه دو تا دونه برگه ست یا دو دسته برگه؟ (یعنی برگه های دو روز) پیشنهاد می کنم برای لغت زبان از زمانبندی خودم استفاده کنی. خیلی خوب بود اگر یه نفر از نزدیک بهت می گفت با جعبه چطور مرور کنی... به نظرم یه اشکالی توی روندش هست که میگی خوب یادم نمی مونه. در مورد تلفظ فعلا اشکال نداره فارسی بنویسی ولی بعد از کنکور حتما یه دیکشنری لانگمن بگیر (با CDش) که نرم افزار برات تلفظ کنه و فونتیک رو یاد بگیری. برای زبان مدیریت "تخصصی" خاصی وجود نداره. متن بخون و listening گوش کن. سعی کن انگلیسی رو به انگلیسی بفهمی و ترجمه نکنی. و برای تست زبان... هر وقت دایره لغاتت خوب شد شروع کن. راستش زبان بیشتر دانش میخواد تا مهارت تست زنی. من اگر زبان کنکورو خوب زدم چون لغت زیاد بلدم و انگلیسی می فهمم واگرنه به جز تستای کنکور (توی همون یک ماه آخر) برای زبان هیچ تست دیگه ای نزده ام. فقط تست متن (درک مطلب) مهارت میخواد. اول آذر برای شروع خوبه دیر نیست............................................. به انغام عزیز: بله این هم نظر شماست و نظرات متفاوت هستند. من نظرم رو گفتم و هر جور هم حساب می کنم می بینم نمیشه بگم: نه بچه ها دیر شده ولش کنید! دیگه نخونید! (درحالی که خودم دیر خوندم و نتیجه گرفتم) به علاوه لازم نیست روی همه درسا مسلط شد. توی مصاحبه گفته ام. به امید خدا موفق باشید ................................. به خانم مهسا میم: سلام عزیزم. ناشرش انتشارات تبلور دانشه. 49هزار تومن! سالش روی جعبه درج نشده باید بسته رو (جلوی چشم پیک که برات آورده) باز کنی و پاکت نامه ی داخلشو باز کنی. توی جدول زمانبندی خوندنش نوشته کارت 1تا 49 موضوع رفتار سازمانی (یا هر چی) و آخرای جدول نوشته سوالات کنکور سال 89 و بعد 90 و 91 (اینا همه باید باشن) اگر میخوای بیشتر مطمئن شی باید آخرای فلش کارتا رو هم نگاه کنی ببینی واقعا اینا همه توش هست یا نه. تعداد دقیق امسالی رو نمیدونم. طبق کامنت آقای امین برای خانم باران91 تعدادش 3930تاست. توی اینترنت روی لینک سایتشون کلیک کن. بعد بهشون زنگ بزن رایگان میفرستن (توی تهران البته) موفق باشی ..................................... به مائده عزیز: سلام. نه. شما که در جریانی بارها گفته م. (اما این به اون معنا نیست که فلش کارتا برام معجزه کرده یا برای بقیه میتونه معجزه کنه) از ماهان و اکسین خبری ندارم. انتخاب اولمو قبول شدم بازاریابی دانشگاه تهران. خبر نداشتی؟ رتبه 1و 2و 3و 4 هم اونجان! خیلی خوش میگذره! و اما در مورد درسای حفظی کتاب از فلش کارت بهتر نیست. شک نکن! (اگر رشته ت مدیریت بوده اونقدر میدونی که همون مطلب خلاصه برات کافی باشه) برای لغت زبان 10 سال کنکورو بررسی کردم. چند تا لغت از 504 اومده باشه خوبه؟ 140 تا! متوسط سالی 14 تا! حالا اگه می ارزه برو 504تا لغتش رو بخون گلم! بعدشم خواهشا هی نیا پای اینترنت! بشین سر درست! کامنت بازی نکن دختر گل! آدم ایمیلشو فقط باید هر روز چک کنه........................................ به خانم شیدا: عزیزم من نه کاتلرو خونده م نه مناجاتی. ولی کسایی که مناجاتی خوندن نتیجه عالی گرفتن. (گویا مناجاتی کتابای 3استاد و کاتلرو خلاصه کرده همین!) ..................................... به خانم مهشید: سلام . متشکرم. من توصیه ی جدی می کنم که کنکورو با تمام قدرت بدید! احتیاط خوبه اما... ببینید اواسط اردیبهشت نتیجه اولیه کنکور میاد (رتبه تون میاد و انتخاب رشته می کنید) اون زمان باید این رو بسنجید که آیا احتمال افتادن درسی برای من وجود داره؟ (البته اساتید ترم آخر خیلی بعیده کسی رو بندازن! اونم کسی که توی کنکور رتبه آورده!!! حتی اگر وضعیت یه درسی خراب بود با استاد صحبت کنید راه میاد باهاتون) ولی مهشید خانوم شما وااااقعا می ترسید بیفتید؟!؟! شما شاگرد زرنگید این حرفا کدومه؟!!!! اگر ترم دیگه هم درسی ارائه نشد (با صرف کمی هزینه و وقت) میتونید این درسو توی دانشگاه دیگه بگیرید. یا اینکه اگر زمان رفت و آمدتون این اجازه رو نمیده کلا ترم بعد رو جایی که همه درساتونو داره مهمان بشید (روشهایی مثل معرفی به استاد و... هم وجود داره منتها توی رشته و دانشگاه ما کسی رو ندیدم استفاده کرده باشه) در نهایت اگر اردیبهشت ماه (بعد از نتایج اولیه) دیدید احتمالا درستون تموم نمیشه رشته های روزانه رو انتخاب نکنید. چیزی که الآن مهمه اینه که با هر کسی مشورت نکنید و اجازه ندید انگیزه درس خوندن رو ازتون بگیرن! کنکورو با تمام توان بدید و توکلتون به خدا باشه..................................... به خانم سارا20: سلام. من فقط تستایی رو که غلط می زدم یه سخت بودن علامت می زدم که بعدا مرور کنم. زمانبندی مرورش هم به خودتون بستگی داره. سخت نگیرید. ............................................... به خانم مریم دخت: سلام. متشکرم. بله که امیدی هست! خیلی هم امید فراوانه! شروع کنید و طوری بخونید که هر شب وقتی سرتونو روی بالش میذارید راضی باشید و حس کنید اون روز تلاشتونو کردید. به امید خدا موفق باشید.

