حمید سرایداریان، دبیر کل کنفرانس مدیران کیفیت، و مهندس سید سعید امامی، مشاور عالی این کنفرانس بین المللی هستند.
محور اصلی این کنفرانس عبارت است از نوآوری، کیفیت، رضایت. اما 10 محور فرعی نیز از سوی مجریان و دست در کاران کنفرانس اعلام شد که برخی از این محورها چنین اند:
- کیفیت و رضایت مشتریان
- رضایت کارکنان و کیفیت
- نقش حکومت و کیفیت
- تکنولوژی و کیفیت
- بازارمحوری ، کیفیت و صادرات
علاقه مندان برای اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی اینترنتی www.qm-conference.com مراجعه کنند.
نام شما (ضروری) *
ایمیل (ضروری) * *
*