شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
یکشنبه 02 دی 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 3,447
بازدید دیروز: 19,661
بازدید کل: 158,493,936
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 144
کاربران حاضر: 144
کدخبر: 7743 زمان ارسال: شنبه 24 تیر 1391 - 20:33 تعداد بازدید: 21880
مصاحبه سایت مدیر با حامد علیرضایی رتبه 93 کنکور کارشناسی ارشد سال 1391 رشته مدیریت صنعتی

 

سایت مدیر به روال سالهای گذشته گفتگوهایی با نفرات برتر گرایشهای مختلف رشته مدیریت ترتیب داده است. در این بخش گفتگوی سایت مدیر با آقای حامد علیرضایی ، رتبه 93 رشته مدیریت صنعتی را می خوانید.

ضمن تبریک به شما در ابتدا لطفا درصدهای خود در دروس مختلف کنکور و رتبه خود را بیان کنید؟
زبان 28 ، ریاضی 5 ، تئوری های مدیریت 41 ، اقتصاد 31 ، تحقیق در عملیات 74 ، مدیریت تولید 31 ، رتبه 93 مدیریت صنعتی و 162 مدیریت فناوری اطلاعات

رشته و دانشگاه محل تحصیل شما در مقطع لیسانس چه بوده است و با چه معدلی فارغ التحصیل شده اید؟
مهندسی فناوری اطلاعات از دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد.معدل 15

آیا در کلاسهای کنکور و آزمونهای آزمایشی موسسات آمادگی کنکور شرکت داشتید؟ این آزمونها و کلاسها را تا چه در موفقیت خود موثر می دانید؟
بله.من از کلاس ها و آزمون های آزمایشی ماهان استفاده کردم.کلاس های ریاضی و آمار و تحقیق در عملیات.در درس هایی مانند تحقیق در عملیات کلاس های کنکور به شدت مهم هستند و نقش کلیدی را ایفا می کنند.آزمون های آزمایشی هم از 2 جنبه قابل بررسی است.یکی آشنا شدن با سوالات و جو کنکور و بحث هایی از قبیل مدیریت زمان و دیگری پیشرفت های تحصیلی و افزایش تراز ها در این آزمون ها را می توانید با برنامه ریزی صحیح تجربه کنید.

از چه زمانی شروع به مطالعه دروس نمودید و به طور متوسط روزانه چه مقدار مطالعه داشتید؟
تقریبا از اواسط  تیر سال 1390.در تابستان به طور جدی مطالعه نمی کردم و بیشتر کتاب های منبع تئوری مدیریت مانند کتاب دکتر الوانی و اقتصاد خرد و کلان می خواندم.زبان هم تقریبا در برنامه روزانه من بود.اما از مهر به طور جدی تر شروع به مطالعه کردم و با توجه به درس های دانشگاهم و کلاس های کنکور تقریبا روزی 4-5 ساعت می خواندم.تئوری های مدیریت و زبان انگلیسی و تحقیق در عملیات رو هر روز می خواندم زیرا این درو را به عنوان دروس استراتژیک خود انتخاب کرده بودم و از همین سه درس هم نتیجه مطللوب را گرفتم.البته زبان انگلیسی را پایین تر از حد انتظار زدم زیرا با توجه به پایه ی نسبتا قوی که داشتم و وقتی که صرف کردم و درصد های آزمون های من در ماهان انتظار درصد بالای 45 داشتم.

کدام دانشگاه و گرایش را برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد انتخاب کرده اید؟
با توجه به رتبه ای که کسب کردم یکی از این دو گزینه را ان شاالله قبول می شوم:
مدیریت صنعتی گرایش تحقیق در عملیات دانشگاه شهید بهشتی ( روزانه ) ، مدیریت صنعتی گرایش تحقیق در عملیات دانشگاه علامه طباطبایی ( روزانه )

کتابها و منابع پیشنهادی شما در هر یک از دروس رشته مدیریت کدامها هستند و در هر درس چه توصیه های خاصی به داوطلبان دارید؟
زبان انگلیسی: خوب این درس شاید مهمترین درس در کنکور کارشناسی ارشد است زیرا اکثر داوطلبان در این درس ضعیف هستند و با کمی تلاش و همت و البته برنامه ریزی می توانید ، تراز بالایی در این درس کسب کنید و گام بزرگی به سوی کسب رتبه برتر بردارید. همانطور که می دانید درس زبان در ارشد به سه بخش لغات (10 تست ) گرامر (5 تست) درک مطللب (15 تست ) تشکیل شده. برای بخش لغات کتاب 504 به نظر من تنها مقدمه ای برای این بخش محسوب می شود. دامنه لغات ارشد فراتر از اینهاست.کتاب Essential words for TOFEL  هم کتاب خوبی است.اما من علاوه ب ایندو از کتاب های آقای قاسمی استفاده کردم  و کتاب های خوبی در زمینه لغت بودند. برای گرامر اگر وقت دارید می توانید با مراجعه به کتاب های مرجع گرامر نیاز خود را برطرف کنید ، من خودم شخصا به دلیل وقت کم و قوی بودن در گرامر کتاب خاصی را مطالعه نکردم.اما درک مطلب که که مهمترین بخش است را باید جدی گرفت...به نظر من کتاب آرمان اشراقی متن های خوبی در زمینه مدیریت دارد.اما شما باید به دنبال متن های مدیریتی لاتین از اینترنت باشید و روزانه نیم ساعت آنها را مطالعه کنید تا بتوانید از این بخش نمره ی خوبی کسب کنید
ریاضی و آمار : من هر دوی این درس ها را کلاس رفتم و در کلاس ها بسیار فعال نشان می دادم و اکثر تست ها را در کلاس حل می کردم اما متاسفانه به دلیل وقت کم و فشار و استرس زیاد در یکی دو ماه آخر به طور نا خواسته از برنامه درسی من حذف شدند و نتوانستم درصد خوبی در کنکور بزنم.با این حال کتاب آقای رنجبران را برای تست های ریاضی و آمار توصیه می کنم.
تئوری های مدیریت : این درس برگ برنده من در کنکور کارشناسی ارشد 1391 بود.همانطور که می دانید امسال این درس به شدت عجیب و مشکل بود و همه شوکه شدند و من با درصد 41 درصد که در کنکور سال پیش در صد کاملا معمولی به حساب می آمد در کنکور امسال  توانستم گوی سبقت را از رقیبانم بربایم.اما منابع : من در تابستان کتاب مدیریت عمومی الوانی و مبانی سازمان رضائیان را کاملا مطالعه کردم و دید بسیار خوبی به من داد ، بعد از آن جزوه ماهان را تهیه کردم و علاوه بر مطالبی که در دو کتاب قبلی برایم مرور شد مباحث منابع انسانی ، رفتار سازمانی و تحلیل سیستم ها را نیز فرا گرفتم.و در 1 ماه و نیم آخر فلش کارت های DLM  رانیز تهیه کردم تا از تثبیت همه مطالب خیالم راحت شود.
اقتصاد خرد و کلان : بی شک کتاب های دکتر محسن نظری....این درس بسیار فرار است و به دوستان توصیه می کنم که روزانه آن را مطالعه کنند...اگر زمان اضافه داشتید مطالعه 2000 تست خرد و کلان هم مفید است.
تحقیق در عملیات : تحقیق در عملیات درسی است که داوطلبان کنکور به عنوان یک مانع بزرگ بر سر راهشان می بینند.شکستن این مانع بسیار آسان است.رمز اول این است که باید این درس را با کلاس پیش بروید ، زیرا در کلاس ها نکاتی بیان می شود که بسیار مفید است.رمز دوم تمرین و تلاش مستمر و روزانه در تست زدن در این درس.کتاب دکتر فدوی کتاب بسیار جامع و کاملی است که تست های کنکور را از سال 1370 تا آخرین دروه کنکور جمع آوری کرده...رمز سوم : هر تست را با فاصله ی زمانی هر دو هفته یا سه هفته مرور کنید تا نکته ی تست برای شما تثبیت شود...رمز چهارم :بررسی سوالات  کنکور های آزمایشی و رمز پنجم : با خود بگویید تحقیق در عملیات درسی بسیار شیرین است
مدیریت تولید : این درس می تواند به رتبه شما در مدیریت صنعتی بسیار کمک کند.من این درس را خودم ، بدون کلاس مطالعه کردم.در مورد منبع من در این درس منبع اصلی را معرفی می کنم.اگر رشته شما مانند من غیر از مدیریت صنعتی است ، حتما از منبع اصلی که کتاب خانم دکتر متقی است استفاده کنید زیرا تمام مطالب با ذکر مثال های متعدد و با جزئیات در این کتاب قرار داده شده است.اگر هم دانشجوی مدیریت صنعتی هستید و می خواهید زمان کمتری را صرف این درس کنید به جزوه های موسسات آموزشی می توانید مراجعه کنید که البته با کاملی کتاب خانم متقی نیست.

به طور کلی چه توصیه هایی در خصوص نحوه مطالعه داوطلبان و آمادگی برای کنکور کارشناسی ارشد دارید؟
گقتی ها را گفتم فقط توکل به خداوند بزرگ و مهربان را فراموش نکنند و بدانند با تلاش و صد البته انگیزه می توانند به هدفشان برسند.
با تشکر
منبع: Modir.ir


مصاحبه با سایر نفرات برتر کنکور کارشناسی ارشد سال 1391 (گرایشهای مختلف رشته مدیریت) را از اینجا ببینید
 

در صورتی که سوالی از آقای حامد علیرضایی دارید می توانید در بخش نظرات این خبر ارسال نمایید تا ایشان پاسخگوی شما باشند.




 


 

نظرات کاربران
ssssss : 1391/04/24

بابت رتبه خوبتون تبریک میگم برایه درس تیوری مدیریت گفتید جزوه ماهان منظورتون کتاب تیوری مدیریت آاقایه سلامی انتشارات ماهان است؟ این کتاب رو میشه فقط بخونیم به جایه کتاب الوانی و رضاییان که حجیم اند؟؟؟؟

حامد : 1391/04/24

پاسخ به sssss : بله....این جزوه کامل است...ولی یک نکته مهم رو باید مد نظر قرار بدید،اونم اینکه با خوندن کتاب های آقایان الوانی و رضائیان دید خیلی خوبی نسبت به تئوری های ارائه شده در مدیریت می گیرید زیرا هر مبحث را با مثال توضیح داده،به طور مثال در مبحث برنامه ریزی شما با خواندن این کتاب ها ( الوانی و رضائیان ) برنامه ریزی را کاملا درک می کنید اما جزوه ماهان بیشتر نکات مهم را مطرح کرده......به طور کلی اگر رشته شما مدیریت است جزوه ماهان کفایت می کند اما اگر غیر از مدیریت است خواندن این کتاب ها به نظر بنده ضروری است ، و بعد از آن جزوه ماهان........

Faezezare : 1391/04/25

Salam baram jaleb bod man ham rotbrye162 IT Hastam

جواد : 1391/04/25

سلام خداقوت بهتون تبریک میگم . من سال 84 با کارشناسی مهندسی شیمی فارغ التحصیل شدم دارم خودم واسه ارشد مدیریت اجرایی 92 آماده میکنم و کارمند شیفت هستم یه کم با زبان مشکل دارم در واقع نمیدونم سوالات ارشد چطور مطرح میشه تا مطالعه مو تنظیم کنم اگه راهنماییم کنین واقعا ممنون میشم .

حسین : 1391/04/25

با عرض تبریک به شما.از بین موسسه ماهان و پارسه شما کدومو بهتر میدونید چون من خیلی وس.اس به خرج میدم.براب زبان عمومی جزوه مریم رمضانی (جزوه ماهان) میتونه کامل باشه؟ و برای تست زدن در درس تئوری مدیریت کدام مجموعه تست پرچ خوبه یا شما کتاب دیگه ای پیشنهاد میکنید؟

حامد : 1391/04/25

به faezezare : چه جالب...تازه یک بنده خدای دیگه هم مثل من رتبه 93 صنعتی شده.....این زمانی رخ می ده که ترازا دقیقا مثل هم باشن

faeze zare : 1391/04/25

خوشبختم اینطوری ادم استرس میگیره چون ممکنه تعداد رتبه های بهتر از خودش بیشتر از چیزی باشه کا ادم فکر می کنه....

حامد : 1391/04/25

به حسین : من آزمون های ماهان رو دادم که نسبتا سطح سوالای خوبی داشت و میگن که ماهان تو مدیریت تکه....ولی پارسه رو اطلاع ندارم...من واسه زبان جزوه ماهان رو نخوندم و از منابعی که بالا ذکر کردم استفاده کردم...خصوصا کتاب آقای قاسمی...و برای تست مدیریت پرچ عالیه

mehrdad : 1391/04/27

سلام من میخوام برای تیوری از دی ال ام استفاده کنم خوبه؟

امین : 1391/04/27

سلام تبریک می گم بهتون هم به خاطر پشتکارتون هم به خاطر موفقیتتون من دانشجوی صنایعم.(دانشگاه آزاد تهران جنوب).این ترم پاییز که میاد ترم آخرمه (ترم 9).من طبیعتاً همه منابع مدیریت صنعتی رو یک بار پاس کردم ولی خوب به جز ریاضی و آمارش هیچی یادم نیست البته زبان مدیریت هم بلد نیست یعنی نداشتیم. من ایت ترم 15 واحد دارم ضن اینکه 4 روز در هفته هم جایی مشغول به کار هستم.میخواستم ببینم با این وضعیتی که من دارم امیدی هست یا باید قید کارو بزنم و بمونم خونه درس بخونم.البته تابستون دانشگاه نمیرم و فقط همون 4 روز در هفته سرکار میرم.ولی خوب از اول مهر دانشگاه هم باید برم.اگه بتونید راهنماییم کنید با توجه به وقتم چه درسایی رو تو اولویت قرار بدم یا از چه منابعی استفاده کنم ( و یا هر راهنمایی دیگه خیلی ممنون میشم.

حامد علیرضایی : 1391/04/27

به امین : خوب در جواب سوال شما باید بگم چند ساعت در روز کار می کنید؟؟؟؟ در کل روزی میانگین 5-4 واسه درس خوند وقت بذارید ( ولی منظم و مداوم ) می تونید موفق بشید......اولویت ها هم اول تحقیق در عملیات ، تئوری و زبان بعد از اینها ریاضی ، تولید و اقتصاد.......( زبان و تئوری خیلی مهمن )

حامد علیرضایی : 1391/04/27

به مهرداد : بله .... DLM خیلی خوب و کامله ولی اگه قبلش الوانی و رضائیان رو بخونی بهتره........

امین : 1391/04/28

مرسی از راهنماییتون من ساعت کاریم 8 تا 5 ولی خوب میتونم از ساعت 8 تا حدود 5/1یا 2 4 ساعتشو بخونم.اگه از اواسط مرداد شروع بشه میشه امیدوار بود یا نه؟ فقط یه مسئله کوچیک من هم از سایت مدیر هم از صحبت های شما و دوستان و با توجه به وقتت و شرایطی که دارم به این منابع رسیدم بی زحمت بهم بگین این منابع میتونه کافی و مفیدباشه یا نه زبان : کتاب 504 و جزوه عمومی ماهان تئوری: مدیریت الوانی و مبانی سازمان رضاییان :اقتصاد (خرد و کلان) : موسسه پارسه (همینی که مولفش دکتر تیمور رحمانیه) پژوهش : پژوهش عملیاتی مهرگان ریاضی و آمار : جزوه ریاضی آمار پارسه مدیریت تولید : کتاب هایده متقی مرسی ممنون

حامد علیرضایی : 1391/04/28

به امین : منابع تئوری ناقصن...این دو کتاب فقط مبانی سازمانو دارن و منابع انسانی و رفتار سازمانی رو ندارن... این دو کتاب + DLM

sh : 1391/04/31

سلام. لطفا مشخصات کامل و نام انتشارات و رنگ کتاب زبان تخصصی آرمان اشراقی رو بگید. ممنون

زهرا : 1391/05/01

سلام تبریک میگم . من ساکن مشهدم با توجه به اینکه شما مشهد دوره کارشناسیتون رو بودین.اگه ممکنه به یک موسسه خوب درمشهد که کلاسای کنکور مدیریت رو برگزار میکنه معرفی کنید ممنون میشم.