پریسا : 1391/07/07

سلام و خسته نباشید،من یه متن زبان که می خونم تقریبا کلماتشو میدونم اما تو درست ترجمه کردن و جفت و جور کردن کلمات مشکل دارم و اونجوری که باید نمی تونم به سوالات پاسخ بدم به نطر شما باید چیگار کنم با تشکر.

سحر : 1391/07/07

فایزه فقط 5 نفرید سر کلاس ؟؟؟ لطف می کنی از دوستانتون رتبه هایه 1و2و3و4 با سایت مدیر مصاحبه کنننن و بهمون کمک کنن

مهسا : 1391/07/08

فایزه شما می گید لغت زیاد بلد بودید از کجا لغات رو در آوردید از رو چی؟ اخه منم میخام لغات زیادی یاد بگیرم

مونا : 1391/07/08

راستی جان اسنشیال تافل رو فلش کارتشو بگیریم ؟ یا کتابشو که خودم لغات رو رو برگه بنویسم بزیزم تو لایتنر؟

ساغر : 1391/07/08

سلام تبریک میگم من ورودی بهمن هستم میخواستم راجع به درسا و استادا ازت بپرسم. راستی چندروز در هفته کلاس دارین؟

sara20 : 1391/07/09

سلام در درس مالی تستهای دانشگاه آزاد هم میخواد؟بقیه درسا چطور؟

Azadeh : 1391/07/09

باسلام من امسال می خوام کنکور اجرایی بدم مشکلم تو زبانه تابستون 30 درس 504 رو خوندم ولی چون دیدم نمی تونم تست بزنم ول کردم اونایی ام که خونده بودم یادم رفته امروز لغات جمع آوری شده ی شمارو دانلود کردم اما کلا تو زبان سردرگمم نمی دونم دوباره 504 رو بخونم یا لغات شمارو چیکار کنم حداقل 30 بزنم آخه دارم واسه تک رقمی میخونم تورو خدا تو زبان راهنماییم کنین مرسی

m : 1391/07/09

ساغر رتبت چند شده؟

بهزاد : 1391/07/10

سلام مجدد.تصمیم به خوندن گرفتم.میخواستم زبانو سفید بزنم ولی پشیمون شدم.به نظر شما از الان زبان چطوری پیش برم بهتره؟یا چی بخونم؟و اینکه واسه زبان دیر نشده؟

ماهی به m : 1391/07/10

مایده تاریخ ثبت نام کنکور: ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد از نهم تا 16 آبان ماه http://www.modir.ir/News/8115.aspx

parisaa23 : 1391/07/10

سلام اقا بهزاد منم مثل شمام هنوز زبان و تیوری مدیریت شروع نکردم شما واسه زبان تخصصی چه کتابی گرفتین؟

m : 1391/07/10

مررررررررررسی ماهی عزیز

m : 1391/07/10

یعنی دفترچه هم از 9تا16 میاد ماهی عزیز؟

m : 1391/07/10

برای ازاد هم سایت مدیر اخبار میگه؟

بهزاد : 1391/07/10

ه پریسا23: هنوز تصمیم نگرفتم ولی از نرم افزار لایتنر استفاده میکنم.فعلا برید دنبال عمومی البته این نطر منه.

sara20 : 1391/07/10

سلام هرکدوم از مترادفای زبانو تو یک برگه جدا بنویسیم؟!

ماهی به m : 1391/07/11

m جان ثبت نام اینترنتیه ..آره دیگه دفترچه شماره 1 هم میاد که کد دانشگاهها و رشته ها و توضیحات دیگر توش داره سایت مدیر همه چیو اعلام میکنه برا ازاد هم که 100% موفق باشی راستی شما گرایشتون چیه؟؟

m به ماهی : 1391/07/11

بازرگانی

m : 1391/07/11

فائزه جان من شبا از استرس خوابم نمیبره. عقبم . چه کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سمیرا : 1391/07/11

سلام فایزه قبلن بهتون گفتم من فایل لغات شما رو می خونم که واقعن مرسی بابت زحمتی که کشیدی.. و اسنشیال ضروری تافل هم که قبلن خوندم رو هم میریزم تو لایتنر .. راستش با خوندن لغات کنکور در اوردید و کتاب اسنشیال تافل که می خونم می بینم که لغات کنکور از متنه کتاب اسنشیال هم هست به نظرت لغات داخل متن رو هم بخونم؟

m : 1391/07/11

رتبه 4کارافرینی گفته که با خوندان 504 میتونین 40درصد بزنین!!!!!! جلل ااخالق.ادم نمیدونه بخونه یانه .من که 23فصل خوندم

Ieبه m : 1391/07/12

m جان کامنتاشون رو دقیق نخودید ایشون گفتند 504+ 1100 واژه بدانید و تستایه کنکور رو بزنین می تونید ارتقا بدید درصده زبان رو حالا یکی 10 % میزنه یکی بینه 20-50 .ایتم بستگی داره که تا روز کنکور زبان ازت جدا نشه و هر لغتی هر جا می بینی و می شنوی یاد بگیری

شبنم : 1391/07/12

سلام و خسته نباشید. من الان دارم برای کنکور ارشد میخونم. زبانم تقریبا خوب هست اما فقط در حد ترجمه متن بر روی کاغذ.(برای کنکور ارشد) اما در مکالمه و شنیداری اصلا خوب نیستم. اما شنیده ام که برای دوره ارشد در دانشگاه و همچنین برای قبولی در دکترا و مصاحبه دکترا باید زبان قوی و در حد مکالمه داشته باشیم و حتی مدرک زبان (آیلتس یا تافل) داشته باشیم. آیا به نظرتون الان که دارم برای کنکور ارشد درس میخونم به کلاس زبان بروم ؟ آیا به درس خوندن لطمه نمیزنه؟ یا اینکه بعد از کنکور به کلاس برم؟ ممنون

m بهIe : 1391/07/12

..ولی کتاب 504 خیلی مهمه و میتونید با تسلط رو این کتاب 40% بزنید

R : 1391/07/12

سلام خانم مجدمی .من می خوام رتبه یک بازرگانی بشم . زبان با504 +1100 واژه+اسینشیال-تئوری با جزوه ماهان +منابع اصلی می خونم .فقط ریاضی ضعیف هستم چه کار کنم می خوام اصلآ ریاضی تو کنکور نزنم . لطفآ راهنمایی کنید.

