شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
دوشنبه 03 دی 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 23,282
بازدید دیروز: 19,789
بازدید کل: 158,533,560
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 80
کاربران حاضر: 80
کدخبر: 4486 زمان ارسال: سه شنبه 22 مرداد 1392 - 15:00 تعداد بازدید: 12487
دانلود دفترچه سوالات کنکور کارشناسی ارشد سال1390 مجموعه مدیریت (کد دفترچه A) با پاسخ سازمان سنجش

بنابه تقاضای کاربران سایت مدیر، امکان دانلود دفترچه سوالات کنکور کارشناسی ارشد سال 1390 (برگزار شده در بهمن 1389) - مجموعه مدیریت - کد 1142 (کد دفترچه A) با پاسخ سازمان سنجش مهیا شد.

دفترچه سوالات و پاسخنامه به صورت یک فایل پی دی اف با حجم 2.2 مگابایت و با قیمت 2000 تومان می باشد.

برای دریافت دفترچه ابتدا عضو سایت شده و پس از ورود به سایت اینجا را کلیک کنید

منبع : سایت مدیر  
نظرات کاربران
ساسان : 1389/12/08

مگه قرار نبود دفترچرو منتشر نکنین؟ آقا ما که از کار شما سر در نیاوردیم. به هر حال دست همتون درد نکنه خیلی هارو از بلا تکلیفی در آوردین. خدا خیرتون بده.

omid : 1389/12/08

با سلام بازم خدا خیرتون بده که ما راتا حدودی از سردرگمی درآوردید امیدوارم تکلیف سوالات 220تا320 هرچه زودتر معلوم بشه.باسپاس

رحیم : 1389/12/08

اگه امکان داشته باشه سوالات مدیریت اجرایی کد1148روتوسایت بذارید خواهش میکنم ازاسترس مردیم اون ازماهان که کد Bرو توسایت میذاره این هم ازسازمان سنجش که کدAرومیذاره اینم از من که توکنکور کد Dافتاده بقول اون دوستمون پیداکنید پرتقال فروش را!!!؟؟
پاسخ: اینم از ما که کد C رو داریم :))

nader007 : 1389/12/09

سلام اگه امکانش هست سوالات مجموعه مدیریت اجرایی رو هم برای دانلود بزارین باتشکر

گمنام : 1389/12/09

سلام ممنون از اینکه دفترچه رو رایگان تو سایت گذاشتید. ولی نمی دپاسخنامه تا سوال 220 هستش . البته این رو می دونم که سازمان سنجش تا 220 جواب داده ولی چرا؟

nazanin : 1389/12/09

خیلی ممنون از اینکه بالاخره سوالات رو گذاشتین برای دانلود ولی خداییش یه 24 ساعتی فشار خونمون رو برده بودین بالا.

siavash : 1389/12/09

فقط اومدم بگم دمه شما واقعا گرم.... خدام یه عقلی هم به مسوولین سازمان سنجش بده با این کلید گذاشتنشون بدون سوال........آمین

سامان : 1389/12/09

ممنون. بسیار متشکر

محمدامین : 1389/12/09

چرا منتشر نکن؟ سازمان سنجش عزیز(!!!) که فقط پاسخنامه گذاشته.خب سئوالارو چه جوری گیر میاوردیم؟ دستتون درد نکنه

tahamtani : 1389/12/09

با تشکر و قدردانی از اینکه بسیاری از داوطلبان را از بلاتکلیفی و سردرگمی که سازمان سنجش مسبب آن است خارج کردید . خسته نباشید

محمود : 1389/12/09

ممنون.دست شما درد نکند.

KEEAN : 1389/12/09

سلام پس کد دفترچه C چی میشه
پاسخ: سوال و جواب صحیح در این فایل هست. دفترچه های مختلف سوال و جوابهاشون یکسان هست فقط جای گزینه ها تغییر می کند. لذا لزومی ندارد ما همه دفترچه ها با همه پاسخنامه ها را روی سایت بگذاریم

نسترن : 1389/12/09

ma ejrayiha che gonahi kardim ?ma chi paaaaaaaaaassss :(

احسان : 1389/12/09

بابا مدیر جون مرامتو عشق است . عزیز من شما که انقدر آدم با مرامی هستین این کد 1148 اجرایی رو هم بزارین رو سایتتون ما به همون دفترچه c هم راضی هستیم فعلا c رو بگذارید تا A هم برسه دستتون

گمنام : 1389/12/09

سلام. واقعا دستتون درد نکنه. ولی تورو خدا جواب بدین که چرا تا سوال 220 رو واسه دانبود گذاشتین؟

علی : 1389/12/09

اقا انگار 100 تای دیگه رو سازمان سنجش پیدا کرده.......دمتون گرم شما هم بزارین که dl کنیم. واقعا خسته نباشین

bahosh : 1389/12/09

سلام دست گلتون درد نگنه دینتونو به بچه ها ادعا کردین.

شاهرخ : 1389/12/09

عجب بساطی داریم ما اجرایی ها :) اگه می دونستم اینجوری میشه یه چیزه دیگه کنکور میدادم! ولی بازم دستتون درد نکنه که به بچه های مدیریت حال دادین

مبهم : 1389/12/09

با سلام خدمت همه بچه های با معرفت سایت مدیر از اینکه دفترچه سوالات ارشد را روی سایت گذاشتید شدیداً ممنونم بازم به معرفت شما خسته نباشین مثل اینکه امروز سازمان سنجش کلیدها رو اصلاح کرده و کلیدها را تا سوال 320 در سایت درج کرده است ضمناً چرا دفترچه سوالات را تا سوال 220 گذاشتید پس چرا بقیه را نگذاشته اید؟ مثلاً سوالای بازاریابی و چند درس دیگه نیست(از سوال 221 تا 320 در دفترچه سوالات نیست!) و کلید هم تا 220 زده اید در حالی که اکنون در سایت سازمان کلید را تا 320 زده اند! اگر برایتان مقدوره بقیه سوالات را هم به انتهای فایل دانلودی اضافه کنید به همراه کلید جدید اصلاحی سنجش که امروز منتشر شده است. همه امیدمان بعد خدا به شماست ممنونم

سید مجتبی : 1389/12/09

سلام به همه دوستان و با تشکر از مدیر خوب سایت وزین مدیر از مدیر محترم تقاضامندم که تا قبل از تمام شدن مهلت اعتراض به کلبد سازمان سنجش سوالات رشته مدیریت اجرایی 1148 را بر روی سایت قرار دهند. با تشکر

نوگل : 1389/12/09

سلام به همه بچه های سایت. تشکر.کارتون عالی بود. خدا خیرتون بده الهی. یه جماعتیو از بلاتکلیفی درآوردید. خیلی خیلی ممنون

حامد کریمی : 1389/12/09

یکی ما اجرایی ها رو هم جز مدیرا حساب کنه

نوگل : 1389/12/09

راستی لطفا بقیه سوالات از 220 تا 320 را هم بگذارید.ممنون میشیم

alireza : 1389/12/09

سلام دمتون واقعا گرم سازمان سنجشوشرمنده کردین.اینم یه بوس واسه کمی جبران.بامرام ار220تا320هم بزار تابیشتر بوست کنیم

omid : 1389/12/09

باسلام ازمدیریت سایت تقاضا دارم حالا که سازمان سنجش یادش افتاده و کلید را اصلاح کرده مابقی سوالات رادراختیار کاربران قرار دهدباسپاس.

ساسان : 1389/12/09

سلام مرسی ازمحبتتون مدیر جون هرکی دوست داری اون 100تاسوال دیگه روهماضافش کنین توروخدا هرچه زودتر این کاروبکنین.مرسی

مهتاب : 1389/12/09

سلام . واقعا دیگه قاطی کردم . ماهان جواب سوالاش ایراد داره . از استادا می پرسی یه جواب می دن . تو دفترچه ماهان یه جواب داده . اینجا جوابا فرق داره . منظورم گزینه ها نیستا . مثلا جواب یه سوال می شه دانش . شما زدید دانش . ماهان زده اطلاعات استادا می گن دانایی:D

پاسخ: پاسخنامه سازمان سنجش معتبرترین پاسخنامه است که تصحیح از روی آن انجام می شود و پاسخی است که خود طراحان سوال در اختیار سازمان سنجش قرار داده اند. در صورتی که پاسخی غلط باشد سوال مربوطه حذف خواهد شد.

