شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 10 فروردین 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 2,394
بازدید دیروز: 33,526
بازدید کل: 151,138,602
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 76
کاربران حاضر: 76
کدخبر: 18928 زمان ارسال: دوشنبه 24 بهمن 1401 - 12:14 تعداد بازدید: 364
جذب امریه سربازی در دانشگاه علمی کاربردی برای سال ۱۴۰۲

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی از جذب نیروی امریه سربازی در این دانشگاه برای اعزام اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر علی صدر با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای اجرایی سازی توافق بین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و ستاد کل نیروهای مسلح و با عنایت به سیاست‌های جدید ستاد کل و سازمان وظیفه عمومی مبنی بر اولویت اختصاص سهمیه امریه سربازی به دانشگاه‌ها و مراکز علمی پژوهشی بزرگ کشور، این دانشگاه با هماهنگی دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نسبت به جذب نیروی امریه سربازی ارتباط با جامعه و صنعت برای نوبت اعزام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ اقدام می‌کند.

صدر افزود: ثبت نام مشمولین متقاضی در فراخوان امریه سربازی ارتباط با جامعه و صنعت در دانشگاه جامع علمی کاربردی تا ۲۷ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: امریه سربازی مورد نیاز این دانشگاه در مقطع تحصیلی دکتری تخصصی برای به‌کارگیری در حوزه پژوهش و فناوری واحدهای استانی در رشته‌های مدیریت (کلیه گرایش‌ها)، مهندسی کامپیوتر (کلیه گرایش‌ها)، مهندسی صنایع (کلیه گرایش‌ها)، حسابداری (کلیه گرایش‌ها) وفق شرایط و ضوابط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صورت می‌پذیرد.

به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت درخواست خود به سامانه جذب امریه وزارت علوم به نشانی https://amriye.msrt.ir مراجعه کنند. بدیهی است پس از اتمام مهلت فراخوان، درخواست متقاضیان توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مورد پالایش اولیه قرار گرفته و با انجام مصاحبه اختصاصی و طی فرآیند اجرایی ذیربط، منتخبان به ستاد کل نیروهای مسلح معرفی می‌شوند.

منبع : ایسنا  
نظرات کاربران

نام شما (ضروری)  

ایمیل (ضروری)