آخرین روش ها و تکنیکهای افزایش فروش فوری و قطعی در ایران
(BTL Branding)
آیا امکان دارد «فوری»، «قطعی»، « دائمی» و از همه مهمتر «ارزان»، میزان فروش را افزایش داد؛ بدون آنکه ارزش و اعتبار «برند» شما در ذهن مشتریان کاهش یابد؟!
سمینار آموزشی 76% کاربردی در مدت 6 ساعت!
(توضیح: 45 دقیقه اول = 50% کاربردی / 60 دقیقه دوم = 75% کاربردی / 90 دقیقه آخر =90% کاربردی / میانگین 76% کاربردی!)
ویژگی منحصر به فرد این کارگاه
آیا می دانید ...
-
بسیاری از مشاوران برای افزایش فوری و قطعی فروش از تکنیکهای Sales Promotion استفاده می کنند؟ آیا می دانید این تکنیکها به مرور ارزش برند شما را در چشم مشتریان پایین آورده و در بلند مدت فروش شما را کاهش می دهد؟
-
بسیاری از مشاوران از راهکارها و ترفندهایی ارزان و خلاقانه همچون بازاریابی حسی، پارتیزانی و رسانه های هوشمند برای افزایش فروش استفاده می کنند؟ آیا می دانید این روشها همیشه قطعی و دائمی نیستند و ممکن است همین هزینه اندک بازاریابی ما را نیز به هدر می دهند؟
-
موثرترین راه افزایش فروش قطعی در بلند مدت، تدوین کمپین های هوشمند برندسازی و ارتباطات یکپارچه بازاریابی و برند (IMBC) است؟ به طور قطع ما این متد را به شما پیشنهاد می دهیم ولی آیا می دانید که هزینه تدوین، اجرا و نظارت بر کمپین های IMBC برای شرکت های متوسط و کوچک بالاست؟ ممکن است نیاز به نقدینگی فوری در شرکت داشته باشیم و اگر آنرا تامین نکنیم شاید عمر کسب و کارمان کفاف دیدن روزهای افزایش فروش را در آینده نداشته باشد!
چه کسانی می بایست در این کارگاه شرکت کنند؟
• اگر حوصله خواندن 100 ها کتاب را ندارید و مباحث تئوری این کتابها شما را دلزده کرده است در این کارگاه شرکت کنید.
• اگر ده ها کارگاه و سمینار را تا کنون تجربه کرده اید و نتیجه خاصی عاید شما نشده است کافی است در این کارگاه شرکت کنید.
• اگر تا کنون هزینه های زیادی برای بازاریابی و فروش سازمان خود انجام داده اید و نتیجه چندانی نگرفته اید و پول بادآورده هم ندارید که چندصد میلیون دیگر به تبلیغات و روشهای کلیشه ای و غیرموثر اختصاص دهید، پیشنهاد می کنیم در این کارگاه ثبت نام کنید.
اگر تا کنون مشاوران بازاریابی و فروش مختلفی را آزموده اید و نتیجه نگرفته اید و دیگر به مشاوران اعتماد ندارید بهتر است این کارگاه را نیز تجربه کنید.
مطالب ارائه شده در این کارگاه:
75% کاربردی و پیشرفته
(مباحثی که معمولا در سخنرانی های ارائه شده توسط اساتید و مدرسان وجود ندارد)
60% کاملا جدید
(مباحثی که معمولا در سمینارها و کنفرانسهای امروزه در ایران وجود ندارد)
40% منحصر به فرد
(مباحثی که منحصر و مختص به ارائه دهندگان همین کارگاهها است)
به شرکت کنندگان در این کنفرانس گواهینامه مورد تایید مجمع تخصصی برند ایران اعطا می شود.
زمان: یکشنبه 6 آذرماه 90 (از ساعت 14 الی 20)
مکان: فرهنگسرای سرو (حداکثر ظرفیت 60 نفر)
خیابان ولیعصر، جنب پارک ساعی، کوچه ساعی دوم، فرهنگسرای سرو
مبلغ شرکت در کارگاه حداکثر 90.000 تومان