شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
پنجشنبه 27 آذر 1404
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 16,151
بازدید دیروز: 53,031
بازدید کل: 171,315,607
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 327
کاربران حاضر: 327
کدخبر: 6565 زمان ارسال: سه شنبه 22 آذر 1390 - 16:51 تعداد بازدید: 4606
آخرین مهلت انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور سراسری نیمه متمرکز دکتری / زمان اعلام اسامی پذیرفته شدگان

معاون سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به اتمام مهلت انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت آزمون نیمه متمرکز دکتری در روز چهارشنبه 23 آذر ماه، گفت: تاکنون حدود 19 هزار تن در این مرحله انتخاب رشته کرده‌اند.

ابراهیم خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه تمامی داوطلبانی که در جلسه اولین آزمون نیمه متمرکز دکتری حاضر بودنداما در ردیف پذیرفته‌شدگان نهایی قرار نگرفته‌اند، می‌توانند در این مرحله شرکت کنند، اظهار کرد: داوطلبان می‌توانند 5 رشته محل را در مرحله انتخاب رشته، انتخاب کنند.

وی با تاکید بر اینکه این مهلت به هیچ عنوان تمدید نمی‌شود، خاطرنشان کرد: دریافت کد رهگیری 16 رقمی به منزله اتمام مراحل انتخاب رشته است.

معاون سازمان سنجش در خاتمه با اشاره به پذیرش 3 هزار نفر در این مرحله، از اعلام نتایج مرحله تکمیل ظرفیت تا اواسط دی ماه خبر داد.

منبع : ایسنا  
نظرات کاربران
مردودی سال قبل : 1390/09/22

آن بزرگوارانی که از تله مصاحبه جسته اند و الآن دانشجوی دکتری هستند لطف بفرمایند برخی راههای فرار از تله را جهت کاهش استرس روزافزون ما "ظرفیت تکمیلی ها" ارائه نمایندتا در صورت قبولی و در طی تدوین رساله دکترایمان (انشااله تعالی) نام مبارکشان را با فونت بولد یاقوت در صفحه تقدیر و تشکر منقوش نماییم.

داوطلب : 1390/09/22

چرا فقط 5 کدرشته را میتوان انتخاب کرد؟ چرا اینقدر محدود می کنید؟؟

فاطمه : 1390/09/23

آقا/خانم مردودی سال قبل. من الان دارم سیاستگزاری بازرگانی دانشگاه تهرانم. اگه مقاله و کنفارنس دارین و از دانشگاه دولتی خوب باشین(پیام نور یا آزادی) نباشین شانستون زیاده و استرسی نداشته باشین وگر نه خیلی به خودتون زحمت ندین

داوطلب دکتری : 1390/09/23

در جواب مردودی سال قبل: برخی از پذیرفته شدگان که سوابق قوی داشته اند، شما هم اگر داشته باشید قبول می شوید. برخی دیگر هم از سهمیه و ویتامین پ استفاده کرده اند، شما هم اگر داشته باشید قبول می شوید. دیگر جای بحثی نمی ماند!

niki : 1390/09/23

امکان ویرایش انتخاب رشته وجودداره؟

تکته بین : 1390/09/23

عجب!!!!!!!!!!!

MONA : 1390/09/23

@مردودی سال قبل : likeeeeeeeee

امیدوار : 1390/09/23

سلام اگه اعلام می کردند که این دفعه چند برابر ظرفیت می خوان خوب بود ما هم امیدوار می شدیم

داوطلب دکتری : 1390/09/23

سلام من می خوام ثبت نام کنم ولی سایت بسته هستش نمی دونستم امروز آخرین مهلت چیکار کنم ؟راهی هستش؟

