شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 10 فروردین 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 10,302
بازدید دیروز: 33,526
بازدید کل: 151,146,510
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 94
کاربران حاضر: 94
کدخبر: 7753 زمان ارسال: دوشنبه 26 تیر 1391 - 11:04 تعداد بازدید: 22275
مصاحبه سایت مدیر با مسیب جعفری؛ رتبه 12 کنکور کارشناسی ارشد سال 1391 رشته مدیریت اجرایی

 

سایت مدیر به روال سالهای گذشته گفتگوهایی با نفرات برتر گرایشهای مختلف رشته مدیریت ترتیب داده است. در این بخش گفتگوی سایت مدیر با آقای مسیب جعفری رتبه 12 رشته مدیریت اجرایی کنکور کارشناسی ارشد سال 1391 را می خوانید.

ضمن تبریک به شما در ابتدا لطفا درصدهای خود در دروس مختلف کنکور و رتبه خود را بیان کنید؟
با تشکر از شما، در صدهای من به شرح ذیل بوده است:
استعداد و آمادگی تحصیلی (GMAT): 54.17
دانش مسائل روز در زمینه مدیریت موسسات تولیدی: 60
نظریه های عمومی مدیریت: 40
زبان فارسی: 40
زبان عمومی و تخصصی انگلیسی: 0
نمره کل: 8673  رتبه: 12 در گرایش مدیریت اجرایی
نمره کل: 7734 رتبه: 60 در گرایش مدیریت امور شهری

رشته و دانشگاه محل تحصیل شما در مقطع لیسانس چه بوده است و با چه معدلی فارغ التحصیل شده اید؟
رشته مدیریت دولتی –دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز- معدل: 17.02

آیا در کلاسهای کنکور و آزمونهای آزمایشی موسسات آمادگی کنکور شرکت داشتید؟ این آزمونها و کلاسها را تا چه در موفقیت خود موثر می دانید؟
خیر

از چه زمانی شروع به مطالعه دروس نمودید و به طور متوسط روزانه چه مقدار مطالعه داشتید؟
از ابتدای مهر ماه سال 90- به طور متوسط روزانه 5 ساعت

کدام دانشگاه و گرایش را برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد انتخاب کرده اید؟
1-    گرایش مدیریت اجرایی –دانشگاه تهران
2-    گرایش مدیریت اجرایی –دانشگاه علامه طباطبایی
 
کتابها و منابع پیشنهادی شما در هر یک از دروس رشته مدیریت اجرایی کدامها هستند و در هر درس چه توصیه های خاصی به داوطلبان دارید؟

استعداد و آمادگی تحصیلی (GMAT):
 GMATاستعداد و آمادگی تحصیلی ویژه رشته مدیریت-احمد صداقت -انتشارات نگاه دانش
برای این درس 40 سوال مطرح می شود و توصیه ام به دوستان این است که ابتدا به سوالات 11 تا 40 پاسخ دهند و بعد برای سوالات 1 تا 10 که مربوط به حل مساله است وقت بگذارند. من به دلیل عدم انجام این کار و وقت گیر بودن سوالات حل مساله قسمت زیادی از زمانم را از دست دادم و به همین دلیل با کمبود وقت روبرو شده و نتوانستم به سوالات درس زبان پاسخ دهم.

دانش مسائل روز در زمینه مدیریت موسسات تولیدی:
دانش مسائل روز: در زمینه مدیریت موسسات تولیدی، خدماتی و طرحهای عمرانی-آرمان اشراقی، سروش اصلانی محمودی، مهدی مجبوری ، حسین درگاهی- انتشارات نگاه دانش
به نظر من برای این درس نیاز زیادی به مطالعه روزنامه ها و مجلات اقتصادی و ... نیست. هر چند که اگر کسی وقت کافی داشته باشد، قطعاً مطالعه این مطالب می تواند مفید باشد.

نظریه های عمومی مدیریت:
فلش کارت های DLM+مبانی سازمان و مدیریت _ علی رضاییان- انتشارات سمت+مدیریت عمومی- سید مهدی الوانی- نشر نی
من شخصاً 70 درصد از زمان مطالعه خود را به این بخش اختصاص دادم .

زبان فارسی:
زبان و ادبیات فارسی، برای رشته های MBA و مدیریت اجرایی-محمد جواد زینلی- انتشارات نگاه دانش

زبان عمومی و تخصصی انگلیسی:
فلش کارت های DLM
متاسفانه به علت کمبود وقت نتوانستم به سوالات درس زبان پاسخ دهم.
 
تست زنی:
مجموعه سوالات کنکور کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی و MBA همراه با پاسخ تشریحی+ مجموعه سوالات کنکور کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی دانشگاه آزاد همراه با پاسخ تشریحی- گروه مولفان- انتشارات نگاه دانش

به طور کلی چه توصیه هایی در خصوص نحوه مطالعه داوطلبان و آمادگی برای کنکور کارشناسی ارشد دارید؟
 به نظر اینجانب دوستان باید هدف خود را با اطمینان مشخص نمایند و اگر به این نتیجه رسیدند که حتماً می خواهند به مقطع ارشد بروند و ادامه تحصیل دهند. لازم است با توکل به خدا و عزمی راسخ برای این کار وقت گذاشته و زحمت بکشند. مطمئناً اگر فقط 6 ماه به صورت مداوم و روزی حداکثر 6 ساعت همین منابعی را که در بالا اشاره کردم مطالعه نمایند می توانند موفق شوند. ضمناً حتماً 20 روز تا یک ماه آخر را به تست زدن و مطالعه سوالات کنکور سال های گذشته اختصاص دهند. به امید موفقیت همه دوستان عزیز
همچنین جهت اطلاع و امیدوار شدن دوستان متاهل و شاغل عرض می کنم که من شاغل هستم و دارای دو فرزند 4 و 10 ساله . البته در مدت 5 ماهه ای که برای کنکور مطالعه می کردم خانواده ام، به ویژه همسر خوبم و نیز همکاران محترمم در اداره همکاری زیادی با من داشتند که در اینجا از همه ایشان سپاسگزاری می کنم.
مطالب سایت مدیر هم در این راه کمک زیادی به من کرده و جالب است بدانید که من پس از آشنایی با سایت مدیر با رشته مدیریت اجرایی آشنا و مصمم به ادامه تحصیل در این رشته شدم. به همین دلیل از مسئولان محترم سایت مدیر نیز بی نهایت سپاسگزارم.

منبع: Modir.ir


مصاحبه با سایر نفرات برتر کنکور کارشناسی ارشد سال 1391 (گرایشهای مختلف رشته مدیریت) را از اینجا ببینید

در صورتی که سوالی از آقای مسیب جعفری دارید می توانید در بخش نظرات این خبر ارسال نمایید تا ایشان پاسخگوی شما باشند.

نظرات کاربران
parisa : 1391/04/26

سلام وتبریک برای رتبتون،شما برای زبان از DLMاستفاده کردید ایا راضی بودیدوتوصیه می کنید که منم استفاده کنم یا نه از منابع اصلی استفاده کنم مرسی.

امیر : 1391/04/26

سلام تبریک و خدا قوت به شما دوست عزیز به نظرتون برای مدیریت مالی هم مثلا 6 ماه و مداوم روزی 6-7 ساعت بخونم میتونم نتیجه ی خوبی ایشالا مثل شما بگیرم ؟ ممنون

سارا امینی : 1391/04/26

سلام. خسته نباشید. بهتون تبریک میگم. من دانشجوی سال سوم کارشناسی مدیریت دولتی هستم .از اون جایی که تو دبیرستان انسانی بودم پایه ی ریاضیم ضعیفه . نمیدونم میتونم سوالای gmat رو جواب بدم. میخواستم بدونم درس gmat چقدر تو کنکور اجرایی مهمه؟

جعفری : 1391/04/26

به خانم parisa: سلام، با تشکر از شما- من از فلش کارت های DLM راضی بودم تقریباً کامل هستند. ولی متاسفانه به علت کمبود وقت حتی نتوانستم سوالات زبان را بخوانم چه برسد به جواب دادن. البته در گرایش مدیریت اجرایی زبان ضریب 1 دارد و در صورت بالا بودن درصدها در سایر دروس می توان ضعف پاسخگویی زبان را جبران نمود. البته در صورت قبولی و برای ادامه تحصیل لازم است زبان انگلیسی خود را تقویت نمایید. موفق باشید.

جعفری : 1391/04/26

آقای امیر، با سلام و تشکر از جنابعالی، متاسفانه در زمینه مدیریت مالی اطلاعات کافی ندارم، بهتر است از دوستانی که در این رشته حائز رتبه های خوب شده اند راهنمایی بخواهید. البته برای مدیریت اجرایی و امور شهری 6 ماه و مداوم روزی 6-7 ساعت کافی است. به هر حال برای شما آرزوی موفقیت دارم.

جعفری : 1391/04/26

خانم امینی: با سلام و تشکر از شما، درس GMAT یکی از دروس مهم رشته مدیریت اجرایی است. به سه دلیل: 1- بیشترین تعداد سوال را دارد(40 سوال) 2- ضریب 2 دارد. 3- شرکت کنندگانی که لیسانس فنی دارند معمولاً در این درس درصدهای خوبی را کسب می کنند. ولی لازم نیست نگران ضعیف بودن ریاضیتان باشید، زیرا همه سوالاتGMAT صرفاً ریاضی نیست. سوالات این درس به شرح زیر هستند: 10 سوال حل مساله که ریاضی هستند.- 10 سوال کفایت داده ها که باز هم نیاز به آشنایی با ریاضی دارد- 10 سوال کفایت داده ها، 5 سوال درک مطلب و 5 سوال تصحیح جملات که نیاز به آشنایی با ریاضی ندارند. پس 50 درصد سوالات GMAT نیازی به ریاضی ندارد. ضمناً توصیه می کنم حتماً از منابع معرفی شده در متن مصاحبه استفاده نمایید. همچنین جهت جبران ضعف احتمالی در درس GMAT خودتان را در زمینه دو درس نظریه های عمومی مدیریت و دانش مسائل روز تقویت نمایید. موفق باشید.

