شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
پنجشنبه 06 دی 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 8,247
بازدید دیروز: 23,136
بازدید کل: 158,588,295
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 94
کاربران حاضر: 94
کدخبر: 6843 زمان ارسال: چهار شنبه 28 دی 1390 - 11:19 تعداد بازدید: 2119
اولین سمینار تخصصی اجرای استراتژی 8 اسفند 1390 برگزار می شود
اولین سمینار تخصصی اجرای استراتژی 8 اسفند 1390 در سالن همایشهای هتل المپیک تهران برگزار می شود

تلفن دبیرخانه: 14-88578913 و 77483640
آدرس سایت: http://pbita.com

برای یک سازمان چه چیزی مهمتر از اجرای موفیقت آمیز استراتژی است؟ چرا که اجرای استراتژی نحوه خلق ارزش برای سهامداران را تعیین می کند که البته هیچ چیز مهمتر از آن نیست. مطالعات کاپلان و نورتون نشان داده است که 85 تا 90 درصد سازمان­ها در اجرای استراتژی خود با شکست مواجه شده­اند. این مطالعات نشان داده است که علت اصلی فقدان همسویی است. سازمان­هایی که بر استراتژیهای­شان تمرکز ندارند نمی­توانند آن را اجرا کنند.
 
 
 دانلود بروشور
دانلود فرم ثبت نام
 سخنرانان سمینار و موضوع سخنرانی :  
 
o     سید محمد اعرابی
عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی،
 تالیف و ترجمه بیش از 86 کتاب در زمینه مدیریت، ارائه بیش از 25 مقاله مدیریتی،  
اجرای کارهای تحقیقاتی در زمینه مدیریت در سازمان­ها و وزارت­خانه­های دولتی و خصوصی متعدد
عنوان سخنرانی : اصول و الگوهای اجرای استراتژیک
موضوعات موردبحث :
v     مفهوم اجرای استراتژیک و اجرای استراتژی
v     موضوعات اجرای استراتژیک : شکلی ، محتوایی و کارکردی
v     اصل هماهنگی
ü      اصل پیوند
ü      اصل ترکیب
ü      اصل انتقال
v     الگوهای عقلایی ، طبیعی و ترکیبی
در دنیای امروزه اجرای استراتژیک یک موضوع لاینفک از مدیریت استراتژیک  اثربخش در سازمان است.  آنچه مهم است درک تمایز میان  نگرش استراتژیک و نگرش عملیاتی است. سطح استراتژیک  با سطح  عملیاتی متقاوت است. سطح استراتژیک را می توان سطح مفهوم و یا ذهنیت نامید. در این سطح  همه عناصر فرایند اعم از تدوین ، اجرا و کنترل ذهنی هستند.  در این سطح سه موضوع  طرح ریزی استراتژیک ، اجرای استراتژیک و کنترل استراتژیک شکل می‌گیرند. در سطح عملیات   همه عناصر فرایند عینی و عملی هستند. لذا در این سطح سه موضوع برنامه ریزی عملیاتی ، اجرای عملیاتی و کنترل عملیاتی وجود دارد. نکته مهم ،تمایز میان اجرای استراتژیک  و اجرای استراتژی است. می توان دو مسیر افقی و عمودی را در نظر گرفت . مسیر افقی در سطح استراتژیک قرار دارد. این مسیر اجرای استراتژیک نام دارد و مسیر دیگر رفتن از برنامه ریزی استراتژیک به برنامه ریزی و اجرای عملیاتی یا رفتن از اجرای استراتژیک به سطح عملیات است که این مسیر اجرای استراتژی نام دارد. موضوعات اجرای استراتژیک شامل  موضوعات شکلی ، محتوایی و کارکردی می باشد. موضوع مهم ایجاد هماهنگی میان استراتژی در سطح سازمان و استراتژی های شکلی، محتوایی و کارکردی  می باشد. برای ایجاد اصل هماهنگی بایستی به سه اصل پیوند ، ترکیب و انقال توجه شود.الگوهای مختلفی برای ایجاد هماهنگی میان راهبردهای موضوعی  وجود دارد که مهمترین آنها شامل الگوهای عقلایی، طبیعی و ترکیبی است. الگوهای عقلایی بر اساس هماهنگی سلسله‌مراتبی و الگوهای طبیعی بر اساس هماهنگی دایره‌ای می‌باشند. الگوی ترکیبی به هماهنگی همه‌جانبه (هم سلسله‌مراتبی و هم دایره‌ای) می‌پردازد.
 
 o     سهراب خلیلی شورینی
عضو هیات علمی دانشگاه صنعت نفت و دانشگاه آزاد اسلامی، ارائه مشاوره در سازمان ها و شرکتهای بزرگ دولتی
و خصوصی ، تالیف و ترجمه بیش از 16 کتاب و 10 مقاله
عنوان سخنرانی : موانع اجرای استراتژی
چندلر نخستین پژوهشگر و تاریخ نگار مدیریت است که به اجرای استراتژی پرداخته است.او در کتاب استراتژی و ساختار بر این باور بود که هر استراتژی ساختار ویژه­ای را اقتضا می­کند.به بیان دیگر برای اجرای استراتژی تدوین و ساده سازی ساختاری مناسب آن استراتژی امری غیر قابل اجتناب است. البته بعدها معلوم شد نه ساختار موضوعی است که به راحتی بتوان آنرا به شکل مورد نظر درآورد و نه کسی می داند کدام ساختار مناسب کدام استراتژی است.
سپس سازگار کردن تخصیص منابع، خط مشی­ها و سبک­های رهبری با استراتژی هم به مراحل اجرا افزوده شد. سپس تر البته فرهنگ هم به آن افزوده شد. شناخت ، اندازه گیری و تغییر هیچکدام از این حوزه ها برای شرکتها کار چندان مقدور و ساده­ای نیست.دلیل اصلی دشواری یا عدم امکان تغییر این جنبه ها قدرت و فرآیند سیاسی در مناسبات میان آدمها و صاحبان منافع سازمان است. در این سخنرانی به این پیچیدگیها در فضای کسب و کار ایران پرداخته می­شود.
 
