شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
پنجشنبه 09 اسفند 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 8,313
بازدید دیروز: 35,858
بازدید کل: 160,630,835
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 164
کاربران حاضر: 164
کدخبر: 276 زمان ارسال: پنجشنبه 10 بهمن 1387 - 21:17 تعداد بازدید: 1558
اولین کنفرانس بین المللی مدیریت فروش 17 و 18 بهمن 87 برگزار می شود
معرفی کنفرانس

فضای رقابتی حاکم بر محیط کسب و کار، شرکتها را ملزم به کسب آمادگی در مقابل تغییرات سریع و الزامات جدید این محیط می نماید. هر چند کیفیت، قیمت، تبلیغات، تعهد، خدمات شایسته و ... همگی در افزودن سهم بازار یک شرکت نقش عمده ای دارند،اما بخش فروش در هر شرکت از موقعیت استراتژیکی برخوردار می باشد.

هر بنگاه اقتصادی برای ادامه حیات خود بایستی به ابزارهای جدید و روشهای نوین تجهیز گردد تا بتواند با استفاده از ایده های ناب و مشورت متخصصین، برنامه ریزی موفق فروش شرکت خود را طرح ریزی نماید. تغییر نقش سنتی فروشندگان به «کارآفرینان فروش» باعث می شود تا فروشندگان برای تاثیرگذاری بر مشتریان، راه حلهای خلاقانه خود را به عنوان «راه حل ارزش افزوده» بکار گیرند.

در این کنفرانس برآنیم تا با تاکید بر موارد فوق، بستری برای تعامل و تبادل تجربیات مدیران و متخصصان فراهم ساخته و ابزارها و راهکارهای نوین فروش را ارائه نمائیم و در انتها برترین های فروش را جهت اشاعه فرهنگ و معرفی روش ها و تاکتیک های موفق آنها معرفی نمائیم.
منبع : سایت کنفرانس  
نظرات کاربران

نام شما (ضروری)

ایمیل (ضروری)