Ie : 1391/07/13

نمی دونم m جان . والا منم مثل خودت نمی دونم ولی از هر کی پرسیدم میگن ترتیب خوندن 504+essential و... ولی به نظر خودم خودت هم می تونی امتحان کنی که به حرف اینکه 504 رو بخونی میشه 40 بزنی برسی ..504 رو خوندی سوالات کنور رو بزن ببین میشه 40 ؟ من که زدم 1 دونه هم نمیشد بزنم..تا برات ثابت شه با 12 تا لغت 504 نمیشه 40 زد...فک میکنم اگه 504 رو کامل یعنی لغات داخل متن و هر چی لغت هست توش که رو یه هم میشه 6000 لغت رو بخونی 40 میشه زد نه با 504 تا ..چون از داخل متن هم زیاد میدن سوالات کنکور رو موشکافی کنی پی میبری

N+h : 1391/07/13

سلام دوست عزیز و موفق من نمی دونم چکار کنم .حفظیاتم بده و باید 100 دور بخونم که حفط شم ..از وضعیت تیوری بگم که تو مرداد شروع کردم به خوندن ولی فقط برایه اشنایی و حفظ نشدم .الان 1 دورکه تموم شده و میخاهم شروع به حفظ کردن بکنم البته از رو کتاب جامع مدرسان شریف تو 1 ساعت 2 صفحه می تونم حفظ کنم. و اینکه من حفظیام ضعیفه و باید زیاد بخونمش که حفظ شم و کند پیش میرم.الان تصمیم دارم dlm بخونم احساس میکنم اون بهتره با توجه به ویزگی و از رو کتاب جامع مرورش کنم که بهتر یاد بگیرم الان که میخام بخونم دی ال امو دیر نیست ؟ میرسم خیلی درمانده شدم تو رو خدا بهم راهه چاره بدید؟؟؟؟

m به R : 1391/07/13

سلام R .تئوری ماهان میخونی؟خوبه؟

Azadeh : 1391/07/13

خانوم مجدمی لطفا جواب منو بدین بالاخره لغات جمع آوری شده ی شما میتونه به من کمک کنه یا نه؟ باتوجه به این که من دارم واسه اجرایی می خونم.

بنفشه : 1391/07/13

سلام. من در ICDL و کلا در کامپیوتر ضعیف هستم لطفا اگه میشه راهنمایی کنید که برای دوره ارشد در دانشگاه برای تحقیق و پایان نامه و غیره چه مباحثی از کامپیوتر رو باید بلد بود و لازم است؟ آیا اکسس و اکسل و نیز نرم افزار SPSS و نرم افزار مطلب مورد نیاز است؟ و لطفا راهنماییم کنید که چه مباحثی از کامپیوتر مورد نیاز است که بعد از اینکه کنکور ارشد رو دادم برای اون به کلاس برم؟ و اگر میدونید موسسه ای که در زمینه آموزش کامپیوتر خوب است رو در تهران معرفی کنید. بسیار ممنون

mba1 : 1391/07/14

با سلام خسته نباشید..... من یه سوال داشتم اونم اینه که اگه زبانم خوب نباشه و زیادهم برای ان وقت نزارم ایا با خوندن لغات 10 سال کنکور شما احتمال چند درصد وجود داره تو کنکور بزنم اگه همه شو کلا حفظ باشم (به نظرتون این عاقلانه است یا اینکه باید منابع دیگری نیز خواند؟)

مونا : 1391/07/14

سلام و خسته نباشید.بچه ها میگن خوندن تیوری دی ال ام مدیریت 2ساعت طول میکشه منظورشون خوندن فلش کارتاست؟ یا مرور برگه ها با جعبه

samira : 1391/07/14

salam mikhastam bedunam ke baraye man ke taze mikham shuru konam be khundan ,zabane omumi bekhunam ya takhassosi ya hardush ham ketebe taffelo daram ham naser zade kodumo aval bekhunam ? mamnun misham rahnamaeem koni

فاطمه : 1391/07/15

سلام خانم مجدمی برای زبان از چه کتاب تستی میتونم استفاده کنم ؟

فاطمه : 1391/07/15

با سلام خدمت خانم مجد خواهش میکنم در صورت امکان پاسخ من را سریع بدهید من دانشجوی کارشناسی مدیریت بازرگانی هستم به علت یک ترم مرخصی و عدم ارائه دروس توسط دانشگاه 9 ترمه تمام میکنم الان ترم 8 هستم 25 واحد بیشتر نمونده به علت عدم ارائه دروس 9 واحد بیشتر برنداشتم من برای ارشد هیچ کاری نکردم و تازه دنبال منابع هستم به نظر شما من برای کنکور امسال شرکت کنم یا سال اینده ؟ایا منابع همینهایی هستن که در مصاحبتون فرمودین؟ ایا تا سال اینده عوض میشه ؟ من دوست دارم که در مدیریت بازاریابی ادامه تحصیل بدم به نظر شما چه درسهایی برای قبولی در این رشته مهمترند؟ من چه طور بخونم وازکجا شروع کنم؟چه کتابهایی (مدرسان شریف ماهان ....)توصیه میکنید ؟ممنون میشم اگر تمام شوالات من را جواب بدین با امید موفقیتهای روز افزون