حامد علیرضایی : 1391/05/02

به زهزا : با سلام...من آزمون ها و کلاس های ماهان ( خیابا فلسطین ) را پیشنهاد می کنم...درس تحقیق در عملیات ، ریاضی و اقتصاد کلاس رفتنش خوبه...آزمون ها هم ماهان تو مدیریت از همه بهتره...

بهروز خادم : 1391/05/03

با سلام و تبریک. من زیاد دچار بی تمر کزی می شوم به نظر شما موقع درس چه طور با تمر کز بخوانم. اگر شما دچار این مشگل می شدید چه می کردید؟ لطفا راهنماییم کنید. با تشکر

زهرا : 1391/05/03

سلام این کلاسایی که شما رفتین چقد تونست موثر باشه؟بخصوص در درس تحقیق چقد به شما کمک کرد که این درصدرو تونستین بدست بیارین؟

حامد علیرضایی : 1391/05/03

به زهرا : درس تحقیق در عملیات درس تحلیلی است و کلاس کمک بزرگی به من کرد و نقش کلیدی در درصد بالای من در این درس کمک کرد ، البته من به تحقیق علاقه داشتم و هر روز آنرا مطالعه می کردم ، از آن طرف ریاضی . آمار هم کلاس رفتم ولی درصد پائینی بدست آوردم و دلیل اصلیش مطالعه نکردن این دو درس و نداشتن برنامه ریزی برای این دو درس بود.....می خوان اینو بگم کلاس همراه با مطالعه روزانه و مستمر مفیده.........

حامد علیرضایی : 1391/05/03

به بهروز : من به شما درس خواندن در کتابخانه را پیشنهاد می کنم...

زهرا : 1391/05/04

مرسی بابت راهنماییتون.موسسه ای شما گفتین رو باهاشون تماس گرفتم.استاد ریاضیش مهندس نخعی بود و تحقیق (کیوانفر)مال شما هم همین استادا بودن؟من واسه این سوال میکنم که میخوام بدونم اگه واقعا کارشون خوبه که من برم( البته فکر میکنم مهندس نخعی استاد پروازی هستن وچند روز هفته رو در ماهان تهران درس میدن) .چون من زیاد فرصت رفتن به کلاس ندارم وحداقل از این بابت خیالم راحت باشه که وقتم هدر نرفته.به خاطر اینکه من هدفم از ارسد اینکه نهایتا رتبم 2 رقمی بشه.بازم ممنون

حامد علیرضایی : 1391/05/05

به زهرا : من ریاضی رو با دکتر توکلی بودم...ولی تعریف نخعی رو زیاد شنیدم...تحقیقم هم با دکتر ذاکر بود که الان بنا به دلایل خاصی ( اینجا نمیشه بگم...) دیگه تو ماهان نیستن...ولی با کیوانفر من صحبت کردم...خیلی عالیه...

محمود سپاسی : 1391/05/05

سلام حامد جان خیلی خیلی خوشحال میشم ازینکه میبینم به موفقیت رسیدی و نتیجه زحماتت رو دیدی باعث خوشحالی و افتخار منه که دوستم بعنوان مشاور تو سایت مدیر مشاوره میده موفق باشی

حامد علیرضایی : 1391/05/05

به محمود عزیز : سلام آقای سپاسی...شما لطف دارین...خودتون ماشالله یک مشاورین و من باید بیام پیش شما....ان شالله که در دانشگاه فردوسی مشهد روزهای خوبی در انتظارت باشد...موفق باشی

بهروز خادم : 1391/05/07

با سلام من میخوام در 6 مرحله ازمون ازمایشی سازمان سنجش شرکت کنم به نظر شما خوبه؟ چون شنیدم میانگین شرکت کندگان تو این رشته در هر ازمون 300 نفره؟ تعداد شرکت کنندگان ماهان چند نفره؟شما کدوم رو توصیه میکنید؟

بهروز افشار : 1391/05/07

با سلام خدمت حامد اقا.موفقیتتون رو بهتون تبریک میگم.منم مثل شما بچه مشهدم و کنکور ارشد دارم.

حامد علیرضایی : 1391/05/08

به بهروز : با سلام...والا جامعه آماری ماهان بالای 6000 نفره...ولی راستو دروغشو نمی دونم...به نظرم ماهان واسه مدیریت گزینه خوبیه....جامعه آماری و رتبه ملاک نیست بهروز جان ؛ تراز و درصد هایی که کسب می کنی مهمه!!!!!!!!!

حامد علیرضایی : 1391/05/08

به بهروز افشار : شما لطف دارین...ان شاالله که شما هم سال دیگه رتبه بهتر از منو کسب کنین...بدونین که با تلاش ، انگیزه و توکل بر خدای بزرگ می تونین به خواستتون برسین...

زهرا : 1391/05/09

سلام .میشه بگین شما بر چه اساسی میگین استاد کیوانفر تدریسشون خوبه ؟من الان موندم کلاسای اقای دارینی(دی سیستم) رو برم یا کیوانفر؟واقعا برام مهمه .چون من میخوام کلی از وقتم رو بزنم وبرم کلاس.واقعا به راهنماییتون احتیاج دارم.

بهروز افشار : 1391/05/09

سلام دوباره خدمت حامد آقا.میشه بدونم پکیچ DLM رو از کجای مشهد تهیه کردید؟

حامد : 1391/05/09

به زهرا : من روش تدریس هیچکدومشونو نمیشناسم( کیوانفرو دیدم و چند دقیقه باهاش صحبت کردم فقط)...من با ذاکر کلاس داشتم که الان تو سنجش و دانشه...به نظر من فرقی نداره کدومو بری...مهم اینه که همگام با کلاس پیش بری...

حامد علیرضایی : 1391/05/09

به زهرا : اینو مطمئن باش که هر دوی اینا ( چشم بسته ) از ذ... بهترن...من با همین استاد (ذ...) 74 زدم...پس مهم نیست کدومو انتخاب کنی!!!!!!!!!!!

محمود سپاسی به زهرا : 1391/05/09

با عرض پوزش علیرضا جان از اینکه این پیام رو من برای خانم زهرا میذارم آقای علیرضایی ماهان مشهد کلاسای تحقیق رو با دکتر ذاکر میرفت و تونست درصد خیلی خوبی بزنه به همون دلیلی که ایشون گفتن ماهان با دکتر ذاکر به تفاهم نرسید و ایشون در حال حاضر کلاساشونو در موسسه سنجش و دانش برگزار میکنن منم سال گذشته با ایشون کلاسامو میرفتم و درصد خوبی هم زدم  ایشون از لحاظ تسلط به مفاهیم و سرفصل ها فوق العادست من 3 جلسه هم با استاد کیوانفر بودم ایشون هم خوبن ولی به شدت بهتون پیشنهاد میکنم کلاسای دکتر ذاکر رو برید عالیه سطح کلاساش باز هم در نهایت حق انتخاب باخودتونه البته باز هم جواب آقای علیرضایی رو بپرسید به هر حال ایشون قصد دارن گرایش تحقیق در عملیات برن و مسلما بسیار مسلط ترن و بهتر میتونن بهتون مشاوره بدن

behrooz321 : 1391/05/10

با سلام . ایا در مشهد غیر از باساز مهتاب جای دیگه ای برای خرید کتاب های ارشد هست؟

حامد علیرضایی : 1391/05/10

من کاملا با نظر محمود جان در مورد اساتید موافقم... توصیه من اینکه تحقیق در عملیات رو حداقل باید روزی 1.5 بخونی تا درصد متمایزی کسب کنی...

ali32 : 1391/05/10

سلام وخسته نباشید..رتبه بندی دانشگاه که اومده شهید بهشتی بعد از فردوسی مشهد است و اصلن علامه تو رتبه بندی نیست حیف رتبه شما نیست که بر اساس رتبه بندی دانشگاه می زدید؟ البته ببخشید واسم سوال بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حامد علیرضایی : 1391/05/10

پاسخ به ali32 : سلام علی جان...اولا که باید چرایی پایین بودن رتبه علامه رو بررسی کرد؟؟ دلیل اصلیش اینکه علامه دانشگاه مادر نیست و فقط تو حوزه علوم انسانی فعالیت می کنه...دوما استاد هایی که تو علامه تدریس می کنن به نسبت دانشگاه فردوسی خیلی تاپ ترن...سوما من زمینه کاریم فقط تو تهران مهیا بود...چهارم من گرایش OR میخواستم فردوسی تولید داشت...امیدوارم جواب هام قانع کننده بوده باشه علی جان

زهرا : 1391/05/12

سلام اقای علیرضایی.ممنون به خاطر راهنمایتون وهمچنین از اقای سپاسی...من یک جلسه از کلاس کیوانفر رفتم بد نبود ولی سطح بچه های کلاس اکثرا پایین بود ایشون باید از اول همه رو تشریحی هم درس میدادن......

حامد : 1391/05/12

به زهرا : البته اینو بدونین که بچه های مدیریت به نسبت بچه های صنایع تقریبا پایه OR ضعیف تری دارن...و این هم کاملا طبیعیه...به نظر من هر جا که کلاس برین اگه کلاس،کلاس مدیریت باشه همین طوریه ولی مطمئن باش که بعد چند جلسه همه راه میفتن و میرین تو دور تست زدن!!!

hamed : 1391/05/12

و اینکه میخوام تابستون بعد برم تهران و کلاس ریاضی و پزوهش و شایدم مالی. میخواستم نظرتونو بدونم و اینکه کار درستیه که من از یاسوج پاشم برم تهران برای کلاس کنکور.چون متاسفانه تمام کلاسهای خوب و اساتید باتجربه و خوب منححصر شده در تهران .شما از اساتید محمودیان - رنجبران-مناجاتی - تهرانی -زاهدی سرشت و یا سپندارند اطللاعی دارید از نحوه تدریسشون؟ مرسی.

امین : 1391/05/13

ببخشید سوال آخرم راجع به تئوریه: فلش کارت dlm فقط نکته داره یا آموزشم داره؟ من تئوری اصلاً بلد نیستم و وقته زیادی هم ندارم واسه درس خوندن به خاطر شرایط کاری.میخوام ببینم dlm میتونه کمکم کنه یا نه مرسی

حامد علیرضایی : 1391/05/14

به امین : سلام امین جان...من خودم شخصا اول الوانی و رضائیان رو خوندم بعد جزوه ماهانو خوندم بعد DLM......اینو باید از کسی بپرسین که فقط DLM خونده...ولی به طور کلی اگه DLM رو اصولی و با برنامه بخونی می تونی درصد خوبی در این درس بزنی....

حامد علیرضایی : 1391/05/14

به حامد : نه بنده هیچ کدوم از این بزرگوارا رو نمیشناسم...ولی اگه کلاس کنکور هر چند معمولی تو یاسوج بود برو.....کلاس کنکور فقط تحقیق در عملیات واجبه واجبه...بقیش به اون شکل کلاس نمی خواد

ali32 : 1391/05/16

با سلام من میخوام در 6 مرحله ازمون ازمایشی سازمان سنجش شرکت کنم به نظر شما خوبه؟ چون شنیدم میانگین شرکت کندگان تو این رشته در هر ازمون 300 نفره؟ تعداد شرکت کنندگان ماهان چند نفره؟شما کدوم رو توصیه میکنید؟

زهرا : 1391/05/17

سلام اقای علیرضایی...من واسه ریاضی و تحقیقم توی تابستون برنامه ریزی کرده بودم که با کلاس به طور منظم پیش برم ولی کلاس اقای (ک)تا هفته سوم شهریور تعطیل شد .کلاس اقای ذاکر هم الان جلسه سومش تموم شده وروزی هم که ایشون تو سنجش ودانش کلاس دارن من نمیتونم برم چیکار کنم کلا مارو معلق گذاشتن ورفتن به نظرتون پاییز برم دیر نیست؟؟؟شما کلاسای دوره تابستونشون رو رفتید؟؟

حامد علیرضایی : 1391/05/17

به زهرا : من خودم کلاس های تحقیق رو از تابستون رفتم...به نظر من که هر چی زودتر شروع کنین بهتره...فکر کنم پاییز یکم دیر باشه ولی اگه نشد چاره ای نیست...اون موقع باید تحقیق رو حداقل روزی 2 ساعت بخونین...یک سر به موسسه دی سیستم بزنین شاید اونجا بتونین کلاساشو برین...( اگر هم نشد سعی کنین تو این یک ماه باقیمانده از تابستون اقتصاد و زبان و ریاضی رو فشرده تر بخونین که از پاییز وقت واسه OR داشته باشین)

moooona : 1391/05/18

سلام خسته نباشین من خاستم نظرتونو در مورد کلاسای ماهان مشهد بدونم خوبه اساتیدشو میشناسین اخه همه میگن ماهان فقط اسم دراورده تو رو خدا برای تبلیغ ماهان نگین صادقانه بگین خوبه کتاباشو خیلی بد تعریف میکنن من الا کدوم موسسه برم واسم بهتره مرسی

amin : 1391/05/18

شرمنده من آخرین سوالم مشاوره ای اگه امکانش هست راهنماییم کنید به نظر شما تو دروسی مثل پژوهش،اقتصاد و تولید من هر فصلی رو که میخونم همون موقع تست هاشو بزنم یا بذارم مثلاً چند ماه بعد؟ یعنی الان که به عنوان مثال از کتاب محسن نظری فصل عرضه و تقاضارو خوندم همون موقع تست هارو بزنم یا بذارم زمانیکه کل اقتصاد خردم تموم شد بعد تست بزنم.چون حس میکنم اگه الان تست بزنم دیگه تموم میشه دیگه میره تا 4 ماه بعد که کل درسام بخواد تموم بشه اون وقت کلش یادم بره. اگه راهنماییم کنید ممنون میشم مرسی

حامد علیرضایی : 1391/05/18

به moooona : سلام بر شما...شما در مشهد به ناچار دو انتخاب برای کلاس ها ندارید...ماهان یا دی سیستم...موسسات دیگر فقط آزمون می گذارند...(البته سنجش و دانش هم هست که خبر ندارم) کلاس تحقیق در عملیاتو من با ذاکر رفتم که الان تو ماهان نیست و تو سنجش و دانشه...ریاضی با توکلی تو ماهان رفتم که الان کلا نخعی هستش و کارش میگن عالیه...آمار هم با زنده دل تو دی سیستم رفتم که واقعا ایشون خوب بودن...کتابای ماهان هم باید گلچین کرد...مثلا تئوری هاش عالیه ولی تولیدش به نسبت کتاب هایده متقی ناقصه...در کل مهم نیست کدوم موسسه رو برین...اون هدف و انگیزه و برنامه ای که دارین مهمتر هستش!!

حامد علیرضایی : 1391/05/18

به امین : سلام امین جان...خوب باید در جوابت بگم که یک سری تست ها رو مثلا ( 20 تا از 40 تا) رو همون موقع که خوندی بزن که تثبیت بشه برات...یک هفته بعد بیا از اون بیستای باقیمونده دهتاشو بزن...دوهفته بعد از اون دهتای باقیمونده 5 تاشو بزن و .... باید یک توازن بین یادگیری کوتاه مدت و یادگیری بلند مدت ایجاد کنی...در ضمن اقتصاد و تولید درسای اولویت 2 هستن....درس های اولویت یک زبان و تحقیق در عملیات هستش....