یوسف : 1391/04/27

سلام تبریک میگم موفق باشی بهت افتخار میکنم

جواد : 1391/04/27

سلام اقای جعفری خدا قوت جدا بهتون تبریک میگم درس خوندن تو زندگی متاهلی و بچه خیلی سخته چه برسه که شاغل هم باشی کارتون واقعا برجسته اس اقای جعفری من سال 84 از دانشگاه ازاد با مهندسی شیمی فارغ التحصیل شدم الان میخام واسه ارشد 92 مدیریت اجرایی شرکت کنم کارمند شیفت هم هستم میخاستم بدونم برنامه ریزتون واسه مطالعه با توجه به اینکه شاغل بودین چطور بوده ؟ ممنون میشم جواب بدین

جواد : 1391/04/27

اقای جعفری یه سوال دیگه ازتون داشتم شما واسه حل تمرین و تست جیمت از چه منبعی استفاده کردین ؟

افشین : 1391/04/28

سلام جناب جعفری بهتون تبریک میگم.میخواستم بدونم آیا اگر از مرداد ماه به امید خدا شروع به مطالعه کنم میتوانم به کسب رتبه دو رقمی و بهتر امیدوار باشم با مطالعه منابع پیشنهادی شما؟چرا که با توجه به زمان کم باقیمونده برای من مقدور نیست تمامی منابع ارشد مدیریت اجرایی رو بخونم و میخام به منابع پیشنهادی شما بسنده کنم.بنده دانشجوی یکی از رشته های فنی هستم و تا بحال هیچکدوم از دروس مدیریت رو نه خوندم و نه بلدم. با تشکر انشاالله همیشه موفق باشید

افشین : 1391/04/28

ببخشید یه سوال دیگه هم داشتم.برای دروس زبان و نظریه های عمومی مدیریت مطالعه DLM کافیه در صورتیکه کاملآ دقیق مطالعه بشن؟ تشکر

جعفری : 1391/04/28

آقا جواد، با سلام و تشکر از جنابعالی، جواب سوال اول شما: من برای رفت و برگشت به محل کار هر روز تقریباً یک و نیم ساعت در داخل قطار مترو هستم. در مدت 6 ماهه ای که مطالعه می کردم از این زمان در داخل مترو نهایت استفاده را کردم. همچنین از تعطیلات روزهای 5 شنبه و جمعه نیز حداکثر بهره را گرفتم. ضمناً با حمایت همکاران خوبم در اداره نیز طی یک برنامه ریزی کاری در بیشتر روزها می توانستم روزانه حدود 2 ساعت در محل کار مطالعه داشته باشم. خلاصه اینکه به طور متوسط روزی 5 ساعت مطالعه داشتم. همچنین من تمام درس ها را همزمان مطالعه نمی کردم بلکه هر درسی را کامل مطالعه کرده و بعد سراغ درس دیگر می رفتم. البته از نکات مهم هم یادداشت برداری کردم که در یک ماه آخر مرور این یادداشت ها و نیز حل نمونه سوالات آزمون های 10 سال گذشته کنکور آزاد و سراسری کمک زیادی به من کرد. جواب سوال دوم: من صرفاً از همان کتابی که در متن مصاحبه معرفی شده استفاده کردم به علاوه نمونه سوالات آزمون های 10 سال گذشته کنکور آزاد و سراسری . البته با توجه به اینکه رشته شما مهندسی بوده و احتمالاً ریاضیتان خوب است نگران نباشید. برای درس GMAT آشنایی با ریاضیات در حد دروس ریاضی دبیرستان (رشته ریاضی فیزیک) و یا ریاضی 1 و 2 دانشگاه کافی است. برای شما آرزوی موفقیت دارم.

نسیم راد : 1391/04/28

سلام ..واقعا از اینکه میبینم همچین پشتکاری با شرایطتون داشتین امیدوار شدم...آقای جعفری من الان 2ساله مدرک مکانیک ماشین الات گرفتم...هر وقت که میخواستم ادامه بدم برای ارشد مدام بهانه میاوردم که نمیتونم..وقت ندارم..یا سخته و...اما 1مدت به خاطر شرایطم دیگه تصمیم گرفتم بشینم و ارشد بخونم...دنبال اطلاعات mba بودم که این پیج دیدم و واقعا خیلی روحیم عوض شد و امیدوارتر شدم... فقط ازتون کمک میخوام..اینکه من اطلاعاتی راجب منابع خوب ارشد ندارم و توی سایتهام بین اونهمه منبع گیج و سر در گم میشم چون امسال واقعا حیاطیه واسم که ارشد سراسری دربیام... الان که از مرداد وقت دارم آیا با همین کتابایی که شما معرفی و استفاده کردین میتونم امیدوار باشم ؟واقعا مهمه واسم... و ایا برای زبان تخصصی mba منبع خوبی سراغ دارید؟ ممنون میشم کمکم کنید...

جعفری : 1391/04/28

آقا افشین، با سلام و تشکر از جنابعالی، مطمئناً اگر به طور متوسط روزانه 5 تا 6 ساعت وقت بگذارید می توانید موفق باشید، با توجه به اینکه رشته تان فنی بوده بیشتر برای درس نظریه های عمومی مدیریت و دانش مسائل روز وقت بگذارید. ضمناً فلش کارت های DLM در هر دو درس تقریباً کامل هستند. موفق باشید.

جعفری : 1391/04/28

خانم راد، با سلام و تشکر از جنابعالی، مطمئناً اگر به طور متوسط روزانه 5 تا 6 ساعت وقت بگذارید و تلاش کنید می توانید موفق باشید، با توجه به اینکه رشته تان فنی بوده بیشتر برای درس نظریه های عمومی مدیریت و دانش مسائل روز وقت بگذارید. ضمناً فلش کارت های DLM برای درس زبان تقریباً کامل هستند. البته اگر قصد شرکت در گرایش مدیریت اجرایی را دارید بیشتر در زمینه دروسی که ضریب 2 دارند (نظریه های عمومی مدیریت، GMAT و دانش مسائل ) تلاش کنید. چون زبان ضریب 1 دارد و همانگونه که ملاحظه می کنید درصد من در درس زبان به علت کمبود زمان صفر بوده ولی تاثیر زیادی نداشته است. با توکل به خدا شروع کنید، مطمئناً با تلاش شما و لطف خداوند مهربان موفق خواهید شد.

سلمان : 1391/04/28

تبریک مجدد و به امید موفقیت های بعدی.

مریم وحیدی : 1391/04/28

با سلام و خسته نباشید. من دانشجوی کارشناسی نرم افزار هستم و قصد دارم رشته ی مدیریت اجرایی رو برای ارشد بخونم اما امروز از چند نفر شنیدم که قبولی در آزمون کارشناسی ارشد برای رشته ی مدیریت اجرایی کافی نیست و در صورت قبولی احتیاج به مصاحبه هم داره. آیا این مطلب صحت داره یا خیر؟ اگر صحت داره مصاحبه در چه زمینه ای هستش؟ باتشکر

جعفری : 1391/04/29

خانم وحیدی، با سلام و تشکر از جنابعالی، خیر رشته مدیریت اجرایی در هیچ کدام از دانشگاه ها مصاحبه ندارد. فقط گرایش مدیریت امور شهری شرط 5 سال سابقه کار دارد که در این مورد هم هیچ کدام از دانشگاه ها سخت گیری نمی کنند. اگر به رشته مدیریت اجرایی علاقه مند هستید با توکل به خدا، شروع به مطالعه کنید. ضمناً با توجه به اینکه رشته تان فنی بوده بیشتر برای درس نظریه های عمومی مدیریت و دانش مسائل روز وقت بگذارید. موفق باشید

حسام : 1391/04/29

با سلام و تبریک به خاطر رتبه خیلی خوبتون، میخواستم ببینم منبع شما برای درس دانش مسائل چی بوده و چه توصیه ای برای این درس دارید؟

بهروز خادم : 1391/04/31

با سلام.وعرض تبریک.من رشته مدیریت صنعتی خوندم ایا رشته مدیریت اجرایی از بقیه مدیریت ها بازار کار بهتری داره که شما انتخاب کردید وبازار کارش در ایران چه طوره؟وسوال دوم این که ایا شما در یک روز چند تا درس رو میخوندید یا یک درس ؟

جعفری : 1391/04/31

آقا حسام، با سلام و تشکر از جنابعالی، پاسخ سوال شما در متن مصاحبه داده شده است. ولی به احترام شما مجدداً پاسخ می دهم. منبع: دانش مسائل روز: در زمینه مدیریت موسسات تولیدی، خدماتی و طرحهای عمرانی-آرمان اشراقی، سروش اصلانی محمودی، مهدی مجبوری ، حسین درگاهی- انتشارات نگاه دانش به نظر من برای این درس نیاز زیادی به مطالعه روزنامه ها و مجلات اقتصادی و ... نیست. هر چند که اگر کسی وقت کافی داشته باشد، قطعاً مطالعه این مطالب می تواند مفید باشد. همچنین به نظر من حدود 20 روز وقت گذاشتن برای این درس کفایت می کند.موفق باشید.

جعفری : 1391/04/31

آقای خادم، با سلام و تشکر از جنابعالی، در مورد سوال اول اطلاع زیادی از بازار کار ندارم و چون خودم شاغل هستم در این خصوص چندان تحقیقی نکرده ام. البته فکر می کنم بازار کار رشته های بازرگانی و اجرایی بیش از گرایش های دیگر مدیریت باشد. پاسخ سوال دوم: من تمام درس ها را همزمان مطالعه نمی کردم بلکه هر درسی را کامل مطالعه کرده و بعد سراغ درس دیگر می رفتم. البته از نکات مهم هم یادداشت برداری کردم که در یک ماه آخر مرور این یادداشت ها و نیز حل نمونه سوالات آزمون های 10 سال گذشته کنکور آزاد و سراسری کمک زیادی به من کرد.موفق باشید.

افشین : 1391/05/02

با سلام و عرض تبریک مجدد به شما میخواستم سوال کنم چرا شما با وجود مطالعه فلش کارت DLM و کتاب مبانی سازمان مدیریت فقط موفق به کسب درصد 40 از درس نظریه مدیریت شدید؟با توجه به اینکه در پاسخ به سوال قبلی حقیر عنوان کردید فلش کارتهای DLM در این درس کامل هستند. در ضمن متأسفانه نمیتونم کتاب زبان فارسی که عنوان فرمودید رو گیر بیارم.لطف میکنید بفرمایید از کجا میتونم این کتاب رو تهیه کنم؟ با تشکر

جعفرب : 1391/05/02

آقا افشین، با سلام و تشکر مجدد از جنابعالی، در مورد درس نظریه های مدیریت اگر به سوال های سال های گذشته نگاه کنید، قطعاً فلش کارت های DLM بالای 90 درصد تست ها را پوشش می دهند. کمااینکه من سوالات این درس را در تمام آزمون های 10 سال گذشته، بالای 80 درصد پاسخ داده بودم. البته آزمون امسال واقعاً سخت و استثناء بود و منابع برخی از سوال ها هنوز هم برای من مشخص نیست. اگر به درصدهای افرادی که رتبه های خوبی داشته اند توجه کنید اکثر ایشان در این درس درصد حدود 40 تا 50 داشته اند. در ضمن کتاب فارسی را می توانید از فروشگاه انتشارات نگاه دانش در تهران- میدان انقلاب-خیابان 12 فروردین تهیه کنید. موفق باشید.

بهروز خادم : 1391/05/04

سلام وتبریک. من مدیریت خوندم و ریاضیم قوی نیست ایا کتاب صداقتgmat رو فقط بخونم کافیه؟ به نظر شما من چه درسهایی رو تا اخر تابستان کامل بخونم؟

behrooz321 : 1391/05/04

با سلام مجدد.در مورد روش خواندن شما یعنی شما مثلا یک کتاب را به مدت یک هفته از صبح تا شب می خواندید و وقتی به طور کامل تمام شد به سراغ کتاب دیگر میرفتید؟ با تشکر

جعفری : 1391/05/04

آقای خادم، با سلام و تشکر مجدد از جنابعالی، فکر می کنم اگر هر دو جلد کتاب صداقت را دقیق مطالعه کرده و نمونه تست سال های قبلی کنکور را تمرین کنید، درصد خوبی در این درس کسب خواهید کرد. البته توصیه می کنم نکات مهم کتاب را یادداشت برداری کرده و در هفته آخر حتماً مرور کنید. موفق باشید.