سانیا : 1389/12/09

اگه ممکنه دفترچه اجرایی هم بذارین تو سایت ممنون

امیر حمد : 1389/12/09

با عرض سلام خدمت شما و خوانندگان محترم.میخواهم خواهش کنم اگه برای شما امکان پذیر سوالات رشته ی علوم سیاسی رو هم اگه زحمتی نیت بگذارید.ممنون از زحمات شما
پاسخ: ما فقط در زمینه مدیریت فعال هستیم. اگر بتوانیم دفترچه های سایر گرایشهای مرتبط با مدیریت را هم قرار می دهیم

sara : 1389/12/09

سلام مدیر فردا دیره همه دق کردن تافردا همین امروز 100تای دیگه روهم بزنین توروخدا مرسی

رها : 1389/12/09

میشه مدیریت اجرایی رو هم بزارید؟

حمیدرضا : 1389/12/09

دمتون گرم سازمان سنجشو به سخره گرفتین.اگه میشه امروزاون 100تای دیگه هم بزارین تا امشب راحت بخوابیم.مرسی
پاسخ: 100 تای بعدی هم اضافه شد. امیدوارم امشب راحت بخوابید

صادق : 1389/12/09

سلام اولا خیلی خیلی مرسی دوما اگه امکان داره امروز اون باقیمونده سوالاهم بزنین تا یه کم آرومتر بشیم آخه سنجش داغونمون کرد سومااگه یه سوال جوابش یه گزینه دیگه باشه تصمیم چیه مرسی
پاسخ: اگر گزینه دیگری باشد تغییرش می دهند، اگر داخل گزینه ها نباشد سوال حذف می شود. امکانم ارسال اعتراض به جواب سوالات هم اکنون در سایت سازمان سنجش فراهم شده است

میلاد اجرایی : 1389/12/09

سلام باتشکر کاش دفترچه مدیریت اجرایی رو هم میگذاشتین؟

غلام حسین : 1389/12/09

سلام ممنون از محبتتون مدیر جون یه سوال اگه توی کنکو ارشد خواستی درسای گرایشای دیگه هم شانسی بزنی تاثیری روی رتبه کل یا گرایش اصلی داره مثلاگرایش اصلیت بازرگانیه بیای درسای صنعتی ودولتی هم شانسی بزنی مرسسسسسسسسسسی
پاسخ: خیر. رتبه هر گرایش بر اساس دروسی که در آن گرایش دارای ضریب هستند محاسبه می شود و درسهایی که در گرایش ضریب صفر دارند خوب یا بد زدنشان تأثیری در رتبه آن گرایش ندارد

احسان.م : 1389/12/09

با سلام دوباره 100 تا سوال باقیمونده رو نیز آپلود کردم: http://modiriat190.blogfa.com/ موفق باشید دوستان حالا که جوابا و سوالا ها رو دارین درصداتون رو تو سایت اعلام کنین ببینیم اوضاع چطوره میشه به قبولی امیدوار بود یا نه مرسی

نسترن : 1389/12/09

ejrayihaaaaaaa biyayd dast be doa shim shayad faraji shod o maram be onvane modir hesab kardan !! :)
پاسخ: شما هم مدیر هستید، نگران نباشید

مجتبی : 1389/12/09

تو رو خدا فقط کلید سوالای اجرایی دفترچه c رو تو سایت بزارین.خواهش میکنم

ساسان : 1389/12/09

بچه ها این درصد های منه به نظرتون امیدوار باشم واسه زیر 200؟ تورو خدا بگین. زبان 22 تئوری52 پژوهش 32 ریاضی 47 اقتصاد83 مدیریت تولید 32 جون من یکی بگه دارم دق میکنم اصلا حوصله ندارم بشینم واسه دانشگاه آزاد بخونم.

محمد : 1389/12/09

تو رو خدا فقط کلید سوالای اجرایی دفترچه D را هم رو تو سایت بزارین.لطفا

omid : 1389/12/09

باسلام اول از همه از سایت مدیر تشکر میکنم که هوای بروبچ مدیریت داره من که امروز کلی امیدوار شدم خداکنه زمان اعلام نتایج هم نه تنها من بلکه تمام بچه های مدیریت که زحمت کشیدن به نتیجه دلخواهشون برسن.باتشکر

yones : 1389/12/09

سلام به همه. جواب به ساسان. مطمین باشید رتبه شما زیر 100 خواهد بود میانگین شما 43.5 است و پارسال با این میانگین زیر 70 بوده و تقریبا میانگین من و شما به هم نزدیک است من زبان 40 تیوری 68 تحقیق 53 اقتصاد 75 تولید 31 ریاضی 11. موفق باشید در ضمن بنده پارسال با میانگین 32 280 شدم. امیدوار باشید و دور آزاد رو هم خط بکشید .

احمد : 1389/12/09

مستر محمد شما حتی میتونی امیدوار باشی زیر 20 بشی عزیز

عبداله : 1389/12/09

بچه ها درصدهای من هم اینطوریه: زبان 77.77، تئوری48 ، اقتصاد 56.66 ، کارآفرینی 23.33، بازاریابی 41.66. به نظر شما امیدی هست کلاً؟

بابک : 1389/12/10

با سلام به همه دوستان ، من همه درسها رو خوب زدم غیر از تئوی مدیریت درصد ها هم به صورت زیره زبان 55 تئوری 15 ریاضی 50 تحقیق 72 اقتصاد 65 مدیریت تولید 60 آیا امیدی هست به قبولی؟

shadi : 1389/12/10

درصدای من:زبان 52.تئوری51.پژوهش45.اقتصاد61.ریاضی22.تولید54 .به نظر شما رتبه ام حول حوش چنده؟

مریم : 1389/12/10

سلام من رشته ام برق بوده زیاد از مدیریت سر در نمیارم درصدامم زبان ۲۵ ،تئوری ۷۵،ریاضی ۲۰، اقتصاد ۳۰، بازاریابی ۸۰ درصد بوده می خواستم بدونم با این درصد می شه تو رشته ی مدیریت جایی قبول شد یا نه؟

مهدی : 1389/12/10

دمتون گرم اگه شماها نباشین واقعا بچه های مدیریت دق میکنن با این کارای سازمان سنجش. گل کاشتین اییییییییییییییییییول

یوسف فرخی : 1389/12/10

سلام . از شما بخاطر راهنمایی های راهگشا متشکرم . اگر امکان دارد منابع کارشناسی ارشد مدیریت امور فرهنگی دانشگاه آزاد را معرفی نمایید . متشکرم

ساسان : 1389/12/10

سلام به همه. برای یونس. آقا خیلی ممنون خیلی کمک کردین. خیالم تا حدود خیلی زیادی راحت شد. انشا الله که همیشه موفق باشین.

yones : 1389/12/10

سلام . جواب به شادی به نظر من رتبه شما زیر 50 می باشد .

عبداله : 1389/12/10

آقا یکی رتبه ی ما رو هم بگه حدسی.

به همه دوستان و مخصوصا مدیز سایت : 1389/12/10

سلام به همه دوستان ...شما رو به دین به آیین به هر کی که می پرستید قسم میدم هر چه زودتر سوالای مدیریت اجرایی کد A رو پیدا کنید. در غیر این صوت امکان اعتراض به کلید سازمان سنجش رو نداریم

mahsa : 1389/12/10

لطفا دفترچه اجرایی را هم بذارید ممنون

نیوشا : 1389/12/10

بچه ها درصدهای من هم اینطوریه: زبان 11.11تئوری53.33 ، اقتصاد 55 ، بازاریابی 71.66. مالی 15 به نظر شما امیدی هست کلاً؟

alireza : 1389/12/10

باسلام یه سوال از آقاyones آقا شمامیانگینوچجورحساب میکنین که میانگین آقاساسانو میگسن میشه 43.5

hashem : 1389/12/10

با سلام وخسته نباشید به همه به خصوص دوست عزیزم مدیر جون. مدیر جون با در صدای زبان 0 تئوری56 مالیه وبودجه51.3 اقتصاد65 حسابداری دولتی38.3 ریاضی0 چه حدسای در رابطه بارتبه ی من درمدیریت دولتی باتوجه به سالای قبل میزنی.باتشکر

sadegh : 1389/12/10

بابا این یونس همش داره امیده واهی میده .روش محاسبش ابتدای ابتدایه

nader007 : 1389/12/10

سلام آقا مدیر اگه یه عنایتی هم بکنین این دفترچه مدیریت اجراییو بزارین خیلی خوب میشه به نظر شما این درسته مارو علاف بزارین 20اسفند رسید ما از نگرانی مردیم
پاسخ: سوالات مدیریت اجرایی تا آخر وقت جمعه بر روی سایت قرار می گیرد. اما نوع دفترچه مشخص نیست. ممکن است با پاسخ های سازمان سنجش تطابق نداشته باشد

yones : 1389/12/10

سلام به عبداله.رشته شما کارافرینی و با بازرگانی و صنعتی خیلی فرق داره ولی در کل پارسال با میانگین 37 رتبه 60 تا 80 بوده و مبانگین شما 40 می باشد و به نظر من خیلی امیدوار باشید البته میانگین بچه های کارافرینی از صنعتی و بازرگانی پایینتر چون تعداد داوطلب هاش کمتر و رتبه 50 پارسال رشته شما با میانگین 37 و معدل 18.5 بوده به نظر من زیر 50 بیارید. موفق باشید.

yones : 1389/12/10

سلام به بابک دوست و رقیب عزیز . دمت گرم عالی زدی . بابک جان تا حالا هیچ دانشجویی در هیچ سالی تمام درس ها رو بالا نزده مخصوصا این 2 ساله که وقت کم هم شده . شما 5 درس رو عالی زدین و به نظر من زیر 20 میشین. درصدهای من یه خورده از شما پایینتر زبان 40 تیوری 68 اقتصاد 75 تحقیق 53 تولید 32 و ریاضی 11 . موفق باشید

زیبا : 1389/12/10

سلام بابا چرا سنجش با این اجرایی لج کرده!!خسته شدم از بس هر روز میام به سایت سر میزنم و خبری نیست.