Atefe : 1391/05/18

بنام خدا سلام.بهتون تبریک میگم.انشاا... در همه مراحل زندگی موفق باشین.یه سوالی داشتم:رشته کارشناسی من غیر مرتبط است با مدیریت.میخواستم بدونم بعد قبول شدنم در ارشد مدیریت به من دروس جبرانی نمیدن؟؟؟ممنون میشم نظرتون رو بفرمایید.با تشکر

حامد علیرضایی : 1391/05/19

به Atefe : سلام بر شما...راستش من هنوز اطلاع خاصی از تعداد واحد های جبرانی ندارم ولی فکر کنم نهایت دو سه درسی جبرانی داشته باشیم....به نظرم نهایت 6 واحد..بازم مطمئن نیستم

حامد علیرضایی : 1391/05/20

به بهروز افشار : پاساژ مهتاب...طبقه منهای یک

شادی : 1391/05/21

با سلام و تبریک متوجه حساسیت خانم زهرا از مشهد شدم . فکر میکنم بتونم خیاله ایشون رو راحت کنم. من از رشته غیر مرتبط امسال مدیریت شرکت کردم . تحقیق رو کلاس رفتم . استادم فوق داشتن . علیرغم باقی اساتید موسسه که دکتری داشتن . ایشون بیان خوب داشتن. اما میتونستن بهتر عمل کنن. خیلی از مطالب هم سر کلاس ناگفته موند . که طبق کتاب فدوی میشه از فصل حمل و نقل به بعد. من بعد از اینکه نرم سوالهای کنکور و درس تحقیق دستم اومد خودم فراتر از کلاس خوندم و کار کردم. تونستم 64 درصد بزنم. که البته بخاطر کمبود وقت بود که درصدم تا 80 هم میتونست برسه. خلاصه اینکه وقتی لم کار دستتون میاد دیگه همه چیز حله. و کلاس حکم برنامه ریزی برای خوندن رو پیدا میکنه که به موقع و سریع پیش برین. موفق باشید

حامد علیرضایی : 1391/05/21

به شادی : من کاملا با شما موافقم...

زهرا : 1391/05/22

سلام وممنون از اقا حامد وهمچنین از شادی بابت راهنمایی های خیلی خوب...من اگه میخوام برم کلاس فقط واسه رفع اشکالاتمه وگرنه من با اینکه سر کلاس تحقیق وریاضی که رفتم جلسه دومش بود ولی بازم از یکسری بچه های کلاس جلو بودم الان هم نصف تحقیقم وهمچنین ریاضیم خوندم من میخواستم توی تابستون کلاسام و برم که پاییز فقط تقویتشون کنم ولی نشد دیگه...راستی اقا حامد به نظر شما واسه زبان عمومی کلاس بریم خوبه ؟؟؟میخواستم ببینم به نظر شما من کلاسای اقای ذاکر و برم با توجه به اینکه سه جلسه از کلاسشون گذشته؟؟؟یا همون پاییز برم....مرسییی

ali : 1391/05/22

باسلام.خواستم بدونم خود کتاب تست مخسن نظری کافی نیست ؟یا حتما باید خود کتاب اصلی رو هم بگیریم.چون کتاب تستش هم تست هم درس؟باتشکر

حامد علیرضایی : 1391/05/22

به ali : اگه منظورتون 2000 تستاشه که اون فقط تست تالیفیه و برای 1 ماه آخر خوبه....کتاب اقتصاد خرد و کلانش(روش نوشته رشته مدیریت کلیه گرایش ها ) هم درس داره هم تست کنکور سراسری.....2000 تست بزار بعدا......

امیر : 1391/05/24

سلام.بچه ها من 100 صنعتی شدم و 270 ای تی.میخاسم بدونم احتمال ای تی دانشگاهای تهران واسه من چقدره؟ تهران-تربیت مدرس-بهشتی

hamed : 1391/05/24

درود ممنون از مشاوره ای که دادین. پیامم ناقص بود. گفته بودم ترم4م و اگه خدا بخواد میخوام از مهر ماه کنکوری وار بخونم.پیشنهادتو برا نحوه درس خوندنو برنامه ریزی دروس میخواستم بدونم؟ 2- شما بین موسسه های ماهان و مدرسانو اکسین کومشو پیشنهاد میدین؟ و سوال دیگم اینکه:من نمیتونم یا بهتر بگم نمیشه پیوسته لغت زبان بخونم یعنی همیشه طرف زبان نمیرم که همین فاصله انداختنم باعث میشه لغتای که خوندمم تا حدودی یادم بره. پیشنهادتون برا این مشکل چیه؟ممنون از وقتی که میزاری

ali : 1391/05/24

سلام.من امروز همون کتاب که روش نوشته (کلیه گرایش مدیریت )گرفتم،فکر کنم کافی هست.هم تست هم درس.. بازم لازم اون2000تست نظری بگیرم یا نه؟

ali : 1391/05/25

با سلام و آرزوی موفقیت برای شما و دیگر دوستان میخواستم یه نظر خواهی در مورد منابع که گرفتم از شما بپرسم منابعی که من تهیه کردم به این قرار است: 1)زبان 504،+زبان عمومی و تخصصی آرمان اشراقی تئوری مدیریت فقط کتاب طبقه بندی مدرسان شریف..یک شوال در مورد تئوری اینکه آیا باید حتما مدیریت عمومی الوانی و سازمان مدیریت رضائیان رو بگیرم اگر کمکم میکنید بگید؟حتی اگر یک درصدد هم شده 3)ریاضی هادی رنجبران 4)آمار عادل آذر و منصور مومنی 5)اقتصاد خرد و کلان(مربوط به کلیه گرایش ها مدیریت)محسن نظری 6)پژوهش عملیاتی فدوی+مهرگان 7)مدیریت تولید متقی اگر به منابع من باید چیزی اضاف بشود وحتما بگید چون من میخوام حداکثر دانشگاه تهران و حداقل دانشگاه مازندران قبول بشوم.. ارشد قبول شدن خیلی برام حیاتی و مهمه..مهمتر از اونی که شما فکر میکنید..به همین دلیل اگر چیزی برای موفق شدن به جز منابع خوب لازم ختما بگید..به کمکتون نیاز دارم..چون بهترین مشاور خود دانشجو هست.. در ضمن من هم دانشجوی مدیریت صنعتی دانشگاه پیام نور هستم.. موفق و موید باشید.

moooona : 1391/05/26

سلام خسته نباشین میخاستم بدونم من الان میخام برم کلاس orبا موسسه ماهان استاد کیانفره و دی سیستم اقای دارینی مشهد شما اشناییتی دارین وکدم یکی بهتره مرسی مچکر اگه لطف کنین سریع تر جوابمو بدین تا ثبت نامم عقب نیوفته مرسی مرسی برای ما هم دعا کنین یک سوال دیگه واسه روزانه مشهد حداکثر رتبه قبولی چند بوده چون من فقط مشهد میخام مرسی

سارا : 1391/05/27

سلام طاعات و عباداتتان مقبول حق لیسانسم صنایع هست میخوام برای کنکور ارشد مدیریت صنعتی یا سیستم های اقتصادی که از گرایش های صنایع هست بخونم چند تا سوال داشتم ممنون میشم راهنماییم کنید دروسی که میخواستم بخونم بین این دو رشته مشترک هستند 1-اگر درس تولید و تیوری را کاملا کنار بذارم میشه یه رتبه خوب اورد با خوندن درسای دیگه؟ 2-مثلا برای دروس امار و ریاضی و تحقیق از کتابای دکتر ایوزیان و اقاسی و زاهدی سرشت استفاده کرد؟ 3- تا چه رتبه ای روزانه تهران میشه قبول شد؟ 4-گرایش تحقیق و تولید چه تفاوتهایی باهم دارند؟ 5-بازار کار برای یه مدیر صنعتی چه جوریه؟و کارش کجاهاست؟

moooona : 1391/05/28

سلام دوباره مزاحمه همیشگی ببخشید من کتاب زبان تخصصی ماهان مریم رمضانی رو پیدا کردم با عمومیش فرق داره یا یک عنوانه .بعد من کتاب ریاضی و اماری که دارم مال رنجبرانه ولی روش نوشته مخصوص رشته اقتصاد فرق داره مرسییییییییییییییییی

amin : 1391/05/28

سلام مجدد آقای علیرضایی آقای علیرضایی من تو درس زبان قوی نیستم خودم فکر میکنم متوسط رو به پایینم.(حتی کنکور کارشناسیم باهاش مشکل داشتم).واسه کنکورم فقط کتاب 504 گرفتم که یه هفته ای هست دارم میخونمش ولی من باید حد اقل روزی 2 ساعت زبان بخونم تا این کتابو به موقع تموم کنم که وقت مرورم داشته باشم. به نظر شما این کار درسته که من روزی 2 ساعت واسه زبان وقت بذارم علی رغم وقت کمی که به خاطر شرایط کاری دارم ( چون تقریباً همه بچه هایی که دو رقمی شدن زیر 50 بیشتر زیر 40 زدن) البته زبان 40% واقعاً عالیه ولی میترسم من این همه وقت بذارم آخرشم نهایت 5 یا 6 درصد بزنم.به نظرتون چیکار کنم؟ زبان و کلاً بذارم کنار یا بخونم؟

حامد علیرضایی : 1391/05/30

سلام به همگی دوستان...چند روزی مسافرت بودم و به همین دلیل دسترسی به اینترنت نداشتم که جواب شما عزیزان را بدهم...

حامد علیرضایی : 1391/05/30

به mooona : سلام بر شما...من فقط چند دقیقه ای با آقای کیوانفر صحبت کردم و ظاهرا استاد خیلی خوب و مسلطی به نظر میاد...کیوانفرو ولی نمیشناسم...اگر هم می خواین با ذاکر کلاس بردارین باید برین سنجش و دانش...به طور کلی درس تحقیق در عملیات همش استاد نیست...نحوه ی مطالعه ی خودتون خیلی مهمتره...واسه مشهد روزانه تا 190-180 قبولین و شبانش هم تا 240 ...اگر مشهد می خواین که از الان بگم با یکم برنامه ریزی 100% قبولین...واسه زبان عمومی من هیچکدومشونو نخوندم...واسه ریاضی هم باید بگم که تستای اقتصاد سخت تره سعی کنین مدیریت و حسابداریشو بگیرین......

حامد علیرضایی : 1391/05/30

به سارا : با سلام به شما...فرمودید که لیسانستون صنایع هست و میخواین تولید رو کنار بذارین؟؟؟؟؟؟ خب من که شوکه شدم...چون شما تقریبا هر مبحث این درسو با یک درس سه واحدی پاس کردین و باید حسابی از این درس واسه یه رتبه خوب استفاده کنین!!!!!!! در کل تولید زیاد روی رتبه تاثیر نداره...داره ولی به نسبت زبان و تحقیق و تئوری کمتر...تئوری رو اصلا حذف نکنین....اون کتابایی که گفتین خوبن....روزانه ی دانشگاه های تهران تا 130-120 ولی خود دانشگاه تهران تا 30-25...کلا این تغییر رشته بهترین تغییر برای صنایعی هاست...کاربرد زیاد داره این رشته...یکی از مهمترینشون مدیر تولید کارخانونه و یا مشاور مدیر عامل در موسسات و کارخانجات....

حامد علیرضایی : 1391/05/30

به ali : سلام علی جان...تمام منابعی که گفتی خیلی خوبه...ولی من تئوری های مدیریت مدرسان رو ندیدم که نظر بدم..درباره ی الوانی و رضائیان به نظر من شما که دانشجوی مدیریت بودید زیاد لازم نیست ولی اگه می خوای تئوری رو خیلی بالا بزنی بهتره که بخونیشون...در کل این روحیه ای که داری رو تا کنکور حفظ کن...این مهمترین سرمایت هستش...کنکور های آزمایشی رو هم حتما شرکت کن تا جو آزمون و تکنیک مدیریت زمان بیشتر آشنا شی...موفق باشی...

حامد علیرضایی : 1391/05/30

به amin : سلام امین جان....خب این بستگی داره کجا می خوای قبول شی و چه رتبه ای می خوای؟؟ خیلی ها هستن که زبانو اصلا نزدن یا در حد 6-7 درصد زدن و رتبه های خیلی خوبی آوردن...به نظر من شما با این شرایطی که داری زبانو قطع نکن ولی زمانشو کاهش بده..مثلا از روزی 2 ساعت به روزی نیم ساعت...ولی نکته ی مهم اینجاست که باید تو یکی دو درس خودتو خیلی قوی کنی که زبانو جبران کنه...مثلا تحقیقو باید بری بالای 70-60 بزنی یا ریاضی رو بری بالای 55 بزنی تا زبانو جبران کنه...در کل زبانو کامل کامل قطع نکنی و بتونی حتی 8-7 درصد هم بزنی با اون استراتژی بالا موفق خواهی شد......

حامد علیرضایی : 1391/05/30

به hamed : با سلام به شما...من خودم ماهان بودم و راضی هم هستم از اینکه ماهان رفتم...واسه نحوه درس خوندن مهمترین نکته اینکه تمام دروس را باید در 2 روز بخونی و نباید بیشتر از این فاصله بیا دروس بیفته...به نظر من زبان ، تئوری ها و تحقیق در عملیات مهمترین دروس هستن و باید روش سرمایه گذاری ویژه ای بشه....واسه زبان هم روزی نیم ساعت تا 1 ساعت باید لغت خونده بشه...کتاب آرمان اشراقی هم متن های مدیریتی خیلی خوبی داره...هر دفعه که لغت های جدیدو می خونی لغت های قدیمی رو هم باید مرور کنی که به برات تثبیت شه.....

حامد علیرضایی : 1391/05/30

به امیر : سلام 100 صنعتی...چرا صنعتی انتخاب نکردین؟؟؟ اگه IT انتخاب کردین شاید روزانه های هیچکدومشونو نیاری ولی شبانه تهران و بهشتی احتمالش بالاست....بازم مطمئن نیستم امیر جان

mona : 1391/05/31

سلام دوبازه عباداتت تون قبول حق.خاستم بپرسم من اصلا از امار خوشم نمیاد اگه اصلا نخونم بجاش رو درسای دیگم سرمایه بزارم تو رتبم خیلی فرق میکنه یا نه مرسی مچکرمممممممممممم

حامد علیرضایی : 1391/06/01

به mona : با سلام..به نظر من اگه شما از 40 تای ریاضی 7-8 بزنین و روی درسای دیگه خوب سرمایه گذاری کنین مثل زبان و تحقیق اصلا جای نگرانی نداره.......اون 7-8 تا هم ریاضی بزنین...

امیر : 1391/06/01

حامدجان صنعتی رو هم زدم فقط همون سه تا دانشگاه تهران و بعدم مشهد زدم ولی آی تی چون مشترکه و همونجور که میدونی درساش تقریبا با صنعتی یکیه گفتم بزنم شاید آوردم

امیر : 1391/06/01

یه سوال اینجا زده طرف با دویست ای تی روزانه بهشتی قبول شده این منطقیه؟

حامد علیرضایی : 1391/06/01

به امیر : بله درسته دلیلش هم اینکه پارسال رتبه های تاپ صنعتی اکثرا مدیریت صنعتی زدن و جای آی تی ها خالی شد ولی امسال ممکنه اینطوری نشه...رتبه های خیلی خوبه صنعتی بنا به علاقشون آی تی زدن....باید تا روز اعلام نتایج صبر کرد...من با این رتبه اگه بهشتی قبول شم حتما جزوه نفرات آخر آخر قبول می شم...تازه اگه به من برسه....چرا صنعتی علامه رو نزدی؟؟؟؟؟اونو حتما قبول می شدی؟؟؟؟ علامه رو دوست نداری؟؟

امیر : 1391/06/02

نه علامه رو خوشم نمیومد وقتیم دیدم نوشته خابگا نمیدیم دیگه اصلا فکرم طرفش نرفت(البته میدونم همیشه اینو میگن ولی میدن!) تبریک میگم تئوریا رو خیلی خوب زدی من هر چی نگا کردم نفهمیدم اون سوالا رو از کجاداده بودم!

