شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
چهار شنبه 19 دی 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 1,306
بازدید دیروز: 35,469
بازدید کل: 158,901,213
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 173
کاربران حاضر: 174
کدخبر: 2526 زمان ارسال: سه شنبه 25 خرداد 1389 - 11:18 تعداد بازدید: 2870
پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک 19 و 20 دی 1389 برگزار می شود

احتراما به عرض می رساند پس از برگزاری موفقیت آمیز 4 دوره کنفرانس مدیریت استراتژیک، این دبیرخانه در نظر دارد، پنجمین سری از این کنفرانس را با نام پنجمین کنفرانس مدیریت استراتژیک و عملکرد،  با مشارکت تعداد زیادی از دانشگاه ها، انجمن های علمی و سازمان های متولی این امر در 19 و 20 دی ماه 1389 در تهران، سالن همایش های بین المللی برج میلاد برگزار نماید. ارائه مقاله و سخنرانی توسط تعدادی از برجسته ترین استادان این رشته از داخل و خارج از کشور، ارائه کارگاه، نمایشگاه کتاب و نمایشگاه جانبی و ... از دیگر برنامه های این کنفرانس خواهد بود.

اعضای هیئت علمی و سخنرانان کنفرانس آقایان و خانم ها دکتر:

سیدمهدی الوانی: رئیس کنفرانس، سیدمحمد اعرابی: دبیر کنفرانس، سهراب خلیلی شورینی: دبیر علمی کنفرانس، کاوه محمد سیروس: دبیر بخش صنعت، محمدرضا عاطفی: رئیس شورای سیاستگذاری، سیدحسین ابطحی، محسن اکبرپورشیرازی، مجتبی امیری، مسعود پورسعید، رضا توکلی مقدم، نسرین جزنی، عزیزاله جعفری، مصطفی جعفری، عباسعلی حاجی کریمی، معصومه حبیبی، طهمورث حسنقلی پور، رضا حسنوی، بیژن حصنی، محمد حقیقی، محمدعلی حقیقی، منیژه حقیقی نسب، محمدرضا حمیدی زاده، سیدحمید خدادادحسینی، فرید خوش الحان، حسن دانایی فرد، حبیب اله دعایی، علی رستمی، مهران سپهری، میرعلی سیدنقوی، فرامرز شاه محمدی، آذر صائمیان، اصغر صرافی زاده، علی صفدری، حسین صفری، عبدالرضا عالی زاده، شکر الله عنایتی، وفاغفاریان، محمدباقر فرهند، مرجان فیاضی، امیرحسن کاکائی، اسدالله کردنائیج، علی کرمانشاه، علی مبینی دهکردی، اکبر مجدالدین، میثم مجیدی، موسی مهدوی، محمد مهدوی مزده، رضا نجف بیگی، کوروش نجفی پاشاکی، سیامک نوری، احمد ورزشکار، اکرم هادی زاده مقدم، احمدعلی یزدان پناه

محورهای عمومی و ثابت کنفرانس :

·         تفکر استراتژیک و مدیریت استراتژیک تغییر

·         دانش، نوآوری و کارآفرینی

·         محیط شناسی و آینده نگری

·         هوشمندی رقابتی

·         استراتژی در سطح ملی

·         استراتژی در سطح سازمان و کسب وکار

·         کنترل استراتژیک

·         مدیریت عملیات

·         فرهنگ و مدیریت استراتژیک

·         پیاده سازی ، بسترسازی و اجرای استراتژیک

حامیان علمی و معنوی کنفرانس:

دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه تهران، دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه تربیت مدرس، دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، دانشگاه صنعتی امیرکبیر، انجمن مدیریت ایران، دانشگاه علم و صنعت، دانشگاه صنعتی مالک اشتر، دانشگاه علم و فرهنگ ، دانشگاه الزهراء، شهرداری تهران ، سامانه 137 شهرداری تهران، مرکز طرح و برنامه ریزی سازمان صدا و سیما،  سازمان مدیریت صنعتی ایران ، موسسه تحقیقات و آموزش مدیریت وابسطه به وزارت نیرو، گروه ناب ،گروه پرتو بیتا و   ...

 


فرم ثبت نام:


نام:                                   نام خانوادگی:                               سازمان:


سمت:                                   نام پدر:                    شماره شناسنامه:


تاریخ تولد:                           صادره از:                            کدشهر:


تلفن:                                فکس:                               تلفن همراه:


 آدرس:


 

خواهشمند است، جهت ثبت نام وجه مربوط را به حساب جام شماره: 52/793215 بانک ملت شعبه میدان فاطمی شاخص 5/6702 به نام کنفرانس مدیریت استراتژیک واریز و به همراه فرم تکمیل شده، به دبیرخانه کنفرانس فکس نمایید.

