شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
چهار شنبه 19 دی 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 33,290
بازدید دیروز: 35,469
بازدید کل: 158,933,197
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 108
کاربران حاضر: 108
کدخبر: 2179 زمان ارسال: پنجشنبه 26 فروردین 1389 - 18:26 تعداد بازدید: 2229
حضور دو تن از مطرح ترین نویسندگان حوزه مدیریت جهان در ایران

سمینار بین المللی ارتقاء فروش و افزایش سودآوری با حضور دو تن از مطرح ترین استراتژیست های فروش جهان 7 خرداد 1389 در اصفهان برگزار می شود.

این سمینار در سطح مدیران ارشد سازمانها و و شرکت های تولیدی، صنعتی، خدماتی، تحقیقاتی (مدیران عامل، مدیران آموزش، فروش، روابط عمومی، مالی-اداری، منابع انسانی و ...) و با ارائه گواهینامه رسمی و معتبر بین المللی از موسسه Denny Group انگلستان برگزار می شود.

ضمنا کلیه سخنرانیها به طور همزمان به فارسی ترجمه خواهد شد

تلفن دبیرخانه: 4-2615823-0311 و 4-9513871-0311

آدرس دبیرخانه: اصفهان، خیابان مشتاق دوم، ابتدای خیابان مهر، ساختمان 201

آدرس سایت : http://www.128seminar.ir

 

سخنرانان:

ریچارد دِنی (Richard Denny)

www.denny.co.uk

 

الهام­بخش ترین سخنران در حوزه کسب و کار در انگلستان

استاد برجسته اروپا در حوزه توسعه تجارت ، مدیریت و رهبری سازمانی

مؤسس آکادمی حرفه­ای رهبری و مدیریت و فروش انگلستان

نویسنده 6 کتاب مطرح جهانی که در 46 کشور جهان به 26 زبان ترجمه شده است از جمله «مدیریت انگیزشی» ، «در کسب و کار جدیدت برنده باش!»

رئیس کمپانی بزرگ دریانوردی در ایتالیا

متخصص Salesmanship

مدیر شرکت مخابراتی Eze-Talk Ltd انگستان

مؤسس و مدیر آکادمی حرفه­ایLeadership  و فروش انگستان

اسطوره فروشندگی حرفه­ای جهان از نگاه نشریه TIME

مشاور فدراسیون جهانی فوتبال ( FIFA )

دارای سابقه همکاری با FIFA , TNT , Natwest , TNG , HALIFAX , Microsoft

 

ریچارد دنی، الهام­بخش ترین سخنران در حوزه کسب و کار در بریتانیا می­باشد. او استاد بی­همتای مدیریت و رهبری، ارتباطات، خدمات مشتری و توسعه تجارت در سراسر اروپاست.

او مؤسس و مدیر آکادمی حرفه­ایLeadership  و فروش انگستان، مدیر Eze-Talk Ltd انگستان و رئیس یک کمپانی بزرگ دریانوردی در ایتالیاست.

وی تا کنون 6 کتاب تألیف نموده که اکثر آنها در 46 کشور جهان و به 26 زبان منتشر شده­اند که از آن جمله­ می­توان از «مدیریت انگیزشی» ، «برقراری ارتباط برای پیروزی» ، «در کسب و کار جدیدت برنده باش!» نام برد.

ریچاد به عنوان مشاور مدیریت و رهبری ، همچنین سخنران انگیزشی ، از سوی فدراسیون جهانی فوتبال (FIFA) تا کنون به ده­ها کشور جهان سفر نموده و به تیم­های ملی و مدیران فدراسیون­های فوتبال کشورهای مختلف آموزش داده است.

نشریه TIME درباره ریچارد می­نویسد: «ریچارد اسطوره آموزش مدیریت و فروشندگی حرفه­ای جهان است.»

ریچارد دارای سابقه همکاری با شرکت­های بزگی همچونTNT , Natwest , TNG , HALIFAX , Microsoft  و... می­باشد.

 

رابین سیگر(Robin Sieger)

www.siegerinternational.com

متخصص جهانی در زمینه کسب­ موفّقیّت و ایجاد انگیزه سازمانی

مدرّس دوره­های آموزشی رشد سازمانی در بزرگترین شرکت جهان (Microsoft)

متخصص ایجاد فرهنگ موفّقیّت در سازمان­ها از طریق آموزش رهبری انگیزشی و اثربخش

استاد افتخاری انجمن سخنرانان حرفه­ای جهان

دارای عالی­ترین درجه سخنرانی در انگلستان در کلاس جهانی (World Class)

نویسنده کتاب پرفروش «42 روز مانده به ثروت، سلامت و خوشبختی»: این کتاب تنها 10 روز پس از انتشار، تجدید چاپ گردید و در صدر لیست کتاب­های پرفروش سایت Amazon.com ایستاد.