حامد علیرضایی : 1391/06/02

به امیر : منم بهتون تبریک میگم....رتبه منو شما تقریبا مثل همه...تئوری ها هم از اون 25 تا سوال 12-10 می شد زد و من مثل اینکه همه ی اونایی رو که زده بودم درست بود و اصلا طرف اونایی رو که نمی دونستم نرفتم....من از یکی که تو دانشگاه علامه بود پرسیدم گفت خوابگاه می دن...من با این رتبه احتمال زیاد مدیریت IT بهشتی رو قبول می شدم ولی می خواستم حتما حتما مدیریت صنعتی قبول بشم چون مدیریت صنعتی نزدیک ترین رشته به مهندسی صنایع هستش...

amin : 1391/06/04

حامد جان من دروس تئوری و تحقیق رو به عنوان دروس استراتژیک انتخاب کردم.واسه درس سوم با توجه به توضیحاتیکه بهتون دادم بهتره مثل شما زبان رو انتخاب نکنم!!! به نظرتون واسه درس سوم اقتصاد و انتخاب کنم یا تولید. البته با توجه به تعداد تست ها در هر درس اقتصاد یکم بیشتر تاثیر میذاره ولی من با توجه به اینکه صنایع خوندم مدیریت تولید و بیشتر دوست دارم.کدومشو به نظرتون انتخاب کنم؟

حامد علیرضایی : 1391/06/05

به امین : با سلام به شما.....خوب هر دوی این دروس ( اقتصاد و تولید ) روی تراز و رتبه به نسبت زبان تاثیر خیلی کمتری داره...به نظر من هر طور شده زبانو باید یک 10-12 درصدی بزنی که خودتی از دیگران جدا کنی....از بین این دو درس اقتصادو همه بالا می زنن ( که من نمی دونم چی شد اینقدر پایین زدم!!!!!! ) و زیاد به حال شما تفاوت نداره....البته اگه خیلی پایین بزنی تاثیر منفی داره ولی رو تولید اگه بتونی بالای 60 سرمایه گزاری کنی عالیه و میتونی تراز خوبی کسب کنی!!!( من تو ماهان تولیدو بین 40 تا 50 میزدم و تو کنکور به شدت وقت کم آوردم و 31 زدم )

mona : 1391/06/05

سلام میشه یک کمک دیگه بهم بکنین من تحقیق عملیات با تولید تست ندارم متاب چی بگیرم که با پاسخ تشریحی باشه بهم کمک کنه مرسی

حامد علیرضایی : 1391/06/05

به mooona : من خودم از کتاب تست عارفه فدوی استفاده کردم...خوبیش این بود که تستای 70 تا 89 رو داشت ولی جواباش یکم گنگ بود نه همش یه یکمش....تست هم من هم درس و هم تست هایده متقی رو خوندم که انصافا هر دوی این کتابا محشر بودن و ایرادی نمیشه از این دو کتاب خانم متقی گرفت....ولی شنیدم که کتاب های مهندس یگانه هم خیلی خوبن....از اونا هم میشه استفاده کرد!

امیر : 1391/06/05

حامد بنظرت با صد میشه صنعتی روزانه سه دانشگاه تهران وتربیت مدرس و بهشتی رو آورد؟ نمیشه نه؟

حامد علیرضایی : 1391/06/06

به امیر : سلام امیر جان....من و شما تهران و تربیت مدرس رو 100% قبول نمیشیم....هر طور هم دانشجویان انتخاب کنن به ما نمیرسه این دو دانشگاه.....ولی بهشتی امیدی هست ولی بستگی به انتخاب دانشجویان داره که اکثرا بهشتی رو زودتر از علامه می زنن ( مثل خودت ) و باید دید چی میشه!!! از یکی پرسیدم که پارسال تا 110 بهشتی روزانه قبول شدن....من شما رتبه هامون خیلی به هم نزدیکه...فقط 7 تا اختلاف!!!!! ولی اگه شبانه های تهران و بهشتی مد نظرته که 100% میاری....

mona : 1391/06/08

سلام ببخشید برای تئوری مدیریت چی تست خوبه مرسی

حامد علیرضایی : 1391/06/08

به مونا : مجموعه تست های تئوری مدیریت مهرداد پرچ

بهار : 1391/06/09

با سلام جزوه مدیریت مالی ماهان خوبه؟

حامد علیرضایی : 1391/06/10

به بهار : با سلام...در گرایش مدیریت صنعتی درس مدیریت مالی ضریب ندارد... از بچه های بازرگانی بپرسید

مهرداد : 1391/06/13

سلام آقا حامد. تبریک میگم قبولیتو . همکلاسی شدیم دوست من. من رتبه ی 92 هستم

حامد علیرضایی : 1391/06/13

به مهرداد : سلاااااااااااام آقا مهرداد......ایول...شما هم شبانه تهران قبول شدین؟؟؟؟ کدوم گرایش؟؟؟ راستی ما که ورودی بهمنیم باید همون 18 شهریور ثبت نام کنیم؟؟

علیزاده : 1391/06/13

سلام و تبریک من دانشجوی ترم 7 مهندسی صنایع دانشگاه ازاد تهران شمال هستم برای ارشد به رشته های مدیریتی علاقمندم میخواستم در این خصوص راهنماییم کنید با توجه به اینکه چند واحدی برای ترم 9 دارم و رشتم هم در کارشناسی مدیریت نبوده به نظر شما از حالا چطور میتونم برنامه ریزی کنم ومطالعه خودم رو شروع کنم؟ بین مدیریت اجرایی و صنعتی کدام را پیشنهاد میکنید؟ (کار در محیط کارخانه برام مقدور نیست)

حامد علیرضایی : 1391/06/14

به علیزاده : با سلام...خب با توجه به اینکه رشته ی کارشناسیتون صنایع بوده بهترین انتخاب واسه ی شما مدیریت صنعتی هست...ترکیب این دو رشته کنار هم فوق العاده میشه....برای کنکور مدیریت اجرایی بیشتر درسهای پایه انسانی واسه کنکور دارین در حالیکه در مدیریت صنعتی بیشتر درسا پایه ریاضی و صنایعی هست....یکی از جاهایی که مدیریت صنعتی کاربرد داره کارخونه هست....مدیریت صنعتی کاربرد های فروانی داره....در باره ی اجرایی زیاد اطلاع ندارم...ولی واسه تا اونجایی که من می دونم اجرایی دکترا نداره...به طور کلی پیشنهاد من مدیریت صنعتی هست چون پایتون صنایع هستش!

بهزاد مینایی : 1391/06/14

سلام دوست عزیـــز ... تبریک عرض می کنم. به امید دیدار :)

مهرداد : 1391/06/15

سلام حامد جان. آره منم شبانه تهران قبول شدم. گرایش تولید. والا خودمم نمی دونم ولی محض احتیاط می خوام 18 ام برم که مشکلی پیش نیاد.

mona : 1391/06/15

سلام تبریک بسیار براتون دارم انشالا دکتری هم موفق باشین راستی یک کمک دیگه شما 93شبانه اوردین نمیدونیین تا چند مشهد روزانه قبول میشن شما مشهد نمیخاستین مرسی

مریم : 1391/06/15

سلام ، قبول شدنتون رو در دانشگاه تهران تبریک میگم در مورد آزمونها چند وقت پیش به شما کامنت دادم اما جواب ندادین ، خیلی برام واجبه . ممنون میشم

حامد علیرضایی : 1391/06/15

به مریم : سلام مریم خانوم. نظر لطف شماست..فکر کنم اون کامتنو برای من نفرستادین یا شاید درج نشده....به نظر من توی مدیریت ماهان از همه بهتره و مخصوصا که طراحای سوالای تحقیقش مهندس یگانست که خیلی اعتبارشو بردن بالا....نکته ی مهم تو آزمون ها مدیریت زمان و نحوه ی زمان بندی به پاسخ گویی به سوالان است...در ضمنی که باید برای افزایش تراز برنامه ی ویژه ای داشته باشید...!!

حامد علیرضایی : 1391/06/15

به mona : سلام مونا خانوم...امسال که همه معادلات به هم ریخت....من فردوسی را 100% میاوردم....پارسال تا 180 قبول می شدن...که شاید شاید امسال مثلا تا 150 قبول شده باشن....

mona : 1391/06/16

سلام یک سوال دیگه چون مشهدی هستین میپرسم اقای ذاکر برای عملیات سنجش و دانشن استاد خوبین برم پبت نام کنم مرسی ازمونای ماهان به نظر شما از اول شرکت کنم یا جامع هاشو اخه فک کنم به بودجه بندیش نرسم مرسی

حامد علیرضایی : 1391/06/20

به مونا : با سلام..ایمیل خود را چک کنید...

بهار : 1391/07/02

سلام ضمن تبریک برا موفقیتتون اگه بخوام فقط مهم ترین فصلای تولید روبزنم چه فصلایی رو شما از کتاب هایده متقی پیشنهاد می کنید؟

به بهار : 1391/07/02

به بهار : با سلام من هم اکنون مشهد نیستم و دسترسی به کتاب خانم دکتر متقی ندارم ولی به طور متوسط از هر فصل امکان آمدن یکی سوال هست....و در تولید میشه 30 - 40 درصدو راحت زد ( من واسه تولید وقت کم آوردم ) اگر از اون فصلی که حذف کردین سوال بیاد و راحت هم باشه 5 درصدو به راحتی از دست دادید....پس فصلی رو حذف نکنید

amin : 1391/07/03

سلامی دوباره آقای علیرضایی آقا حامد من کلاس پژوهش ماهان رو ثبت نام کردم.به خاطر ضعف زبانم مجبورم علاوه بر پژوهش ریاضی رو هم خیلی بالا بزنم. واسه بالا زدن ریاضی (بالای60) رفتن کلاس الزامیه یا با خوندن کتاب تست رنجبران میشه زد؟ (من ریاضیم متوسطه) ضمناً منم مشکل خانوم بهار رو دارم.مدیریت تولید فکر کنم بیشتر از 200تا فرمول داشته باشه!!!! همش و باید خوند؟؟ (البته من یه جا خوندم حدود 50درصد تست های تولید از فصل های مدیریت موجودی،مدیریت پروژه،کنترل پروژه،کنترل کیفیت و کارسنجی و زمان سنجیه.ولی خوب نمیدونم چقدر معتبر بوده!!!)

حامد علیرضایی : 1391/07/04

به امین : با سلام خدمت شما...زبانو حذف نکنین چون اگه بتونین حتی 3-4 تا تست هم بزنین ( از مجموع 30 تست ) خیلی ترازتونو میبره بالا...اون 3-4 تا هم لغت بزنین ... پس زبانو نباید به هیچ عنوان زیر 10-12 زد...تازه از کجا معلوم که تست های ریاضی سال بعد دشوار باشن و نتونین درصد بالای 50 بزنین....برای ریاضی پیشنهاد من کلاس است... البته از آمار هم غافل نشین که اونم سولای تراز بیاری داره....واسه تولید همون جوابی که به خانوم بهار دادمو بخونین...( در ضمن سوالای ریاضی امسال در عین ساده بودن وقت گیر نیز بودند )

parisaa23 : 1391/07/09

سلام خسته نباشین من تحقیق در عملیات از فدوی و یه جاهایی رو از مهرگان میخونم اما بعد اتمام هر فصل شاید 40 درصد جاب بدم و این موضوع نا امیدم کرده چون کارشناسیم صنایع خوندم انتظارم از خودم بیشتر اما...من چه جوری بخونم تا تستاشو بتونم بزنم تو شهرستان هستم و انجا کلاسی برگزار نمیشه

faeze zare : 1391/07/11

سلام آقای هم رتبه ای .منم شبانه تهران قبول شدم.گرایش ای تی البته علامه و بهشتی را بعد زده بودم الان تو کارنامه نهایی روزانه علامه را اوردم .

سامره : 1391/07/16

سلام و ضمن تبریک به خاطر قبولیتون. من تحقیق در عملیات رو خیلی ضعیف هستم طوری که واسه کنکور سال قبل هم نخوندم شما چه کلاسی در مشهد رفتین با کدوم استاد ؟ و چه کتابی رو به من پیشنهاد میکنید تا بتونم درصد خوبی بزنم.

حامد علیرضایی : 1391/07/18

به سامره و parisa 23 : تحقیق در عملیات نیاز به زمان داره که بتونین رو تستاش کاملا تسلط پیدا کنین...من خودم دقیقه 93 ( 90 به علاوه 3 دقیق وقت اظافه!! ) تونستم به طور کامل مسلط بشم...حتما کلاس شرکت کنین...فرقی نداره کی باشه و کجا باشه...فقط شرکت کنین و نا امید نشین از اینکه نتونستین تستا رو جواب بدین...مخصوصا قسمت ماتریس ها و تحلیل حساسیت که هر تست باید 3-4 بار خونده بشه که کاملا درک بشه.....در ضمن اگه بتونین کاملا رو تستا مسلط بشین دیگه بارتونو بستین...یعنی امکان طرح سوال هیورستیک در OR رو به کاهشه...

حامد علیرضایی : 1391/07/18

به faeze zare : تبریک می گم...آخر علامه میرین یا تهران؟

parisaa23 : 1391/07/18

سلام ممنون .منظورتون اینکه سوال جدید نمیدن؟جون من زیاد تست نزدم .دقیقا هم مشکلم رو تحلیل حساسیت و شبکه اشتباه داشتم در حل تستا.شما خودتون وقتی بار اول تستای حساسیت و شبکه رو زدین چند درصد سوالا رو میتونستین جواب بدین؟

faeze zare : 1391/07/18

تهرانIT

مرضیه : 1391/07/18

سلام تبریک میگم به خاطر رتبه خوبتون و قبولی در دانشگاه.من امسال متقاضی ارشد بازگانیماما برای برنامه ریزی در درسهامشکل دارم شما میتونید به من کمک کنید؟ و اینکه برای درس تئوری من دارم کتاب ماهان را مطالعه میکنم آیا نیاز هست dlm را هم بگیرم یا بهتره روی کتاب ماهان مسلط بشم؟

parisaa23 : 1391/07/18

سلام مرضیه من همه منابع رو گرفتم هر 6 تا کتا تئوری رو اما هنوز شروع نکردم 1 روز مبانی سازمان رضاییان رو خوندم دیدم وقت گیره منم کتاب ماهان گررفتم بخونم

parisaa23 : 1391/07/19

سلام شما رفتار سازمانی منابع و تجزیه تحلیل رو فقط از کتاب ماهان خوندین؟اخه من 40 صفحه از کتاب مبانیه رضایان خوندم همش یادم رفت تابستون هم نخوندمش با این وقت کم چکار ککنم؟

مرضیه : 1391/07/19

سلام من بین کتاب مدیریت ماهان و کارتهای dlmموندم که کدام بهتره. اما نظرم اینکه هر کدام را شروع کردیم فقط روی همون تمرکزکنیم.کتاب خواندن هم وقتگیره هم یادمون میره بهتره به جاش یک دوره دیگه }زوه ماهان را بخونی.این نظر من البته

حامد علیرضایی : 1391/07/20

به مرضیه و parisaa23 : بنده هم رضائیان و الوانی هم dlm و هم جزوه ماهان و هم پرچ رو خوندم که تونستم امسال 41 بزنم...ببینید دوستان من کتاب های الوانی و رضائیان مفهومی هستن و شما رو با عمق مدیریت آشنا می کنم و با مثال های متنوعی که داره کاملا مفهومو براتون جا می ندازه اما dlm و جزوه ماهان حالات نکته ای دارن...حالا کودم بهتره بستگی به نحوه مطالعه خودتون داره دوستان...جزوه ماهان انصافا کامله ولی امسال شاید نیمی از سوالات خارج از اون اومد که سال های پیش بیش از 80-90 درصد سوالا توی جزوه ماهان بود...به هر حال روزی 45 دقیقه وقت برای تئوری های مدیریت کفایت می کنه...( خوبی dlm اینکه از وقت های پرت استفاده بهینه می کنه و می تونین حتی مطالعتونو به روزی 1-1.5 بدون خستگی ادامه بدین ) ... به امید قبولیتون در دانشگاه تهران

parisaa23 : 1391/07/20

سلام اقای رضایی من 40 صفحه از الوانی و 30 صفحه از رضاییان رو خوندم خیلی وقتم رو گرفت و دیگه وقت نشد دوره کنم همش یادم رفت الان احساس میکنم این 4 ماه خیلی کم هستش واس تئوری من چکار کنم ؟حفظ کردنیام هم خوب نیست.من الن همه منابعی رو که میگین دارم اما این درس واقعا وقتمو گرفت تو اون 2 روزی که خوندمش.الانم دیگه نگاهم نکردمش

حامد علیرضایی : 1391/07/20

به parisa با سلام٠٠٠شما باید خلاصه برداری هم انجام بدین٠٠٠دی ال ام رو اکه اصولی استفاده کنین خیلی ابزار مناسبیه و میشه درصد نه خیلی عالی ولی مناسبی کسب کرد٠٠٠از زبان هم غافل نشین که به شدت مهم است

parisaa23 : 1391/07/21

سلام یعنی جزوه ماهان نخونم؟

حامد علیرضایی : 1391/07/23

به parisa23 : ماهان هم خوبه میگم من همه ی این 3 دسته رو خوندم... ولی به نظرم اگه دی ال ام استفاده می کنید ماهان نخوندید اگه ماهان می خونید دی ال ام نخونید چون خیلی وقت می بره ولی گفتم مدیریت عمومی الوانی خوندنش واجبه...امسال یک سوال کنکور از ضمیمه هاش اومده بود...من اصن نمی دونستم که ضمیمه هاش هم مهمن....

