شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 10 فروردین 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 8,129
بازدید دیروز: 33,526
بازدید کل: 151,144,337
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 72
کاربران حاضر: 72
کدخبر: 18953 زمان ارسال: پنجشنبه 11 اسفند 1401 - 16:10 تعداد بازدید: 402
دفترچه راهنمای آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش سال ۱۴۰۱ منتشر شد

دفترچه راهنمای آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۱ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، ثبت نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۱ از روز گذشته چهارشنبه ۱۰ اسفند ماه آغاز شده است و داوطلبان تا روز سه‌شنبه ۱۶ اسفند ادامه خواهد داشت.

داوطلبان آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۱ باید حتما شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام را داشته و دفترچه راهنمای ثبت نام را به‌طور کامل مطالعه کنند.این داوطلبان لازم است در درج مشخصات و تمامی اطلاعات لازم دیگر دقت و توجه کافی به عمل آورند.

داوطلبان فوق با رعایت مفاد مندرج در دفترچه و ضوابط مربوطه می‌توانند حداکثر سه شغل محل را به شرط یکسان بودن شغل انتخاب نماید.

بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور ، اولویت اول و دوم داوطلب به عنوان شغل محل اصلی و اولویت سوم انتخابی نیز برای تکمیل ظرفیت لحاظ می‌شود که به شرط موافقت دستگاه و سازمان اداری و استخدامی کشور و خالی ماندن ظرفیت در مورد آن اقدام خواهد شد.

کارت شرکت در این آزمون استخدامی از روز سه‌شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد و آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در روز جمعه مورخ ۸ اردیبهشت سال ۱۴۰۲ در تهران و با توجه به آمار شرکت‌کنندگان حسب مورد در مراکز استان‌ها برگزار خواهد شد.

منبع : ایسنا  
نظرات کاربران

نام شما (ضروری)  

ایمیل (ضروری)