زمان: 27 بهمن ماه 1389
مکان: تهران - هتل طوبی
با ارئه مدرک معتبر از مرکز آموزش های کاربردی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
تلفن تماس: 22874490 الی 2
موضوعات:
دانش مذاکره تنها به تعدادی توصیه اخلاقی و رفتاری محدود نیست.مذاکره کننده موفق باید مجموعه ای از ابزارها را در اختیار داشته باشد تا در هنگام مذاکره بسته به شرایط بتواند از آنها استفاده کند.در یک تقسیم بندی کلی میتوان این ابزارها را به دو دسته ابزارهای ادراکی و عملیاتی تقسیم کرد.
ابزار های اداراکی به ما کمک میکنند تا در شرایط محیطی ،ویژگی های شخصیتی و رفتاری طرف مقابل ،ارزش پیشنهاد های مطرح شده...را به درستی درک و ارزیابی کرده و تحلیل کنیم در کنار آن بکار گیری ابزارهای عملیاتی میتواند موفقیت ما را در مذاکره تهسیل کند..
توضیحات تکمیلی:
ابزارهای ادراکی:
احساسات و عواطف در طرف مقابل
استفاده از ابزار شهود در مذاکره
تحلیل نیازها و انگیزههای طرف مقابل
ابزارهای عملیاتی:
ابزار طراحی گزینه ها و ارائه پیشنهاد
طراحی محیط فیزیکی مذاکره
طراحی و مهندسی امتیازات
طراحی پرسشها و جمله بندیها
طراحی توافقنامه نهایی
مخاطبان سمینار:
مدیران عامل و مدیران بازرگانی
مدیران و کارشناسان امورقراردادها
مدیران و کارشناسان حوزه فروش و بازاریابی
مدیران روابط عمومی
مدیران و کارشناسان حقوقی
شرکت های بیمه ای،بانک ها،هتل ها
نظرات کاربران