زینب : 1391/07/25

بنام خدا.سلام امیدوارم در تمامه مراحل زندگی موفق باشید.من دانشجویه دانشگاه پیام نور هستم.معدله کلم16.05هست و رشته مدیریت دولتی.تا کنکور ارشد فرصته کمی باقیست.یه سوال داشتم.میشه تویه این فرصت باقی مانده برا رتبه زیر 200امیدوار بود؟به خاطر شرایط مالی خانواده ام نیتونم در این موسسه ها شرکت کنم.هزینه زیادی داره.خودم و خدای خودم و این کتابا.انگیزمو از دست دادم.برا قبولی در دانشگاه گیلان دوره روزانه باید رتبه زیر 150بیارم.شهریه دانشگاهها با توان مالی پدرم جور در نمییاد.میشه راهنماییم کنید.زمانم آزاده.برنامه درستی ندارم.7صبح بیدار میشم با انرژی میخونم ولی اصلا پیشرفتم خوب نیست.به باهم خوندن درسها در یک روز عادت ندارم.دلم میخواد یه کتاب رو تموم کنم بعد برم سراغ یکی دیگه.عادته بدی دارم.ریاضی رو خیلی دوست دارم ولی امان از دروس حفظ کردنی.واقعا منو ببخشید چقدر وقته شما رو گرفتم.سرتون رو درد اوردم.شرمنده.ممنون میشم منو راهنمایم کنید.انشاا...در پناه ایزد منان همیشه موفق باشید.با تشکر .خدانگهدار

حامد علیرضایی : 1391/07/26

به زینب : با سلام خدمت شما دوست عزیز...اگه از همین الان شروع کنید حتی برای رتبه زیر 100 هم دیر نیست...ولی باید حساب شده برید جلو...می خواین مدیریت دولتی بخونین؟؟؟ من زیاد با مدیریت دولتی آشنا نیستم...ولی بهترین برنامه ای که می تونم به شما پیشنهاد کنم اینه که طی 2 روز باید تمام درسا رو مرور کنید...رو زبان برنامه ی ویژه ای داشته باشید...تئوری های مدیریت رو با الوانی و رضائیان شروع کنید بعد ماهان بخونید...این خیلی خوبه که ریاضیتون قویه... در کل بعد از خوندن هر فصل مقداری از تست ها رو همونجا بزنید ولی بقیشو باید طی زمان بزنید که تثبیت بشه واستون...مثلا هر 3 روز یک بار چند تا تست از اون مبحثی که خوندید رو بزنین...

زینب : 1391/07/26

بنام خدا.سلام خدمت شما و تشکر فراوان به خاطره پاسختون.فکر نمیکردم جواب منو به این زودی بدهید.واقعا ممنون.دانشگاه گیلان مدیریت دولتی برا روزانه نداره.فقط بازرگانی و صنعتی داره.به دلیل موقعیت خانواده ام خارج از استان گیلان نمیتونم برم.پیام نور رشت برا ارشد مدیریت دولتی داره ولی پرداخت هزینه میلیونی دانشگاه از توان خانواده ام خارجه. درس بازاریابی برام خیلی جالبه.کتاب جالبی داره و خسته کننده نیست.انشاا... برا مدیریت بازرگانی باید آماده بشم.واقعا ممنون از امیدی که بهم دادید.انرژیم چند برابر شد.ببخشید منو منظور یه جمله شما رو درک نکردم.این که فرمودید ((طی 2 روز باید تمامه درسا رو مرور کنم)) یعنی هر 2 روز در میان دروسی که خوندم دوره بشه؟؟متاسفانه نتونستم 6تا کتاب پیشنهاد شده در سایت مدیر برا تئوری ها رو تهیه کنم.شرایط زندگی خیلی سخته آقای علیرضایی.شاید بتونم در ماه آینده کتاب جامع آقای مهرداد پرچ رو تهیه کنم.برایه من باعث افتخار که این فرصت رو داشتم با فردی موفق مثل شما صحبت کنم.امیدوارم به لطف خداوند در همه ی مراحل زندگیتون موفق باشید. با تشکر از شما.خدانگهدار.

حامد علیرضایی : 1391/07/26

به زینب : با سلام...مدیریت دولتی کم کم داره منسوخ میشه و جای کار کمی هم داره ولی بازار کار مدیریت بازرگانی خیلی خوبه...شرط اول برای موفقیت در ارشد انگیزه است که شما دارید و نگران مسائل حاشیه ای نباشید...منظورم از اون جمله این بود که مثلا اقتصادو شنبه که می خونید روز بعدی که می خونید دیگه نهایت دوشنبه باشه( نه مثلا چهارشنبه )...اگه نتونستین همه درسا رو توی یک روز جمع کنید مهم نیست ولی فاصله بین مطالعه آنها نباید بیفتد...هیچ درس و سرفصلی هم حذف نشود ترجیحا...مگر در شرایط ویژه...موفق باشید

زینب : 1391/07/27

بنام خدا.با عرض سلام.خیلی ممنون از راهنمایی شما آقای علیرضایی.انشاا... بتونم با همین انگیزه ای که دارم تا روز امتحان ارشد ادامه بدهم.براتون از درگاه خداوند آرزویه سلامتی و موفقیت دارم.خیلی ممنون.خدانگهدارتون.

سامره : 1391/07/27

سلام . من رشتم مدیریت بوده و تقریبا با بیشتر مسائل مدیریتی اشنا هستم اما میخوام فقط dlm بخونم ایا با خوندن این میتونم درصد خوبی رو بزنم چون الان خیلی دیر برای خوندن کتابها .شما که کتابها رو خونده بودین و بعد dlm خوندین ایا همه مطالب کتابا رو پوشش میدادبه گفته ناشرش؟من مردد هستم برای این تصمیمم!

حامد علیرضایی : 1391/07/28

به سامره : قطعا منابع اصلی خوندن مزایایی دارد که dlm نداره ولی در عوض dlm باعث میشه پیشرفتتون خیلی سریع بشه...چون شما با مباحث مدیریتی آشنا هستین استفاده صرف از dlm کمتر می تونه تاثیر جانبی واستون داشته باشه و عملکردتون با دی ال ام بهتر میشه...از طرفی dlm نکته واره و اینم باید مد نظر داشته باشید ولی در کل dlm ابزار مناسبه با توجه به وقت کمتون...امسال که کلا روند سوالات عوض شده بود و اکثر سوالا از کتاب آرین قلی پور طراحی شده بود

فریماه : 1391/07/28

سلام آقای علیرضایی انشالله توی تمام عرصه های زندگیت موفق باشی ، شما میدونی حداکثر رتبه قبولی برای مدیریت بازرگانی روزانه فردوسی چند هست؟؟

حامد علیرضایی : 1391/07/29

به فریماه : سلام بر شما دوست عزیز... دوست بنده با 124 فردوسی مشهد قبول شد... ولی فکر کنم سهمیه بومی خیلی تاثیر گذاره چون من با رتبه 93 روزانه علامه قبول نشدم ( دانشگاه تهران انتخاب بعدیم بود ) ولی یک بنده خدایی ( که تهرانی بود ) با 102 علامه قبول شده بود...اگه مشهدی هستین شاید تا 200 شانس داشته باشین...بازم مطئن مطمئن نیستم...

فریماه : 1391/08/01

سلام آقا حامد ..جدا ؟؟ مگه ارشد هم سهمیه بومی داره؟ بله مشهد هستم. میشه ازت خواهش کنم درصدهای دوستت واسم بزاری؟ ممنون میشم ..راستی گرایش دوستتون چی بود بازاریابی بین الملل یا تحول؟ ممنون که زود جوابم دادی .

حامد علیرضایی : 1391/08/03

به فریماه : فردا ازشون می پرسم بهتون می گم... به هر حال که یا سازمان سنجش سوتی داده که اینکه سهمیه ای بوده...اگه نه که من باید به جای دانشگاه تهران علامه می خوندم!!!!!!!!!!!

فریماه : 1391/08/04

سلام خوبین ؟ منتظرما ...

حامد علیرضایی : 1391/08/05

به فریماه : توی همین سایت قسمت نونه کارنامه های مدیریت بازگانی درصد های رتبه 124 رو چک کنید...گرایششون بازاریابی بین الملل هستش....

مهنوش : 1391/08/06

با سلام به آقای حامد علیرضایی و آرزوی موفقیت برای شما من می خوام تحقیق در عملیات را از الان برم کلاس یا اینکه اگر بشه خصوصی بگیرم چون الان یک کد جدید تو سنجش و دانش تعریف شده با دکتر ذاکر. البته من کامنت های دوستان را خوندم شما گفتید استاد فرقی نداره در حالی که به نظر من استاد خیلی تاثر گذاره میشه من را راهنمایی کنید . ممنون

حامد علیرضایی : 1391/08/06

به مهنوش : با سلام به دوست کنکوریم و دانشجوی ارشد دانشگاه تهران سال آینده... من گفتم استاد فرقی نداره؟!!! خب شاید از اون بابت گفتم که حتـــــــــــــــــــــــــــما با کلاس پیش برید... الان مهندس یگانه قراره بیاد مشهد... تو ماهان یک کد داره... اگه بشه که کلاس های ایشون رو برید خیلی عالی میشه... در وحله ی بعد اگه یگانه نشد با ذاکر برید...من خودم با ذاکر بودم... ولی تعریف یگانه رو خیلی شنیدم... من هفته ای چند ساعت تو ماهان مشهد مشاوره دارم خواستین هماهنگ کنید...

فریماه : 1391/08/07

ممنون.راستی تئوری ها رو چند دور خونده بودید؟

حامد علیرضایی : 1391/08/07

من روی تئوری زیاد وقت گذاشتم...الوانی و رضائیان رو خلاصه کردم و خلاص ها رو چندین بار خوندم...dlm رو هم به علاوه جزوه ماهانو خوندم...تستای پرچ هم زدم...

سامره : 1391/08/11

سلام. اقای علیرضایی من چون زبان رو نمیخوام سفید بذارم 504 دارم با لایتنر میخونم چطوری این درس رو بخونم که حداقل یک درصد پایین بتونم بزنم

حامد علیرضایی : 1391/08/11

به سامره : 504 خوبه اگه می تونی Essential words for tofel هم بخون...لغت خیلی خوبه و باید هر لغت رو چندین بار تکرار کنی تا بره تو ذهنت...پیشنهاد می کنم از کتاب آرمان اشراقی هم استفاده کن... لغاتی رو که نتونستی حفظ کنی مثلا 5 بار در روز مرور کن ولی اونایی رو که تونستی حفظ کنی به طور مثال 1 بار در روز مرور کنی کافیه...

بهار : 1391/08/16

سلام اساتید وبعضی از دوستانم میگن چون کارشناسیم مهندسی نرم افزار بوده بهتره همون رو ادامه بدم آخه واسه پذیرش دکترا به مشکل بر میخورم وکلی نا امیدم کردن که فایده نداره که بخوام مدیریت امتحان بدم ومن با دلی نا امید ارشد مدیریت ثبت نام کردم میخواستم اگه امکان داره صحت این رو مطلع شم وشما هم بهم روحیه بدین هم راهنماییم کنین "خدایی" خیلی دلم گرفته.

حامد علیرضایی : 1391/08/18

به بهار : نمی دونم کی اینو به شما گفته ولی هر کی گفته از چند موضوع اطلاع نداشته : اصلا ارشد دوره ی عـــــــــــــــلاقه است... خـــــــــــــــــــیلی از استاد های ارشد بیشتر به تغییر رشته ای ها بها می دن، چون انگیزشون خیلی خیلی بیشتره... و اینم که به پذیرش دکتری به مشکل می خورین کاملا غلطه... هر کی گفته اینو اصلا سواد نداشته... واسه پذیرش دکتری اون مقالات علمی، کتاب هایی که ترجمه کردین و اطلاعاتی که کسب کردین و معدل ارشد مهم هستن... من خودم آی تی بودم ولی واسه ارشد تحقیق در عملیات رو انتخاب کردم و کاملا از انتخابم راضی ام چون به شدت این رشته رو دوست دارم... جای هیچ نگرانی وجود نداره...

احمد : 1391/08/19

سلام .. من مدیریت صنعتی خوندم .برا ارشد میخاستم بازرگانی بدم ولی پشیمون شدم از ماهیت درساش خوشم نمیاد. تا الان هم نصف مالی و بازار یابی رو خوندم . الان میخام همون صنعتی بخونم مدیرت تولید بخونم از کتاب ماهان بخونم که کم حجم هست خوبه؟ میرسونم این درسو به کنکور با اینکه هدفم رتبه 1 و 2 رقمیه ریاضی رو باید چند بزنیم تو صنعتی که رتبمون 2 رقمی شه؟

حامد علیرضایی : 1391/08/20

به احمد : واسه مدیریت تولید کتاب ماهان خوب نیست چون خیلی خیلی خلاصه گفته...به نظر من کتاب دکتر متقی کتاب بهتریه... ریاضی رو هر چقدر بالاتر بزنی بهتره ولی مواظب باش وقت کم نیاری تو کنکور ... چون همه چی درصد بالا نیست... درصد بالا کسب کردن با محدودیت زمانی مهمه!!!

احمد : 1391/08/20

مرسی جناب ..ولی کتاب متقی خیلی حجیم نیست .الان که شروع میکنم؟ تو دانشگاه کتاب متقی رو خوندیم جلدش قرمز بود و تشریحی کلی بود منظور تون اونه یا کتابی که جلدش سبزه ؟

حامد علیرضایی : 1391/08/20

به احمد : اون جلد سبزه... کتاب آقای مهندس یگانه هم شنیدم بد نیست ولی امتحان نکردم

احمد : 1391/08/20

تشکر.. برایه تولید که میخام شروع کنم هفته ای 1 فصل بخونم کافیه؟ و اینکه کتاب متقی خوب توضیح داده ؟ میرسم بخونمش؟

حامد علیرضایی : 1391/08/21

به احمد : اینطوری نمیشه گفت... بعضی از فصل ها سنگین هستن و تا 4-5 روز باید روش وقت بزاری ولی بعضی فصل ها رو حتی تو یک روز هم میشه خوند... باید طوری بخونی که یک ماه آخر فقط در فقط تست کار کنی... از الان روزی 1.5 رو تولید وقت بزاری فکر نکنم با مشکل خاصی رو به رو شی...موفق باشی

احمد : 1391/08/21

مرسی... شما فرمودید بعضی فصلها تا 4 -5 روز باید وقت بزاریم. پس به بودجه بندی ماهان که نمیرسیم . تو بودجه بندی 5یا 6 فصل تو 2 هفته بخونیم؟ کنکور ازمایشی نمیدم.. ولی تا الان با برنامه اون پیش رفتم .. الان دیگه میخام خودم برنامه بریزم ولی نمیدونم چگونه بریزم خیلی ممنون میشم بگید چگونه برنامه بریزم؟ درسارو هم 1 رو ز درمیون میخونم بجز تیوری و زبان که هر روز است و هر درس رو بینه 2 و 3 ساعت میخونم

احمد3 : 1391/08/21

آقایه علی رضایی من کتابفروشی رفتم برا تولید چند کتاب داشت هایده متقی 2 تا کتاب داشت 1 کی تست و دیگری توضیح درس و کم تست داشت : البته این کتاب توضیح درسه من دارمش تو دانشگاه خوندم جلدش قرمزه .راستی 1 کتاب عماد شیخان از انتشارات نگاه دانش هم بود بالاخره من کذومو بخرم؟

ss : 1391/08/22

salam reshte va gerayesh ,va che daneshgahi ghabol shodid????????

