شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 14 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 20,555
بازدید دیروز: 24,358
بازدید کل: 151,966,970
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 82
کاربران حاضر: 82
کدخبر: 19350 زمان ارسال: چهار شنبه 09 اسفند 1402 - 18:43 تعداد بازدید: 164
جزئیات تعطیلی پایان سال در دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی با ابلاغ دستورالعملی، جزییات تعطیلی پایان سال، ایام نوروز ۱۴۰۳ و ساعت کاری در ماه مبارک رمضان را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، داریوش جاوید، معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل «تعطیلی پایان سال، ایام نوروز ۱۴۰۳ و ساعت کاری در ماه مبارک رمضان» را به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان‌ها ابلاغ کرد.

در این دستورالعمل آمده است: ضمن تبریک تقارن فرخنده ماه مبارک رمضان با موسم نوروز و آرزوی بهروزی و سربلندی برای کارکنان و اعضای هیأت علمی که به عنوان فرهیختگان حوزه آموزش عالی کشور، نقش پیشران و بی‌بدیلی را در جهت تحقق آرمان‌های متعالی انقلاب اسلامی ایران به منظور پیشرفت و توسعه کشور و تربیت نیروی انسانی متخصص، متعهد و توانمند برعهده دارند، در راستای جبران خدمات کارکنان با رویکرد افزایش ارتباط با عملکرد و تکریم به عنوان یکی از اقدامات مهم و کلان سند تحول و تعالی دانشگاه و در جهت افزایش آسایش و رفاه همکاران و خانواده‌های معظم آنان، از تاریخ ۲۶ اسفندماه ۱۴۰۲ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ به عنوان تعطیلات سالانه نوروزی اعلام می‌شود.

در این دستورالعمل تأکید شده است: پایان وقت اداری دانشگاه (اداری و غیرآموزشی) مشروط بر اینکه امور مربوط به پرداخت حقوق و مزایای اسفندماه انجام پذیرفته باشد، روز چهارشنبه ۲۳ اسفندماه ۱۴۰۲ است و پایان وقت فعالیت‌های آموزشی دانشگاه (بخش‌های آموزشی) تا پایان روز جمعه ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۲ خواهد بود.

براساس بندهای این دستورالعمل؛ تمامی فعالیت‌های آموزشی و اداری دانشگاه آزاد اسلامی از روز سه‌شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ برقرار است و ساعات کاری سازمان مرکزی، واحدها و مراکز آموزشی در ماه مبارک رمضان از ساعت ۱۴:۳۰ تعیین می‌شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، هرگونه تصمیم‌گیری احتمالی هیأت دولت درخصوص تغییر ساعت کاری در ایام مصادف با لیالی قدر در دانشگاه آزاد اسلامی نیز ملاک عمل قرار گرفته و قابل اجرا است.

منبع : ایسنا  
نظرات کاربران

نام شما (ضروری)

ایمیل (ضروری)