کنفرانس مراکز تجاری، نمایشگاهها، شعب و فروشگاه های زنجیره ای 21 و 22 دی 1390 برگزار می شود
مجموعه همایش های فناوری های برندسازی تلاش برآن دارد تا در این کنفرانس با محوریت قـراردادن حوزه فروشــگاه های زنجیره ای ، مجتمع های تجــــاری ، هایپرمارکت ها ، نمایشگاه ها، شعب بانک ها، مراکز فرهنگی و گردشگری و غیره... به شفاف سازی مراحل برندسازی در این اماکن بپردازد؛ در این رهگذر ضمن تشریح چگونگی استفاده از محیط ، معمـاری داخلی و به کارگیری رسـانه های محاطی و محیطی (Indoor & Outdoor Media)، به این مهم پرداخته خواهد شدکه روانشناسی مخاطب و ارائه خدمات مطلوب چگونه باید از طریق عناصر و عوامل محیطی به استخدام شیوه های ایجاد هویت یکپارچه بــرند (IMBC) در آیند. این گـروه علمی، پژوهشی بر این باور است که مباحثی مانند ساختارهای معماری، عناصر محیطی و چیدمان، نمایانگر شخصیت و هویت هرمکانی است و به مانند واسط میان مشتری و سازمان ها عمل میکند و تاثیر آن در ذهن مخاطب انکار ناپذیر است.
نمونه بارز این تاثیرگذاری فضا بر هویت و جایگاه برندها در اماکنی همچون مراکز فرهنگی، بانک ها، فروشگاه ها، نمایندگی های برنــدها، نمایشگاهها و غیره... مشاهده می شود. همچنین با بررسی نمـونه های موفق و تشریح چگونگی به کارگیری رسـانه های پیشرفته، همگام با فناوری های نوین برندسازی سعی خواهیم کرد تا اهمیت طراحی های محیطی وبه کار گیری تکنــولوژی ها در افزایش اثر بخشی شیوه های برندسازی را به درستی مطرح و تشریح نماید.
پیام دبیر علمی
تلاش های چندساله اخیرخبرگان حوزه برندسازی، مسئولین، اساتید دانشگاهی، اصحاب صنعت و ارباب تجارت، همه به آنجا رسیده است که امروزه دیگر ضرورت پرداختن به امر مدیریت برند و برندسازی بر بسیاری از بزرگان حوزه اقتصاد و سیاست ایران واضح و آشکار است. اکنون این پرسش پیش می آید که نیل به این مقصود و آفرینش ثروت و نام آوری از گذرگاه برندسازی چگونه میسر و ممکن است، متاسفانه تنوع و گستره های متفاوت برندسازی، پاسخ گویی به این پرسش صحیح را چالش برانگیز نموده است. لذا پیچیدگی های این حوزه ما را بر آن داشته تا برای دست یافتن به راه حل های عملی، گامی فراتر از بحث های پایه ای علمی که لزوم و وجوب آنها بر هیچکس پوشیده نیست، برداریم و پای به سرای عملی سازی علم، که همانا «فناوری» است بگذاریم. آنچنان که مستحضرید برای آنکه دانش از حوزه نظر به عمل رسد، باید نخست به قالب و قامت فناوری در آید، که عالم بی عمل همان زنبور بی عسل است. از ارکان اصلی چشم انداز مجموعه همایش های فنـاوری برندسازی، پایه گذاری و پیگیری مستدام مجموعه همایش های« برندسازی» است که می کوشد به گونه ای تخصصی و با یاری جستن از دست اندرکاران حوزه های اصلی صنعت ، بازار و مسئولین مرتبط، راه حل های علمی و اجرایی که در خور پیچیدگی های پدیدهی چند بعدی برندسازی باشد، فراهم آورد. به همین دلیل این گروه نام «مجمع تخصصی برند» را بر خود نهاده تا محل تجمع متخصصان گوناگون از انواع طیف های ذی مدخل و ذی منصب در این مهم باشد.
دکتر شهریار شفیعی
دبیر علمی
سخنرانان و موضوعات سخنرانی
دکتر شهریارشفیعی - تکنولوژی های برندساز در فروشگاه های زنجیره ای و فرانچایزها
دکتر کاوه بذرافکن - معماری برندساز
دکتر عیسی کشاورز - برندسازی در زنجیره¬های مد و پوشاک
دکتر لیلی گرامی - شیوه های برندسازی مراکز خرید با مورد کاوی نمونه های بین المللی
مهندس بهنود اله وردی نیک - شیوه های بکارگیری رسانه های تعاملی در برندسازی اماکن ویژه
مهندس رضا فرشته خو - تکنولوژی برندسازی در مجتمع های تجاری و اماکن گردشگری
امیر بختایی - تکنیک های برندسازی در جایگاه های خرید(P.O.S. Branding)
مهندس انوشیروان نورفردی - بازگشت مضاعف مالی در برندسازی ابنیه شاخص شهری(City Icons)
مخاطبان کنفرانس
مدیران ارشد برند و بازاریابی فعال در زمینه های کالاهای تندمصرف، کالاهای با دوام و خدمات
هایپرمارکت ها
شعب بانک ها و شرکت های بیمه
رستوران ها و کافی شاپ های زنجیره ای
فروشگاه های زنجیره ای
مراکز خدمات درمانی و داروخانه ها
مراکز خرید زنجیره ای (نمایندگی برندها)
مراکز تفریحی و گردشگری
فرانچایزهای غذایی و خدماتی
هتل های زنجیره ای
مجتمع ها و مراکز تجاری و نمایشگاه ها
شرکت های تبلیغاتی و شرکت های طراحی معماری و دکوراسیون داخلی
سایر برنامه های کنفرانس:
جرای زنده خلاقیت تکنیکی بر روی موضوعات درخواستی حضار در محل کنفرانس (با تکنیک های6Hats,B.S.) – (اسپانتینوس یا W.A.).