حامد علیرضایی : 1391/08/23

به احمد : کلا باید هر روز یا نهایت تو دو رو کل درسا رو بخونی که جا نمونی...واسه متقی هم کتاب اصلی هم کتاب تستش خوبه

حامد علیرضایی : 1391/08/23

به ss : مدیریت صنعتی گرایش تحقیق در عملیات ، دانشگاه تهران ، شبانه

محبوبه : 1391/08/26

سلام همشهری. آقای علیرضایی یه سوال. میخوام کنکور بازرگانی بدم. آزمونای ماهان رو شرکت کردم. از مهر شروع کردم به درس خوندن. و تا اینجا مباحث 2تا آزمون اول رو خوندم.کم و بیش تست هم زدم. جز آمار که هنوز هیچی ازش نخوندم.ترازم تو 2تاآزمون اول حدوذ 6400 شد.هدفم اینه که رتبم تک رقمی شه.واسه آزمون50% چطوری باید مطالعه داشته باشم که بهترین نتیجه رو بگیرم.؟؟؟؟؟باید همین 50% اول رو چند دور از رو منابع بخونم و مرور کنم؟؟؟؟؟؟یا فقط تست بزنم؟؟؟؟؟؟ ساعت مطالعه تو چه رنجی باشه خوبه؟؟؟؟؟ ببخشید بیشتر از یه سوال شد. با تشکر.

حامد علیرضایی : 1391/08/27

به محبوبه : درود بر شما که هدفتون بالاست... این خیلی عالیه... به نظر من باید هر دو انجام بگیره ولی معمولا مطالعه دوباره منابع یکم وقت گیره و اگر خلاصه برداری کردین اونا رو بخونین...تست هم که جای خودشو داره... ولی برای درس OR تست بیشتری باید زد ولی واسه تئوری هر چی بیشتر مرور کنی بهتره... ساعت مطالعه هم بستگی به خودتون داره... زمانتون خالی باشه یا نه ولی در کل 7 ساعت خوبه

فرهادی : 1391/08/28

سلام اقای علیرضاییی تروخدا جواب بده من امسال میخوام فناوری اطلاعات یا صنعتی قبول شم 2تا سوال داشتم:شما توی همه ازموناتون تراز خوبی کسب میکردید؟رتبه تون خوب بود؟ بعد میدونید امسال روزانه ی دانشگاه های تهران فناوری اطلاعات تا چه رتبه ای قبول شده؟؟؟

حامد علیرضایی : 1391/08/29

به فرهادی : من آزمون اول رتبم شد 1100 و بهترین رتبه ای که تو ماهان کسب کردم 198 بود و سه تای آخرم که بین 200 تا 250 می شدم ولی کنکور با لطف خداوند بزرگ 93 شدم... سهمیه برای تهرانی ها خیلی موثره...سهمیه واسه تهرانی ها به شدت موثره... ولی فکر میکنم تا 20-30 بگیره آی تی تهران...مطمئن نیستم ولی

فرهادی : 1391/08/29

منظورتون 200 -300 هست یا 20 -30 ؟؟؟؟سایت مدیر چیز دیگری زده!!!!

فرهادی : 1391/08/29

ببخشید انقد سوال میپرسم بین چند نفر 1100 یا 250 میشدید؟؟

حامد علیرضایی : 1391/08/30

به فرهادی : آهان گفتی دانشگاه های تهران فکر کردم میگی دانشگاه "تهران"... سایت مدیر اطلاعاتش کامل کامله... ولی در کل تقریبا تا 150 فکر کنم روزانه های تهرانو شانس داشته باشین...جامعه آماری ماهان 8000 نفر بود که 5000 حاضر داشت

mona : 1391/09/08

سلام خوبین اقای حامد من به گفته شما الان کلاسای ذاکر و دارم میرم ولی ماهان یگانه رو اورده همه میگن که ذاکر فقط درس بده خوب بفهمی 40بیشتر نمیزنی حتی یگانه هم گفته که اگه کتاب فدوی رو خیلی فول باشیم 40 میزنیم خیلی نگرانم در ضمن من زبان اصلا وقت نذاشتم با امار اگه صفر بزنم ولی درسای دیگه جبران کنم میشه یا حتما باید بزنم مرسی تورو خدا زود جواب بدین.راستی یکی از همکلاسیاتونم کلاس ماست همیشه ذکر خیر شما هس تو کلاس موفق باشین دعا کنین مرسی

حامد علیرضایی : 1391/09/08

به مونا : با سلام خدمت شما دوست عزیز...من اون روز هم که اومدم ( اگه یادتون باشه گفت راه گم کردی ) با هم ده دقیقه ای صحبت کردیم و گفت دارم با کلاس شما خوب کار می کنم... ترم پیش با یک سری مشکلات شاید به کیفیت کلاس شما هم نرسیده بود ولی من با همین استاد و فول شدن فدوی 74 زدم... پس ببین!!! میشه ، لطف خدا و تلاش و انگیزه عامل های اصلی موفقیت هستن... سعی کنین زبانو در حد 10-15 هم که شده بزنین چون به شدت تاثیر گذازه... 2-3 تا لغت بزنین 3-4 تا هم درک مطلب بزنین خیلی خوبه...واسه آمار هم چون خودم پایین زدم و ضرر هم زیاد نکردم نزنین هم مهم نیست ولی حداقل 7-8 تا ریاضی بزنین...

بهار : 1391/09/09

سلام جناب علیرضایی من همینجور که گفتم تغییر رشته ای هستم ومتاسفانه نشد کلاس پژوهش برم با فصل سیمپلکس فدوی مشکل دارم نمیدونم بی خیال پژوهش بشم یا نه؟ فصلای بعدی به این فصل مرتبطه؟ چی کار کنم تو این وقت کم ؟

فرهادی : 1391/09/09

سلام اقای علیرضاییی من خیلی نگران زمان هستم شما چه طور وقت کم آوردید با اینکه 20 دقیقه زمان درس بازاریابی رو هم اضافه داشتید؟ اقای علیرضاییی شما با برنامه ماهان پیش میرفتید؟ کی درسا رو تمام کرده بودید؟

حامد علیرضایی : 1391/09/09

به بهار : با سلام... متاسفانه تمام فصل های تحقیق به سیمپلکس مربوط هست و اگه سیمپلکسو یاد نگیرین مطالب دیگه یادگرفتنش خیلی خیلی سخته... هر طور شده ، تکرار می کنم به هر نحوی شده(با کتاب های دیگه ، با جزوه ، با هر چی ) خودتونو برسونین...زمان دارین...هنوز دیر نیست...حذف تحقیق برابر است با شکست در کنکور!!!!!!!!!!

حامد علیرضایی : 1391/09/09

به فرهادی : بله من با ماهان پیش می رفتم...من تقریبا تو آزمون های ماهان زیاد وقت کم نمی آوردم ولی تو کنکور به شدت وقت کم آوردم...من دقیقه 3+90 آماده آماده شدم... ولی زمانبندی رو فراموش نکنید...تازه من ریاضی و آمر هم کلا 5 دقیقه وقت گذاشتم...اکثر وقت منو تحقیق و زبان گرفت...درسا رو تقریبا تا آزمون اول جامع تموم کردم ولی نه همه ی مباحث و درسارو

سرور : 1391/09/09

با سلام. شما زبان رو با کتابای آقای دکتر قاسمی خوندین واسه کنکور؟! میخواستم بپرسم واژگان ۳،۴ چقدر از لغات کنکور رو پوشش میده؟؟؟؟ ترازتون تو آزمونا حدودا چند میشد...؟ فقط فقط همون مباحث آزمون رو میخوندین؟ مرورتون به چه شکل بود؟

بهار : 1391/09/09

شما چی رو پیشنهاد میکنین؟کتاب فدوی پیشتون هس که اشکالم رو بگم؟ تو جدولش مشکل دارم.

حامد علیرضایی : 1391/09/10

به بهار : آره بگین من تا جایی که ممکنه کمکتون می کنم...اگر هم که مشهدین من کلاس تحقیق دارم تو دانشگاه آزاد مشهد ( حل تمرین ) بیاین بشینین شاید به دردتون خورد...

حامد علیرضایی : 1391/09/10

به سرور : سلام...آره من قاسمی 1-2 و 3-4 خوندم...خیلی خوب بود...ولی کامل نتونستم بهشون مسلط بشم چون خـــــــــــــــــــــیلی زیاد هستن.... در کل کتاب قاسمی خوبه... من سه تای آخرو 6400 تا 6500 شدم... آره با آزمون ها بیشتر سعی می کردم پیش برم...یادمه چنر روز آخر دیگه از تمام مبحث های تحقیق روزی چند تا تست میزدم...یک ماه آخر بیشتر روی تحقیق و تئوری متمرکز شدم و متاسفانه ریاضی و آمارو زیاد مرور نکردم...سعی کنین به شکل "متوازن" همه ی درسا رو مرور کنین...موفق باشید

بهار : 1391/09/10

سلام کاش مشهد بودم صفحه 111 فدوی مشکل دارم نمیدونم اعدادش رو چه جور بدست آورده بخش 2 تشکیل اولین جدول سیمپلکس ممنون میشم آخه دسترسی ندارم به کلاس.یک دنیا ممنون.

بهار : 1391/09/10

سلام کاش مشهد بودم صفحه 111 فدوی مشکل دارم نمیدونم اعدادش رو چه جور بدست آورده یعنی اون سطری رو که دورش خط کشیده وستونه اینا مربوط به چیه؟جواب هست؟بخش 2 تشکیل اولین جدول سیمپلکس اگه روش تستی هم میدونین لطف کنید راهنماییم کنین. باتشکر فراوان

حامد علیرضایی : 1391/09/10

به بهار : با سلام دوست عزیز...تو مدل های ماکزیمم منفی ترین مقدار به عنوان متغیر ورودی انتخاب می شود و به آن ستون انتخاب شونده ستون لولا می گوییم..حال که یک متغیر وارد پایه می شود باید یک متغیر خارج شود... برای این کار اعداد سمت راست ( RHS )را به اعداد مربوط به همان ستونی که به عنوان ورودی انتخاب شد تقسم می کنیم...کوچکترین عدد سطر خروجی ما را تعیین می کند در این مثال 3 از همه کوچکتر است پس S3 خارج می شود...این کار را تا زمانی انجام می دهیم که در مدل ماکس همه ضرایب در سطر Z بزرگتر یا مساوی صفر باشد...در مدل های مینیموم مثبت ترین مقدار را جهت ورودی انتخاب و خروجی مانند روش قبل تعیین می گردد..

mona : 1391/09/11

سلام مرسی از راهنماییتون اگه زبان نزنم به جاش تولیدوبا اقتصادبالای 50بزنم بازم جبران نمی شه چون دیگه الان وقت لغات زبان ندارم مرسی(ای پس اون رو زشما بودین اومدین کاش از نزدیک می دیدمتون )

حامد علیرضایی : 1391/09/11

به مونا : سلام بر شما دوست عزیز...نظر لطف شماست... ببینید دوست عزیز، این خیلی خوبه که تولید و اقتصادو بالای 50 حساب کردین...مخصوصا تولید که خیلی خیلی تاثیر گذاره و اگه بتونین بالای 50 بزنین عالی میشه و تو ترازتون به شدت تاثیر میزاره...ولی زبان رو پیشنهاد می کنم روزی نیم ساعت فقط نیم ساعت لغت بخونین ضرر نمی کنین... اگه بتونین بقیه درسا رو خیلی خوب بزنین میشه زبانو جبران کرد... ولی این ریسکو باید قبول کنین که اگه زبان 92 سخت باشه به نفع شماست و اگه ساده باشه کمی ضرر می کنید...( ولی اگه رو 5 درس دیگه مسلط مسلط هستید خیالتان راحت باشد ) موفق و پیروز باشید... راستی هدف شما کدوم دانشگاست؟؟

سرور : 1391/09/12

ممنون از اینکه سریع و کامل جوابمونو میدین.ببخشید یه سوال دیگه. واسه کدوم درسا تست های آزاد هم بزنیم خوبه؟ مثلا تستای آزاد فدوی... یا تستای ازاد تئوری ماهان؟ اصن تستای آزاد واسه سراسری به درد میخوره؟!

mona : 1391/09/12

سلام مرسی از راهنماییتون.من فقط مشهدو میخام راستش تهرانم خیلی دوس دارم ولی شرایطم طوریه که فقط مشهد میتونم نه جایی دیگه مگه واقعا مجبور بشم بازم مرسی. بازم مزاحم میشم ها فک نکنین میرم .راستی میخام ازمونای جامع شرکت کنم سنجش خوبه یا ماهان اخه میگن سنجش خیلی سخته روحیمو از دست میدم اره ؟منتظر جوابتون هستم

حامد علیرضایی : 1391/09/12

به سرور : من زیاد تست های آزاد رو توصیه نمی کنم... چون جنسش با جنس سراسری تفاوت داره...ولی اگه رو تست های سراسری کامل کامل مسلط بودین و همه رو چند بار زدین زدن تست های آزاد خالی از لطف نیست... با این حال تست های آزاد اقتصاد به سراسری شباهت بیشتری دارد...برای تحقیق هم فقط روی سراسری متمرکز شوید...فراموش نکنید در سال 91 تا جایی که من خاطرم هست 3-2 تست OR دقیقا شبیه پارسال بود!!!!

حامد علیرضایی : 1391/09/12

به مونا : با سلام... پس اگه مشهد می خواین اصلا نگران زبان نباشین و روی بقیه درسا متمرکز بشین کافیه چون تا 130-120 روزانه فردوسی قبولین...( البته شما باید دیدتون تک رقمی باشه...) من فقط ماهان شرکت کردم و نسبتا خوب هم بود...نمی تونم رو سنجش نظر بدم چون تجربش نکردم!!!

امین : 1391/09/12

سلام آقای علیرضایی (2تا سوال) آقای علیرضایی شما تئوری 41 زدید یعنی حدود 10 یا 11 تا تست جواب دادین.درسته؟ از این تعداد تست هایی بود که تو dlm نباشه؟ دومیش: جو دانشگاه تهران چطوره؟ آخه منم مثل شما دانشگاه آزاد خوندم(تهران جنوب) میخوام ببینم از لحاظ علمی چقدر فاصلست بین دانشگاه تهران با دانشگاه آزاد؟ خیلی اساتیدش سخت گیرن؟

حامد علیرضایی : 1391/09/12

به امین : با سلام... فکر کنم 13 تا زدم 11 درست 2 تا غلط....من مطمئن هستم که حداقل 7-6 تا از تست ها از dlm نبود... اصلا منابعش نا مشخص بود و عجیب... ولی این نکته رو در نظر داشته باشید dlm یک ابزار کمکی است در کنار ابزار های دیگر است... در مورد سوال دومتون باید یکم صبر کنید تا بهتون جواب بدم چون من شبانه دانشگاه تهران قبول شدم و ورودی بهمن هسستم...ولی در هر صورت تفاوت دانشگاه تهران با دانشگاه آزاد بسیار بسیار بسیار زیاده....موفق باشید

marjan : 1391/09/13

ba salam va arezoye tofigh mikhstam bebinam ba tavajoh b ink man OR ta 50 darsad aval yani ta avale haml va naghl man mosalat hastam jahate test zadan behtar ba zaker class beram ya ba yeganeh lotfan rahnamayi konid .mamnon misham.

mona : 1391/09/13

سلام دوباره مرسی از راهنمایی هاتون شما کتاب فدوی را همه فصل هارا با تست هاش خوندین یا فقط به کلاس اکتفا کردین.ممنونم

farzane : 1391/09/13

ba salam va khaste nabashid.man terme 5 reshteye modiriyat bazargani hastam benazare shoma azkey shoro be khondan konam bara arshad ?az alan esteres daram!!!!!!!!! llotfan komakam konid.mamnon

حامد علیرضایی : 1391/09/13

به مرجان : با سلام... من فقط بادکتر ذاکر کلاس داشتم و فقط تعریف مهندس یگانه رو شنیدم...به نظر من دکتر ذاکر یه خورده سطح بالا کار می کنن و برای کسایی خوب هست که به مطالب کامل کامل مسلط هستن و می خوان تست زدن یاد بگیرن...و این طور که به نظر میرسه مهندس یگانه از پایه شروع می کنه...به هر حال هر دو استاد خوبه ولی ترجیحا مهندس یگانه...

حامد علیرضایی : 1391/09/13

به مونا : با سلام... من اگه می خواستم به کلاس به تنهایی اکتفا کنم 20 هم نمی زدم... گفتم که کلاس ما یکم به مشکل خورد و من خودم شروع کردم به تست زدن...گاهی اوقات تست ها رو متوجه نمی شدم ولی اینقدر پافشاری می کردم که متوجه بشم ... با همین کتاب فدوی تونستم نتیجه بگیرم...