جعفری : 1391/05/04

آقای behrooz321 با سلام ، بله من به همین شیوه مطالعه کردم. از نکات مهم تمام دروس و کتاب ها هم یادداشت برداری کردم که در یک ماه آخر مرور این یادداشت ها و نیز حل نمونه سوالات آزمون های 10 سال گذشته کنکور آزاد و سراسری کمک زیادی به من کرد. البته فکر می کنم شما باید با توجه به توانایی های خودتان و تجربه گذشته تان در دوره کارشناسی شیوه مناسبی را برای مطالعه انتخاب کنید تا بهتر نتیجه بگیرید. برایتان آرزوی موفقیت دارم.

ali 32 : 1391/05/06

با عرض سلام. ایا شما در درس دانش مسایل فقط 1 کتاب اشراقی را که گفتید را خواندید؟ ایا کافیه؟واین که من چه طوری می تونم تو این درس درصد بالا بزنم؟ممنون

بهروز خادم : 1391/05/06

با عرض سلام و تبریک.شما با چه فاصله ای بعد از خواندن اول چند بار درس ها را مرور می کردید ؟

جعفری : 1391/05/07

آقای ali 32 با عرض سلام، بله من صرفاً همین یک کتاب را خواندم. البته علاوه بر آن مطالعه اجمالی کتاب قانون کار را نیز به شما توصیه می کنم. من فقط با مطالعه همین کتاب در کنکور دانشگاه آزاد درصد 92 و در آزمون سراسری درصد 60 را کسب نمودم. برای داشتن درصد بالا در این درس باید: 1- آن را به طور مفهومی یاد بگیرید. 2- تست های سال های قبل را حتماً مطالعه کنید. 3- در هفته آخر نکات مهم این درس را مرور نمایید. موفق باشید.

جعفری : 1391/05/07

آقای خادم، با عرض سلام، من یک ماه آخر را به تست زنی و مرور نکات مهم یادداشت شده اختصاص دادم. موفق باشید.

مریم وحیدی : 1391/05/07

با سلام و خسته نباشید خدمت شما. من قصد دارم رشته ی مدیریت اجرایی رو انتخاب کنم و می دونم که یکی از دروس این رشته درس "تئوری مدیریت" هستش. کتاب های زیادی راجع به این درس توی بازار دیدم مثل : اصول و مبانی مدیریت ، مدیریت رفتار سازمان و چندین کتاب دیگه. دقیقا نمی دونم کدومشو باید بدونم. میشه لطفا اسم کتاباشو نام ببرید؟

جعفری : 1391/05/07

خانم وحیدی، با سلام و تشکر ، می توانید از فلش کارت های DLM استفاده نماید که حاوی تمامی نکات مهم 9 کتاب اصلی در زمینه مدیریت و رفتار سازمانی می باشد و به نظر من تست های کنکور را بیش از 85 درصد پوشش می دهد. در صورت داشتن وقت بیشتر، به این دو کتاب هم مراجعه نمایید:1- مبانی سازمان و مدیریت _ دکتر علی رضاییان- انتشارات سمت 2- مدیریت عمومی- دکتر سید مهدی الوانی- نشر نی. موفق باشید.

elahe : 1391/05/07

با سلام من دانشجوی سال 3 رشته فیزیک هسته ای دانشگاه شیرازم.و تصمیم به تغیر رشته ارشد دارم.به نظرتون اگه از امسال بخونم میتونم دانشگاه تهران بیارم.و اینکه برای آشنایی با این رشته چه پیشنهادی دارید.

مریم وحیدی : 1391/05/07

آقای جعفری من برای تهیه فلش کارتی که فرمودید به چندتا کتاب فروشی که کلیه کتب مدیریت رو دارند مراجعه کردم اما هیچ کس حتی نمی دونست که فلش کارت DLM چی هستش!!!؟ از جای دیگه ای می توم تهیه کنمش؟

جعفری : 1391/05/08

خانم وحیدی، با سلام می توانید به سایت موسسه دی ال ام به نشانی: http://dlmgroup.ir مراجعه نمایید و یا با شماره 22360606 تماس بگیرید. ضمناً اکثر کتاب فروشی های میدان انقلاب این فلش کارت ها را دارند. موفق باشید.

جعفری : 1391/05/08

خانم elahe با سلام، من خودم با استفاده از اطلاعات سایت مدیر با این رشته آشنا شدم من فکر می کنم اگر وقت کافی بگذارید با توجه به رشته تان در این رشته هم می توانید موفق شوید. به امید موفقیت شما

سعید : 1391/05/09

با سلام.من لیسانس مکانیک دارم و مدت زمان زیادی میشه که از درس و کتاب به دورم و ضمنا" شاغل هستم و بیشتر اوقات زندگیم تو محل کارم میگذره یعنی از 7 صبح تا 8 شب و میشه گفت زمان کافی بدلیل مشغله کاری و ذهنی ندارم.چندی پیش با این سایت آشنا شدم و به این رشته علاقمند و تصمصم رو هم گرفتم که هر طوری شده بخونم و امتحان بدم و فوق لیسانس رو بگیرم اگه خدا بخواد.چه باید بکنم با این شرایط؟از کجا شروع کنم؟چطوری شروع کنم؟ضمنا"فلش کارت DLM اصلا" چی هست و چه باید بکنم باهاش؟؟ممنونم و روز خوبی داشته باشید.

پژمان : 1391/05/09

جناب جعفری ضمن تبریک به شما بابت این رتبه خوب و آرزوی موفقیت برای شما سئوالم این هست که در انتهای کتاب مدیریت عمومی الوانی ضمائمی قرار داده شده.به نظر شما مطالعه این ضمائم لازم هست؟ سئوال دیگه اینکه شما فلش کارتهای DLM رو از چه زمانی خوندید؟آیا مطالعه کتابهای مرجع مثل تئوری مدیریت الوانی یا مبانی سازمان و مدیریت رضاییان قبل از فلش کارتها لازم هست؟رشته تحصیلی من کامپیوتر بوده با تشکر

behnam : 1391/05/10

با سلام .ببخشید من روش درست یادداشت برداری رو بلد نیستم میشه توضیح بدید ؟ و ایا مثلا ایا از یک کتاب500 صفحه ای چند صفحه یادداشت بردارم و یادداشت های هر کتابی رو تو یک دفتر جدا بنویسم؟

جعفری : 1391/05/10

آقا سعید با سلام، شرایط شما تا حدود زیادی شبیه من است. من هم همین بازه زمانی را در محل کار بودم و همچنین از سال 84 تاکنون از درس و کتاب دور بودم. پس قطعاً شما هم می توانید با سعی و تلاش در این رشته موفق شوید. البته اگر زبانتان خوب است با توجه به فنی بودن رشته تان در گرایش MBA هم شرکت کنید چون احتمال موفقیت شما زیاد است و اگر به حفظیات بیشتر علاقه مندید سراغ گرایش مدیریت اجرایی بروید. به نظر من شما بیشتر وقتتان را بر روی درس نظریه های مدیریت و زبان تخصصی مدیریت بگذارید که در هر دو درس می توانید از فلش کارت DLM استفاده نمایید. جهت آشنایی با این فلش کارت ها به سایت موسسه دی ال ام به نشانی: http://dlmgroup.ir مراجعه نمایید و یا با شماره 22360606 تماس بگیرید. مطالعه دروس Gmat و دانش مسائل روز و فارسی را به 3 ماه آخر موکل نمایید. ضمناً فلش کارت های DLM در درس نظریه های مدیریت 9 کتاب اصلی و مهم مرجع در این درس را پوشش می دهند که عبارتند از : 1- مبانی سازمان و مدیریت دکتر رضائیان2- مدیریت عمومی دکتر الوانی3-اصول مدیریت دکتر رضائیان4-تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم دکتر رضائیان5- رفتار سازمانی دکتر رضائیان 6- رفتار سازمانی رابینز 7- تئوری سازمان رابینز 8- منابع انسانی دکتر سعادت 9- منابع انسانی دکتر میرسپاسی. موفقیت شما را آرزومندم.

جعفری : 1391/05/10

آقای پژمان، با سلام و تشکر از جنابعالی، بله حتماً ضمائم مذکور را مطالعه بفرمایید. بسیار مهم هستند. ضمناً من 3 ماه اول را به مطالعه فلش کارتهای DLM اختصاص دادم و بعد هر دو کتاب دکتر الوانی و دکتر رضائیان را مطالعه نمودم. مطالعه این دو کتاب باعث شد که مطالب فلش کارت ها مجدداً برایم مرور شوند. موفق باشید.

جعفری : 1391/05/10

آقای behnam با سلام، صرفاً روش خودم را برایتان توضیح می دهم امیدوارم برایتان مفید باشد. من فقط در درس های GMAT ، دانش مسائل و فارسی (تاریخ ادبیات) نکات مهم شامل فرمول های ریاضی، اقتصادی، و نکاتی را که فکر می کردم به خوبی نمی توانم یاد بگیرم و احتمال فراموشی دارند به طور کاملاً خلاصه و تیتروار یادداشت می کردم و کل یادداشت های من در 5 برگ کاغذA4 خلاصه شده بودند که در هفته آخر آنها را مجدداً مطالعه کردم. موفق باشید.

حسن : 1391/05/11

سلام جناب جعفری بهتون تبریک میگم.من از بچه ها شنیدم اگه کسی رتبه یک ارشد رو بیاره از طرف بنیاد ملی نخبگان یا شاید یه جای دیگه ماهانه بهش حقوق میدن تا دو سال.آیا حقیقت داره؟و اگه حقیقت داره مبلغ پرداختی چقدره؟در ضمن آیا در صورت احراز این رتبه میتونه این فرد در مقطع دکترا بدون کنکور قبول بشه؟ تشکر

افشین : 1391/05/11

عرض سلام مجدد دارم خدمت شما عذرخواهی بنده رو بابت مزاحمتهای پی در پی بپذیرید.میخواستم بدونم فلش کارتهای DLM درس زیان فارسی که بتازگی تهیه شدن رو چطور میبینید؟آیا کافی هستند و کلیه مطالب رو پوشش میدن یا نیاز به مطالعه منبعی دیگه وجود داره در این درس؟ با تشکر فراوان

جعفری : 1391/05/12

جناب آقای حسن، با سلام و تشکر از جنابعالی، متاسفانه در مورد سوالات شما اطلاعاتی ندارم. شاید مسئولین محترم سایت مدیر بهتر بتوانند راهنمایی کنند. موفق باشید.

