نخستین كنفرانس بین المللی مدیریت خرید و تداركات 7 مرداد 1387 به مدت 2 روز در تهران-سالن همایشهای بین المللی صداوسیما برگزار می شود .
نظر به اینکه کشور پهناور و عزیز ایران اسلامی در جای جای خود دارای توانایی و استعدادهای بالقوه ای در زمینه های صنعتی ، تولیدی و خدماتی می باشد ، بنا براین بحث مدیریت خرید و تدارکات در سازمانهای صنعتی و خدماتی و نیز پروژه های زیر بنایی و عمرانی کشور یکی از کلیدی ترین محورهای مدیریتی سازمان ها خواهد بود. و از آنجائیکه راز موفقیت و بقای تمامی فعالان در عرصه های گوناگون تولید و خدمات، مسلما توان بالای رقابتی آن سازمان یا موسسه میباشد، لذا مدیریت صحیح و کارآمد بخش مهم خرید و تدارکات موجب کاهش محسوس هزینه ها و متقابلا افزایش توان رقابتی سازمان ها خواهد شد.
با توجه به نقش کلیدی سازمانهای دولتی و وزارتخانه ها در مدیریت خرید ، تامین و تدارکات سازمانها و پروژه های زیر مجموعه خود و با نظر به اهداف خصوصی سازی و کوچک سازی مناسب سازمانهای دولتی در سند چشم انداز بیست ساله ، در نتیجه تاثیر چشمگیر مدیریت نوین و کارآمد خرید و تدارکات در دستیابی به اهداف دراز مدت در سازمانهای مذکور و همچنین بخش خصوصی بسیار محسوس خواهد بود.
محورهای تخصصی
- مدیران خرید و تحقق سند چشم انداز 1404
- مدیران خرید و تدارکات و ضرورتها ، نقش ها ، مسئولیت ها و استراتژی های نوین
- مدیران خرید و جهانی شدن
- نقش مدیران خرید و تدارکات در شکوفایی سازمان های تولیدی و خدماتی
- نقش مدیران خرید و تدارکات در رونق اقتصادی کشور
- مدیریت خرید و تدارکات صنعتی و سازمانی
- مدیران خرید و مدیریت اطلاعات
- مدیران خرید و مدیریت بازار
- آسیب شناسی خرید در ایران
- مدیریت خرید و تدارکات پروژه های زیربنایی و عمرانی
- مدیریت خرید و تدارکات داخلی
- مدیریت خرید و تدارکات بین المللی
- تامین اعتبارات و منابع مالی داخلی و بین المللی
- فنون و ابزارهای نوین مذاکره
- مدیریت زمان در خرید و خرید به هنگام
- مناقصات و مزایدات داخلی و بین المللی
- خرید و سفارش الکترونیک
- پرداخت در تجارت بین الملل
- بیمه ، گمرک ، حمل و نقل کالا و تاثیر آن در خرید موفق
نظرات کاربران