حامد علیرضایی : 1391/09/13

به فرزانه : با سلام... از اواخر ترم 6 باید به فکر ارشد باشید از الان زوده یکم... مطمئن باشید با یک برنامه ی اصولی و منظم به هدفتون می رسید... وقتش که رسید برنامه ریزی رو شروع می کنیم!!!!

فرهادی : 1391/09/13

سلام اقای علیرضایی شما از هزینه های شبانه اطلاع دارید؟؟؟ ترمی چه قد درمیاد؟ به 1/5 میرسه؟

حامد علیرضایی : 1391/09/13

به فرهادی : با سلام... من خودم شبانه دانشگاه تهران هستم...تقریبا ترمی 1300-1200 حساب کنید ترم آخر هم چون پایان نامه داری تقریبا 2 ملیون تومن...

فرهادی : 1391/09/18

اقای علیرضایی شما خودتون روزانه علامه رو انتخاب نکردید یا با رتبه 93 قبول نشدید؟؟

حامد علیرضایی : 1391/09/19

به فرهادی: من روزانه ی علامه رو زودتر از شبانه دانشگاه تهران انتخاب کردم که متاسفانه یا بهتر بگم خوشبختانه قبول نشدم!!!! ولی با رتبه هاب بالاتر از من دارن الان علامه میخونن چون سهمیه بومی دارن...!!! یه جورایی حقم خورده شد....!!!

mona : 1391/09/20

سلام خسته نباشید،دوباره مزاحم همیشگی کتاب الوانی ضمیمه هاش مهمن؟اگه فقط کتا الوانی رضایی با پرچ بخونم چند درصد از سوالها رو پوشش می ده چون بچه های ماهان از روی کتاب ماهان می خونن درصد هاشون نود به بالاست به نظر شما من اگه همین 3کتاب رو بخونم 50به بالا می تونم بزنم.مرسی

فرهادی : 1391/09/20

سللام اقای علیرضایی میشه بگید مجموعه 20 سال کنکور رو شما از کی شروع کردید؟ هر چند روز یه بار میزدید؟/؟؟

حامد علیرضایی : 1391/09/20

به مونا : یکی دو تا از سوالاهای پارسال از ضمیمه های الوانی بود... الوانی و رضائیان مبانی سازمان رو پوشش میدن برای رفتار ، منابع و تحلیل سیستم از جزوه ماهان کمک بگیرین... پرچ هم خوبه...این نودی که میگین احیانا مال پارسال که نبود؟!!!!!!!!!!!!!!! چون بالای 50 به زور داشتیم....

حامد علیرضایی : 1391/09/21

به فرهادی : 1 ماه قبل از کنکور...

mona : 1391/09/22

سلام مرسی نهئ نود درصد الان دوست خودم میرنه تو ماهان از رو کتاب ماهان میخونه ولی من گیرش نیاوردم تکی کتابشو ماهان نمیده کل پک کتاباشم لازم ندارم شما کتابشو احیانا ندارین مرسی.دیشب با ذاکر رفتم حرف زدم میگفت که اگه همون تستایی که خودش میده قشنگ بفهمییم تا کنکور همونا رو بخونم 50میزنم بهم خیلی امید داده راس میگه فک میکنین

راحله : 1391/09/22

سلام و خسته نباشید... ایا شما کلاس کنکور تحقیق رو رفتید کلاس حل تمرین و رفع اشکال برایه تستها داشت ؟ مهم تستها هستن که باید حل شه و رفع اشکال شه

بهار : 1391/09/25

سلام جناب علیرضایی فرموده بودین مشهد کلاس تحقیق عملیات دانشگاه آزاد بیام چه جور پیداکنم کلاستون رو? توصیه میکنید این مدت کدوم مطالب روبیشتربخونم?برای مدیریت واقتصاد وبازاریابی ومالی قوی ترهستم ریاضی خیلی وقت نشده بخونم تحقیق هم 4فصل زبان هم پراکنده خوندم وکتاب تافل توصیه شماچی هست? بازم ممنون

soroor : 1391/09/25

سلام مجدد خدمت شما. آقای علیرضایی من OR رو تا الان با ماهان پیش رفتم و خوندم.درصد هام تو آزمونا همون حدود ۶۰-۷۰ میزنم.تست های فدوی رو هم تقریبا یه دور زدم. الان از این به بعد که باید مرور کنم و فقط تست بزنم.همه فصل ها رو به یک نسبت بخونم؟ و دوباره همون تست ها رو بزنم تا تکرار بشه واسم؟ یا نه، بیشتر تمرکز کنم رو یه سری از سر فصل های مهمش؟ و اینکه چه جوری برنامه بریزم واسه سه تا آزمون آخر؟ که واسه هر آزمون حداقل یه دور مرور رو واسه همه مطالب داشته باشم؟ ممنون از وقتی که واسمون میذارین.

حامد علیرضایی : 1391/09/26

به همه : سلام به همه دوستان...بنده تحت عمل جراحی سختی قرار گرفته ام...به زودی پاسخ میدهم

soroor : 1391/09/27

خدا بد نده!!! امیدواریم حالتون زودتر بهبود پیدا کنه. منتظر جوابتون هستم.

بهار : 1391/09/28

سلام امیدوارم هرچه زودترسلامتیتون رو بدست بیارین.منتظر کمک بی دریغتون هستم

حامد علیرضایی : 1391/09/28

به بهار : یا سلام خدمت شما...بنده سه شنبه ها 12-2 کلاس حل تمرین or در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد-مجتمع علوم انسانی کلاس 204 دارم ولی احتمالا هفته ی بعد هم به خاطر بیماری نتونم برم...به طور کل روی or تئوری و زبان تمرکز ویژه ای داشته باشید...لغات ضروری تافل هم توصیه می کنم

حامد علیرضایی : 1391/09/28

به Soroor : با سلام...این خـــــــــــــیلی خوبه که 60-70 میزنین...این یعنی مزیت رقابتی...به نظر من تمام فصل ها مهم هستن...چون تو تحقیق هر سوال 4 درصد داره و یک سوال هم تاثیر بسزایی رو رتبتون داره...ولی ماتریس ها و تحلیل حساسیت سیمپلکس اولیه و ثانویه اهمیت ویژه ای دارن..به طور مثال اگه روزی 15 تست ماتریس و تحلیل حساسیت زدین به نسبت روی فصل هایی که تست کمتر میاد مثل تخصیص مثلا 2-3 تا بزنین...به نظر من هر تست اگه 3 بار هم مرور بشه باز هم کمه...واسه آزمون های جامع سعی کنین فقط تست بزنین و خلاصه بخونین...با آرزوی موفقیت

بهار : 1391/09/29

سلام امیدوارم هرچه زودترسلامتتون رو بدست بیارین حقیقتاجزوه خلاصه میخواستم ازتون بگیرم چون مشهدی نیستم وباید زودبرگردم این کار براتون امکان پذیر هست?

mona : 1391/09/29

سلام انشالا بهتر بشی ولی سوال منو جواب ندادی که دکتر بهم گف که همون سوالایی که تستشو سز کلاس میزنیم بزنم خوبه میتونم 50 بزنم راس میگه اعصابم خورد شده از بس نا امید م

احمد : 1391/09/29

سلام خسته نباشید.. در فصل تخصیص .برایه خط پو.ششی . نمی دونم چرا اونایی رو که من انتخاب میکنم تو جواب مسیله انتخاب نکرده؟ کلی خط میشه که ۰ ها رو پوشش بذه؟ از کجا باید بفهمیم کدوم سطر و ستون رو خط پوششی بکشیم؟

حامد علیرضایی : 1391/09/29

به حامد : با سلام... شما باید تحقیقو بالای 70 حساب کنید... حتما می تونید با تسلط بر تست های عارفه فدوی از سال 70 تا 91 درصد بالایی رو بزنید... رو تمامی فصل ها متمرکز شوید و تست ها رو چند بار مرور کنید حتما بالای 70 خواهید زد... البته حداقل روزی 1 ساعت فقط باید تست بزنید

حامد علیرضایی : 1391/09/29

به احمد : تا اونجایی که من یادم میاد خطوطی که دارای بیشترین صفر هستند انتخاب می شوند

حامد علیرضایی : 1391/09/30

به مونا : با سلام... شما باید تحقیقو بالای 70 حساب کنید... حتما می تونید با تسلط بر تست های عارفه فدوی از سال 70 تا 91 درصد بالایی رو بزنید... رو تمامی فصل ها متمرکز شوید و تست ها رو چند بار مرور کنید حتما بالای 70 خواهید زد... البته حداقل روزی 1 ساعت فقط باید تست بزنید

حامد علیرضایی : 1391/09/30

به راحله : با سلام...بله من کلاس تحقیق رو به همراه تست شرکت کردم و موثر بود

بهار : 1391/10/01

سلام جواب سوال همه رو دادین جز من! من میخوام مشهد قبول شم اما بومی نیستم برا بازرگانی,صنعتی یا IT تا چه رتبه ای امید هست?

حامد علیرضایی : 1391/10/01

به بهار : با سلام... واسه قبولی معمولا تا رتبه های 130-140 قبول میشن روزانه فردوسی مشهد... شبانه هم فکر کنم تا 200 قبول میشن... کلا قبولی تو فردوسی راحت تره ولی چون بومی نیستین شاید به مشکل من دچار بشین که با 93 روزانه علامه نیاوردم!!!! که جای تعجب داره...

فرهادی : 1391/10/14

سلام اقای علیرضایی شما تهران خوابگاه دانشگاه رو بهتون دادن؟/؟

حامد علیرضایی : 1391/10/17

به فرهادی : سه هفته ی دیگه مشخص میشه...

فرهادی : 1391/10/17

پس اگه به من خبر بدید ممنون میشم

مهرداد زلفی : 1391/10/26

یا خداااااااااااااا حامد بیخیاااااااااااااااااال. تو هنوز میای اینجا به سوالات جواب میدی؟ پسر دانشگاهمون شروع شد.کی از اینجا استعفا میدی؟ :دی

حامد علیرضایی : 1391/10/27

به مهرداد : سلام مهرداد.....من در به در دنبال ایمیلت بودم باهات تماس بگیرم...پسر کجایی؟! آقا کی بیایم؟! من زودتر از 15 بهمن نمیرسم بیام تهران....ایمیلتو یک جوری بهم برسون یا شمارتو کارت دارم

مهرداد زلفی : 1391/11/01

سلام. چاکرم. mehrdad.zolfi@yahoo.com منتظرتم حامد جان.

soroor : 1391/11/07

آقـــا چقدر این آزمونای جامع ماهان عجیبه!!!سوالاش یه جوریه.خیلی کم شبیه تستای سراسری به نظر میرسه! پارسال هم واسه شما همینجوی بود؟ درصد هاتون چه جوری بود تو ماهان؟ من کنکورهای سراسری سال های اخیر رو میانگین درصدام حدود ۵۰-۵۵ میشه. تو ماهان ۳۰-۳۵!!! کنکور انقدر سخته ؟!

حامد علیرضایی : 1391/11/07

به soroor : سه تا آزمون آخر رتبم بین 200 تا 250 میومد...یک خورده نا امید شده بودم ولی خدا رو شکر کنکور یک چیز کاملا متفاوت بود...اگه تو ماهان 30 میشین پس ترم بعد دانشگاه تهران میبینمتون...

soroor : 1391/11/07

منم بعد از اومدن رتبم خیلی رفتم تو خودم! با میانگین درصد ۳۵ ماهان...؟ دانشگاه تهران...؟!!!! امیدوارم. چون واقعا واسه رتبه زیر ۱۰۰ خوندم.

حامد علیرضایی : 1391/11/08

به سرور : من فکر کردم رتبتون 30 میشه...ولی در کل میانگین 35 به علاوه ی یک یا دو درس با درصد های بالا خیلی میتونه روی رتبه اثر داشته باشه

سرور : 1391/11/22

با سلام. جناب علیرضایی من درصدایی که تو کنکور زدم رو با پاسخ هایی که تو سایت ها هست چک کردم.این درصدها چقدر نزدیکه به درصدی که اردیبهشت تو کارنامه میاد؟؟؟؟؟ و اینکه اگه سوالی غلط طرح شده باشه تکلیفش چی میشه؟

حامد علیرضایی : 1391/11/25

به سرور : با سلام...اگر سوال اشتباه باشد در صورتی که جواب داده باشید نمره منفی لحاظ میشود در صورتی که جواب نداده باشید آن سوال حذف می گردد...زیاد نگران رتبه نباشید...

soroor : 1392/03/08

سلام. یه سوال داشتم از خدمتتون. میخواستم بدونم دوره ارشد زبان چقدر مهمه؟ من تو کنکورم زبانمو در حد صفر زدم.با توجه به اینکه رتبم خوب شده و فردوسی قبول میشم.به نظر شما آیا لازمه تو تابستون مدرک MSRT رو بگیرم؟ واسه ارشد به درد میخوره؟ یا نه ... تو تابستون دامنه لغاتمو افزایش بدم و تابستون سال بعد به فکر این مدرک باشم؟ واسه زبانم خیلی نگرانم....

حامد علیرضایی : 1392/03/19

سلام....بسیار مهمه....زیرا برای دکتری اگر نمره ی حد نصاب برای تافل رو آیلتس را نیاورید به مشکل بر خواهید خورد....آزمون MSRT رو تا حالا نشنیدم....اگر فردوسی مشهد قبول میشوید پیشنهاد میکنم سری به موسسه مهر سجاد بزنید....www.mehrsajjad.com

ghasem : 1392/03/22

سلام میخواستم بپرسم که دروس تئوری ها را چجوری بخونم یعنی همزمان کتابارا بخونم یا اول یکیشو که تموم کردم برم سراغه بعدی؟ با تشکر

حامد علیرضایی : 1392/03/22

کتاب ها رو که میخونین نوت برداری کنین....سعی کنین 1 ماه قبل از کنکور مباحثو تموم کنین تا برسین اون نوت ها رو بخونین...ا ماه آخر کتاب پرچ توصیه میشه!!!

ghasem : 1392/03/23

ممنون بابت جوابتون فقط میخواستم بپرسم این کتاب اقای پرچ کدومه؟انتشارات ونام کتاب

حامد علیرضایی : 1392/03/29

مجموعه تست های طبقه بندی شده تئوری های مدیریت اگه اشتباه نکنم....کتاب پرچ تئوری بگین همه میدونن

mahsa : 1392/04/02

سلام.اقای رضایی من الان منابعی سایت مدیر معرفی کرده رو دارم و میخام شروع کنم.به نظرتون با توجه به اینکه در دروس مانند تئوری ضعف هم دارم و کند پیش میرم نحوه خوندنم چطور باشه؟خوندن کدوم در اولویت هست؟و سوال دیگم اینکه به نظرتون تابستون رو به خوندن چه دروسی اختصاص بدم.چون اصلا نمیرسم همه دروس 1 دور بخونم.

حامد علیرضایی : 1392/04/08

به مهسا : با سلام خدمت شما...کتاب تئوری سلامی انصافا کتاب خوب و جامعی هستش....به نظر من کتاب سلامی رو شروع کنید به خوندنو...با روزی 45 دقیقه شروع کنید...یک ماه آخرو اختصاص بدید به تست های کتاب پرچ که کطالبی که خوندید را مرور کنید و واستون تثبیت بشه....به طور کلی تابستون رو اگه بتونید روزی 3-4 ساعت هم بخونید خیلی خوبه....تابستون بیشتر روی تحقیق در عملیات متمرکز بشید

mahsa : 1392/04/13

سلام.شما تحقیق رو چطور خوندین؟فقط کتاب دکتر فدوی رو خوندین؟من وقتی میخونم نمیتونم به خیلی از تستا جواب بدم.میشه یه راهکاری ارائه بدین .تستای حل کردنیش رو با تمری میشه یاد گرفت اما بضی تستا انگار مفهومین و نیاز به حل نداره و من نمیتونم درست جواب بدم.

