شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 10 فروردین 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 15,646
بازدید دیروز: 33,526
بازدید کل: 151,151,854
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 86
کاربران حاضر: 87
کدخبر: 18982 زمان ارسال: دوشنبه 14 فروردین 1402 - 12:29 تعداد بازدید: 434
شرایط پذیرش دکتری بدون آزمون دانشگاه علامه اعلام شد

شرایط و جزییات پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی (PH.D) بدون آزمون دانشگاه علامه طباطبایی برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ اعلام شد.

به گزارش ایسنا، دانشگاه طباطبایی اعلام کرد، بر اساس "آیین‌نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی دکتری" وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از میان متقاضیان واجد شرایط، برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ در رشته‌های بدون شرکت در آزمون، دانشجوی دکتری می‌پذیرد.

دارا بودن مدرک کارشناسی ارشد معتبر و مورد تایید وزارت علوم یا وزارت بهداشت از یکی از دانشگاه‌های دولتی داخل کشور، کسب حداقل ۶۰ امتیاز از فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی و مصاحبه، انتشار حداقل یک مقاله علمی پژوهشی چاپ شده یا دارای گواهی پذیرش چاپ مستخرج از پایان‌نامه، داشتن میانگین کل ۱۶ و یا بالاتر در مقطع کارشناسی و معدل ۱۷ در تمامی رشته‌ها، از جمله شرایط پذیرش در رشته‌های بدون آزمون دوره دکتری دانشگاه علامه طباطبایی عنوان شده است.

دانش‌آموختگان و دانشجویان دانشگاه‌های آزاد اسلامی، کلیه دانشگاه‌ها و موسسه‌های آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی، دولتی غیرانتفاعی، پیام نور، جامع علمی کاربردی و همچنین دانش‌آموختگان دوره‌های مجازی، نیمه حضوری، بین‌الملل، پردیس بین‌الملل و پردیس خودگردان، مجاز به ورود بدون آزمون به دوره دکتری این دانشگاه نیستند؛ بنابراین در صورت شرکت، از فرایند پذیرش حذف خواهند شد.

اولویت ادامه تحصیل دانشجو در همان رشته تحصیلی مرتبط در دوره کارشناسی ارشد است. بدیهی است در صورت عدم تطابق رشته کارشناسی ارشد با رشته مورد تقاضا، متقاضی از فرایند پذیرش حذف خواهد شد.

داوطلبان واجد شرایط در این فراخوان تا ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ فرصت دارند در پذیرش رشته‌های بدون آزمون دکتری دانشگاه علامه طباطبایی شرکت کنند.

منبع : ایسنا  
نظرات کاربران

نام شما (ضروری)  

ایمیل (ضروری)