amin : 1389/12/10

با سلام وخسته نباشید به تمام دوستان عزیزم میخواستم بدونم با درصدهای زبان 33 تئوری 38 تحقیق 25 ریاضی 22.5 اقتصاد 50 و مدیریت تولید 45 چه رتبه ای را برام پیش بینی میکنید در ضمن معدلم 17/30 میباشد با تشکر

hashem : 1389/12/10

سلام آقاyones ماهم دریییییییاب. مرسی

جمال : 1389/12/10

سلام من کارآفرینی شرکت کرده ام ومیانگینم حدود 45 است فکر می کنید باید برای تخمین رتبه نسبت به پارسال .میانگین ها امسال بالاتر میره یا پایین تر میره یا فرقی نمی کنه .؟ چون امسال به نظر می رسد اغلب از آزمون رضایت ندارند آیا هرسال این طوراست ؟ یا امسال احتمالا درصد میانگین ها پایین تر باشد؟

مریم : 1389/12/10

سلام آقا یونس شما که رتبه ی همه رو گفتی مال ما هم یه چیزی می گفتی البته با این درصدایی که شما می گین من کلا نا امید شدم

sara : 1389/12/10

بچه ها بنظرتون امسال میانگین رتبه اول چنده راستی سلام الف:60 ب:55 ج:50 د:همه ی موارد

مهدی : 1389/12/10

عبداله عزیز، احتمالاً رتبه جنابعالی زیر 1 است. موفق باشید

yones : 1389/12/10

سلام به امین و جمال . امین جان احتمالا رتبت بین 180-240 بیاد البته من این تخمین رو بر حسب میانگین های سال 88و 89 میگم. و در جواب به جمال به نظر من در هر کنکور مهم 100 نفر اول هستند اگر دقت کنید در بین بچه هایی که نظر دادن بالاترین میانگین 51.5 است و به احتمال 95 درصد میانگین 51.5 رتبه تک میاره. در کل میانگین های بالای 45 قطعا تهران قبول میشن و میانگین های بالای 40 با احتمال کمتر روزانه های تهران و با احتمال 95 درصد شبانه های تهران و میانگین های 35 درصد تا 40 درصد روزانه و شبانه های تهران و میانگین های 30 تا 35 درصد بسته به ظرفیت های امسال داره اگه مثل پارسال باشه که احتمال کمه و برای مثال با میانگین 33 صنعتی بوشهر که هر کسی نمیزنه قبول شده البته تخمین های بالا برای گرایش صنعتی و برای گرایش بازرگانی وضع خیلی بهتره یعنی حتی میانگین های 30 تا 35 درصد هم قبول میشن . همگی موفق باشین.

tina : 1389/12/10

سلام ببخشید شما سوالات رشته ی میدیریت اجرایی دفترچه c رو کدوم قسمت گذاشتین که دانلود کنیم؟ من پیداش نکردم؟
پاسخ: سوالات مدیریت اجرایی تا آخر وقت جمعه بر روی سایت قرار می گیرد. اما نوع دفترچه مشخص نیست. ممکن است با پاسخ های سازمان سنجش تطابق نداشته باشد

tina : 1389/12/10

شما سوالات مدیریت اجرایی رو در سایتتون قرار دادین؟
پاسخ: سوالات مدیریت اجرایی تا آخر وقت جمعه بر روی سایت قرار می گیرد. اما نوع دفترچه مشخص نیست. ممکن است با پاسخ های سازمان سنجش تطابق نداشته باشد

نیکی : 1389/12/10

سلام من مدیریت مالی بودم اینم درصدام: زبان 15- سرمایه 42- حسابداری 30- ریاضی 27- اقتصاد 67- مدیریت مالی 42 یکی بگه من حدودا چن میشم؟

عبداله : 1389/12/10

مهدی جان منظورت اینه که 0 یا منفیه رتبم؟!!! یعنی چی زیر 1؟

تینا : 1389/12/10

ببخشید دفترچه ی اجرایی رو هم میذارین؟
پاسخ: تا آخر وقت جمعه. اما نوع دفترچه مشخص نیست. ممکن است با پاسخ های سازمان سنجش تطابق نداشته باشد

علی : 1389/12/10

سلام دوستان بااین درصدا رتبه بدردبخورمیاورم ؟ زبان53 مدیریت42 ریاضی5/7 اقتصاد52 تحقیق41 تولید26 وبازاریابی50 ممنون نظربدین

محراب : 1389/12/10

سلام . بچه ها من زبان رو 30 - تئوری 40- تحقیق 16 - ریاضی س- اقتصاد 45- مدیریت تولید 45 زدم .به نظرتون رتبم 600 میشه تو رو خدا بگین آبروم در خطره.

گمنام : 1389/12/10

سلام. بچه ها به نظرتون تو سوال 229 درس مدیریت تولید گزینه 4 صحیح نیست؟ من به هر روشی حساب کردم گزینه 4 درست میشه

yones : 1389/12/10

سلام به علی رضا. میانگین وزنی دیگه تیوری ضریب 3 داره ودر 3 ضرب میشه و تحقیق ضریب 2 داره که در 2 ضرب میشه و در آخر رشته صنعتی بر 14 تقسیم خواهد شد. . حالا یه سوال که همه جواب بدن لطفا .فردی زبان رو 0 زده و مثلا ریاضی 70 و فرد دیگری زبان رو 50 زده و ریاضی رو 15 درصد به نظرتون میانگین کدوم بهتره و رتبه کدوم بهتر میاد با احتساب اینکه ما بقی درس ها مثل هم زده باشن؟ 1- فرد اول 2- فرد دوم 3- هیچ فرقی ندارند 4- با اطلاعات داده شده نمی توان به مساله جواب داد.

تارا : 1389/12/10

سلام اقا یونس میشه بگید میانگین و رتبه منم چند میشه حدودا ممنون میشم ازتون چون دارم دق میکنم.زبان 33 تئوری 45 اقتصاد 65 ریاضی 11 مالی 14 بازاریابی 80

shadi : 1389/12/10

بهyones،به نظرتون نسبت به اینکه همه می گن سوالای امسال سطحش پایینتر از پارسال بوده شما یه مقدار نسبت به رتبه ها خوشبین نیستین؟؟؟؟منظورم اینه که با میانگین 45 بین 50 تا 100 میشه به احتمال زیاد.

amin : 1389/12/10

ممنون آقا یونس به نظرتون دانشگاه یزد را میارم یا نه ؟ ممنون

yones : 1389/12/10

سلام به مریم. شما درس تحقیق در عملیات و تولید در رشته صنعتی و مالی در رشته بازرگانی رو سفید گذاشتین که 2 درس مهم هستند که تراز شما رو شدیدا پایین میاره و شما در رشته صنعتی بعید می دونم حتی شبانه های شهرستانم قبول بشی. و در رشته بازرگانی به نظرمن احتمال قبولی وجود داره چون میانگین شما در گرایش بازرگانی 35 است که اگه با پارسال مقایسه کنیم رتبه شما بین 250-300 می باشد که با این اوصاف شبانه های شهرستان رو حتما قبول میشین و جاهای پرت رو روزانه رو هم قبول میشین و احتمالا دانشگاه شاهد تهران رو قبول بشین. و یه سوال از شما دارم شما مگه رشتتون برق نیست چرا ریاضی رو پایین زدین و با اینکه به قول خودتون از مدیریت سر در نمیارین تیوریو 75 زدین ؟ و در جواب به سارا به نظر من میانگین 55 رتبه اول رو میاره و رتبه های 2 تا 50 بین 45 تا 53 درصد تولرانس دارن.

ابوالفضل : 1389/12/10

اقا یونس واسه منم یه تخمین تو بازرگانی بزن.....البته با توجه میانگین حدودی امسال چون اکثرا درصدای خوبی دارن.....زبان 82 یا 86. تیوری 45. تحقیق .45 اقتصاد .51 بازار56. مالی 10.ریاضی 0

ابوالفضل : 1389/12/10

اقای مدیر واقعا خسته نباشی..........می خواستم بدونم به نظر شما امسال میانگین چه قدر نسبت به پارسال رشد داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ: میانگین معیار مناسبی برای پیش بینی رتبه نیست. با اینحال فکر نمی کنم تفاوت زیادی داشته باشد. مطمئنا زیر 5 درصد خواهد بود

yones : 1389/12/10

سلام به هاشم عزیز . هاشم جان تقریبا رتبه شما 100 میشه البته نسبت به سال 88و 89 که امسال احتمالا میانگین ها یه خورده پایینتر بیاد . اگه یه خورده خوش شانس باشی علامه قبولی به امید حق قبول میشی . من رشتم صنعتی برای همین به شما جواب نداده بودم . متاسفانه و بدبختانه عمر فرزندان آریایی در استرس و پشت کنکور داره میگذره مخصوصا دهه 60 ها که ما موش آزمایشگاهی همه مخصوصا سازمان سنجش شدیم .

siavash : 1389/12/11

مرسی از اقا یونس....آقایون و خانوما شما میانگین حسابی به این زودی یادتون رفت؟؟؟؟؟؟؟واسه هر درس ضریبی که داره در نظر بگیرین مثلا زبان که ضریب 3 داره ضرب در درصدتون کنین ....بعد اخرم کلش رو تقسیم بر 14 که ضریب کل درساست بکنید....میانگین درصداتون در میاد....که آقا یونسم توضیح مبسوطی دادن...