حامد علیرضایی : 1392/04/15

به مهسا : با سلام خدمت شما دوست گرامی... من تحقیق در عملیات رو کلاس میرفتم با دکتر ذاکر.... تحقیق در عملیات یکم تکنیک داره...اگر این تکنیک رو یاد بگیرین خیلی به نفعتونه و من فکر میکنم این رو میشه تو کلاسا فرا گرفت...من از کتاب دکتر فدوی واسه تستا استفاده کردم....تستای تحقیق همش شبیه به همه کافیه اون اصولشو یاد بگیرین....

mahsa : 1392/04/16

salam..akhe to shoml va to shahrestani ke hastam kelasash bargozar nemishe va ehtemale inke fosole simplez sanavie va matrisha va tahlile hasasiato khodam bekhonam va test bezanam va mosalat besham kame..bad vase teori b nazareton 4 ta manbae asli bekhonam va va ba tavajoh b inke hajme in ketabaye teori ziadan natije matlobi mide??ya az alan hamon ketabe mahano bekhonam?

mahsa : 1392/04/17

salam.aghaye rezaei be nazareton man miresam to in 2maho andi tamame ketabaro bekhonam akhe hajme ketaba khili ziade.baad vase teori ham vajebe khondane ketaba?

حامد علیرضایی : 1392/04/21

مگه تا ارشد دو ماه مونده؟!!

جواد باقری : 1392/05/02

سلام آقای علیرضایی.از اینکه با گذشت حدود بیش از یک سال ونیم از قبولی شما در آزمون هنوز پاسخگوی دوستان هستید واقعا تشکر میکنم.دوست عزیز من دانشجوی دانشگاه ازاد بودم (فارغ التحصیل 88) به نظر شما با این فاصله بین درسم میتونم خودم را اماده کنم ؟ اگه چیزی دیگه لازمه ممنون میشم منابعی که کلا من رو در درس تئوری قوی میکنه معرفی کنید. سوالی دیگه که داشتم کتاب تولید متقی خوب و کافیه که شما میگید؟لطفا انتشارات کتاب تولید متقی همراه با رنگ کتاب رو بهم بگید. باتشکر فراوان و آرزوی سلامتی برای شما و خانواده محترمتان.یا علی.

حامد علیرضایی : 1392/05/03

به جواد باقری : سلام جواد جان... بنده همیشه آماده ی پاسحگویی به سوالات دوستان هستم... برای تئوری های مدیریت بستگی داره رشته لیسانستون چی بوده...اگر مدیریت نبوده رشتتون با کتاب مدیریت عمومی دکتر الوانی شروع کنید بهتره...یک ماه آخر هم تستای کتاب پرچ رو بزنید تا واست تثبیت شه.....واسه تولید من متقی خوندم ولی الان چند سالی هست که دکتر متقی چند ساله ایران تشریف ندارن و اگر تونستید کتاب مهندس یگانه رو بخونید ( من تا حالا این کتابو ندیدم ) بخونید فکر کنم بهتر باشه ولی متقی هم خوبه....سبز رنگه

جواد باقری : 1392/05/06

سلام بر دوست عزیز آقای علیرضایی.ممنون هستم که جواب این دوست کوچکتون رو دادید.من هم رشتم مدیریت صنعتی هستش.سوال خاصی ندارم ولی عرض کنم خدمتتون که من کتاب متقی رو دارم(جلد قرمز داره نه سبزی که شما گفتید وانتشاراتش اوای پاترس هست) فکر کنم همین برام کافیه باشه.درسته؟ البته با نظر شما دوست وبرادر عزیز. موفقیت شما و امثال شما آرزوی قلبی من هستش .یا علی.

حامد علیرضایی : 1392/05/07

به جواد باقری : متشکرم دوست عزیز....منم برای شما آرزوی موفقیت دارم....روی تولید میشه خوب برنامه ریزی کرد...من این درس رو 31% زدم ولی می شد راحت تا 50% برنامه ریزی کرد، خصوصا شما که کارشناسیت مدیریت صنعتی بوده....تست های هایده متقی هم فراموش نشه!!! البته اگه تست های چند سال تخیر رو نداره حتمـــــــــــــــــــــــــــــا از یک جایی تهیه کنید!!

mahsa : 1392/05/07

salam.man reshtam modiriat nabode ama hajme ketabaye teori modiriat vasam esteres avare ehsas mikonam khondaneshon fayde nadare va ba khondane ketaba mataleb az zehnam baz mire.vase tahghigh ham masalan man fasle 4 ro k khondam javabe khili az tesata va nokteha ro didam ama yad gereftam ama man ye jahaei eshakl daram va ketabe mehraegahn va fadavi javabe testashon fargh dare mishe az shoma beporsam?

حامد علیرضایی : 1392/05/09

به مهسا : با سلام خدمت دوست عزیز.... خوب به نظر من شما اول تئوری رو با کتاب استاد دکتر الوانی شروع کنید ( کتاب مدیریت عمومی ) که بفهمین داره تئوری چی میگه...بعد می تونین سراغ DLM و ... برید....فکر کنم dlm واسه شما از همه گزینه ها بهتره البته بعد از خوندن کتابی که گفتم!!! واسه تحقیق هم تست های تحقیق یکم قلق داره....یعنی باید تکنیکش بیاد دستتون....کتب فدوی رو من واسه تست ها استفاده کردم....کتاب استاد مهرگان رو من واسه کنکور نخوندم...ولی فکر می کنم این درسو کلاس برید خیلی به نفعتونه....

mahsa : 1392/05/17

salam aghaye ali rezaei..vase teoriarz kardin ketabe alvani va rezaeian.ama kodom ketabe rezaeian dar olaviat hastesh mabani sazmane rezaeian ya raftar sazmanie rezaeian

حامد علیرضایی : 1392/05/19

به مهسا : با سلام من خودم کتاب مبانی سازمان رضائیان رو خوندم و مبحث رفتار سازمانی رو از DLM خوندم....اگر وقت دارید خوب طبیعتا کتاب رفتار و حتی تحلیل سیستم رضائیان رو بخونید عالیه

اسدی : 1392/05/31

سلام،می خواستم بدونم چه مباحثی تو درس ریاضی و آمار مهم هستش و میشه به جای خوندن همه ریاضیات روی اون مباحث تمرکز کرد و حدود 30 تا 40 درصد زد؟

حامد علیرضایی : 1392/06/02

به اسدی : مشتق - حد - ماتریس - توابع چند متغیره

اسدی : 1392/06/06

با سلام ،در تحقیق در عملیات کدام مباحث مهمتر است.آیا فلش کارت های dlm برای تئوری مدیریت خوبه.یعنی به جای کتاب خوندن این فلش کارت رو بخونیم یا در کنار کتاب باید dlmرو داشته باشیم.

حامد علیرضایی : 1392/06/06

به اسدی : مباحث سیمپلکس، تئوری همزادی، ماتریس ها و تحلیل حساسیت و حمل و نقل از همه مهمتر است....به نظر من dlm رو بخونید( اصولی ) و یک ماه یا دو ماه آخر رو تست های پرچ رو بزنید که اگه مطالب براتون جا نیفتاده بود در کنار تست ها و چواب های کاملا تشریحی که داره 100% اکی بشید....

بهار : 1392/07/06

سلام جناب علیرضایی من سال قبل ارشد دادم و تغییر رشته ای بودم هیچ کلاس و آزمونی نرفتم و رتبه ام 3000 شد ولی چون روزانه میخواستم نرفتم تئوری رو 52 زدم اقتصاد رو 32 بازاریابی رو 20 مالی 15 که البته در عین ناباوری من مالی رو یه هفته بیشتر نخونده بودم و برعکس بازاریابی رو خونده بودم ولی ... امسال میخوام کلاس برم ریاضی وپژوهش از نظر شما امسال چی کار کنم؟ چه منابعی رو بخونم وچه آزمونی برم ؟ آزمونهای سازمان سنجش خوبه؟ من امسال میخوام زبان و یه درس از دروس تخصصی رو حذف کنم از نظر شما کدوم بهتره؟ ممنون میشم زود جواب بدین چون وقت ثبت نام داره تموم میشه

حامد علیرضایی : 1392/07/07

به بهار : با سلام خدمت شما...به نظر من هیچ درسی رو حذف نکنید...حتی زبان....اگه بتونین 5% هم برنید خودش کلی ترازتونو میاره بالا...به نظر من مهمترین و کلیدی ترین عامل موفقیت شما داشتن یک برنامه ی استراتژیک می باشد...به طوری که اگر قرار است روزی 1 ساعت تحقیق در عملیات بخونین یک ساعت نشه 55 دقیقه!!! این اصل رو رعایت کنین حتما موفق خواهید شد..روی تحقیق در عملیات حساب ویژه ای باز کنید ( بالای 70 ) از تئوری مدیریت غافل نشین!!!! ( بالای 80) در این صورت اگه زبانم حذف کنید مشکل ایجاد نخواهد شد.....

بهار : 1392/07/08

سلام رفتم مشاوره بهم گفته که فقط دو آزمون آخر رو بدم چون درسا رو کامل نخوندم وگفته تحقیق و زبان تخصصی و ریاضی برم کلاس از اونجا که وقت گیر هس ریاضی ولی خوب یه زمینه ریاضی دارم به نظرتون مالی رو کلاس برم بهتر هس و بازدهی بیشتر داره یا ریاضی؟ ممنون میشم راهنماییم کنید.

حامد علیرضایی : 1392/07/10

به بهار : با سلام...من مدیریت صنعتی امتحان دادم...برای ما مالی ضریب صفر داره....ولی آزمون ها رو همشو ثبت نام کنین...دو تای آخر خیلی دیره و جا برای جبران اصلا نداره

اسدی : 1392/07/24

سلام،توی سایت مدبر از کتاب های مهم خلاصه هایی وجود داره آیا شما اونها رو توصیه می کنید.مثل خلاصه کتاب دکتر الوانی

ati : 1392/07/28

سلام،خیلی خوبه ک شما باصبوری به همه جواب میدین،بیشترجای تشکرداره من رشته ام ریاضی بوده ولی تصمیم دارم ارشدمدیریت برم،ولی هنوزبین بازرگانی وصنعتی مرددهستم!شماچه توصیه ای دارین؟ میشه توضیح بدین وقتی یک رشته رو انتخاب کنم درکنارش رتبه ام توی چه رشته های دیگه ای مشخص میشه ومجاز به انتخاب اونها میشم؟

حامد علیرضایی : 1392/07/30

به اسدی :من خودم استفاده نکردم ولی به نظر خیلی کمک میکنن بهتون

حامد علیرضایی : 1392/07/30

به ati : با سلام خدمت شما... بهتره بهتون بگم که رتبه 11 کنکور سال 1391 رشتش ریاضی بوده و الان داره مدیریت صنعتی میخونه....به نظر من برای شما مدیریت صنعتی خیلی بهتره و میتونین توش خیلی پیشرفت داشته باشین، چون پایه ریاضیتون قوی هست و میتونین بحث های کمی چه در کنکور ارشد و چه در دوران تحصیل ارشد بهتر درک کنین و این یک مزیت رقابتی هست برای شما....در مورد رتبه باید بگم که اگه صنعتی شرکت کنین رتبتون به مدیریت IT خیلی نزدیک میشه ولی با مدیریت بازرگانی فاصله نسبتا زیادی داره......

delara : 1392/08/21

salam man mikham arshade amar bedam. lotfan darsadi k lazeme ta daneshgahe shahid beheshti darbiamo bem begid. lotfan bem mail konid kheili niaz daram bekhoda.baraye inke daneshgahe beheshti ghabool sham amar bime ya gereshhaye dg amar bayad chand darsad bezanam har darso.pishapish mamnoon

حامد علیرضایی : 1392/08/23

ارشد آمار؟!!!! من ارشد مدیریت امتحان دادم از آمار اطلاعی ندارم؟!

خاطره : 1392/08/26

با سلام من هم موفقیت شما را تبریک می گویم . من رشته ام مدیریت نیستم و از آخر آبان می خواهم شروع کنم به نظر شما امیدی هست یا من دیگر وقت نگذارم

خاطره : 1392/08/26

با سلام من هم موفقیت شما را تبریک می گویم . من رشته ام مدیریت نیستم و از آخر آبان می خواهم شروع کنم به نظر شما امیدی هست یا من دیگر وقت نگذارم

حامد علیرضایی : 1392/08/27

به خاطره : با سلام خدمت شما...به هیچ عنوان دیر نیست....فقط باید با برنامه ریزی درست و بهینه حداکثر استفاده رو از منابع ( وقتتون ) ببرید....از الان با روزی 5-6 ساعت و یک ماه آخر روزی 8-9 ساعت رتبه زیر 100 رو میتونید کسب کنید....اما باید برای هر روز و هر درس برنامه داشته باشید...موفق باشید

ستاره ی تنها : 1392/10/14

سلام آقای علیرضایی خوبین؟ من ازتابستون تیر ماه شروع کردم به امید رتبه ی خوب .اصلا کم نذاشتم وپژوهشمم کلاس رفتم. این روزا با یه مشکلی مواجهم.اونم. آزمونامو زیر400 میشدم.آزمون اول جامع ام حدود 700 شدم!!!!!! حالا کاملا امیدمو باخته ام... منی که یه روزی شروع کردم به امیدتهران...حالا این روزگارم شده.... لطفا کمکم کنید... اگه آینده ی یه جوون آرزوهاش امیدش مهمه براتون... کمکم کنید

حامد علیرضایی : 1392/10/14

به ستاره تنها : با سلام خدمت شما... به هیچ عنوان امیدتونو از دست ندین...من خودم آزمون های جامع رو 230 -240 میشدم ولی کنکور شدم 93.... توکل کنید به خدا و باور داشته باشید اگر به طور مفید این یک ماه باقی مانده را بهینه استفاده کنید رتبتون زیر 50 میشه....پس از این یک ماه حرفه ای استفاده کنید ... یا حق

بهاره رستم زاده : 1393/02/31

باسلام من رشته لیسانسم آمار است و میخواستم امسال در رشته مدیریت در امتحان ارشد شرکت کنم ولی هیچ اطلاعی از منابع این رشته ندارم از شما تقاضای کمک دارم

بهاره رستم زاده : 1393/02/31

ببخشید میخاستم ببینم اگه توی لیسانس رشتمون آمار باشه بعد واسه لیسانس بریم مدیریت چه دروسی باید پاس کرده باشی که پیش نیاز بهمون نخوره

حامد علیرضایی : 1393/03/19

با سلام ... منابع رو در متن مصاحبه عرض کردم.... نگران پیش نیاز نباشید نهایتا 3 واحد پیش نیاز میدن ....

نازنین : 1394/05/06

باسلام.من لیسانس بازرگانی دارم ولی بخاطرعلاقه به تحقیق درعملیات میخوام ارشدصنعتی بخونم .چون گفتن منابع مدرسان کافیه منابع اصلی که داشتم هدیه کردم کتابخونه.حالابنظرشماچیکارکنم همون مدرسان بخونم یادوباره منابعوبگیرم.

nazi : 1394/05/06

باسلام.من لیسانس بازرگانی دارم چون به تحقیق درعملیات علاقه دارم میخوام صنعتی ارشدبدم.براکنکور95منابع مدرسان  تهیه کردم.بنظرتون کافیه یامنابع اصلی روهم بگیرم.

حامد علیرضایی : 1394/05/19

با سلام ... واسه تئوری مدیریت کتاب سید جوادین و جلیلیان ( با جلد سبز مخصوص ارشد و دکتری ) رو بگیرید .... واسه تحقیق و تولید کتاب های آقای یگانه ... زبان هم لغات ضروری تافل و ۵۰۴ ... ما بقی رو از مدرسان یا منابع دیگه استفاده کردین بلا مانع است موفق باشید

سروش : 1394/07/22

با عرض سلام و آرزوی موفقیت برای تمامی کنکوری ها.من دانشجوی صنایع هستم و برای ارشد هم قصد دارم صنایع بخونم.میخواستم بدونم آقای دکتر ذاکر روش تدریسشون به چه صورت هستش؟اینکه چه منبعی رو برای تدریسشون انتخاب میکنن؟و سوال بعدی اینکه به نظر شما تحقیقی که ایشون درس میدن میتونه لول تحقیق صنایع رو پوشش بده چون درس تحقیق تو صنایع لولش یه جورایی بالاس میخواستم بدونم کلاسای ایشون میتونه نیاز کنکور رو تامین کنه؟

نام شما (ضروری)

ایمیل (ضروری)


کرمانشاه گشت - اولین سامانه جامع گردشگری استان کرمانشاه