اولین همایش ملی سالانه اصول بازاریابی مدرن آگهی در نشریات 8 مرداد 90 برگزار می شود
اولین همایش ملی سالانه اصول بازاریابی مدرن آگهی در نشریات 8 مرداد 90 برگزار می شود
عصر فراخوانی دارای ویژگی های خاصی است که از مهمترین آن میتوان به تغییر پذیری شرایط در کسب کارهای امروزی اشاره نمود در این راستا جند سالی است که با توجه به نیاز مشتریان ، نشریات فعالیت های زیادی را آغاز نموده اند . آنهایی که تغییر کرده اند، باقی ماندند و دیگران نیز به همان علتی که دایناسور ها منقرض شدند ، دوام نیاوردند و مجبور به تعطیلی شدند.بسیاری نیز در ابتدای فعالیت خود هستند که ناگزیر از نگاه متفاوت به بازار کسب و کار کنونی ایران هستند . در این راستا به منظور تبادل نظر متخصصین و ترویج دانش بازاریابی تبلیغات نوشتاری در نشریات با همکاری شازمان ها ، شرکت ها و نشریات ذیربط ، اقدام به برگزاری ” اولین همایش اصول بازاریابی تبلیغات نوشتاری در نشریات” نماید.
عمده اهداف برگزاری برنامه فوق عبارت است از :
شناخت بازار ، تحقیقات بازار ، تبلیغات اثر بخش ، تفکیک بازار های هدف ، تحلیل و آسیب شناسی بازاریابی ، فروش و فروشندگی حرفه ای مشتریان تبلیغات نوشتاری در ایران ، ویژگی های نشریات موفق در بازاریابی ، تدوین اهداف و استراتژی های بازاریابی ، اجرا ، کنترل و بهبود فرآیند ها و برنامه های بازاریابی و فروش
از آنجا که نشست مذکور زمینه و فرصت مناسبی برای بحث پیرامون بازاریابی تبلیغات نوشتاری در نشریات می باشد ، آرایه سخنرانی ها ، مقالات و شرکت در میز های تخصصی در این زمینه و جمع بندی مباحث ارایه شده در این سمینار و ارائه شده در این سمینار و ارائه آن به فعالان و علاقه مندان این حوزه میتوانند اقدامی در جهت توسعه و ارتقای نظام بازاریابی تبلیغات نوشتاری در نشریات در کشو عزیزمانن باشد .
اهداف
-
بررسی ، تحلیل و شناخت بازار نشریات و همچنین عوامل تآثیر گذار در آن
-
آسیب شناسی بازاریابی ، فروش و فروشندگی حرفه ای آگهی های نوشتاری و ارایه راهکار های موثر برای بر طرف ساختن آنها
-
بررسی جایگاه مشتری ، مشتری مداری و مدیریت ارتباط با مشتری در بازار رقابتی و پر تلاطم محصولات داخلی و خارجی
-
بررسی نقش بازاریابی و فروش آگهی های نوشتاری در بقای نشریات
-
بررسی علل و عوامل شکست در رسیدن به اهداف بازاریابی و فروش
-
بررسی و تدوین استراتژی های متفاوت بازاریابی و فروش با توجه به دسته بندی بازار مشتریان
-
بررسی ارایه راهکار های موثر در جهت تدوین ، اجرا و کنترل برنامه های بازاریابی آگهی های نوشتاری
-
بررسی وظایف و مسولیت های مدیر بازاریابی نشریات و چالش های پیش رو
-
بررسی محدودیت های عملی تحقیقات بازاریابی در بازار های آگهی های نوشتاری مشریات
-
بررسی و شناخت فاکتور ها و منابع مورد نیاز و مدیریت آنها به منظور دستیابی به اهداف بازاریابی و فروش در آگهی های نوشتاری نشریات
-
اصول تبیلغات موثر در حوزه بازاریابی تبلیغات نوشتاری در نشریات
-
فروش و فروشندگی حرفه ای در بازاریابی تبلیغات نوشتاری در نشریات
-
ویژگی های بازاریان تبلیغات نوشتاری در نشریات
-
استراتژی های جذب و حفظ بازاریابان تبلیغات نوشتاری در نشریات
-
بررسی نمونه های موفق بازاریابی تبلیغات نوشتاری در نشریات
محور های اصلی سمینار
-
اصول بازاریابی مدرن بازاریابی تبلیغات نوشتاری در نشریات
-
تحقیقات بازار موثر بازاریابی تبلیغات نوشتاری در ننشریات
-
اصول تقسیم بندی مشتریان و اثر گذاری بر بازار هدف مشتریان
-
تبلیغات موثر در بازاریابی تبلیغات نوشتاری در نشریات
-
مدیریت برند بازاریابی تبلیغات نوشتاری در نشریات
-
نقش فناوری اطلاغات و ارتباطات بازاریابی تبلیغات نوشتاری در نشریات
-
تاثیر بحران مالی جهانی بر بازاریابی و فروش آگهی های نوشتاری
-
ویژگی های بازاریان موفق آگهی های نوشتاری نشریات
-
فورش و فروشندگی حرفه ای آگهی های نوشتاری نشریات
-
اصول حرفه ای جلب توجه مشتری در بازاریابی تبلیغات نوشتاری در نشریات
-
ارتباطات موثر بازاریابی تبلیغات نوشتاری در نشریات
-
ببرسی نشریات موفق داخلی و بین المللی
مخاطبین
-
مدیران مسئول و کارشناسان نشریات
-
نمایندگان ، فروشندگان و بازاریابان آگهی های نوشتاری نشریات
-
موسسات آموزشی ، تحقیقات و پژوهشی
-
سایر علاقمندان و فعالان حوزه بازاریابی و فرو تبلیغات نوشتاری در نشریات
مدرس
-
دکترای DBA گرایش بازاریابی از انگلستان
-
فوق لیسانس MBA گرایش بازاریابی از انگلستان
-
مدرس و مشاور سازمان های معتبر داخلی و بین المللی
شرایط حضور در همایش
-
هزینه برای هر نفر ۱۲۰ هزار تومان
جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 88507203 الی 6 تماس بگیرید
نظرات کاربران