جعفری : 1391/05/12

آقا افشین، با سلام. خواهش می کنم، مزاحمتی نیست. خوشحال می شوم که بتوانم به شما و سایر دوستان کمکی بکنم. فلش کارت های درس زبان فارسی را ندیده ام ولی با توجه به تجربه ای که از این فلش کارت ها در دو درس زبان انگلیسی و نظریه های عمومی مدیریت داشته ام، فکر می کنم خوب و کافی باشند. موفق باشید.

ali reza : 1391/05/12

سلام اقای جعفری.تبریک میگم.من دانشجوی مدیریت صنعتی هستم.از تیر ماه میانگین 3 ساعت مطالعه داشتم.جی مت اقای صداقت جلد 1 رو مزالعه کردم و یادداشت برداری کردم.ولی مدتیست که دچار ناامیدی شدم و موقع مطالعه افکار ناامیدانه ای در ذهنم ایجاد میشدند که با معدل 12 قبول نمیشم.بعد که مصاحبه ی شما رو خوندم ،این سوال پیش اومد که واقعا میشه با 5 ماهی که شما زمان گداشتید ،موفق شد؟!!!؟ایا شما اطلاعاتتون از قبل کامل نبوده!؟!؟میخواستم راجع به این موضوع راهنماییم کنید

ali reza : 1391/05/12

سلام.با عرض پوزش جهت سوال دوباره ی من. برای مطالعه ی تءوری مدریت پیشنهادی که یکی از دوستان به من داد اینگونه بود:توی تابستونی جزوه ی ماهان رو بخونم.بعد واسه فصل پاییز هم dlm و کتاب پرچ را مطالعه بکنم و نهایتا تست کنکور های گذشته. ایا شما این نحوه ی مطالعه را مناسب برای درصدی بالاتر از60 مناسب میدونین؟اگر نه راهنماییم بکنید ممنون.

kh.jafari : 1391/05/14

با عرض سلام وخسته نباشیدو تبریک فراوان برای کسب رتبه تون، سوالم ازتون اینه که فلش کارتهای dlm تئوریهای مدیریت در سایت مدیر برای دانلود موجوده ،آیا منظور شما همین بوده یا باید برای تهیه به همون سایت که در جواب خانم وحیدی فرمایش کردید مراجعه کنیم؟و سوال بعدیم اینه که با توجه به اینکه رشته من انسانی بوده برای مطالعه جیمت چه راهکاری پیشنهاد میکنید؟ممنون ومتشکرم

بهناز از مشهد : 1391/05/14

با سلام. ایا شما خودتون برنامه ریزی برای درس خوندن می کردید یا مشاور ؟چون من هر وقت بر نامه ریزی کردم نتونستم عمل کنم. مثلا گفتم فردا هر درس رو 2 ساعت و از ساعت چند تا چند بخونم و نتونستم؟ لطفا راهنماییم کنید.

behrooz321 : 1391/05/15

با سلام . به نظر شما فرق مدیریت اجرایی با mba چیه و کدوم بازار کار بهتری داره؟

جعفری : 1391/05/16

آقا ali reza با سلام و تشکر از جنابعالی، پاسخ سوال اول شما: درست است که معدل خوب تاثیر زیادی در قبولی دارد ولی این دلیل نمی شود که شما نامید شوید. اگر به همین مصاحبه های سایت مدیر با نفرات برتر رشته های مختلف نگاهی بیاندازید می بینید که برخی از دوستان معدلی مشابه شما داشته اند.قطعاً شما می توانید با تلاش بیشتر و افزایش درصدهای خود کسری معدل را جبران نمایید. به خدا توکل کرده و از همین اموز با جدیت بیشتر به تلاشتان ادامه دهید. ****سوال دوم: من فقط فلش کارتهای dlm و کتاب مدیریت عمومی دکتر الوانی را مطالعه کردم. شما هم بیشتر بر روی همین فلش کارتها وقت بگذارید و اگر وقت اضافه داشتید قطعاً مطالعه منابع بیشتر می تواند برایتان مفید باشد. موفقیت شما را آرزومندم.

جعفری : 1391/05/16

آقا یا خانم kh.jafari با سلام و تشکر از جنابعالی، پاسخ سوال اول شما: خیر فلش کارت های DLM حدود 4000 کارت را شامل می شوند که حدود 420 عدد از آنها به عنوان نمونه رایگان در سایت مدیر برای دانلود قرار داده شده تا داوطلبان با آنها آشنا شوند و درصورتی که فکر می کنند برایشان مناسب است اقدام به خرید نمایند. برای خرید آنها می توانید به پاسخ اینجانب به سرکار خانم وحیدی مراجعه فرمایید. ******* پاسخ سوال دوم: پاسخ بنده به سوال خانم امینی را مطالعه بفرمایید. موفق باشید.

جعفری : 1391/05/16

سرکار خانم بهناز از مشهد: با سلام بله من خودم برنامه ریزی کردم و البته با اراده ای قاطع بر روی برنامه ریزی خودم ماندم. حتی در میهمانی ها، مسافرت ها و در داخل مترو و اتوبوس مطالعه دروس را ادامه می دادم. به شما هم توصیه می کنم اگر می خواهید ادامه تحصیل دهید حتماً به مدت حداقل 6 ماه روزی 5 تا 6 ساعت برای مطالعه وقت بگذارید. به نظر من تعیین ساعت مشخص و رعایت آن چندان راحت و عملی نیست هرچند که اگر بتوانید این کار را انجام دهید واقعاً عالی خواهد بود. به هر حال اگر هم نمی توانید ساعت دقیقی را برای مطالعه تععین کنید در ساعت های مختلفی که می توانید، مطالعه کنید ولی حتماً روزی 5 تا 6 ساعت مطالعه دقیق را رعایت بفرمایید. موفق باشید.

جعفری : 1391/05/16

جناب آقای behrooz321 با سلام: تفاوت دو گرایش مدیریت اجرایی و MBA در رویکرد کمّی و کیفی آن ها به موضوعات کلان مدیریتی در سازمان‌هاست. MBA با تأکید بر مباحث کمّی در مقطع کارشناسی ارشد، می‌کوشد تا راهکارهایی نو برای تلفیق بازاریابی بین‌الملل، تجارت الکترونیک و روش‌های رو به رشد کسب و کار برای ارتقاء سازمان ارائه نماید. مدیریت اجرایی با نگاهی کیفی و با به خدمت گرفتن ابزارهای مالی و اقتصادی، سیستم‌های اطلاعات مدیریت و توسعة نوآوری، می‌خواهد سازمان را برای رسیدن به اهداف خود یاری کند. به طور خلاصه در مدیریت اجرایی دید مدیریتی تر است اما در MBA نگاه فنی به مسائل مدیریتی بیشتر است. موفق باشید.

ali32 : 1391/05/16

سلام وخسته نباشید..رتبه بندی دانشگاه که اومده شهید بهشتی بعد از فردوسی مشهد است و اصلن علامه تو رتبه بندی نیست والی علم و صنعت رتبه 4 است حیف رتبه شما نیست که بر اساس رتبه بندی دانشگاه می زدید؟ البته ببخشید واسم سوال بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پژمان : 1391/05/16

سلام جناب جعفری.ممنون از پاسختون.راستش یه سئوال دارم.شما برای در س تئوری مدیریت اول فلش کارت ها رو خوندید و بعد سراغ مراجع اصلی رفتید.آیا این دلیلش این نبوده که شما در دوران کارشناسی این دروس رو گذارنده بودید و یه پیش زمینه ایی از قبل داشتید؟ راستش نفر اول کنکور امسال هم اول با فلش کارت شروع کرده بوده با اینکه رشته ایشون مهندسی بوده و آشنایی از قبل با مدیریت نداشته. دلیل سئول من اینه که برنامه ایی که برای خودم ریختم اینطوری بود که اول مطالعه مراجع بعد فلش کارت بعد هم خلاصه این کتابها از روی کتاب ماهان و الان نزدیک به 20 روزه که به طور جدی شروع کردم با کتاب مدیریت عمومی الوانی وتمومش کردم ولی هیچی نفهمیدم.کلا مطالبش برام غریب بود.حالا به شک افتادم که با همین روش ادامه بدم یا روش شما رو پیاده کنم.ممنون میشم راهنمایی کنید.ممنون

جعفری : 1391/05/17

آقای ali 32 با عرض سلام، برای رتبه بندی دانشگاه ها مسائلی چون تعداد مقاله های ISI ، تعداد اختراع های ثبت شده، درآمدزا بودن دانشگاه و خیلی مسائل دیگر دخیل هستند و به نظر من برای انتخاب رشته نباید این رتبه بندی را ملاک عمل قرار داد. ضمن اینکه دانشگاه علامه بزرگترین دانشگاه علوم انسانی کشور و یکی از برترین دانشگاه ها به ویژه در رشته مدیریت است. همچنین من با توجه به اینکه شاغل هستم و باید بین محل کار و دانشگاه رفت و آمد داشته باشم. مجبور بودم دانشگاه هایی را انتخاب کنم که به محل کارم نزدیکتر باشند و رفت و آمد به آنها برایم راحت تر باشد. موفق باشید.

جعفری : 1391/05/17

جناب آقای پژمان: با سلام، به نظر من بهتر است شما مطالعه را با فلش کارت ها شروع کنید. زیرا فلش کارت ها مطالب را به صورت گزیده تر، ساده تر و قابل درک تر بیان کرده اند، بعد از اتمام فلش کارت ها در صورت داشتن وقت به منابع دیگر هم سر بزنید. مطالعه کتاب دکتر الوانی هم که داشته اید به عنوان یک پیش زمینه به شما کمک خواهد کرد تا این بار مطالب را بهتر فرا بگیرید.موفق و پیروز باشید.

sheyda : 1391/05/18

سلام , الان که دارم کتاب الوانی و رضاییان می خونم مطالب هر صفحه رو به طور نمودار درختی یا .. گوشه کنار صفحه مینویسم .. این مطالب تقریبا کامل هستند ..شما لازم می دونید که من اینا رو به صفحه های آ چهار تبدیل کنم یا همین جوری بمونه ؟ در مورد دانش مسایل چه طور؟ مطالب و از کتاب جمع آوری کنم و بیرون بکشم ؟ یا وقتمو می گیره ؟ مرسی

جعفری : 1391/05/19

سرکار خانم sheyda : با سلام، نیازی نیست که حتماً آنها را بر روی کاغذ A4 بنویسید، بلکه هدف این است که نکات مهم کتاب را به گونه ای استخراج نمایید که در روزهای آخر بتوانید مثلاً با صرف یک روز وقت با نگاه به آن نکات مهم مطالعات قبلیتان را مرور و یادآوری نمایید. در مورد دانش مسائل مطالب آن زیاد و چندان پراکنده نیست، به هر ترتیبی که خودتان راحت تر هستید، نکات مهم و مشکل را یادداشت برداری یا مشخص (های لایت)نمایید. موفق باشید.

ماهانه : 1391/05/21

با سلام و عرض تبریک آقای جعفری من لیسانس حسابداری دارم و دیپلم انسانی هستم اگر که از العان تا آخر تابستان مدیریت و جی مت و زبان بخونم و از مهر فارسی و دانش رو شروع کنم خوبه؟میخوام مدیریت رو با فلش کارت شروع کنم و بعد از هر مبحث آزمون کتاب آقای پرچ در همون مورد رو بزنم بعد از dlm کتاب ماهان رو شروع کنم.

