دومین همایش ملی مدیریت فرآیندهای سازمانی 22 و 23 آذر سال 1390 در دانشگاه تهران برگزار می شود سازمانهای موفق امروزی سازمانهایی هستند که با توجه به تغییرات مداوم محیطی، ماموریتها و استراتژیهای نیل به اهداف چهارگانه مرتبط با مشتری، مرتبط با جامعه، مرتبط با کارکنان و مرتبط با ذینفعان، خود را به نحوی متوازن نموده و مورد بازنگری مستمر قرار می دهند. یکی از مهمترین عوامل موثر بر سرآمدی این گونه سازمانهای موفق، مدیریت کارآمد فرآیندهای سازمانی آنها می باشد. با توجه به اهمیت، نقش و جایگاه برجسته و رو به افزایش مدیریت فرآیندهای سازمانی در بهبود و ارتقای مشتری مداری و تعالی و سرآمدی عملکردهای سازمانی، دومین همایش ملی مدیریت فرآیندهای سازمانی پایه گذاری گردیده است. برگزارکنندگان این همایش امیدوارند که با همکاری و مشارکت اندیشمندان و صاحب نظران و متخصصان برجسته حوزه های مرتبط با مدیریت فرآیندهای سازمانی بتوان گامهای بلند و موثری را در نیل به اهداف مذکور برداشت. مخاطبان همایش مدیران عالی و میانی سازمانهای دولتی و خصوصی دانشگاهیان(دانشجویان و اساتید) اندیشمندان مرتبط با حوزه مدیریت فرآیندهای سازمانی مزیت های همایش سخنرانی اساتید برتر کشوری با سوابق مشاوره و مدیریت ارائه سخنرانی های علمی، مقالات و کارگاههای آموزشی ارائه مدرک معتبر این همایش دارای مجوز رسمی به شماره 6490/90/210 از معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور می باشد. اهداف همایش : - ارتقای سطح پاسخگویی و مشتری مداری سازمان - افزایش سطح رضایتمندی و ایجاد انگیزه در کارکنان - ارتقای سطح همکاری، مشارکت و کارهای تیمی در سازمان - ارتقای کارایی، اثربخشی و بهره وری سازمانی محورهای همایش : - فناوری اطلاعات، ارتباطات و مدیریت دانش معرفی، مقایسه و تحلیل توانمندیهای نرم افزارهای مدلسازی، شبیه سازی، کنترل و پایش فرآیندها چالشهای پیش روی اتوماسیون فرآیندها در نظام اداری معماری و تکنولوژی اطلاعات در فرآیندهای کسب و کار سازمان یاد گیرنده و مدیریت فرآیندها مدیریت دانش سازمانی و مدیریت فرایندها ارائه تجربیات موفق مدیریت فرآیندها با استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات - ساختار، منابع انسانی و مدیریت فرآیندها ساختار سازمانی فرآیندگرا کار تیمی و مدیریت فرآیندها بلوغ سازمانی و مدیریت فرآیندها برنامه ریزی و هماهنگی فرآیندها مدیریت تغییر و مدیریت فرآیندها ساختارهای سازمانی و مدیریت فرآیندها مدیریت منابع انسانی و مدیریت فرآیندها ویژگی های ساختاری و مدیریت فرآیندها - مطالعات تطبیقی و تجربی مطالعات تطبیقی در مدیریت فرآیندها مدیریت چرخه عمر فرآیند کسب و کار عوامل و اقدامات موفقیت در مدیریت فرآیندها آسیب شناسی علل ناکامی برخی از سازمانهای ایرانی(دولتی و غیر دولتی) در زمینه اصلاح فرآیندها ارائه تجارب برتر حوزه مدیریت فرایندها در سازمانهای ایرانی و خارجی - کیفیت و بهره وری داشبورد مدیریت فرآیند مشتری مداری و مدیریت فرآیندها کیفیت خدمات و مدیریت فرآیندها طراحی، بهینه سازی و بهبود مستمر فرآیندها ارزیابی و مدیریت عملکرد و مدیریت فرآیندها بنچ مارکینگ(الگوبرداری) و مدیریت فرآیندها چرخه بهره وری و مدیریت فرآیندها - سیاست گذاری و استراتژی خط مشی ها و مدیریت فرآیندها مسئولیت های اجتماعی و مدیریت فرآیندها مدیریت استراتژیک و مدیریت فرآیندها چالشهای استقرار نگرش فرآیندی در دستگاههای دولتی ایران چالشهای استقرار ساختارهای سازمانی فرآیندگرا در سازمان های ایرانی(دولتی و غیر دولتی) بررسی و تحلیل مدیریت فرآیندها در اسناد بالا دستی، قانون مدیریت خدمات کشوری و برنامه های تحول اداری
ثبت نام در همایش 15 آذر ماه 1390 ارسال اصل مقالات 20 آبان ماه 1390 اعلام پذیرش مقالات 30 آبان ماه 1390
بروشور کنفرانس فرمت ارسال مقاله
نام شما (ضروری) *
ایمیل (ضروری) * *
*