فائزه مجدمی (پاسخ سوالای 6مهر تا آخر روز 10 مهر) : 1391/07/15

به خانم ساحره: سلام. نه معمولا توی دور اول خیلی چیزا رو آدم یاد نمیگیره یا حفظ نمیشه. هم مرور لازمه هم تست زدن (برای درک نکات ریز تستی) من که به بارها مرور نیاز داشتم! اگر هم مبحثی یا نته ای رو هر کار کردید یاد نگرفتید روش مکث نکنید. بیخیالش بشید بذارید برای دور بعد (اگر اذیتتون می کنه کلا بذاریدش کنار) ..................................... به خانم پریسا: سلام. جمله ها خیلی وقتا معنای کنایی دارن. فعلای دو کلمه ای رو که دیگه نگو! برای مشکلت در دراز مدت listening کمک می کنه ولی در کوتاه مدت و برای کنکور... نمی دونم! سعی کن انگلیسی رو به انگلیسی بفهمی و ترجمه نکنی. ترجمه ی کلمه به کلمه گاهی وقتا فایده نداره. به امید خدا موفق باشی ................................. به خانم سحر: نه 10 نفریم. منم که اینجا بودم و تعهد احساس می کنم گاهی وقت کم میارم. الآن حدود 10 روزه نتونستن جواب بدم به بچه ها ............................................. به خانم مهسا: سلام. اگه اول راهید یه مدت کلاس زبان برید. کتابای لغات ضروری تافل، select readings و حتی مجموعه لغات 10 سال کنکور مدیریت بدردتون می خوره. م... دیگه بگم. لغتای دبیرستان و پیش دانشگاهی هم خوبن. متاسفانه کتاب زبان خاصی سراغ ندارم اما بچه ها از American English file تعریف می کنن. توی اکثر موسسه ها هم تدریس میشه................................................... به خانم مونا: کتاب لغات ضروری تافل اینه که تست داره و با کاربرد لغات درگیرت می کنه. ولی خوبی فلش کارت هم اینه که حاضر و آماده ست! هر کدوم راحت تری ............................ به خانم ساغر: متشکرم! 3 روز بود به امید خدا داریم می گذاریمش 2 روز. استادا رو که تا اینجا راضی بودم. تئوری و پژوهش و رفتار و حسابداری دادن بهمون................................... به خانم سارا: سلام. ما که نزدیم... پس نمی دونیم :) ......................... به خانم آزاده: سلام. هرگز، هرگز و هرگز برای رتبه تک رقمی نخونید! به بهترین شکل تلاش خودتونو بکنید ولی یه نتیجه ی مشخص رو در نظر نگیرید. برای زبان... من سوالای زبان اجرایی رو ندیده ام. اما اگر شبیه بازرگانیه 504 به هیچ دردش نمی خوره! توی 10 سال کنکور فقط 140تا لغت از 504 مطرح شده. در ضمن ببخشید که جوابتون دیر شد..................................... به آقای بهزاد: سلام. بله یادمه! اینکه برای زبان دیر شده یا نه به خودتون بستگی داره! اگر زبانتون همیشه خوب بوده و کلی لغت بلدید، نه دیر نشده. لغات مطرح شده در 10سال کنکور مدیریت رو بخونید. اگر زبانتون خوب نیست... باز هم دیر نشده. ولی نمی دونم از کجا شروع کنید بهتره ... تست زبان سخته! تستاشو دیدید؟ تستاش وقت گیرن. زبان یاد گرفتن هم کار یک دوره زمانی کوتاه نیست. ببخشید واقع بینانه حرف می زنم! اما زبان درسیه که خیلیا توش قوی نیستن. اگر نزنید خیلی عقب نمی مونید (و اگر بزنید خیلی جلو می افتید) برید سر وقت تستای کنکور و ببینید توانتون در چه حده. زبان عمومی یه دریا لغت داره و زبان تخصصی هم جمله بندیای عجیبی داره که مپرس! در هر صورت، هر تصمیمی که گرفتید به امید خدا موفق باشید ...................................... به خانم سارا 20: سلام. اگر مترادفا معناشون شبیه به همه نه . همه رو توی یه برگه بنویسید.

فائزه مجدمی (پاسخ سوالای 11مهر تا امروز) : 1391/07/15

به m : سلام. مگه قرار نشد اینقدر کامنت بازی نکنی؟ تو برام عزیزی زیاد نمیتونم بهت سخت بگیرم. شبا از استرس خوابت نمی بره... یه دور دیگه تیکه آخر مصاحبه مو بخون. گفتی رتبه 4 کارآفرینی از 504 تعریف کرده. عزیزم من از خودم که نمیگم!!!!!!!!!!!! من لغتای کنکورو در آوردم! توی 10 سال فقط 140 تا از 504 اومده. متوسط سالی 14تا. حساب کن ببین می ارزه بشینی 504 تا رو بخونی، بخون عزیزم. و اما... گفتی عقبی؟ از چی عقبی؟ منم همه ش عقب بودم! اونم از برنامه ای که خودم برای خودم ریخته بودم!!!! جالبه نه؟ تو که حرف گوش نمی کنی ولی به نظرم یک هفته درس خوندن رو بذار کنار. به امید خدا بعد با اشتیاق شدیدتری میری سراغش. اگر میخوای درس بخونی به این فکر نکن که "باید درس بخونم" بلکه به موضوع درس فکر کن. به این فکر کن که " فلان فرمول چی بود؟ نکته ی اون صفحه که زیرش خط کشیدم چی بود؟" اینطوری با اشتیاق و کنجکاوی میری سر درست. به امید خدا موفق باشی ...................................... به خانم سمیرا: سلام. عزیزم شما که عین فایل لغات کنکورو دارید چرا میخواید روی متون کتاب اسنشیال دنبال لغات کنکور بگردید؟ من هرگز اونا رو نخونده ام. اینه که نمیتونم آماری بدم که چقدرش اومده یا امسال میاد. فقط میتونم بگم که من اونا رو نخونده بودم. .................................... به Ie عزیز: سلام. متشکر از تحلیلتون. اما من کلا لغات داخل 504 رو هم نخونده ام! بابا اصلا این کتاب خنده داره!!! آدم یه لغتایی توش می بینه که مترادفاش هرگز توی فارسی هم مطرح نمیشن!!!! بازم ممنون از جوابتون. ................................. به N+H عزیز: سلام. مشکل شما اعتماد به نفسه! شما "باور" کردید که حافظه تون ضعیفه. و باید اول اینو تغییر بدید. بعید می دونم حافظه تون از من ضعیف تر باشه که روزانه توی دانشگاه خیلیا بهم سلام می کنن که اصلا یادم نمیاد کی دیدمشون و باهاشون آشنا شده م!!! تکنیک لایتنر خوبه جواب میده. ولی خوندن فلش کارتا (با رعایت تکنیک لایتنر) حدود 90 روز روزی 2 ساعت وقت می گیره. اگر با لایتنر کار کردید فلش کارتا براتون خوبه. اگر نه بدونید که اون هم کار ساده ای نیست (یه روند پیوسته داره) اما خیلی بهتر توی ذهن آدم می مونه. به امید خدا موفق باشید راستی اگر از نظر روحی دارید اذیت میشید با یه مشاور صحبت کنید ..................................... به خانم بنفشه: سلام. من هنوز اول راهم. ورد و پاور پوینت و اینترنت که ضروریه. ما از چیز دیگه ای استفاده نکردیم هنوز. وقتتون که آزاد شد از همون مهارت های اولیه کلاس برید. بعد تر که راه افتادید دیگه میتونید بدون کلاس خودتون با ور رفتن با نرم افزار یاد بگیرید.ضروری بودن Spss و اینا هم بستگی به نوع تحقیقا و پایان نامه تون داره................................... به MBA1 عزیز: سلام. اگر زبانتون خوب نیست و براش وقت نمیخواید بذارید، کلا بذاریدش کنار! لغت خوندن خالی فقط شما رو در حل 10 تا تست اول کمک می کنه. (تست واژگان) نمی دونم برای 10 تا تست می ارزه 1540 تا لغت خوند؟ اون هم تستایی که ارزششون با تست مالی و بازاریابی و اقتصاد برابره. و اما پرسیدید آیا منبع دیگه ای هم باید خوند؟ دست کم تستای کنکورای قبلو تحلیل کنید. ............................ به خانم مونا: سلام. خوندن و مرورشون با لایتنر روزی 2 ساعت وقت می بره. ................................ به خانم سمیرا: سلام. کتاب ناصر زاده رو ندیده ام. کتاب تافل خوبه. لغتای زبان تخصصی و عمومی 10سال کنکورو هم حتما بخونید. در مورد زبان عمومی یا تخصصی معایبی مطرحه: زبان عمومی تستش نیاز به بلد بودن لغات خیلی زیاد داره. زبان تخصصی هم (به خاطر متناش) توی کنکور وقت گیره. و جمله هاش گاهی درک و ترجمه شون سخته. اگر الآن تازه میخواید زبانو شروع کنید باید یه پیشینه زبان خوب داشته باشید. در هر صورت به امید خدا موفق باشید............................................ به خانم فاطمه. سلام. من تست نزدم کتاب تست نمیشناسم. البته یه وقت از من الگو نگیرید!!!

