معرفی کنفرانس
فضای رقابتی حاکم بر محیط کسب و کار، شرکتها را ملزم به کسب آمادگی در مقابل تغییرات سریع و الزامات جدید این محیط می نماید. هر چند کیفیت، قیمت، تبلیغات، تعهد، خدمات شایسته و ... همگی در افزودن سهم بازار یک شرکت نقش عمده ای دارند،اما بخش فروش در هر شرکت از موقعیت استراتژیکی برخوردار می باشد.
هر بنگاه اقتصادی برای ادامه حیات خود بایستی به ابزارهای جدید و روشهای نوین تجهیز گردد تا بتواند با استفاده از ایده های ناب و مشورت متخصصین، برنامه ریزی موفق فروش شرکت خود را طرح ریزی نماید. تغییر نقش سنتی فروشندگان به «کارآفرینان فروش» باعث می شود تا فروشندگان برای تاثیرگذاری بر مشتریان، راه حلهای خلاقانه خود را به عنوان «راه حل ارزش افزوده» بکار گیرند.
در این کنفرانس برآنیم تا با تاکید بر موارد فوق، بستری برای تعامل و تبادل تجربیات مدیران و متخصصان فراهم ساخته و ابزارها و راهکارهای نوین فروش را ارائه نمائیم و در انتها برترین های فروش را جهت اشاعه فرهنگ و معرفی روش ها و تاکتیک های موفق آنها معرفی نمائیم.
نظرات کاربران