شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
دوشنبه 05 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 15,863
بازدید دیروز: 25,397
بازدید کل: 157,722,160
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 56
کاربران حاضر: 56
کدخبر: 6146 زمان ارسال: دوشنبه 02 آبان 1390 - 13:48 تعداد بازدید: 1937
کتاب بازارپژوهی آسان ترجمه نسرین جزنی و احمد کاوسی منتشر شد
بازار پژوهی آسان
 

در آغاز هر کسب و کار جدید، یکی از مهم‌ترین گام‌ها، تجزیه و تحلیل دقیق بازار است که یاپه اصلی برنامة بازاریابی را تشکیل می‌دهد. تحقیق در بازار یا بازارپژوهی، برای موفقیت کسب و کار بسیار ضروری و حیاتی است، اما به نظر می‌رسد که بسیاری از

سرمایه‌گذران و کارآفرینان در مواجهه با آن، با مشکلات عدیده‌ای روبرو می‌شوند. شاید به بیان ساده بتوان گفت که بازار پژوهی باید پاسخ های مناسبی برای این قبیل پرسش ها پیدا کند: آیا تقاضا برای محصولات و خدمات من وجود دارد؟ چه کسی آنها را می‌خرد؟چه قیمتی بابت آن حاضرند که پرداخت کنند؟ مشتریان من در کجا هستند و اصولاً چه تعدادی را تشکیل می‌دهند؟ آیا بازار اشباع شده است؟ رقبای من چه کسانی هستند؟ مشتریان در چه شرایطی حاضرند که خرید از من را به سایر رقبا ترجیح دهند؟ آینده حوزه کسب و کار من چه شرایطی را خواهد داشت؟بدیهی است که همه سرمایه‌گذاران و کارآفرینان تمایل دارند که پاسخ این سوال‌ها را از قبل بدانند و سپس براساس آن برنامه‌ریزی کنند. اما چگونه و با چه روش‌هایی می‌توان بر این مهم فائق آمد.

کتاب حاضر تلاش دارد تا به بیان ساده، ضمن معرفی روش‌ها و تکنیک‌های مناسب، راه‌های دست‌یابی به پاسخ برای پرسش‌های متداول بازار پژوهی را برای خوانندگان تشریح نماید.

بازار پژوهی آسان
ترجمه: نسرین جزنی
احمد کاوسی
نوبت چاپ: اول
ناشر: انتشارات سرآمد
قیمت:55000 ریال
تعداد صفحه:244
قطع: وزیری

منبع : ارسالی  
نظرات کاربران

نام شما (ضروری)

ایمیل (ضروری)


کرمانشاه گشت - اولین سامانه جامع گردشگری استان کرمانشاه