آزاده : 1390/09/24

در جواب فاطمه: خانم مغروری که الان داری سیاستگزاری دانشگاه تهران میخونی.دکترا مبارکت ،اما ای کاش یه نفر بهت یاد می داد در مورد دانشجوهای پیام نور که فوق و دکتری را درو می کنند و آزادی ها که پولشان را عوض اینکه خرج قر و فرشون کنند میدهند تا درس بخونند اینطور قضاوت نکنی و در این شرایط بحرانی و پر از استرس ناامیدشان نکنی.هیچ وقت به هیچ کس انرژی منفی نده ویادت باشه :افتادگی آموز اگر طالب فیضی هرگز نخورد آب زمینی که بلند است.من لیسانسم پیام نور بوده .فوقم را الزهرا گرفتم .امسال هم تکمیل ظرفیت قسمتم نشد چون پارسال اصلا شرکت نکردم اما مطمئن باش به زودی تربیت معلم قبول می شوم و دعا کن آن روز مثل امروز تو،دلی را از خودم نرنجونم و مغرور این ظواهر دنیوی نشم.دکترا یه برگه کاغد آچهاره ...مهم اینه که آدم باشیم.برات آرزوی موفقیت می کنم و خداکنه هیچ پیام نوری و آزادی کامنتت را نخونه .من رو پیام نورم تعصب دارم.

علی : 1390/09/24

داوطلب دکتری حضورت تو اینجا گویا پررنگ تر بوده تا تو خود سایت سنجش!! بالاخره انتخاب رشتتو انجام دادی یا نه؟

حسام : 1390/09/24

آزاده خانم فاطمه خانم حرف حساب زدن. دوستانی که دانشگاه دولتی رفته اند تلاش بیشتری نسبت به شما و دوستانی که پیام نور یا آزاد رفته اید انجام داده اند. زمانی که شما به قول خودتون به قر و فر مشغول بودین ماها برای ورود به دانشگاه های دولتی درس می خوندیم.

ع : 1390/09/24

سلام !واقعا که ! چرا این همه استدلالهای بچه گانه می آورید! در حال حاضریاد گیری و سوادآموختگی به دانشگاه محل تحصیل نیست این یک واقعیت است و باید بپذیریم که عملکرد و توان علمی فرداست. که مثل مشک صاحبش را معرفی می کند آثار تالیفات .مقالات. حضور در همایش های علمی در سطح ملی و بین المللی و در کل رزومه قوی می تواند ملاک خوبی برای توانمندی علمی باشد و اصلا نیازی به اینکه شخص فارغ التحصیل دانشگاه آزاد یا فلان شهر _ که یکی مانده به آخر دنیاست _ ندارد. و حتی نمره معدل هم به نظرم در یاد گیرهای عملکردی و کسب معرفت علمی زیاد مهم نیست .چه بسا کسی که با معدل۱۶ تالیفات و مقالات زیاد ی داشته باشد و یا کسی با معدل ۱۹ هیچ اثر یا مقاله و نداشته باشد اگر خردگرایانه و عقلانی به موضوع بنگریم کسی که معدل ۱۶ دارد و حداقل در زمینه ی تخصصی خودش. گلی به سر رشته ی علمی خود زده است از شخص معدل بالای فلان دانشگاه معتبر بهتر است چون از شخص معدل بالا و از حاصل یادگیری و اندوخته های علمیش کسی نصیبی ندیده و یادگیری هایش صرفا تئوری بوده و نمودبیرونی و عینی و عملی نداشته

مردودی سال قبل : 1390/09/24

فاطمه خانم دانشجوی محترم سیاستگزاری بازرگانی (مدیریت استراتژیک دیگر؟) اینجانب در علامه و بهشتی تحصیل کرده ام و یک مقاله علمی و پژوهشی دارم معدلم هم الف بوده اما کنفارنس ندارم متأسفانه! بیشتر منظورم این بود چه جور سوآلهایی می پرسند؟ کلی یا موضوعات خاص؟ یا حال و احوال می پرسند؟ آیا روش مصاحبه در بین دانشگاههای مختلف خیلی متفاوت است؟ ضمناً من آقا هستم. آیا این قضیه تأثیری خواهد داشت؟؟؟ برای آزاده خانم هم آرزوی موفقیت می نمایم.

مردودی سال قبل : 1390/09/24

جناب ع عزیز! نظر شما محترم است. اما اگر خردگرایانه و عقلایی به قضیه نگاه کنیم هیچ یک از مقالات و تألیفات دانشجویان و اساتید محترم این دیار چه انفرادی و چه مشترک ارزش علمی خاصی ندارد و فقط محض انجام وظیفه صورت می گیرد. انجام وظیفه ای که چند سالی است مد شده! من در مورد رشته های دیگر قضاوتی ندارم اما در مدیریت از این موضوع مطمئنم. به نظر من تألیف مشروط به داشتن پشتوانه علمی قوی ای است که متأسفانه و متأسفانه بسیاری از اساتید فعلی مان هم از آن بی بهره اند چه رسد دانشجویان محترم. خدا آخر و عاقبتمان را به خیر رساند.