امکان بازدید از آخرین فناوری های برندسازی محیطی و رسانه های تعاملی (Indoor Interactive Media)، و امکان بازدید از نمایشگاه تخصصی فروشگاه های زنجیره ای
پنل تخصصی- تحلیلی با حضور سخنرانان و جمعی از بزرگان صنعت و بازار در راستای تحلیل و پاسخ دهی به پرسش های حضار.
تحلیل موردکاوی های نمونه های داخلی و خارجی، در جریان سخنرانی ها (Case Oriented Conference).
دبیرعلمی کنفرانس:
دکتر شهریار شفیعی (عضو هیات علمی سازمان مدیریت صنعتی)
دبیر کنفرانس:
مهندس بهنود الله وردی نیک (مشاور برند و IMBC و مدرس دانشگاه های کشور)
اعضای شورای سیاست گذاری کنفرانس: (به ترتیب حروف الفبا)
مهندس بهنود الله وردی نیک (مشاور برند و IMBC و مدرس دانشگاه های کشور)
دکتر مجتبی امیری (عضو هیات علمی دانشگاه تهران)
دکتر غلامرضا بیات (ریاست سازمان ثبت علائم تجاری)
خانم دکتر پاک بین (عضو هیات علمی دانشگاه الزهرا و رئیس انجمن طراحان لباس)
دکتر شهرام توفیقی (مدیر گروه خدمات بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی )
دکتر نسرین جزنی (عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی)
دکتر محمد حقیقی (عضو هیات علمی دانشگاه تهران)
دکتر شهریار شفیعی (عضو هیات علمی سازمان مدیریت صنعتی)
دکتر شهاب الدین غندالی (مشاور عالی مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهرتهران)
اعضای هیات علمی کنفرانس: (به ترتیب حروف الفبا)
مهندس بهنود الله وردی نیک (مشاور و مدرس بازاریابی، برند و IMBC)
دکتر مجتبی امیری (عضو هیات علمی دانشگاه تهران)
مهندس امیر بختایی (مدرس و مشاور بازاریابی)
دکتر کاوه بذرافکن (عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی هنر و معماری واحد مرکز)
دکتر میرزا حسن حسینی ( رئیس گروه بازرگانی دانشگاه پیام نور)
حجت الله رنجبر (مدرس دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه علمی کاربردی)
دکتر شهریار شفیعی (عضو هیات علمی سازمان مدیریت صنعتی)
مهندس رضا فرشته خو (مدرس دانشگاه آزاد اسلامی هنر و معماری واحد مرکز)
دکتر جمشید عدالتیان شهریاری (مدرس دانشگاه و مدیرعامل کومپس ایران)
دکتر مسعود کیماسی (عضو هیات علمی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران )
دکتر لیلی گرامی (مشاور معماری و طراحی داخلی مجتمع های تجاری بین المللی)
اعضای کمیته ارتباط با صنعت: (به ترتیب حروف الفبا)
مهندس فرنود حسنی (سردبیر ماهنامه عصرفناوری اطلاعات و مدیر خبرگزاری ویوان نیوز)
دکتر سید علی حسینی نژاد (دبیر کل شبکه مشاوران مدیریت و مهندسی ایران )
مهندس اردشیر دادرس (عضو شورای مرکزی کنفدراسیون صنعت و رئیس انجمن CNG ایران)
مهندس محسن دیباج تبار (مدیر روابط عمومی و امور بین الملل انجمن MBA ایران)
مهندس ذبیح الله زارع (مدیرعامل موسسه مدیران جوان پویا)
دکتر امیر عبدلله ستوده (دبیر کنفرانس رضایت مندی مشتریان)
آقای ابولقاسم شیرازی(رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک)
دکتر محمد جواد صدق آمیز (عضو کمیته فنی و ارزیابی آثار مد و لباس کشور)
آقای مهدی عارفی (عضو کمیته ارتباط با صنعت کنفرانس خرده فروشی)
مهندس مجید عرفانیان (دبیر باشگاه مدیران صنعت گردشگری)
مهندس حامد فاضل (مدیر طرح توانمند سازی خیریه متوسلین به امام رضا(ع))
مهندس مجید کشاورز مقدم (نایب رییس اتاق بازرگانی قزوین)
سرکار خانم دکتر مهرناز نوروزی (دبیر کنفرانس برندسازی و بازاریابی دارویی)
دبیرخانه دائمی مجموعه کنفرانس های فناوری های برندسازی - BrandTech.
وب سایت همایش
تلفن تماس دبیرخانه همایش:
22026995
22055877
نظرات کاربران