 

نحوه حضور

هزینه ثبت نام   تا 30/07/1389

بعد از  این تاریخ

شرکت کنندگان آزاد  

2،600،000

900،000

اعضای هیات علمی و دانشجویان "ظرفیت محدود"

1،900،000

ارائه دهندگان مقالات

1،800،000

 

 

 

 

 

 

 

ویژگیهای این کنفرانس :

 

       در این کنفرانس تلاش شده است تا جدیدترین و آخرین دستاوردها در حوزه تدوین و اجرای استراتژی ارائه گردد.

       اکثر مطالب این کنفرانس دو روزه در قالب  سخنرانی و کارگاه آموزشی ارایه می شود. اساتید کنفرانس از برجستهترین اساتید و صاحب نظران استراتژی کشور می باشند.

       گواهینامه این کنفرانس از طرف دانشکده مدیریت دانشگاه تهران ارائه خواهد شد.

       بخش ویژه ای در این کنفرانس به کارگروه های صنعتی و تجارب موفق صنایع کشور در حوزه تدوین و اجرای استراتژی اختصاص یافته است.

       هدایای ویژه ای در این کنفرانس به شرکت کنندگان اهدا خواهد شد که از جمله می توان به موارد ذیل اشاره کرد:   

       فایلهای پاورپوینت مرتبط با استراتژی و کارت امتیازی متوازن، ارائه 50 مقاله برتر منتشر شده در ژورنالهای  بین المللی در حوزه استراتژی و کارت امتیازی متوازن، ارائه گزارشات اجرای کارت امتیازی متوازن (BSR) شرکت پالادیوم و جعبه ابزار کارت امتیازی متوازن BSC Toolkit

       اهدای کتاب رقابت بر مبنای تحلیل (نوشته داونپورت و هریس – 2007)               

       امکان بازدید از برج میلاد برای شرکت کنندگان در کنفرانس،  در روزهای برگزاری امکان پذیر می باشد.

       افرادی که مقالات آنها جهت ارائه در کنفرانس تایید گردد، به صورت رایگان در کنفرانس شرکت خواهند نمود.

       از میان مقالات پذیرفته شده، مقالات منتخب در مجله علمی و پژوهشی مدیریت دولتی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران چاپ خواهد شد.

            تخفیف تا 10 درصد برای ثبت نام های گروهی بیش از 10 نفر و شرکت کنندگان کنفرانس های گذشته      

 

جهت کسب اطلاعات کامل تر به آدرس سایت: WWW.STRATEGICACADEM Y.IR  مراجعه کرده و یا  با  شماره های دبیرخانه 14-88578913 و  77483640 تماس حاصل فرمایید.

 

مستند سازی تجارب مدیریتی :

 تجربه های سازمانی، ابزاری مؤثر در انتقال تجارب و دستاوردهای علمی به مدیران و کلیه کارشناسانی به شمار می‌رود، که مایلند از تجارب واقعی سازمان های موفق در سازمان خود استفاده نمایند و با تمرکز بر کاربرد نظریه‌ها، اصول و مبانی علمی، مشکلات و مسائل سازمانی را به منظور مقابله با رخدادهای گوناگون تجزیه و تحلیل کنند؛ زیرا مسائل و پدیده‌های سازمانی از تنوع بالایی برخوردارند و هر مسئله یا رویدادی حتی در صورت تکرار مشابه آن با تمام جـزئیات، بـاز هم بـا توجه به زمان، مکان و ... رویدادی ویژه و منحصر به ‌فرد به شمار می‌رود. لذا هدف از ارائه تجارب مدیریتی در حوزۀ مدیریت استراتژیک فراهم آوردن فضایی برای ارائۀ تجارب و دستاوردهای سازمان های مختلف در مواجهه با شرایط خاص آن می باشد. همچنین به ‌منظور مقابله با این مشکل، روش مستندسازی تجارب، به عنوان یکی از روش های انتقال دانش به شمار می‌رود.