جعفری : 1391/05/21

آقا یا خانم ماهانه، با سلام و تشکر از جنابعالی، با برنامه شما موافقم البته به نظر من می توانید فارسی و دانش را دیرتر مثلاً از آذرماه شروع کنید و پیشنهاد می کنم بیشتر تمرکز خود را بر روی نظریه های مدیریت و GMAT بگذارید. موفق باشید.

sana : 1391/05/24

میخواستم نظرتون رو درباره ی فرصت شغلی و همچنین شرایط تحصیل خارج کشور را بدونم

sheyda : 1391/05/26

من می خوام ازمونای ماهان رو شرکت کنم .. یه پکیج هست که ۳ تا ازمون جامع داره و یه پکیج هست که ۲۰ تا ازمون داره ..۸ تا حضوری ۸ تا خود سنجی و ۴ تا هم اینتر نتی.. کدوم پکیج رو برم؟؟؟ در مورد ازمونای سنجش چطور فکر می کنید؟ و اینکه من کتاب جی مت عرفانیان گرفتم دارم می خونم و کتاب احمد صداقت رو مال سال ۸۶ دارم ایا لازمه برم چاپ جدید احمد صداقت بگیرم ؟ یا همین کتاب کفایت میکنه ؟ در ضمن من سوالای کنکور سال ۸۶ به بعد رو دارم ..مرسی که وقت می ذارید و جواب میدید..

saeede : 1391/05/27

سلام خسته نباشید طاعات وعبادادتون قبول درگاه حق.تبریک میگم خدمتتون چند سوال داشتم من اول ماه رمضون خیلی مصمم بودم تو خوندن همون اول هم 5 درس تقریبا از زبان تافل خوندم فقط کلمه+یه کمی هم از جی مت راستش خیلی احساس ضعف داشتم نمیتونستم قشنگ درسو بفهمم الانم واقعا غصه روزای از دست رفته رو میخورم و اینکه من تو شهریور یه 15 روز+آبان یه 10-12 روزی نمیتونم درس بخونم یعنی شاید 2-3 ساعتو بتونم می خواستم ببینم الان من روزی چند ساعت درسو بخونم البته از اول شهریور واینکه برا دانش مسایل روز که میگن از سایت استاد مسیح خواه دانلود کنیم بعضی مطالبو خیلی پراکندس یه سایت دیگه میشه شما معرفی کنید من برا تیوری و زبان می خوام تو این 1 ماه باقیمانده از تابستون دی ال ام بخونم بعدا هم فقط جزوی پارسه خوبه یا نه برا آزمونم واقعا نمیدونم کجا ثبت نام کنم؟ کلا یه راهنمایی در موره نحوه خوندن بفرمایید در ضمن من لیسانس بازرگانیم و واقعا می خوام که وقتی که میذارم و تلاشم بیهوده نباشه و روزانه قبول بشم و طوری نباشه که از رشته ی خودمم جا بمونم .پیشاپیش ممنونم .

مریم وحیدی : 1391/05/29

جناب جعفری شما توی مصاحبتون ذکر کردین که برای تئوری های مدیریت، این منابع رو مطالعه کردین : (فلش کارت های DLM +مبانی سازمان و مدیریت _ علی رضاییان- انتشارات سمت+مدیریت عمومی- سید مهدی الوانی- نشر نی) یعنی در واقع شما با خوندن 2تا از کتابهای منبع از بین 9تا کتاب تونستین 40% بزنین. با توجه به اینکه هیچکس فرصت نمیکنه هر 9 تا کتاب رو بخونه، به نظر شما خوندن 2-3 تا از کتابهای اصلی + DLM میتونه درصد بالای 50 رو تضمین کنه؟

جعفری : 1391/05/31

سرکار خانم sana : با سلام و عرض تبریک به مناسبت عید سعید فطر، متاسفانه در مورد سوال شما اطلاعات زیاد و قابل اطمینانی ندارم. موفق باشید.

جعفری : 1391/05/31

سرکار خانم sheyda : با سلام و عرض تبریک به مناسبت عید سعید فطر در مورد مواردی که سوال کرده بودید هیچگونه اطلاعاتی ندارم. در متن مصاحبه هم اعلام کرده بودم که از هیچ یک از آنها استفاده نکرده ام. به نظر من به جای مراجعه به منابع مختلف بهتر است بر روی منابع اصلی دروس تمرکز کنید. فکر می کنم اگر شما همین منابعی را که من معرفی کرده ام به طور کامل و خوب مطالعه کرده و یاد بگیرید می توانید با رتبه خوبی در آزمون قبول شوید. موفق باشید. ضمناً اگر هر دو جلد کتاب GMAT را دارید می توانید به همان اکتفا کنید.

جعفری : 1391/05/31

سرکار خانم saeede: با سلام و تشکر و عرض تبریک به مناسبت عید سعید فطر، به نظر من به جای مراجعه به منابع مختلف بهتر است بر روی منابع اصلی دروس تمرکز کنید. فکر می کنم اگر شما همین منابعی را که من معرفی کرده ام به طور کامل و خوب مطالعه کرده و یاد بگیرید می توانید با رتبه خوبی در آزمون قبول شوید. موفق باشید. ضمناً نگران نباشید اگر از اول شهریور هم شروع به درس خواندن کنید ( به طور متوسط روزی 6 ساعت) با کسر روزهایی که اعلام کرده اید قادر به مطالعه نخواهید بود، باز هم زمان کافی دارید که تمام دروس را مطالعه و تست های سال های گذشته را نیز مرور کنید. در مورد نحوه خواندن هم شیوه من این بود که تمام درس ها را همزمان مطالعه نمی کردم بلکه هر درسی را کامل مطالعه کرده و بعد سراغ درس دیگر می رفتم. البته از نکات مهم هم یادداشت برداری کردم که در یک ماه آخر مرور این یادداشت ها و نیز حل نمونه سوالات آزمون های 10 سال گذشته کنکور آزاد و سراسری کمک زیادی به من کرد ولی پیشنهاد می کنم شما باید با توجه به توانایی های خودتان و تجربه گذشته تان در دوره کارشناسی شیوه مناسبی را برای مطالعه انتخاب کنید تا بهتر نتیجه بگیرید. برایتان آرزوی موفقیت دارم.

جعفری : 1391/05/31

سرکار خانم وحیدی، با سلام و عرض تبریک به مناسبت عید سعید فطر، قبلاً هم خدمتتان عرض کرده بودم که فلش کارت های DLM حاوی تمامی نکات مهم 9 کتاب اصلی در زمینه مدیریت و رفتار سازمانی می باشد و به نظر من تست های کنکور را بیش از 85 درصد پوشش می دهد. شما صرفاً با مطالعه کامل و خوب همین فلش کارت ها می توانید درصد بالای 50 را در این درس کسب کنید. البته به شرط اینکه سوالات مشابه سال های گذشته باشند نه امسال که واقعاً سخت بودند و هنوز هم منابع برخی از سوالات مبهم است. دو کتاب مذکور را هم جهت یادگیری بهتر و کاملتر و صرفاً در صورت داشتن وقت اضافی مطالعه نمایید. موفق باشید.

سعیده : 1391/05/31

سلام ممنونم که جواب سوالمو دادین فقط یه سوال دیگه میشه مشخصات کتاب دانش مسایل روز و زبان ادبیات فارسی بگین منابعی که خودتون گفتین چون من به کسی گفتم بگیره و هنوز هم به دستم نرسیده می خوام مطمین بشم که درسته متشکرم.

جعفری : 1391/06/01

سرکار خانم سعیده با سلام، کتاب دانش مسائل روز: در زمینه مدیریت موسسات تولیدی، خدماتی و طرحهای عمرانی-آرمان اشراقی، سروش اصلانی محمودی، مهدی مجبوری ، حسین درگاهی- انتشارات نگاه دانش و کتاب زبان و ادبیات فارسی، برای رشته های MBA و مدیریت اجرایی-محمد جواد زینلی- انتشارات نگاه دانش در ضمن هر دو کتاب را می توانید از فروشگاه انتشارات نگاه دانش در تهران- میدان انقلاب-خیابان 12 فروردین -پلاک 271 -ساختمان ناشران- ط دوم واحد 2 تهیه بفرمایید. موفق باشید.

موسوی : 1391/06/05

سلام اقای جعفری تبریک میگم.میخواستم بدونم سابقه شغلی برای مصاحبه شریف اجباریه؟واصلا مصاحبه اش چطوریه؟ممنون

موسوی : 1391/06/05

سلام اقای جعفری تبریک میگم.میخواستم بدونم سابقه شغلی برای مصاحبه شریف اجباریه؟واصلا مصاحبه اش چطوریه؟اصلا جایی هست که سابقه شغلی برا ادامه تحصیل تو این رشته نخواد؟

جعفری : 1391/06/06

جناب آقا یا سرکار خانم موسوی، با سلام و تشکر، دانشگاه شریف گرایش مدیریت اجرایی ندارد و صرفاً گرایش MBA را دارد. البته برای هیچ کدام از این دو رشته و گرایش نیازی به سابقه کار نیست. موفق باشید.

سینا : 1391/06/06

سلام ، خسته نباشید . من رشته ی مهندسی شیمی میخونم و ترم 7 هستم . وقت زیادی برای خوندن درسهای تئوری های مدیریت برای کنکور اجرایی ندارم . خواستم ببینم کتابی هست که خلاصه تر این مفاهیمو گفته باشه؟ ممنون

s : 1391/06/08

سلام عرض میکنم وتبریک میگم رتبه عالی تون رو،میخواستم نظرتون رو راجع به رتبه ام بدونم که آیا قبول میشم و اگه نشم تو این فرصت کم تا کنکور چه توصیه ای واسم دارید،و اما رتبه ام4500 شده

محسن : 1391/06/10

با عرض سلام و تبریک خدمت شما جناب جعفری . بنده شاغل هستم و شرایطم تقریبا شبیه به شماست و البته امسال هم ارشد اجرایی شرکت کردم که رتبه ام در حد پیام نور هستش . می خواستم نطرتون رو در خصوص اینکه سال بعد به امید روزانه یا شبانه دوباره آزمون بدم بدونم و اینکه کلا برای ما که شاغل هستیم امکان حضور در کلاس های روزانه و شبانه وجود داره یا و آیا شما تحقیقی در خصوص این موضوع کردین . متشکرم

جعفری : 1391/06/11

جناب آقای سینا، با سلام و تشکر، به نظر من شما می توانید صرفاً به مطالعه پک نظریه های عمومی مدیریت DLM اکتفا نمایید. موفق باشید.

جعفری : 1391/06/11

آقا یا خانم S ، با سلام و تشکر در مورد رتبه تان نظر خاصی ندارم ولی اگر یک روز دیگر صبر کنید از نتیجه مطلع خواهید شد. برای شما آرزوی موفقیت دارم. اما اگر خدای ناکرده قبول نشدید ناامید نشده و از همین امروز برای کنکور آتی شروع به مطالعه نمایید. ضمناً توصیه ام این است که فقط بر روی منابع اصلی ( ترجیحاً منابع معرفی شده در متن مصاحبه ) متمرکز شوید و همچنین تست زنی را فراموش نکنید. موفق و پیروز باشید.