ریحانه : 1389/12/11

سلام بچه ها همتون خسته نباشید،شما میدونید معدل چقد تاثیر داره تو رتبه؟؟؟در ضمن مرسی از مدیر خیلی خوبه سایت
پاسخ: 20 درصد

yones : 1389/12/11

جواب به صادق. صادق جان برو میانگین وزنی رتبه هارو بگیر بغیر از چند تا استثنا والا همگی رتبه ها انگاری به صورت میانگین وزنی sort شده اند برای مثال محال کسی با میانگین 38 رتبش از کسی که میانگینش 42 یا 44باشه بهتر بشه و من باهات شرط میبندم که همچین موردی رو پیدا نمی کنی. و در مورد اون استثنایی که گفتم مثلا فردی داریم با میانگین 46 رتبه 22 شده ولی فرد دیگه ای با میانگین 45 رتبه 19 آورده که این بر می گرده به تراز و انحراف معیار درصد ها و به میانگینی که این درصدها رو ساخته ولی در کل میانگینه که تعیین کننده است میگی نه رجوع کن به قسمت کارشناسی ارشد همین سایت که هزاران مثال بارز وجود داره و در ضمن من رتبه سال قبل خودم رو از روی همین کارنامه ها ی سال های قبل 250-300 براورد کردم که 280 شدم و به نظر من میشه با تولرنس 5% رتبه رو پیش بینی کرد. معلومه کسی با میانگین 50 زیر 20 خواهد بود و میانگین زیر 30 هیجا قبول نمیشه و الا آخر . تنها اعترافم اینه که پارسال فکر میکردم که با 280 بابلسر روزانه و یا شبانه قبول بشم که نشدم که اونهم پارسال به طرز بسیار فجیعی بچه های صنعتی رو بیچاره کردن چون سال 88"رتبه 279 شبانه علامه بوده ولی سال 89 رتبه 280 حتی شبانه بابلسری که سال 88 با رتبه 440 قبول شده بود رو قبول نشدم.و امسالم بعید میدونم میانگین های زیر 33 صنعتی جایی قبول بشن. البته بغیر از مجازی و پیام نور که صنعتی کلا پیام نور نداره. امیدوارم توضیحاتم قانع کننده بوده باشه.

تارا : 1389/12/11

راستی اقا یونس پزوهش سفید گذاشتم

ehsan : 1389/12/11

سلام از مدیر سایت خواهش میکنم تا قسمت مجزایی رو در سایت ایجاد کنید تا همه کاربران بیان و درصد ها یی که حساب کردن بنویسنند . این طوری تا زمان اعلام نتایج تخمین رتبه برای بچه ها خیلی اسون تر میشه وخیال خیلی ها آسوده میشه.
پاسخ: روش قابل اعتماد و علمی نیست و درصدهای اعلامی قابل استناد نخواهد بود. فکر می کنم بدتر باعث اضطراب بیشتر داوطلبان شود

مریم : 1389/12/11

سلام به یونس. اول مرسی از راهنماییتون در جواب سوالتونم اینکه من ۳ سال فارغ التحصیل شدم به خا طر همین یه کم از درسام دور شدم در ضمن سوالای ریاضی سخت نبود ولی خیلی وقتگیر بود دوم اینکه من فقط درسای تئوری و بازاریابی رو خوندم چون وقت واسه خوندن نداشتم که این ۲تا درسم با جی ۵ خوندم نه کتاب و این واقعا به هم کمک کرد

بابک : 1389/12/11

درود بر همگی, کسی از دوستان میتونه کمکم کنه تا سوالات و پاسخهای دفترچه D مدیریت اجرایی رو داشته باشم - با آرزوی موفقیت برای همه . . .

گادفادر : 1389/12/11

این هم از درصدهای من: زبان: 65 / تئوری 60 / پژوهش 34 / ریاضی 50 / اقتصاد 70 / تولید 48 /

hesam : 1389/12/11

سلام اگه امکانش هست سوالات مجموعه مدیریت اجرایی رو هم برای دانلود بزارین باتشکر

ehsan : 1389/12/11

سوال 38 در درس تئوری مدیریت به طور قطع گزینه صحیح { ترکیبی} است و نه (اندیسیدن از داخل به خارج} طبق متن کتاب مبانی سازمان دکتر رضاییان صفحه 63 خط یکی مانده به آخر. دوستان لطفا به سازمان سنجش اعلام کنید.

سمانه : 1389/12/11

با سلام و تشکر از سایت خوبتون لطفا اگه امکان پذیره سوالات مدیریت اجرائی رو هم بذارید

محراب : 1389/12/11

سلام . آقا یونس من زبان رو 30 - تئوری 40- تحقیق 16 - ریاضی س- اقتصاد 45- مدیریت تولید 45 زدم .به نظرتون رتبم 600 میشه تو رو خدا بگین آبروم در خطره. لطفا جواب بدین اصلا میتونم امید داشته بشم به غیرانتفاعی

asal : 1389/12/11

سلام به نظر من هم گمنام راست میگه . سوال 229 مدیریت تولید جوابش میشه گزینه 4 یعنی برابر 24 .

مبهم : 1389/12/11

با سلام اولاً تشکر بسیار گرمی از بچه های با مرام سایت مدیر دارم با گذاشتن دفترچه رو سایت شدیداً خیلی ها رو از نگرانی درآوردید که جای تشکر فراوان دارد و دل خیلی ها رو شاد کردین ان شاء الله خدا دلتان را شاد کند. دوماً در مورد سوال 38 تئوری مدیریت کاملاً پر واضح است که بر طبق متن صریح مهمترین منبع مدیریت(مبانی سازمان و مدیریت رضائیان) و در صفحه 63 سطر ماقبل آخر دقیقاً آمده که نظریه پردازان سیستمی بر ضرورت اتخاذ شیوه تفکر ترکیبی اصرار دارند(گزینه 2) و در همان صفحه در پنج سطر مانده به آخر آمده است که تفکر ترکیبی مبتنی بر اندیشیدن از داخل به خارج است(گزینه3) لذا مشخص است که هم گزینه 2 و هم گزینه 3 درست است اما در اوج ناباوری طراح سوال کلید را گزینه 3 زده که شدیداً عجیب است چون اگر هم از بین این دو گزینه یکی جامعتر و صحیحتر باشد قطعاً گزینه 2 میباشد. از داوطلبین و دوستان گرامی تقاضا دارم پس از چک کردن صحت مطالب فوق الذکرم ، جهت اعتراض به سایت سنجش مراجعه و به لینکی که به همین منظور روی سایت سنجش قرار داده شده اقدام نمایند تا خیلی از داوطلبان متضرر نشوند و حق به حقدار برسد ممنونم.

yones : 1389/12/11

سلام به تارا. اگر پایین بودن درس مالی و پژوهش تراز شما رو خیلی تحت تاثیر قرار نده احتمالا رتبه شما نزدیک به 300 خواهد بود. جواب به گمنام اتفاقا من هم گزینه 4 رو زدم و وقتی دیدم غلط زدم دیگه دنبال چراییش نرفتم. ولی فکر کنم آقا احسان اون سوالو درست زده یه توضیحی بده ممنون میشم. بعضی ها میگن سطح سوالات پایینتر از سالهای قبل بوده در حالی که اصلا درست نیست بله هر سال در هر گرایش تقریبا 2 درس ساده میاد ولی نباید فقط به خاطر اینکه فقط یه درس ساده بوده فکر کنن که میانگین بالا میره خوب در عوض ریاضی و آمار هم وقت کم بود هم سخت و هم وقت گیر برای درس پژوهش هم همینطور ولی مابقی درس ها مثل سالهای قبل و بعید میدونم میانگین ها با سالهای قبل تفاوت فاحش داشته باشه.در جواب به ابوافضل به نظر من اگر خیلی بدبینانه نگاه بکنیم شبانه دانشگاه های تهران قبول میشید البته بدبینانه. نترس میانگینت خوبه. دوستان عزیز بنده که درصد های شما رو میبینم اول میانگین هاتونو محاسبه میکنم و بعد میانگین های مشابه شمارو از سالهای قبل استخراج میکنم و یه کمی بدبینی هم در نظر میگیرم البته چون بنده در بازار بورس کار میکنم همیشه مجبورم که تخمین بزنم و تا حدی یاد گرفتم که با احتمال و به عبارت دیگر با نظریه آشوب زندگی کنم. موفق باشید.

وحید : 1389/12/11

سلام ،درصدای منم اینجوری شد:زبان66.6 تئوری 65.3 ریاضی 59.2،اقتصاد 93.3،مالیه 65،حسابداری 63.3 ،میانگینمم حدود 70 شده ،به نظرتون تو دولتی یک میشم؟

nader007 : 1389/12/11

ممنون آقا مدیر اگه دفترچه اجرایی از نوع BیاAباشه عالی میشه

نیکی : 1389/12/11

یکی بگه با این درصدا رتبم چی میشه؟

عبداله : 1389/12/11

گادرفادر جان ترکوندی که تو بابا!!!! یکم از این درصدات به ما هم بده.