 محمدرضا عاطفی :  
عضو هیئت علمی دانشگاه، دبیر شورای سیاست گذاری و سخنران کلیدی کنفرانسهای مدیریت استراتژیک 
ترجمه و تالیف بیش از 10 عنوان کتاب و  در حوزه استراتژی و عملیات و ارائه چندین مقاله در حوزه های استراتژی 
و عملیات ، ارائه مشاوره در سازمان­ها و شرکتهای بزرگ دولتی و خصوصی 
عنوان سخنرانی : تبدیل اجرای استراتژی به یک شایستگی اصلی به منظور خلق مزیت رقابتی 
بسیاری از شرکتهایی که به طور موفقیت آمیزی استراتژیهایشان را اجرا کرده اند عملکردی بهتر از رقبایشان کسب کرده و نتایج قابل توجهی را بدست آورده اند. گرچه اجرای استراتژی بسیار دشوار است اما کلیدهای موفقیت اجرای استراتژی یک راز نیست. مراحل تعریف شده در مدل شش مرحله ای سیستم مدیریت استراتژی به وضوح این مسیر حرکت اجرای استراتژِی را مشخص نموده است.
پیاده سازی کامل این سیستم می تواند باعث خلق مزیت رقابتی هم در شرایط اقتصادی خوب و هم در شرایط بحران اقتصادی گردد. این سیستم نیازمند تعهد مدیریت ارشد سازمان و سرمایه گذاری بر روی منابع جهت مدیریت اجرای استراتژی و تمرکز کافی بر استراتژی برای به بار نشستن آن است. 
شغل اصلی یک مدیر مدیریت عملکرد است. جنبه بحرانی اجرای این شغل نیز یک مدل اقتصادی است که چگونگی ارزش آفرینی را شرح می­دهد و یک سیستم مدیریت یکپارچه برای مدیریت کسب وکار است. شرکتهایی که عملکرد خود را با استفاده از این روش مدیریت می کنند به شکل موثرتری استراتژی را اجرا کرده و به نتایج چشمگیرتری دست می یابند.
در طی دهه­های گذشته جهان از اقتصاد مبتنی بر تولید به اقتصاد مبتنی بر دانش تغییر یافته است. در طی این زمان استراتژیهای شرکت­ها نیز تغییر کرده است اما سیستم­های استفاده شده برای مدیریت استراتژی به کندی تغییر کرده است .
برای مثال تقریبا نیمی از تمام شرکتها یک فرایند رسمی برای اجرای استراتژی ندارند، 85% از تیمهای مدیریتی تنها کمتر از یک ساعت در ماه صرف استراتژی می کنند؛ و پاداش مدیران به استراتژی متصل نمی گردد. نتیجه عدم تاکید بر اجرای استراتژی در بسیاری از سازمانها آن بوده است که فقط 10 تا 15 درصد از سازمان ها با موفقیت استرایهایشان را اجرا کرده اند.
 
 o     علی مبینی دهکردی
عضو هیئت علمی دانشگاه تهران،
 ترجمه و تالیف بیش از 7 کتاب و 25 مقاله در حوزه راهبردی و استراتژیک
ارائه مشاوره به سازمان­ها و شرکت­های بزرگ دولتی
عنوان سخنرانی: روشهای نهادینه سازی ارزشهای بنیادین در راستای اجرای استراتژی
رویکردهای مدیریت در زندگی بشر سیر تحول و تکامل متنوعی داشته است که مدیریت
 بر مبنای مقررات، مدیریت بر مبنای اهداف و مدیریت بر مبنای ارزشها را شامل میگردد....
 
 
 
هزینه ثبت نام تا تاریخ 25بهمن 
1،500،000ریال 
 
هزینه ثبت نام بعد از این تاریخ 
  1،700،000ریال
 
 
ارائه گواهینامه حضور با مجوز آموزشی از سازمان مدیریت و برنامه ریزی و تائید صلاحیت آموزشی از انجمن مدیریت ایران              
  "نام، نام خانوادگی، سازمان، سمت، تاریخ تولد، شماره شناسنامه، نام پدر، تلفن، نمابر،   تلفن همراه، آدرس، پست الکترونیکی، آخرین مدرک تحصیلی،  تاریخ تکمیل فرم  "    اولویت ثبت نام با دوستانی می باشد که نامه ثبت نام آنها زودتر به دبیرخانه ارسال شده باشد               

منبع : سایت سمینار  
نظرات کاربران

نام شما (ضروری)

ایمیل (ضروری)


کرمانشاه گشت - اولین سامانه جامع گردشگری استان کرمانشاه