جعفری : 1391/06/11

آقا محسن با سلام و تشکر از شما، در خصوص امکان شرکت در کلاس ها بستگی به نوع شغل و شرایط محل کارتان دارد که شما باید با توجه به آن ها تصمیم بگیرید. اگر امکان حضور در کلاس ها را ندارید، پیام نور برای شما بهترین گزینه است ولی اگر می توانید در کلاس ها شرکت کنید و البته حوصله 6 ماه مطالعه خوب و کامل را دارید، می توانید شانس خود را در کنکور آتی نیز بیازمایید. من هم سال قبل در کنکور دانشگاه آزاد با رتبه 8 در واحد علوم و تحقیقات قبول شده و حتی ثبت نام و انتخاب واحد هم کردم ولی بعد پشیمان شده و تصمیم گرفتم با مطالعه مجدد، در کنکور سراسری هم خودم را مورد آزمون قرار دهم که به لطف الهی نتیجه خوبی گرفتم. برایتان آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

s : 1391/06/11

سلام آقای جعفری ممنون از لطف شما،منم آرزوی موفقیت در مراتب بالاتر برای شما دارم

مهرسا : 1391/06/12

واقعا آفرین برای ما هم دعا کنید خواستن توانستن است

توسکا : 1391/06/14

با سلام : 1- من مجازی اصفهان رو آوردم و نمی دونم برم یا نه و اون چیزی که خیلی برام مهمه اینه که بتونم واسه دکترا ادامه بدم میشه یه تحلیل در این خصوص بهم بدین ؟ 2- مطلب دیگه اینکه اگه من ثبت نام نکنم و توی تکمیل طرفیت دوباره همین رشته محل رو بزنم امکان قبولیم هست یا نه ؟ 3- رتبم 750 شده بود و بعد از روزانه و شبانه و پیام نوروغیر انتفاعی ‘ مجازی اصفهان رو زدم که قبول شدم و بعدشم مجازی های پیام نور و غیر انتفاعی . بنطرتون انتخاب رشتم درست بوده و اینکه برای تکمیل ظرفیت اصولا شانسی برای پیام نور دارم ؟ متشکرم .

سحر : 1391/06/15

سلام آقای جعفری بابت رتبه خیلی خوبتون تبریک عرض میکنم،من تو کنکور امسال رتبم390 شد وپیام نور بابل قبول شدم،البته رشته لیسانس من فیزیک بوده ومن از آبان شروع به خوندن کردم،منم مثل شما متاهل هستم،الان کاملا سردرگم شدم که آیا برم یا یه سال دیگه بخونم،فکر میکنید اگه از حالا شروع به خوندن کنم میتونم روزانه قبول بشم؟اگه میشه از تجربیاتتون در اختیارم بذارید.ممنونم

سارینا : 1391/06/15

باسلام میخواستم بدونم فلش کارتای DLM کدوم درسارو تو رشته ی مدیریت اجرایی داره؟چه جوری می تونم این فلش کارتارو بدون دانلود کردن تهیه کنم؟باتشکر

جعفری : 1391/06/18

سرکار خانم توسکا، با سلام، متاسفانه در مورد سوالات شما اطلاعاتی ندارم. البته دوست عزیزم جناب آقای پژوهان پاسخ شما را در وبلاگ مدیریت اجرایی داده اند، لطفاً به آنجا مراجعه فرمایید. موفق باشید.

جعفری : 1391/06/18

سرکار خانم سحر، با سلام و تشکر از جنابعالی، مطمئناً اگر از همین امروز شروع به مطالعه کرده و به طور متوسط روزانه 5 تا 6 ساعت وقت بگذارید می توانید موفق باشید و در دوره روزانه دانشگاه های خوب قبول شوید. با توجه به اینکه رشته تان فنی بوده بیشتر برای درس نظریه های عمومی مدیریت و دانش مسائل روز وقت بگذارید . در مورد اینکه ثبت نام کنید یا خیر نظر خاصی ندارم و شما باید به شرایط خودتان توجه کرده و تصمیم بگیرید. من خودم سال قبل در دانشگاه آزاد قبول شده و ثبت نام هم کردم ولی انصراف داده و با 6 ماه مطالعه مجدد توانستم در دانشگاه علامه قبول شوم. برایتان آرزوی موفقیت دارم.

جعفری : 1391/06/18

سرکار خانم سارینا با سلام، برای تمامی دروس رشته مدیریت اجرایی، این فلش کارت ها وجود دارند، البته من فقط در دروس نظریه های عمومی مدیریت و زبان از آنها استفاده کردم. برای تهیه آنها می توانید به سایت موسسه دی ال ام به نشانی: http://dlmgroup.ir مراجعه نموده و یا با شماره 22360606 تماس بگیرید. ضمناً اکثر کتاب فروشی های میدان انقلاب این فلش کارت ها را دارند. موفق باشید.

سحر : 1391/06/18

واقعا ممنونم آقای جعفری،با خوندن مصاحبه شما انرژی زیادی گرفتم و یه جورایی از دو دلی در اومدم،به نظر من شما یه الگوی واقعی برا ما هستید،امیدوارم همیشه موفق و پیروز باشید

مریم : 1391/06/18

با سلام و عرض تبریک. جناب جعفری بنده مدیریت بازرگانی خوندم و دو ساله که فارغ التحصیل شدم. بین انتخاب دو رشته بازرگانی و اجرایی برای ارشد مردد هستم و با در نظر گرفتنه اینکه من دانشجوی دانشگاه پیام نور بودم و اصلا هیچی از درسام یادم نمونده و باید از نو شروع کنم به نظر شما کدوم از این دو انتخاب بهتریه هم از نظر شغلی و هم از نظر خوندن و شروع دوباره.

جعفری : 1391/06/18

سرکار خانم مریم، با سلام و تشکر از جنابعالی، تا جایی که من اطلاع دارم هردو رشته بازرگانی و اجرایی بازار کار خوبی دارند ولی با توجه به اینکه فرموده اید اطلاعات دوره کارشناسی را به خاطر ندارید و با عنایت به فرصت کم تا زمان کنکور پیشنهاد من این است که خودتان را برای کنکور مدیریت اجرایی آماده کنید چون منابع کمتری را باید مطالعه کنید. موفق باشید.

مریم : 1391/06/21

با سلام و عرض تبریک. جناب جعفری بنده مدیریت بازرگانی خوندم و دو ساله که فارغ التحصیل شدم. بین انتخاب دو رشته بازرگانی و اجرایی برای ارشد مردد هستم و با در نظر گرفتنه اینکه من دانشجوی دانشگاه پیام نور بودم و اصلا هیچی از درسام یادم نمونده و باید از نو شروع کنم به نظر شما کدوم از این دو انتخاب بهتریه هم از نظر شغلی و هم از نظر خوندن و شروع دوباره.

جعفری : 1391/06/21

سرکار خانم مریم، با سلام و تشکر از جنابعالی، سوال شما را در تاریخ 18/6/91 (بالای همین سوالتان) پاسخ داده ام. موفق باشید.

maryam : 1391/06/24

باسلام من میخواهم رشته مدیریت اجرایی شرکت کنم وکتابهای پارسه را تهیه کرده ام ایا مطالعه انها کافی است یا باید منابع پیشنهادی شما رانیز تهیه کنم ومطالعه کنم؟

وحید 4603 : 1391/06/25

با سلام وتبریک واقعا" با شرایطی که داشتید کارتون عالی بود من دانشجوی سال آخر رشته علوم اجتماعی ام دروس خوندنیم خوبه فقط توریاضی ضعیفم میشه راهنمایی کنید وبگید آیا میتونم موفق بشم یانه؟

kh.jafari : 1391/06/27

باعرض سلام مجدد،آقای جعفری بهتون تبریک میگم برای قبولی دانشگاه علامه ولی این باعث تعجب من شده که با این رتبه عالی چطور دانشگاه تهران قبول نشدید؟ آخه رتبه شما واقعآ عالیه.مگه دانشگاه تهران تا چه رتبه ای رو میپذیره؟ و اینکه اگه بخوام روزانه یکی از دانشگاههای تهران قبول بشم تا چه رتبه ای باید کسب کنم؟

saeede : 1391/06/28

سلام خسته نباشید مجددا تبریک میگم برای دی ال ام می خواستم ببینم که شما به خود دستور عمل خودش عمل کردین واز چه ماهی شروع کردین میشه یه کم بیشتر توضیح بدین منزبان وتیوری رو گرفتم و 4روز رو عمل کردم با دستور عملش ولی باز ادامه ندادم گفتم از اول مهر زبانش چند ماه طول میکشه .برا تیوری من کتاب پارسه رو دارم مال غلامعلی طبرسا دو جلده در کنار دی ال ام اینم می خوام بخونم

nasrin : 1391/06/28

سلام , خسته نباشید , من کارشناسی فنی دولتی بودم و الان شاغلم یک ترم هم ارشد رشته خودم رو خوندم ولی چون مسافت زیاد بود و دانشگاه دولتی ، با شرایط کاریم جور نشد و انصراف دادم الان شهر محل کارم دانشگاه آزاد مدیریت اجرایی داره که بهش علاقه دارم و واسه معافیت شهریه اش هم میخوام رتبه سراسزیم زیر 30 باشه ، چون می خوام همینجا ارشد بخونم و مشکل رفت و آمد نداشته باشم , اگه لطف کنید در مورد این تصمیم و ادامه یا تغییر مسیر راهنمایی کنید ممنون می شم

جعفری : 1391/06/29

سرکار خانم maryam ،با سلام ، متاسفانه با جزوات پارسه آشنایی ندارم. ولی پیشنهاد می کنم با توجه به زمان کمی که دارید، فعلاً به همان اکتفا کنید اما حتماً تست های کنکور سال های قبل دانشگاه سراسری و آزاد را مطالعه و تمرین کنید. موفق باشید.

جعفری : 1391/06/29

آقا یا خانم kh.jafari : با سلام و تشکر از لطف جنابعالی، دانشگاه تهران در تهران فقط 6 نفر پذیرش داشت و 12 نفر هم برای پردیس قم می گرفت که البته من پردیس قم را انتخاب نکرده بودم. در مورد سوال دومتان هم به اطلاعات موجود در سایت مدیر در قسمت کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی مراجعه نمایید. موفق باشید.

جعفری : 1391/06/29

سرکار خانم saeede با سلام و تشکر از جنابعالی، خیر من از روش مذکور استفاده نکردم و روشم به این صورت بود که روزی 45کارت را مطالعه می کردم ( تقریباً هر کارت را 10 مرتبه) . روز بعد همین کارت ها را مجدد مرور می کردم و کارت هایی را که احتمالاً خوب یاد نگرفته بودم به 45کارت روز بعد اضافه می کردم. با این روش حدود 90 روز وقت صرف مطالعه فلش کارت ها کردم. البته اگر شما بتوانید از روش مورد نظر که مورد توصیه خود موسسه DLM هم هست استفاده نمایید نتیجه بهتری خواهید گرفت. در مورد کتاب پارسه شناختی ندارم ولی مطمئناً مطالعه آن در کنار فلش کارت های DLM بسیار مفید خواهد بود. موفق باشید.