کوکو : 1389/12/11

salam yones jan ..man karafarini sherkat kardam mishe beghi shabane tehran miaram ya na?ریاضی 5%تیوری30%اقتصاد45%کارافرینی55%بازاریابی57%

شادمهر : 1389/12/11

سلام؛ دست مدیران سایت درد نکنه. شما از سازمان سنجش هم جلوتر هستید. بعد 2هفته سنجش زحمت کشیده و کلید تنها 1دفترچه رو، اونم بدون سوالات گذاشته! اگر حداکثر 2-3روز بعد کنکور جوابها میامد اونوقت درصد خطای بچه ها در تخمین درصدهاشون کمتر میشد. من کارآفرینی شرکت کردم و تو زدن تست بعضی سوالها مخصوصا تئوری بعد از گذشت 2هفته شک دارم. درصدهای تخمینی من هم اینه: زبان سفید- تئوری 38- ریاضیات 45- اقتصاد 78- بازاریابی 71.66- کارآفرینی40- که میانگینم حدود 42درصد و معدل16.22. از مدیر سایت خواهش دارم که در مورد این فرض که چون اقتصاد و بازاریابی امسال آسان بوده و همه جواب دادند پس میانگین ها بالاتر رفته و مثلا با میانگین 36 و معدل 14 سال گذشته که خود شما در سایت قرار داده اید، دیگر روزانه شهر تهران نمیتوان قبول شد؛ نظر خود را بیان فرمایند. باتشکر
پاسخ: ظرفیت پذیرش نامشخص است، درصدهای شما حدسی است، امکان مقایسه درصدها به طور دقیق با سالهای گذشته وجود ندارد (به دلیل تغییر سختی و آسانی سوالات)، با این شرایط پیش بینی کار درستی نیست. ما امسال و سالهای آینده کلا پیش بینی رتبه نمی کنیم

ali : 1389/12/11

سلام دوستان امیدوارم همتون خوب باشین.یونس جان رتبه منوهم پیش بینی کن ممنون راستی احسان جان باهات موافقم ومن هم اعتراضمو به سنجش میزنم

گمنام : 1389/12/11

سلام به آقا یونس. با تشکر که جواب ما ها رو می دی . در خصوص سوال 229 که خودم مطرح کردم که گزینه 4 درسته باید بگم که ما یه اشتباه کوچیک کردیم و اون هم اینه که در روش LOT باید بر اساس بیشترین زمان فعالیت به ایستگاه تخصیص دهیم مگر اینکه سیکل زمانی محدودیت ایجاد کنه.بنابراین وقتی که فعالیت های A , C , D رو به ایستگاه 1 اختصاص دادیم برای تخصیص دادن به ایستگاه 2 باید از فعالیتی شروع کنیم که دارای بیشترین زمان اجرا باشد بنابراین باید فعالیت E رو انتخاب می کردیم که زمانش برابر سیکل زمانیه و بیکاری ایستگاه دوم صفر میشه. حالا آقا یونس پارسال با میانگین بین 25 تا 30 غیرانتفاعی قبول شدند آیا امسالم اینجوری میشه؟

amin : 1389/12/11

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مدیر سایت میخواستم بدونم نحوه تاثیر معدل به چه شکل است مثلا کسی که معدل 17 گرفته با کسی که معدل 15 گرفته چه تفاوتی میکنند؟ با تشکر

پاسخ: معدلهای موثر (یعنی معدلی که با توجه به رشته و دانشگاه فرد ابتدا معادل سازی شده است) 20 درصد نمره کل (تراز کل) داوطلبان را تشکیل خواهد داد

yones : 1389/12/11

سلام به احسان و محراب. محراب جان بستگی به ظرفیت های امسال داره اگه مثل پارسال باشه احتمالش کمه که غیر انتفاعی بیارید اگه هم بیارید یه جای دور رو قبول میشید البته اگر به قولشان عمل کنند مبنی بر 20% افزایش ظرفیت که مطمین باشیدبه احتمال زیاد قبول میشید چون سال 88 رتبه 783 غیر انتفاعی یزد اورده و رتبه شما بین 600-650 است. جواب به احسان . احسان جان هر دو گزینه صحیح هستند یه بار دیگه همون صفحه رو خوب بخون هر ساله اشتباه زیاد داره و یه چیز کاملا عادی ولی نگران نباشید یا سوال رو حذف می کنند یا هر دو گزینه رو صحیح حساب می کنند من با اینکه درست زدم ولی باز به سنجش میل زدم ولی شک نکنین هر دو گزینه صحیح است.

آرش : 1389/12/11

از مدیر سایت که شاهرودی هست تشکر میکنم ایول همشهری

javad : 1389/12/12

یک راهنمایی برای بچه های مدیریت اجرایی من شماره دفترچم b بود با این روش می تونیید درصد هاتون در بیاریید تو درس جمت گزینه های 1و 3 جاشون عوض شده و گزینه های 2 و 4 درست هستند. درس دانش مساءل روز گزینه های 1و2 جاشون عوض کنید 3 و4 درست هستند در درس نظریهای مدیریت گزینه های 1 و2 جاشون عوض شده 3و 4 درست هستند. شما هم میتونید با این الگو کلید دفترچه هاتون در بیاریید. در صدهای من زبان 20 جمت 46 دانش 36 و نظریهای مدیریت 46 فارسی 60 شد کسی می تونه بگه رتبم چند میشه؟ موفق باشید.

یوسف : 1389/12/12

از همکاری شما تشکر میکنم . لطفا پاسخنامه تستهای رشته مدیریت فرهنگی (کارشناسی ارشد 1388) را بر روی سایت ارائه نمایید .

گمنام : 1389/12/12

سلام به همه دوستان و علی الخصوص آقا یونس. امیدوارم مطلبم رو راجع به سوال 229 خونده باشی. حالا من یه چیز دیگه می خوام بگم که خودم بررسی کردم و به این نتیجه رسیدم. اون هم اینه که قطعا رتبه های بچه ها بر اساس میانگین آن ها نیست. چون در هر گرایش خاص درس خاصی از اهمیت ویژه ای برخوردار است یا اینکه درس که سوالاتش کمی سخت تر است از اهمیت بیشتری برخوردار می شود. به همین دلیل کسی که مثلا در گرایش صنعتی درس های زبان و تئوری مدیریت و مدیریت تولید و اقتصاد رو به نسبت بالا می زند از کسی که همین درس ها رو نسبت به اون کمتر زده ولی ریاضی و تحقیق رو بیشتر زده رتبه اش بالاتر می رود. این طبیعیه. چون در بعضی از گرایش ها ضرایب واقعا بیشتر از اون چیزی است که منظور شده چون خیلی از بچه ها آن دروس رو گمتر می زنند و در واقع می توان گفت که باید تراز هر درس متناسب با بالاترین تراز که 12000 است سنجیده شده و سپس باید ضربدر ضرایب آن ها بشود. که این امر باعث میشه که من بگم آقا محراب که درصدهاشون رو داده بودن که شما پیش بینی کنید رتبش بین 450 تا 500 میشه ، در حالی که شما 600 تا 650 پیش بینی کردید.

شاهرخ : 1389/12/12

سلام به همه در جواب به آقا جواده عزیز :) شما که اینقده کارتون خوبه روشی برایه تعیین تستهایه درست دفترچه D ندارین؟! در مورده رتبه؛ بستگی داره بقیه بچه ها چه درصدهایی زده باشن. نمی خوام نا امیدتون کنم ولی با این درصدا فکر نکنم رتبه قبولی روزانه بیارین. معمولاً میانگین قبولی تو اجرایی 47 درصد به بالاست (البته باید به تراز هم توجه کرد) و برایه یه رتبه عالی 60 به بالا... امیدوارم قبول بشین...

asal : 1389/12/12

سلام. از مدیران سایت خواهش میکنم این مخبر جزء خبرهای روز قرار دهند تا همه بچه مجددا اون رو ببینند و به نظراتشون ادامه بدهند.
پاسخ: انشالله بخش گفتگو و نظرات کاربران در سایت راه اندازی می شود تا برای نظر دادن دنبال اخبار نباشید

سوگل : 1389/12/12

سلام بچه ها.نظر منم در مورد سوال 38 تیوری همینه.حتی توی کتاب ماهان هم به هر 2 تا اشاره کرده ولی حالا ما که ترکیبی زدیم باید چیکار کنیم؟یعنی سوال رو از دست می دیم؟خیلی بی انصافیه

نازی : 1389/12/12

سلام.یونس جان با درصدای تیوری 53% ، زبان 45%،اقتصاد 78% ، ریاضی 20%، تحقیق 30% و تولید 20% امیدی هست؟

نازی : 1389/12/12

بچه ها لطفا رتبه ی من رو هم تخمین بزنید، نگرانم

yones : 1389/12/12

سلام به گمنام. ببین دوست عزیز حرف شما کاملا درسته و من نگفتم که فقط میانگینه که تاثیر می گذاره بلکه میانگین و ضریب و سختی و آسانی سوالات و ..... در رتبه داوطلب تاثیر داره ولی حرف من اینه که اگه میانگین وزنی رتبه ها رو بگرید انگار سازمان سنجش رتبه هارو بر حسب میانگین دسته بندی کرده یعنی تمامی عوامل اثرگذار بر رتبه در نهایت به میانگین ختم می شود در مورد رتبه محراب مطمین باشید در نهایت خوش بینی 550 به بالا خواهد شد چون میانگینش با سال 88و 89 به رتبه فوق الذکر بسیار نزدیک است. و به نظر من هر چی بیشتر بحث کنیم کمتر نتیجه می گیریم و بهتر بذاریم نتایج بیاد مهم اینه که ما زحمت خودمان رو کشیدیم مابقیش بر می گرده به تقدیر هر فرد.