مستندسازی تجربیات مدیران  مستلزم توصیف:

      I.            ادراکات،  استنباط ها، نحوه شناسایی مسائل سازمانی قبل از تصمیم،

   II.            تحلیل های انجام شده در مرحله تصمیم گیری

III.            اقدامات و  فعالیت های انجام شده

 IV.            همچنین نتایج حاصله پس از تصمیم می باشد.

تبیین دانش فراگیرندة تصمیمات  در قالب چهار گروه عوامل  تأثیرگذار (عوامل درون سازمانی،  عوامل محیطی، شخصیت تصمیم گیرندگان و رهبران و عوامل متأثر از آن، رویکردها و فرایندهای مدیریت استراتژیک بکار گرفته شده)  قابل بررسی است.

از آنجا که رویکرد دانش محوری، همراه با بهره گیری از تجارب مدیریتی، مبنای حرکتی رو به رشد وکارآمد، و زمینه ساز گسترش و تعمیق بکارگیری دانش در حوزه های عملی می باشد، لذا به منظور ایجاد شرایط مناسب جهت اشاعه دانش میان سازمان ها و متخصصان استراتژی و همچنین بهره مندی از تجارب کاربردی آنان، کمیته علمی پنجمین کنفرانس مدیریت استراتژیک و عملکرد در نظر دارد، در قالب تشکیل کارگروه های تخصصی، پذیرای مطالعات کاربردی، تجارب موفق در تدوین استراتژی و همچنین پیاده سازی و اجرای استراتژی، در چارچوب محورهای کنفرانس باشد.

فراخوان:

از کلیه مدیران، مشاوران، اساتید و کارشناسان دعوت می گردد نتایج ملموس و عملی تجارب خود را حداکثر تا تاریخ 15/08/1389 به دبیرخانه ارسال نمایند.

روش آنلاین:

  تجربه مدیریتی در ارتباط با مدیریت استراتژیک باید حداقل یکی از موارد ذیل را پوشش دهد:

    استفاده از یک فرایند مدیریت استراتژیک سیستماتیک

    استفاده از مدل ها/رویکردهای مختلف تدوین استراتژی مانند استراتژی های نوآورانه

     نحوۀ تدوین استراتژی های سطح شرکت، سطح کسب وکار

    نحوۀ پیاده سازی استراتژی با استفاده از کارت امتیازی متوازن

    همسوسازی استراتژی

    آینده پژوهی و شیوه های تحلیل محیط خارجی

    رویکردهای تحلیل محیط داخلی

    نتایج و دستاوردهای کمّی قبل و بعد از پیاده سازی مدیریت استراتژیک

 

معرفی خلاصه تجربه :

 

      به منظور حفظ و نگهداری حقوق مالکیت معنوی تجربیات سازمانی، لازم است ارائه دهندگان این تجربیات از مدیران دپارتمان مسئول در بخش مربوطه باشند.

عنوان تجربه:

 

 

 نام سازمان:

موضوع فعالیت سازمان:

 نام مدیر عامل سازمان:

 

نام و نام خانوادگی ارائه دهنده:

 

سمت:

 

تحصیلات:

 

پست الکترونیک:

آدرس:

تلفن ثابت:

 

تلفن همراه:

 

نمابر:

 

 

محتوای خلاصه تجربه :

 

·         مسائل استراتژیک سازمان

·         مراحل برنامه ریزی و یا اجرای استراتژی

·         آیا این فعالیت مبتنی بر مدل/متدولوژی یا تئوری خاصی انجام شده است؟(مراجع و منابع)

·         اجرای مدیریت استراتژیک چه دستاورد یا نوآوری ، در سازمان شما به دنبال داشته است؟

·         چه شواهد یا نتایجی  اثربخش بودن تجربه شما را تأیید  می کند:

·         مشاورین طرح:

·         محدوده زمانی و مکان  اجرا:

·         چه کسانی مخاطبان  اصلی این تجربه هستند و با  ارایه آن چه درس هایی خواهند آموخت؟

·         مراجعی که قبلا این  تجربه به آنها ارایه شده است:

·         مهمترین درخواست و  راهنمایی مورد نیاز شما برای  تدوین و ارایه شایسته این تجربه :

·         پیامد ها و نتایج حاصل از این تجربه و شواهد دال بر آن:

·         سایر توضیحات: ( حداکثر 300 کلمه )

 

  •  
آخرین مهلت ارسال مقالات: 30/07/1389
آخرین مهلت ارسال تجارب صنعتی: 15/08/1389
تغییر نحوه ثبت نام : 30/07/1389
منبع : سایت کنفرانس  
نظرات کاربران

نام شما (ضروری)

ایمیل (ضروری)


کرمانشاه گشت - اولین سامانه جامع گردشگری استان کرمانشاه