شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 31 فروردین 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 9,716
بازدید دیروز: 14,379
بازدید کل: 151,553,544
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 135
کاربران حاضر: 135
کدخبر: 19057 زمان ارسال: چهار شنبه 10 خرداد 1402 - 19:51 تعداد بازدید: 653
اسامی اولیه پذیرفته شدگان بدون آزمون دکتری دانشگاه علامه اعلام شد

اسامی دعوت‌شدگان به مرحله مصاحبه دکتری بدون آزمون (سهمیه استعداد درخشان) سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ دانشگاه علامه طباطبائی اعلام شد.

به گزارش ایسنا، دفتر استعداد درخشان دانشگاه علامه طباطبائی اسامی داوطلبان راه یافته به مرحله مصاحبه جهت ورود به مقطع دکتری سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ (سهمیه استعداد درخشان) دانشگاه که در مرحله پایش اطلاعات آموزشی و پژوهشی مورد تایید بوده‌اند را اعلام کرد.

این دانشگاه اعلام کرده است که بر اساس "آیین‌نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی دکتری" وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از میان متقاضیان واجد شرایط، برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ در رشته‌های بدون شرکت در آزمون، دانشجوی دکتری می‌پذیرد.

طبق اعلام دانشگاه علامه طباطبایی، دارا بودن مدرک کارشناسی ارشد معتبر و مورد تایید وزارت علوم یا وزارت بهداشت از یکی از دانشگاه‌های دولتی داخل کشور، کسب حداقل ۶۰ امتیاز از فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی و مصاحبه، انتشار حداقل یک مقاله علمی پژوهشی چاپ شده یا دارای گواهی پذیرش چاپ مستخرج از پایان‌نامه، داشتن میانگین کل ۱۶ و یا بالاتر در مقطع کارشناسی و معدل ۱۷ در تمامی رشته‌ها، از جمله شرایط پذیرش در رشته‌های بدون آزمون دوره دکتری عنوان کرده بود.

دانش‌آموختگان و دانشجویان دانشگاه‌های آزاد اسلامی، کلیه دانشگاه‌ها و موسسه‌های آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی، دولتی غیرانتفاعی، پیام نور، جامع علمی کاربردی و همچنین دانش‌آموختگان دوره‌های مجازی، نیمه حضوری، بین‌الملل، پردیس بین‌الملل و پردیس خودگردان، مجاز به ورود بدون آزمون به دوره دکتری این دانشگاه نبودند؛ بنابراین در صورت شرکت، از فرایند پذیرش حذف خواهند شد.

اولویت ادامه تحصیل دانشجو در همان رشته تحصیلی مرتبط در دوره کارشناسی ارشد است. بدیهی است در صورت عدم تطابق رشته کارشناسی ارشد با رشته مورد تقاضا، متقاضی از فرایند پذیرش حذف خواهد شد.

اسامی دعوت شدگان به مصاحبه دکتری بدون آزمون (سهمیه استعداد درخشان) اینجا قابل مشاهده است.

منبع : ایسنا  
نظرات کاربران

نام شما (ضروری)

ایمیل (ضروری)