شادمهر : 1389/12/12

با سلام خدمت مدیریت سایت؛ اگر کسی با میانگین 34.96 و معدل 14.69 و رتبه 150 پارسال روزانه تهران(علامه) در رشته کارآفرینی قبول شده باشد. آیا مثلا با معدل بنده که 16.22 هست و اختلافی 1.53 نمره ای از لحاظ معدل با این شخص دارم، با فرض ثابت بودن بقیه عوامل (در حالیکه میانگین بنده حداقل 6درصد از این مثال بالاتر است و این به کنار)؛ در کمتر شدن رتبه چه تاثیری خواهد داشت؟ آیا این تاثیر 20درصدی معدل بدین صورت است که در مثال بالا تاثیر زیادی بر رتبه داشته باشد و مثلا رتبه 100 شود؟

به نظر می رسد معدلها تراز می شود و تراز معدل 20 درصد تأثیر دارد. اما اینکه شانس شما برای روزانه چگونه است بیش از همه چیز بستگی به ظرفیت دارد. گاهی ظرفیتها آنقدر تغییر می کند که رتبه های سالهای گذشته اصلا ملاک خوبی برای قبولی در امسال نخواهد بود

شادمهر : 1389/12/12

سلام به آقا یونس؛ من کارآفرینی شرکت کردم و به این گرایش عشق می ورزم و درصدهام با تولورانس پایین اینه: زبان سفید- تئوری 38- ریاضیات 45- اقتصاد 78- بازاریابی 71.66- کارآفرینی40- که میانگینم حدود 42درصد و معدلم16.22- با توجه به اینکه میانگین رتبه 3 پارسال 53.11 با معدل14.10 بوده است و آخرین کسی که روزانه تهران(علامه) قبول شده رتبه 150 با میانگین34.96 و معدل14.69 داشته. آیا امیدی برای روزانه تهران هست. (من روزانه دانشگاه قم بودم و علوم کامپیوتر خوندم و بزرگترین انگیزم برای درس خوندن فهمیدن طعم دانشجویی بود. چون 4سال انگار به دبیرستان رفتم!!! ای بابا!!!) حالا اگر پیشرفت میانگین بچه ها 5درصد هم باشد، بازم 34.96+5=40 و به 42 درصد من نمیرسه. تازه این دو مثال بالا معدلشون خیلی از من کمتر، پس یه پوان مثبت حساب میشه. حالا یه تخمین رتبه برای منم لطف فرمایند. با تشکر

shekoofe : 1389/12/12

سوال تئوری هر2 گزینه هستند، نه به طور قطع ترکیبی، اگه یکم دقیقتر همون صفحه خونده بشه.

عبداله : 1389/12/12

من یک پیشنهاد دارم و اون اینه که بروبچه ها بیان سوالاتی رو که می دونن مشکل داره یا پاسخ سازمان سنجش در مورد اونا غلطه رو اینجا مطرح کنن تا همگی با هم تو سایت سنجش درخواست اصلاحشو بدیم که اینطوری حتماً ترتیب اثر می دن. مثلاً برای شروع همین سوال 39 تئوری مدیریت واضحه که بر طبق متن صریح مهمترین منبع مدیریت(مبانی سازمان و مدیریت رضائیان) و در صفحه 63 سطر ماقبل آخر دقیقاً آمده که نظریه پردازان سیستمی بر ضرورت اتخاذ شیوه تفکر ترکیبی اصرار دارند (گزینه 2) یا سوال 9 زبان هم گزینه 1 (sustain) درسته و هم گزینه 4 (intensify).

گمنام : 1389/12/12

yones : 1389/12/12

سلام به نازی . به نظر من اگه ظرفیت ها مثل پارسال باشه و یه کم بد بینی به خرج بدیم شبانه های تهران البته به شرطی که علامه امسال شبانه بگیره ولی روزانه های شهرستان رو احتمالش خیلی بالاست. موفق باشید. در جواب به عبداله عزیزم سوال تیوری هر دو گزینه درسته و سوال زبان کاملا درسته.

گمنام : 1389/12/13

سلام به آقا یونس. داداش ما که جسارت نکردیم. ما کوچیک شما هم هستیم. در خیلی از موارد بالا که شما پیش بینی کردی روش من هم به همان پیش بینی شما می رسه. من منظور شما رو گرفتم. ولی باز در مورد آقا محراب نظرم همونه. امیدوارم که هممون موفق باشیم. و آقا محراب هم بگه که کدوم یکیمون درست پیش بینی کردیم.

عبداله : 1389/12/13

آقا یونس عزیز، سوال 9 زیان هر دو گزینه درسته، اگه یه سرچ کوچولو تو ایترنت بزنی متوجه می شی که هر دو اصطلاح کار میره. بچه ها لطفاً سوالاتی رو که می دونن مشکل داره یا پاسخ سازمان سنجش در مورد اونا غلطه رو اینجا مطرح کنن تا همگی با هم تو سایت سنجش درخواست اصلاحشو بدیم

پارس خودرو : 1389/12/13

با سلام و خسته نباشید - معدل چند به بالا در کنکور و پذیرفته شدن کارشناسی ارشد تاثیر دارد؟ مثلا 14 به بالا یا 17 به بالا و  تاثیر هر کدام چگونه است ؟ ممنون

MODIR : 1389/12/13

منم کارافرینی شرکت کردم.میانگین منم 36 بنظرتون میشه روزانه تهران یا علامه یا بهشتی قبول شد؟؟؟

yones : 1389/12/13

سلام به گمنام مرسی از جوابت بابت سوال 229 بله حق با توست متاسفانه با اینکه در درس تولید بسیار واردم ولی هیچوقت در درس تولید دقت نمی کنم مثلا سوال 239 به جواب poq فکر کردم که eoq و غلط زدم .بله میانگین های 25 تا 30 انتفاعی قبول میشن و اگر زیاد تغییر کنه 26- 31 که بازم بعید می دونم تفاوت چنئانی با پارسال داشته باشه هر سال تولرانس داره ولی تقریبا تولرانس هر سال نسبت به سال قبل حدود 3% .

مبهم : 1389/12/13

با سلام خدمت همه بچه های سایت مدیر و داوطلبین ارشد 90 می خواستم از دوستان بخواهم که نظرشون را درباره چند سوال کاملاً مشکوک زیر (از نظر من)بیان کنند: 1- در سوال 213 اقتصاد عوامل موثر بر کشش قیمتی تقاضا مورد سوال قرار گرفته و با توجه به کتاب اقتصاد خرد دکتر محسن نظری صفحه 48 هر 4 گزینه مطروحه کاملاً درست می باشد! 2- در سوال 38 تئوری مدیریت با توجه به کتاب مبانی سازمان و مدیریت دکتر رضائیان صفحه 63 هم گزینه (ترکیبی) درسته و هم (اندیشیدن از داخل به خارج)! 3- در سوال 319 بازاریابی با توجه به کتاب سه استاد صفحه 446 سطر 5 و صفحه 453 پاراگراف آخر و همین طور شرح صفحات 454 الی 458 هم گزینه(شرایط اقتصادی،فرهنگی و اجتماعی) و هم گزینه(شرایط ویژه بازار و مقررات خاص) صحیح می باشد! لطفاً درمورد موارد بالا نظر بدهید ممنون می شوم و در صورتی که موارد بالا را تایید میکنید به سایت سنجش برای اعتراض مراجعه کنید. ممنون از همگی.

نازی : 1389/12/13

ممنونم یونس جان

رهگذر : 1389/12/13

همچین دارید یونس یونس می‌کنید، هر کی ندونه فکر می‌کنه یونس دکترای تخمین رتبه داره! دل خوشی دارید به خدا.

شاکی : 1389/12/14

شما که می خواستید دفترچه اجرایی رو جمعه بذارید پس چی شد؟!

گمنام : 1389/12/14

سلام به نازی. رتبه شما بین 60 تا 90 است

گمنام : 1389/12/14

سلام به مبهم . مطمئنی صفحه 48 کتاب دکتر نظری راجه به سوال 212 توضیح داده؟

عبداله : 1389/12/14

سلام به مبهم. من کاملاً با نظر شما در مورد این سه سوال موافقم. من اینا رو برای سازمان سنجش فرستادم درخواست اصلاحشو، لطفاً شما و بقیه دوستان هم بفرستن. ممنون

yones : 1389/12/14

سلام به عبداله . تشریح سوال 9 زبان مدارک به قدر کافی تفصیلی بود که نتیجه گیری نویسنده را 1-تقویت کردن -حمایت کردن 2- مستعد شدن 3-تشدید کردن - شدید شدن -سخت کردن 4- در بر داشتن کلمه intensify هیچ ربطی به سوال مورد نظر ندارد.

yones : 1389/12/14

جواب به رهگذر. سلام دوست عزیز . بنده صرفا با مقایسه رتبه های سالهای قبل و با یک کمی بدبینی رتبه هارو تخمین می زنم و کار شاقی نمی کنم ولی به نظر من تا حدودی میشه رتبه رو حدس زد .

