شرکت «پالایش نفت آفتاب»، بهمنظور تأمین نیروی انسانی موردنیاز خود در واحدهای عملیاتی و ستادی، در نظر دارد تعداد ۲۰۰ نفر داوطلب واجد شرایط را در مقاطع مختلف تحصیلی و در رشتهها و گرایشهای مندرج در جدول ذیل، استخدام کند. داوطلبان شرکتکننده در آزمون استخدامی پالایش نفت آفتاب، میبایست از دانشآموختگان دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری باشند. شایان ذکر است که داوطلبان پس از کسب امتیازهای لازم در آزمون کتبی و همچنین دریافت تأییدیههای مورد نیاز در فرآیند مصاحبه تخصصی و گزینش، بهصورت قراردادی در چارچوب قانون کار و سازمان تأمین اجتماعی، استخدام میشوند.
مقطـع تحصیلی
رشتـه تحصیلی
گـرایـش
عنوان شغلی
جنسیت
تعـداد
شرایط
کارشنـاســی
کارشناسی ارشد
مهندسی شیمـی
مهندسی نفت
تمامی گرایشها بهاستثنای صنایع غذایی، بیوتکنولوژی، زیستپزشکی، داروسازی، HSE، محیطزیست و پلیمر
کارشناس
مرد
47
بومی و غیربومی
شیمی
تمامی گرایشها
10
مهندسی مکانیک
تمامی گرایشها بهاستثنای مهندسی پزشکی (بیومکانیک)، سیستم محرکه خودرو، سازه بدنه خودرو، مکاترونیک، طراحی سیستمهای دینامیکی خودرو، مکانیک خودرو
6
بومی
مهندسی برق
تمامی گرایشها بهاستثنای مخابرات، مهندسی پزشکی (بیو الکترونیک)، مکاترونیک، راهآهن برقی
9
مهندسی کامپیوتر
زن/مرد
حسابداری
4
مدیریت
2
مهندسی صنایع
مهندسی ایمنی
افسر ایمنی
8
مهندسی شیمی
گرایش HSE
کاردانی
مکانیک
تکنسین
30
برق
الکترونیک، کنترل و ابزار دقیق، قدرت، الکتروتکنیک
19
شیمی، صنایع شیمیایی
دیپلم
کلیه رشتهها
اپراتور
40
1-1- تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران و معتقد به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان رسمی کشور
1-2- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
1-3- نداشتن سوءپیشینه کیفری و محرومیت اجتماعی
1-4- دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم غیرپزشکی
1-5-برخورداری از سلامتی کامل جسمی و روانی و نداشتن اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر و روانگردان، طبق تأیید پزشک معتمد شرکت پالایش نفت آفتاب
1-6-نداشتن اشتغال و تعهد به خدمت در دستگاههای دولتی و مراکز وابسته، مؤسسات، شرکتها و نهادهای انقلابی در زمان دعوت به کار.
1-7-دارابودن حداکثر ۳۲ سال تمام (متولدین ۰۱/۰۱/۱۳۷۱ به بعد) برای دارندگان مدرک دیپلم، حداکثر ۳۴ سال تمام (۰۱/۰۱/۱۳۶۹ به بعد) برای دارندگان مدرک کاردانی و کارشناسی، حداکثر ۳۶ سال تمام (متولدین ۰۱/۰۱/۱۳۶۷ به بعد) برای مدرک کارشناسیارشد
تبصره ۱: برای تمامی مقاطع تحصیلی مدت خدمت نظاموظیفه (تا حداکثر ۲ سال) به حداکثر سن متقاضی اضافه میشود. تبصره ۲:برای تمامی مقاطع تحصیلی تا سقف ۵ سال سابقه بیمه تأمین اجتماعی به حداکثر سن متقاضی اضافه میشود.
2-1- دارابودن دانشنامه یا گواهینامه موقت فراغت از تحصیل در مقاطع و رشته گرایشهای مندرج در جدول (۱) از دانشگاههای مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و یا دانشنامه تحصیل در دانشگاههای خارج از کشور که به تأیید وزارت علوم رسیده باشد.