!!! : 1391/07/15

خواهشن جواب بدید همه منتظر جواب سوال هامون هستیم؟؟؟؟؟؟؟

شبنم : 1391/07/16

سلام و خسته نباشید. من الان دارم برای کنکور ارشد میخونم. زبانم تقریبا خوب هست اما فقط در حد ترجمه متن بر روی کاغذ.(برای کنکور ارشد) اما در مکالمه و شنیداری اصلا خوب نیستم. اما شنیده ام که برای دوره ارشد در دانشگاه و همچنین برای قبولی در دکترا و مصاحبه دکترا باید زبان قوی و در حد مکالمه داشته باشیم و حتی مدرک زبان (آیلتس یا تافل) داشته باشیم. آیا به نظرتون الان که دارم برای کنکور ارشد درس میخونم به کلاس زبان بروم ؟ آیا به درس خوندن لطمه نمیزنه؟ یا اینکه بعد از کنکور به کلاس برم؟ ممنون

ساناز : 1391/07/16

سلام فایزه .از همکلاسیاتون رتبه هایه تک رقمی برایه تیوری مدیریت منبع شون DLM بوده یا چیز دیگری چند زدن؟ والا من همش نگرانه اینم که DLM می خونم اگه کم بزنم چی؟ ولی شما باهاش بالا زدید .

میلاد : 1391/07/16

سلام عرض میکنم.برایه تیوری از DLM می خونم هم صورت سوال و هم جواب رو حفظ میکنم باید این کارو کنیم؟ یا فقط جواباش رو بخونیم و حفظ کنیم

سمیرا : 1391/07/16

فایزه درباره مروز لایتنر سوال داشتم.مثلا ساعت 11 شب برگه ها رو می خونیم برایه مرور ش فرداشب همون ساعت 11 یا زودتر؟ چون احساس میکنم زودتر مرور کنیم بهتر یاد میاریم

m : 1391/07/16

من کی کامنت بازی کردم! منم میدونم خوب نیست ولی همونجور که گفتم اگه کتابی که خریدم نخونم استرس میگیرم.فائزه برام دعا کن رتبه یک تا نه شم.)

مژگان : 1391/07/16

سلام فائزه خانوم.من دانشجوی مدیزیت بازرگانی ترم5کارشناسی هستم اما متاسفانه تا الان گرایشمو انتخاب نکردمو مردددم براانتخاب میشه تو این زمینه کمکم کنید و سوال بعدیم اینه که ازالان باید شروع کنم برا کنکورارشد.

hamed : 1391/07/17

سلام تبریک میگم خانم مجدمی من رشتم معماری برای ارشد میخوام مدیریت بازرگانی بخونم به نظرتون توی این 3ماه میتونم؟ هیچ کتابی رو هم تا حالا نخوندم؟منم میخوام فقط روزانه بخونم لطفا کمکم کنید وقت زیادی ندارم ممنون

sh : 1391/07/17

سلام شما برای اقتصاد سوالات کنکور ازادو خوندین؟

فاطمه : 1391/07/18

سلام سرفصلهای مهم دروس میشه بگید

بهار : 1391/07/21

سلام خوبید؟ فائزه خانم شما فرمودین کتابا رو تموم میکردین بعد میرفتین سراغ یه کتاب دیگه منم هرروز تئوری وزبان رو میخونم وبیشتر اوقات باراریابی هم در دروس روزانم هس از نظر شما جز این 3تا که هرروز میخونم بیام یه کتاب دیگه از بین کتب مالی و پژوهش واقتصاد وریاضی تموم کنم بعد برم سراغ بعدی فراموشم نمیشه؟ باتوجه به اینکه تغییر رشته ای هستم؟ ممنون میشم راهنماییم کنید. من کتاب الوانی رو تمام کردم واز مبانی رضاییان 350 تا خوندم 200 تا مونده تقریبا ودر کنارش تستاش هم از کتاب خلاصه وتست سلامی ماهان خلاصه وتستش هم تا اینجا خوندم از نظر شما بعدش چی بخونم؟ کتاب تست پرچ رو دارم کتاب پارسه وهمچنین خالاصه کتاب دکتر سعادت ورفتار فردی آرین قلی پور وخلاصه رفتار رضاییان پیشنهاد شما باتوجه به منابع من چی هست؟

parisaa23 : 1391/07/22

سلام فائزه خانم من رشتم صنایع بوده میخوام ارشد مدیریت امتحان بدم اما فقط40 صفحه از مبانی سازمان رو خوندم دیدم خیلی وقتم میگیره و نمیتونم حفظ شم دیگه نخوندم الان تو این چند ماه چکار کنم؟اخه خیلی فراره.جزوه ماهانم گرفتم علاوه با اون 6 تا منبع که تو سایت مدیر بود

