به گزارش خبرگزاری مهر، دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف با همکاری موسسه مطالعات بهرهوری و منابع انسانی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران این طرح را به اجرا در می آورد.
این دوره به گونه ای طراحی شده است که مدیران و کارشناسان ارشد سازمانها را با مفاهیم نوین مدیریتی در حوزه تخصصی مربوطه آشنا ساخته و توانایی تدوین برنامه برای کسب موفقیت در فضای رقابتی را برای آنها ایجاد می کند.
مخاطبان این دوره شامل افرادی از جمله مدیران عامل، اعضای هیئت مدیره، معاونین و مدیران ارشد استراتژی، معاونین و مدیران ارشد بازاریابی و فروش و کارشناسان ارشد واحدهای بازاریابی و فروش و برنامهریزی استراتژیک است.
بهرهگیری از بهترین و مجربترین اساتید مدیریت کشور، رعایت سطح و استانداردهای آموزشی دانشگاه صنعتی شریف، ساختار کامل دوره و ترکیب مناسب دروس پایه مدیریت و دروس تخصصی بازاریابی از جمله ویژگی های این دوره است.
طول این دوره یک سال و متشکل از دو نیمسال تحصیلی است. شهریه دوره 70 میلیون ریال و آخرین مهلت ثبت نام چهارشنبه 15 اردیبهشت ماه است.
شروع دوره از چهارشنبه 22 اردیبهشت ماه و دارا بودن حداقل مدرک کارشناسی از دانشگاههای مورد تایید وزارت علوم، آشنایی با زبان انگلیسی و دارا بودن سابقه کاری مناسب از جمله شرایط ثبت نام است.