شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 21 دی 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 3,792
بازدید دیروز: 30,405
بازدید کل: 158,972,821
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 51
کاربران حاضر: 51
کدخبر: 409 زمان ارسال: چهار شنبه 09 اردیبهشت 1388 - 14:39 تعداد بازدید: 2639
هفتمین کنفرانس بین المللی مدیریت 28 تا 30 آذر 1388 برگزار می شود
تجارب برگزارکنندگان این کنفرانس طی سالیان گذشته موید عدم کفایت چارچوب‌های متداول، برای برگزاری کنفرانس‌های تخصصی و به‌ویژه در زمینه علوم مدیریت می‌باشد. لذا بر خویش واجب می‌دانیم که پیوسته علامت سوال‌های جدی و قابل تأملی را در برابر داشته باشیم و نیز چرایی برگزاری کنفرانس و چگونگی آن را به چالش بکشیم. با این مقدمه، پیش فرض‌های ذیل برای برگزاری کنفرانس‌های تخصصی مدیریت از سوی ما متصور است:

مأموریت
مشارکت در توسعه اقتصادی و اجتماعی کشورمان از طریق نشر و ترویج دانایی، فرهنگ و تجارب مدیریتی

اهداف
فراهم کردن زمینه­ای برای تعامل و ارایه نتایج تحقیقات دانش پژوهان رشته مدیریت به منظور گسترش و تعمیق فعالیتهای تحقیقاتی و بومی کردن دانش مدیریت

فراهم کردن زمینه­ای برای تعامل مدیران و پژوهشگران به منظور ارتقای کاربرد دانش مدیریت در سطح بنگاه­های اقتصادی و مفهوم سازی تجارب مدیریتی

فراهم کردن زمینه­ای برای تعامل سیاستگذاران، مدیران و پژوهشگران به منظور ارتقای کاربرد دانش مدیریت در سطح کلان و تقویت فرایند بازخورد از آثار و چالش­های منبعث و سیاستهای کلان در سطح بنگاه و سازمان­های عمومی

استراتژی بنیادین
جلب اعتماد همگانی و اعتبار پژوهشی شایسته از طریق پای‌بندی به اصالت علمی، رعایت اصل بی‌طرفی و جلب مشارکت همگانی

ضرورت‌های برگزاری
� کنفرانس محیطی برای نشر دانش و اطلاعات
با ارایه مقالات، کارگاه‌های آموزشی و سخنرانی‌های کلیدی، سعی بر آن است تا دانش مدیران و کارشناسان در زمینه نظریه‌ها، ادبیات و تکنیک‌های مدیریتی تا حد امکان روزآمد شود. تردیدی نیست که وقوف مدیران نسبت به دانش و ادبیات نوین علم مدیریت برای موفقیت در به کارگیری آنها انکار ناپذیر می‌باشد.

علاوه بر اطلاعات تخصصی حاصل از مقالات، کارگاه‌های آموزشی و تجارب عملی در محیط این کنفرانس، شما به اطلاعات زیر دسترسی خواهید داشت:
کتب و نشریات تخصصی
شرکتهای مشاوره مدیریت و مهندسی
تجارب مدیریتی پروژه‌های بزرگ
مقالات و پایان‌نامه‌های تخصصی
بانک‌های اطلاعاتی و آمار تخصصی

برگزارکنندگان مصمم هستند تا با نظارت شایسته‌تر بر بخش‌های جانبی و به‌ویژه نمایشگاه، تمام قابلیت‌های محیطی و بصری را در خدمت ارایه اطلاعات مرتبط با حوزه مدیریت قرار دهند.

� کنفرانس محیطی برای ازهم آموزی و تبادل تجارب

تأکید دبیرخانه، توسعه روزافزون کیفی و کمی بخش ارایه تجارب مبتنی بر اعلام نیاز مخاطبان می‌باشد. در این بخش سعی بر آن است تا سازمان‌ها ضمن ثبت و ارایه تجارب خویش، از پیشبرد پروژه‌های مدیریتی و از یافته‌های عملی سایر نهادها آگاه شوند و بدین‌ترتیب ضمن تعمیق دانایی مدیران در بهره‌گیری از تکنیک‌ها و نظریه‌های مدیریتی، شبکه‌ای از علاقه‌مندان در موضوعات خاص ایجاد شود. بدیهی است دستاورد اصلی این بخش غلبه بر سعی و خطای بیهوده واحدهای کسب و کار در آموخته‌های دیگران می‌باشد.

� کنفرانس محیطی برای تبیین سیاست‌گذاری‌های کلان تاثیر گذار بر فضای عملکرد مدیریت بنگاههای اقتصادی و بازخورد از نتایج این تصمیم‌ها

کنفرانس بر آن است تا با حضور مسؤولان نهادهای تأثیرگذار برفضای کسب و کار و بررسی سیاست‌ها و تصمیمات اعمال شده توسط این بخش امکان ارایه بازخورد این تصمیمات و سیاست‌گذاری‌ها فراهم گشته تا از این طریق تعامل مناسبی بین سازمان‌های کشور و نهادهای تصمیم‌گیر فراهم گردد.

� کنفرانس محیطی برای توسعه شبکه ارتباطی حرفه‌ای مدیران و موسسات

بدیهی است توسعه شبکه فردی و سازمانی به عنوان سرمایه‌ای با ارزش، از مهم‌ترین دستاوردهای مشارکت کنندگان کنفرانس می‌باشد. این مهم با تشکیل کارگروه‌های کمیته صنعت به تفکیک بخش‌های مختلف اقتصادی و صنعتی، این مجال را به لحاظ کمی و کیفی توسعه خواهد داد.

علاقمندان به ارایه مقاله فرصت دارند اصل مقاله خود را حداکثر تا 31 خرداد ماه سال 1388 از طریق وب سایت کنفرانس ارسال نمایند. لازم به ذکر است اطلاعات مرتبط با نحوه نگارش و الگوی مورد تایید کنفرانس از طریق سایت کنفرانس بخش مقالات قابل مطالعه است.

تاریخ برگزاری کنفرانس هفتمین
28 تا 30 آذر ماه 1388
تهران-ایران

زمانبندی ارائه "مقالات" و "تجارب مدیریتی"
مهلت ارسال: از تاریخ 17 فروردین 1388 لغایت 1 تیر ماه 1388
اعلام نتایج داوری:30 مهر‌ماه 1388
http://www.irimc.com/general/fahome.aspx
منبع : سایت کنفرانس  
نظرات کاربران

نام شما (ضروری)

ایمیل (ضروری)


کرمانشاه گشت - اولین سامانه جامع گردشگری استان کرمانشاه