رسانه ها در عصر ارتباطات و اطلاعات ، یکی از مهمترین ابزارهای دسترسی به اهداف تلقی می شوند. رشد چشمگیر انواع رسانه های جمعی در چند دهه اخیر و افزایش نقش اجتماعی آنها باعث شده است که از ابعاد مختلف از جمله : بعد مدیریتی مورد مطالعه و تحقیق قرار گیرند. رسانه های جمعی از آغاز به عنوان یکی از نهادهای موثر و مهم در جوامع نقش آفرینی کرده و در تمامی ابعاد زندگی اجتماعی اعم از اقتصاد؛ سیاست و فرهنگ و ... اثرگزار بوده اند. از این رو توانسته اند توجه مدیران و متولیان امور جوامع را به خود جلب کنند و آنها را به جست و جو برای یافتن شیوه های موثر و کارآمد مدیریت و راهبری این نهاد به تکاپو وا دارند. دومین همایش بین المللی اقتصاد و مدیریت رسانه در راستای ارتقا سطح دانش مدیریتی و بالا بردن توانمندی مدیران در حوزه رسانه برگزار می شود.
الف) رسانه و مدیریت
ب) رسانه و اقتصاد
ج) رسانه و توسعه
نحوه ارسال مقالات: مقالات تنظیم شده را به یکی از دو روش زیر می توانید برای دبیر خانه همایش ارسال نمایید 1- ارسال از طریق پست الکترونیک: - در این روش مقالات به صورت فایل های Word و PDF به هر دو نشانی پست الکترونیک زیر ارسال می شوند: article@mmec2.org pr@mmec2.org لطفا مقالات برای هر دو نشانی پست الکترونیک مذکور ارسال شوند. 2- ارسال مقاله از طریق وب سایت همایش : - مقاله خود را مطابق فرمت لازم فوق الذکر تهیه نمایید. - از منوی عضویت در همایش (منوهای سمت راست وب سایت همایش) به عضویت وب سایت در آیید. - پس از عضویت در همایش از منوی ارسال مقاله می توانید مقاله خود را ارسال نمایید. - با مراجعه مجدد به منوی ارسال مقاله می توانید از آخرین وضعیت داوری مقالات ارسالی خود مطلع شوید.
نام شما (ضروری) *
ایمیل (ضروری) * *
*