عبداله : 1389/12/14

سلام به برادر عزیزم آقای یونس خان. برادر عزیز، جواب سوالات زبان رو که نمیشه با ترجمه ی تحت اللفظی پیدا کرد عزیزم. من لیسانس زبان ادبیات انگلیسی دارم و لا اقل در این خصوص متخصص تر هستم. شما اگر یک سرچ در اینترنت بزنید می بینید که intensify هم بکار می رود. در ضمن، اگه بخوای تحت اللفظی پاسخ پیدا کنی که جواب virtue هم از نظر شما باید غلط باشه و مثلاً sphere که معنای حوزه و حدود داره بیشتر مناسب سواله که، درسته برادر؟

yones : 1389/12/14

در مورد سوال 213 اقتصاد. دوست عزیز قیمت با قیمت تمام شده فرق داره در کتاب نظری قیمت جز عواملی که خودتان ذکر کردید می باشد نه قیمت تمام شده. مطمین باش هدف طراح سوال همین بوده که دانشجو رو تو شک بندازه و این سوال کاملا درسته.

عبداله : 1389/12/14

در مورد سوال 213 اقتصاد، من موافقم که قیمت تمام شده با قیمت فرق داره و همه هم اینو می دونن که همیشه قیمت چیزیه که در بازار عرضه می شه و قیمت تموم شده قیمتیه که برای بازرگان و قبل از ارائه به بازار محاسبه می شده، اما به هرحال اگه قیمت تمام شده ی یک جنس هم تغییر کنه باز کشش قیمتی تقاضا تغییر می کنه چون قیمت کالا بر اساس قیمت تمام شده ی کالا محاسبه می شه. نکته ی جالب این که این سوال از ویکیپدیا مطرح شده ؛ می تونید یه سرچ بزنید کشش قیمتی تقاضا رو تو گوگل و لینک ویکیپدیای فارسی رو ببینید.

نیکی : 1389/12/14

یکی رتبه ی منو تخمین بزنه؟ کسی اینجا مالی شرکت نکرده؟

مبهم : 1389/12/14

سلام به عبداله. با استدلال جنابعالی در مورد سوال 213 اقتصاد موافقم و از نظر من که کاملاً به جاست. استدلال دیگر این است که در عین تفاوت داشتن قیمت و قیمت تمام شده هر دو از عوامل قطعی تاثیر گذار بر کشش قیمتی تقاضا هستند چون قیمت و قیمت تمام شده با یکدیگر رابطه مستقیم دارند پس همانطور که قیمت و کشش قیمتی تقاضا رابطه مستقیم دارند ، قیمت تمام شده و کشش قیمتی تقاضا نیز رابطه مستقیم دارند.

مبهم : 1389/12/14

سلام به یونس. دوست عزیز یونس جان این چه استدلالی است که شما می کنید همه میدانیم لفظ قیمت با قیمت تمام شده تفاوت دارد اما در عین تفاوت داشتن شان هر دو از عوامل قطعی تاثیر گذار بر کشش قیمتی تقاضا هستند چون قیمت و قیمت تمام شده با یکدیگر رابطه مستقیم دارند پس همانطور که قیمت و کشش قیمتی تقاضا رابطه مستقیم دارند ، قیمت تمام شده و کشش قیمتی تقاضا نیز رابطه مستقیم دارند. مطمئن باش هرگز منظور طراح سوال تصور نوشته شده شما نبوده است. از توجه شما به این سوال متشکرم.

مبهم : 1389/12/14

سلام به عبداله. با استدلال جنابعالی در مورد سوال 213 اقتصاد موافقم و از نظر من که کاملاً به جاست. استدلال دیگر این است که در عین تفاوت داشتن قیمت و قیمت تمام شده هر دو از عوامل قطعی تاثیر گذار بر کشش قیمتی تقاضا هستند چون قیمت و قیمت تمام شده با یکدیگر رابطه مستقیم دارند پس همانطور که قیمت و کشش قیمتی تقاضا رابطه مستقیم دارند ، قیمت تمام شده و کشش قیمتی تقاضا نیز رابطه مستقیم دارند.

مبهم : 1389/12/14

سلام به گمنام. دوست عزیز اگه دقت کنی من اولاً در مورد سوال 213 اقتصاد نظرم را مطرح کرده ام و نه سوال 212 ! ثانیاً آدرس دقیق اش این است: فصل 2 صفحه 48 کتاب اقتصاد خرد دکتر نظری بر طبق نوبت چاپ شانزدهم سال چاپ 87 ممکنه کتاب شما مربوط به چاپ های دیگر باشد و به طبع شماره صفحه اش ممکن است تفاوت داشته باشد.

شادمهر >>> لطفا MODIR بخونه : 1389/12/14

من که میانگینم حدود 42 با معدل 16.22 هست و کارآفرینی شرکت کردم. همین سوال پرسیدم و مدیر سایت فرمودند که هیچ چیزی تا درصد بقیه بچه ها و مخصوصا ظرفیتها مشخص نشود قابل پیش بینی نیست! البته پارسال با میانگین 34.96 و معدل کل 14.69 و رتبه 150 روزانه علامه قبول شده. در ضمن انواع سهمیه ها رو نباید فراموش کرد، چون اگر به نمونه کارنامه های پارسال که مسئولان سایت قبول زحمت فرموده اند و در سایت قرار داده اند توجه فرمایید می بینید که در زیر صفحه نوشته شده:"ممکن است سهمیه شاگرد اولی یا ... لحاظ شده باشد" که من شخصا سهمیه آزاد هستم. –الخیر فی ما وقع- پس امیدت به خدا باشه.

شادمهر : 1389/12/14

با سلام خدمت مدیریت سایت؛ با توجه به تاثیر 20درصدی معدل، بین معدل 16 دانشگاه تهران و 16 دانشگاه های سراسری شهرستان(مثلا من قم بودم) چه فرقی وجود دارد و با در نظر گرفتن تاثیر محل تحصیل بر تراز کل، از بین 2مورد بالا کدامیک بر دیگری برتری دارند؟

پاسخ: ابتدا معدل اعلام شده توسط داوطلبان توسط سازمان سنجش با توجه به دانشگاه محل تحصیل و رشته فرد به صورت معدل موثر در می اید. یعنی کسی که دانشگاه تهران بوده نسبت به قم کمی معدلش بالاتر می رود. یا کسی که مهندسی بوده و مدیریت شرکت کرده کمی معدلش بالاتر در نظر گرفته می شود. این تأثیرات خیلی زیاد نیست و فرمول مشخصی هم نداره که من بگم دانشگاه تهران با قم دقیقا چقدر فرق می کنه

شادمهر >>> لطفا یونس بخونه : 1389/12/14

با سلام خدمت آقا یونس؛ بی زحمت یه سر به پستهای بالا با هدر شادمهر میزنی(درصدها- میانگین و معدلم نوشتم) و با تجربه تون در امر پیش بینی یه تخمینی برام می زنید. میخوام ببینم چقدر امیدوار باشم و برای آزاد که کارآفرینی تهران مرکزی زدم چقر سرمایه گذاری کنم.

bahosh>>>> نیکی بخونه : 1389/12/15

سلام من تا قبل از این که کلیدا بیا امیدوار بودم اما اون درسی که خیلی امیدوار بودم خراب کردم من رشته ام حسابداری دروس تخصصی بد زدم. شما صدرصد زیر 30 میاریدچون من هم با پارسال مقایسه کردم هم امسال سختر بود خوش به حالتون . من میخوام واسه ساله دیگه بخونم خوشحال میشم بدونم واسه حسابداری و مدیریت سرمایه گذاری چه منابع ای خوندید.

رضا : 1389/12/15

با سلام و تشکر از مدیر: درصدای من: زبان 76.7 تئوری 65.3 اقتصاد 56.7 حسابداری دولتی 55 مالیه 56.7 ریاضی 15 به نظرتون تو دولتی تک میشم؟

k1 : 1389/12/16

salam.man MBA hastam.darsadam inast:riazi 68. GMAT 70. zaban 45.be nazareton rotbam chande

مسعود : 1389/12/17

خیلی خوبه .با تشکر از مدیر گرامی

نیکی>>>bahosh بخونه : 1389/12/18

سلام، من که خودم فک نمیکنم رتبم اینطور که میگید بشه، من واسه مدیریت سرمایه گذاری کتاب تهرانی و راعی خوندم هر کدومم نصفشونو، کامل نرسیدم بخونم ولی به نظرم کتاب راعی خیلی بهترو کاملتره، برای حسابداری اصول 1و 2 نوروش و برای صنعتی کتاب عثمانی تست هم خیلی کم زدم خیلی کم ولی تمرینای آخر فصلارو حل می کردم.