مهتاب : 1391/07/23

سلام و عرض تبریک من تیوری رو از رو دی ال ام می خونم ولی برایه 40 برگه 3 ساعت طول میکشه صورت سوال و همه چیز رو حفظ میکنم و چند بار هم می خونم که حفظ شم.و اینکه همون موقع که از خودم می پرسم بلدم ولی فرداش که با لایتنر کار میکنم تعدادی از برگه ها رو یادم نیست .تو خونه 1 مثلا 20 تا 50 تا برگه میمونه .برایه شما چند تا میمونه ؟ .کی می خوندینش

mina : 1391/07/24

با سلام و عرض تبریک رتبه 5 وسپاس فراوان .خانم مجدمی درمورد زبان مطالبی که گذاشتید واسه من که وقت زیادی ندارم جه توصیه ای دارید ؟ البته لغات زیادی رو بلدم

علی : 1391/07/27

sسلام من دارم از دی ال ام استفاده می کنم و معمولا 3 تا 4 ساعت وقتمو میگیره ، چکارش کنم ؟

فائزه مجدمی : 1391/07/28

به خانم فاطمه: سلام. ببخشید جوابتون دیر شد. اصلا کامنت شما رو به موقع ندیدم. حتما برای کنکور امسال تلاشتون رو بکنید. 9واحد که بیشتر ندارید. رشته تون هم که بازرگانیه. به امید خدا می رسید به کنکور امسال. بقیه سوالاتون رو هم توی مصاحبه من و دیگر دوستان مفصل توضیح داده شده.. .......................................... به خانم شبنم: سلام. متشکرم. اگر هفته ای یکی دو جلسه میخواید برید کلاس زبان و فارغ التحصیل هم شدید، اشکالی نداره. و اگر نه کلاس زبانو بذارید بعدا. البته زبان کنکور هم اصلا شوخی نیستاااااا! تست زبان کنکورو بزنید و مهارتتون رو باهاش محک بزنید ........................ به خانم ساناز: سلام. هیچ کدوم! البته به جز من. سخت نگیر سوالا که سخت باشه هر کی هر چی خونده باشه نمیتونه بزنه! .................................... به آقای میلاد: سلام. سعی کنید کلمات کلیدی صورت سوال رو هم حفظ کنید. .................................. به خانم سمیرا: نباید زودتر مرور کنید. کلا نباید زود به زود مرور کنید. و اگر نه یادتون میاد اما در دراز مدت یادتون میره. ...................................... به خانم مائده: کتابایی که اضافه خریدی رو اهدا کن به کتابخونه. اینجوری هم استرست کم میشه هم بقیه اونا رو میخونن و برات دعا می کنن. در ضمن خواهش می کنم برای رتبه درس نخون. تمام تلاشتو بکن ولی نگو "باید" رتبه ی x رو بدست بیارم. ......................................... به خانم مژگان: سلام. من متوجه نمیشم گرایشتون مگه بازرگانی نیست؟ برای کنکور اگر از الآن زبان رو شروع کنید و جدی بخونید حتما از رقباتون کلی جلو می افتید. .......................................... به آقای حامد: سلام. محال نیست که بتونید اما کارتون خیلی سخته. ............................... به شین عزیز: سلام. نه .................................... به خانم فاطمه: سلام. به مهم بودن بعضی سرفصلا اعتقاد ندارم. توی مصاحبه م گفته بودم. ............................... به بهار عزیز: سلام ممنون عزیزم. اقتصادو اگر شروع کنید خوبه. حتی اگر یادتون بره یادآوری کردنش سریع و آسونه. برای مبانی سازمان و مدیریت کتاب مرور جامعی بر تئوری های سازمان و مدیریت دکتر سید جوادین کتاب خوبیه. کتاب تست پرچ هم کتاب معروفیه و همه تعریفشو می کنن. اما من نخونده م. خلاصه رفتار رضاییان و منابع انسانی دکتر سعادت حتما خیلی بدردتون می خوره. ولی رفتار فردی قلی پور منبع کنکور نیست. ........................................... به خانم پریسا: سلام. شما که میخواید تغییر رشته بدید باید تلاش و انگیزه تون خیلی بالا باشه! کتاب مرور جامعی بر تئوری های سازمان و مدیریت دکتر سید جوادین (درس و تسته) احتمالا بیشتر بدردتون می خوره. درس تئوری کلا سخته اما نمیشه ازش گذشت. فقط اگر زبانتون عالیه و بقیه درسا رو هم میتونید عالی بزنید تئوری رو بذارید کنار.......................................... به خانم مهتاب: سلام. لازم نیست همه شو حفظ کنید سخت نگیرید! برای من یادم نیست چقدر می موند... ولی به نظرم کمی وسواسی دارید می خونیدش. جواب و کلمات کلیدی سوال رو حفظ کنید کافیه .................................. به خانم مینا: سلام. چون خودم زبانو در دراز مدت یاد گرفتم برای یک روش یادگیری سریع توصیه ی خاصی ندارم. اینکه لغات زیادی بلدید حتما کمکتون می کنه اما با یکی دو تا از کنکورا خودتون رو محک بزنید، بعد روی نقاط ضعفتون کار کنید. به امید خدا که موفق باشید.

فائزه مجدمی : 1391/07/28

دوستای خوبم، من دیگه نمیتونم جواب سوالاتون رو بدم. به امید خدا همه موفق باشید. خدانگهدار

هدی : 1391/11/14

با سلام.من کارشناسی مدیریت بازرگانی دارم.میخوام ارشد شرکت کنم ولی نمیدونم کدوم گرایش بهتره.خواهش میکنم راهنماییم کنید.خیلی وقت ندارم.ثبت نام دانشگاه آزاد شروع شده و من نتونستم انتخابی داشته باشم.

هدی : 1391/11/14

با سلام.من کارشناسی مدیریت بازرگانی دارم.میخوام ارشد شرکت کنم ولی نمیدونم کدوم گرایش بهتره.خواهش میکنم راهنماییم کنید.خیلی وقت ندارم.ثبت نام دانشگاه آزاد شروع شده و من نتونستم انتخابی داشته باشم.

fatemeeeeeeeeee : 1391/11/26

slm faeze man aslan reshtam oloompezeshkie ba dokhtarkhalam oomadim site ta az reshte modiriat ettelaat begirim ke ba to ashna shodim khastam begam kheili bamarefati ke javabe bacheharo dadi khoda azat razi bashe

وحید هوشیار : 1391/11/28

با سلام: زمانی که این مصاحبه و پاسخهای شمارو به سؤالات دیدم واقعا شگفت زده شدم... علم شما در تمام مباحث واقعا قابل تحسینه ، هیچوقت فکر نمی کردم یه دانشجو بتونه به این خوبی مطالب مشاوره ای رو تشریح کنه و این مقدار واسه دانشجویان وقت بذاره. کارتون عالی بود. ان شاء الله در تمام مراحل زندگیتون موفقیت های پی در پی کسب کنید. باتشکر ... خدانگهدار