احد : 1391/07/01

با سلام و عرض تبریک حضور شما.بنده دانشجوی ترم آخر حسابداری پیام نورم.از مهر میخوام شروع کنم وتا کنکور من فقط 3ماه مهر-آبان-آذر رو میتونم برا ارشد بخونم.میخواستم بدونم با روزی 12 ساعت مطالعه تو این 3 ماه میشه تو کنکور اجرایی نتیجه خوب گرفت؟لطفا یک سیاستگیری فشرده بفرمایین برا این مدت کم.من در حال حاضر برنامه ام روزی 5 ساعت تئوری-5 ساعت جیمت-بقیه وقت روز رو هم برا دانش میذارم.لطفا به بهتر شدن برنامه ام کمک کنین.با تشکر پیشاپیش.

جعفری : 1391/07/03

جناب آقای احد، با سلام و تشکر از جنابعالی، بله هنوز هم برای شروع دیر نیست. من خودم هم از مهرماه شروع بع مطالعه کردم. البته پیشنهاد می کنم دو ماه اول را فقط بر روی دو درس تئوری و GMAT متمرکز شوید. برای دانش مسائل هنوز زود است . آن را به دوماه آخر موکول نمایید. اگر وقت اضافه دارید زبان تخصصی را مطالعه کنید. موفق باشید.

احد : 1391/07/03

با سلام دوباره.ممنون از راهنماییتون اجراش میکنم.برایتان موفقیتهای روزافزون آرزو میکنم.

نرگس : 1391/07/04

سلام و عرض تبریک از صمیم قلب شما فرمودید یه درس رو تموم میکردید بعد درس بعدی رو شروع میکرین.برام سواله که آیا در مدتی که درسی رو که تموم کرده بودید و کنار گذاشته بودین فراموشتون نمیشد و دوباره کی به اون درس برمیگشتید؟

جعفری : 1391/07/04

سرکار خانم نرگس: با سلام و تشکر از جنابعالی، بله من هر درسی را کامل مطالعه کرده و بعد سراغ درس دیگر می رفتم. البته از نکات مهم دروس مطالعه شده یادداشت برداری می کردم که در یک ماه آخر مرور این یادداشت ها و نیز حل نمونه سوالات آزمون های 10 سال گذشته کنکور آزاد و سراسری کمک زیادی به من کرد تا مطالبی را که احتمالاً فراموش کرده بودم به خاطر بیاورم. موفق باشید.

azadeh : 1391/07/04

باسلام میخواستم نظرتونو درباره ی لغات انگلیسی جمع آوری شده خانوم مجدمی بپرسم تو همین سایت مدیر

رعنا : 1391/07/05

با سلام وتبریک صمیمانه. آقای جعفری رتبه پارسالم تو اجرایی 1940 شد و اون موقعی که کارنا مه ام رو دیدم واقعا ناامید شدم اما دوباره برای کنکور 91 میخوام بخونم سوالم از شما اینه که آیا شما آزمون آزمایشی هم میدادید؟ و کلا توصیه میکنید در این آزمون ها شرکت کنیم؟

m : 1391/07/05

سلام ازمون ازمایشی ماهان بهتره؟یااکسین؟

مرضیه : 1391/07/08

سلام آقای جعفری عزیز.من از اول مهر شروع به خوندن جدی درسای اجرایی کردم ودو درس مبانی سازمان رضاییان و عمومی الوانی رو هم میخونم ودر کنارش DLM ولی مشکلی که هست اینه که من این دو درسو همزمان خلاصه برداری میکنم و این کلی از وقت منو میگیره و همیشه تو خوندن درسای دیگه وقت کم میارم. از طرفی تا حالا هر چی که از تعوری مدیریت خوندم سریع یادم میره و احساس میکنم هیچی بلد نیستم این حالت از دو ساعت بعد از خوندن شروع میشه واصلا انگار هیچی نخوندم چون چیزی یادم نمیمونه(رشته کارشناسیم صنایع بود)ومن مصرم امسال قبول بشم ولی وقتی این حالتو میبینم کلی نا امید میشم.تورو خدا راهناییم کنید که چی کار کنم مطالبو فراموش نکنم و اینقدر وقت کم نیارم.ممنون

ZAHRAA : 1391/07/09

با سلام وخسته نباشید من دانشجوی رشته اقتصاد فردوسی هستم و 14 واحد دارم ومتاسفانه تنها روز تعطیلم 1شنبه و 5 شنبه وجمعه روواسه مطالعه فرصت دارم.هنوز هیچی نخوندم.فقط فلش کارتهارو تاصفحه400 خوندم. چطوری و از کجا شروع کنم؟ آیا واسه تئوری توی این مدت زمان کم تاکنکور همون فلشهارو بخونم کفایت میکنه؟

نرگس : 1391/07/09

با عرض پوزش مجددا سوال دارم پیرو سوال قبلی ام که درسی رو تموم کرده بعد درس بعدی رو شروع میکرید پس با این حساب آیا شما فلش کارتهای تئوری رو که روزی 45 تا میخوندین ظرف 3 ماه تموم کردید بعد به جی مت و بقیه درسها رسیدین؟اینجوری که وقت خیلی کم میاد .

maryam : 1391/07/11

باعرض سلام و خسته نباشید خدمت شما,میخواستم بپرسم برای تئوری مدیریت کتابهای رفتارسازمانی و تئوری سازمان رابینز چقدرمهمه؟یعنی به نظرتون رو این کتابها وقت بذارم؟ ممنون میشم راهنماییم کنید. باتشکر

مهسا : 1391/07/11

با سلام و عرض تبریک،من تازه می خوام شروع کنم و می خواستم بپرسم به نظر شما نیازی به مطالعه ی سه کتاب تئوری سازمان و مبانی رفتار سازمانی رابینز و کتاب تئوری سازمان دفت هست یا نه؟

kh.jafari : 1391/07/12

عرض سلام مجدد و خسته نباشید،آقای مسیب من مطالعه رو بطور جدی از اول مهر ماه شروع کردم .با تئوری مدیریت و فلش کارت dlm و کتاب آقای الوانی شروع کردم و کتاب ادبیات آقای جواد زینلی رو هم در کنار تئوری میخونم .هدفم اینه که اول این دو کتاب رو تمام کنم و بعد درسای بعدی رو شروع کنم.به نظر شما این روش مناسبه؟ و مشکل بعدی من اینه که بعد از مطالعه بخصوص درس تئوری مدیریت دچار ناامیدی زیاد و احساس فراموش کردن مطالب رو میکنم که منو خیلی نگران کرده از شما خواهش میکنم که منو راهنمایی کنید.از شما ممنون و متشکرم

مریم : 1391/07/12

باسلام خدمت شما ایا خلاصه برداری از کتابهای رضاییان والوانی روش درستی است باتوجه به اینکه مرور دوباره این کتابها در من ایجاد استرس ونگرانی میکند

fateme : 1391/07/13

با سلام و عرض تبریک،من تازه می خوام شروع کنم و می خواستم بپرسم به نظر شما نیازی به مطالعه ی سه کتاب تئوری سازمان و مبانی رفتار سازمانی رابینز و کتاب تئوری سازمان دفت هست یا نه؟

جعفری : 1391/07/17

سرکار خانم azadeh : با سلام ، من لغات انگلیسی مذکور را ندیده ام و البته در زمینه درس زبان هم به خودم اجازه اظهار نظر نمی دهم. چون اطلاعاتم کافی نیست. ولی با توجه به اینکه ایشان از رتبه های برتر بوده اند و زحمات ایشان مورد تایید سایت معتبر مدیر قرار گرفته قطعاً استفاده از آنها مفید خواهد بود.

جعفری : 1391/07/17

سرکار خانم رعنا : با سلام و تشکر و ضمن آرزوی موفقیت برای جنابعالی، خیر من در آزمون های آزمایشی شرکت نکردم ولی شما اگر فرصت کافی دارید ، شرکت در آنها از نظر آشنایی با تست های مختلف و کسب قدرت مدیریت زمان در جلسه امتحان می تواند مفید باشد.

جعفری : 1391/07/17

آقا یا خانم m با سلام، متاسفانه در مورد سوال شما اطلاعات کافی ندارم. موفق باشید.

جعفری : 1391/07/17

سرکار خانم مرضیه : با سلام ، به هیچ عنوان ناامید نشوید و به تلاشتان ادامه دهید. توصیه من این است که ابتدا فلش کارت های DLM را خوب بخوانید. سپس به سراغ آن دو کتاب بروید. در این مورد خاص هم می توانید یادداشت برداری نکنید ولی حتماً تست های سال های گذشته را مطالعه کنید. ضمناً یک هفته قبل از آزمون یک بار سریع کتاب دکتر الوانی را مطالعه نمایید. با توجه به تستی بودن آزمون مشکل فراموشی شما حل خواهد شد. و تمرین زیاد در تست زنی می تواند به شما کمک کند. موفق و پیروز باشید.

جعفری : 1391/07/17

سرکار خانم ZAHRAA : با سلام و تشکر ، اینکه چگونه و از کجا شروع کنید به خودتان بستگی دارد که باید با توجه به شرایطتان تصمیم بگیرید. ولی توصیه من این است که با توجه به وقت کمتان بیشتر بر روی سه درسی که ضریب 2 دارند وقت بگذارید به خصوص نظریه های مدیریت و GMAT . برایتان آرزوی موفقیت دارم.

جعفری : 1391/07/17

سرکار خانم نرگس: با سلام، بله درست است . اگر به متن مصاحبه هم مراجعه کنید گفته بودم که حدود 70 درصد از وقتم را برای درس نظریه های عمومی مدیریت اختصاص دادم. البته برای درس های دیگر هم وقت کافی داشتم. موفق باشید.

جعفری : 1391/07/17

سرکار خانم ها maryam و مهسا : با سلام و تشکر از شما، با عرض پوزش در مورد کتاب های مذکور شناختی ندارم و من صرفاً منابعی را که در متن مصاحبه گفته بودم مطالعه کرده ام. البته فلش کارت های DLM مطالب مهم این کتاب ها را هم شامل می شوند. موفق باشید.

جعفری : 1391/07/18

آقا یا خانم kh.jafari : با سلام ، به هیچ عنوان ناامید نشوید و به تلاشتان ادامه دهید. توصیه من این است که حتماً تست های سال های گذشته را مطالعه کنید. ضمناً یک هفته قبل از آزمون یک بار سریع کتاب دکتر الوانی را مطالعه نمایید. با توجه به تستی بودن آزمون مشکل فراموشی شما حل خواهد شد. و تمرین زیاد در تست زنی می تواند به شما کمک کند. موفق و پیروز باشید.

جعفری : 1391/07/18

سرکار خانم مریم : با سلام ، توصیه من این است که ابتدا فلش کارت های DLM را خوب بخوانید. سپس به سراغ آن دو کتاب بروید. در این مورد خاص هم می توانید یادداشت برداری نکنید ولی حتماً تست های سال های گذشته را مطالعه کنید. ضمناً یک هفته قبل از آزمون یک بار سریع کتاب دکتر الوانی را مطالعه نمایید. تمرین زیاد در تست زنی می تواند به شما کمک کند. موفق و پیروز باشید.