تذکر: داوطلبان صرفاً در صورتی میتوانند در این آزمون ثبتنام کنند که عنوان مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و گرایش تحصیلی آنان در جدول مقاطع و رشتههای تحصیلی موردنیاز (جدول ۱)، ذکرشده باشد؛ ازاینرو داوطلبانی که مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و گرایش رشته تحصیلی آنها در آگهی درج نشده باشد، از ثبتنام خودداری کنند. صورتی که در هر مرحله از فرایند استخدام و بهکارگیری مشخص گردد که مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش تحصیلی داوطلبان با شرایط ذکرشده در آگهی منطبق نیست، از سایر فرایند استخدام حذف میشوند و حق هیچگونه اعتراضی نخواهند داشت؛ ازاینرو داوطلبان موظفاند در زمان ثبتنام باتوجهبه شرایط اعلامشده دقت کافی را به عملآورند و از ثبتنام در مشاغلی که واجد شرایط آن نیستند، خودداری کنند.
تبصره 1: ارائه مدارک معادل و افتخاری بهعنوان مدرک تحصیلی معتبر ملاک عمل قرار نمیگیرد.
تبصره 2: رشته و مقطع تحصیلی مندرج در این آگهی استخدام، ملاک خواهد بود و در صورت مشاهده تخلف در هر مرحله، پذیرش داوطلب کان لمیکن تلقی شده و حق هیچگونه اعتراضی وجود نخواهد داشت. ضمن اینکه شرکت پالایش نفت آفتاب هیچگونه تعهدی نسبت به تعدیل مدرک تحصیلی کارکنان، در طول دوران خدمت ندارد.
تبصره 3: : تاریخ فراغت از تحصیل داوطلبان و تاریخ ترخیص از خدمت نظاموظیفه و صدور کارت معافیت دائم قانونی غیرپزشکی میبایست حداکثر تا آخرین روز ثبتنام باشد.
داوطلب بومی استان هرمزگان به فردی اطلاق میشود که حداقل دارای یکی از شرایط زیر باشد:
الف: محل تولد یا صدور شناسنامه، استان هرمزگان بوده و در حال حاضر در این استان سکونت داشته باشد. ب: حداقل ۲ مقطع تحصیلی بهغیر از دانشگاه را در استان هرمزگان طی کرده، و در حال حاضر در این استان سکونت داشته باشد.
ج: لازم به ذکر است متقاضیانی که دارای سابقه سکونت بین مدت ۵ الی ۱۰ سال در استان هرمزگان میباشند نیز میتوانند در آزمون کتبی شرکت نمایند در صورتی که نفرات مورد نیاز در گروه آزمونی متقاضی به حد نصاب نرسد، با توجه به میزان نمره کسب شده در آزمون کتبی جهت بررسی مدارک و انجام مصاحبه تخصصی از آنها دعوت به عمل خواهد آمد.
تذکر1: ملاک شناسایی شهرستانهای استان هرمزگان، آخرین تقسیمات کشوری اعلامی از سوی وزارت کشور است.
ثبتنام واجدین شرایط منحصراً از تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۹ لغایت ۱۴۰۳/۰۴/۰۴ با مراجعه به سایت دانشگاه هرمزگان و شرکت پالایش نفت آفتاب به آدرس hormozgan.ac.ir و aftabor.com انجام میپذیرد. متقاضیان میبایست در مدتزمان فوق، نسبت به ثبتنام اقدام و از موکول کردن آن بهروزهای پایانی خودداری کنند.
5-2- ثبتنام در آزمون
مراحل ثبتنام بهصورت زیر است:
1- مراجعه به سایت ثبتنام به نشانی hormozgan.ac.ir و aftabor.com
2- تکمیل فرم تقاضانامه الکترونیکی در سایت مذکور
3- ارسال عکس: داوطلب میبایست یک قطعه عکس پرسنلی 4 *3 با حجم کمتر از 80 کیلوبایت را اسکن کرده و فایل آن را از طریق سامانه ثبتنام اینترنتی ارسال کند.
4- پرداخت مبلغ ۱.۸۰۰.۰۰۰ ریال (صد و هشتاد هزار تومان) بابت هزینه ثبتنام بهصورت پرداخت الکترونیکی.
تذکر1: اسکن عکس از روی کارتهای شناسایی (کارت ملی، شناسنامه و.) قابلقبول نیست و داوطلبان لازم است از اصل عکس و مطابق با توضیحات فوق، اقدام به اسکن کنند. تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد.
