شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
یکشنبه 09 دی 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 18,558
بازدید دیروز: 22,663
بازدید کل: 158,681,912
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 86
کاربران حاضر: 86
کدخبر: 4942 زمان ارسال: چهار شنبه 14 اردیبهشت 1390 - 13:07 تعداد بازدید: 2368
دومین کنفرانس ملی مدیریت مشتری 1 و 2 تیر 1390 برگزار می شود
دومین کنفرانس ملی مدیریت مشتری
گسترش و پیشرفت روز افزون سیستم‌های نوین مدیریتی در فرآیندهای تجاری و کسب و کار و نیز اهمیت و مزایای ناشی از بکارگیری چنین سیستم‌هایی در سازمان‌ها بر هیچکس پوشیده نیست. در این بین با توجه به نقش و جایگاه حیاتی مشتری به عنوان سرمایه سازمان در راستای پیشرفت، موفقیت و ادامه حیات آنها نگرش و حرکت به سمت مشتری‌مداری و ایجاد ارتباط نوین با مشتریان از مقبولیت ویژه‌ای برخوردار گردیده است.
در کسب و کار هزاره سوم وفاداری جایگاه ویژه خود را دارد و بدین سبب است که مفاهیمی چون وفاداری مشتری، وفاداری کارکنان، وفاداری مدیریت و غیره نمود دارد. تحقیقات بسیاری نشان داده‌اند که رضایتمندی کلید نهایی موفقیت و سودآوری نیست. در حقیقت مفاهیم بازاریابی هم که تا دیروز بر این مهم تأکید می‌ورزید، دیگر آن را به رسمیت نمی‌شناسد بلکه امروزه تنها مشتری مشعوف و شادمان و مشتری که احساس تعلق خاطر و تعلق قلبی پیدا کرده برای سازمان‌ها، سرمایه‌هایی به شمار می‌روند که سودآوری و عمر طولانی دارند. تحقیقات نشان داده است که مشکل رضایتمندی مشتریان آنست که 65 تا 85 درصد از کسانی که بیان کرده‌اند که راضـی و یا حتی خیلی راضی‌اند، به دلایلی دیگر برای خرید مجدد محصولات مراجعه نکرده‌اند و 40 درصد از این افراد همزمان از محصولات سایر عرضه‌کنندگان (رقبا) نیز استفاده می‌کرده‌اند. معنی این گفته آن نیست که رضایتمندی مشتریان مهم نیست بلکه آنچه که مهم است نارضایتی آنهاست. 90 تا 98 درصد مشتریان نارضایتی خود را بیان نمی‌کنند و تنها کاری که احتمالاً انجام خواهند داد آنست که در فرصتی مناسب خریدهای خود را از رقبا انجام خواهند داد.
آنچنان که فیلیپ کاتلر می گوید: بهترین راه پیش‌بینی آینده ساختن آن است، گروه مهندسین مشاور رسا با همیاری و پشتیبانی سازمان‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی و دانشگاه‌های مختلف سطح استان، بر آن شده ‌است تا از طریق برگزاری دومین کنفرانس ملی مدیریت مشتری در استان صنعتی و رقابتی یزد فضای مناسبی جهت انتقال و تبادل اطلاعات تخصصی در این حوزه ایجاد نموده و علاوه‌بر برداشتن گامی به سوی ارتقاء سطح فرهنگ مشتری‌مداری؛ سازمان‌های متقاضی را در جهت انتخاب و استفاده بهینه از این راه حل یاری نماید. مشارکت صنعت و دانشگاه در این کنفرانس سبب غنی‌شدن هر چه بیشتر بار علمی و اجرایی آن خواهد شد و امید می‌رود شرکت‌کنندگان حداکثر بهره را از این رخداد ببرند.

در کنار این کنفرانس بر اساس مدل طراحی شده ارزیابی رضایت مشتری، دبیرخانه کنفرانس در نظر دارد سازمان‌های متقاضی مشتری‌مدار را ارزیابی کرده و به سازمان‌های منتخب با توجه به سطح امتیاز اخذ شده به عنوان شرکت‌های مشتری‌مدار لوح‌های زرین، سیمین، بلورین و اهتمام با حضور مدیران ارشد سازمان‌های دولتی اعطاء نماید.
 
زمان کنفرانس:1 و 2 تیرماه 1390
مکان کنفرانس:یزد
 
محورهای کنفرانس:
·         پدیده‌های نوین در مدیریت مشتری
·         ارکان مدیریت یزدی‌ها
·         راهکارهای نوین مدیریت مشتری
·         مدیریت مشتری در سازمان‌های دولتی
·         چک لیست راهکارهای مدیریت انواع گروه‌های مشتری
·         فنون مذاکره با مشتری
·         بازاریابی با بودجه محدود
 
آدرس دبیرخانه کنفرانس: یزد- خیابان مهدی- خیابان شهید اشترزاده (کمیته امداد)- پلاک 64
تلفن: 6304946-0351 تلفکس: 6202166- 0351
منبع : سایت کنفرانس  
نظرات کاربران
hamid : 1390/02/18

ba salam khedamat baro bach modi.ir khily manonam az in hame talash..vaghean man estefade mikonam az in sit. ama ye nazar daram va onam in ke in seminara ch khob mishod bara daneshjoa ye takhfif mizashtan k beshe estefade kard...mashala regham vorodi k harf nadare... omidvaram ye roz baha bedan b gheshr tasil karde.. bazam tashakor az sit por mohtava va khobeton

نام شما (ضروری)

ایمیل (ضروری)


کرمانشاه گشت - اولین سامانه جامع گردشگری استان کرمانشاه