شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 15 دی 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 10,559
بازدید دیروز: 23,201
بازدید کل: 158,808,789
کاربران عضو: 2
کاربران مهمان: 96
کاربران حاضر: 98
کدخبر: 2593 زمان ارسال: سه شنبه 23 آذر 1389 - 12:47 تعداد بازدید: 5922
کنفرانس ارتباطات یکپارچه بـازاریابی و بـرند 30 دی و 1 بهمن برگزار می شود

کنفرانس ارتباطات یکپارچه بـازاریابی و بـرند (IMC-IBC) با نگرشی بر تبلیغات، روابط عمومی، پیشبرد فروش، بازاریابی مستقیم و فروش شخصی 30 دی و 1 بهمن ماه 89  برگزار می شود


معرفی:

ابزارهای ارتباطات یکپارچه بازاریابی و برند (IMC-IBC) یکی از مهمترین و کلیدی ترین ابزارهای موفقیت در کسب و کار است که همانند یک چاقو می تواند مفید و موثر باشد ولی استفاده نادرست از آن پیامدهای ناگواری به همراه دارد. استفاده نادرست از ابزارهای IMC سالانه میلیاردها ریال از بودجه های بازاریابی و تبلیغات شرکت ها را به هدر می دهد و در بسیاری موارد حتی بر علیه آنها اقدام می کند.

 

اهداف کنفرانس:

معرفی IMC و اهمیت آن در برنامه های جامع بازاریابی

راهکارهای افزایش اثربخشی و هم افزایی استفاده از ابزارهای  IMC در کسب و کار

 

مخاطبان کنفرانس:

· کارفرمایان و صاحبان برندها در صنایع مختلف

· مشاوران، کارگزاران و مجریان تبلیغات، بازاریابی، روابط عمومی و مدیران آژانسهای تبلیغاتی، بازاریابی و...

· مدیران عامل و مدیران ارشد بازاریابی، تبلیغات، IMC، فروش و روابط عمومی کلیه سازمانهای دولتی و خصوصی

· مدیران و فعالان عرصه بازاریابی و تبلیغات و صنایع وابسته

· و کلیه مدیران و افرادی که به اثربخشی بیشتر کسب و کار خود می اندیشند

 

محورهای اصلی کنفرانس:

اهمیت و جایگاه IMC در آمیزه بازاریابی

راهکارهای افزایش اثربخشی ابزارهای IMC

استراتژیهای ایجاد یکپارچگی و هم افزایی در آمیزه بازاریابی (حرکت از MC به IMC)

روش های خلق و انتخاب ابزارهای بهینهIMC  در صنایع و برندهای مختلف

اصول و فنون تدوین برنامه جامع IMC جهت ارتقای برند

تفاوتهای نقش برنامه ریزی رسانه ای و کانالهای ارتباطی در یک کمپین IMC

معرفی ارتباطات یکپارچه برند (IBC) به عنوان پارادایم نوین و عملی بازاریابی

 

برنامه های جانبی:

برگزاری نمایشگاه بازاریابی، تبلیغات و فعالان حوزه ارتباطات بازاریابی

برگزاری کارگاه های آموزشی تخصصی کاربردی و عملی (workshop)

 

به شرکت کنندگان در این کنفرانس گواهینامه مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فتاوری اعطا می شود.

 

حامیان علمی و معنوی:

دانشگاه تهران

سازمان مدیریت صنعتی

دانشگاه آزاد اسلامی

انجمن علمی بازاریابی

انجمن تحقیقات بازار

انجمن روابط عمومی

 

شورای سیاستگذاری:

دکتر شهریار شفیعی (عضو هیات علمی سازمان مدیریت صنعتی)

دکتر امیر اخلاصی (مدرس دانشگاه تهران و دانشگاه صنعتی شریف)

شهرزاد اسفرجانی (مشاور و مدرس تبلیغات)

بهنود  الله وردی نیک (مشاور و مدرس بازاریابی و IMC)

رییس کنفرانس: مهندس بهنود الله وردی نیک

 

کمیته علمی:

دکتر محمود دهقان، دکتر کامبیز حیدرزاده، دکتر شهریار شفیعی، دکتر امیر اخلاصی، دکتر امیرعبدالله ستوده، دکتر داوود زارعیان، مهندس محمدرضا شعبانعلی، مهندس علی عیاری، مجتبی محمدیان، مهندس علی امیری


کارگاههای آموزشی تخصصی:
کارگاه اصول و فنون تدوین برنامه IMC برای کسب و کارهای B2B
کارگاه اصول و فنون تدوین برنامه IMC برای خدمات
کارگاه اصول و فنون تدوین برنامه IMC برای کالاهای پرمصرف (FMCG)

توضیح:
کلیه کارگاهها 100% بصورت عملی و کاملا متفاوت در قالب فرمهای کاربردی، بازی ها، کارهای تیمی و تعاملی و ... می باشد.


آدرس سایت کنفرانس برای دریافت اطلاعات بیشتر http://www.imbcgroup.com

منبع : سایت کنفرانس  
نظرات کاربران
مینو صمدی : 1389/10/06

برند بهترین و جذابترین موضوع حال حاضر در بازاریابی می باشد.

نام شما (ضروری)

ایمیل (ضروری)


کرمانشاه گشت - اولین سامانه جامع گردشگری استان کرمانشاه