شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 07 دی 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 18,414
بازدید دیروز: 31,670
بازدید کل: 158,630,132
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 49
کاربران حاضر: 50
کدخبر: 6309 زمان ارسال: چهار شنبه 25 آبان 1390 - 23:00 تعداد بازدید: 1672
سمینار مدیریت فروش نوین در کرمانشاه برگزار می‌شود‌

مدیر اجرایی نخستین نشست تجاری منطقه غرب کشور، گفت: نخستین نشست تجاری منطقه غرب کشور و سمینار مدیریت فروش نوین در شرایط بحران و رکود اقتصادی برگزار می‌شود.

خبرگزاری فارس: سمینار مدیریت فروش نوین در کرمانشاه برگزار می‌شود‌

مهسا چاره گر، مدیر اجرایی نخستین نشست تجاری منطقه غرب کشور، در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، گفت: منابع سرشار موجود در ایران، از دیرباز مورد توجه بــوده‌است و سرمـــایـــــه بی‌بدیلی است که نه تنها حیات اقتصادی کشور، بلکه توسعه و رشد اقتصادی نظام جمهوری اسلامی ایران نیز به آن وابسته است.
چاره‌گر، هدف از اجرای نخستین نشست تجاری منطقه غرب کشور و سمینار مدیریت فروش نوین در شرایط بحران و رکود اقتصادی را، شناسایی و بروز استعدادهای اقتصادی منطقه دانست.
وی افزود: این مهم، در سایه آموزش و بالا‌‌بردن آگاهی مدیران، صاحبان مشاغل و مسئولین منطقه امکان‌پذیر خواهد بود.
چاره‌گر ادامه داد: ایجاد آشنایی و همبستگی هرچه بیشتر تولید‌کنندگان، صنعتگران و بازرگانان، برای رشد اقتصادی منطقه، در قبال همیاری و پیگیری‌های مداوم چنین نشست‌هایی میسر می‌شود.
این مقام مسئول در ادامه خاطر‌نشان کرد: توسعه صادرات و تحصیل ارز، جذب سرمایه‌های داخلی و خارجی، افزایش اشتغال مفید، فراهم نمودن بستری مناسب به منظور دستیابی به فناوری پیشرفته و دانش فنی جدید و انتقال آن به داخل کشور، بالابردن مهارت‌ها، تولید کالاهای صنعتی با قابلیت لازم، توسعه همکاری‌های اقتصادی و تجاری ملت‌های همجوار و بالاخره توسعه و عمران منطقه‌ای اساس ایجاد و حمایت از شرکت‌های داخلی را تشکیل می‌دهد.
چاره‌گر اهداف نشست تجاری منطقه غرب کشور را استفاده از روش‌های نوین مدیریت و به‌کارگیری آن با استفاده از فناوری‌های نو، حضور در عرصه مدیریت، پذیرفتن نقش مناسب در نهادینه کردن توسعه پایدار، شناخت فرصت‌های اشتغال و کسب درآمد به عنوان موتور محرکه توسعه پایدار، جمع‌آوری و جهت‌دادن به نیرو‌های متخصص پراکنده به منظور ایجاد ضمانت برای توسعه پایدار، رهایی از اشتغال کاذب، انتقال فناوری مدیریت برای فعالیت‌های صنعتی، تولیدی و تجاری از طریق مساعد‌سازی محیط فعالیت و انعقاد قرارداد‌های سنجیده برای تضمین اهداف فوق، آموزش نیروی کار و ارتقای مهــــارت، توسعه زمینه‌های استفاده از ابزار‌های پیشرفته برای دریافت و نشر اطلاعات و استفاده از مزیت نسبی نیروی کار ارزان، انرژی ارزان و منابع طبیعی ارزان برای افزایش توان رقابت با کشور‌های پیشرفته دانست.
مدیر اجرایی نخستین نشست تجاری منطقه غرب کشور، تصریح کرد: موضوعات قابل بحث در همایش، نقش و اهمیت بازاریابی در موفقیت شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی (آمیخته بازاریابی)،تکنیک‌های افزایش سودآوری و فروش از طریق مذاکرات مؤثر در فروش با استفاده از تحقیقات بازاریابی، مدیریت ارتباط با مشتریان و اهمیت آن در بالا بردن سود شرکتها (CRM)، بررسی مدل‌های مختلف بازاریابی و نقش آن در افزایش فروش، بازاریابی نوین و تجارت الکترونیک، استراتژی تمایز، بهترین رویکرد در دوران رکود و افزایش فروش و ارتباطات بازاریابی در دوره رکود است.
چاره‌گر در راستای همکاری در برگزاری این همایش از استانداری کرمانشاه، دانشگاه صنعتی کرمانشاه، اتاق بازرگانی و صنایع و معادن کرمانشاه و شورای اسلامی شهرستان کرمانشاه تشکر کرد.
شایان ذکر است، به شرکت کنندگان گواهی دوره مدیریت فروش و تجارت الکترونیک با تاییدیه دانشگاه صنعتی کرمانشاه و اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان کرمانشاه، اهدا خواهد شد.

نظرات کاربران

نام شما (ضروری)

ایمیل (ضروری)


کرمانشاه گشت - اولین سامانه جامع گردشگری استان کرمانشاه