شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
دوشنبه 05 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 20,056
بازدید دیروز: 25,397
بازدید کل: 157,726,353
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 204
کاربران حاضر: 204
کدخبر: 5198 زمان ارسال: دوشنبه 06 تیر 1390 - 07:57 تعداد بازدید: 2185
برای نخستین بار در ایران کتاب بازاریابی خدمات مالی منتشر شد
 

مرکز بازاریابی خدمات مالی، ترجمه کتاب بازاریابی خدمات مالی(راهنمای عملی و نظری)، اثر کریستین انیو و نیجل ویت را منتشر کرد. این کتاب که در سال 2007 در انگلستان به چاپ رسیده است، در سه بخش و شانزده فصل به بررسی فرایند بازاریابی خدمات مالی در دو بعد عملی و نظری می­پردازد.

بخش نخست کتاب به عوامل کلیدی تشکیل دهنده بازار خدمات مالی اختصاص یافته است. ارائه این توضیحات به درک و فهم چگونگی وضعیت بازار خدمات مالی و همچنین نحوه پاسخگویی به مشتریان خدمات مالی کمک شایانی می­نماید.

در بخش دوم، بر استراتژی­های متقاعدسازی مشتریان برای استفاده از خدمات مالی و نیز اجزای آمیخته بازاریابی خدمات نظیر انواع محصولات خدمات مالی، استراتژی­های ترفیعی، قیمت­گذاری و نیز مشخصات کانال­های توزیع مربوط به خدمات مالی تاکید شده است.

در بخش سوم نیز استراتژی­های مختلف مدیریت ارتباط با مشتریان، ارائه خدمات و میزان کیفیت این خدمات، افزایش رضایت­مندی مشتریان، رفتار منصفانه با مشتریان و مدیریت عملی رابطه با مشتریان به بحث گذاشته شده است.

این کتاب به هر دو گروه ارائه­دهندگان خدمات مالی و دانشجویان این رشته کمک خواهد کرد تا تفکرات خود را در ارتباط با اصول و مبانی استراتژی­های خدمات مالی، جلب مشتریان و توسعه دامنه مشتریان بهبود داده و در صورت نیاز تفکرات خود را تصحیح یا تجدید نمایند.

در این کتاب که با هدف بهبود بازاریابی خدمات مالی نگاشته شده است، انواع مدل­های تئوریک و کاربردی مناسب و همچنین مثال های عملی متعدد ارائه شده است و به همین دلیل می­تواند به ­عنوان منبع درسی معتبردر دانشگاه­ها تدریس شده و به­ لحاظ طرح مباحث نظری و تئوریک و بررسی جنبه­های عملی بازاریابی خدمات مالی، برای مدیران و کارشناسان سازمانهای ارائه کننده خدمات مالی، بویژه بانکها، شرکت های بیمه، شرکت ها و کارگزاریهای بورس و موسسات سرمایه گذاری قابل استفاده می باشد.

با توجه به اینکه غالب مدل­ها مبتنی بر بازار انگلستان ارائه شده است، با وجود این تلاش گردیده است که جامعیت و انطباق آن با سایر کشورها حفظ گردد.

خاطرنشان می شود کتاب مذکور توسط غلامعباس افشار مدیر مرکز بازاریابی خدمات مالی و علی سلیمانی بشلی مسئول بخش امور بین الملل این مرکز ترجمه شده است.

مرکز بازاریابی خدمات مالی، بعنوان نخستین مرکز تخصصی ارائه کننده بازاریابی مالی در ایران، ترجمه و انتشار حداقل سه کتاب دیگر در زمینه بازاریابی خدمات مالی را در دست اقدام دارد که به زودی اطلاعات آنها به اطلاع علاقمندان خواهد رسید.

نظرات کاربران
z79367 : 1390/04/07

باسلام چگونه ازطربق پست می توان این کتاب راتهیه کرد؟
با مرکز بازاریابی خدمات مالی ۶۶۵۹۶۶۶۱ تماس بگیرید

نام شما (ضروری)

ایمیل (ضروری)


کرمانشاه گشت - اولین سامانه جامع گردشگری استان کرمانشاه