صمد : 1390/09/24

با آزاده موافقم شدید

ساکت : 1390/09/24

می خواستم خدمت فاطمه خانم که علی ظاهر سردرب بعضی از موسسات به ظاهر علمی ایشان را مبهوت کرده است برسانم بر خلاف فرمایش ایشان بنده امسال از دانشگاه پیام نور در رشته مدیریت با معدل الف فارغ التحصیل شدم دو مقاله چاپ شده دارم یک مقاله به کنفرانسی در هند دادم که پذیرفته شد.یک تحقیق ملی دارم در مورد بکارگیری فناوری اطلاعات در شرکتهای صنایع غذایی که در حال تکمیل ان هستم در مقابل بعضی همقطاران در بعضی از موسسات علمی به ظاهر معتبر هیچی ندارند اینها را محظ پر بار بودن چنته برو بچه های پیام نور گفتم خواهشمندم تعریف از خود حساب نیاورید من از همه فرهیختگان کوچکترم و خودم را در مقابلشان شاگرد می بینم البته بجز فاطمه خانم که می ترسم غرور ایشان به من منتقل شود

لیلا : 1390/09/24

در جواب فاطمه خانم دانشگاه تهران این ادبیات کلامتون خیلی ضعیف بود، باعث تاسف ... بعید می دونم شخص باهوشی باشی احتمالا خیلی زیادی درسخون بودی

zahra : 1390/09/25

سلام دوستان منم با نظر فاطمه خانم کاملا مخالفم.منم یه روزی بهترین دانشگاه رو قبول میشم و اون روز میام تو همین سایت میگم مدرکم از چه دانشگاهی بوده. مهم اینه که ادم درس بخونه حالا تو هر دانشگاهی. غرور و خودبینی در همه ی مردم به طور یکسان وجود دارد، تفاوتی که هست در شکل بروز آن است.((لارشفوکولد))

علی : 1390/09/25

سلام دوستان، می خواستم بدونم چرا اینقدر از حرف خانم فاطمه شاکی هستید؟ دست این بنده خدا نیست که، این یه قانون نانوشتست که دانشگاه های برتر تهران (تهران، مدرس، علامه، بهشتی و ....) واسه دکتری خیلی به ندرت از دانشگاه های آزاد یا پیام نور دانشجو میگیرند و حتی دانشگاه تهران بچه های بهشتی و علامه را هم خیلی تحویل نمی گیره (من خودم بهشتی بودم). ولی این اصلا چیزی از ارزش های بچه های این دانشگاه ها کم نمی کنه و این قانون نانوشته هم به نظر من اصلا عادلانه نیست، اما فعلا اینجوریه. به امید روزی که فقط عملکرد و کارنامه واسه دانشگاه ها مهم باشه، نه سردر دانشگاه. موفق باشید

سپیده : 1390/09/25

اینقد دعوا نکنید، خوب این یه واقعیته متاسفانه که به مدارک دانشگاههای معتبر ارزش بیشتری می دهند تو مصاحبه، حالا شما هر چقدر میخواید اینجا بحث راه بندازید و به فاطمه بدو بیراه بگید.

مهم نیست : 1390/09/25

سلام مردودی سال قبل! اولا نگران نباش. ثانیا من همین امسال دانشگاه تهران مدیریت قبول شدم و فاطمه مث اینکه کمی مغرور شده! اما حتما خودش تاحالا فهمیده که دوره دکتری هم چیز زیادی نداره مخصوصا اگه مث من ارشد هم تو دانشکده مدیریت بوده که دیگه استادا اصلا حرفی برا گفتن ندارن (این در جواب فاطمه مغرور) و عزیزم "مردودی سال قبل" واقعا احساستو درک میکنم از اینکه این اسم رو برا خودت انتخاب کردی: چند تا مطلب مهمه و اصلا نمیشه انکارش کرد: 1- داشتن مقاله علمی پژوهشی 2- کنفرانس اگه خارجی باشه بهتره 3- سابقه تدریس (نه صرفا بخاطر تدریس بلکه بخاطر اعتماد به نفسی که به شما میده که از علم و دانش خودت دفاع کنی) 4- توکل همه موفق باشن