سهیل : 1391/12/11

مصاحبه ی شما خیلی به من کمک کرد و تاثیرات زیادی رو من گذاشت. فعلن با کلید سنجش زبان 80 تئوری 50 بازار 60 اقتصاد 55 مالی 18 ریاضی/پژوهش سفید. درصدای من بسیار شبیه شما شد الا پژوهش! برا خودم بسیار عجیب بود این شباهت! گذشته از کنکور شما انسان الهام بخشی هستی. در هر حال از شما سپاسگزارم

ghasem : 1392/03/21

سلام میخواستم بپرسم که واسه زبان تافل و 504 را همزمان بخونم یا اول تافلو تموم کنم بعد برم سراغه 504؟,سواله دیگم اینه که اگه میشه بگید که چجوری برنامه ریزی کنم خیلی سر در گمم. مرسی

elham : 1392/03/31

سلام من 5ساعت درروزمیتوانم درس بخونم زبان با ریاضب ام ضعیفه به نظرشما یکیشوحذف کنم یا ازچه منایعی استفاده کنم؟

رسول. د : 1392/04/01

سلام بر شما این تاکیدتون روی موضوع معنویت و نقش پررنگش توی موفقیت قابل توجه و خیلی باارزشه به امید خدا از اول تابستون92 میخوام شروع کنم حقیقتش من در مورد ریاضی و پژوهش فقیر فقیرم و به این خاطر که شروع کردن از صفر خیلی وقت ازم میگیره، میخوام ازشون صرف نظر کنم، اگه نظرتون رو بگید ممنون میشم. یکی هم اینکه از اول تیر چجوری بودجه بندی کنم بهتره، یه راهنمایی در مورد روش خوندن (اینکه اول یه مرور کلی بکنم کتابای درسی رو یا اینکه از همون اول جزوه خلاصه بخونم) البته تا همین الان که جواب بچه ها رو دادید خیلی لطف کردید و انتظار ندارم که جواب بدید، ولی اگه بشه خوب میشه. و حقیقتا شما الهام بخشید، بازم ممنون.

بهزاد : 1392/04/05

سلام خانوم مجدمی.من رشته ام هوافضاست وامسال میخوام کنکور بدم.خیلی اتفاقی با مصاحبتون برخوردم.و خیلی بهم قوت قلب داد .چند بار خوندمش و هر بار بیشتر حس مثبت پیدا میکردم. امیدوارم خدا همیشه بهتون لبخند بزنه.

محمد : 1392/05/05

با سلام شما برای گرامر از چه منبعی استفاده کردید؟

محمد : 1392/05/14

با سلام من رشتم کامپیوتره برای ارشد می خوام مدیریت بازرگانی شرکت کنم وقتمم کمه می خوام دو تا از در سا رو حذف کنم با توجه به اینکه رشته کارشناسیم مدیریت نبوده پیشنهاد شما چیه وقتمم کمه خواهشا دقیق راهنمایی کنید ممنون

علی : 1392/05/24

سلام خانم مجدمی. من امسال تازه کنکور انسانی دادم اما متاسفانه دولتی مجاز نشدم چون رشتم تجربی بود و درگیر امتحانات نهایی سال سوم و پیش بودم البته خودم هم کم کاری کردم. من با توجه ب اطلاعات کمی ک درباره رشته مدیریت بازرگانی تو اینترنت بدست آوردم ب این رشته علاقه مند شدم اما میخوام نظرشما ک تو این رشته یه آدم موفق هستین رو بدونم چون برام خیلی مهمه.میخوام بدونم بازارکار و آینده شغلی خوبی داره؟ و ب نظر شما اگر امسال غیر انتفاعی یا دانشگاه آزاد برم خوبه؟ یا صبر کنم سال بعد 2باره کنکور شرکت کنم؟

sajad : 1392/06/23

سلام من رشتم مهندسی مکانیکه میخوام رشته شما شرکت کنم بنظر خودم ریاضی رو خوب میتونم بزنم لطف بفرمائید درسایی که راحت ترن و وقت کمتری میخوان رو بهم معرفی کنید. ممنون

بچه محل امام رضا : 1392/07/06

آفرین خیلی خوب درس خوندی و اعتماد به نفس مناسبی داری .

رویاسادات : 1392/08/10

سلام وقتتون بخیر من رشتم معماریه میخام برای ارشد مدیریت بخونم میخاستم بپرسم من با وجود اینکه در مورد این درسا هیچ علم قبلی ندارم با همین منابعی که اکثر رتبه های برتر گفتن کافیه و میتونمبا همونا شروع کنم به خوندن؟یا اینکه حتما باید چیزای دیگه بخونم بعد شروع کنم ازین منابع استفاده کنم؟

پریا : 1392/08/11

با سلام وقتتون به خیر...من الان ترم 5 کارشناسی مهندسی صنایع هستم و میخام امسال برای ارشد امتحان بدم..با توجه به اینکه مهرماه ینده که ترم هفت هستم دوره ی کارشناسیم رو تمام میکنم..میتونم ارشد شرکت کنم و نیمسالهای دوم رو بزنم؟

majid : 1392/10/12

سلام خانوم مجدمی من فارغ التحصیل رشته تغذیه هستم وشرکت زدم ولی فعالیت رسمیشوشروع نکرده هدفم واردات وصادرات درحیطه علوم دام آیامی تونم درارشدمدیریت شرکت کنم وشماکدوم شاخشوپیشنهادمی کنید وایامی توانیدجزوات ومنابعش ازشمابگیرم

لیلا : 1392/10/21

سلام خانوم مجدمی من فارغ التحصیل رشته زمین شناسی هستم میخوام مدیریت بازرگانی بخونم برا ارشد ولی رشته ام کلا زمین و اسمون با مدیریت فرق میکنه. لطفا یکم منو راهنمایی کنین مرسی.

