شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 22 دی 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 12,624
بازدید دیروز: 16,605
بازدید کل: 158,998,258
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 55
کاربران حاضر: 56
کدخبر: 4641 زمان ارسال: چهار شنبه 03 فروردین 1390 - 14:16 تعداد بازدید: 3146
دعوت به همکاری گروه شرکت های پارس آنلاین

گروه شرکتهای پارس آنلاین، جهت تصدی پست های سازمانی ذیل از افراد متخصص خلاق و علاقمند به یادگیری جهت فعالیت در محیطی پویا و جذاب، دعوت به همکاری می نماید:
——————————————————————————————–
1) مدیر حسابداری :

عنوان شغل: : مدیر حسابداری مدیر مستقیم: معاون مالی

بخش / واحد: مالی مکان فعالیت: تهران

وظایف و مسئولیت ها:

1- توانایی مدیریت دپارتمان با 20 نفر کارمند

2- مسئولیت نظارت و کنترل کلیه امور حسابداری شرکت

3- کنترل و تائید صورت حسابهای مالی ماهیانه

4- استخدام و آموزش کارکنان در صورت نیاز

مهارت و تجربیات :

1- لیسانس حسابداری

2- 10تا 15سال تجربه و تجربه مدیریتی

3- دارای تجربه کار با سیستمهای حسابداری کامپیوتری (ERP)

4- مسلط به تئوری های حسابداری

شایستگی ها :

1-توانایی کارکردن با سیستم ERP و نرم افزار Excel

2- حضور دائم و فعال

3-بسیار جزئی نگر

سرپرستی :

20 کارمند
———————————————————————————————
2) مدیر
NOC:

عنوان شغل: مدیر NOC مدیر مستقیم: مدیر فتی

بخش / واحد: NOC مکان فعالیت: پارک فن آوری پردیس

وظایف و مسئولیت ها:

1- قابلیت مدیریت بخش و پیگیری مشکلات پرسنل

2- پیگیری مشکلات محول شده و برطرف کردن مشکل در اسرع وقت

3- جلب رضایت مشترکان

مهارت و تجربیات:

1- حداقل لیسانس کامپیوتر، الکترونیک و IT

2- تسلط به زبان انگلیسی

3- دارای تجربه کاری در زمینه مدیریت پروژه های نصب

4- راه اندازی و عملیات فنی شبکه در شرکت های IT

5- تجربه مفید در سطح یکی از مدارک Cisco CCNP/CCIP/CCSP/CCVP و ترجیحا Cisco CCIE

6- آشنا به کار با تجهیزات مخابراتی و شبکه

7- حداقل 7 سال تجربه کاری مرتبط

شایستگی ها:

1- قابلیت مدیریت کار گروهی

2- مسئولیت پذیری بالا

3- قابلیت پیگری مسائل

4- قابلیت گزارش دهی دقیق و مستند سازی

5- قابلیت ایجاد انگیزه در بین کارکنان
——————————————————————————————–
3) مدیر پروژه:

عنوان شغل: مدیر پروژه مدیر مستقیم: مدیریت دفتر پروژه (PMO)

بخش / واحد: Enterprise مکان فعالیت: تهران – پردیس

وظایف و مسئولیت ها:

1- سازماندهی و مدیریت تمامی فازهای پروژه (جهت حصول اطمینان از اتمام به موقع پروژه)

2- گردآوری و هماهنگ کردن اعضای تیم پروژه با واگذاری مسئولیتهای فردی

3- برقراری ارتباط با مسئولین پروژه، مدیران عملیات منطقه ای و مدیران فنی شرکت جهت آماده سازی طرح و اجرای پروژه

4- تجزیه و تحلیل سود / هزینه و ریسک پروژه

5- مستند سازی و ارائه گزارشات پروژه به مدیریت ارشد

مهارت و تجربیات :

1- لیسانس در رشته های مهندسی کامپیوتر- مخابرات – صنایع یا IT به همراه حداقل 3 سال مدیریت پروژه ترجیحاً در حوزه IT

2- یا حداقل 5 سال سابقه مدیریت پروژه در حوزه ITبه همراه 2 الی 3 سال تجربه در زمینه تکنولوژی بسترهای ارتباطی (VSAT,Wireless,…) و یا شناخت سرویس های شبکه

3- مهارت در زمینه برنامه ریزی پروژه در حوزه IT

4- مهارت در زمینه کار گروهی (جهت به وجود آوردن رضایت اعضا)

5- تسلط کامل به زبان انگلیسی

شایستگی ها :

