اولین کنفرانس بین المللی مدیریت اجرایی 29 و 30 اردیبهشت 1388 در سالن همایشهای برج میلاد برگزار می شود
اهداف کنفرانس
1- معرفی مدیریت اجرایی (EMBA) به عنوان ابزاری قدرتمند جهت ارتقا توانمندی ها و موفقیت های سازمان ها در رقابت های جهانی.
2- شناسایی موضوعات و نگرش نوین در زمینه اجرای روش ها و اصول مدیریت اجرایی در سازمان ها و شرکت های ایرانی.
3- تشریح و بررسی نیازمندی و ضروت های آموزش و اجرای مدیریت اجرایی در سازمانهای ایرانی.
4- بررسی مدیریت اجرایی به عنوان عامل ایجاد تحول در بخش تخصصی سازمان
5- معرفی MBA از مفاهیم پایه ای تا استراتژی و اجرا.
6- شناسایی پژوهشگران، محققان و دستاوردهای پژوهشی آن ها در زمینه نگرش های نوین مدیریت اجرایی
7- انتقال تجارب، نتایج تحقیقات و راهبردهای فراوری سازمان به دیگر سازمان ها و شرکت های داخلی.
8- افزایش سطح علمی مدیران، مجریان، کارشناسان و محققان در EMBA.
9- معرفی فعالان و دست اندرکاران و موسسات خصوصی و دولتی مجرب در حوزه مدیریت اجرایی 
10- حرکت به سمت ایجاد مراکز علمی و تحقیقاتی جهت گسترش مدیریت اجرایی به عنوان ضرورتی انکار ناپذیر. 
محورهای تخصصی
منابع انسانی، مدیریت عمومی
 - مدیریت منابع انسانی
 - رفتار سازمانی
 - رهبری و ساخت تیم
 - اخلاق حرفه ای برای مدیران
اقتصاد، تامین منابع مالی و حسابداری
 - مدیریت مالی و تامین مالی
 - اقتصاد محلی، ملی و بین المللی
 - مدیریت تعارض
 - مدیریت بهره وری
 - فنون مذاکره و قراردادهای بین المللی
بازاریابی و استراتژی
 - مدیریت بازاریابی و فروش
 - تحلیلهای رقابتی
 - مدیریت استراتژیک
 - مدیریت تبلیغات
 - مدیریت ارتباطات
سیستم ها و فرایندها
 - مدیریت پروژه
 - مدیریت فرآیندهای کسب و کار
 - سیستم های اطلاعات مدیریت
 - تجارت الکترونیک
 - سیستمهای مدیریت کیفیت
 - مدیریت تولید و عملیات
                
  
                
نظرات کاربران