دارای سابقه سخنرانی در بیش از 600 شرکت و بیش از 20 کشور جهان

دارای سابقه همکاری با معتبرترین شرکت­های جهان همچون IBM , Microsoft , Coca–Cola , Nokia ,
 General Motors , McDonalds , British Airways , British Petroleum , British Telecom , Canon , Digital , Granville Bank , Honda , HSBC Bank , London Business School , Natwest , Nestle , Sun Life , Porsche , Toshiba , Swiss Bank

 

رابین یک متخصص بین­المللی در زمینه کسب موفّقیّت و ایجاد انگیزه بوده و در بیش از 600 شرکت و سازمان حرفه­ای در بیش از 20 کشور دنیا سخنرانی ایراد کرده است. او در زمینه «رهبری موفّق و اثر بخش» و ایجاد «فرهنگ موفّقیّت» از طریق رهبری و توسعه آموزش صحبت می­کند. وی نویسنده کتاب پرفروش «برندگان بالفطره» است که به بیش از 18 زبان دنیا ترجمه گردیده و در بیش از 80 کشور دنیا به فروش رفته است. کتاب دوم رابین، تحت عنوان «در هر زمان که بخواهی می­توانی زندگی خود را تغییر دهی!»، چگونگی تأثیر تفکر بر موفّقیّت را مورد بررسی قرار می­دهد. کتاب سوم وی تحت عنوان «42 روز مانده به ثروت، سلامت و خوشبختی» در ژانویه 2006 به چاپ رسید و تنها پس از 10 روز، تجدید چاپ گردید و در صدر لیست کتاب­های پرفروش سایت Amazon.com ایستاد.

وی تمام وقت خود را صرف ایجاد فرهنگ موفّقیّت در سازمان­های بزرگ جهان کرده است. او با کسب شهرت جهانی به ­عنوان یک سخنران فوق حرفه­ای، در سمینارها و کنفرانس­ها، با حرارت تمام و تأثیری فوق­العاده مطالب خود را به شیوه­ای بدیع عرضه می­نماید .

رابین دارای سابقه همکاری با معتبرترین شرکت­های جهان همچون IBM , Microsoft , Coca–Cola , Nokia ,
 General Motors , McDonalds , British Airways , British Petroleum , British Telecom , Canon , Digital , Granville Bank , Honda , HSBC Bank , London Business School , Natwest , Nestle , Sun Life , Porsche , Toshiba , Swiss Bank
 و... می­باشد

 

آنچه در این دوره خواهیم آموخت:

•  دیدگاه خود را تغییر دهید (فروش چیست ؟ فروشنده موفق کیست و چه ویژگی هایی دارد ؟)

•  برای فروش آماده شوید (چگونه فروشنده ای تاثیر گذار و حرفه ای باشید؟)

•  چگونه با مشتری ارتباط موثر و کارا برقرار نماییم؟

•  چگونه با مشتری رفتار کنیم؟نیاز او چیست؟کالای ما چگونه این نیاز را برآورده می سازد؟

•  چگونه در مشتری انگیزه جهت خرید ایجاد نماییم؟

•  یک فروش ساختار یافته و موفقیت آمیز را طراحی کنیم

•  چگونه با مشتری مذاکره نماییم؟

•  چگونه از روش پرسش و پاسخ با مشتری بعنوان راهکاری کلیدی استفاده نماییم؟

•  چگونه به یک فروش لذت بخش دو طرفه نایل شویم؟

•  چگونه با اعتراضات و ایرادات مشتریان برخورد نماییم؟

•  چگونه پرسنل فروش را مدیریت کنیم؟

•  روش جذب مشتری را یاد بگیریم

•  انواع ارتباطات فروش و مفاهیم کاربردی آن

•  بازاریابی و تبلیغات و نقش آن در افزایش فروش 

•  روش های ایجاد ارتباط با مشتریان

•  مذاکرات موفق فروش

•  مدیریت فروش در بازارهای صادراتی

•  ارتقای نظام فروش شرکتها

•  چرا مشتریان بالقوه شما از شما خرید نمی کنند ولی از رقیب شما میخرند؟

•  تجزیه و تحلیل مدل های فروش

•  عوامل موثر بر فرآیند فروش

•  مدیریت انگیزش در یک فروش موفق

•  تکنیکهای به اتمام رساندن فروش

•  عوامل مؤثر بر فرآیند خرید و رفتار مصرف کننده (عوامل فردی، گروهی و محیطی)

•  مدیریت فروش موفق براساس رفتار مصرف کننده

•  رفتارشناسی به عنوان مزیت رقابتی و فروش متمایز

•  روشهای مشتری‌یابی

•  مهندسی‌فروش چیست

•  بررسی علل خرید مشتریان

•  چرخه کامل فروش در مهندسی فروش

•  اصول و مهارتهای کاربردی فروش موفق

•  آشنایی مخاطبان با روندهای جدید بازار و شیوه‌های نوین ترغیب و فروش

•  تفاوت اساسی فلسفه‌های فروش و بازاریابی

•  جهت‌گیری شرکت‌ها در مورد فروش و بازاریابی در شرایط مختلف

•  افزایش فروش ، درآمد و سهم بازار

•  آسیب شناسی فروش ، خدمات و نحوه صحیح ارائه آنها

•  مدیریت فراگیر خدمات قبل از فروش و پس از فروش

•  تکنیک های مدرن فروش (اغنا سازی مشتریان ، مهارتهای ارتباطی)

•  افزایش فروش ، درآمد و سهم بازار

•  چگونه فروش کالا خود را زیاد کنیم ؟

منبع : سایت سمینار  
نظرات کاربران

نام شما (ضروری)

ایمیل (ضروری)


کرمانشاه گشت - اولین سامانه جامع گردشگری استان کرمانشاه