میترا : 1392/11/25

من از الان واسه 93شرو کردم روزی دو ساعت خوندن .میخام مالی وریاضی وپژوهش ونخونم بقیه رو بالای 80بزنم زبان 1100واژه رو شرو کردم بقیه خوندنی هارو هم دارم منابع اصلیو میخونم معدلم 17.میخام نظرشمارو درمورد رزومم بدونم

kgh : 1393/01/08

سلام . من دانشجوی رشته صنایع هستم و تصمیم دارم برای ارشد رشته مدیریت را بخوانم به حدیثی که در متن آورده بودید و نقش موثری که این اعتقاد در موفقیت ما دارد ایمان دارم و آنرا تجربه کرده ام . سپاس

sssssssssssssssssssssss : 1393/04/07

سلام /خیلی خیلی خسته نباشد.خواستم بدونم واسه تابستون باید همه منابع رو خوند ی ...... راهنمایی کنید لطفا /خودتون چیکار کردین.ممنون

سحر : 1393/04/27

سلام ممنون از اطلاعات مفیدتون یه سوال اسااااسی داشتم منظور از کتاب استاد همون کتاب داور ونوس و روستا و ابراهیمیه نشر سمت ه ؟(البته انتشاراتش مد نظرمه .سه استاد رو میدونم این سه اساتیدن) اینکه کتاب فیلیپ کاتلر چی؟ شما اصلا نخوندین؟یت تو دوره لیسانستون پیش زمینه ای داشتین ازین کتاب حجم کتاب بازاریابی کاتلر واقااااااااااا زیاده ایا میشه خوند؟؟ بنظرتون ممکنه چند درصد ازین کتاب بیاد؟ برای زدن دذصد عتای تو بازاریابی کمکم کنید ممنونمممممممممممممم

زهرا : 1393/07/09

سلام.من زمستان 92در رشته مدیریت دولتی دانشگاه پیام نور فارغ تحصیل شدم.تصمیم دارم برای ارشدرشته بازرگانی رو بخونم.اما به خاطر شایط مالی توانایی تهیه هیج کتابی رو ندارم .به نظر شما شانس موفقیت دارم .خواهشا راهنماییم کنید.ممنون

سمیرا : 1393/10/23

سلام...مرسی بابت اینهمه راهنمایی خوبتون...من تابستون نا حدی بازاریابی خوندم واقتصاد البته بدون تست و تیوری مدیریتم خیلی کم ومدیریت اسلامی هم کتاب افجه ای رو خوندم بعد از پاییز کنار گذاشتم فقط بعضی وقتا بازاریابی واقتصاد میخوندم...جدیدا هم شروع کردم به زدن تستای تیوری ینی از تستا یاد میگیرم از دوستان دیگه ام که راهنمایی گرفتم گفتن که ناامید نشو و بعد از امتحانات ترم ینی از یک بهمن شرو کن به زدن تستای کنکور...میخواستم راهنماییم کنید که الان چیکار کنم؟؟؟خیلی ممنون

حسین فرقانی : 1394/01/09

مطالبی که در باره ی زبان بود خیلی عالی بود.واینکه سایر مطالب هم خیلی مفید بود.تشکر راستی من ۱۲۰۰ لغت را که شما جمع اوری کردین راخریدم وامیدوارم نتیجش را در اردیبهشت ماه سال بهد ببینم.

فائزه مجدمی : 1394/01/25

سلام دوستان عزیز. مجموعه لغاتم رو به روز رسانی کردم و در سایت مدیر قرار دادم. جناب فرقانی و بقیه عزیزانی که مجموعه لغات من رو خریدند، پیشنهاد می کنم برای دانلود مجدد نسخه به روز رسانی شده به حساب کاربری خودشون مراجعه کنند و نسخه ی جدید رو بدون پرداخت هیچ هزینه ای از درون حساب کاربری (بخش فایل های من) مجدداً دانلود کنند. خواهش می کنم به دوستانتون هم اطلاع رسانی کنید.

احسان : 1394/08/08

خانم مجدمی من تابستون امسال از دانشگاه پیام نور فارغتحصیل شدم رشته ام فناوری اطلاعات بوده...حقیقتا از آی تی زده شدم...میخوام تغییر رشته بدم....بنظرتون خوندن مدیریت بازرگانی برا من کار درستیه؟؟؟از الان تا اردیبهشت میرسم ک درساشو جمع کنم،باتوجه ب اینکه هیچ پیش زمینه ایی ازشون ندارم؟ باتشکر

fateme : 1394/08/16

سلام و عرض ادب من رشتم مدیریت زبانم خیلی خوب نی ولی درسای دیگم خوبه متل ریاضی واسه همین الان که دارم خودمو واسه کنکور اماده می کنم نمی خواستم زبانو بخونم ولی همه بهم میگن حتما بخونم حتی شده چندتا تستم بزنم تو رتبم تاتیر میزاره واسه همین خیلی وقتم ندارم جعبه لایتنرم هزینش زیاده نمی خوام واسه درسی ک خیلیم امید تدارم هزینه کنم به نظرتون کتاب 504 بخونم با تست ها می تونه بهم کمک کنه واسه اینکه حداقل چند درصدی بزنم یا اینکه حتما باید لایتنر و بخرم ؟؟؟؟؟؟لغاتی ک در جعبه لایتنر وجود داره همون لغاتی که در کتاب 504 هست؟؟؟خواهش می کنم کامل راهنماییم کنید تا از این سر در گمی راحت بشم

noshad : 1395/04/08

با سلام و وقت بخیر خانم مجدمی ،واسه تست زدن و خوندن کتابا لازمه تالیف جدید باشه؟ یا تالیف سال های گذشته هم میتونه موثر باشه ؟

noshad : 1395/04/08

با سلام و وقت بخیر خانم مجدمی ،واسه تست زدن و خوندن کتابا لازمه تالیف جدید باشه؟ یا تالیف سال های گذشته هم میتونه موثر باشه ؟

مهتاب : 1395/04/11

سلام خانم مجدمی.طاعاتتون قبول.من راستش تا قبل کنکور لیسانس مرتب زبان کار میکردم و انصافآ زبانمم خوب بود.ولی چون رشته لیسانسم فنی بود و خیلی سنگین کنارش گذاشتم و افت کردم مخصوصآ دایره لغت.چند وقت پیش کتاب504 رو یکبار خوندم که البته چون مرور نداشتم یادم رفته خیلیاش. معنی همه لغات توی متن و مثالها و تمرینها رو شماره زدم زیر هر صفحه نوشتم.در واقع آماده خوندنه و لغاتش خیلی بیشتر 504 تا ست.البته شنیدم کتاب خانم آهنگرم خیلی خوبه.به نظرتون با کار کردن متن از کتاب اشراقی میشه درصد حدود 50 آورد؟ به نظر شما میشه تستای تخصصی رو زد؟

نام شما (ضروری)

ایمیل (ضروری)