چهارمین کنفرانس کسب و کار بیمه و جشنواره تجارب برتر بازاریابی و فروش حرفه ای خدمات بیمه مهر 1390 برگزار می شود
مرکز توسعه کسب و کار صنعت بیمه (وابسته به شرکت ایده پردازان کسب و کار) با همکاری بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و پژوهشکده بیمه به منظور فراهم ساختن بستر ایجاد، انتقال و تبادل بینش، دانش، مهارت و تجارب بازاریابی و فروش حرفه ای خدمات بیمه اقدام به طراحی و برگزاری چهارمین کنفرانس کسب و کار بیمه و جشنواره تجارب برتر بازاریابی و فروش حرفه ای خدمات بیمه در مهر 1390 نموده است.
صنعت بیمه جمهوری اسلامی ایران با برخورداری از مجموعه وسیعی از نیروی انسانی و شبکه گسترده ای از شعب، نمایندگی ها، کارگزاران، ارزیابان خسارت، کارشناسان و سایر ارکان بیمه ای و تولید و عرضه خدمات متعدد و متنوع بیمه ای نقش حائز اهمیتی را در توسعه اقتصادی کشور ایفا می کند. فضای کسب و کار بیمه کشور بواسطه برخی رویدادهای مهم در حال نیل به شکلی جدید و متفاوت می باشد. از جمله این رویدادها می توان به قانون اجرای سیاستهای کلی اصل 44 و واگذاری بیمه های دولتی به بخش خصوصی، طرح تحول اقتصادی دولت در حوزه بیمه، ورود بیمه های خصوصی با روندی شتابان به عرصه رقابت بیمه ای، سیاستها و تدابیر ویژه بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در خصوص آزاد سازی تعرفه های بیمه ای و توانمندسازی صنعت بیمه و غیره اشاره کرد. بطور طبیعی مهمترین دستاورد این وضعیت شدت یافتن رقابت بیمه ای در سطوح استراتژیک و عملیاتی می باشد. بدین معنی که شرکتها و شبکه فروش بیمه کشور در تلاشند تا ضمن حفظ موقعیت فعلی با کسب سهمی قابل قبول از بازار خدمات بیمه ای مسیر توسعه خود را طی نمایند اما با وجود چنین سطح شدیدی از رقابت در صنعت بیمه طی این مسیر و نیل به اهداف مورد نظر بسیار سخت می نماید. اما با وجود این سختیها از دیدگاه علمی و البته اجرایی برای هر مساله راه حلی وجود دارد. راه حل حضور مستمر و موفق در عرصه رقابت بیمه ای نیز مستلزم مجهز شدن سازمان، مدیریت، نیروی انسانی و شبکه بازاریابی و فروش بیمه به بینش، دانش، مهارت و تجارب بیمه ای نوین در حوزه های گوناگون به ویژه بازاریابی و فروش خدمات بیمه از طریق شناخت، یادگیری و بکارگیری آموزه های علمی و کاربردی و تجارب اجرایی و موفق است. بدیهی است چنین روندی می تواند ضمن ایجاد بستر خلاقیت و نوآوری مکانیزمهای پیاده سازی روشهای موثر را هم فراهم سازد.
مرکز توسعه کسب و کار صنعت بیمه (وابسته به شرکت ایده پردازان کسب و کار)با همکاری بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و پژوهشکده بیمه به منظور فراهم ساختن بستر ایجاد، انتقال و تبادل بینش، دانش، مهارت و تجارب بازاریابی و فروش حرفه ای خدمات بیمه اقدام به طراحی و برگزاری چهارمین کنفرانس کسب و کار بیمه و جشنواره تجارب برتر بازاریابی و فروش حرفه ای خدمات بیمه در مهر 1390 نموده است.
