شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
پنجشنبه 09 فروردین 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 19,855
بازدید دیروز: 43,706
بازدید کل: 151,122,537
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 139
کاربران حاضر: 140
کدخبر: 19027 زمان ارسال: دوشنبه 25 اردیبهشت 1402 - 20:19 تعداد بازدید: 366
اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت کنکور دکتری سال 1402 منتشر شد

اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت و مدارک موردنیاز برای شرکت در مصاحبه علمی و سنجش عملی آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۴۰۲ اعلام شد.

به گزارش ایسنا، در آزمون دکتری سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۶۹ هزار داوطلب با هم به رقابت پرداختند که از این تعداد بیش از ۱۲۰ هزار داوطلب مجاز به انتخاب رشته شدند و تعداد ۹۱ هزار و ۷۰۱ داوطلب در سایت سازمان سنجش انتخاب رشته کردند. 

داوطلبانی که بر اساس کارنامه نتایج اولیه آزمون ورودی مقطع دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۲ مجاز به انتخاب رشته شدند و کدرشته محل‌های انتخابی خود را ثبت کردند، می‌توانند از امروز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه کارنامه نتیجه انتخاب رشته خود را در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش مشاهده کنند.

همچنین داوطلبانی که بر اساس مندرجات کارنامه مذکور در کدرشته محل‌های انتخابی خود نمره علمی لازم را کسب کردند، می توانند به دانشگاه‌ها و موسسه‌های آموزش عالی مورد نظر برای انجام مصاحبه مراجعه نمایند.

داوطلبان معرفی شده به مصاحبه برای شرکت در مراحل ارزیابی تخصصی توسط دانشگاه‌ها و موسسه‌های آموزش عالی با مراجعه به لینک مربوطه در قسمت مشاهده کارنامه مندرج در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان، از ۶ خردادماه تا ۲۱ تیرماه ۱۴۰۲ فرم بررسی صلاحیت عمومی را تکمیل و کد پیگیری دریافت کنند.

داوطلبان برای مشاهده مدارک مورد نیاز، کسب اطلاعات لازم و پیگیری سایر مراحل پذیرش، اطلاعیه اعلام اسامی معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت را که در سایت سازمان سنجش منتشر شده است، به دقت مطالعه کرده و مطابق آن اقدام نمایند.

متقاضیانی که مبادرت به انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی کرده‌اند نیز به منظور اطلاع از نحوه و چگونگی انجام مراحل ارزیابی تخصصی و سایر مراحل گزینش به درگاه اطلاع‌رسانی آن دانشگاه مراجعه نمایند.

منبع : ایسنا  
نظرات کاربران

نام شما (ضروری)  

ایمیل (ضروری)