سمینار بین المللی ارتقاء فروش و افزایش سودآوری با حضور دو تن از مطرح ترین استراتژیست های فروش جهان 7 خرداد 1389 در اصفهان برگزار می شود.
این سمینار در سطح مدیران ارشد سازمانها و و شرکت های تولیدی، صنعتی، خدماتی، تحقیقاتی (مدیران عامل، مدیران آموزش، فروش، روابط عمومی، مالی-اداری، منابع انسانی و ...) و با ارائه گواهینامه رسمی و معتبر بین المللی از موسسه Denny Group انگلستان برگزار می شود.
ضمنا کلیه سخنرانیها به طور همزمان به فارسی ترجمه خواهد شد
تلفن دبیرخانه: 4-2615823-0311 و 4-9513871-0311
آدرس دبیرخانه: اصفهان، خیابان مشتاق دوم، ابتدای خیابان مهر، ساختمان 201
آدرس سایت : http://www.128seminar.ir
سخنرانان:
ریچارد دِنی (Richard Denny)
www.denny.co.uk
الهامبخش ترین سخنران در حوزه کسب و کار در انگلستان
استاد برجسته اروپا در حوزه توسعه تجارت ، مدیریت و رهبری سازمانی
مؤسس آکادمی حرفهای رهبری و مدیریت و فروش انگلستان
نویسنده 6 کتاب مطرح جهانی که در 46 کشور جهان به 26 زبان ترجمه شده است از جمله «مدیریت انگیزشی» ، «در کسب و کار جدیدت برنده باش!»
رئیس کمپانی بزرگ دریانوردی در ایتالیا
متخصص Salesmanship
مدیر شرکت مخابراتی Eze-Talk Ltd انگستان
مؤسس و مدیر آکادمی حرفهایLeadership و فروش انگستان
اسطوره فروشندگی حرفهای جهان از نگاه نشریه TIME
مشاور فدراسیون جهانی فوتبال ( FIFA )
دارای سابقه همکاری با FIFA , TNT , Natwest , TNG , HALIFAX , Microsoft
ریچارد دنی، الهامبخش ترین سخنران در حوزه کسب و کار در بریتانیا میباشد. او استاد بیهمتای مدیریت و رهبری، ارتباطات، خدمات مشتری و توسعه تجارت در سراسر اروپاست.
او مؤسس و مدیر آکادمی حرفهایLeadership و فروش انگستان، مدیر Eze-Talk Ltd انگستان و رئیس یک کمپانی بزرگ دریانوردی در ایتالیاست.
وی تا کنون 6 کتاب تألیف نموده که اکثر آنها در 46 کشور جهان و به 26 زبان منتشر شدهاند که از آن جمله میتوان از «مدیریت انگیزشی» ، «برقراری ارتباط برای پیروزی» ، «در کسب و کار جدیدت برنده باش!» نام برد.
ریچاد به عنوان مشاور مدیریت و رهبری ، همچنین سخنران انگیزشی ، از سوی فدراسیون جهانی فوتبال (FIFA) تا کنون به دهها کشور جهان سفر نموده و به تیمهای ملی و مدیران فدراسیونهای فوتبال کشورهای مختلف آموزش داده است.
نشریه TIME درباره ریچارد مینویسد: «ریچارد اسطوره آموزش مدیریت و فروشندگی حرفهای جهان است.»
ریچارد دارای سابقه همکاری با شرکتهای بزگی همچونTNT , Natwest , TNG , HALIFAX , Microsoft و... میباشد.
رابین سیگر(Robin Sieger)
www.siegerinternational.com
متخصص جهانی در زمینه کسب موفّقیّت و ایجاد انگیزه سازمانی
مدرّس دورههای آموزشی رشد سازمانی در بزرگترین شرکت جهان (Microsoft)
متخصص ایجاد فرهنگ موفّقیّت در سازمانها از طریق آموزش رهبری انگیزشی و اثربخش
استاد افتخاری انجمن سخنرانان حرفهای جهان
دارای عالیترین درجه سخنرانی در انگلستان در کلاس جهانی (World Class)
نویسنده کتاب پرفروش «42 روز مانده به ثروت، سلامت و خوشبختی»: این کتاب تنها 10 روز پس از انتشار، تجدید چاپ گردید و در صدر لیست کتابهای پرفروش سایت Amazon.com ایستاد.