تذکر2: هر داوطلب تنها امکان یکبار ثبتنام و انتخاب فقط یکرشته شغلی را دارد. ضمناً ثبتنام بهصورت ناقص یا به نحو غیر از ثبتنام از طریق سامانه اینترنتی مذکور مورد قبول نخواهد بود.
تذکر3: هزینه ثبتنام بههیچوجه باز پس داده نمیشود.
تذکر4: لازم است داوطلبان گرامی در مرحله ثبتنام اینترنتی در تکمیل اطلاعات دقت کنند. مسئولیت درستی اطلاعات واردشده بر عهده داوطلب بوده و پس از اعلام نتایج آزمون کتبی، دعوتشدگان برای مصاحبه بایستی اصل مدارک و کپی آنها را به همراه داشته باشند.
تذکر5: باتوجهبه مشکلات به وجود آمده در آزمونهای قبلی، در خصوص اشتباه در ارسال عکس داوطلبان (این موضوع بیشتر برای داوطلبانی رخداده که ثبتنام آنان توسط دیگران انجام میشود) تأکید میگردد که علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت نامی، حتماً نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت کنند تا ندانسته عکس داوطلب دیگری بهجای عکس متقاضی الصاق نگردد. بدیهی است که در صورت ارسال عکس اشتباهی از طرف متقاضی، فرد بهعنوان متخلف تلقی و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.
تذکر6: متقاضیان میبایست در طول فرایند استخدام بهصورت مستمر، جهت آگاهی از اطلاعیهها و نتایج مراحل مختلف، به وبسایت ثبتنام مراجعه کنند؛ ازاینرو عدم اطلاع داوطلب از مراحل و جزئیات استخدام موجب هیچگونه حقی برای وی نمیگردد.
کارت ورود به جلسه آزمون کتبی از تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۱ لغایت ۱۴۰۳/۰۴/۱۳ از طریق سایت ثبتنام قابل دریافت است. لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در آزمون بهمنزله تأیید اطلاعات ارسالی از سوی داوطلبان نبوده و مدارک داوطلبان پس از اجرای آزمون مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
تاریخ برگزاری آزمون هر داوطلب دریکی از روزهای پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۴ یا جمعه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۵ در شهر بندرعباس میباشد. حوزه برگزاری آزمون در کارت ورود به جلسه داوطلبان قید خواهد شد.
معرفی داوطلبان جهت بررسی مدارک و سایر مراحل استخدام، منوط به کسب حدنصاب لازم در آزمون کتبی است. انتخاب داوطلبان جهت بررسی مدارک و دعوت به مصاحبه تخصصی به میزان ۲ برابر ظرفیت از میان داوطلبان دارای حدنصاب علمی با رعایت اولویت امتیاز کسب شده، صورت میپذیرد.
تبصره: امتیاز داوطلبان باارزش وزنی چهل درصد برای دروس عمومی و شصت درصد برای دروس تخصصی محاسبه میگردد.
تذکر 1: باتوجهبه اینکه مدارک متقاضیان (حسب نیاز شرکت پالایش نفت آفتاب) پس از تعیین نمرات آنان در آزمون کتبی، بررسی خواهد شد، چنانچه در هر زمان مشخص شود داوطلبی بهاشتباه یا بهعمد، اطلاعاتی خلاف واقع ثبت کرده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی استخدامی است، از انجام مراحل بعدی محروم و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد. در صورت شروع به کار، از ادامه اشتغال وی جلوگیری به عمل خواهد آمد و قرارداد نیز فسخ خواهد شد. ضمناً وجه واریزی بابت ثبتنام، تحت هیچ عنوان پس داده نخواهد شد.
تذکر 2: تشخیص شرکت در رد یا پذیرش داوطلبان در هریک از این مراحل، با قاطعیت همراه خواهد بود و داوطلبان حق هرگونه اعتراضی را از خود سلب و ساقط میکنند.
تذکر 3: در رشتههایی که پذیرش داوطلب بهصورت بومی و غیربومی است، نمرات پرسنل بومی با ضریب ۱.۴ محاسبه خواهد شد.
نام شما (ضروری) *
ایمیل (ضروری) * *
*