1- مسئولیت پذیری

2- فهم کامل از سیاستهای داخلی شرکت و ارجحیت دادن به نیازهای آن

3- انعطاف پذیری در قبال درخواستها و یا شکایات مشتریان و متقاعد ساختن آنان

4- جلب اطمینان مشتریان جهت رفع احتیاجات آنان

5- خلق ایده های نو (ابتکاری) و علاقمند به فراگیری تکنولوژیهای جدید
——————————————————————————————–
4) مدیر تیم پشتیبانی:

عنوان شغل: : مدیر تیم پشتیبانی Dsektop مدیر مستقیم: مدیر Desktop

بخش / واحد: : پشتیبانی Desktop مکان فعالیت: پردیس

وظایف و مسئولیت ها:

1- هدایت حرفه ای تیم پشتیبانی

2- مشارکت در ایجاد توافقنامه سطح خدمات (SLA) و مدیریت مستمر شکایات خدمات

3- رهبری و مشارکت در پروژه ها

4- درک نیازهای مشتری و تجارت

5- مدیریت منابع تیم پشتیبانی برای دست یافتن به بهترین عملکرد. این امر شامل مدیریت منابع برای درخواست مشتریان، پروژه ها، فرآیند ها، پیشنهاد و پیاده کردن رویه هایی برای اطمینان از اینکه منابع به طور مناسب مدیریت و استفاده می شوند

6- به وجود آوردن سطح بالایی از روحیه اخلاقی در میان اعضای تیم

7- هماهنگی کارهای تیم پشتیبانی

8- به وجود آوردن ارتباط خوب و مناسب بین اعضای تیم

9- هماهنگی جلسات تیم پشتیبانی

10- اطلاع رسانی به اعضای تیم

11- تهیه وسایل، ابزارها، فرآیندها، اسناد و فضای مورد نیازاعضای تیم جهت ارائه سرویس های لازم به مشتریان

12- تهیه و بروز رسانی برنامه ها برای محصولات و خدمات مورد نیاز

13- آماده کردن تیم پشتیبانی در زمینه محصولات و خدمات جدید

14- مشارکت کردن و مشارکت دادن اعضای تیم پشتیبانی در پروسه مدیریت تغییر سازمان

15- انجام مسئولیت های مدیر ارشد تیم پشتیبانی در غیاب وی

16- حصول اطمینان از اینکه رویدادها به طور موثر مدیریت می شود

17- حصول اطمینان از اینکه رویدادها به نحو مطلوب و موثر به مدیران بالاتر گزارش شوند

مهارت و تجربیات :

1- لیسانس مهندسی کامپیوتر

2- MCSE

3- CCNA

4- توانایی کار گروهی

5- ITIL

6- دو سال سابقه اجرایی در مدیریت تیم IT-Desktop

شایستگی ها :

1-عضو موثر و فعال گروه و انگیزه بخش به اعضای تیم

2- توانایی خوب در سازماندهی و مستندسازی

3- مهارت عالی در زمینه های تخصصی زیر:

o Microsoft server operating systems
o Microsoft desktop operating systems and applications
o Citrix server and client
o Backup technologies
o Virtual technologies
o Networking skills

4- درک عالی از متدولوژی ITIL

سرپرستی :

توانایی سرپرستی تیم پشتیبانی Desktop
———————————————————————————————-
5) کارشناس ارشد
VSAT:

عنوان شغل: کارشناس ارشد VSAT R&D مدیر مستقیم: مدیرVSAT

بخش / واحد: VSAT مکان فعالیت: پردیس

وظایف و مسئولیت ها:

1- پشتیبانی و تعمیر و نگهداری سیستمهای مرکزی ماهواره ای (VSAT Hub)

2- تخصص بالا در پشتیبانی و اشکال یابی لینکهای VSAT

3- اجرا و پیاده سازی سیستمها و شبکه های جدید VSAT

4- تهیه طرح فنی توجیهی به همراه مستندات و نیز مستند سازی طرحهای جدید

5- تحقیق و توسعه مستمر جهت بهبود وضعیت سیستمهای موجود

مهارت و تجربیات :

1- فوق لیسانس در رشته های مهندسی مخابرات ، کامپیوتر یا الکترونیک

2- دانش کامل از تکنولوژی های VSAT و ارتباطات ماهواره ای

3- مدرک CCNA

4- حداقل ٣ سال تجربه مرتبط

شایستگی ها :

1- اشکال یابی و پیکربندی مودم های ماهواره ای و DVB/RCS , SCPC & iDirect Hub

2- توانایی کار با انواع سیستم عاملهای ویندوز و ابزارهای مدیریت شبکه

3- طراحی شبکه و تجزیه و تحلیل ارتباطات ماهواره ای (Link Budget)