نیکی : 1389/12/18

تأثیر شاگرد اولی تو کنکور چه جوریه؟

پاسخ: یا بدون کنکور از طریق دانشگاه خودتون باید پذیرش شوید و یا از طریق سهمیه شاگرد اولی در کنکور. مثل بقیه سهمیه ها (فرزندان شهدا و ایثارگران و ...) شاگرد اولها هم یک سهمیه ای دارند که کمکشون می کنه. این هم باید نامه اش از طرف دانشگاه در یک موعد مقرر به سازمان سنجش بره

یوسف : 1389/12/23

سلام . چرا جواب منو نمیدهی ؟ تاریخ 89/12/12 پیامم ارسال شده فریاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد منتظرم

پری به yones : 1389/12/24

پری به yones : 1389/12/25

با سلام خدمت دوستان. دیروز کلی مطلب نوشتم اما الآن می بینم هیچی نیومده. آقا یونس ممنون میشم اگه به سوالام جواب بدین. از چه میانگینی به بالا احتمال قبولی هست(ترجیحاً تو تهران حتی مجازیاش!)؟ تو گرایش بازرگانی، فناوری اطلاعات، کارآفرینی و دولتی. زبان 30 - اقتصاد 33 - تئوری 26.5 - مالیه 5 - تولید 5- بازاریابی 5 و ریاضی 50 زدم. معدل مؤثر 15.8. حدود رتبه ام چنده؟

lمهدی : 1390/01/04

با سلام خدمت دوستان.برای گرایش بازرگانی و کارافرینی خواهشا رتبه من را پیش بینی کنید با این درصد ها.تئوری:68 اقتصاد:60 مالی:30 بازاریابی:67 مبانی کارافرینی:65 زبان2 و ریاضی2 .با معدل موثره 14 .با این درصدها چه رتبه ای واسه بازرگانی و کارافرینی میارم و کجاها میتونم قبول بشم؟ روزانه؟ یا شبانه؟

مهدی : 1390/01/07

با سلام خدمت همه دوستان و مدیران این سایت خوب،اول جاداره ازتون تشکر کنم چون سایت بسیار عالی و کاربردی دارین،واقعا زحمت میکشین،چون اطلاع دارم این قبیل کارها،در صدر بودن و موندن در اونها خیلی تلاش و زحمت به دنبال داره،پس جا داره ازتون تشکر و خسته نباشید بگم،تقاضایی که دارم از مدیران سایت لطف کنید رتبه من را در دو گرایش بازرگانی و کارافرینی پیش بینی کنید.ممنون از لطفتون.

یوسف : 1390/01/09

مرسی که جواب ندادید . سبز باشید

حامد : 1390/01/14

مارفتیم امافکرنکن ارشدهینطورمیمونه ی سال دیگه نگاش بکن اینجوری ها نمی مونه

majid : 1390/01/14

سلام لطفا تستهای مربوط به کتابهای تئوری های مدیرت رو سایت بگذارید متشکرم
پاسخ: چندین هزار تست (6593 تست)  از کتابهای تئوری های مدیریت بر روی سایت هست. اینجا را کلیک کنید

ایرج : 1390/01/14

با سلام با درصدهای زبان انگلیسی0%ودانش مسایل 35%ونظریه مدیریت54%وgmat54%وفارسی72%چه رتبه ای میشم لطفا اگه بشه زود چون فوریه مرسی.

ایرج : 1390/01/15

لطفا یکی جواب منو بده زبان0% دانش35% نظریه54%جیمت35%فارسی72% یونس بیزهده باخ ساغول

ایرج بخونه : 1390/01/16

سلام اقا ایرج-تقریبا میشی 200

مهدی : 1390/01/17

خواهشا یکی جواب سئوال من را بده رتبه من تو گرایش بازرگانی و کارافرینی چند میشه؟ درصد هام را چهارم و هفتم فروردین گفتم

مهدی : 1390/01/17

خواهشا جواب من را بدید دیگه

در جواب مهدی: : 1390/01/17

میانگین شما واسه بازرگانی 530 تقسیم بر 16میشه که میشه 33.27 یعنی رتبه شما حدود 500یا 600 میشه

mina : 1390/01/17

سلام..مدیر جان کمی تحویل بگیر سال نو مبارک خواهش میکنم تستهای بهبود وبهسازی سازمان را روی سایت بذارین تشکر

پاسخ: این درس چون تنها منبع کنکور دانشگاه آزاد آنهم فقط برخی از گرایشهای مدیریت دولتی است و مخاطبان کمی دارد در اولویت ما برای طرح تست قرار ندارد.انشالله سالهای آینده

nazanin : 1390/01/18

سلام از سایت بسیار خوبتون و زحماتتون ممنون هستم.من دارم برای ازمون ازاد می خونم ولی خیلی نگران هستم چون سراسری زیاد جالب نبود این یکی هم خراب بشه دیگه هیچی-ازتون می خوام از هر درس یک کتاب رو که به نظرتون بهترین و کاملترین هست رو بگید تا من رو همون کتاب زوم کنم برای گرایش بازاریابی-یه چیز دیگه اینکه من اسمم برای قبولی های دوره های مجازی در نیومد معیار قبولی تو این دوره ها چجوری بود یعنی من خیلی بد دادم؟

پاسخ: معیار قبولی مجازی ها اعلام نشده و کسی هم اطلاع دقیقی نداره. برای سوال دیگرتون ایمیل بدید یا فرم ارتباط با ما رو پر کنید

nazanin : 1390/01/19

بابت پاسختون ممنون هستم.ایمیلم هم گذاشتم .ممنون میشم به این سوالم هم جواب بدین.

mohammad : 1390/01/20

سلام کجا می تونم نتیجه احتمالی درصد سولاتی که پاسخ دادم رو براورد کنم مثلا اقتصاد 90% تولید50%......نتیجه رتبه مثلا 200 خیلی ممنون

آرمان نیریزی : 1390/01/25

سلام خسته نباشید ممنون از جوابتون به نظر شما امسال با میانگین بالای 50 امید قبولی در مدیریت مالی وجود دارد.و اینکه امسال تعداد سوالها تغییر کرده بود به عنوان یه عامل منفی تو درصد داوطلبا تاثیر داشته یا نه؟

آرمان نیریزی : 1390/01/28

سلام میشه به این سوال منم پاسخ بدید.با میانگین بالای 50 امید قبولی در دانشگاه تهران هست ؟مدیریت مالی

نازنین : 1390/02/01

یه سوال دارم کسی می دونه از این تعداد کسایی که برای مجازی قبول شدن چند نفرشون ثبت نام کردن و ایا دیگه نمی تونن بعد از اعلام رتبه ها انتخاب رشته و دانشگاه داشته باشن؟

مهناز : 1390/02/05

سلام دوستان. برای و نازنین. mohammad، سایتی به اسم مهستان هست که درصدا و معدل رو می گیره و نتیجه رو بر اساس پارسال بهت اعلام می کنه. البته مسلماً نتیجه اش دقیق نیست و کاملاً احتمالیه. تو خود این سایت بخش ارشد نمونه کارنامه ها و محل قبولی داوطلبان سال های گذشته هست که می تونه باز به طور تقریبی کمک کنه. نازنین جان نمی دونم کمکت کنه یا نه ، اما من مجازی تهران کارآفرینی قبول شدم اما ثبت نام نکردم و با اعتماد به نفس نشستم که تو خرداد دوباره انتخاب رشته کنم. انشاء الله که همگی موفق باشین.

نازنین : 1390/02/05

مهناز خانم از پاسخی که بهم دادین خیلی ممنون. حتما به سایت مهستان سر می زنم .شما که مجازی تهران قبول شدید به نظر خودتون جز کسایی بودین که که امتحان رو خوب داده یا نه؟

مبهم : 1390/02/05

با سلام از آنجایی که چند ماه است که بخش "نظرات کاربران سایت مدیر درباره کنکور کارشناسی ارشد سال 1390 " از سایت برداشته شده است دوستان در صورت تمایل می توانند از آدرس زیر وارد این بخش شوند: http://www.modir.ir/News/4379.aspx

مهناز : 1390/02/07

دوباره سلام نازنین خانم . در کل امتحان جالبی نبود واسم ولی خدایی فقط دو سه هفته آخرو نشستم بکوب خوندم!(لیسانمم مهندسی پلیمر از امیرکبیر بوده با معدل 15.35 شاید اینم تأثیر داشته.) هرچند انتظار داشتم زبان تئوری اقتصاد و ریاضی هرکدوم رو 40 بزنم اما همشون رو حدود 20-30 زدم و فقط ریاضی رو 50 زدم!

رضایی : 1390/04/10

سلام.ببینم کسی میتونه بگه توی کنکور ارشد مدیریت دولتی از دروسی مثل اصول حسابداری1تا3 وصنعتی و ...ودروسی مثل مبانی دولتی و توسعه اقتصادی و امثالهم سوال میاد یانه؟

ندا : 1390/07/21

سلام ممنون از اینکه مارو از گمراهی در اوردین تشکر

نام شما (ضروری)

ایمیل (ضروری)


کرمانشاه گشت - اولین سامانه جامع گردشگری استان کرمانشاه