* مدیران و کارشناسان ارشد ادارات بازاریابی و روابط عمومی مؤسسات خدمات مالی * روسای شعب بانکها، بیمه ها و مدیران عملیاتی در شرکت های وابسته به بورس * شرکتها و موسسات فعال در ارائه خدمات بازاریابی به حوزه های خدمات مالی * اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاهها. پژوهشکده های فعال در حوزه خدمات مالی * دانشجویان، پژوهشگران و متخصصین در حوزه های مرتبط با بازاریابی خدمات مالیسایر مخاطبینی که علاقمند به پیگیری فعالیتها و پژوهشهای صورت پذیرفته در حوزه خدمات مالی می باشند. مهمترین مزیتهای حضور در این کنفرانس عبارت است از:
* آشنایی با مدلها و تکنیکهای مختلف در زمینه بازاریابی خدمات مالی * بهرهمندی از سخنرانیها علمی و پژوهشهای صورت پذیرفته توسط اساتید و متخصصین داخلی * بهرهگیری تجربیات و فعالیتهای موفق تحت ارائه توسط اساتید و متخصصین خارجی در زمینه بازاریابی خدمات مالی * تبادل دانش و تجربه بین همکاران و متخصصین در بین مؤسسات مالی مختلف * توسعه دانش فردی در حوزه مدیریت و بازاریابی خدمات مالی * ارتباط با طیف گستردهای از فعالان حوزه مالی در سطح کشور *ایجاد فرصتی جهت ارائه خدمات و دستاوردهای فنی و تخصصی در نمایشگاه جانبی کنفرانس * دریافت گواهینامه برای کلیه شرکتکنندگان در کنفرانس * عضویت در خانواده بزرگ بازاریابان خدمات مالی کشور
نام شما (ضروری) *
ایمیل (ضروری) * *
*