دارای سابقه سخنرانی در بیش از 600 شرکت و بیش از 20 کشور جهان
دارای سابقه همکاری با معتبرترین شرکتهای جهان همچون IBM , Microsoft , Coca–Cola , Nokia ,
General Motors , McDonalds , British Airways , British Petroleum , British Telecom , Canon , Digital , Granville Bank , Honda , HSBC Bank , London Business School , Natwest , Nestle , Sun Life , Porsche , Toshiba , Swiss Bank
رابین یک متخصص بینالمللی در زمینه کسب موفّقیّت و ایجاد انگیزه بوده و در بیش از 600 شرکت و سازمان حرفهای در بیش از 20 کشور دنیا سخنرانی ایراد کرده است. او در زمینه «رهبری موفّق و اثر بخش» و ایجاد «فرهنگ موفّقیّت» از طریق رهبری و توسعه آموزش صحبت میکند. وی نویسنده کتاب پرفروش «برندگان بالفطره» است که به بیش از 18 زبان دنیا ترجمه گردیده و در بیش از 80 کشور دنیا به فروش رفته است. کتاب دوم رابین، تحت عنوان «در هر زمان که بخواهی میتوانی زندگی خود را تغییر دهی!»، چگونگی تأثیر تفکر بر موفّقیّت را مورد بررسی قرار میدهد. کتاب سوم وی تحت عنوان «42 روز مانده به ثروت، سلامت و خوشبختی» در ژانویه 2006 به چاپ رسید و تنها پس از 10 روز، تجدید چاپ گردید و در صدر لیست کتابهای پرفروش سایت Amazon.com ایستاد.
وی تمام وقت خود را صرف ایجاد فرهنگ موفّقیّت در سازمانهای بزرگ جهان کرده است. او با کسب شهرت جهانی به عنوان یک سخنران فوق حرفهای، در سمینارها و کنفرانسها، با حرارت تمام و تأثیری فوقالعاده مطالب خود را به شیوهای بدیع عرضه مینماید .
رابین دارای سابقه همکاری با معتبرترین شرکتهای جهان همچون IBM , Microsoft , Coca–Cola , Nokia ,
General Motors , McDonalds , British Airways , British Petroleum , British Telecom , Canon , Digital , Granville Bank , Honda , HSBC Bank , London Business School , Natwest , Nestle , Sun Life , Porsche , Toshiba , Swiss Bank و... میباشد
آنچه در این دوره خواهیم آموخت:
• دیدگاه خود را تغییر دهید (فروش چیست ؟ فروشنده موفق کیست و چه ویژگی هایی دارد ؟)
• برای فروش آماده شوید (چگونه فروشنده ای تاثیر گذار و حرفه ای باشید؟)
• چگونه با مشتری ارتباط موثر و کارا برقرار نماییم؟
• چگونه با مشتری رفتار کنیم؟نیاز او چیست؟کالای ما چگونه این نیاز را برآورده می سازد؟
• چگونه در مشتری انگیزه جهت خرید ایجاد نماییم؟
• یک فروش ساختار یافته و موفقیت آمیز را طراحی کنیم
• چگونه با مشتری مذاکره نماییم؟
• چگونه از روش پرسش و پاسخ با مشتری بعنوان راهکاری کلیدی استفاده نماییم؟
• چگونه به یک فروش لذت بخش دو طرفه نایل شویم؟
• چگونه با اعتراضات و ایرادات مشتریان برخورد نماییم؟
• چگونه پرسنل فروش را مدیریت کنیم؟
• روش جذب مشتری را یاد بگیریم
• انواع ارتباطات فروش و مفاهیم کاربردی آن
• بازاریابی و تبلیغات و نقش آن در افزایش فروش
• روش های ایجاد ارتباط با مشتریان
• مذاکرات موفق فروش
• مدیریت فروش در بازارهای صادراتی
• ارتقای نظام فروش شرکتها
• چرا مشتریان بالقوه شما از شما خرید نمی کنند ولی از رقیب شما میخرند؟
• تجزیه و تحلیل مدل های فروش
• عوامل موثر بر فرآیند فروش
• مدیریت انگیزش در یک فروش موفق
• تکنیکهای به اتمام رساندن فروش
• عوامل مؤثر بر فرآیند خرید و رفتار مصرف کننده (عوامل فردی، گروهی و محیطی)
• مدیریت فروش موفق براساس رفتار مصرف کننده
• رفتارشناسی به عنوان مزیت رقابتی و فروش متمایز
• روشهای مشترییابی
• مهندسیفروش چیست
• بررسی علل خرید مشتریان
• چرخه کامل فروش در مهندسی فروش
• اصول و مهارتهای کاربردی فروش موفق
• آشنایی مخاطبان با روندهای جدید بازار و شیوههای نوین ترغیب و فروش
• تفاوت اساسی فلسفههای فروش و بازاریابی
• جهتگیری شرکتها در مورد فروش و بازاریابی در شرایط مختلف
• افزایش فروش ، درآمد و سهم بازار
• آسیب شناسی فروش ، خدمات و نحوه صحیح ارائه آنها
• مدیریت فراگیر خدمات قبل از فروش و پس از فروش
• تکنیک های مدرن فروش (اغنا سازی مشتریان ، مهارتهای ارتباطی)
• افزایش فروش ، درآمد و سهم بازار
• چگونه فروش کالا خود را زیاد کنیم ؟
نظرات کاربران