جعفری : 1391/07/18

سرکار خانم ها fateme : : با سلام و تشکر از شما، با عرض پوزش در مورد کتاب های مذکور شناختی ندارم و من صرفاً منابعی را که در متن مصاحبه گفته بودم مطالعه کرده ام. البته فلش کارت های DLM مطالب مهم این کتاب ها را هم شامل می شوند. موفق باشید.

باران : 1391/07/18

سلام آقای جعفری میخواستم ببینم شما برای قسمت حل مسئله جیمت همه مباحثشو خونده بودین یا نه فقط قسمتهاییکه سالای قبل زیاد ازشون سوال اومده بود؟قسمتای استدلال منطقی و تصحیح جملات تموم کردم.و در این وقت باقیمانده توصیتون به من چیه؟دارم فلش کارتای دی ال ام میخونم به موازاتش اول الوانی شرو کنم یا مبانی سازمان رضاییان؟در ضمن کتاب ماهانم تقریبا آخراشم. درس دانش و ادبیاتو از الآن شرو کنم یا زوده؟ با تشکر از شما

محسن : 1391/07/20

سلام جتاب جعفری : بنده کارمند هستم و امسال توی دولتی مجازی اصفهان رو آوردم و توی آزاد پردیس یکی از شهرستانهای نزذیک تهران . برای من1- سطح اساتید و محتوای علمی مطالب اراعه شده در دانشگاه , 2-امکان ادامه تحصیل با توجه به اینکه در مصاحبه به دانشگاهی که از اونجا مدرک گرفتی هم طاهرا توجه می کنند3- و نهایتا امکان حضور در کلاس ها با توجه به اینکه کارمند یکی از شهرستانهای اطاف تهران هستم . خیلی مهمه . با توجه به شرایط فوق و اینکه تابحال هنوز تصمیم قطعی برا خوندن مجدد نگرفتم - البته هر 3 کتاب رضاییان و الوانی رو با توجه به مطالعه سال قبل 1 ماهه میتونم مسلظ شم - چه پیشنهادی برام دارین . با توجه به اینکه با شرایط کارمندی وارد محیط یکی از دانشگاههای مطرح شدین بنطرتون با توجه به مواردی که برام اهمیت داره آیا ارزش دوباره خوندن رو داره یا نه ؟ و اینکه اگه از اول آبان بخوام شروع کنم بنطرتون میتونم با بقیه رقابت بکنم ؟

Azadeh : 1391/07/23

باسلام آقای جعفری من تو درس زبان ضعیف هستم می خواستم بپرسم استفاده از فلش کارتهایdlm برای کسی که زبانش خوب نیست کافیه؟ واینکه چه مدت طول می کشه تا این فلش کارتهارو خوند وآیا من که می خوام از آبان این فلش کارتارو شروع کنم دیر نیست؟ممنون می شم اگه زودتر جوابمو بدین

s : 1391/07/24

سلام آقای جعفری خسته نباشین آقای جعفری من مشکل اساسی تو حل سوالات جیمت دارم باخوندن کتاب بازهم کم میارم به کلاس هم دسترسی ندارم امکانش هست یک اشاره کوتاهی دراینباره به من بکنید ممنون میشم چون تنها تواین درس مشکل اساسی دارم

Azadeh : 1391/07/25

سلام ببخشید آقای جعفری یه سوال دیگه داشتم می خواستم بگم من تیوری مدیریت رو با خلاصه نویسی می خونم اگه من فلش کارتای تیوری رو هم بگیرم بازم نیازی به خلاصه نویسی هست؟

samere : 1391/07/27

سلام . ایا با اینکه رشتم مدیریت بوده تا حدودی با مسائل مدیریتی اشنا هستم میتوانم تنها ازdlm استفاده کنم همه مطالب تئوری رو پوشش میده برای بدست اوردن یک درصد خوب.

kh.jafari : 1391/08/01

با عرض سلام مجدد آقای جعفری میخواستم بپرسم اگه بخوام فقط به سوالات تئوری درس GMAT جواب بدم و حل مسائل را کنار بذارم حدودآ چند سوال از کنکور را در بر میگیرد و چه فصلهایی را باید مطالعه کنم ؟چون فرصتم اندک است و همچنین برای کمی وقتم استرس دارم و اینکه چون رشته من علوم انسانی بوده میخواهم از وقتم نهایت استفاده را ببرم. خواهش میکنم من را راهنمایی کنید،متشکرم

مجید : 1391/08/04

با سلام و خسته نباشید به شما...می خواستم بپرسم برای درس زبان خوندن 504 واجبه؟به نظر شما کتابش رو تهیه کنم بهتره یا فلش کارشو ؟ ممنون میشم راهنماییم کنید..اگه لطف کنید بگید کدوم مترجم و ناشر بهتره لطف بزرگی کردید.....با تشکر

maryam : 1391/08/20

باسلام خدمت شما. ایا میتونم به خوندن جزوات استاد سپندار وکتاب مجموعه سوالات طبقه بندی شده تئوری مدیریت مهرداد پرچ اکتفا کنم وکتابهای رضاییان و... رونخونم؟

علی : 1391/08/22

سلام خدمت شما.من تابستونی که گدشت 90 در صد تیوری ماهان را خوندم ولی حفظ نکردم فقط جهت رو خونی و اشنایی با موضوع.الان هم دارم dlm میخونم که به کارت 1009() رسیدم و تا 22 دی ماه dlm تموم میشه.میخواستم ببینم لازم هست همراه با dlm ،یا بعد از اتمام کارت های dlm ،کتاب های دیگه مثل ماهان یا الوانی و یا رضاییان رو بخونم؟در ضمن احساس میکنم وقت کمی دارم و نگران این هستم که درسهای دیگه رو تموم نکنم. با تشکر از شما

سمیه : 1391/09/01

با سلام من کارشناسی مهندسی آب خوندم آقای جعفری لطف میکنین راهنماییم کنین چطور تو این 2ماه 15روز بخونم .همه منابع دارم.=.باتشکر

نیلو : 1391/09/12

آقای جعفری سلام با توجه به اینکه شما پارسال برای آزاد رتبه خوبی کسب کردید .می خواستم بدونم از چه منابعی استفاده کردید؟

علی یاری : 1391/10/12

با سلام خدمت جناب آقای جعفری وعرض تبریک وآرزوی موفقیت درتمام مراحل زندگی.حقیر دارای مدرک لیسانس باستان شناسی،شاغل ومقیم شهرستان ایلام هستم و علاقه وافری به رشته مدیریت اجرایی دارم.با توجه به اینکه رشته تحصیلم در دوران دبیرستان علوم انسانی بوده ودرس ریاضی ام ضعیف بوده،آیا میتوانم در این رشته در دانشگاه ملی موفق بشم.با تشکر.

محسن حُبی : 1392/01/20

با سلام جناب آقای جعفری اینجانب از 15 فروردین 1392 برای کنکور بهمن 92 شروع به مطالعه نموده ام و منابع بنده--- مبانی سازمان- تجزیه وتحلیل - مدیریت رفتار سازمانی ( رضائیان) مدیریت عمومی الوانی --- دانش روز کتاب اشراقی -مسیح خواه - سید جوادین --- ادبیات و زبان فارسی دوران دبیرستان و کتاب زینلی --- جی مت عرفانیان و صداقت تهیه نموده ام -- و طبق برنامه ریزی قرار بر این است 1 ماه مانده به کنکور سراسری 1393 خلاصه کتب و تستهای کتب و تستهای سالهای قبل را مطالعه کنم تا روز کنکور ----به نظر شما منابع کامل هستن؟ و اگر نیاز به خرید منابع دیگر وجود دارد خواهشمندم اینجانب را راهنمایی بفرمائید؟ در ضمن نحوه مطالعه اینجانب به این صورت می باشد که دروس را باهم می خوانم مثلا از تئوری مدیریت کتاب مبانی سازمان رضائیان را شروع به مطالعه نموده ام بعد از اتمام کتاب دوم و الی آخر و سر آخر شروع به مرور دروس تئوری مدیریت خواهم نمود تا روز کنکور نظر شما در مورد نحوه مطالعه چیست؟ لطفا مرا راهنمایی بفرمائید ممنون و متشکرم

یاسمن : 1392/11/17

باسلام وتبریک به خاطرپشتکار وهمت شما من دانشجوی رشته مدیریت دولتی هستم و39واحد دیگه دارم وانشاا... قصد دارم کنکورارشد93شرکت کنم،ولی خیلی مرددهستم که چه رشته ایی بخونم،بین مدیریت اجرایی وشهری موندم،واسه من بازار کارخیلی مهمه،چون بیکارم وهیچ پشتوانه دیگری بجز درس ندارم،خواهش میکنم تو انتخاب رشته کمکم کنید،معدل این ترمم17/02شده،ولی ریاضیم قوی نیست،بفرمایید چطور مطالعه کنم نادر دانشگاه دولتی قبول شوم،وچه رشته ایی پیشنهادمیکنید؟تامتمرکز شوم .باتشکرمنتظر راهنمایی شماهستم....

معصومه : 1393/03/30

سلام خسته نباشید من پیشم میخوام کنکور بدم خب این ک معلوم بود ولی نمیدونم ضریب چ درسایی برای مدیرت اجرایی نسبت ب مابقی درسا بیشتره ؟؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

محمد : 1393/07/02

با سللام و احترام من فارغ التحصیل مهندسی برق سال ۹۰ هستم دو سال پیش برای ارشد اجرایی شرکت کردم و با رتبه های خوبی که در ازمونهای ازمایشی داشتم(۴و۳و۷ ازمونهای مدرسان و ۳و۴ آزمونهای نهایی سنجش) در کل بسیار آماده بودم اما روز کنکور خراب کردمو دیگر پارسال بیخیال شدم اما مشکلاتم: ۱-هر چه میخوانم ادبیاتم درصدش پایین تر می اید!!!! ۲ -دانش را نمیفهمم!!!و در آزمونها درصدم بین۲۰تا۳۰ است ۲ سال پیش دی ال ام میخواندم:امسال تئوری چطور بخوانم پارسال هم بدون این که کلمه اب بخونم شرکت کردم و درصدهایم به ترتیب زیر است: زبان۱۳ جیمت۳۷٫۵ دانش۱۹ تئوری۳۷ زبان فارسی۳۷ همچنین مشکل من این است که از اواسط ابان میتوانم برای ارشد شروع کنم و این که تا۳ ظهر در اداره کار میکنم البته تا کنون۶۰۰ برگ زبان دی ال ام را تمام کرده ام

اکرم دادرسی : 1394/01/21

سلام وعرض ادب بنده یک ماه بیشتر فرصت خواندن ندارم وازانجایی که شاغل ویک دختر ده ماهه دارم چطور بخوانم تا در ارشد ازاد 94 قبول شوم انشااله

نام شما (ضروری)  

ایمیل (ضروری)