شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 08 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 21,324
بازدید دیروز: 45,096
بازدید کل: 151,833,300
کاربران عضو: 2
کاربران مهمان: 55
کاربران حاضر: 57
کدخبر: 19153 زمان ارسال: یکشنبه 05 شهریور 1402 - 15:38 تعداد بازدید: 673
آگهی استخدام بانک سینا

به گزارش اقتصاد آنلاین، این بانک در راستای توسعه فعالیت‌های خود و بهره‌گیری از نیروهای تخصصی و مجهز به دانش روز، فراخوان جدید استخدامی خود را منتشر کرده است.
بر این اساس، دانش‌آموختگان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته‌های مدیریت، حسابداری، علوم اقتصادی، ریاضی و آمار، حقوق و مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات با لحاظ شرایط سنی مشخص‌شده می‌توانند برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کنند.
برگزیدگان این آزمون از بین دواطلبان واجد شرایط (زن و مرد)، پس از کسب موفقیت در آزمون علمی و مصاحبه های عمومی و تخصصی براساس شرایط مندرج در آگهی استخدامی، مشخص خواهند شد.
این آزمون استخدامی برای تأمین نیروی انسانی مورد نیاز استان‌های اصفهان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، بوشهر، تهران، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خوزستان، فارس، هرمزگان (و کیش)، لرستان، مرکزی، همدان، البرز، کرمان و کرمانشاه برگزار می‌شود.
دارا بودن حداکثر سن 27 سال تمام برای متقاضیان کارشناسی و حداکثر سن 30 سال تمام برای متقاضیان دارای مدرک کارشناسی ارشد از جمله شرایط ثبت‌نام در این آزمون استخدامی است.
بر این اساس، متقاضیان جهت شرکت در آزمون استخدامی می‌توانند از تاریخ یکم تا بیستم شهریورماه سال جاری با مراجعه به صفحه استخدام در وب‌‌سایت این بانک به آدرس https://sinabank.ir و از طریق لینک https://sinabank.iran-azmoon.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

جهت مشاهده شرایط استخدام، اینجا را کلیک کنید.

منبع : اقتصادآنلاین  
نظرات کاربران

نام شما (ضروری)

ایمیل (ضروری)