بر اساس برنامه ریزی های بعمل آمده این کنفرانس طی دو روز در 21 و 22 آذر ماه سال جاری با حضور اساتید برجسته علم بازاریابی ایرانی و خارجی، مدیران بازاریابی شبکه بانکی و سایر علاقمندان در تهران در مرکز همایشهای بین المللی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد تا امکان دیدار و گفت و گوی رو در روی دست اندرکاران عرصه بازاریابی بانکی را فراهم آورد.
در این همایش محور هایی چون جایگاه بازاریابی در عرصه رقابت بانکی، تجربه بازاریابی در بانک های ایرانی و خارجی، چالش بازاریابی و خدمات جدید بانکی، الگوها و استراتژی های بازار یابی خدمات بانکی، بازاریابی اینترنتی خدمات بانکی، مهارت های مورد نیاز بازاریابی در زمینه خدمات بانکی در شعب بانک ها ، نقش انسجام و یکپارچگی برنامه های بازاریابی بانک در توسعه منابع، کاربرد پروژه های تحقیقاتی رضایت مندی مشتریان در برنامه های بازاریابی خدمات بانکی، بررسی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان بانک ها در ایران، بازاریابی خدمات بانکداری الکترونیک در ایران (راهکارها، موانع و چالش ها)، آسیب شناسی تبلیغات و بازاریابی نظام بانکی ایران، بررسی ساختار سازمانی واحدهای بازاریابی نظام بانکی ایران، ضرورت و چگونگی طبقه بندی مشتریان در برنامه های بازاریابی خدمات بانکی و ... بررسی خواهد شد.
همزمان با برگزاری اولین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی، علاوه بر نمایشگاه تخصصی، چندین کارگاه حرفه ای بازاریابی با استفاده از اساتید و کارشناسان داخلی و خارجی جهت انتقال دانش و مهارت های نوین، در دو گروه جداگانه پیش بینی شده است.
وب سایت ir.www.bankmarketing به منظور اطلاع رسانی بیشتر درباره این کنفرانس بین المللی راه اندازی شده است که به راحتی در دسترس عموم قرار دارد. تمام فرم های ثبت نام و اطلاعات تکمیلی در این سایت موجود بوده و علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر، ثبت نام و ... به آن مراجعه کرده و یا با دبیرخانه این کنفرانس توسط پست الکترونیک به نشانی info.bankmarketing.ir ارتباط برقرار نمایند. بدیهی است بروشور این کنفرانس و دیگر اطلاعات درخواستی ، برای آنان ایمیل خواهد شد. ضمنا تلفن شماره 2-66596661 و دورنگار شماره 66595865 پاسخگوی پرسش های احتمالی علاقمندان می باشد.
«فراخوان مقاله» یکی از بخش های اصلی این کنفرانس است که توسط هیات داوران نسبت به بررسی مقالات واصله و انتخاب برترین ها اقدام خواهد شد. مقالات برتر علاوه بر درج در سایت، CD و کتاب کنفرانس به شکل پوسترهای خلاصه نویسی شده در طول کنفرانس، معرفی خواهند شد و در صورت پذیرش در مرحله نهایی در صحن کنفرانس توسط نویسنده ارائه خواهد شد.
31 مهر ماه به عنوان آخرین مهلت ارسال مقاله به این کنفرانس ، تعیین شده است.
نظرات کاربران