شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
چهار شنبه 12 دی 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 18,478
بازدید دیروز: 26,275
بازدید کل: 158,751,905
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 102
کاربران حاضر: 103
کدخبر: 4055 زمان ارسال: دوشنبه 27 دی 1389 - 07:51 تعداد بازدید: 1471
کنفرانس ملی مدیریت هزینه 27 و 28 بهمن 1389 در ساری برگزار می شود

پیشرفت سریع و شگرف تکنولوژی همراه با افزایش روز افزون رقابت در بازارهای جهانی، مدیران سازمانهای خدماتی و صنعتی را ناگزیر به ارائه خدمات مطلوب به مشتریان و با کمترین بهای تمام شده نموده است و مدیریت هزینه راهکاری جهت نیل به اهداف فوق الذکر می باشد. در مدیریت هزینه، هزینه هر یک از فعالیتها، اندازه گیری شده و هزینه فعالیت های بدون ارزش افزوده مشخص و زمینه تقلیل و حذف آنها با تکنیک های مرتبط با این مبحث فراهم می گردد. تاکید بر مدیریت هزینه موجب می شود محصول / خدمت با کیفیت برتر و بهای تمام شده کمتر به مشتری ارائه گردد. این موضوع سازمان را به سودآوری، رشد سهم بازار، خودکفایی مالی، حداقل کردن بهای تمام شده، تنوع در ارائه محصول / خدمت و افزایش کیفیت محصول / خدمت رهنمون می کند.

 

مدیریت هزینه اهداف زیر را دنبال می کند:

اندازه گیری بهای تمام شده منابعی که در راه انجام فعالیت های اساسی مورد استفاده قرار می گیرد.

تشخیص و حذف اقلامی از هزینه که ارزش افزوده ایجاد نمی کند.

تعیین کارایی و اثر بخشی فعالیت های اصلی انجام شده.

تشخیص و ارزیابی فعالیت های جدیدی که می تواند عملکرد آتی سازمان را بهبود بخشد.

 

محورهای کنفرانس:

مدیریت هزینه و هدف مند سازی یارانه

 

مدیریت هزینه در سازمانهای دولتی

 

مدیریت هزینه در سازمانهای خدماتی

 

مدیرت هزینه و ارتباط با نظام­های مدیریتی نوین

 

مدیریت هزینه محصول

 

مدیریت هزینه فرایند

 

مدیریت هزینه منابع

 

تکنیکهای مدیریت هزینه

نظرات کاربران

نام شما (ضروری)

ایمیل (ضروری)


کرمانشاه گشت - اولین سامانه جامع گردشگری استان کرمانشاه