شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 21 دی 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 3,785
بازدید دیروز: 30,405
بازدید کل: 158,972,814
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 44
کاربران حاضر: 44
کدخبر: 407 زمان ارسال: چهار شنبه 09 اردیبهشت 1388 - 13:12 تعداد بازدید: 2870
کنفرانس بین المللی رازهای رشد و تعالی سازمانها در دوران رکود اقتصادی 7 و 8 تیر برگزار می شود
کنفرانس بین المللی رازهای رشد و تعالی سازمانها در دوران رکود اقتصادی با حضور چهارتن از مدیران و مشاوران برجسته جهان، با نگرش بر مدیریت بحران، مدیریت تغییر، مدیریت فروش خلاق و نوآوری در تجارت، هفتم و هشتم تیرماه 1388 در اصفهان برگزار می شود.

سخنرانان:
• پروفسور گرام کدرینگتون، دارای پنج مدرک دکترا، استاد دانشگاههای لندن و دوک، بنیانگذار مجمع جهانی جوانان و انجمن سخنرانان حرفه ای جهان، برنده جایزه خلاقیت جهان در سال 2008 و متخصص طراحی سیستمهای خلاق مدیریتی مشتری مداری و توسعه محصولات
• فرانک فارنس، بهترین سخنران سال 2007 جهان و رده سوم بهترین سخنرانان جهان در رده بندی انجمن حرفه ای سخنرانان جهان، نویسنده پرفروشترین کتاب سال جهان در حوزه مدیریت (راه رفتن با ببرها) و متخصص و مشاور ارشد نظامهای خلاق مدیریت فروش، بازاریابی و خدمات مشتری
• دکتر گوستاو گووس، استاد دانشگاههای پریتوریا و آفریقای جنوبی، ریاست کالج بلیک هال لندن، بنیانگذار مفهوم تیمهای الماسی در جهان و سابقه 9 سال مدیرکلی ابرکمپانی پتروشیمی جهان (Sasol) و متخصص و مشاور مدیریت منابع انسانی
• پل دو تویت، نابغه خدمات مشتری خارق العاده و خلاق در جهان، نویسنده کتاب پرفروش ارائه کالا با اعتماد بنفس، اولین دریافت کننده گواهی معتبر جهانی سخنرانان حرفه ای از سوی انجمن ملی سخنرانان آمریکا، مسئول طراحی و ایجاد سیستمهای نوآورانه خدمات مالی جهان در شرکتهای زیراکس و کاترپیلار که شش جایزه جهانی کیفیت را از آن شرکت زیراکس کرد و متخصص و مشاور سیستمهای خدمات مالی فروش و خدمات مشتری
• دکتر پرویز درگی، عضو هیات علمی مقطع کارشناسی ارشد سازمان مدیریت صنعتی، رهبر تحقیق پروژه های متعدد بازاریابی در بازارهای داخلی و بین المللی، نویسنده 50 مقاله در حوزه بازاریابی و عضو هیات داوران کنفرانسهای بین المللی بازاریابی-روابط عمومی و توانمندسازی منابع انسانی و متخصص و مشاور بازاریابی، فروش و توسعه بازار

آنچه در این دوره خواهیم آموخت:
افزایش حجم فروش در دوره رکود
رازهای تعالی و بالندگی سازمانی در جهت توسعه پایدار
برترین ابزارهای مدیریتی در سال 2009
رموز شهرت و پیروزی موفق ترین کمپانیهای جهان
چگونگی پیدا کردن مشتریان جدید از طریق راههای خلاق و نوآورانه
ایجاد رشد بی نظیر در سودآوری کمپانی و افزایش تعداد مشتریان از طریق نوآوری در برابر رقبا
چگونگی ایجاد و تقویت استرس و هوش هیجانی در سازمان جهت افزایش ایده های خلاق
شیوه های شناسایی، استخدام و آموزش نیروهای خلاق و نوآور در سازمانها
نگرش مدیریت در اثربخشی سازمان
برنامه های سازمانی برای ایجاد انگیزش در کارکنان
بررسی شاخص های بهره وری، سرمایه های نامشهود سازمان
صادرات، گام اول جهانی شدن
از تحول سازمانی تا تحول نهادی (مفاهیم و راهبردهای توانمندسازی کارکنان)
برنامه ریزی و تصمیم گیری در مدیریت بحران، بررسی آثار مثبت و منفی بحران در سازمانها
مدیریت دانش و خلاقیت و نقش آنها در بهبود کارایی و اثربخشی سرمایه های انسانی
خلاقیت و نوآوری ضرورتی برای سازمانهای هزاره سوم

کلیه سخنرانیها بطور همزمان به فارسی ترجمه خواهد شد.
در پایان دوره 2 گواهینامه مطرح جهانی توسط دو آکادمی و بنگاه آموزشی معتبر با امضای آقایان دکتر گرام کدرینگتون و فرانک فارنس به شرکت کنندگان ارائه خواهد شد.
تکمیل ظرفیت کنفرانس بر اساس اولویت بندی ثبت نام بوده و حق ثبت نام بر اساس اولویت برای کمیته ثبت نام محفوظ می باشد.

کمیته اجرایی و ثبت نام:
تلفن: 03112231415
دورنگار: 03112230334
آدرس: اصفهان، خیابان چهارباغ عباسی، مجتمع تجاری-اداری افتخار، طبقه سوم، واحد 509
منبع : سایت مدیر  
نظرات کاربران

نام شما (ضروری)

ایمیل (ضروری)


کرمانشاه گشت - اولین سامانه جامع گردشگری استان کرمانشاه