شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
یکشنبه 09 دی 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 2,625
بازدید دیروز: 22,663
بازدید کل: 158,665,979
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 79
کاربران حاضر: 79
کدخبر: 5514 زمان ارسال: سه شنبه 18 مرداد 1390 - 15:29 تعداد بازدید: 2060
نشست شورای عالی مشاوران سومین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات مالی برگزار شد

نشست شورای عالی مشاوران سومین کنفرانس بین­المللی بازاریابی خدمات مالیبا حضور نمایندگان بانکها، موسسات مالی و اعتباری، بیمه مرکزی و شرکتهای بیمه متشکل از مدیران و کارشناسان روابط عمومی و بازاریابی و همچنین جمعی از اساتید و صاحب نظران بازاریابی کشور روز سه شنبه شانزدهم مرداد ماه در محل برج سپهر بانک صادرات برگزار شد.
در این جلسه دکتر سید محمد عباس زادگان معاون مدیر عامل بانک صادرات ایران طی سخنانی ضمن تاکید بر اهمیت و ضرورت برگزاری این کنفرانس برای بانکها و شرکتهای بیمه، از آنان خواست تا با مشارکت در برگزاری، نسبت به ارتقای کیفیت علمی و اجرایی آن مساعدت نمایند.
در ادامه این نشست، غلامعباس افشار دبیر کل کنفرانس و مدیر مرکز بازاریابی خدمات مالی ضمن ارائه گزارشی از دستاورهای کنفرانس اول و دوم، برنامه­های سومین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات مالی را که در روزهای 17 و 18 مهرماه سال جاری در هتل المپیک تهران برگزار می شود، تشریح کرده، فعالیت های تخصصی مرکز بازاریابی خدمات مالی به ویژه برگزاری دوره­های عالی MBAبازاریابی بانک و بیمه را که با مشارکت سازمان مدیریت صنعتی انجام می شود، به  شرکت کنندگان معرفی کرد.
 همچنین، دکتر امیر خانلری مدیر اجرایی کنفرانس برنامه­های علمی و برخی تغییرات ایجاد شده در کنفرانس سوم به ویژه در ارتباط با چگونگی انتخاب سخنرانان را تشریح کرده، سپس شرکت­کنندگان به ارائه دیدگاه­های خود در خصوص دستاورها و نتایج کنفرانس دوم و نیز انتظارات خود از  کنفرانس سوم پرداختند.
پرداختن به مسایل کاربردی در حوزه بانک و بیمه به ویژه کسب نتایج ملموس برای بانک­ها، توجه بانک­ها به خدمات نوین بانکی،  بررسی نقش ابزارهای مالی اسلامی در تامین منابع مالی، جایگاه واحدهای بازاریابی در ساختار سازمانی بانک­ها،  نقش واحدهای منابع انسانی در پیشبرد اهداف واحدهای بازاریابی، دعوت از سخنرانان آشنا به مسایل بانکی ایران، پرداختن به شیوه­های جایگاه­یابی بانک­ها، نقش واحدهای تحقیق و توسعه در بهبود سیستم بازاریابی سازمان­های خدمات مالی، فرصت­های ارائه خدمات نوین و ارائه تجارب موفق در حوزه خدمات مالی از مهم­ترین مسائل مطرح شده در نشست مذکور بود.
در پایان جلسه، دبیر کل کنفرانس ضمن دعوت از کلیه مدیران و کارشناسان موسسات خدمات مالی برای مشارکت در برگزاری کنفرانس، اظهار امیدواری کرد کنفرانس آتی بتواند بیش از گذشته در توسعه دانش بازاریابی خدمات مالی موثر واقع شود. 

نظرات کاربران

نام شما (ضروری)

ایمیل (ضروری)


کرمانشاه گشت - اولین سامانه جامع گردشگری استان کرمانشاه