4- کارگروهی و گرایش به حل مشکل
——————————————————————————————–
6) کارشناس فنی
NOC:

عنوان شغل: کارشناس فنی NOC مدیر مستقیم: مدیر NOC

بخش / واحد: NOC مکان فعالیت: پارک فن آوری پردیس

وظایف و مسئولیت ها:

1- پیگیری مشکلات محول شده و برطرف کردن مشکل در اسرع وقت

2- مانیتور کردن سرویس مشترکان و رفع مشکلات آنها

3- جلب رضایت مشترکان

مهارت و تجربیات:

1- حداقل لیسانس کامپیوتر، الکترونیک و IT

2- تسلط به زبان انگلیسی

3- داشتن تجربه کافی در حد مدارک CCNA ,CCNP

4- آشنا به کار با تجهیزات مخابراتی و شبکه

5- حداقل 3 سال تجربه کاری مرتبط

شایستگی ها:

1- قابلیت کار گروهی

2- مسئولیت پذیری بالا

3- قابلیت پیگری مسائل

4- قابلیت گزارش دهی دقیق و مستند سازی

——————————————————————————————–
7) کارشناس فروش
ADSL تهران:

واحد / بخش: فروش ADSL

عنوان شغلی: کارشناس فروش خدمات ADSL گزارش به: سرپرست فروش خدمات ADSL

نوع همکاری: تمام وقت

هدف موقعیت شغلی:

پاسخگویی به تماسهای مشترکین در مرکز تماس و فروش خدمات ADSL به متقاضیان تهرانی

شرایط احراز:

مدرک تحصیلی

کارشناسی رشته های مدیریت، صنایع، اقتصاد

مهارت ها

1- آشنایی با مفاهیم مشتری مداری

2- آشنا به کار با کامپیوتر، اینترنت، نرم افزارهای Office در حد متوسط

3- توانایی مستندسازی و گزارش دهی

4- آشنایی به زبان انگلیسی در حد متوسط

تجربه کاری

حداقل یکسال در موقعیت شغلی مرتبط

شرایط عمومی:

1- نظم و انضباط کاری و وقت شناسی

2- مسئولیت پذیری

3- روابط عمومی خوب

4- توانایی بالا در کار گروهی

5- امکان تردد به مرکز داده ها در شهر پردیس یا شهر کرج

6- قدرت پیگیری خوب

7- رازداری

8- قدرت بیان و مذاکره

9- توانایی کار با تلفن

شرح وظایف و مسئولیتهای شغلی:

1- امور مرتبط به فروش جدید

1-1- ارائه راهنمایی ، معرفی کامل خدمات شرکت پارس آنلاین به متقاضیان بخصوص خدمات ADSL

1-2- پاسخگویی به تماس تلفنی متقاضیان در خصوص خدمات ADSL

1-3- ارائه توضیحات لازم در خصوص مشخصات خدمات، مدارک لازم جهت راه اندازی سرویس، مراحل عقد قرارداد و راه اندازی سرویس به متقاضیان

1-4- ثبت دقیق اطلاعات متقاضیان در نرم افزار فروش و مدیریت ارتباط با مشتریان

1-5- برقراری، حفظ ارتباط و پیگری فروش با متقاضیان از طریق تلفن و ایمیل تا زمان ثبت پیش فاکتور و ارسال پیک رایگان

1-6- دریافت و ثبت سفارش مشتری و ارسال مدارک و چک لیستهای مورد نیاز مشتری از طریق ایمیل یا فکس

2- فعالیتهای سازمانی

2-1- حضور در جلسات فروش

2-2- حفظ ارتباط کامل با مدیر واحد و سایر بخش های شرکت

2-3- تهیه گزارشات درخواست شده از طرف سرپرست یا مدیر فروش

2-4- شرکت در کلیه دوره های آموزشی اعلام شده از مدیر فروش

2-5- انجام کلیه امور محوله از جانب سرپرست و مدیر فروش

3- فعالیتهای فرآیندی

3-1- جمع آوری و ثبت نظرات متقاضیان خدمات ADSL در فرمهای نظرات و پیشنهادات

3-2- انتقال تماسهای مشترکین به بخشهای مربوطه بر اساس دستورالعمل “ضوابط انتقال تماس تلفنی”

3-3- بررسی و انتقال اشکالات و موارد خاص به سرپرست یا مدیر بخش و پیگیری این موارد تا بر طرف شدن کامل آن

3-4- جمع آوری سوالات متقاضیان جهت تهیه FAQ یا بروشور و ارائه آن به صورت هفتگی به مدیر/ سرپرست بخش

مسیر ارتقاء شغلی:

کارشناس فروش

سرپرست فروش خدمات ADSL

کارشناس فروش خدمات Enterprise
——————————————————————————————–
8)کارشناس( VSAT Department ) NOC:

عنوان شغل: کارشناس NOC مدیر مستقیم: مدیر NOC

بخش / واحد: VSAT مکان فعالیت: پردیس

وظایف و مسئولیت ها:

1- پشتیبانی و اشکال یابی ارتباطات VSAT و اقدام جهت رفع مشکل

2- پیکربندی سیستم و مودم های ماهواره ای

3- نگهداری ایستگاه مرکزی ماهواره (Hub)

مهارت و تجربیات :

1- لیسانس در رشته های مهندسی مخابرت ، کامپیوتر، الکترونیک یا IT

2- دانش کامل از تکنولوژی های VSAT و ارتباطات ماهواره ای

3- حداقل 3 سال تجربه مرتبط( نصب و پشتیبانی VSAT)

شایستگی ها :

1- اشکال یابی و پیکربندی مودم های ماهواره ای DVB/RCS , SCPC و iDirect

2- توانایی کار با انواع سیستم عامل ویندوز و ابزارهای مدیریت شبکه ( Solarwinds , PRTG ,HPOV)

3- دانش کافی در شبکه و پیکر بندی Cisco

4- کارگروهی و گرایش به حل مشکل
——————————————————————————————–
9) کارشناس
VSAT:

عنوان شغل: کارشناس VSAT R&D مدیر مستقیم: مدیرVSAT

بخش / واحد: VSAT مکان فعالیت: پردیس

وظایف و مسئولیت ها:

1- پشتیبانی و تعمیر و نگهداری سیستمهای مرکزی ماهواره ای (VSAT Hub)

2- تخصص بالا در پشتیبانی و اشکال یابی لینکهای VSAT

3- اجرا و پیاده سازی سیستمها و شبکه های جدید VSAT

4- تهیه طرح فنی توجیهی به همراه مستندات و نیز مستند سازی طرحهای جدید

مهارت و تجربیات :

1- لیسانس در رشته های مهندسی مخابرات ، کامپیوتر یا مهندسی الکترونیک

2- دانش کامل از تکنولوژی های VSAT و ارتباطات ماهواره ای

3- مدرک CCNA

شایستگی ها :

1- اشکال یابی و پیکربندی مودم های ماهواره ای و DVB/RCS , SCPC & iDirect Hub

2- توانایی کار با انواع سیستم عاملهای ویندوز و ابزارهای مدیریت شبکه

3- طراحی شبکه و تجزیه و تحلیل ارتباطات ماهواره ای (Link Budget)

4- کارگروهی و گرایش به حل مشکل
——————————————————————————————–
لینک ثبت نام الکترونیک :

http://91.98.29.138/hr_resume/empform.aspx

1. هنگامی که درخواست پیوستن به پارس‌آنلاین را برای این گروه ارسال می‌کنید، درخواست و رزومه‌ی شما با رعایت محرمانه بودن، در واحد مدیریت منابع انسانی پارس‌آنلاین مورد بررسی قرار می‌گیرد. پس از آن، مدیران واحد منابع‌انسانی با مدیران بخش‌هایی که تصور می‌شود شما می‌توانید جایگاهی در آن‌ها داشته باشید، مشورت خواهند کرد.

2. این فرایند، حدود دو ماه طول خواهد کشید. طی این مدت، ممکن است با شما تماس گرفته شود و قرار جلسه‌ی مصاحبه تنظیم گردد. ممکن است توان‌مندی‌های مطرح شده‌ی شما در رزومه، مورد تایید اولیه‌ی مدیران واحد منابع انسانی سازمان باشد، اما جایگاه شغلی خاصی در آن زمان برای شما در پارس‌آنلاین شناسایی نشود. به همین خاطر، درخواست شما تا مدت یک سال در آرشیو پارس‌آنلاین به صورت جاری نگه‌داری خواهد شد و احتمال دارد در فرصت‌های بهتری با شما تماس گرفته شود.

چنانچه ارزیابی اولیه‌ی رزومه‌ی شما مثبت باشد و جایگاه شغلی مشخصی برای شما در نظر گرفته شود، جلسات مصاحبه‌ی عمومی و تخصصی با شما برگزار خواهد شد تا برای پیوستن شما به پارس‌آنلاین تصمیم‌گیری شود.

 

 

آخرین مهلت:
17 فروردین 1390 12:0
منبع : بازارکار  
نظرات کاربران

نام شما (ضروری)

ایمیل (ضروری)


کرمانشاه گشت - اولین سامانه جامع گردشگری استان کرمانشاه