معرفی:
در سال 2005 کتابی تحت عنوان استراتژی اقیانوس آبی که حاصل کار بیست ساله پروفسور چان کیم و پروفسور رنه موبورگنه بود منتشر شد ودر کمتر از یک سال میلیونها نسخه از آن به چهل و یک زبان دنیا ترجمه و فروخته شد. استراتژی اقیانوس آبی نتیجه دودهه تحقیق و مطالعه بر روی بیش از 150 جنبش استراتژیک دنیا در بیش از 30 صنعت متفاوت در طی 100 سال گذشته است. این رویکرد بکارگیری و پیروی همزمان از دو نوع استراتژی تمایز و کاهش هزینه می باشد، در عین حال مجموعه ای از متدولوژی ها و ابزارهای مدیریتی برای ایجاد یک فضای بازار جدید و بی رقیب را در اختیار سازمان ها قرار می دهد.
هدف از برگزاری این دوره آموزشی آشنایی مدیران و کارشناسان شرکتها و سازمانها با مهمترین و اثرگذارترین مکتب فکری در حوزه استراتژی و بازار در طی چهار سال اخیر در دنیا است که با نوآوری در استراتژیها سعی دارد راهکارهای جدیدی را برای توسعه جهشی سازمانها فراهم نماید.
محتوای دوره:
-
شناخت و درک مفهوم استراتژی اقیانوس آبی
-
معرفی مفهوم نوآوری ارزش
-
معرفی نقشه وضعیت استراتژی و منحنی ارزش
-
معرفی ابزارها و چارچوبهای تحلیلی
-
شش مسیر خلق استراتژی اقیانوس آبی
-
شناسایی غیر مشتریان صنعت
-
تدوین مراحل صحیح استراتژیک
-
رهبری نقطه عطف
-
ایجاد فرایند منصفانه
-
مرور نکات مهم استراتژی اقیانوس آبی
منابع آموزشی:
-
کتاب استراتژی اقیانوس آبی (نویسندگان: چان کیم و رنه مابورنه 2005، ترجمه محمدرضا عاطفی)
-
جزوات آموزشی بر اساس سرفصل های انجمن جهانی استراژی اقیانوس آبی دانشگاه INSEAD
-
CD حاوی 10 جلد کتاب در زمینه مدیریت استراتژیک به صورت فایل ebook و همچنین فایل های آموزشی در قالب پاورپوینت و مقالات مرتبط
-
فایل های تصویری آموزشی متخصصین بین المللی در زمینه استراتژی اقیانوس آبی
دانلود بسته آموزشی دوره استراتژی اقیانوس آبی
دانلود فرم ثبت نام
نظرات کاربران