شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
سه شنبه 01 آبان 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 19,532
بازدید دیروز: 32,983
بازدید کل: 156,557,058
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 385
کاربران حاضر: 385
کدخبر: 19471 زمان ارسال: چهار شنبه 17 مرداد 1403 - 11:32 تعداد بازدید: 164
اثر مشترک انتشارات دانشگاه تهران و اشپرینگر در موضوع بازاریابی منتشر شد

هشتمین اثر مشترک انتشارات دانشگاه تهران و اشپرینگر با عنوان « Internal Marketing: Issues and Perspectives for Internal Customer-Centric Management» منتشر شد.

به گزارش ایسنا، در جدیدترین کتاب مشترک انتشارات دانشگاه تهران و اشپرینگر، مطالعه رابطه بین بازاریابی داخلی، ذینفعان داخلی و خارجی و شرکت‌ها به‌عنوان موضوعات جدید بررسی شده‌اند.

این کتاب شامل ۵ بخش با عناوین «مقدمه‌ای بر بازاریابی داخلی»، «بازاریابی داخلی: استراتژی»، «بازاریابی داخلی: ابزارها و مدل‌ها»، «بازاریابی داخلی: عملیاتی‌سازی و عملکرد» و «بازاریابی داخلی: ارتباطات و وفاداری ذینفعان» است.

هشتمین اثر مشترک انتشارات دانشگاه تهران و اشپرینگر با عنوان « Internal Marketing: Issues and Perspectives for Internal Customer-Centric Management» با نگارش و ویرایش دکتر پانته‌آ فرودی و دکتر مرتضی اکبری و بر اساس تفاهم‌نامه همکاری انتشارات دانشگاه تهران و انتشارات اشپرینگر چاپ و منتشر شده است.

منبع : ایسنا  
نظرات کاربران

نام شما (ضروری)

ایمیل (ضروری)