
گسترش و پیشرفت روزافزون سیستمهای نوین مدیریتی در فرآیندهای تجاری و کسب و کار و نیز اهمیت و مزایای ناشی از به کارگیری چنین سیستمهایی درسازمانها بر هیچکس پوشیده نیست. در این بین نقش و جایگاه حیاتی مشتری، امری اجتنابناپذیر در تمامی سازمانها میباشد.
از این رو دبیرخانه کنفرانس ملی مدیریت مشتری دارای مجوز رسمی از معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیسجمهور به شماره ۱۸۵۰/۹۰/۲۱۰، با همکاری و حمایت همه جانبه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران، اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان مازندران و شرکت شهرکهای صنعتی این استان، در نظر دارد سومین کنفرانس ملی مدیریت مشتری را به منظور ارتقاء فرهنگ مشتریمداری با حضور اساتید و بزرگان برجسته علم مدیریت کشور همچون آقای مهندس امیر شکاری (دانشجوی دکترای مدیریت دانشگاه تهران، مدرس دانشگاه، عضو ویژه مجمع عالی نخبگان ایران، سرممیز بینالمللی سیستمهای مدیریت کیفیت، ارزیاب ارشد مدل اروپایی EFQM و جایزه ملی مدیریت مشتری و دبیر علمی کنفرانس ملی مدیریت مشتری) و همچنین آقای دکتر شهرام رحیمی (دکترای روانشناسی سازمان از انگلستان، مدیر منابع انسانی و توسعه مشتریان در وزارت بهداری انگلستان، مشاور و مدرس عالی در حوزه روانشناسی مشتری در سازمانهای هنکل آلمان، صا ایران، ایرانخودرو و بانک ملت) در تاریخ ۲۷ دی ماه ۱۳۹۰در شهرستان آمل برگزار نماید .
لازم به ذکر است گواهینامه آموزشی از سوی اداره کل استاندارد تحقیقات صنعتی ایران صادر میگردد.
نظرات کاربران