چهارمین کارگاه آموزشی شرکت توسعه علم و فناوری نوآوران بازاریابی و مدیریت فروش در دوران رکود Marketing Management پنج شنبه 16 تیرماه میرداماد انستیتو ایزایران با اعطای گواهینامه انستیتوایزایران و گواهینامه بین المللی دانشگاه UM مالزی در صورت درخواست (مشاهده جزئیات دوره) مدرس دوره : جناب آقای محمد هروی تلفن تماس ظرفیت محدود 26400337 محتوای دوره : هزینه ثبت نام اهمیت و ضروریت بازاریابی در دوران رکود ویژگی بازار در دوران رکود ویژگی بازاریابی در دوران رکود ویژگی سیستم فروش و فروشنده در دوران رکود مدل اجرایی بازاریابی و فروش در دوران رکود منابع اجرایی کردن بازاریابی در دوران رکود فرآیند بازاریابی در دوران رکود 140 هزارتومان تصاویر کارگاه های قبلی شرکت توسعه علم و فناوری نوآوران www.enoavaran.ir
نام شما (ضروری) *
ایمیل (ضروری) * *
*