امیر : 1390/09/25

سلام بچه ها من 5 تا کنگره داخلی، 4 تا علمی پژوهشی خارجی، 1 isi چاپ شده دارم. البته 2 تا از مقاله هام بعد از مصاحبه چاپ شدن (زمان مصاحبه accept اونا رو برده بودم). ولی با این همه از هیچ کدوم از 5 جایی که مصاحبه رفتم قبول نشدم. شاید علتش پیام نوری بودنمه. به هر حال نا امید نیستم و امید وارم یه روز قبول بشم. توکل به خدا امید وارم همتون به مطلوب دلتون برسین.

محمد : 1390/09/25

چرا اینقدر با هم بحث می کنین و جواب همو می دین؟ به خدا خجالت داره، مثلا می خوایم دکتری(آخرین مدرک دانشگاهی) بگیریم همگی!!! و بعد بریم تو محافل علمی فعالیت کنیم. دانشجو لیسانس که نیستین اینقدر سر کله هم می زنین!!!

مردودی سال قبل : 1390/09/26

من جمع بندی می کنم مباحث دوستان را بدین شکل که اولا با عنایت به نداشتن مقاله به دردبخور و کنفرانس داخلی و خارجی خودم باید بروم دنبال چراندن غاز! در ثانی بچه ها اصلا دور و بر دانشگاه تهران نپلکند چون جیز می شوند! ثالتا اگر برخلاف بنده وضع مالی خود یا آقاجونشان ردیف است یکسره بزنند تو خط آزاد یا مالزی! نکته: عجب اشتباهی کردم تو انتخاب رشته ظرفیت تکمیلی اخیر زاهدان را نزدم. نه؟!؟ فکر کنم تنها جایی بود که می توانستم از جلو درش رد بشوم!

زهرا : 1390/09/26

با توجه به اینکه در چند اطلاعیه رشته ها اعلام شدند نمیشه یه روزی برای اصلاح انتخاب رشته و ویرایش مجدد آن قرار داد

پریس : 1390/09/26

سلام سؤال من درباره مؤسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی است. با مراجعه به سایت این مؤسسه اطلاعات زیادی دستگیرم نشد. می خواستم بپرسم کسی می دونه سطح علمی اش در چه حدیه؟ مدرکش اصلا اعتبار داره یا نه؟ با تشکر

جهت استحضار : 1390/09/26

مزایای تحصیل در موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی •مؤسسه از جمله مراکز آموزش عالی و پژوهشی دولتی است که تحصیل در آن رایگان می‌باشد. •علاوه بر توجه به بنیان‌های نظری و عملی، موسسه برکاربردهای اجرایی آموزش و پژوهش در عرصه‌ی عمل تاکید جدی دارد. •موسسه در تلاش است معماری رشته‌های تحصیلی را به صورت میان رشته‌ای و متفاوت با رشته‌های سنتی دانشگاه‌ها طراحی و اجرا نماید. •اجرای دوره‌ها همراه با بازدیدهای علمی، در فضای واقعی و عملی کشور و به همراه مورد کاوی‌های ویژه در محیط سازمان‌های ایرانی خواهد بود. •با توجه به سطح دانش و مهارت‌های تخصصی - مدیریتی، دانش آموختگان این موسسه، فرصت‌های شغلی مناسبی در بخش‌های عمومی و خصوصی خواهند داشت. •تعدادی از دانشجویان میتوانند در قالب دستورالعمل کار دانشجویی خاص مؤسسه، متناسب با رشته تحصیلی خود در حوزه‌های تخصّصی فعالیت کنند. •همکاری پژوهشی دانشجویان با اساتید در قالب طرح‌های پژوهشی از مزیت‌های تحصیل در مؤسسه است. •امکان استفاده از دانشجویان دکتری به عنوان دستیار اساتید در کارهای آموزشی و پژوهشی وجوددارد. •امکان استفاده و شرکت در کارگاه های آموزشی ملی و بین‌المللی فرصت مغتنمی را برای دانشجویان فراهم خواهد کرد.