این کنفرانس و جشنواره در سه بخش دانشی-بینشی، مهارتی-تجربی و تجلیل از برترینها برگزار می گردد.در بخش دانشی-بینشی با حضور کارشناسان و متخصصان مباحث دانشی و بینشی مرتبط با اهداف و محورهای کنفرانس و جشنواره مطرح و به بحث و بررسی گذاشته می شود.در بخش تجلیل از برترینها از مدیران شعب، نمایندگان حقیقی و حقوقی و کارگزاران بیمه برتر معرفی شده از سوی شرکتهای بیمه طی مراسمی ویژه تجلیل می شود و به آنان به رسم یادبود و قدردانی لوح تقدیر، تندیس و مدال افتخار اهدا می گردد.در بخش مهارتی-تجربی با حضور برگزیدگان برتر بیمه تجلیل شده تجارب، طرحها، برنامه ها و اقدامات اجرایی موفق مرتبط با اهداف و محورهای کنفرانس و جشنواره توسط آنان ارائه و بررسی می شود.
امید است برگزاری این کنفرانس و جشنواره زمینه ارتقای بینش، دانش و مهارت همکاران گرامی صنعت بیمه جهت حضور مستمر و موفق در عرصه رقابت این صنعت را فراهم سازد.
اهداف کنفرانس و جشنواره
1- معرفی روشهای نوین بازاریابی و فروش خدمات بیمه
2- ارتقای فرهنگ، دانش، بینش و مهارت بازاریابی و فروش خدمات بیمه
3- معرفی تجربه ها و روش های موفق و ایجاد انگیزه در شبکه بازاریابی و فروش خدمات بیمه
4- آشنایی با مدیران، نمایندگان، کارگزاران موفق، متخصصین و مشاورین بازاریابی و فروش خدمات بیمه
5- ترویج اخلاق حرفه ای و رقابت سالم در بازاریابی و فروش خدمات بیمه
محورهای کنفرانس و جشنواره
1- بازاریابی و فروش الکترونیکی بیمه
2- مدیریت ارتباط با مشتری بیمه
3- مسایل نیروی انسانی در بازاریابی و فروش بیمه
4- اصول و فنون مذاکره و تکنیکهای فروش حرفه ای بیمه
5- تجربیات موفق در زمینه بازاریابی و فروش بیمه
6- روشهای طراحی خدمات جدید و توسعه بازار بیمه
7- خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی در بازاریابی وفروش بیمه
8- ایجاد و توسعه تفکر بازار محور و نگرش مشتری مدار در کسب و کار بیمه
9- روشهای خلاق حل مسایل در بازاریابی و فروش خدمات بیمه
10- آسیب شناسی بازاریابی و فروش خدمات بیمه در ایران
11- مسایل اخلاق حرفه ای و رقابت سالم در بازاریابی و فروش خدمات بیمه
12- سایر مباحث بازاریابی و فروش حرفه ای خدمات بیمه
حوزه های تحت پوشش کنفرانس و جشنواره
1- بیمه های عمر و زندگی
2- بیمه های غیر زندگی
سخنرانان کلیدی کنفرانس و جشنواره
سخنرانان کلیدی کنفرانس و جشنواره
برخی از سخنرانان کلیدی کنفرانس و جشنواره که تا کنون با آنان هماهنگی به عمل آمده است به شرح زیر معرفی می شوند.
جناب آقای دکتر فرشباف ماهریان
رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران
دریافت رزومه
جناب آقای دکتر حاج فتحعلی ها
مدیر عامل شرکت بیمه آسیا
دریافت رزومه
جناب آقای دکتر عباسی
مدیر عامل شرکت بیمه معلم
دریافت رزومه
جناب آقای دکتر مظلومی
رئیس پژوهشکده بیمه
دریافت رزومه
جناب آقای دکتر عبده تبریزی
عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی
دریافت رزومه
جناب آقای دکتر دقیقی اصل
معاون پژوهشی پژوهشکده بیمه
دریافت رزومه
جناب آقای مهندس اسدی
مدیر عامل شرکت بیمه توسعه
دریافت رزومه
جناب آقای دکتر آقازاده
عضو هیات علمی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
دریافت رزومه
بدیهی است لیست فعلی سخنرانان کلیدی تا ایام برگزاری کنفرانس و جشنواره تکمیل و به روز خواهد شد...
نظرات کاربران