بانک سرمایه به منظور تامین نیروی انسانی کارشناس ارزی ( واحد بهبود روش ها) مورد نیاز خود برای اداره سازمان و برنامه ریزی از واجدین شرایط (آقا /خانم) مشروحه زیر دعوت به همکاری می نماید:
	
		شرایط عمومی
	
		- 
			تابعیت ایرانی و معتقد به نظام جمهوری اسلامی ایران.
 
		- 
			اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
 
		- 
			التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
 
		- 
			عدم اشتغال (رسمی یا پیمانی) و عدم تعهد خدمت به سازمانها، دستگاهها و یا سایر موسسات دولتی و غیر دولتی و عدم اشتغال به تحصیل.
 
		- 
			دارا بودن شرایط عمومی استخدام و برخورداری کامل از سلامتی جسمی و روحی و توانایی لازم بر اساس تأیید پزشک معتمد بانک.
 
		- 
			دارا بودن کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم غیر پزشکی.
 
		- 
			عدم اعتیاد به مواد مخدر و روانگردان.
 
		- 
			حسن شهرت و نیز عدم اشتهار به فساد اجتماعی، مالی و اخلاقی، نداشتن سابقه محکومیت و سوء پیشینه کیفری با تایید مراجع ذیصلاح که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد.
 
		- 
			آشنایی با مهارت های هفتگانه ICDL .
 
	
	
		شرایط اختصاصی کارشناس ارزی(واحد بهبود روش ها)
	
		- 
			دانش آموختگان مقطع کارشناسی و بالاتر دانشگاههای معتبر کشور در رشته های:
			
				- 
					حسابداری(کلیه رشته ها)
 
				- 
					علوم اقتصادی(گرایشهای نظری _ بازرگانی _ صنعتی)
 
				- 
					مدیریت (گرایشهای بانکداری _ بازرگانی _ مالی _ صنعتی)
 
				- 
					علوم بانکی
 
			
		 
		- 
			داشتن حداقل 5سال سابقه کار مرتبط و متوالی در شبکه بانکی
 
		- 
			مسلط به دستورالعمل ها و بخشنامه های حوزه ریال و ارز
 
		- 
			حداقل معدل: 16و بالاتر
 
		- 
			حداکثر سن برای مدرک کارشناسی : 27 سال ( متولدین خرداد ماه 1376 به بعد )
 
		- 
			حداکثر سن برای مدرک کارشناسی ارشد : 30 سال ( متولدین خرداد ماه 1373 به بعد )
 
		- 
			حداکثر سن برای مدرک دکتری : 33 سال ( متولدین خرداد ماه 1370 به بعد )
 
	
	
		تبصره1 : در صورت گذراندن خدمت سربازی حداکثر به مدت دو سال به سن متقاضی افزوده خواهد شد.
	
		تبصره2 : سابقه مرتبط و مورد قبول نیز به سن متقاضی افزوده خواهد شد.
	
		- 
			بومی بودن : متقاضی شهر تهران: سکونت در شهرهای استان تهران
 
	
	
	
		- 
			فایل اسکن شده عکس پرسنلی 4×3 (عکس پرسنلی باید تمام رخ و واضح باشد)
 
		- 
			فایل اسکن شده کارت ملی ( پشت و رو )
 
		- 
			فایل اسکن شده کارت پایان خدمت و یا معافیت از خدمت ( پشت و رو )
 
		- 
			فایل اسکن شده تمام صفحات شناسنامه و صفحه درج توضیحات (در صورت داشتن توضیحات)
 
		- 
			فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی
 
		- 
			فایل PDF رزومه کاری مرتبط
 
	
	
		- 
			بدیهی است به درخواستهای فاقد هر یک از شرایط تعیین شده ترتیب اثر داده نخواهد شد.
 
	
	
		نکات مهم : 
	
		- 
			ثبت نام صرفاً از طریق وب سایت بانک سرمایه (www.sbank.ir) و به مدت یکهفته از تاریخ 1403/03/05 لغایت 1403/03/11 انجام خواهد گردید. لذا ارسال مدارک از طریق فیزیکی و یا پست قابل قبول نمی باشد.
 
		- 
			فرایند ثبت نام پس از ارسال درخواست اتمام یافته و نیاز به دریافت کد رهگیری نمی باشد.
 
		- 
			پذیرش متقاضی برای افراد بومی می باشد، چنانچه افراد غیربومی مبادرت به ثبت نام نمایند به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد.
 
		- 
			ثبت نام و شرکت در آزمون و مصاحبه های بعدی هیچگونه تعهد استخدامی برای بانک ایجاد نخواهد نمود.
 
		- 
			خانواده ایثارگران در شرایط مساوی نسبت به سایر متقاضیان در اولویت می باشند.
 
		- 
			چگونگی دعوت به مصاحبه بر اساس اولویتهای مورد نیاز از طریق تلفن، پیامک و یا پست الکترونیکی به اطلاع خواهد رسید. لذا از متقاضیان درخواست می شود در ثبت شماره تلفن همراه و پست الکترونیکی خود دقت نمایند و در صورت عدم توفیق بانک در برقراری ارتباط ، هیچگونه مسئولیتی متوجه بانک نخواهد بود.
 
	
	
		در صورتی که مطالب بالا را با دقت مطالعه نموده و آماده شروع ثبت نام هستید، اینجا را کلیک کنید.
	
		 
	
		معاونت سرمایه های انسانی و پشتیبانی