تاریخ برگزاری: 13 خرداد 1390 تا 14 خرداد 1390
برگزار کننده: گروه پوینت
محل برگزاری: تهران
تاریخهای مهم:
مهلت ارسال اصل مقاله:
1389/10/29
معرفی کنفرانس
مدیریت شهرها این روزها از حالت سنتی خود فاصله گرفته و در پی آن است که حضور گردشگران و ساکنین را به تجربه ای خاص و منحصر به فرد تبدیل نماید . در واقع مدیریتی موفق می باشد که شهر خود را به عنوان یک برند دیده و با آن رفتاری همانند موجود زنده داشته که به دنیا آمده ، رشد کرده و بالغ می شود . هر شهری با ویژگی ها و مختصاتی که دارد می تواند خود به خود تبدیل به محلی درآمدزا از حضور گردشگران گشته و با خلق ، حفظ و نگهداری جاذبه های خود به این مهم ، با استفاده از مفاهیم برندینگ ، جامه عمل بپوشاند.
طی دهه های اخیر مطالعات گسترده ای روی نقش شهرها به عنوان محرک نوآوری و رشد اقتصاد محلی صورت گرفته و گرایش به پیگیری استراتژیهای نوسازی و تجدید حیات شهری فراوان دیده می شود . در این راستا تلاشهای فزاینده ای برای ایجاد مکانهای جذاب شهری و بهبود محیط شهری در جهت جذب بازدید کنندگان ، سرمایه گذاران و شرکتهای بزرگ انجام شده است . امروزه این فعالیتها به عنوان جزء لاینفک مقوله توسعه شهری مد نظر بوده و نه تنها در زمینه تجهیز فیزیکی زیر ساختهای شهری بلکه رویکردها و فرآیندهای روانی و پروژه هایی که در راستای ایجاد تصویر و هویتی متمایز از شهر می باشند مورد عنایت قرار می گیرد.
محورهای کنفرانس:
مبانی و مفاهیم برندینگ و ارتباط آن با مدیریت شهری
شخصیت سازی برای شهرها به عنوان یک برند
راهکارهای جایگاه یابی شهرها به عنوان برند در اذهان
نقش فرهنگ ، ارزشهای فرهنگی و هویت تاریخی در ایجاد یک برند شهری ماندگار
نقش گروهها و نهادهای محلی در تقویت برند شهری
منافع حاصل از برخورداری برند شهری برای کلیه ذی نفعان داخلی و خارجی شهر
راهکارهای استفاده از کلیه دارائیهای مادی و معنوی شهر برای پشتیبانی از برند شهری
اطلاعات تماس با دبیرخانه:
تلفن دبیرخانه: 02188813412 و 02188813413
فکس دبیرخانه: 02188319088
ایمیل:
info@ubconference.com
وبسایت:
http://www.ubconference.com
نظرات کاربران