نتایج ارزیابی اولین دوره جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات مشخص و برگزیدگان این جایزه اعلام شدند.
به گزارش خبرنگار مهر، نتایج ارزیابی شرکت کنندگان در اولین دوره جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران (ICTINQA ) همزمان با هفته ارتباطات مشخص شد و شرکتهای ارزیابی شده با توجه به ارزیابی و رتبه بندی موفق به کسب تقدیرنامه اشتهار به کیفیت یک ستاره، دوستاره و سطح اهتمام به کیفیت از سوی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات شدند.
براساس نخستین ارزیابی اولین دوره جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات شرکت ارتباطات زیرساخت به عنوان متولی شبکه های مادرمخابراتی برای مدیریت کیفیت در زنجیره تامین ارتباطات زیرساخت کشور شامل شبکه های سوییچینگ ، انتقال، فیبرنوری، ماهواره و دیتا موفق به دریافت تقدیرنامه اشتهار به کیفیت دو ستاره شد.
همچنین شرکت آریا رسانه تدبیر-شاتل- برای ارائه خدمات اینترنت پرسرعت و شرکت مخابرات استان قم و شرکت مخابرات استان خراسان رضوی برای ارائه خدمات تلفن همراه و ثابت موفق به کسب تقدیر نامه اشتهار به کیفیت یک ستاره شدند.
همچنین 19 شرکت دیگر پس از ارزیابی موفق به کسب تقدیرنامه اهتمام به کیفیت شدند که عبارتند از شرکتهای مخابرات استان مازندران برای ارائه خدمات تلفن ثابت، مخابرات استان بوشهر برای ارائه خدمات دیتا، شرکت مهندسی پرسوالکترونیک رادمهر برای ارائه خدمات نگهداری و تعمیرات سایتهای BTS ، صنایع الکترونیک زعیم برای تولید سامانه جهت یاب، مشاوران سدید ارتباط گستر برای ارائه خدمات فنی و مهندسی مخابرات، مخابرات استان آذربایجان شرقی برای ارائه خدمات تلفن ثابت، همراه و دیتا، مخابرات استان خوزستان برای ارایه خدمات دیتا، پست جمهوری اسلامی ایران برای ارائه خدمات پست پیشتاز، شرکت دنیای مجازی کسب و کار برای تولید نرم افزار کمدهای بایگانی اتوماتیک، مخابرات استان سیستان و بلوچستان برای ارائه خدمات تلفن ثابت، ارتباطات مبین نت برای ارائه خدمات وایمکس و VPN، مخابرات استان فارس برای ارائه خدمات تلفن ثابت، مخابرات اردبیل برای ارائه خدمات دیتا، مخابرات خراسان جنوبی برای ارائه خدمات تلفن ثابت و دیتا، انتقال داده های آسیاتک برای ارائه خدمات اینترنت پرسرعت، مخابرات اصفهان برای ارائه خدمات دیتا، مخابرات قزوین برای ارائه خدمات تلفن ثابت اعتباری، مخابرات ایران برای ارائه خدمات ایجاد بهره برداری شبکه های غیرمادر مخابراتی و مخابرات یزد برای ارائه خدمات تلفن ثابت، همراه و دیتا.
به گزارش مهر، جایزه ملی ارزیابی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران برای نخستین بار توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بنیانگذاری شد و همه ساله با هدف شناسایی سازمانها، شرکتها و بنگاههای فعال و مجاز برتر درعرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور اعم از دولتی یا غیردولتی، حقیقی و یا حقوقی برگزار می شود.
این جایزه با هدف ارتقای کیفیت خدمات زیربنایی دولت الکترونیک با توجه به نقش این خدمات در توسعه اقتصاد ملی، انتقال دانش و نهادینه سازی فرهنگ مدیریت کیفیت و خود ارزیابی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات به برترینهای این حوزه اهداء می شود.
جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات دارای سطوح گواهینامه اهتمام به کیفیت، تقدیرنامه اشتهار به کیفیت یک الی سه ستاره و تندیسهای زرین، سیمین و برنز است.
نظرات کاربران