گسترش و پیشرفت روز افزون سیستمهای نوین مدیریتی در فرآیندهای تجاری و كسب و كار و نیز اهمیت و مزایای ناشی از بكارگیری چنین سیستمهایی در سازمانها برهیچكس پوشیده نیست. دراین بین باتوجه به نقش و جایگاه حیاتی مشتریان بعنوان سرمایههای هر سازمان در پیشرفت، موفقیت و ادامه حیات آنها، نگرش و حركت به سمت مشتری مداری و ایجاد ارتباط نوین با مشتریان از مقبولیت ویژهای برخوردار گشته است. مدیریت مشتری یکی از موضوعات مطرح دنیا بوده که یکی از محورهای آن تحت عنوان CRM در ایران کاربرد فراوان دارد. لذا این دبیرخانه درنظر دارد با همکاری دانشگاههای معتبر داخلی وخارجی کنفرانس مدیریت مشتری را در 16و17 تیرماه 1386 برگزار نماید.
محورهای كنفرانس
• مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
• مدیریت فروش وبازاریابی
• خلق مشتریان جدید
• ایجاد وفاداری در مشتریان
• مدیریت تجربه مشتری
• مدیریت خدمات مشتری
• خلق ارزش برای مشتری
• تعالی در مدیریت مشتری
• سیستم های مدیریت رفتار با مشتری
• بازاریابی و تبلیغات در مدیریت رفتار با مشتری
نظرات کاربران