niki : 1390/09/26

دوستان نظرتون درباره کلاسهایی که بعضی موسسات دارن برگزار میکنن چیه؟ راستش بنظر من کلاس کنکور در مقطع دکترا!!! یه کم خنده داره! فقط از این جهت که سرفصلها رو پوشش بده، ممکنه مفید باشه کسی تجربه ای داره؟

سمیه : 1390/09/26

میشه خواهش کنم یه روز برای ویرایش انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دکترا قرار بدید همانطوری که زهرا و نیکی خاستن

شاهرخ : 1390/09/26

فاطمه جان تو رو به اون غرورت قسمت میدم بگو تئوریها چی خوندی؟ مدیریت منابع انسانی پیشرفته و رفتار سازمانی پیشرفته رو چی بخونیم،من رشتم صنایع است خیلی با این درسها آشنا نیستم؟؟

نیما : 1390/09/26

این دفعه هم معلومه که چقدر الکیه،بطور مثال عرض میکنم که ظرفیت پذیرش رشته معماری که بنده امتحان دادم،در تکمیل ظرفیت 2 نفر بصورت شبانه اعلام شده.واقعا عجب افزایش ظرفیتی!!!کلا دیگه هیچ ارزشی نداره مدرک دکترایی که واسش بری کلاس تست و این چیزا.دوست من نفر اول مرحله اول بود.رزومه آموزشی و پزوهشی خوبی هم داشت ولی هیچ کجا نپذیرفتنش!

عادل : 1390/09/27

در تائید صحبتهای خانم آزاده ودر جواب خانم فاطمه باید بگویم که دوستانی سراغ دارم که لیسانس و فوق لیسانس آنها در دانشگاه آزاد بوده اما در حال حاضر دانشجو یا فارغ التحصیل دانشگاه شهید چمران اهواز هستند پس روحیه مردم را خراب نکنید ومیزان سواد به همت افراد مربوط می شود نه دانشگاه تهران شما!!!!!!

شاهرخ ع : 1390/09/28

با سلام خدمت دوستان عزیز. فکر کنم تو مصاحبه علاوه بر رزومه فرد که البته مهم هم هست، توانایی پاسخ گویی و تحلیل افراد خیلی مهم می باشد. انشا الله همتون قبول شید و یه تحولی در جامعه دانشگاهی ایجاد کنید. چاکر همتون.

niki : 1390/09/28

آقای شاهرخ امیدوارم از تصمیمتون در مورد انتخاب رشته پشیمان نشید. حیف از مهندسی صنایع که رها بشه. من تو مقطع ارشد این کارو انجام دادم و الان با دیدن این همه متقاضی و فارغ التحصیل مدیریت...ایکاش صنایع می موندم..

داوطلب دکتری : 1390/09/28

در جواب دوستمون niki: اولا اگه کسی توی رشته صنایع شانس قبولی داشته باشه نمیاد مدیریت و ثانیا اینکه بازار کار مدیریت هم به نسبت بیشتره.

نگران : 1390/09/29

سلام دوستان من نتونستم تکمیل ظرفیت ثبت نام کنم وقتی مشخصاتم رو وارد می کردم میگفت داوطلبی با این مشخصات یافت نشد یا شما پذیرفته شده نهایی دکتری 90 هستید. در حالیکه این پیام فقط برای کسانیکه قبول شده بودن میومد. حالا چیکار کنم؟

niki : 1390/10/01

"داوطلب دکتری" مرسی که احتمالات قبولی بنده رو در صنایع تخمین زدین! بنده با علاقه کامل به مدیریت ITو برای اولین بار کنکور ارشد رو تو این رشته شرکت کردم و قبول شدم. نه بدلیل اینکه شانس کمتری تو صنایع داشته باشم. فقط برای اینکه دنبال تحول بودم. منظورم از ذکر این مورد برای اون داوطلب دیگه (شاهرخ) صرفا این بود که موقع تغییر رشته جوانب دیگه رو هم_مثل تعداد متقاضی ها در مقاطع بالاتر - در نظر بگیرند.

نام شما (ضروری)

ایمیل (ضروری)